[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.522 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
hahaha nee geen doge op het moment voor mij.

Idd dat is hem ja

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Wat is precies het risico dan? Benieuwd, als zijne Nano plus gebruiker sinds kort.

Excellence does not require perfection.

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11-2025

KoudeAardbei

Moderator

Blijkbaar staat er nog 54 Orion Protocol (~3 tientjes) op mijn Binance account. Eerste persoon die zijn wallet stuurt wens ik er veel plezier mee. Geen behoefte meer aan nieuwe trading accounts :9

Geen tegenprestatie, laten staan en ten onder gaan met de Nederlandse Binance vind ik ook zonde :+

Reeds vergeven

[ Voor 26% gewijzigd door KoudeAardbei op 26-06-2023 18:51 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:21:
[...]

hahaha nee geen doge op het moment voor mij.

Idd dat is hem ja
:)

Short gesloten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5V1Wnc3QETwz5bKlraF8PdcO3Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yG3lZvUZZGKuFkFPG3HIrK4Y.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC & ETH long geopend, hopelijk houdt dat driehoekje stand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KzEy7Vnuu_RY_7E6Lk3R8SG3Y6k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9uXN00om6C1sIF7HSf45HRgg.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlUF6NWaPYEYVPjbUFaf91SQ9iw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TrKp95Ni1qpX398wtfZ6chO3.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 26-06-2023 18:53 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Sluiten op +-30.480.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:57

resusaapje

h less

Leuk, ik doe mee! En als het misgaat geef ik jou de schuld 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:01:
[...]

Leuk, ik doe mee! En als het misgaat geef ik jou de schuld 8)
Dat went al :) Let's go d:)b

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voor de zekerheid de winst maar veiliggesteld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oHzYjvOY_6htTemEzWfbn6TBn58=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NHqb00MbLjFJEISXwd3dfKnd.png?f=user_large

Toch leuk als je in de achtertuin zit na te genieten van het avondeten :)

Kijk zo even of ik de longs opnieuw open.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De volgende loopt ook alweer :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YslN-AWe-5Xn_iZ94zAIX18HFQ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5yCERO26Dv8qd9n8SnSCC4dl.png?f=user_large

Heerlijk spelletje blijft het ook...

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 26-06-2023 19:32 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Driehoek nog in stand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TCpfTHG6LSc8AIBJrL6PyvsydxI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sO61hq19NfjCjmS6BPuNMafn.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqJ3UHi0Bg8ex5wSynl7nvVQIrQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ESm4rnJU74CR7TwfAik5LBe.jpg?f=fotoalbum_large

als je dit leest moet er toch gewoon een belletje rinkelen bij alle Henk en Ingrids ofniet?

want ja ook dit kan makkelijk ook bij ons gebeuren in Europa/Amerika etc...

heb zojuist maar weer een plukkie BTC gekocht d:)b

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:54
Kol Nedra schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:35:
[Afbeelding]

als je dit leest moet er toch gewoon een belletje rinkelen bij alle Henk en Ingrids ofniet?

Niet zo gek als daar het fiat geld verdampt als water :+ .

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
elektriekert schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:38:
[...]

Niet zo gek als daar het fiat geld verdampt als water :+ .
Denk dat het punt is dat het hier net zo goed gebeurd, alleen over een wat langere termijn.

• elektriekert
Nopheros schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:41:
[...]

Denk dat het punt is dat het hier net zo goed gebeurd, alleen over een wat langere termijn.
Eens!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Long geopend?

De laatste twee keer dat er een BTC ETF werd gelanceerd, ging de koers drastisch naar beneden.

Wat maakt deze keer anders?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, de 3e loopt nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGud2piJAiAZ-1EIWwLQiDOvzmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0kH3J0LiclzkxJwskJjaELRn.png?f=user_large
De laatste twee keer dat er een BTC ETF werd gelanceerd, ging de koers drastisch naar beneden.

Wat maakt deze keer anders?
Blackrock = Grote naam, adoptie en veel geld?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
30481 nog steeds de TP:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1N-85CZl0Z0vNB9t0IrSTKhd1TA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K2Mwzwz9XaxyDX2m9Mnoyx51.png?f=fotoalbum_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:57:
[...]

Ja, de 3e loopt nu:
[Afbeelding]

[...]

