[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.920 views

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
Launchpad incoming!!!! ...........ow wacht kan er niet meer aan meedoen

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/QM01nnR/FB-IMG-1688983609469.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:56:
[...]

BIFI gaat ook erg lekker! _O-

Erg lekker naar de vinkentering that is.

Achja. Next
All-time profit nu -14% ;(

Er was mij beloofd om vervroegd op pensioen te kunnen gaan als ik 5 worsten of meer in bezit had.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52
BNB 1,5 dag geleden verkocht, want ja Binance moest leeg getrokken worden.

geitenbende dus weer!

nothing stops this train

Verwijderd

Th1x4nG schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:09:
[...]

All-time profit nu -14% ;(

Er was mij beloofd om vervroegd op pensioen te kunnen gaan als ik 5 worsten of meer in bezit had.
Dat kan gewoon nog steeds!

Je moet dan alleen niet teveel luxe wensen hebben zoals water en droog brood.

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:14:
[...]

Dat kan gewoon nog steeds!

Je moet dan alleen niet teveel luxe wensen hebben zoals water en droog brood.
Ons eigen tuintje gaat hier best wel lekker, en we hebben ook een grote regenwaterput.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

keepitfrosty schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:06:
Launchpad incoming!!!! ...........ow wacht kan er niet meer aan meedoen
launchPOOL.

Zo, dat onderdrukt de fomo bij meesten wel...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:28
resusaapje schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:17:
[...]

launchPOOL.

Zo, dat onderdrukt de fomo bij meesten wel...
Zone, op 1 dag na kan met in NL niet mee doen met de launchpad...

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10

tomtom901

Moderator General Chat
Zitten nog steeds in de box, benieuwd of we deze week uit gaan breken naar boven of beneden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxLgVZEBa26ME_Q18QFsbR0-Ou4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JsaGhXcMpD6q1g4qSXlejcZY.png?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36
Op naar de 30.5k

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDjKey3U-UIlr7bG3jAK6TZoE8E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Sb1ZSuLQNd14H8vofIVKOuLg.gif?f=user_large

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Numbers schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:42:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het onderwerp Binance is al redelijk vaak en uitgebreid langs gekomen. De zoekfunctie zal je daarmee helpen.

Er is daarnaast ook een apart topic aangemaakt, omdat Binance weg gaat uit Nederland en België.
Lol ik ging hier dus op zoeken en ik zie echt super veel posts met "ik wil mijn geld van Binance halen wat nu" ... Echt grappig om te lezen hoe weinig kennis mensen hebben over hetgeen ze blind hun geld in pleuren :9

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Vandaag dan eindelijk 32k? 🚀

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
m-vw schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:33:
Ik heb momenteel Binance nog gekoppeld met mijn 3commas account.
Maar aangezien dat binnenkort niet meer werkt vroeg ik mij af wat het beste alternatief zou zijn.

Wat zijn jullie ideeën?
Ik heb de zooi over gezet naar Bybit, en die werkt goed met 3c.
Heb nu wat bots actief op BTC en ETH inverse perpetual, gaat best lekker.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-01 18:40
Zojuist nance ook maar eens leeg getrokken. Alles naar btc en naar de hw wallet.

Einde van een tijdperk.

Verwijderd

Ik heb zo'n onderbuik gevoel dat we deze zomer ergens tussen de 5k en 500k gaan zweven.

• Tominatie
  • Niet online
Lijkt qua prijsactie nog steeds een beetje op het weekend.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Iets met summer lullll

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-01 18:19
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:35:
Ik heb zo'n onderbuik gevoel dat we deze zomer ergens tussen de 5k en 500k gaan zweven.
Gewaagde voorspelling

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:00
Hij heeft z'n glazenbol terug uit RMA.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01 18:39
Tominatie schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:54:
Lijkt qua prijsactie nog steeds een beetje op het weekend.
Ja je ziet nu duidelijk dat de leverage price leading is en telkens voor loopt op spot. Soms ook 30 dollar verschil. En heel duidelijk de switch in rente op bv bybit. En zo rangen we telkens tussen de 30 en 30.3. Je kan het perfect volgen. Net weer 30.3 en nu weer negatieve rente op bybit, 15min later gaan we weer down.

