[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.919 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:39
YES schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:57:
[...]

Ja dat snap ik wel, maar de waarschijnlijkheid ervan inschatten vind ik lastig ;)
dat vind iedereen lastig. Daarom zegt hij ook op een gegeven moment, sell bijvoorbeeld 25% op de mogelijke left translated top en be happy no matter what happens.
Maarja sellen.....iets waar ik echt heel erg slecht in ben.
Maargoed, deze run moet het me maar eens lukken

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 09-07-2023 09:19 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:32:
[...]

Je zult vast lekker hebben getrade/verdiend, maar de B staat standaard onderin en de S standaard bovenaan, dat geeft automatisch een positief beeld. Je kunt net zo goed bovenin de betreffende candles hebben gekocht en onderin hebben verkocht en als je op die manier de grafiek bekijkt is het niet zo lekker gegaan ;)

Daarom zegt een lijstje met trades mij vaak meer dan zo'n grafiek.
Het lijkt op mijn Biertje/Shotje grafiek van gisteravond waardoor ik nu met bleke trillende handjes aan de koffie zit.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:26

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:19:
[...]

dat vind iedereen lastig. Daarom zegt hij ook op een gegeven moment, sell bijvoorbeeld 25% op de mogelijke left translated top en be happy no matter what happens.
Ja eens. Beide scenario's meenemen en daar targets voor zetten. Beetje zoals ik nu al gescheiden potjes heb voor leveraged traden en HODL zeg maar. Maar eens goed naar kijken wat ik er mee ga doen :)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

[...]

Meer kopen nu het goedkoop is! Dan zijn er meer sats te verkopen :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• anti elppa
Coldcat schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:03:
[...]

Meer kopen nu het goedkoop is! Dan zijn er meer sats te verkopen :)
true, alleen doordat ik vorige run amper verkocht heb, heb ik nu al veel sats. En heb rond de 16k een grote spot aankoop gedaan. Heb maar paar maanden DCA gedaan ook. Vond dat het te snel weer steeg, en zoals gezegd, ik had al genoeg.
Ben nu meer bezig met geld aan leuke dingen uitgeven ipv elke laatste cent in BTC te stoppen.
Ik heb nu meer dan genoeg BTC om bij een run naar 200-500k gewoon klaar te zijn voor de rest van mijn leven.......moet ik wel verkopen op 460k :P
Oja ik doe wel leverage trading op btc (long) en zo hark iig nog wat extra sats binnen

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 09-07-2023 10:12 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Werkt Kraken goed bij jullie? Ik kan inloggen maar blijf daarna vasthangen op https://www.kraken.com/u/trade?canRedirect=true met 5 blauwe, pulserende bolletjes...

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-01 15:52
De app werkt hier gewoon.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:10

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:12:
[...]

Ik heb nu meer dan genoeg BTC om bij een run naar 200-500k gewoon klaar te zijn voor de rest van mijn leven.......moet ik wel verkopen op 460k :P
Oja ik doe wel leverage trading op btc (long) en zo hark iig nog wat extra sats binnen
Hoop het voor je!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:12:
[...]

true, alleen doordat ik vorige run amper verkocht heb, heb ik nu al veel sats. En heb rond de 16k een grote spot aankoop gedaan. Heb maar paar maanden DCA gedaan ook. Vond dat het te snel weer steeg, en zoals gezegd, ik had al genoeg.
Ben nu meer bezig met geld aan leuke dingen uitgeven ipv elke laatste cent in BTC te stoppen.
460K, dat zou heerlijk zijn.
Klaar zijn is denk ik relatief, hangt er ook vanaf hoe lang je leeft en wat je uitgavenpatroon is / wordt. Met 10 miljoen op de bank Wallet ga je wellicht ook anders om met je geld.
Als mijn pf vanaf hier x10 gaat verandert er niet veel voor mij. Hooguit een nieuwe Cuore auto voor de deur.
Overigens is dat wel dichterbij dan je denkt, want
Ator heeft er weer zin in!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Wat ik dit keer wel ga doen en de vorige keer niet deed want greed: mijn inleg eruit halen bij bedrag X. Kun je daarna zorgeloos mee de discovery phase in want alles wat je er nog mee pakt is pure winst. Maar blijft lastig om ook een exit plan te hebben, kopen is en hodlen is niet moeilijk, verkopen wel.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:32:
[...]

