AmenWaah schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:21:
[...]
tevreden hè. Met een elfstedentocht is wanneer je een Fries enthousiast ziet![]()
En ook het enige moment. We zijn bullish, maar niet enthousiast. Gewoon tevreden met een opgaande koers, en licht ontevreden bij een daling.
Doe maar gewoon, doe je al gek genoeg.
Interessant om te zien hoe de protesten in 2025 dan zullen uitpakken in Den Haag.
Misschien kunnen we een $tweak coin introduceren en overal shillen incl. De schreeuwende youtube filmpjes hoe fantastisch het wel niet wordt 😆resusaapje schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 08:09:
Vijf nieuwe tokens die de potentie hebben om in de komende periode een enorme groei door te maken zijn Evil Pepe, BTC20, WSM, Launchpad en yPredict.
Haha. Ha. Hahaha
Wie verzint deze lijsten?
Overigens, btc20 is wel grappig. Gecreëerd ter ere van het twintigjarig bestaan van btc.
Op de ETH-chain.
![]()
Nee, gaan we niet doen. Zorgt voor vervelende gesprekken in de slowchat. We houden het gezellig hier!zenith schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Misschien kunnen we een $tweak coin introduceren en overal shillen incl. De schreeuwende youtube filmpjes hoe fantastisch het wel niet wordt 😆
Ook al was het een /s van je
Stack Sats
Stovirpi schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:16:
[...]
Nee, gaan we niet doen. Zorgt voor vervelende gesprekken in de slowchat. We houden het gezellig hier!
Ook al was het een /s van je
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Al eens gedaan, geen succes voor wat ik begreep.zenith schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Misschien kunnen we een $tweak coin introduceren en overal shillen incl. De schreeuwende youtube filmpjes hoe fantastisch het wel niet wordt 😆
Laatste bullrun nog 2 maal een coin door een tweaker gelanceerd. Eerste moest stoppen ivm een loterij en dat mocht niet van het land waar die woonde ofzo. Tweede is vrij snel na launch gezonken zoals vele munten. Het account van de maker is hier ge-anonimiseerd wat ook wel aangeeft dat het niet zo'n goed plan is
Dat onderwerp komt ook elk jaar weer terug. Ik zou je aanraden om even diep te graven naar de originele Tweakers coin die ook uit zo'n slowchat voortkwam en waar het eindresultaat gewoon een dikke scam was en een "Tweaker" er met de knaken vandoor gingzenith schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Oeh, goed plan! Eens kijken of ik dat ook kanXelaRetak schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:25:
[...]
Dat onderwerp komt ook elk jaar weer terug. Ik zou je aanraden om even diep te graven naar de originele Tweakers coin die ook uit zo'n slowchat voortkwam en waar het eindresultaat gewoon een dikke scam was en een "Tweaker" er met de knaken vandoor ging
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
hodl 😌
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1687060845459886080?t=pPG7nWzIokkJ2VHURBckXw&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1687060845459886080?t=pPG7nWzIokkJ2VHURBckXw&s=19]
nothing stops this train
Diep graven naar die berichten, of een Tweakers scam coin opzetten?resusaapje schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:38:
[...]
Oeh, goed plan! Eens kijken of ik dat ook kan
Yes!Egeau schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:44:
[...]
Diep graven naar die berichten, of een Tweakers scam coin opzetten?
Zo chill dat er altijd wel een indicator is waardoor we lekker bullish kunnen blijven!
Nou daar gaan we. De paperhands zijn op. Gaan met die banaan.
Op de 1s chart zag ik inderdaad even iets groens ja.Darrell schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:08:
Nou daar gaan we. De paperhands zijn op. Gaan met die banaan.
Verwijderd
Klopt, staat ook in mijn grayscale crypto almanac.anti elppa schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 08:22:
[...]
precies. En idd, ltc had je ook bij grayscale
/f/image/S3D0BMt2qXEtWX2v0C6aEWSv.png?f=fotoalbum_large)
Aankomende run multi-triljoennair.
Wat raarrrrrrrr. Het is toch donderdag dipdag?