Bots en scalpers. Iemand moet ff de koers eruit beuken

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 10-07-2023 18:15 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Tominatie
  • Niet online
Denk dat we nog wel de onderkant van de range gaan pakken rond de 29.5k. Ziet er iig niet zo sterk uit, maar das ook met bitcoin. Opeens weer een pump straks en we hebben t weer over 35k soon haha. Nouja, we gaan ‘t meemaken

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
Laten we eens uit deze range gaan en de 32.5k aantikken

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goed nieuws!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0r6139XsAAAFeg?format=png&name=900x900

Al kan je dit plaatje natuurlijk ook enorm makkelijk sturen.

Zo zei mijn zoontje laatst: Pap, wist je dat 30% van de auto ongelukken wordt veroorzaakt door dronken bestuurders en dus 70% niet? Daarom kan je beter dronken rijden. ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 18:50:
Goed nieuws!
[Twitter]
[Afbeelding]

Al kan je dit plaatje natuurlijk ook enorm makkelijk sturen.

Zo zei mijn zoontje laatst: Pap, wist je dat 30% van de auto ongelukken wordt veroorzaakt door dronken bestuurders en dus 70% niet? Daarom kan je beter dronken rijden. ;)
Weet even niet of je sarcastisch bent of niet (over het eerste deel :P). De correlatie mag in absolute zin iets minder zijn geworden, maar boven de 70% is nog steeds een hoge correlatie.

• Kol Nedra
Numbers schreef op maandag 10 juli 2023 @ 19:48:
[...]
Weet even niet of je sarcastisch bent of niet (over het eerste deel :P). De correlatie mag in absolute zin iets minder zijn geworden, maar boven de 70% is nog steeds een hoge correlatie.
XRP gaat decoupelen! XRP $10 soon

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L99MTZ7/Screenshot-20230710-201115-Twitter.jpg
Je zou bijna je Bitcoin verkopen. Wat een treurnis dat ze deze fakenews tante een podium geven :r

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-01 18:46
Ik ben inmiddels wel klaar met deze mini range. Kan er niet meer van maken.

Stack Sats

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
Gelukszoekr schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:14:
[Afbeelding]
Je zou bijna je Bitcoin verkopen. Wat een treurnis dat ze deze fakenews tante een podium geven :r
Ik zeg doen! >:)

Maarre oprechte vraag, is alles wat niet in jouw straatje past meteen fake news?
Want dan kan je niks meer kijken, volgen of wat dan ook.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Deze bear market vraagt erg veel geduld. HODLers worden beloond! :>

• Kol Nedra
keanu_ schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:21:
Deze bear market vraagt erg veel geduld. HODLers worden beloond! :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OLPUw2uvOl3XOOHn4NdyXM9pAD4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Lg7aFKxVONrAgd8tGMX6sLGd.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Mr. Unexist schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:19:
[...]

Ik zeg doen! >:)

Maarre oprechte vraag, is alles wat niet in jouw straatje past meteen fake news?
Want dan kan je niks meer kijken, volgen of wat dan ook.
Nee hoor. De meeste onderwerpen zijn best multi-interpretabel. Maar Eva heeft al zo vaak aantoonbare onzin uitgekraamt. Het doet de adoptie van Bitcoin geen goed als je je daarmee moet associëren.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben toch wel opgelucht met de stijging van BNB en Matic. Ik geloofde er toch nog een beetje in ondanks het mindere nieuws vanuit de VS. Ik zag het als gevestigde coins met extra korting. Maar het risico was er natuurlijk wel. En als BTC onder de 30k zakt, dan zakken dit soort coins waarschijnlijk nog harder.