Je zult vast lekker hebben getrade/verdiend, maar de B staat standaard onderin en de S standaard bovenaan, dat geeft automatisch een positief beeld. Je kunt net zo goed bovenin de betreffende candles hebben gekocht en onderin hebben verkocht en als je op die manier de grafiek bekijkt is het niet zo lekker gegaan ;)

Daarom zegt een lijstje met trades mij vaak meer dan zo'n grafiek.
De trades kloppen gelukkig wel, maar als het zo is als je schetst dan is het een kansloze feature. 😎

• anti elppa
hoop het voor ons allemaal in dit topic dat we die range gaan halen :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
zenith schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:50:
[...]

De trades kloppen gelukkig wel, maar als het zo is als je schetst dan is het een kansloze feature. 😎
Het was beter geweest als ze de trades horizontaal ipv verticaal hadden gemarkeerd.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
Joosie200 schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:49:
[...]

Wat ik dit keer wel ga doen en de vorige keer niet deed want greed: mijn inleg eruit halen bij bedrag X. Kun je daarna zorgeloos mee de discovery phase in want alles wat je er nog mee pakt is pure winst. Maar blijft lastig om ook een exit plan te hebben, kopen is en hodlen is niet moeilijk, verkopen wel.
tja inleg is voor mij wat wazig. Ik weet wat ik van 2019 tot nu ingelegd heb exact. Want dat heb ik in een excel staan. En weet dus ook wat mijn gemiddelde aankoop bedrag is. Dat is ongeveer 11.5k.
Dan heb ik nog van alles van 2013 tot 2018 gekocht, en veel gemined ook in 2013 en 2014. Daar heb ik geen heel goed beeld van.
Alles bij elkaar is mijn gemiddelde aankoopprijs heeeeel erg ver onder de 10k, dus eigenlijk boeit het allemaal niet. Zou me niets verbazen als het in de range van 3k tot 5k is. Zou toch eens moeten proberen uit te rekenen.

• anti elppa
Taro schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:52:
[...]

Het was beter geweest als ze de trades horizontaal ipv verticaal hadden gemarkeerd.
idd nu werkt het voor geen meter. Het werkt alleen een beetje als je zoals ik doe een positie neemt en dan soms dagen/weken/ maanden niets doet. Zoals deze plaat. Ga je daytraden dan klopt er geen hol van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x13uXWrS2wOhZ_xE6TCLYcGBJkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLxSWtILXLcyYpOJk3Tfz6YN.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 15:27

MicroWhale

The problem is choice

Geld is niks meer waard!

Lang leve BTC!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:56:
[...]

idd nu werkt het voor geen meter. Het werkt alleen een beetje als je zoals ik doe een positie neemt en dan soms dagen/weken/ maanden niets doet. Zoals deze plaat. Ga je daytraden dan klopt er geen hol van.

[Afbeelding]
Zelfs dan blijft het vertekenend. Je had bij die laatste drie alsnog prima sell low buy high kunnen doen. Ook zegt het niets over of het een long of short is (in jouw geval is dat irrelevant natuurlijk) en welke leverage eraan hangt.
Gewoon uitzetten dat soort nutteloze features ;)

• anti elppa
YES schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:04:
[...]

Zelfs dan blijft het vertekenend. Je had bij die laatste drie alsnog prima sell low buy high kunnen doen. Ook zegt het niets over of het een long of short is (in jouw geval is dat irrelevant natuurlijk) en welke leverage eraan hangt.
Gewoon uitzetten dat soort nutteloze features ;)
hahahha idd, ik doe idd alleen longs, maar doe je beide dan word het helemaal een bak ellende.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:49
[...]

Het heeft je natuurlijk geen windeieren gelegd,
Maat stel je voor dat je elke keer 75% in de buurt van de top koopt en dan weer terug zou kopen om en nabij de volgende bodem…
Dat zou natuurlijk wel lekker zijn :p

Maargoed, ik had afgelopen bullrun ook alles moeten verkopen, dan had ik ook veel meer winst gehad.

Wie weet gaat het me de volgende keer wel lukken :+

Verwijderd

Verkopen? Ja kan.

Maar fiat heb ik voorlopig genoeg, ik wil juist altijd wat Bitcoin bezitten.
Alpina schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 23:10:
@Verwijderd hard times in Brabant

[Afbeelding]

Ja dat is een selfmade pisbak en butbier maar we maken er het beste van.
Geniet van je Belgische speciaaltjes en marmeren/gouden toilet in Fryslan. ;)
Ik heb ook een blauwe maandag een onderneming gehad in Brabant, had daar met een maatje een flinke MDMA schuur.

