[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.619 views

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:21:
En dan speel je de game en denk ik: is dit de toekomst? :X
Nee, dat is allemaal gimmicky rommel van mensen die een probleem zoeken voor hun oplossing :P
Gewoon aan je voorbij laten gaan, is de transactiekosten niet waard :)

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Druilerige zondag, perfect om al je shitcoinchains nog eens af te struinen om rewards te claimen etc.
Kom je bij de ASTR dApps waar je al maanden niet naar gekeken hebt, vele tientallen eras om te claimen.
Knopje rammen, approven op de Ledger, wordt er maar een klein stukje geclaimed van het totaal :?
Hmmm... Wat staat er bij het vraagtekentje naast de knop?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCLANBmixK6LDi32Mqu7Zqj7q04=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3bLMRg8BQZFZ670IuzVVx7tm.png?f=user_large

Effe je tientallen eras manueel per 2 of 6 gaan claimen, die zooi kan maar X eras tegelijk batchen via Ledger 8)7 Wat een gedoe. Niet eens autocompounding, en op de koop toe: klikken, signen, wachten, repeat maal zoveel. Ik had beter verwacht van het favoriete kutmuntje van @zwembroek.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
_/-\o_ 8)7 _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F6uKlw9J8HtfDatsjMEbIyJrtJU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jtcs3DselC8g8BvekcW65glZ.jpg?f=user_large

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Heb overigens sinds die 29.055 alleen nog maar rode kaarsen gezien :9

Krijg overigens vandaag of morgen weer een uitbetaling dus blaas ze dan maar weer uit :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
lijkt mij wel, maar wel op white modus :z

nothing stops this train

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:03
JDx schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:06:
[...]

Heb overigens sinds die 29.055 alleen nog maar rode kaarsen gezien :9

Krijg overigens vandaag of morgen weer een uitbetaling dus blaas ze dan maar weer uit :+
idd enorme kaarsen :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:08:
[...]

lijkt mij wel, maar wel op white modus :z
Keek net even, maar hij heeft ook serieus x.com haha, die verwijst naar Twitter.com lol.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Don Guacamole schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:13:
[...]

Heb ze even bekeken, heb een paar pareltjes toegevoegd aan mijn shitcoin pf. Kleine bags dus minimale risk. Het blijft troep natuurlijk, maar soms gaat troep juist hard omhoog.
Ben nu de trotse eigenaar van Kas/chng/tao en ator!
@Alpina tot nu toe geen slechte beslissing, kas en ator hebben deze week een nieuwe ath neergezet. Tao ook recent maar is sindsdien weer rekt. Als je van de 4 shitcoin projecten 2 winnaars hebt hoef je niet ontevreden te zijn.

Ben benieuwd wat ze in de bull gaan doen 🚀

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:34
Vis schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:54:
[...]

We are still early. Stacking sats for your children. Dit zou verplichte kost op scholen moeten zijn voor iedereen gelijke kansen in een nieuwe generatie.
Je hebt echter wel beschikbaar kapitaal nodig om optimaal van deze kansen te kunnen profiteren. En laat dat kapitaal nou net "schaars" zijn onder de groep die deze kansen het hardst nodig heeft. Aan het einde van de dag is keuze vrij simpel; een voedzame maaltijd voor de kinderen of geld naar papa's computer coins.

"Stacking sats" is een leuk initiatief, maar bijvoorbeeld wekelijks 10 USD in Bitcoin steken op de huidige prijzen gaat je echt niet uit de armoede helpen. Daarvoor is toch echt meer nodig.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-01 23:14
Don Guacamole schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:30:
[...]

@Alpina tot nu toe geen slechte beslissing, kas en ator hebben deze week een nieuwe ath neergezet. Tao ook recent maar is sindsdien weer rekt. Als je van de 4 shitcoin projecten 2 winnaars hebt hoef je niet ontevreden te zijn.

Ben benieuwd wat ze in de bull gaan doen 🚀
Mei (of eerder) was een mooie maand voor dat soort gokjes inderdaad. Inleg of meer eruit en volgend jaar nog eens kijken. Mijn shitcoin is bekend maar hopelijk nog mooie gains voor jouw lijstje! (y) :9B

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Weet iemand een goede vervanger voor Tabtrader ? sinds de laatste update kan ik nog maar 10 muntjes in de watchlist zetten.

• Kol Nedra

prima bullish filmpje weer :P

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
#hopium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wGF9qfAGLWJloiHyb3cTd3HCjk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkyfgVLnbOXSAb9Qm5s5lSTv.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra

6.9% gain, BULLISH!

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 12:02

resusaapje

h less

Slonzo schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:38:
[...]

Nee, dat is allemaal gimmicky rommel van mensen die een probleem zoeken voor hun oplossing :P
Gewoon aan je voorbij laten gaan, is de transactiekosten niet waard :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdVa-JMHYVgpbV3hINavdUrmqSk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36
Mini zondagavond scam pump.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cVfHmUUZlZ8aATW6oO8kS8ecvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Q0GkAvvPBfKRxFyPrti5dAXF.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtnlT-xA8ZTTKiv9goo7ga5-lD4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O8jbeRHWWVLyIkNNiKGMO5Ze.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46
Ik kom er nu achter dat Kucoin OPCT ge-delist heeft. Geen mail of iets van gezien, zo weg, hoppa. 8)7 Gelukkig is het niet veel, maar wtf. Zo wordt je vanzelf BTC maxi.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Bushalte schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 07:14:
Ik kom er nu achter dat Kucoin OPCT ge-delist heeft. Geen mail of iets van gezien, zo weg, hoppa. 8)7 Gelukkig is het niet veel, maar wtf. Zo wordt je vanzelf BTC maxi.
Iets met
One small step...

Excellence does not require perfection.

• resusaapje

resusaapje

h less

Bushalte schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 07:14:
LOL,

Ik zit naar mijn overzichtje te staren van mijn crypto-percentages van de afgelopen twee jaar en ik kom tot de conclusie dat van alles komt en gaat, maar btc alleen maar is gegroeid. Eth uiteraard een goede tweede, maar bv bnb was altijd een stabiele factor. Weg ermee. Btc is nu de helft van mijn pf, eth een vijfde.