[ Voor 41% gewijzigd door _Gast_ op 10-07-2023 20:45 ]

• Mr. Unexist
Ik weet niet wat ze allemaal over Bitcoin vertelt heeft en of het klopt.
Ik ken alleen haar standpunten over immigratie en andere politieke onderwerpen, geen idee of daar nou zoveel fake news tussen zit.
Misschien als je het vergelijkt met wat de NOS verkondigd... Maar die heb ik nog nooit op kritische journalistiek kunnen betrappen, wel op nep nieuws ;w

Anyway, Coin Bureau's video over Global CBDC System al gezien?
Het wordt een fantastische toekomst :r
Blij dat ik geen kinderen heb :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als het niet meer past, dan voeg je gewoon nog een extra lijntje toe ;) Ik hou deze 2 nu in de gaten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/irCHw9O02uKgBCbZ5D5cn5srUtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZCmgLSs9E8dYkCHEzelOj192.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:12

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:14:
[Afbeelding]
Ik zie hier een prima bitcoinbabe.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:49:
Als het niet meer past, dan voeg je gewoon nog een extra lijntje toe ;) Ik hou deze 2 nu in de gaten:
[Afbeelding]
Als je je chart moet editen klopt ie niet meer he ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Numbers schreef op maandag 10 juli 2023 @ 19:48:
[...]
Zie het 2e gedeelte van mijn bericht ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
tomtom901 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:50:
[...]

Als je je chart moet editen klopt ie niet meer he ;)
Hangt ervan af, over een aantal weken kan Bitcoin nog steeds sideways gaan en weer in de eerste triangle zitten en blijkt dat stukje van de afgelopen dagen een uitstapje te zijn geweest. Daarnaast zijn er verschillende timeframes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tFr2AoXCifAOZRcbUd5Q6g2jYQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oztz2MxmgMKsm4oG6jPoLbku.png?f=fotoalbum_large

Ik hou ze beide in de gaten totdat één van de onderste lijnen echt niet meer klopt.

Het betreft overigens in beide gevallen een descending triangle in naar mijn idee een stijgende lijn, dus: Bullish.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:02:
[...]

Ik hou ze beide in de gaten totdat één van de onderste lijnen echt niet meer klopt.
Was een grapje, ik bekijk ook meerdere timeframes en dan zie je idd net andere dingen. Vind alleen die mogelijke M op de weekly nog spannend, om die te invalidaten zouden we echt > 31.500 moeten gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Moon!

• Gelukszoekr
Mr. Unexist schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:49:
Ik weet niet wat ze allemaal over Bitcoin vertelt heeft en of het klopt.
Ik ken alleen haar standpunten over immigratie en andere politieke onderwerpen, geen idee of daar nou zoveel fake news tussen zit.
Misschien als je het vergelijkt met wat de NOS verkondigd... Maar die heb ik nog nooit op kritische journalistiek kunnen betrappen, wel op nep nieuws ;w

Anyway, Coin Bureau's video over Global CBDC System al gezien?
Het wordt een fantastische toekomst :r
Blij dat ik geen kinderen heb :+
Het is maar goed dat we het hier niet over politiek hebben dan. Voor mij is Bitcoin behoorlijk progressief, dus snap zodoende niet wat we met die conservatieve muts aanmoeten :P

Dat hele CDBC gebeuren vind ik eigenlijk helemaal niet zo interessant, behalve dan dat het naar mijn idee alleen maar positief kan uitpakken voor Bitcoin, wat dat betreft ben ik dus helemaal voor :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:15:
[...]

Voor mij is Bitcoin behoorlijk progressief
Die boomercoin?

• Mr. Unexist
[...]

Het is maar goed dat we het hier niet over politiek hebben dan. Voor mij is Bitcoin behoorlijk progressief, dus snap zodoende niet wat we met die conservatieve muts aanmoeten :P

Dat hele CDBC gebeuren vind ik eigenlijk helemaal niet zo interessant, behalve dan dat het naar mijn idee alleen maar positief kan uitpakken voor Bitcoin, wat dat betreft ben ik dus helemaal voor :)
Ik heb ff gegoogled en ze heeft idd wel wat rare uitspraken de wereld in geslingerd.
Zonnebrandcreme zou kankerverwekkend zijn 8)7
Ze mag best d'r tieten laten zien en een 35k Bitcoin babe worden wat mij betreft :9
Politieke discussies kunnen eindeloos vermoeidheid zijn, dus doe maar niet nee!

