[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.794 views

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCrownNL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:10:
[...]

Daarom kijken de meeste hier ook lekker op de 1 min chart, en sommige die-hard overwinteraars de 1s chart :+

't is maar waar je je druk over kan maken..
Je doet het pas echt goed als je naar de 14 jaar chart kijkt.

1 dikke groene candle. Oke, wel een flinke wick, maar dat boeit niemand. Tenzij je flink onder water staat.

Kijk, ik heb wel respect voor mensen die op de 1s, 1m, 3m, 5m, 30m, 1h, 2h, 6h, 8h, 12h, 1d, 3d, 1w, 1M en yearly kijken.

Maar 15m? God lieve heer, doe even normaal.

Zijn vaak dezelfde zieke geesten die ook de koersen in euro's neerplempen alsof het maatschappelijk geaccepteerd is. Vaak compleet zonder schaamte.

Maar schrik er ook weer niet echt van, narcisme zie je tegenwoordig echt overal.

Komt door de vaccins denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
De ellende is dat verkopen op dit soort momenten altijd als ‘te laat’ voelt. Dus dan maar weer hodlen en een biertje open ploppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:21:
[...]

Je doet het pas echt goed als je naar de 14 jaar chart kijkt.

1 dikke groene candle. Oke, wel een flinke wick, maar dat boeit niemand. Tenzij je flink onder water staat.

Kijk, ik heb wel respect voor mensen die op de 1s, 1m, 3m, 5m, 30m, 1h, 2h, 6h, 8h, 12h, 1d, 3d, 1w, 1M en yearly kijken.

Maar 15m? God lieve heer, doe even normaal.

Zijn vaak dezelfde zieke geesten die ook de koersen in euro's neerplempen alsof het maatschappelijk geaccepteerd is. Vaak compleet zonder schaamte.

Maar schrik er ook weer niet echt van, narcisme zie je tegenwoordig echt overal.

Komt door de vaccins denk ik.
Ik mis Jaapio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik mis mijn DCA van mei, juni en juli -O-

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +41 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kijk zelf vaak ook wel naar de 15m chart. Echter niet per definitie omdat het iets betekent. Voor mij betekent het in ieder geval niets. Je kunt vaak wel zien of de koers omhoog of omlaag beweegt. Maar, omdat het de 15m is, kun je daar echt niets mee.

Sommige timeframes betekenen simpelweg echt niets. Is ook wel kut, vooral als je denkt iets waar te nemen, maar dan ineens doorhebt dat je naar de 15m zit te staren als een fucking zielloos monster. Zit je dan met je goede intenties.

Ik ben zo mijn vorige vriendin verloren. Ik dacht dat ik iets waarnam op de 15m, en deelde die info. Ik had een trade op KuCoin die ruim 600% in de plus stond. Maar puur omdat ik dacht op de hourly te traden. Dus zij zegt ineens: 'Waar de fuck ben jij mee bezig.' Maar ik had het in eerste instantie niet door, en ontkende. Want als je mij kent dan weet je sowieso dat ik niet op de 15m trade. _O-

Tot ik zag dat ik dus op de 15m zat. Ik moet zeggen dat het wel voelde als een dikke faal, meteen flinke zweethandjes en bleek. Voelde alsof mijn ziel in mijn schoenen zakte. Ik natuurlijk snel achter de laptop vandaan, maar toen was ze haar koffers al aan het inpakken. Kijk, ik wist toen al dat het over was. Was ook gewoon compleet mijn fout, eerlijk is eerlijk.

Wat dat betreft zijn er gewoon grenzen. Iedereen kan fouten maken maar sommige dingen draai je niet zomaar terug. Je hebt mensen dan echt beschadigd. Ik wist direct dat deze situatie zo'n situatie was. Heb ook gewoon gezegd: 'Weetje meid, ik kan hier mijn excuses aanbieden want ik wist het oprecht niet van die 15m. Maar, ik snap je gewoon.'

Dat vond ze dan wel tof. We wisten het gewoon allebei op dat moment, was ook wel weer een soort mooi.

Maargoed vriendin en auto weg, trade uiteindelijk ook compleet de puinpoeier in omdat ik direct daarna ook flink aan de drank ben geraakt.

Niet om het goed te praten, maar zulke dingen gebeuren gewoon soms.

Sindsdien kijk ik vaker op timeframes met een 3 erin en heb nu ook een vrouw die sowieso niet snapt hoe internet ongeveer werkt want heb me wel voorgenomen nooit weer in zo'n situatie terecht te willen komen.

Niet om persé te oordelen over anderen. Je moet altijd zelf weten naar welk timeframe je kijkt, zolang je maar wel realistisch blijft en kunt erkennen dat de 15m in geen enkel geval iets betekent.