Helaas vrij vlot opgerold door de AIVD, toch mooi wat winst uit getrokken zolang het duurde. Zitten geloof ik nog 3 Polen en een Hongaar voor vast.

Anyways, die schuur van ons had ook zo'n traditionele Brabantse pisbak.

Zo heeft iedere provincie wel zijn charmes vind ik.

• anti elppa
elektriekert schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:09:
[...]

Het heeft je natuurlijk geen windeieren gelegd,
Maat stel je voor dat je elke keer 75% in de buurt van de top koopt en dan weer terug zou kopen om en nabij de volgende bodem…
Dat zou natuurlijk wel lekker zijn :p

Maargoed, ik had afgelopen bullrun ook alles moeten verkopen, dan had ik ook veel meer winst gehad.

Wie weet gaat het me de volgende keer wel lukken :+
klopt, maar zoals ik al vaker geschreven heb, ik kan gewoon heel erg moeilijk afscheid nemen van mijn satjes. Dat is echt het laatste onderdeel van deze ponzi die ik nog onder de knie moet krijgen

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
31.250 next? Zie het nog wel gebeuren dat Bitcoin daarna alsnog aan de onderkant het channel verlaat en rond 26.8/27k bounced.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gz9N4L1mwEJIz1biMJGIVThIjNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ft5k4Oz1j4CSPGOxncEtZ2jC.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• elektriekert
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:26:
[...]

klopt, maar zoals ik al vaker geschreven heb, ik kan gewoon heel erg moeilijk afscheid nemen van mijn satjes. Dat is echt het laatste onderdeel van deze ponzi die ik nog onder de knie moet krijgen
Ja, heel herkenbaar, voor mij op de top van 2017/2018 want het zal toch wel weer omhoog gaan.
En zo ook afgelopen bullrun nog hoop (en hebzucht) hebben op een continuatie }:O

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:26:
[...]

Dat komt natuurlijk ook omdat hetgeen je ervoor terug krijgt nogal waardeloze troep is. Als je er nu iets voor terugkreeg wat ook waardevol was dan zou het verkopen makkelijker zijn.

Dat is de verleiding. Wat is je prijs? Tegenwoordig MOET je winst pakken, je MOET traden. Verkoop de top en koop de bodem!!! We zitten ook in een bear waar het gros van de klanten bestaat uit speculanten.

Peer pressure van ongekende omvang voor de early birds. Maar onthoudt: je moet helemaal niks. Lekker in een vacuüm laten fermenteren die satjes, en de pot pas openen wanneer je er zelf zin in hebt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:35:
31.250 next? Zie het nog wel gebeuren dat Bitcoin daarna alsnog aan de onderkant het channel verlaat en rond 26.8/27k bounced.
[Afbeelding]
Waarom eerst nog een keer naar boven denk je? Het is momenteel typisch saai weekend PA maar echt krachtig oogt het allemaal niet (ook voor het weekend vond ik het niet zo sterk).

Het zou mij niet echt verbazen als we eerst naar beneden gaan om dan te bouncen. 26.8k zou ik wel een flinke dip vinden overigens, al liggen rond dat niveau wel een aantal indicatoren die een bounce daar zouden kunnen helpen natuurlijk.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-01 11:51
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:40:
[...]

Dat komt natuurlijk ook omdat hetgeen je ervoor terug krijgt nogal waardeloze troep is. Als je er nu iets voor terugkreeg wat ook waardevol was dan zou het verkopen makkelijker zijn.

Dat is de verleiding. Wat is je prijs? Tegenwoordig MOET je winst pakken, je MOET traden. Verkoop de top en koop de bodem!!! We zitten ook in een bear waar het gros van de klanten bestaat uit speculanten.

Peer pressure van ongekende omvang voor de early birds. Maar onthoudt: je moet helemaal niks. Lekker in een vacuüm laten fermenteren die satjes, en de pot pas openen wanneer je er zelf zin in hebt.
Mooi gezegd.
De nuchterheid op dit forum houdt ons scherp en zorgt voor een gezonde dosis FOSE (fear of selling early😄)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:42:
[...]