Ik vind CBDC wel interessant want het laat wel zien wat de elite van plan zijn en dat de WEF met de politiek verweven is.
Het is echt niet een onschuldig praatgroepje zoals Rutte beweert.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gKiDWkhsKxHmRfGocEo4Qj6EcSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4MNejYaxa1nFtiR40IISlm2.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
[...]

Heb blijkbaar wat gemist/ word oud. Ken dat hele mens niet

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:02
Vind het wel een lekker ding eigenlijk.
Zie ik toch liever dan onze huidige miss ;) Nederland. Maar ieder diertje zijn pleziertje.

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:35:
[...]

Gewoon 1 of andere chick die betaald wordt om onrust te zaaien en zodoende meehelpt met verspreiden van narratief om het instorten van onze maatschappij wat te versnellen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bG45AwlaknbLyXGGgfX4sNJX11s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kTq5YEb4ZK1lyvDFis72uKq.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk dit, maar de volgende ochtend is je ledger weg.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:47:
[Afbeelding]

Die is vast uit op je DOTS.... pas op @Skrunsies !

Hoe kun je nou politiek commentator zijn? Zijn er mensen die daarna luisteren? De politiek zelf is al 1 grote grap 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Coldcat op 10-07-2023 21:49 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
Ik roep gewoon de hulp in van onze oude vriend. Bringer of green candles, the bogdanoff destroyer. Daar kan die trut nooit tegenop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOZNIfxXvTAifmPsyNwxBIQhLb4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zAhDl0YwC9LAyEPNXrqaIhwB.png?f=user_large

• Stovirpi

Beste. Spreker. Ever.

[ Voor 11% gewijzigd door Stovirpi op 10-07-2023 21:51 ]

Stack Sats

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:35:
[...]

In Nederland is ze ook helemaal niet bekend. Ze heeft even op de kieslijst gestaan van de FvD en vind bijvoorbeeld Orban het beste dat Europa kon overkomen om je een idee te geven. Ze wordt vooral door buitenlandse rechts/conservatieve media nog wel eens gevraagd om als journalist een nogal gekleurde mening te geven.

Als we adoptie willen hebben we iedereen nodig, ongeacht politieke voorkeur, maar het is niet bepaald mijn smaak :P

• anti elppa
My god, zoveel shit in 1 twitterpost.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Oh jee, het "wappie"shame uurtje is weer begonnen.

• Mr. Unexist
tomtom901 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:47:
[Afbeelding]

Je moet haar je zaad geven, niet te verwarren met je seed phrase ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
31.3k waarschijnlijk next:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aGfCnetgYHITaZ5xR1RbCGUXMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZEClE6bVFtJnHsJGZD4P3EL5.png?f=fotoalbum_large

• Stovirpi
Darrell schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:55:
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er genoeg "wappies" zijn die zich niet kunnen vinden in haar standpunten .

Stack Sats

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
Mr. Unexist schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:55:
[...]

Je moet haar je zaad geven, niet te verwarren met je seed phrase ;)
Zonnebrandcrème zonder chemicaliën, check.

Hopelijk een mooie BTC uitbraak aanstaande... begint wat saai te worden de laatste dagen

Excellence does not require perfection.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Darrell schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:55:
nee hoor.... want we gaan omhoog met BTC! MOOOOOON!

• Wouter79
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19-11-2024
m00n

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
31k babe?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Stovirpi schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:58:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat er genoeg "wappies" zijn die zich niet kunnen vinden in haar standpunten .
Ach, vroeger, voor de vaccinaties, kon je hier nog wel eens een brandend kruisje in iemands voortuin zetten, gewoon voor de sfeer.

Maar dankzij de WEF en de elite, mag je bijna niks meer.

Ja, 50 euro neerleggen voor een pak peuken met een CBDC en transgender neutrale zonnebrand op je voorhoofd smeren die kankerverwekkender is dan een brokstuk uranium in je cola.

Heftig allemaal. :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Stovirpi schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:58:
[...]

Natuurlijk gaat rechts steeds extremer als links steeds verder doorslaat zonder enige tegenspraak.

Zal allemaal wel maar ik kom hier voor crypto en niet dat gebash van politieke standpunten. Steeds maar weer.