Saai! ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:42
Slonzo schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 13:43:
Druilerige zondag, perfect om al je shitcoinchains nog eens af te struinen om rewards te claimen etc.
Kom je bij de ASTR dApps waar je al maanden niet naar gekeken hebt, vele tientallen eras om te claimen.
Knopje rammen, approven op de Ledger, wordt er maar een klein stukje geclaimed van het totaal :?
Hmmm... Wat staat er bij het vraagtekentje naast de knop?

[Afbeelding]

Effe je tientallen eras manueel per 2 of 6 gaan claimen, die zooi kan maar X eras tegelijk batchen via Ledger 8)7 Wat een gedoe. Niet eens autocompounding, en op de koop toe: klikken, signen, wachten, repeat maal zoveel. Ik had beter verwacht van het favoriete kutmuntje van @zwembroek.
Dat kan idd een stuk efficiënter. Helemaal omdat ik te lui ben om regelmatig te claimen. Nu je erover begint zal ik ook maar weer eens de nano s aanslingeren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:13:
[...]

Dat kan idd een stuk efficiënter. Helemaal omdat ik te lui ben om regelmatig te claimen. Nu je erover begint zal ik ook maar weer eens de nano s aanslingeren.
Ach, het is maar 10% APR, dus eens in de maand herinvesteren is vaak genoeg ;)

ASTR is blijkbaar pump-n-dump van de dag? Groene paal van bijnameer danbijna 6% *O*

[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 07-08-2023 09:42 ]

Verwijderd

[...]

Het lijkt wel op de stabiliteit van een spaarrekening bij de bank.. oh wacht, dat is ook juist de bedoeling van Bitcoin.

Gisteren een mooie docu gezien op NPO2

Capital in the Twenty-first Century by Thomas Piketty

Aanrader voor iedereen om te beseffen dat het wereldwijde kapitaal oneerlijk verdeeld is over de bevolking en we daar iets mee moeten.
De vermogenden vinden altijd iets om hun vermogen door te geven aan hun kinderen terwijl ze zo min mogelijk belasting betalen. De lage en middeninkomens zijn de sjaak door dit verrotte systeem.
Iedereen weet dit inmiddels al maar we houden dit systeem ook met zn allen in stand.

In de docu (die van 2017 is dacht ik) werd met geen woord gerept over het eventueel vernieuwen van het financiële systeem. Maar imo: fix the money fix the world. Bitcoin.
We are still early. Stacking sats for your children. Dit zou verplichte kost op scholen moeten zijn voor iedereen gelijke kansen in een nieuwe generatie.
Ondertussen zit je in het Westen van Europa al in de top 10% van wereldwijde welvaart _O-

Maar altijd mooi om vanuit je ivoren toren plannen te maken voor mensen die zwaar onder de armoede grens leven :+

Gewoon ff Bitcoin kopen, komt goed! Generational wealth secured.

In de tussentijd nog ff een kind verliezen aan de gevolgen van chronische ondervoeding als ze naar Bitvavo surfen. Ach, zolang ze de referral maar gebruiken.

• zwembroek
resusaapje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:34:
[...]

Ach, het is maar 10% APR, dus eens in de maand herinvesteren is vaak genoeg ;)

ASTR is blijkbaar pump-n-dump van de dag? Groene paal van bijnameer danbijna 6% *O*
Ik heb niets te klagen met bijna 11% en dan nog eens 25% extra per twee weken op 200k plus astr.

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:13:
[...]

Ik heb niets te klagen met bijna 11% en dan nog eens 25% extra per twee weken op 200k plus astr.
Da's een fikse tas! :D

Waar tover jij die 25% extra vandaan?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
[...]

Aanrader voor iedereen om te beseffen dat het wereldwijde kapitaal oneerlijk verdeeld is over de bevolking en we daar iets mee moeten.
Dit prachtige ideaalbeeld....
We are still early. Stacking sats for your children.
Staat toch haaks hierop? Als je nu al met het vergaren van vermogen bezig bent voor je kinderen, ben je vooral bezig om te zorgen dat die rijke stinkerds van nu niet meer rijk zijn... maar dat jíj dat bent :+ en dat je dat aan je kinderen gaat doorgeven.

Dat is een redistributie naar andere poppetjes, niet een redistributie naar gelijkheid O-)

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:18
"We moeten arme (vluchtende, onderdrukte,...) mensen helpen!"
- "Wat doe jij precies om hen te helpen?"
"Ik bedoel: anderen moeten arme (vluchtende, onderdrukte,...) mensen helpen!"

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Waah
Wiley99 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:46:
"We moeten arme (vluchtende, onderdrukte,...) mensen helpen!"
- "Wat doe jij precies om hen te helpen?"
"Daar betaal ik toch belasting voor! En die is veel te hoog, die moet omlaag. Op die economische vluchtelingen kunnen we wel beknibbelen"
FTFY O-)

• Barracuda6247
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 06-01 13:19
10% APR op een token met 20% jaarlijkse inflatie als ik het goed begrijp (https://coincodex.com/crypto/plasm-network/)?

lijkt me een zeer matige deal...

valt me vaker op hier - als je dmv staking oid APR krijgt, is het altijd goed om te kijken wat de inflatie van een token is, uiteindelijk gaat het om het reële rendement. geef mij maar 4% op een deflationair asset, waardoor je reële rendement 4,5% is, ipv -10%. maar goed, dat schreeuwt natuurlijk minder lekker

• Wiley99
Jah, wilde al voorstellen dat iedereen die dat roept elke keer de helft van z'n DCA op een wallet van een armlastige medewereldburger stort, gewoon 1-1, direct een Salvadoriaan helpen, maar dan krijg je jouw fix inderdaad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zCOqqkxTeFDJxF6rqJenDpkun4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WWq9lHsIm44CHdmHNFrS9xut.jpg?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Wiley99 op 07-08-2023 12:15 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Waah schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:30:
[...]

[...]

Staat toch haaks hierop? Als je nu al met het vergaren van vermogen bezig bent voor je kinderen, ben je vooral bezig om te zorgen dat die rijke stinkerds van nu niet meer rijk zijn... maar dat jíj dat bent :+ en dat je dat aan je kinderen gaat doorgeven.