Blackrock = Grote naam, adoptie en veel geld?
Blackrock is een grote naam... en het is een Spot ETF... dat kan wel het verschil maken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[Afbeelding]

Als de Lira 10% omlaag gaat dan gaat BTC/Lira 10% omhoog. BTC hoeft dus helemaal niet omhoog, maar de fiat gaat omlaag. Nogal een slechte kop hoor dit om het dan over record hoogte te hebben. Het is record lage fiat en geen record hoge BTC.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

Ik dacht vanmiddag even met de Binance Card mijn funding leegtrekken bij de ING.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gHWGBzcu8fp4ku_q5ITx_Q5vdrE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2g9d9Nr74nG26HH0P6bMMlG.jpg?f=fotoalbum_large

Contant geld uit de muur kan niet meer :(

Dat fiat geld kan dus ook alleen maar digitaal. Kunnen ze beter niet gelijk alles in tether omzetten :?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
Het is ook dat Blackrock de grootste vermogensbeheer is ter wereld met hopelijk voor ons ook genoeg lobbying power. Daar hebben meer partijen vertrouwen in aangezien er na hun aanvraag ook een 5 tal partijen ook opnieuw de aanvraag hebben gedaan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

[Afbeelding]

Triple digit inflatie in Europa/Amerika? 8)7

Zeer misleidende kop in ieder geval. Pure riooljournalistiek.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 26-06-2023 21:44 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke PLU. Nog eventjes iedereen level upgraden zodat ik mijn PLU over die ruggen kan dumpen :p

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 22:32
knakworst schreef op maandag 26 juni 2023 @ 21:32:
Ik dacht vanmiddag even met de Binance Card mijn funding leegtrekken bij de ING.

[Afbeelding]

Contant geld uit de muur kan niet meer :(

Dat fiat geld kan dus ook alleen maar digitaal. Kunnen ze beter niet gelijk alles in tether omzetten :?
Ja die dingen ruimen ze echt overal op :/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:07:
Dikke PLU. Nog eventjes iedereen level upgraden zodat ik mijn PLU over die ruggen kan dumpen :p
Komt idd door de herinnering dat je nog maar een aantal dagen hebt om te upgraden, gaat daarna weer bergafwaarts neem ik aan, dus nu al aan het dumpen? Ik moet er ook nog een aantal verkopen.

• Kol Nedra
dikke PLU!
dunne BNB!

voorlopig hodl die PLU

nothing stops this train

• Gelukszoekr
Als je nu PLU hebt is het leuk. Ik zou wel verkopen. Het lijkt mij logisch dat na 1 juli de koers naar beneden zal gaan

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:28:
Als je nu PLU hebt is het leuk. Ik zou wel verkopen. Het lijkt mij logisch dat na 1 juli de koers naar beneden zal gaan
klopt, maar wil geen kyc doen bij Kucoin :Z

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:30:
[...]

Ik heb PLU nu via https://rabby.io direct naar Coinbase laten versturen, zonder extra "verzendkosten" -> Uitleg.

Heb je geen andere exchange die PLU ondersteunt waar je al KYC hebt gedaan?

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:30:
[...]

Hoeft ook niet, is alleen nodig om een sepa te versturen. Je kan prima je plu daar heen sturen en weer traden voor wat anders.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:55:
[...]

Hoeft ook niet, is alleen nodig om een sepa te versturen. Je kan prima je plu daar heen sturen en weer traden voor wat anders.
het lijkt mij als je het eraf wilt halen, bijv van KuCoin naar Kraken dat je kyc doorlopen hebt toch?

Coinbase heb ik niet @Taro

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 26 juni 2023 @ 22:58:
[...]

het lijkt mij als je het eraf wilt halen, bijv van KuCoin naar Kralen dat je kyc doorlopen hebt toch?

Uniswap heb je ook. Ik weet niet of KYC daar voor nodig is. Wel ETH fees.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:43
[...]

het lijkt mij als je het eraf wilt halen, bijv van KuCoin naar Kralen dat je kyc doorlopen hebt toch?

Nee je hoeft niet perse KYC te doorlopen, om crypto te versturen/verzenden... ;)

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[...]

het lijkt mij als je het eraf wilt halen, bijv van KuCoin naar Kraken dat je kyc doorlopen hebt toch?

Ik wilde ook geen kyc bij Kucoin, maar wou prima. Alleen een 2fa instellen was genoeg.

Ik heb vanochtend m'n plu via kucoin gewisseld naar xlm en toen naar bitvavo gestuurd. Staat inmiddels al op de rekening.

[ Voor 15% gewijzigd door NeoflexNL op 26-06-2023 23:10 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Geraakt! Vakman _/-\o_

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 20:59
Ryderr schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:23:
[...]