Waarom eerst nog een keer naar boven denk je? Het is momenteel typisch saai weekend PA maar echt krachtig oogt het allemaal niet (ook voor het weekend vond ik het niet zo sterk).
Omdat ik eigenlijk het tegenovergestelde verwacht, net als jij ;)
Het zou mij niet echt verbazen als we eerst naar beneden gaan om dan te bouncen. 26.8k zou ik wel een flinke dip vinden overigens, al liggen rond dat niveau wel een aantal indicatoren die een bounce daar zouden kunnen helpen natuurlijk.
Flinke dip, maar daar zit dus idd wel een en ander voor een mooie bounce, vandaar.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:15
Zelf nog wat buy order staan rond de 28K en zo te lezen gaan die dus gehit worden! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 11:40:
[...]

nouja weet je wat het is, de vorige 3 bullruns was het voor mij nog niet life changing. En ik bedoel met life changing dat ik niet meer hoef te werken om rond te komen, met behoud van een bovengemiddelde levensstandaard. Want je kan natuurlijk ook met een tent onder brug gaan liggen zoals slux, dan heb je niet veel nodig verder.
Dus de pressure om te sellen was ook nog niet heel hoog, want ik heb die fiat niet nodig (en fiat is troep), en mijn leven gaat er 0,0 anders door worden. Uiteraard had ik allemaal hebbedingetjes en gadgets kunnen kopen, maar daar word ik niet gelukkig van. In 2014 deed ik dat nog wel met winst uit crypto. Daarna eigenlijk alleen maar wat gebruikt voor volledig verduurzamen huis (vorige huis) en wat aflossen enzo.
Deze run gaat dat waarschijnlijk anders zijn. Dus ik moet echt echt echt mijn best doen iig een deel te sellen.

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:09:
[...]

nouja weet je wat het is, de vorige 3 bullruns was het voor mij nog niet life changing. En ik bedoel met life changing dat ik niet meer hoef te werken om rond te komen, met behoud van een bovengemiddelde levensstandaard. Want je kan natuurlijk ook met een tent onder brug gaan liggen zoals slux, dan heb je niet veel nodig verder.
Dus de pressure om te sellen was ook nog niet heel hoog, want ik heb die fiat niet nodig (en fiat is troep), en mijn leven gaat er 0,0 anders door worden. Uiteraard had ik allemaal hebbedingetjes en gadgets kunnen kopen, maar daar word ik niet gelukkig van. In 2014 deed ik dat nog wel met winst uit crypto. Daarna eigenlijk alleen maar wat gebruikt voor volledig verduurzamen huis (vorige huis) en wat aflossen enzo.
Deze run gaat dat waarschijnlijk anders zijn. Dus ik moet echt echt echt mijn best doen iig een deel te sellen.
Als je de rest van je leven niet meer hoeft te werken na verkoop dan heeft Bitcoin voor jou wellicht ook zijn rol vervult.

Mocht je aankomende run dat punt bereiken dan zou ik er absoluut voor gaan. Het maakt dan namelijk ook geen zak meer uit of je er meer uit had kunnen halen.

Genoeg is simpelweg genoeg.

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:16:
[...]

Als je de rest van je leven niet meer hoeft te werken na verkoop dan heeft Bitcoin voor jou wellicht ook zijn rol vervult.

Mocht je aankomende run dat punt bereiken dan zou ik er absoluut voor gaan. Het maakt dan namelijk ook geen zak meer uit of je er meer uit had kunnen halen.

Genoeg is simpelweg genoeg.
klopt. Maar ik zal nooit 100% verkopen. Ik geloof ook echt in de techniek en de kracht van bitcoin. Maargoed zou ook naar 6 cent kunnen natuurlijk of ZERO

Verwijderd

anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:19:
[...]

klopt. Maar ik zal nooit 100% verkopen. Ik geloof ook echt in de techniek en de kracht van bitcoin. Maargoed zou ook naar 6 cent kunnen natuurlijk of ZERO
Absoluut, alles kan.

Westerse overheden gaan speculatie op Bitcoin echt nog wel compleet door de mangel halen. En misschien niet eens heel onterecht gezien het energieverbruik van het netwerk.

/me schenkt nog wat schaaltjes water vol in de voor- en achtertuin voor de vogels, katten en egels

Echter blijft het voorlopig onze beste hedge tegen een betere vorm van geld. Energie is macht. Het Bitcoin netwerk is machtig, het is niet een kwestie van de stekker eruit en klaar. Anders had uncle Joe daar allang een stokje voor gestoken.

Maar ach, we zien het allemaal wel.

Weetje, ik kan me er niet echt druk om maken. We leven hier al in zo'n godsgruwelijke welvaart dat het eigenlijk ronduit belachelijk is. Wanneer je kijkt naar de wereld zijn we stuk voor stuk geluksvogels. Je had ook een rus in een loopgraaf kunnen zijn, of een weeskind in Afrika wiens familie is uitgemoord door een lokale warlord. Iemand die wegkwijnt in India aan een aandoening waar geen gezondheidszorg beschikbaar voor is.