Dat is een redistributie naar andere poppetjes, niet een redistributie naar gelijkheid O-)
Ik bedoel het meer algemeen, niet als persoon in mijn eigen situatie. Tuurlijk ik spaar al jaren niet meer in fiat voor mijn kids, maar in sats. Iedereen kan dit doen namelijk.
Als we van het oneerlijke fiat systeem af willen heeft momenteel zowat de hele aardkloot de mogelijkheid om een hardere geldsoort te kopen, die niet onderhevig is aan hoge inflatie, ook al is het een zeer klein bedrag per maand wat je apart legt.
Redistributie naar gelijkheid gaat toch nooit gebeuren omdat dat nooit unaniem en zonder tegenstoot kan plaatsvinden.
Maar wat wel mogelijk is is educatie over hoe het geld werkt, juist in 3e wereldlanden. Door de digitalisering van de afgelopen jaren is juist nu het moment om alternatieve betalingssysteemen te adopteren.
Ik weet dat het merendeel hier in dit topic vooral voor eigen fiat winsten zit te gluren. Maar voor het eerst in de geschiedenis is crypto buiten de westerse cultuur echt een oplossing voor problemen. Ik zie daar echt een kentering in plaatsvinden, als mensen maar open staan voor educatie.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

Waah schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:30:
[...]

[...]

Precies dit _O-

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Da's een mooi bedrag :)
Waar komt die 25% per 2 weken vandaan?

• Kol Nedra
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycwoScKXA_8GVFTjPoVpUJMrIFQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OMPYF6kuhIklrJKGlito4HnQ.gif?f=user_large

nothing stops this train

Verwijderd

Vis schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Ik bedoel het meer algemeen, niet als persoon in mijn eigen situatie. Tuurlijk ik spaar al jaren niet meer in fiat voor mijn kids, maar in sats. Iedereen kan dit doen namelijk.
Als we van het oneerlijke fiat systeem af willen heeft momenteel zowat de hele aardkloot de mogelijkheid om een hardere geldsoort te kopen, die niet onderhevig is aan hoge inflatie, ook al is het een zeer klein bedrag per maand wat je apart legt.
Redistributie naar gelijkheid gaat toch nooit gebeuren omdat dat nooit unaniem en zonder tegenstoot kan plaatsvinden.
Maar wat wel mogelijk is is educatie over hoe het geld werkt, juist in 3e wereldlanden. Door de digitalisering van de afgelopen jaren is juist nu het moment om alternatieve betalingssysteemen te adopteren.
Ik weet dat het merendeel hier in dit topic vooral voor eigen fiat winsten zit te gluren. Maar voor het eerst in de geschiedenis is crypto buiten de westerse cultuur echt een oplossing voor problemen. Ik zie daar echt een kentering in plaatsvinden, als mensen maar open staan voor educatie.
En hoe zie je dat voor je dan? Oprechte vraag.

Hoe ga je mensen educatie aanbieden over het oneerlijke fiatsysteem als hun eerste levensbehoeften niet eens stabiel zijn? Leuk natuurlijk wat geneuzel over de dollar, maar wanneer je geen eens een dak boven je hoofd hebt omdat die kapotgeschoten is met artillerie door een lokale warlord is dat toch niet het eerste waar je aan denkt om volgende week woensdag te kunnen halen.

Klinkt allemaal prachtig natuurlijk, maar wel door een enorm gekleurde bril vanuit een welvarende Westerse positie waar eerste levensbehoeften vanzelfsprekend zijn.

Bovendien vind ik het voor mijn persoonlijke situatie helemaal niet zo positief dat de wereld zich financieel tegen het oneerlijke fiatsysteem van het Westen zou keren. Ondanks dat er hier ook genoeg dingen fout gaan, hebben we hier in het Westen nog wel de meest ontwikkelde democratieën die enorm veel individuele vrijheid en burgerrechten bieden.

Onlosmakelijk verbonden met onze welvarende financiële positie op het wereldtoneel. Lekker dan om daar allemaal op in te moeten teren zodat 3e wereldlanden wat meer satjes kunnen stacken.

Nee, geeft u mij maar gewoon de verkapte privileges waar ik recht op heb als roomblanke aardbewoner.

De kachel moet wel blijven branden namelijk.

Maargoed, als het toch fout gaat en de Afrikanen hier over de schutting klimmen, dan hebben we altijd nog Bitcoin.

Mooi hoe dat werkt. Welvarender willen worden binnen de vijver van de top 10% van deze aardkloot. Alsof je binnen een volgepompte fuik die al achter je bootje hangt alsnog een hengeltje uitwerpt.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Blaast iemand de rode kaarsen even uit? We kunnen weer :9

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-01 16:08
Gelukszoekr schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:22:
[...]

Ik denk dat dit een "dure les" gaat zijn dan...
Update op mijn transactie naar een verkeerd deposit adres. Uiteindelijk gelukkig niet een enorm dure les geworden, Crypto.com heeft de transactie omgeleid naar het goede deposit adres

Kosten: 100 USDC

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Blik1984 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 15:20:
[...]

Update op mijn transactie naar een verkeerd deposit adres. Uiteindelijk gelukkig niet een enorm dure les geworden, Crypto.com heeft de transactie omgeleid naar het goede deposit adres

Kosten: 100 USDC
Dat zijn de beste berichten als je het in gedachte al hebt gesloten als verlies!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:30:
[...]

En hoe zie je dat voor je dan? Oprechte vraag.

Hoe ga je mensen educatie aanbieden over het oneerlijke fiatsysteem als hun eerste levensbehoeften niet eens stabiel zijn? Leuk natuurlijk wat geneuzel over de dollar, maar wanneer je geen eens een dak boven je hoofd hebt omdat die kapotgeschoten is met artillerie door een lokale warlord is dat toch niet het eerste waar je aan denkt om volgende week woensdag te kunnen halen.

Klinkt allemaal prachtig natuurlijk, maar wel door een enorm gekleurde bril vanuit een welvarende Westerse positie waar eerste levensbehoeften vanzelfsprekend zijn.

Bovendien vind ik het voor mijn persoonlijke situatie helemaal niet zo positief dat de wereld zich financieel tegen het oneerlijke fiatsysteem van het Westen zou keren. Ondanks dat er hier ook genoeg dingen fout gaan, hebben we hier in het Westen nog wel de meest ontwikkelde democratieën die enorm veel individuele vrijheid en burgerrechten bieden.