Ja dit is echt gek, moet geen gewoonte worden!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
nieuwe trend volgens mij?
eerst "icecream so good!" en dan een fact check dat normies niet weten?
eerst "icecream so good!" en dan een fact check dat normies niet weten?
kids these days say the darndest things pic.twitter.com/7OxV1M9wRL
— Julian Figueroa (@kinetic_finance) 3 augustus 2023
nothing stops this train
Skrunsies zal een rijk man zijn, wanneer de vakantie met de kids volgende week door kan gaan.. dit is de 1e week vakantie en we hebben vandaag operatie nummer 6 al gehad van deze week. Later vanavond nog 1. Afgesproken met de artsen, dat bij goed doorkomen dit weekend onze vakantie van een midweekje door kan gaan volgende week..
Dus duimen maar weer.
Voor de rest wen moon ? Wen zomervakantie ipv herfstvakantie
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Ik duim ook voor jullie Skruns. 🤞Skrunsies schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:56:
[...]
Skrunsies zal een rijk man zijn, wanneer de vakantie met de kids volgende week door kan gaan.. dit is de 1e week vakantie en we hebben vandaag operatie nummer 6 al gehad van deze week. Later vanavond nog 1. Afgesproken met de artsen, dat bij goed doorkomen dit weekend onze vakantie van een midweekje door kan kan gaan volgende week..
Dus duimen maar weer.
Skrunsies schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:56:
[...]
Skrunsies zal een rijk man zijn, wanneer de vakantie met de kids volgende week door kan gaan.. dit is de 1e week vakantie en we hebben vandaag operatie nummer 6 al gehad van deze week. Later vanavond nog 1. Afgesproken met de artsen, dat bij goed doorkomen dit weekend onze vakantie van een midweekje door kan gaan volgende week..
Dus duimen maar weer.
:strip_exif()/f/image/CnSVmNxj2mddxWXqEgiZrVsX.jpg?f=fotoalbum_large)
Great dad u are , great princes she is , stay strong together !
By bravely enduring it, an evil that cannot be avoided is overcome.Skrunsies schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:56:
[...]
Skrunsies zal een rijk man zijn, wanneer de vakantie met de kids volgende week door kan gaan..
No winter lasts forever, no spring will skip its turn.Wen zomervakantie ipv herfstvakantie
Maktub
Leuk zulke nagels, maar ik zou niet m’n reet ermee willen afvegen- alsof je er een messenset door haalt.
Wel handig voor de aangekoekte stukjes.Don Guacamole schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:33:
[...]
Leuk zulke nagels, maar ik zou niet m’n reet ermee willen afvegen- alsof je er een messenset door haalt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:strip_exif()/f/image/QFzmJ5CZ7lOidziH5GI6jzZg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik geef het nog een dag of 5 en we springen terug naar de 30K, maar voordat dit gebeurt moet btc nog wat zakken om de dominantie terug te krijgen. Daarna moon.
[ Voor 9% gewijzigd door cooLopke op 04-08-2023 00:44 ]
Sterkte Skruns!Skrunsies schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:56:
[...]
Dus duimen maar weer.
Ik verwacht dat Btc opnieuw opzoek gaat naar de weekly MA25, net als in juni en maart. Benieuwd of dit opnieuw een bounce gaat veroorzaken, anders kunnen we nog wel een tijdje wat goedkoper inslaan.
Heel de SC duimt mee vrind.
Einde van de week weer ouderwetsch hollands zomerweer, ik hoop voor jullie dat je er lekker van kan gaan genieten.
Ik heb gisteravond weer een zooitje inkomsten in BTC gekregen tegen een prijs van $29,255.01
Heb al een tijd geen uitbetaling gehad en de koers ook niet in de gaten gehouden, lekker laten staan of lijkt er nog weer een drop aan te komen?
Ik vind de grafiek er niet heel stabiel uit zien. Aan de andere kant doet het op mijn spaarrekening ook niets
Heb al een tijd geen uitbetaling gehad en de koers ook niet in de gaten gehouden, lekker laten staan of lijkt er nog weer een drop aan te komen?
Ik vind de grafiek er niet heel stabiel uit zien. Aan de andere kant doet het op mijn spaarrekening ook niets
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik vraag me af of die dip wel komt. Je moet er niet op gaan zitten wachten. Dca is the way.Tominatie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:38:
Er lijkt nog iets van capitulatie te moeten optreden. Nog een grote forse dip en daarna 69k.