Want wat is uiteindelijk genoeg? Voor mij persoonlijk; een comfortabel leven in vrede. Dat gun ik oprecht ieder mens. En als de prijs daarvoor een deel van mijn aardse tijd in maatschappelijke participatie middels arbeid moet zijn, dan teken ik daar voor.

Ik denk dat wij Westerlingen al best veel geluk hebben gehad met onze portie.

Voor de rest: pluk de dag d:)b

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:45:
[...]

Absoluut, alles kan.

Westerse overheden gaan speculatie op Bitcoin echt nog wel compleet door de mangel halen. En misschien niet eens heel onterecht gezien het energieverbruik van het netwerk.

/me schenkt nog wat schaaltjes water vol in de voor- en achtertuin voor de vogels, katten en egels

Echter blijft het voorlopig onze beste hedge tegen een betere vorm van geld. Energie is macht. Het Bitcoin netwerk is machtig, het is niet een kwestie van de stekker eruit en klaar. Anders had uncle Joe daar allang een stokje voor gestoken.

Weetje, ik kan me er niet echt druk om maken. We leven hier al in zo'n godsgruwelijke welvaart dat het eigenlijk ronduit belachelijk is. Wanneer je kijkt naar de wereld zijn we stuk voor stuk geluksvogels. Je had ook een rus in een loopgraaf kunnen zijn, of een weeskind in Afrika wiens familie is uitgemoord door een lokale warlord. Iemand die wegkwijnt in India aan een aandoening waar geen gezondheidszorg beschikbaar voor is.

Want wat is uiteindelijk genoeg? Voor mij persoonlijk; een comfortabel leven in vrede. Dat gun ik oprecht ieder mens. En als de prijs daarvoor een deel van mijn aardse tijd in maatschappelijke participatie middels arbeid moet zijn, dan teken ik daar voor.

+100 mooi geschreven, sluit ik me 100% bij aan

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

[...]

Absoluut, alles kan.

So say wel all!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:46
Meer mensen last van traagheid op portal.astar.network? Redeemen van staking rewards dúúúúrt láááááng..

Stack Sats

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:14
[...]

Absoluut, alles kan.

Wat een wijsheid _/-\o_

Verder gaat het wel goed met je :? ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
ybos schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:32:
[...]
Verder gaat het wel goed met je :? ;)
Ik denk dat het heel goed met hem gaat, als je zo je zegeningen kan tellen zou je maar zo oprecht gelukkig kunnen zijn ;)

• resusaapje

resusaapje

h less

Stovirpi schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:17:
Meer mensen last van traagheid op portal.astar.network? Redeemen van staking rewards dúúúúrt láááááng..
Geen idee, nog noooooit gedaan.
Staat op de planning voor 2025 :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52

nothing stops this train

• Stovirpi
resusaapje schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:46:
[...]

Geen idee, nog noooooit gedaan.
Staat op de planning voor 2025 :+
Sorry, claimen van de “estimated rewards”, die daarna automatisch re-staked worden. Dat proces is extreem traag bij mij.

Stack Sats

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 10:38
BTC break-out aanstaande heb ik het idee
wedge sinds maandag 3 juli zou ons weer terug moeten brengen richting 31400

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• resusaapje

resusaapje

h less

Stovirpi schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:31:
[...]

Sorry, claimen van de “estimated rewards”, die daarna automatisch re-staked worden. Dat proces is extreem traag bij mij.
Wees toch eens duidelijk man! Elke keer weer willekeurige woorden gebruiken. Zoooo Krijt-Paleogeengrens!

Claimen doe ik elke vrijdag en dat ging afgelopen vrijdag goed. Wat ik af en toe wel heb, is dat de verbinding niet te maken valt. Soms wijk ik dan uit naar een andere browser en daar lukt het dan eigenlijk altijd wel. Dat al geprobeerd?

• Stovirpi
resusaapje schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:49:
[...]

Wees toch eens duidelijk man! Elke keer weer willekeurige woorden gebruiken. Zoooo Krijt-Paleogeengrens!

Claimen doe ik elke vrijdag en dat ging afgelopen vrijdag goed. Wat ik af en toe wel heb, is dat de verbinding niet te maken valt. Soms wijk ik dan uit naar een andere browser en daar lukt het dan eigenlijk altijd wel. Dat al geprobeerd?
Ja sorry man! Kan door de hitte (en misschien de drankjes vannacht) niet helder nadenken man!

Heb de polkadot.js koppeling verbroken. Daarna weer gekoppeld en proces ging vlekkeloos.