Onlosmakelijk verbonden met onze welvarende financiële positie op het wereldtoneel. Lekker dan om daar allemaal op in te moeten teren zodat 3e wereldlanden wat meer satjes kunnen stacken.

Nee, geeft u mij maar gewoon de verkapte privileges waar ik recht op heb als roomblanke aardbewoner.

De kachel moet wel blijven branden namelijk.

Maargoed, als het toch fout gaat en de Afrikanen hier over de schutting klimmen, dan hebben we altijd nog Bitcoin.

Mooi hoe dat werkt. Welvarender willen worden binnen de vijver van de top 10% van deze aardkloot. Alsof je binnen een volgepompte fuik die al achter je bootje hangt alsnog een hengeltje uitwerpt.
Ik zie de wereld niet zo zwart wit als dat jij nu schetst.
Je hebt tussen de meest extreme gevallen waarin burgers leven ook nog veel meer gebieden waar het wel rustig is qua onderdrukking etc. 3e wereldlanden wil niet zeggen oorlogsgebied hè ;)

Als je juist in de minder bedeelde landen educatie aanbied op scholen etc dat bedoel ik. Dan sijpelt de kennis langzaam maar zeker naar alle gebieden over de hele wereld, en niet alleen in het rijke westen.

Wat jij schetst is een dystopisch wereldbeeld en ik snap best dat je de wereld soms zo ziet omdat je op het nieuws alleen de nare shit ziet. Ik probeer daarin iets genuanceerder te kijken, en niet vanuit een ivoren toren zoals jij zegt, want ik besef me maar al te goed dat wij het hier meer dan prima hebben. Jij zegt de kachel moet wel blijven branden, voor jou eigen belang ja. Dat zijn niet mijn woorden en juist dat is vanuit een asociaal westers gedachtengoed en bril bekeken imo.
En wie zegt dat wanneer het financiële systeem veranderd dit dan nadelig is voor jouw "roomblanke" vrijheden etc? Dat hoeft helemaal niet.

Anyhow. Verandering is wel nodig, linksom of rechtsom. Tuurlijk, in crypto zitten wij voornamelijk voor de gains, maar je kunt niet ontkennen dat crypto weldegelijk een use case kan hebben.

• Alpina
Skrunsies schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:41:
Hey vriendjes,

Vandaag met dochterlief naar Amsterdam geweest om te shoppen, ze heeft de hele week bij haar zus in het ziekenhuis gebivakkeerd. Dus even ‘haar tijd’

Super gezellig even met een puber door de straten rond slenteren.

Maar goed. Mijn vraag, wie van jullie heb ik daarnet gespot :?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gevonden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xY-FQsF3snpRZLTgsn-ECVQK1Vk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gRHp9djyCxWynAx0fmBRx5U9.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Vis schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 15:46:
[...]

Ik zie de wereld niet zo zwart wit als dat jij nu schetst.
Je hebt tussen de meest extreme gevallen waarin burgers leven ook nog veel meer gebieden waar het wel rustig is qua onderdrukking etc. 3e wereldlanden wil niet zeggen oorlogsgebied hè ;)

Als je juist in de minder bedeelde landen educatie aanbied op scholen etc dat bedoel ik. Dan sijpelt de kennis langzaam maar zeker naar alle gebieden over de hele wereld, en niet alleen in het rijke westen.

Wat jij schetst is een dystopisch wereldbeeld en ik snap best dat je de wereld soms zo ziet omdat je op het nieuws alleen de nare shit ziet. Ik probeer daarin iets genuanceerder te kijken, en niet vanuit een ivoren toren zoals jij zegt, want ik besef me maar al te goed dat wij het hier meer dan prima hebben. Jij zegt de kachel moet wel blijven branden, voor jou eigen belang ja. Dat zijn niet mijn woorden en juist dat is vanuit een asociaal westers gedachtengoed en bril bekeken imo.
En wie zegt dat wanneer het financiële systeem veranderd dit dan nadelig is voor jouw "roomblanke" vrijheden etc? Dat hoeft helemaal niet.

Anyhow. Verandering is wel nodig, linksom of rechtsom. Tuurlijk, in crypto zitten wij voornamelijk voor de gains, maar je kunt niet ontkennen dat crypto weldegelijk een use case kan hebben.
Dat ik een bevoorrecht Westers staatsburger ben die de dag begint met meer privileges dan een gemiddeld 3e wereld dorp betekent natuurlijk niet dat ik dat maar moet opgeven omdat het eerlijker is voor het aardse collectief. In dit leven heb je geluk of pech, ben iedere dag weer dankbaar geboren te zijn met dit geluk.

Als er echt genoeg was voor iedereen, dan zou iedereen het wel hebben.

Wat ik bedoel te zeggen: wanneer je crypto als voornaamste asset of use case ziet om generationele rijkdom te waarborgen dan ga je wel uit van een scenario waar de honden geen brood van lusten.

Het scheiden van staat en valuta zal ooit best eens gaan gebeuren, maar ik denk niet dat dit een rooskleurige gebeurtenis zal zijn waar je met smart op zit te wachten.

Zie je het al voor je? Amerika die afstand doet van de Dollar? :+ Wordt vast gezellig met al die Henken en Ingrids die meer assault rifles hebben dan ingeblikte bonen.

Ik denk dan ook niet dat een wereld waarin de usecase van Bitcoin of crypto noodzaak van financiële individuele waarborging zal blijken, beter zal zijn dan zoals wij het leven nu in het Westen mogen ervaren. We leven eigenlijk in het perfecte tijdstip, met zo godsgruwelijk veel energie overschot dat het mogelijk is voor een bestaand gezin om 2 auto's voor de deur te hebben die 99% van hun energie afdragen aan vervoer van het voertuig zelf.

De vraag is eigenlijk of mensen zich dat wel realiseren. Voor Umbabubuquele uit de Congo is het prachtig dat zijn nationale fiat valuta niet crasht tot de helpoorten tegenover de dollar. Maar of jij en ik dat nu echt nodig gaan hebben in onze tijd op aarde? Ja, we kunnen nog wat mooier gaan wonen en niet meer hoeven werken. Is dat dan vrijheid? Wat gaat je aardse bestaan nog mooier maken dan overvloed die we nu al dagelijks ervaren?