Biden is ook bullish!
In #Bitcoin we trust pic.twitter.com/0t8cpJwPoB
— Crypto Tea (@CryptoTea_) 3 augustus 2023
nothing stops this train
Grote overstromingen rond Ljubljana, het tuintje hier is rekt.Th1x4nG schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:15:
[...]
Ons eigen tuintje gaat hier best wel lekker, en we hebben ook een grote regenwaterput.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
A cup of Joe never tasted better.
— Joe Biden (@JoeBiden) 3 augustus 2023
Grab yours: https://t.co/4fbxCBQNPZ pic.twitter.com/s2qboyE7C1
u still ok ?Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
Grote overstromingen rond Ljubljana, het tuintje hier is rekt.![]()
[Afbeelding]
https://www.ad.nl/nieuws/...mogelijk-fataal~a93f40d7/
Dual ScreenKol Nedra schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:11:
zo, vandaag weer een dca uitgevoerd, stack sats and hodl
[Afbeelding]
De opbrengst van de moestuin zal wel naar 0 gaan....Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
[Afbeelding]
Alles oké hier ja, ben in het oudershuis van mijn vriendin. In de heuvels is er 150 liter/m2 gevallen vannacht, bij ons hard geregend maar niet eens zo extreem.
'Normaal' staat de rivier 2-3 meter lager dan de tuin/onze parkeerplekken. Vanochtend rond 7u stond hij al ongeveer gelijk.
Rond 9u overwoog ik m'n zwembroek aan te doen. Maar dat water is niet zo gezond vrees ik.
Het is er hier ook wel gevoelig aan, dus we zijn er op voorzien. Het woonniveau is op veilige hoogte, in de garage en werkplaats staat alles op vrij hoge poten van de grond. En we hebben onze pomp in de kelder om het water buiten te trekken. De auto's heb ik vanochtend hogerop gezet, anders waren dat wel totale afschrijvingen.
Vrijwilligers van de brandweer waren er vanochtend spontaan bij en hebben hier een halve dag water zitten wegpompen en geholpen in de kelder. Je kan intussen bijna niet meer zien dat er iets gebeurd is vanochtend, echt klasse wat dat betreft. Geen idee hoe dit er in België zou hebben uitzien.
[ Voor 9% gewijzigd door Th1x4nG op 04-08-2023 16:33 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Mijn vriendin is echt pissed want ze had de duurste soort aubergines geplant die ze hadden.Waah schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:30:
[...]
De opbrengst van de moestuin zal wel naar 0 gaan....
Alle tomaten naar de kloten, daarstraks nog een kilo of 30 afgetrokken. Morgen passata maken denk ik.
Dit las ik dus echt totaal anders, de 2e keer snapte ik t.🤡Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 16:31:
[...]
naar de kloten, daarstraks nog een kilo of 30 afgetrokken.
Vervelend in ieder geval al die overstromingen, gelukkig geen rampen voor jullie.
Vanaf volgende week weer zon! En btc boven de 30K uiteraard.
Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Hvfw59LRFMMpVb9uWsMaKrib.jpg?f=fotoalbum_large)
toch best heftig
nothing stops this train
24UR aan het kijken hier op tv. Altijd waardeloos overgedramatiseerd nieuws, nu niet anders, maar de beeldjes zijn dit keer wel spectaculair.
Jee, daar zat ik vorige week nog. Dit niet meegemaakt, helaas wel wat losliggend puin tijdens een storm in Noord-Macadonië.Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/bcpnoLGvWWu6804yAJj4zxQY.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo, het is hier stil. Iedereen rekt gegaan of wat? Mooi onder de 29k, nog even door graag.
We zijn al 2.5 jaar rekt..tomtom901 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:59:
Zo, het is hier stil. Iedereen rekt gegaan of wat? Mooi onder de 29k, nog even door graag.
Zero.
Moonbeam heeft momenteel het Lunar Gaming Festival. Als je staket bij één van een achttal partijen, mag je meedoen met een closed beta test van een drietal games. Deze maand is dat The Great Escape via https://game.glmrjungle.com/
Een platformgame met jaren tachtig aapjes. Dat kan ik als aap natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.