Nu weer druk maken om de aanstaande storm man!

Stack Sats

• Stovirpi
ScuL schreef op zondag 9 juli 2023 @ 14:38:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZx46-sx6N6ZwqQbWEYoS2E2dsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Ay9nxnYXWZMQUb7bAmNHCdS.jpg?f=fotoalbum_large

Was als kleine scalp gepland, maar kom maar door met die break out :*)

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Eens, trailing stop een stukje daaronder staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGWXWR43x3fij1oGrZwm-udAiqU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gdhPGMf12tqlQq8dNkP11gvE.png?f=fotoalbum_large

Longs op ETH & BTC lopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gD6amLj5NfjxJafqxGWzTCQrn0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yHeMMSeoIDFYOm7DO0l9dz7e.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SL's geraakt, breakeven afgesloten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verder down?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLCl8Q0qQLCR63JnLcV96Q_sTC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DHS9Ap1ZW4TuDefVGWGXw672.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Gok pas echt actie vannacht voor de weekly close. En of het up of down is echt flip a coin. Ik zeg up, maar ben altijd te bullish

• elektriekert
anti elppa schreef op zondag 9 juli 2023 @ 12:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ku7aY5TLcBbNDAlkzD3fqSPyKtU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f3LVBbJTBmYJHAKWcoFp5ODG.gif?f=user_large

• Stovirpi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMcOjl4Ws7ZLvVFBGNH7DcnMEOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etJXGanpkKhRruHdH9eAAbY3.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste TP binnen en SL neutraal. Let’s go (again)

Stack Sats

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Moon?

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 12:39

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Gareth Soloway is het niet met je eens. Althans, hij formuleert een aantal voorwaarden voor een breakout naar 35k.

Hier op bezoek bij een van m'n favoriete interviewers David Lin.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:22:
[...]

Gareth Soloway is het niet met je eens. Althans, hij formuleert een aantal voorwaarden voor een breakout naar 35k.

Hier op bezoek bij een van m'n favoriete interviewers David Lin.

[YouTube: Gareth Soloway: Bitcoin, Stocks Ready For 'Big Moves', Here’s What’s Next]
Nooit van gehoord. Next

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Dus iedereen die niet in je lijstje staat, sla je over onder het mom van "te bearish" oid :? Wat frisse inzichten hier en daar kunnen geen kwaad, me dunkt.

Soloway is een van de meer serieuze analisten. Als dat hier al niet meer op prijs wordt gesteld..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-01 18:20

koelebobes

Wen BTC €100K

-

[ Voor 99% gewijzigd door koelebobes op 09-07-2023 17:50 ]

BTC €94.837,08

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
Jedi_Pimp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:35:
[...]

Dus iedereen die niet in je lijstje staat, sla je over onder het mom van "te bearish" oid :? Wat frisse inzichten hier en daar kunnen geen kwaad, me dunkt.

Soloway is een van de meer serieuze analisten. Als dat hier al niet meer op prijs wordt gesteld..
Dat is hoe @anti elppa rollt, hij heeft wel eerder van Gareth gehoord ook

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:35:
[...]

Ik ben niet altijd serieus :9B

Heb zelfs ff gekeken maar heb niets nieuws gehoord. Ook weinig onzin. Maar wel een waste of time voor mij dus.

Ik volg hem ook niet. Wel best wat van gezien in het verleden. Teveel een stonk boomer markt trader. Wat niet zegt dat ie wellicht goed is in TA

[ Voor 24% gewijzigd door anti elppa op 09-07-2023 18:11 ]

Verwijderd

Serieuze mensen binnen crypto moet je nooit serieus nemen.

Daar mankeert wat aan.

• anti elppa
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:12:
Serieuze mensen binnen crypto moet je nooit serieus nemen.

Daar mankeert wat aan.
Zo is dat

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zit op een verjaardag en mensen hebben het over crypto.. alles verkopen boys!

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:24:
Zit op een verjaardag en mensen hebben het over crypto..
Gaat het erover dat ze zo enorm diep onder water staan dat ze over willen gaan tot een mooie panic sell, of over welke shitcoins ze moeten kopen?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ben benieuwd naar morgen. Het oogt momenteel allemaal wel wat wankel, maar tis ook weekend PA, dus weinig veelzeggend.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Taro schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:25:
[...]

Gaat het erover dat ze zo enorm diep onder water staan dat ze over willen gaan tot een mooie panic sell, of over welke shitcoins ze moeten kopen?
Ze hebben het over shitcoins en winst.. ik snap er geen klote meer van..