Überhaupt geloof ik niet meer zo in de redistributie van welvaart. Niet dat het daarmee beter wordt tenminste. Klinkt een beetje alsof je Henk de heftruckchauffeur ineens de leiding geeft over een bank die al 69 generaties bestaat. Succes ermee, ervaring bouw je wel op, je moraal zit vast goed pik.

En is het leven eigenlijk niet te kostbaar om je blik op het leven te beperken tot vergaarde financiële assets, binnen de kaders van aards tijdsbestek? Mooi allemaal, maar dat is niet waar ik me op ga focussen :+ Ik ga wel fun hebben while staying poor dan ;)

Eigenlijk is het hebben van vermogen pure armoede en last. De drang en noodzaak dit te waarborgen. Het zou je leven maar gijzelen. Gevangen in een gouden kooi.

Over het voortbestaan van de mensheid als dominante aardse levensvorm op de lange termijn ben ik sowieso niet zo happig, ons verlies op bestaansrecht zit allang ingebakken in onze aard, met of zonder Bitcoin.

Crypto is daarmee eigenlijk slechts het zoveelste speeltje die hetzelfde doet maar op een andere en unieke manier. Of het succesvol zal blijken is: speculatie :*)

Wil je echte verandering, dan moet je juist af van individueel bezit als bestaansrecht en de doorgeefluikjes daarvan.

Maar hey, misschien heb ik het wel mis. Zou niet de eerste keer zijn, gelukkig heb ik Bitcoin als hedge tegen onze beschaving.

• jvel92
Vis schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Waarom is Bitcoin wel een eerlijk systeem? Investeren (stacking sats) is een spel weggelegd voor mensen met a) voldoende financiële ruimte en b) voldoende liquide kapitaal om mee te investeren. De grootste winnaars in dit spel zijn mensen, die het relatief gezien al beter voor elkaar hebben en niet iemand die met een minimumloon moet zien rond te komen.

Als je je Bitcoin tassen hebt weten te vullen onder de 1k is het makkelijk roepen "just stack sats bro", maar met de huidige koersen moet je veel meer kapitaal investeren om hetzelfde effect te behalen.

Als je arm bent ben je meer gebaat bij educatie hoe je je eigen potentie kunt maximaliseren en daarmee je inkomen vergroten. Te veel mensen slaan die stap over en denken dat investeren een magic pill is dat alles oplost.

Edit: ben wel benieuw wat je verstaat onder een "zeer klein bedrag"

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

jvel92 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:52:
[...]

Waarom is Bitcoin wel een eerlijk systeem? Investeren (stacking sats) is een spel weggelegd voor mensen met a) voldoende financiële ruimte en b) voldoende liquide kapitaal om mee te investeren. De grootste winnaars in dit spel zijn mensen, die het relatief gezien al beter voor elkaar hebben en niet iemand die met een minimumloon moet zien rond te komen.

Als je je Bitcoin tassen hebt weten te vullen onder de 1k is het makkelijk roepen "just stack sats bro", maar met de huidige koersen moet je veel meer kapitaal investeren om hetzelfde effect te behalen.

Als je arm bent ben je meer gebaat bij educatie hoe je je eigen potentie kunt maximaliseren en daarmee je inkomen vergroten. Te veel mensen slaan die stap over en denken dat investeren een magic pill is dat alles oplost.

Edit: ben wel benieuw wat je verstaat onder een "zeer klein bedrag"
Hier zitten een paar omissies in.

De simpele versie van de redenering is:
- Als je vroeg instapt heb je meer kans op hoog rendement
dus
- Als je laat instapt heb je minder kans op hoog rendement

Omissies hierbij zijn (voor Bitcoin):
- je moet toegang hebben tot het kopen van Bitcoin
- als je vroeg instapt, loopt je ook (veel) meer risico dat de boel klapt en niks meer waard is
- je moet wel weten van het bestaan van die investeringskans
- je moet destijds diamanten handen moeten hebben gehad om veel te kopen en te hodlen

Die omissies worden vaak over het hoofd gezien, maar zijn wel degelijk van belang om dit soort dingen in het juiste perspectief te zien. Zie ook "de adoptiecurve". We zijn op die curve nog steeds niet bij de 'late majority'... dus wat mij betreft geldt nog steeds: buy & hodl.

Als je 2012 geroepen had "koop bitcoin" had ik denk ik niet gedaan (of zelfs gekund!!!). => Onbekend, te hoog risico en zeer moeilijke toegang.
In 2017 ben ik crypto gaan kopen. Toen hoorde ik er pas van. => Bekend, goede toegang en nog steeds erg hoog risico, maar voor mij acceptabel.

Mijn redeneringen:
- Arme mensen die in 2012-2013 zich als techneut verdiept hebben in Bitcoin + wat hebben gekocht of gemined én hebben gehodled, zijn nu niet meer arm.
- Arme mensen die in 2023+ Bitcoin gebruiken, zijn mensen die het als een beter middel zien om transacties te doen... of simpelweg als hedge tegen de deflatie van de lokale munteenheid. Alleen dat ís al dikke winst voor ze.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 07-08-2023 17:13 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Wiley99
Het punt zal zijn dat het hier in SC evengoed alweer 2 pagina's over financiële opbrengsten gaat, rijkdom verdelen en andere idealistische (meer of minder realistische) hoogdoelen.

Waar bitcoin en enkele andere crypto het voor de niet-'rijke' onvrije wereldburger vooral voor gaat doen is een kans op een ongecensureerde, decentrale manier om waarde uit te wisselen. Zonder bank, mobiele operator of regering die jou dat verbiedt of daarin beperkt. Met nadruk op kans, want zonder één of twee van die drie heb je misschien nog steeds geen infrastructuur om je transacties mee te versturen.

Dat staat allemaal nog los van de manier waarop je die waarde vergaart. Want daar gaat crypto en bitcoin specifiek niets aan doen voor die doelgroep. Speculeren op waardestijging is alleen iets dat wij ons hier kunnen veroorloven, zoals anderen hierboven al plastischer hebben beschreven.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:02
Amen to that @MicroWhale
Ikzelf ben er in eerste instantie ingedoken om snel rijk te trachten te worden, echter moet je er dan veel tijd in stoppen en mazzel hebben.. das aan mij niet besteedt.
Maar ik heb toen Binance stopte alle alts omgezet in BTC en ETH en kijk er nu nauwelijks meer naar om, geeft zo veel rust! 8)

Stabieler als dit wordt het niet!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAaSDtt1EFf5BReRXnIEinZedog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hPJXAXt3DBvFfxabE25V8x7d.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Khaelos op 07-08-2023 17:29 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
43k erin gemieterd en in 2,5 jaar maar 2 maanden groen gestaan (november, december 2021). Sats = geen rijkdom!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Goede timing, de nieuwste Futurama aflevering gaat over Bitcoin en het crypto wilde westen

• jvel92
MicroWhale schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:08:
[...]