• Stovirpi
Deze WAP (Wij Adoreren Pompers) wil door Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TWhrHScZg1kgbWHfx-S5XO90a7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1HPy0WEABcqLxrHwlIMrWbo.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bijna...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbnLWVhFGcsG-Zfs2KD3I7E9nVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ceXPjLPZoJenFPYNvK8R3WfV.png?f=fotoalbum_large

Zo een shortje openen?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08
Darrell schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:08:
[...]

Natuurlijk gaat rechts steeds extremer als links steeds verder doorslaat zonder enige tegenspraak.

Zal allemaal wel maar ik kom hier voor crypto en niet dat gebash van politieke standpunten. Steeds maar weer.
100 procent mee eens. De enige reden voor mij om hier weg te blijven.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Gelukszoekr
Ik denk ook dat er maar weinig mensen zijn die denken dat we nu wel door de resistance komen. Lijkt zodoende wel een goed moment om er hard door te beuken straks 8)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yoNO1rrCSE4Z9qZGhN5dT60teg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTB7KlxV6trhAEXv8OSpA2SM.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Rekt.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit is even een kleine dip, de 31.3k is nog niet aangetikt, daarna echte rekt of echte moon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hopelijk pakt dit goed uit...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F30iTPO2lF-ydAq46tsly4FtpHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/boeCp3LMtZDt6HNnb5fEU61J.png?f=user_large

• anti elppa
Ik hoop het niet :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Volgens mij hoop je het wel, ik neem daar alleen winst, ik zeg niet dat de daling dan weer inzet :7

Edit: Ik trade overigens met een Inverse contract, dus BTC als basis, geen stable als basis. Stijgt Bitcoin daarna door dan profiteer ik alsnog mee, tijdens een bearmarket draai ik dat om en trade ik met stables als basis.

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 10-07-2023 22:33 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:10:
Bijna...

Zo een shortje openen?
Bij poging 3 en niet over de 31.1 ga ik shorten 😀

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zenith schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:35:
[...]

Bij poging 3 en niet over de 31.1 ga ik shorten 😀
En dan sluiten rond 30.2k of ander target?

Verwijderd

Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:31:
[...]

Volgens mij hoop je het wel, ik neem daar alleen winst, ik zeg niet dat de daling dan weer inzet :7

Edit: Ik trade overigens met een Inverse contract, dus BTC als basis, geen stable als basis. Stijgt Bitcoin daarna door dan profiteer ik alsnog mee, tijdens een bearmarket draai ik dat om en trade ik met stables als basis.
Hoe duur kost zo'n Bybit nou?

Zit er aan te denken ook 1 te openen.

Met het DCA bedrag van juli.

• anti elppa
Taro schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:31:
[...]

True.

Okay lets go

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:38:
[...]

Met het DCA bedrag van juli.
Volgens mij gaat het er niet om wat iets kost, maar wat het oplevert. Ik weet dat jij doorgaans met x100 gokjes waagt, dan krijg je voor 5 USD gewoon 500 USD, lijkt mij een goede deal?

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:48:
[...]

De politiek zelf is al 1 grote grap 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTEK3rulB1DYJBgM-zOLGOIS_P8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hqZetxhsOfnKisqV4CEXjSff.gif?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 10-07-2023 22:40 ]

UberLurker Departement #GG.

Verwijderd

Hoorde dat hij een crypto podcast gaat beginnen: REKT met Rutte.

Inhoudelijke opinie over high leverage trading, belasting ontduikende toeslagen, dividendrendement op PEPE en maatschappelijke blockchain integratie van robots in de zorg.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:46:
[...]

Inhoudelijke opinie over high leverage trading, belasting ontduikende toeslagen, dividendrendement op PEPE en maatschappelijke blockchain integratie van robots in de zorg.
Die man werkt nog met een SMS telefoon waar hij niet eens van begrijpt hoe die werkt.

Verwijderd

Coldcat schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:49:
[...]

Die man werkt nog met een SMS telefoon waar hij niet eens van begrijpt hoe die werkt.
Daarom heet zijn podcast ook REKT met Rutte.