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:40:
[...]

Ze hebben het over shitcoins en winst.. ik snap er geen klote meer van..
Weet je direct dat je alle andere verhalen die ze vertellen ook met een zakje zout moet nemen.

• Don Guacamole
Zo, enerverend dagje geweest. Gelukkig veel buiten geweest, want dit was dus echt niet de moeite waard:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsFpbylxuIIZUyQ1UL3C043kM_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gG0cdtd7DfhW1pj7ZxYFLhAJ.jpg?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
$JIM gaat lekker met +-70% vandaag, heeft na mijn verkoop nog even een x3 gedaan... Ach ja, had ook een -99% kunnen zijn.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Slonzo schreef op zondag 9 juli 2023 @ 10:12:
Werkt Kraken goed bij jullie? Ik kan inloggen maar blijf daarna vasthangen op https://www.kraken.com/u/trade?canRedirect=true met 5 blauwe, pulserende bolletjes...
Moest iemand tegen hetzelfde probleem lopen: app.launchdarkly.com stond blijkbaar op 1 of andere DNS blocklist ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:52

nothing stops this train

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:59
BREKEND. Oud topman van de Rabobank noemt Bitcoin digitaal goud.

En nee, ik kijk nogmaal nooit die drek van ON...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08
Gelukszoekr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:08:

[YouTube: Wat is crypto eigenlijk en is het de moeite waard om in te investeren? | Ongehoord Nieuws]
Moon and beyond kan niet anders, als we zelfs lager zakken dan niveau Henk en Ingrid dan kunnen we binnenkort onze kruiwagens gaan vullen.

ON is echt een zender voor retards :X

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:08:

[YouTube: Wat is crypto eigenlijk en is het de moeite waard om in te investeren? | Ongehoord Nieuws]
Die lui komen wel over alsof ze er verstand van hebben /s.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D29anxdUEeJPeoq9KPihJ1NkLNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UJyCL3OKNaQdnCldXX5v7ENI.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Spanning en actie in het weekend :9

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oa9QgOosbqA0zBVtqovNTk7oDqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86sHE9PfQYQjnQ9DOwgLjoLX.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
Mooi ook, op z’n navi staat nfa..

• anti elppa
YES schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:37:
[...]

Spanning en actie in het weekend :9
1 van de saaiste weekenden ever. Gebeurd gewoon echt geen ene fuck

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb een matig gevoel. Miss toch weer een bloody monday. In iedergeval gaan we moon, maar miss moeten we toch nog ff wachten. Ik zou een dippie ook niet erg vinden trouwens. De moon komt wanneer het komt.

Opzich ook wel weer even leuk miss, ik kan wel genieten van volatiliteit. Rekt of moon, het heeft z’n charme. Ben benieuwd wat morgen gaat brengen..

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 10:38
Jedi_Pimp schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:22:
[...]

Hij zegt dat er 5 daily closes boven 30500 moeten zijn voor een run naar 35k
maar dat wil niet zeggen dat we op LTF weer een bounce naar 31k kunnen maken :)

Ben het met hem eens dat als we 30k verliezen we 26/28k kunnen zien

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
ScuL schreef op maandag 10 juli 2023 @ 01:55:
[...]

Hij zegt dat er 5 daily closes boven 30500 moeten zijn voor een run naar 35k
maar dat wil niet zeggen dat we op LTF weer een bounce naar 31k kunnen maken :)

Ben het met hem eens dat als we 30k verliezen we 26/28k kunnen zien
Och, Garret is al het hele jaar aan het vertellen dat we naar 15 of 12 of lager gaan. Hij zit al een jaar verkeerd met zijn uitspraken.. Niemand weet het ook goede TA traders niet.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 9 juli 2023 @ 18:24:
Zit op een verjaardag en mensen hebben het over crypto.. alles verkopen boys!
Nee man begin van de bull run, nu stappen de schapen in eerst even moon !

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:01

m-vw

Dus?

Ik heb momenteel Binance nog gekoppeld met mijn 3commas account.
Maar aangezien dat binnenkort niet meer werkt vroeg ik mij af wat het beste alternatief zou zijn.

Wat zijn jullie ideeën?

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
m-vw schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:33:
Ik heb momenteel Binance nog gekoppeld met mijn 3commas account.
Maar aangezien dat binnenkort niet meer werkt vroeg ik mij af wat het beste alternatief zou zijn.

Wat zijn jullie ideeën?
Niet lullig bedoeld, maar het onderwerp Binance is al redelijk vaak en uitgebreid langs gekomen. De zoekfunctie zal je daarmee helpen.