Hier zitten een paar omissies in.

De simpele versie van de redenering is:
- Als je vroeg instapt heb je meer kans op hoog rendement
dus
- Als je laat instapt heb je minder kans op hoog rendement

Omissies hierbij zijn (voor Bitcoin):
- je moet toegang hebben tot het kopen van Bitcoin
- als je vroeg instapt, loopt je ook (veel) meer risico dat de boel klapt en niks meer waard is
- je moet wel weten van het bestaan van die investeringskans
- je moet destijds diamanten handen moeten hebben gehad om veel te kopen en te hodlen

Die omissies worden vaak over het hoofd gezien, maar zijn wel degelijk van belang om dit soort dingen in het juiste perspectief te zien. Zie ook "de adoptiecurve". We zijn op die curve nog steeds niet bij de 'late majority'... dus wat mij betreft geldt nog steeds: buy & hodl.

Als je 2012 geroepen had "koop bitcoin" had ik denk ik niet gedaan (of zelfs gekund!!!). => Onbekend, te hoog risico en zeer moeilijke toegang.
In 2017 ben ik crypto gaan kopen. Toen hoorde ik er pas van. => Bekend, goede toegang en nog steeds erg hoog risico, maar voor mij acceptabel.

Mijn redeneringen:
- Arme mensen die in 2012-2013 zich als techneut verdiept hebben in Bitcoin + wat hebben gekocht of gemined én hebben gehodled, zijn nu niet meer arm.
- Arme mensen die in 2023+ Bitcoin gebruiken, zijn mensen die het als een beter middel zien om transacties te doen... of simpelweg als hedge tegen de deflatie van de lokale munteenheid. Alleen dat ís al dikke winst voor ze.
Yep eens, destijds was het risico groter en was de aanschaf van Bitcoin niet zo eenvoudig als nu. Daar stond wel een hoger rendement tegenover, dan het potentiële rendement van aankopen tegen de huidige koersen. Stel BTC gaat naar 120k in de volgende bull, dat is een 4x vanaf nu. Een mooi rendement, maar niet een rendement dat je uit de armoede gaat brengen.

Een hedge tegen inflatie is een interessante use-case van Bitcoin, maar inflatie is niet de reden waarom er armoede bestaat in de wereld en een hedge tegen inflatie gaat dat ook niet oplossen.

Tjah... "Buy en Hodl". Koop je zelf ook nog actief bij op de huidige koersen? Zo nee, waarom zou je het anderen wel adviseren.

• resusaapje

resusaapje

h less

Is het al tijd voor dca?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:21
jvel92 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:03:
Tjah... "Buy en Hodl". Koop je zelf ook nog actief bij op de huidige koersen? Zo nee, waarom zou je het anderen wel adviseren.
Nouja, wie gaat anders onze winsten financieren? :P

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

tomtom901

Moderator General Chat
Nu wel denk ik :)

• Wiley99
Alleen voor een extra dca, tenzij je die altijd op maandag doet.

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:24
Zijn er mensen hier bekend met het Cantillon effect? In mijn mening is de wortel van ons systeem niet eerlijk. Bitcoin (of iedere harde geld vorm) zou hieraan een einde maken.

Cantillon effect:
https://www.investopedia....#toc-the-cantillon-effect
edit: best wel slechte uitleg van investopedia. ChatGPT had een veel beter uitleg naar mijn mening, dus vraag het daar als je een goeie uit leg wil.

Nee Bitcoin zal niet zorgen dat er geen armoede meer is. Het creëert naar mijn mening wel een iets eerlijker speelveld.

Ik denk dat hoe je hier naar kijkt heel erg afhankelijk is van hoe je naar het huidige systeem kijkt en wat je daar van vind.

Om terug te komen op het Afrika verhaal.
Juist daar speelt dit heel erg. Als er iemand nadelen ondervindt van hoe ons huidige economische systeem in elkaar steekt is het Afrika wel.

Vorig jaar ben ik nog in Afrika geweest. De dollar die op ramkoers is zorgt daar voor de locale valuta voor grote problemen. Omdat bijvoorbeeld zaden voor eigen voedsel helaas vaak bij internationale bedrijven worden ingekocht. De koopkracht verdampt letterlijk waar je bij staat. Probeer dan maar eens te sparen voor een investering en je uit die armoede te werken. Dat is simpel weg niet mogelijk. Met een hardere vorm van geld zou dat makkelijker worden.
Goed geld kan je mee nemen over tijd en ruimte. De euro wat relatief gezien een sterke valuta is. Heeft al moeite met zijn waarde over tijd vast houden. Laat staan een van de Afrikaanse valuta. Het zet Afrika van af het begin af aan gewoon met 5-0 achter.

Zoek voor de lol maar eens wat lokale valuta uit Afrika en hun usd pair op TradingView op(en daarna de btc pair)

Dit terwijl Afrika zoveel waardevols in de grond heeft zitten. Het word letterlijk leeg geroofd.

Het zou zo mooi zijn als Afrika zich zou verenigen en Bitcoin of goud alleen nog maar zou accepteert als betalingsmiddel voor zijn grondstoffen. En geen dollars of yen van wie de tegen partij ze moeiteloos kan bijdrukken.

We moeten ook niet doen alsof wat nu gebeurt iets nieuws is. Inflatie door het creëren van geld gebeurd al zo lang het concept van geld bestaat. De geschiedenis leert daarin ook dat zij die het langst vast houden aan de zwakkere vorm van geld een enorme welvaartsachterstand zullen opbouwen. Een van de reden waarom India en China een achterstand had op het weste is omdat zij als laatste in de wereld zijn gewisseld van zilver naar goud als welvaartsopslag.

Om te begrijpen wat er allemaal mis is met ons huidige geld moet je eerst echt snappen wat geld is.