Wat is precies het risico dan? Benieuwd, als zijne Nano plus gebruiker sinds kort.
Er staat een lange text als je op de tweet klikt en als je daar geen tijd voor hebt of te lui bent een tdlr. Sorry maar ik moet hier een beetje om lachen.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:42
mannowlahn schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:25:
[...]
Er staat een lange text als je op de tweet klikt en als je daar geen tijd voor hebt of te lui bent een tdlr. Sorry maar ik moet hier een beetje om lachen.
Ofwel, niets veranderd sinds de eerste discussie erover behalve bevestiging over het mechanisme van het versleutelen, verdelen, opslaan en restoren van je sleutels. En dat je vertrouwen moet hebben in Ledger dat ze goede software maken, ook als je de optie niet gaat gebruiken.

Ledger had eerder ook aangegeven dat ze delen van de software open source gingen maken. Dat is nog niet gebeurd dus er in in principe niet méér informatie.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
Er zit nu meer in het staking contract, dan dat er op Exchanges staat. Even wat ETH hopium op de vroege ochtend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4_qy68_sqt-Ija_sWa5spiI_sU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nnk1BRdSWmriptMy46K1eKAP.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:11:
Er zit nu meer in het staking contract, dan dat er op Exchanges staat. Even wat ETH hopium op de vroege ochtend.

[Afbeelding]
Een beetje hopium is altijd goed :)

Opzich hebben deze 2 getallen niks met elkaar te maken. Wat wel opvallend is dat als al de overgebleven ETH naar het staking contract zal gaan, en dus slechts zo'n 40% van alle ETH gestaked zal zijn. Bij andere chains is dit percentage veel hoger, In het geval van Cardano is 62% gestaked. En op Solana zelfs 70%

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:40:
[...]

Opzich hebben deze 2 getallen niks met elkaar te maken. Wat wel opvallend is dat als al de overgebleven ETH naar het staking contract zal gaan, en dus slechts zo'n 40% van alle ETH gestaked zal zijn. Bij andere chains is dit percentage veel hoger, In het geval van Cardano is 62% gestaked. En op Solana zelfs 70%
Klopt het is inderdaad een weinigzeggende statistiek.

De percentages liggen daar inderdaad hoger, iets waar de ADA ook graag mee pronkt. Overigens is het ook wel te verklaren, omdat ETH meer utility heeft dan alleen staken. Het is ook een populair onderpand in lending/borrowing protocols of om mee te liquidity poolen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gelukszoekr schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:40:
[...]

Correlatie schmorrelatie :+

Dat ETH minder gestaked is, is juist goed. Het betekent in mijn ogen dat het meer als toepassing gebruikt wordt. Hè wat? Ja, dat er een real-world toepassing is waarvoor je ETH echt nodig hebt. En dat klopt, want op ETH draaien vele andere subchains die ETH moeten hebben en gebruiken om hun eigen chain werkend te houden. Unlike SOL en ADA (no offense). ETH zal om die reden denk ik niet in de buurt komen van de 40%.

Dat SOL 70% gestaked is, betekent in mijn ogen (vooralsnog) dat de enige nuttige toepassing voor gebruikers is om er die 6,8% rente voor te krijgen. Als die omlaag gaat loopt m.i. die chain leeg. ADA is met 62% iets anders, want daar zitten meer mensen in die het gekocht hebben omdat ze in ome Sjarrel geloven/geloofden en/of omdat ze buy high, sell low niet willen toepassen. ADA begint daarentegen ook langzaam ietsje volwassener te worden, dus ik vermoed dat die staking juist omlaag zal gaan.

Zolang SOL en ADA geen doorbraak krijgen op het gebied van gebruik, zal het voor gebruikers enkel een rente-trekker zijn.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:16

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 08:11:

[Afbeelding]
Mooie plaat.

Je kan hier ook goed zien wanneer Roellie all in ETH is gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HH9qmxevF3VMyN5f75k1mf4YUv4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QZ2d26J3wKlEbGos6FpDNZSv.png?f=fotoalbum_large

• resusaapje

resusaapje

h less

Haha, idd. Respect!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

NeoflexNL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 23:08:
Ik wilde ook geen kyc bij Kucoin, maar wou prima.
HÈ WAT!!!!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op maandag 26 juni 2023 @ 23:00:
[...]