Maar daaaaaaaaamn, wat een gedoe om uit te vinden wat je moet doen, hoe je wallet te koppelen, hoe een account te maken, etc etc etc.
En dan speel je de game en denk ik: is dit de toekomst?
Een platformgame met jaren tachtig aapjes. Dat kan ik als aap natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.
Maar daaaaaaaaamn, wat een gedoe om uit te vinden wat je moet doen, hoe je wallet te koppelen, hoe een account te maken, etc etc etc.
En dan speel je de game en denk ik: is dit de toekomst?
Vandaag afscheid van Kraken genomen. Wat een achterlijke exchange qua technische werking, fees en downtime. Vroeger the place to be. Crypto.com eens proberen.
Verwijderd
Sneekweek miejonge. Eem wat fiat stuksmiet'n oppe kermis.tomtom901 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:59:
CDC was ook altijd gruwelijk duur (spread en fees), maar het is al een tijdje geleden dat ik daar ben geweest. Vooralsnog ben ik tevreden met bybit, alleen de btc withdrawal fee is achterlijk hoogSaturnus schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:24:
Vandaag afscheid van Kraken genomen. Wat een achterlijke exchange qua technische werking, fees en downtime. Vroeger the place to be. Crypto.com eens proberen.
Crypto.com zou ik ook overslaan als ik jou was. Belachelijke hidden fees die ze daar vragen. Ik, en denk ik vele anderen met mij, zouden ByBit adviseren. Lage fees, steeds toegankelijker.Saturnus schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:24:
Crypto.com eens proberen.
Jaaaa.. dikke ellende daar, mn zwager zat met de caravan in Kroatië maar is hals over kop vertrokken gisteren.Th1x4nG schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:15:
[...]
[Afbeelding]
En nu moet ie dus door Slovenië en Oostenrijk om naar Duitsland te geraken.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ah, good memories! Kan me nog wel een verdwaalde avond, inclusief houwerij, herinneren in de Alcatraz. Zit die er nog?Verwijderd schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 01:01:
[...]
Sneekweek miejonge. Eem wat fiat stuksmiet'n oppe kermis.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Yes laten we dat doen
Mag van mij, gisteren wat orders gehit en heb er nog wat staan t/m 28.400. Die even snel ophalen zou helemaal mooi zijn.
-CDC is bij far het duurste kwa fees (de hidden fees)Saturnus schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:24:
-Kraken is prima hoor, als je het via advanced doet (dus niet via de app)
-ByBit is oke, helaas geld erop zetten kost geld en je moet het ook nog eens naar usdt overzetten, voelt aan dat het ook duurder is als Kraken. voor mij is Kraken de beste en goedkoopste optie.
-Gemini is ook een goede optie, niet duur kwa fees, enige nadeel van Gemini is dat ze niet aan staken doen.
-Bitvavo ook goede optie, ideal is ook een pluspunt
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2023 11:20 ]
nothing stops this train
- De kraken pro app voldoet primaKol Nedra schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:31:
[...]
-CDC is bij far het duurste kwa fees (de hidden fees)
-ByBit is oke, helaas geld erop zetten kost geld en je moet het ook nog eens naar usdt overzetten, voelt aan dat het ook duurder is als Kraken. voor mij is Kraken de beste en goedkoopste optie.
-Gemini is ook een goede optie, niet duur kwa fees, enige nadeel van Gemini is dat ze niet aan staken doen.
- Bybit fiat storten is helemaal gratis, en via revolut near instant. Helaas wel eerst omzetten in usdt idd.
Werkt dat goed? Wordt uitgevoerd door satos zie ik.Domino schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:45:
[...]
- De kraken pro app voldoet prima
- Bybit fiat storten is helemaal gratis, en via revolut near instant. Helaas wel eerst omzetten in usdt idd.
[Afbeelding]
Ja werkt prima. Vergelijkbaar met plaid op kraken.Dave23 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:20:
[...]
Werkt dat goed? Wordt uitgevoerd door satos zie ik.
Na een paar minuten staat de fiat op je account.