Ik ga het hier niet uitleggen want er zijn veel betere bronnen: Lees de Bitcoin standaard (of luister hem op audible)
Het eerste deel gaat hier over en niet over Bitcoin. Dit helpt te zien dat dit keer op keer gebeurd en de man onderaan hiervan het meest de dupe is.

Anyway tot zo ver mijn rant.

Koop btc

[ Voor 3% gewijzigd door iceblack24 op 07-08-2023 18:50 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:32
PayPal lanceert USD stablecoin op Ethereum.
https://www.paypal.com/us...manage-money/crypto/pyusd

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/B6fdf27/7v0uzz.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Vis
  • Nu online

Vis

MicroWhale schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:08:
[...]

Mijn redeneringen:
Dit 🙏

• zwembroek
Slonzo schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:04:
[...]

Da's een mooi bedrag :)
Waar komt die 25% per 2 weken vandaan?

• zwembroek
Barracuda6247 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:54:
10% APR op een token met 20% jaarlijkse inflatie als ik het goed begrijp (https://coincodex.com/crypto/plasm-network/)?

lijkt me een zeer matige deal...

valt me vaker op hier - als je dmv staking oid APR krijgt, is het altijd goed om te kijken wat de inflatie van een token is, uiteindelijk gaat het om het reële rendement. geef mij maar 4% op een deflationair asset, waardoor je reële rendement 4,5% is, ipv -10%. maar goed, dat schreeuwt natuurlijk minder lekker
Wat mij opvalt is dat mensen hier soms zomaar wat roepen. Huidige inflatie ligt rond de 10%. Met de nieuwe tokenomics is de target 2%. Of dat gehaald wordt zal moeten blijken.

• Kol Nedra
grootste probleem is gewoon die dominantie van de dollar.

backed by: gebakken lucht!
natuurlijk heeft deze geld creatie wel gezorgd voor snelle groei, ontwikkeling en welvaart, maar als je niet zelf de dollar hebt maar bijv in Afrika woont ben je wel mooi de sjaak!

Bitcoin is echt wel een goede oplossing hiervoor, owned by geen enkel land, het is universeel, snel en goedkoop om vermogen te sturen elders in de wereld.....zonder een middle man.
toch mooi om te horen dat in Nigeria crypto adoptie velen malen hoger ligt dan de cbdc.

volgens mij 10% adoptie in crypto en 1% in hun eNaira

nothing stops this train

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sLdnI47Ry8efqPDhBjoVME4v2YE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tud9L82MktnS4zACn51T6S6C.png?f=fotoalbum_large

Leuke feature bijgekomen bij Kucoin.

Kan je mooi je buy high, sell low bekijken.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:00:
grootste probleem is gewoon die dominantie van de dollar.

backed by: gebakken lucht!
natuurlijk heeft deze geld creatie wel gezorgd voor snelle groei, ontwikkeling en welvaart, maar als je niet zelf de dollar hebt maar bijv in Afrika woont ben je wel mooi de sjaak!

Bitcoin is echt wel een goede oplossing hiervoor, owned by geen enkel land, het is universeel, snel en goedkoop om vermogen te sturen elders in de wereld.....zonder een middle man.
toch mooi om te horen dat in Nigeria crypto adoptie velen malen hoger ligt dan de cbdc.

volgens mij 10% adoptie in crypto en 1% in hun eNaira
Zo is het ook. Bitcoin is gewoon de shit.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
zo en weer terug waar we waren

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:35:
Blaast iemand de rode kaarsen even uit? We kunnen weer :9
Gelukkig waait het vandaag hard 8)

Verwijderd

Net nog ff op mijn Bitcoin node gekeken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xgc7J4O7FmjZ6SsIIwYkgrsmMO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sh7tNaxU8wSahUHDm50ygWmk.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat zoals het hoort.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:37:

[Afbeelding]

Gaat zoals het hoort.
Sheesh 69 graden, wat is dat een 12900K ofzo? Of ben je aan het renderen, ik kom niet verder dan 35/40 graden ofzo, maar dat is een 12600K.

Kan je BTC eigenlijk ook vast zetten? Staken ofzo? Dat je het er niet impulsief af kan halen zeg maar. Ik zie veel te vaak leuke dingen die eigenlijk niet nodig zijn :9

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 07-08-2023 20:44 ]

Verwijderd

JDx schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:44:
[...]

Sheesh 69 graden, wat is dat een 12900K ofzo? Of ben je aan het renderen, ik kom niet verder dan 35/40 graden ofzo, maar dat is een 12600K.

Kan je BTC eigenlijk ook vast zetten? Staken ofzo? Dat je het er niet impulsief af kan halen zeg maar. Ik zie veel te vaak leuke dingen die eigenlijk niet nodig zijn :9
29K voorlopig, maar je bent bullisch zie ik.

Je kunt Bitcoin niet staken. Wel uitlenen bij 3e partijen. Wordt dan soms ook staken genoemd, maar dat komt omdat 'ze' scammers zijn. Bitcoin bewaar je namelijk beter niet bij 3e partijen.

Not your keys, not your coins.

Bitcoin hodl je in cold storage op de Bitcoin blockchain. Je verkoopt het niet impulsief omdat je geen fuck geeft om de prijs of winst in fiat. Dit komt omdat je investeert met geld wat je niet mist of nodig hebt.

Dit is de Bitcoin way.

Je hodlt Bitcoin omdat je weet dat fiat vroeg of laat naar de vinkentering gaat, en dan nog een vliegticket kunt kopen naar een veilig land zonder koloniaal verleden.

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NyoBFke47SRZkqCr6nU2DOKCCkY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iPmIHSP4micwME9Lw1crAy95.jpg?f=user_large

Of niet natuurlijk. 1 bullrun zit er nog wel in denk ik.

Hodl.

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Alpina schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:04:
[Afbeelding]

Of niet natuurlijk. 1 bullrun zit er nog wel in denk ik.

Hodl.
1 bullrun klinkt eerlijk en oneerlijk en daarmee realistisch. Ik teken ervoor!

Excellence does not require perfection.