Uniswap heb je ook. Ik weet niet of KYC daar voor nodig is. Wel ETH fees.
Uniswap is defi. Dus geen hoofdkantoor. En dus logischerwijs ook geen KYC. Dat is het hele idee van zo'n DEX hè

• anti elppa
we tikken nu weer de bovenkant aan. Eens zien we of eruit knallen

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-01 12:55

Trackerfire

BTC HODLER

De CME future zegt dat we eruit knallen, staat inmiddels op 30.485 maar zegt ook niet meer alles tegenwoordig aangezien we de gap van de vorige week close ook nog "moeten" vullen ;-)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ah joh, toe 's. Het was al laat...

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-01 16:28
Heb nog een Pi4 met 4GB ram liggen. Als ik een leuke SSD erbij koop dacht ik aan mijn eigen BTC full node. Ik heb ook raspiblitz gedraait en zie veel umbrel. Is het niet net zo makkelijk om gewoon zelf op de command line de BTC core full node te draaien? Heb hier genoeg Linux kennis voor. Wil het alleen gebruiken als full node om zo mijn eigen wallets hieraan te koppelen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

DJ-Promo schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:12:
Heb nog een Pi4 met 4GB ram liggen. Als ik een leuke SSD erbij koop dacht ik aan mijn eigen BTC full node. Ik heb ook raspiblitz gedraait en zie veel umbrel. Is het niet net zo makkelijk om gewoon zelf op de command line de BTC core full node te draaien? Heb hier genoeg Linux kennis voor. Wil het alleen gebruiken als full node om zo mijn eigen wallets hieraan te koppelen.
Ik had eerst op Ubuntu BTC core full node draaien. Leuk. Maar Umbrel is zoveel gebruiksgemak en grafisch ook in orde, dat ik toch blij ben dat ik op Umbrel ben overgeschakeld. Bovendien werkt Umbrel super. En maakt het makkelijker extra functies toe te voegen. Bijvoorbeeld lightning.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04:33

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Prachtig rijtje, onze parel past daar keurig tussen. $1 soon.

• Alpina
Don Guacamole schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Prachtig rijtje, onze parel past daar keurig tussen. $1 soon.
Gisteren nog wat teamleden bekend gemaakt, de head of data science (klinkt duur, dikke tech etc.) zit zowel bij Dione als Ator…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLWIvzWiP_ldJhn4oybM2k6VBPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qIrXpccj2bbCbcViqZddV1pC.gif?f=user_large

• Alpina
Sterker nog, heb meteen terug gekocht.
Niets zo pijnlijk als iets chillen en zelf de boot missen :+

• Don Guacamole
Alpina schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Gisteren nog wat teamleden bekend gemaakt, de head of data science (klinkt duur, dikke tech etc.) zit zowel bij Dione als Ator…

[Afbeelding]
Poah dikke tech zeg

• anti elppa
here we go

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bounce please Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ygQM0vd7_IC9hzoeDL_yRhk0FQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p3IQqSiAt7H7a9udLAbsl2zF.png?f=fotoalbum_large

Copyright: Taro ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Trackerfire op 27-06-2023 12:11 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• YES
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat

• Don Guacamole
Let’s go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_WsF7bffZKq18b1479hns-Yb9g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KUJKG4DqvwLQf8wrM4FsvZ3o.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLkW0V5V0LljI2U29trzXHPPz08=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZJLeU2WusLuBlOhFYBWApCNw.gif?f=user_large

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:40
Trendlijnen zijn zo voorspelbaar. Hoe meer je er naar kijkt hoe vaker je het kunt zien aankomen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• YES
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
ScuL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:21:
[...]

Trendlijnen zijn zo voorspelbaar. Hoe meer je er naar kijkt hoe vaker je het kunt zien aankomen
Hmmm ja voorspelbaar dat er een reactie komt wel, maar welke richting in vind ik nog wel eens lastig :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Woohoo er doorheen! Op naar de 31k voor een nieuw driehoekje van een paar weken.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:37

Vis

Net al mn resterende BTC van Binance afgehaald richting Ledger.. vandaar de stijging in prijs jongens, Bitcoin is weer een stukje schaarser geworden ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:57

oNo

ScuL schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:21:
[...]
We hebben meer nodig die er niet naar kijken! 😁

Fresh meat/money.

• elektriekert
Metafoor en zijn vriendje Bommel :+

• elektriekert
Zal ik er dan ook nog wat inklappen, het is niet dat ik mijn vakantiegeld nodig heb gehad voor vakantie :+

• elektriekert
elektriekert schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:07:
Zal ik er dan ook nog wat inklappen, het is niet dat ik mijn vakantiegeld nodig heb gehad voor vakantie :+
Done!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Don Guacamole

• elektriekert
Ho eens!
De Bitcoin maxi's zullen trots op mij zijn.