Verwijderd
Zit er nog wel maar niet zoals vroeger, is helemaal veranderd inmiddels.NeoflexNL schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 08:55:
[...]
Ah, good memories! Kan me nog wel een verdwaalde avond, inclusief houwerij, herinneren in de Alcatraz. Zit die er nog?
In mijn tijd heette dat nog de Close-up
De kosten voor het omzetten van EUR naar USDT en/of eventuele kosten voor het storten lijken mij echt verwaarloosbaar in het groter geheel. Iedereen is enorm bullish en denkt dat BTC naar 200k gaat, maar maakt zich druk om wat transactie kosten.
Overigens is iDeal bij Coinbase ook gratis. Wel even advanced trade gebruiken, als je crypto gaat kopen.
Overigens is iDeal bij Coinbase ook gratis. Wel even advanced trade gebruiken, als je crypto gaat kopen.
Als je al verliesgevend aan het daytraden bent wil je natuurlijk niet ook nog eens hoge fee betalenjvel92 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:42:
De kosten voor het omzetten van EUR naar USDT en/of eventuele kosten voor het storten lijken mij echt verwaarloosbaar in het groter geheel. Iedereen is enorm bullish en denkt dat BTC naar 200k gaat, maar maakt zich druk om wat transactie kosten.
Als je verliesgevend aan het day traden bent moet je een andere hobby gaan zoekenBTC100K2021 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:12:
[...]
Als je al verliesgevend aan het daytraden bent wil je natuurlijk niet ook nog eens hoge fee betalen
Hoe werken hidden fees?WillemdeZijger schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 07:25:
[...]
Crypto.com zou ik ook overslaan als ik jou was. Belachelijke hidden fees die ze daar vragen. Ik, en denk ik vele anderen met mij, zouden ByBit adviseren. Lage fees, steeds toegankelijker.
ByBit had ik als tweede op de lijst, maar ook even goed bekijken n.a.v. onderstaande.
Nah ik ben misselijk van Kraken. Hun technische werking is net anders, zoals dat ik er gisteren via support achter kwam dat je t/p handmatig moet sluiten voordat je een margin positie kan sluiten. Dat is gewoon achterlijk en ik kan mij niet herinneren dat ooit ergens eerder te hebben gehad. Tegen die tijd was ik al twee fees verder omdat ik dacht dat een counter trade de positie zou sluiten, zoals in het verleden, maar deze keer stond het vinkje bij 'reduce-only' opeens niet automatisch aan. Dan is er die support die al weken een vergoeding belooft voor meerdere keren service downtime tijdens het uitvoeren van een trade. Natuurlijk is het ook half dom van mijn kant, maar als een platform niet op natuurlijke wijze met je mee werkt is het vertrouwen snel weg. Kraken was cool tot ~2019.Kol Nedra schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:31:
[...]
-CDC is bij far het duurste kwa fees (de hidden fees)
-de spread is vrij hoog
-de prijs die hun laten zien is altijd hoger dan de prijs dan elk ander exchange. ook al zeggen dat het "gratis" is hier zit hun winsten.
nothing stops this train
Oh nu ook idealDomino schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:45:
[...]
- De kraken pro app voldoet prima
[Afbeelding]
Dat was er drie weken geleden nog niet.
Bij bybit is het 0,1 procent. 1.000 euro naar usdt is dan 1 euro, en naar btc nog eens 1 euro.jvel92 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:42:
Geen groot bedrag.
ideal werkt, heb het zojuist getest.knakworst schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:37:
[...]
Oh nu ook ideal![]()
Dat was er drie weken geleden nog niet.
buy order usdt gezet op 0.9047
nothing stops this train
Zooi weg gedaan op 29.055, voordat de bom valt
Ik heb al heel lang een Eth order staan op €1650 en de koers tikte €1650,60 aan gisteren
, verder beweegt het tussen de €1660 en €1675 Zzzzzz. Als Bitcoin dipte afgelopen week bleek de Dollar te stijgen, dus keek ik op Bitvavo nog steeds naar dezelfde getallen.
Dan was Binance toch een stuk prettiger!
Dan was Binance toch een stuk prettiger!
Nee joh. Verkopen in een accumulatiefase is juist een superstrak plan.