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hahahaha wat is me dat weer voor pauper gedoe :D
Meteen alles gemoved natuurlijk, thanks voor de tip! :+

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-01 12:12
-

[ Voor 191% gewijzigd door exelletor op 07-08-2023 22:16 . Reden: Verkeerde topic ]

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3tbHdEzvqFhwcfLvX041XIPTzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TKxVnWSaWDR3TnL1kr7z8aAS.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Paypal lanceert haar eigen stable coin PYUSD. Op zich goed nieuws toch dat een grote partij zich bindt aan een stable. Als deze coin tenminste volledig gebacked is. In ieder geval beter dan Tether!

https://newsroom.paypal-c...hes-U-S-Dollar-Stablecoin

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Alpina
Mighty schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:45:
Paypal lanceert haar eigen stable coin PYUSD. Op zich goed nieuws toch dat een grote partij zich bindt aan een stable. Als deze coin tenminste volledig gebacked is. In ieder geval beter dan Tether!

This is the gwei!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:33
Bron? Ik vermoed dat dit het credit tarief is, debit versus credit is natuurlijk appels en peren.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

• resusaapje

resusaapje

h less

Wiley99 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:30:
[...]

Alleen voor een extra dca, tenzij je die altijd op maandag doet.
Gelukkig dca ik altijd als ik een low detecteer en das nooit op maandag. Behalve afgelopen maandag, maar dat telt niet. Ik zie dat bybit weer lekkers beloofd als je extra fiat dca-t, én dat tweet (xt? X-t? Ext?) dus morgen maar eens kijken of dat een extra dca waard is

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mighty schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:45:

🤔 is PayPal nog steeds van Elon?

Meer dan ik dacht...

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Coingecko : Top Alleged SEC Securities Coins by Market Cap
https://www.coingecko.com...es/alleged-sec-securities

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:37:

[Afbeelding]

Gaat zoals het hoort.
696.9 Gb soon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFnx2NAm1xGFzMVDERdkf1jj0Is=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uS8oRD3pZW5n73I9yGReOehH.jpg?f=fotoalbum_large

Wel opvallend 69 is bij jou normal en bij mij nice :?

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 08-08-2023 09:08 ]

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:06:
[...]

696.9 Gb soon.

[Afbeelding]

Misschien door de nieuwste update? Zat gisteren nog op 0.5.3

Kan het nu niet testen want hij zit maar op 55 graden :+

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Is TA Taro met vakantie =(?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dan heeft hij toch juist tijd om 10 keer per dag een mooie grafiek te posten *O*

Ik denk dat er weinig te TA'en valt op deze stablecoin -O-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:02
Klopt, dus ik zal de honneurs waarnemen.

Kijken we op de daily dan zien we dat we omhoog gingen, maar ook omlaag. Opletten, dus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tH4ps0qc9xuORhEa7ioeLo-94Dk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qQeqk9T1f0KdcnP4KWues0ES.jpg?f=fotoalbum_large

But when in doubt, zoom out.

Zoomen we uit in de BitVavo interface dan wordt BTC drie euro minder waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMGRRgMySr2LOsVAh1zqtwT8Tus=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5U7dfY3DxsdwscmBnWBYhExD.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

• Alpina
knakworst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:06:
[...]
Zit je in Frankrijk toevallig?

• Waah
MrMrq schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:12:
[...]

Klopt, dus ik zal de honneurs waarnemen.

Kijken we op de daily dan zien we dat we omhoog gingen, maar ook omlaag. Opletten, dus

[Afbeelding]

But when in doubt, zoom out.

Zoomen we uit in de BitVavo interface dan wordt BTC drie euro minder waard.

[Afbeelding]
Taro waar ben je! BTC waarde in Euro's ipv Dollars :X

offtopic:
ten tijde van die dip zat ik te wachten op een grotere dip... Such is Bitcoin Life

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Waah schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:38:
[...]

offtopic:
ten tijde van die dip zat ik te wachten op een grotere dip... Such is Bitcoin Life
Wat is er mis met euro's, we leven in Europa.

Laat USA zich maar eens aanpassen!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Waarom kiezen tussen shitcoins :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOq_Po89i869pp26WZ9hp6OnMqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zk3BCZgQ3GlzJojHXdISQPfk.jpg?f=fotoalbum_large

• Waah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7_4rCt3isw9Gf4ZgEkHaBYCC6N4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JLbTCsvcKuXtsKIk5HcIC1uw.png?f=fotoalbum_large
Zelfs onbewust zie je de US shitcoin.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:50:
[...]

Omdat de prijs van bitcoin nooit hangt op 30.000 euro en daar tussen pendelt, maar altijd op dollars. Daar zitten de (psychologische) grenzen. Als je dat niet wil erkennen mis je veel kansen O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 08-08-2023 12:28 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

offtopic:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68aXV7qflGRzivWPkJtZuqwuY3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/j6EQ8DVS52CvDaLvmrL001kl.gif?f=user_large

• resusaapje

resusaapje

h less

In ander nieuws: wellicht effe je zooi van Huobi afhalen...

Sneller!

Nee, je werk moet even wachten

[ Voor 28% gewijzigd door resusaapje op 08-08-2023 12:44 . Reden: Fud ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Bijzondere opmerking gezien je username :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• BTC100K2021

BTC100K2021

Richh schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:46:
[...]

Bijzondere opmerking gezien je username :X
Ik ben mijzelf niet meer bij zo weinig volatiliteit

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
BTC100K2021 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:58:
[...]

Ik ben mijzelf niet meer bij zo weinig volatiliteit
Ik ook niet hoor. De prijzen van alledaagse boodschappen zijn nog volatieler dan Bitcoin.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

BTC100K2021 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:50:
[...]

Als je je in de beer rijk wil voelen moet je hem gewoon lekker op de Zimbabwe dollar zetten. O+

1 BTC == 10,518,300 ZWD :7

* sh4d0wman bladert nog eens door de catalogus....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:19:
[...]

Als je je in de beer rijk wil voelen moet je hem gewoon lekker op de Zimbabwe dollar zetten. O+

1 BTC == 10,518,300 ZWD :7

* sh4d0wman bladert nog eens door de catalogus....
Ook in USD kruipen we omhoog *O*

In US ook nog wat verse banken FUD. Altijd goed voor btc.

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:54
Moon! 🔥

• BTC100K2021

BTC100K2021

Na dagenlang vlakke etappes vandaag toch een bergetappe?

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:02

Maktub

Pagina: 1 ... 201 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!