• elektriekert
Was al bijna de hele week aan het wachten op een daling O-) , ongetwijfeld zal die nu wel komen ;)

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:42:
[...]

Was al bijna de hele week aan het wachten
Het is dinsdag.. _O-

UberLurker Departement #GG.

• resusaapje

resusaapje

h less

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Beuk 'm door de panty!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:11
Afbeeldingslocatie: https://static.partyflock.nl/images/smileys/banana.gif Afbeeldingslocatie: https://static.partyflock.nl/images/dark/smileys/woopwoop.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• resusaapje

resusaapje

h less

woohoo!

Nu bij mij officieel x10 gegaan. De vraag is, wanneer verkopen?
Astie nog eens x2 gaat heb ik sowieso mijn verkooppunt bereikt, maar of dat deze ronde al gaat lukken betwijfel ik 8)

[ Voor 19% gewijzigd door resusaapje op 27-06-2023 14:07 ]

• elektriekert
Heb verkansie.... , Ik tel 7 dagen vanaf start vakantie ;)

• Kol Nedra
elektriekert schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Heb verkansie.... , Ik tel 7 dagen vanaf start vakantie ;)
hier nog 2 weken ''werken'' en dan vakantie!
lekker naar de camping en naar het zwembad :*)

nothing stops this train

• Chaes

Chaes

#HODL

Was een pispumpje.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Als dit een pispumpje was red ik het niet voorbij de wc rand.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:29:
[...]

hier nog 2 weken ''werken'' en dan vakantie!
lekker naar de camping en naar het zwembad :*)
Met de toiletrol onder de arm naar het schijthok. Lekker man.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Pff nog steeds geen 40k

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:39:
[...]

Met de toiletrol onder de arm naar het schijthok. Lekker man.
als we gearriveerd zijn gelijk kijken hoelaat het schoonmaakploeg begint. Daarna kun je rustig schijten hoor ;)

nothing stops this train

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

40 maar? ;w

• Kol Nedra

the fight is on!

nothing stops this train

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05-2025
Iemand ervaring bij Bitvavo als je de "Herkomst van vermogen" hebt ingevuld en verzoek is goedgekeurd te zijn. Persoonlijk opname dag limiet is verhoogd. Als je nu meer crypto verstuurt die deze dag limiet overschrijdt, zul je dan opnieuw geblokkeerd worden?

Ik heb bijna alles van binance af, maar wacht nog op een terugkomst van staking vandaar.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moon.

• Kol Nedra
ik heb 2 withrawals gedaan: 1 via LTC netwerk en de andere via ADA netwerk (LTC en ADA dus)
welke zal sneller gaan? ;)

Binance is bijna leeg nu, 12 juli komt laatste uit staking en daarna gaat de laatste weg.

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2023 16:07 ]

nothing stops this train

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

Hmmm. Volledig verkeerd ingeschat. Ik had gisteren mijn buy orders een stukje lager gepland. Gaat het alleen maar omhoog…

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Alpina
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:05:
ik heb 2 withrawals gedaan: 1 via LTC netwerk en de andere via ADA netwerk (LTC en ADA dus)
Bitcoin naar 31k.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-01 16:28
Kol Nedra schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:05:

Binance is bijna leeg nu, 12 juli komt laatste uit staking en daarna gaat de laatste weg.
LTC!

• Chaes

Chaes

#HODL

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:18
Ik ben zojuist voor het eerst op Bybit een Sepa transfer gedaan via dat Satos B.V., stond er echt in nog geen 10 minuten op. Goeie service.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kost de SEC een hoop papier al die afwijsbrieven.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 17:11:
[...]

Kost de SEC een hoop papier al die afwijsbrieven.
Bellen ze gewoon even de FED. Die heeft zat liggen.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:25:
[...]

Ik had eerst op Ubuntu BTC core full node draaien. Leuk. Maar Umbrel is zoveel gebruiksgemak en grafisch ook in orde, dat ik toch blij ben dat ik op Umbrel ben overgeschakeld. Bovendien werkt Umbrel super. En maakt het makkelijker extra functies toe te voegen. Bijvoorbeeld lightning.
Hier ook een ubuntu doosje, met mynode erop. Zit altijd rond de 30 connecties.
Pagina: 1 ... 157 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!