Hehe, het is ook deels mijn inkomen, dus het is niet allemaal "investeer alleen geld wat je kan missen", als ik uitbetaald krijg op 30K en neem het op op 20K mis ik geld wat ik gewoon nodig had.
Niet zo nodig dat ik anders niet kan eten, maar er zijn wel wat huishoudelijke dingen die ik nog moet kopen (bijvoorbeeld net een Dyson stofzuiger gekocht ervan en m'n bureaustoel valt uit elkaar), wat ik niet in een volatiel BTC wil laten zitten.
Wil ook nog graag een nieuwe videokaart met meer GB's, maar dat durf ik wel in BTC te laten zitten, komt niet op een maandje aan, de 3060 Ti voldoet nog wel. Wil voor AI alleen graag een kaart met meer GB's (4070 12GB of 4060 16GB), maar als BTC instort dan overleef ik dat wel.
BTC instort?JDx schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:19:
[...]
Hehe, het is ook deels mijn inkomen, dus het is niet allemaal "investeer alleen geld wat je kan missen", als ik uitbetaald krijg op 30K en neem het op op 20K mis ik geld wat ik gewoon nodig had.
Niet zo nodig dat ik anders niet kan eten, maar er zijn wel wat huishoudelijke dingen die ik nog moet kopen (bijvoorbeeld net een Dyson stofzuiger gekocht ervan en m'n bureaustoel valt uit elkaar), wat ik niet in een volatiel BTC wil laten zitten.
Wil ook nog graag een nieuwe videokaart met meer GB's, maar dat durf ik wel in BTC te laten zitten, komt niet op een maandje aan, de 3060 Ti voldoet nog wel. Wil voor AI alleen graag een kaart met meer GB's (4070 12GB of 4060 16GB), maar als BTC instort dan overleef ik dat wel.
Bij wijze van.
Jij krijgt (een deel van) je salaris in bitcoin uitbetaald?JDx schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 20:19:
[...]
Jij niet dan?Darrell schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:11:
[...]
Jij krijgt (een deel van) je salaris in bitcoin uitbetaald?
Ik werk voor mezelf en diverse websites betalen uit in BTC (of een andere coin naar keuze).Darrell schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:11:
[...]
Jij krijgt (een deel van) je salaris in bitcoin uitbetaald?
Hey vriendjes,
Vandaag met dochterlief naar Amsterdam geweest om te shoppen, ze heeft de hele week bij haar zus in het ziekenhuis gebivakkeerd. Dus even ‘haar tijd’
Super gezellig even met een puber door de straten rond slenteren.
Maar goed. Mijn vraag, wie van jullie heb ik daarnet gespot
:strip_exif()/f/image/AbU0SROdat7s9GsDyLIdncUF.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag met dochterlief naar Amsterdam geweest om te shoppen, ze heeft de hele week bij haar zus in het ziekenhuis gebivakkeerd. Dus even ‘haar tijd’
Maar goed. Mijn vraag, wie van jullie heb ik daarnet gespot
:strip_exif()/f/image/AbU0SROdat7s9GsDyLIdncUF.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:41:
Hey vriendjes,
Maar goed. Mijn vraag, wie van jullie heb ik daarnet gespot![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Blijkbaar nog altijd meer dan 1 miljard aan mcap.
Het lijkt wel op de stabiliteit van een spaarrekening bij de bank.. oh wacht, dat is ook juist de bedoeling van Bitcoin.
Gisteren een mooie docu gezien op NPO2
Capital in the Twenty-first Century by Thomas Piketty
Aanrader voor iedereen om te beseffen dat het wereldwijde kapitaal oneerlijk verdeeld is over de bevolking en we daar iets mee moeten.
De vermogenden vinden altijd iets om hun vermogen door te geven aan hun kinderen terwijl ze zo min mogelijk belasting betalen. De lage en middeninkomens zijn de sjaak door dit verrotte systeem.
Iedereen weet dit inmiddels al maar we houden dit systeem ook met zn allen in stand.
In de docu (die van 2017 is dacht ik) werd met geen woord gerept over het eventueel vernieuwen van het financiële systeem. Maar imo: fix the money fix the world. Bitcoin.