Er is daarnaast ook een apart topic aangemaakt, omdat Binance weg gaat uit Nederland en België.

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:01

m-vw

Dus?

Numbers schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:42:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar het onderwerp Binance is al redelijk vaak en uitgebreid langs gekomen. De zoekfunctie zal je daarmee helpen.

Er is daarnaast ook een apart topic aangemaakt, omdat Binance weg gaat uit Nederland en België.
Voor de gewone zaken heb ik allesal geregeld, vroeg mij enkel af of er ideeën waren mbt 3commas aangezien die BCM en Bitvavo niet ondersteunen.

Zal eens verder zoeken.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BRICS wil gold-backed digitale munt in het leven roepen

Interessant! We gaan hiermee terug naar voor de 70's. Ook maar goud kopen dan.

Bizar hoe dit mega machtsspel zich aan het ontvouwen is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Komt wel redelijk dichtbij die 30k nu...

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 08:45
MicroWhale schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:18:
BRICS wil gold-backed digitale munt in het leven roepen

Interessant! We gaan hiermee terug naar voor de 70's. Ook maar goud kopen dan.

Bizar hoe dit mega machtsspel zich aan het ontvouwen is.
The economist said for making the new currency as good as gold and a truly sound currency, it must be convertible into gold on demand. But whether this is what the BRICS Countries have in a mind is a question, he said.
... want dat gaat nogal wat probleempjes opleveren, ook voor hun eigen fiat valuta (verderop in het artikel).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wiley99 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:39:
[...]

[...]

... want dat gaat nogal wat probleempjes opleveren, ook voor hun eigen fiat valuta (verderop in het artikel).
Jazeker! ... maar het geopolitieke spelletje dwingt ze er zo ongeveer toe om dit soort beslissingen te nemen. Daarnaast zijn de valutas van al die landen nogal inflatair te noemen, dus die kunnen wel wat meer stabiliteit gebruiken. Of dit dan het beste idee is weet ik niet, maar het is een zeer interessante richting.

• Tominatie
  • Niet online
Komt helemaal goed vandaag. De pump is loading, nog steeds keurig boven de 30k.

Verwijderd

MicroWhale schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:44:
[...]

Jazeker! ... maar het geopolitieke spelletje dwingt ze er zo ongeveer toe om dit soort beslissingen te nemen. Daarnaast zijn de valutas van al die landen nogal inflatair te noemen, dus die kunnen wel wat meer stabiliteit gebruiken. Of dit dan het beste idee is weet ik niet, maar het is een zeer interessante richting.
Toen De Nederlandsche Bank een bedrag van 250 miljoen dollar aanbood, kwam een zware Amerikaanse delegatie naar Amsterdam, bestaande uit onderminister van financiën Paul Volcker en gouverneur Dewey Daane van de Federal Reserve Board "You are rocking the boat." zei Volcker tegen Zijlstra.

"Als die boot heftig schommelt ten gevolge van het aanbieden van 250 miljoen dollar, dan is die boot al verongelukt." antwoordde Zijlstra. Korte tijd later, toen de Britten drie miljard dollar voor omwisseling aanboden, nam president Nixon op 13 augustus 1971 het besluit om de convertibiliteit op te heffen. "Daarmee was de basis onder het monetaire systeem van Bretton Woods weggeslagen." aldus Witteveen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

BNB moon.

• Tominatie
  • Niet online
_O-

Alles rekt, bnb moon. Nice

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:14
Ik probeer zojuist voor het eerst -via ING, via Plaid- direct geld over te maken naar Kraken, maar krijg vooralsnog steeds een foutmelding. Meer mensen hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door JJ1984 op 10-07-2023 11:36 ]

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Het dekt een beetje de daling van mijn andere alts... _O-

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-01 16:25
JJ1984 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:36:
Ik probeer zojuist voor het eerst -via ING, via Plaid- direct geld over te maken naar Kraken, maar krijg vooralsnog steeds een foutmelding. Meer mensen hier last van?
Via de snelle route Fund directly kreeg ik ook altijd een foutmelding met ING. Fund manually werkt wel. Maar tegenwoordig stuur ik altijd eerst geld naar Revolut en dan doe ik fund directly.

Verwijderd

BIFI gaat ook erg lekker! _O-

Erg lekker naar de vinkentering that is.

Achja. Next

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
JJ1984 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:36:
Idd, ook problemen met ING, niet met Rabo. Wordt misschien geblokkeerd door iNG?
Pagina: 1 ... 175 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!