Aflevering 1 wordt zijn Bybit account leeggetrokken omdat hij 2FA via SMS heeft.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Groen soon...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0s9graacAAoaqU?format=jpg&name=large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:46:
[...]

Geen idee, zou goed kunnen.

Het enige wat ik weet is dat hij straks al de tijd van de wereld heeft met het doen van ‘denksport’ waaronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ob6lsS-zQQDMJd4jzA2hn-_MJyY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DvjCwxHVBPsL57vx6BrQJFeb.png?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:02
Coldcat schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:49:
[...]

Dat weet hij juist heel goed :)
Iets met actieve herinneringen en uiteindelijk een topfunctie in Europa. That’s how they roll…
Maar goed, ander topic inderdaad.

When moon?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
En weer terug. Deze range is nu wel uitgerangeerd als zelfs jij lijntjes moet bijtrekken niet?

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:38:
[...]

Met het DCA bedrag van jullie.
weet niet of ik daaraan wil meewerken...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

resusaapje schreef op maandag 10 juli 2023 @ 23:07:
[...]

weet niet of ik daaraan wil meewerken...
×100 gainzzz easy money

Gewoon shorten als de koers zakt en longen als de koers stijgt.

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 23:09:
[...]

×100 gainzzz easy money

Gewoon shorten als de koers zakt en longen als de koers stijgt.
Gewoon :'(

Volgens Michael Saylor gaat butcoin binnen een paar jaar naar de $10.000.000
Ik hoef dus slechts 1/10 BTC te verzamelen om straks mielliejoneer te zijn. Ik ga HODL doen!

Verwijderd

resusaapje schreef op maandag 10 juli 2023 @ 23:18:
[...]

Gewoon :'(

Volgens Michael Saylor gaat butcoin binnen een paar jaar naar de $10.000.000
Ik hoef dus slechts 1/10 BTC te verzamelen om straks mielliejoneer te zijn. Ik ga HODL doen!
Michael Saylor kan hier wel minister worden, er is een plekje vrij.

Hoe mooi zou dat zijn? In plaats van CBDC gewoon overal Ligtning automaten.

En alle smerige wappies die denken dat ze 'self ondesoek doen' met hun trieste smerige bek vol autocratische propaganda lekker via de achterdeur naar Afrika!

Oh dat laatste floepte er zomaar uit. Wat jammer nou.

Janken maar.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-01 15:38
Die warmte hakt er bij iedereen zwaar in.

Jammer genoeg ook in de koers.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:49
Masstje schreef op maandag 10 juli 2023 @ 23:29:
Die warmte hakt er bij iedereen zwaar in.

Jammer genoeg ook in de koers.
Valt wel mee, hier staan de airco’s lekker aan :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 23:27:
[...]

Michael Saylor kan hier wel minister worden, er is een plekje vrij.

Hoe mooi zou dat zijn? In plaats van CBDC gewoon overal Ligtning automaten.

En alle smerige wappies die denken dat ze 'self ondesoek doen' met hun trieste smerige bek vol autocratische propaganda lekker via de achterdeur naar Afrika!

Oh dat laatste floepte er zomaar uit. Wat jammer nou.

Janken maar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygBRk7ouYhlUqNH_Ed0RGbN5T6U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8zfyCvYpoh8JBVG0omAPTM8Z.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Jezus man, wat een getrol deze zone

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 10:38
ik zei toch....... O-)

er is echter nog steeds te veel bearish momentum. iedere pump wordt afgestraft met een shake-out
ik sta even langs de zijlijn

overigens een heel fijn moment om nu bots te draaien in deze range (tussen 29500 en 31400)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Why $4 Billion in Bitcoin Could Be Sold on Oct. 31
https://cryptonews.net/news/bitcoin/21294929/

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
Cardano Price Analysis: Accumulation at Key Support Sets $ADA Price on 22% Upswing
https://cryptonews.net/news/analytics/21295724/

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-01 15:56
Oftwel: half jaartje uitzitten met de familie en daarna weer (nieuwe)babes in de slowchat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4L8r4bm-QYLkSVQ6L-1AjzLyZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTzih7dgS2sKfV6bHtzOBaiz.jpg?f=fotoalbum_large

Excellence does not require perfection.

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!