We are still early. Stacking sats for your children. Dit zou verplichte kost op scholen moeten zijn voor iedereen gelijke kansen in een nieuwe generatie.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zeer goed, werkt al 1343 dagen zonder bugs of downtime
Fijn dat het verfilmd is, want de 808 pagina’s van het boek vind ik slecht verteerbaar.Vis schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:54:
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door MrMrq op 06-08-2023 10:51 ]
Maktub
Vis schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:54:
[...]
De vermogenden vinden altijd iets om hun vermogen door te geven aan hun kinderen terwijl ze zo min mogelijk belasting betalen.
Stacking sats for your children.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Je bent me voor.
Bitcoin is natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem dat Piketty adresseert. Namelijk dat vermogenden een investering vinden die rendeert - méér dan dat werken voor geld oplevert.
In de beeldvorming is het een mooi middel waarmee de gewone burger (in het het westen) zich kan wapenen tegen oud geld en de heersende klasse.
Tegen ‘het kapitaal’, met hun goud, pandjes aan de gracht en hun aandelen Shell.
Maar als ik wil koop ik een fluf Bitcoin voor een kwart van een Europees maandsalaris, en geheid dat me dat een procent of wat oplevert.
Iemand in de derde wereld moet daar een leven lang voor werken. Ze hebben geen kans om sats te stacken, want ze leven van dag tot dag.
Bitcoin is fundamenteel nog steeds ‘een’ schaarse asset als goud, of vastgoed. Een vluchthaven om je fiat in te stoppen als je vreest voor inflatie.
Het verschil is dat het is aangeboord door een andere doelgroep - en dat je het kunt beheren zonder afhankelijk te zijn van die heersende klasse.
Maktub
Stacking sats is voor meer mensen mogelijk dan het kopen van vastgoed bijvoorbeeld.
Iedereen met internet kan een stukje schaarsheid beheren, je kunt geen "stukje" huis kopen om in te leven.
Ook voor 3e wereldlanden waarin mensen van dag naar dag leven is een nieuw systeem wensbaar waarin inflatie minder hardnekkig is door het introduceren van een Bitcoin standaard.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat heet communisme en heeft ook zo zijn nadelen.Vis schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:54:
[...]
Het lijkt wel op de stabiliteit van een spaarrekening bij de bank.. oh wacht, dat is ook juist de bedoeling van Bitcoin.
Aanrader voor iedereen om te beseffen dat het wereldwijde kapitaal oneerlijk verdeeld is over de bevolking en we daar iets mee moeten.
De vermogenden vinden altijd iets om hun vermogen door te geven aan hun kinderen terwijl ze zo min mogelijk belasting betalen. De lage en middeninkomens zijn de sjaak door dit verrotte systeem.
Iedereen weet dit inmiddels al maar we houden dit systeem ook met zn allen in stand.
In de docu (die van 2017 is dacht ik) werd met geen woord gerept over het eventueel vernieuwen van het financiële systeem. Maar imo: fix the money fix the world. Bitcoin.
We are still early. Stacking sats for your children. Dit zou verplichte kost op scholen moeten zijn voor iedereen gelijke kansen in een nieuwe generatie.
De onderste laag wordt niet gestimuleerd om hard te werken voor een financieel beter bestaan.
Je kan beter met wetgeving de positie van de werknemer verbeteren. Hoger loon, opleiding, subsidie op woningen, meer netto inkomen bij hoger inkomen (toeslagen zitten in de weg)
Aanpak belasting ontwijking bij rijken en bedrijven. Iedereen betaalt eerlijk belasting
Rijken extra aanpakken is een vorm van afgunst. Er zijn altijd personen die het beter voor elkaar hebben dan anderen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/6kvsDGMEJIZayAWgPgh1nN5R.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/irTpI4wxvYMHqTC7HmKyW5ky.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7FQZDQ5w5jTakOPe4NwHH1OG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YwC8Yk4kVa4YFKqRr7D0FqB3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/huLnj0a0JI1PMdr9uAmyv8UY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ec5OzEj2fzAx3BQHoOiaWMBc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AbHqmVH7rfirMWSp1AUaRKZT.jpg?f=fotoalbum_large)