Niet omdat het een mening is maar gewoon een feit. In Spanje is het zelfs uitgelopen tot protesten:

De 15 mei-beweging of Movimiento 15-M van de Indignados is een spontane en internationale protest- en actiebeweging, die ontstond in Spanje in 2011 die reageert tegen het kapitalisme, de economische situatie en de handelwijze van banken en beleggers. Indignados is Spaans voor 'verontwaardigden'. De beweging dijde in september en oktober 2011 uit naar andere Europese landen en kende samen met Occupy Wall Street haar eerste internationale actiedag op zaterdag 15 oktober 2011.

Bron: Wikipedia: 15 mei-beweging

Uit eigen ervaring weet ik zelfs inmiddels dus beter maar ik vind wel dat je moet proberen het leven met een open geest te omarmen en uiteindelijk ook dingen te proberen. Dus; kijk gerust eens op die 15m maar pas op als je dingen waarneemt want voor je het weet ben je gescheiden en verslaafd aan de drank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:50:
Maar ik kijk zelf vaak ook wel naar de 15m chart. Echter niet per definitie omdat het iets betekent. Voor mij betekent het in ieder geval niets. Je kunt vaak wel zien of de koers omhoog of omlaag beweegt. Maar, omdat het de 15m is, kun je daar echt niets mee.

Sommige timeframes betekenen simpelweg echt niets. Is ook wel kut, vooral als je denkt iets waar te nemen, maar dan ineens doorhebt dat je naar de 15m zit te staren als een fucking zielloos monster. Zit je dan met je goede intenties.

Ik ben zo mijn vorige vriendin verloren. Ik dacht dat ik iets waarnam op de 15m, en deelde die info. Ik had een trade op KuCoin die ruim 600% in de plus stond. Maar puur omdat ik dacht op de hourly te traden. Dus zij zegt ineens: 'Waar de fuck ben jij mee bezig.' Maar ik had het in eerste instantie niet door, en ontkende. Want als je mij kent dan weet je sowieso dat ik niet op de 15m trade. _O-

Tot ik zag dat ik dus op de 15m zat. Ik moet zeggen dat het wel voelde als een dikke faal, meteen flinke zweethandjes en bleek. Voelde alsof mijn ziel in mijn schoenen zakte. Ik natuurlijk snel achter de laptop vandaan, maar toen was ze haar koffers al aan het inpakken. Kijk, ik wist toen al dat het over was. Was ook gewoon compleet mijn fout, eerlijk is eerlijk.

Wat dat betreft zijn er gewoon grenzen. Iedereen kan fouten maken maar sommige dingen draai je niet zomaar terug. Je hebt mensen dan echt beschadigd. Ik wist direct dat deze situatie zo'n situatie was. Heb ook gewoon gezegd: 'Weetje meid, ik kan hier mijn excuses aanbieden want ik wist het oprecht niet van die 15m. Maar, ik snap je gewoon.'

Dat vond ze dan wel tof. We wisten het gewoon allebei op dat moment, was ook wel weer een soort mooi.

Maargoed vriendin en auto weg, trade uiteindelijk ook compleet de puinpoeier in omdat ik direct daarna ook flink aan de drank ben geraakt.

Sindsdien kijk ik vaker op timeframes met een 3 erin en heb nu ook een vrouw die sowieso niet snapt hoe internet ongeveer werkt want heb me wel voorgenomen nooit weer in zo'n situatie terecht te willen komen.

Niet om persé te oordelen over anderen. Je moet altijd zelf weten naar welk timeframe je kijkt, zolang je maar wel realistisch blijft en kunt erkennen dat de 15m in geen enkel geval iets betekent.

Niet omdat het een mening is maar gewoon een feit. In Spanje is het zelfs uitgelopen tot protesten:

De 15 mei-beweging of Movimiento 15-M van de Indignados is een spontane en internationale protest- en actiebeweging, die ontstond in Spanje in 2011 die reageert tegen het kapitalisme, de economische situatie en de handelwijze van banken en beleggers. Indignados is Spaans voor 'verontwaardigden'. De beweging dijde in september en oktober 2011 uit naar andere Europese landen en kende samen met Occupy Wall Street haar eerste internationale actiedag op zaterdag 15 oktober 2011.

Uit eigen ervaring weet ik zelfs inmiddels dus beter maar ik vind wel dat je moet proberen het leven met een open geest te omarmen en uiteindelijk ook dingen te proberen. Dus; kijk gerust eens op die 15m maar pas op als je dingen waarneemt want voor je het weet ben je gescheiden en verslaafd aan de drank.
_O- _/-\o_

Echt hè. Hoe dan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:36

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:24
Grappig genoeg als je op technisch vlak kijkt is het pogen van de beren om de 20k te breken vrijwel gelijk aan het gedrag van de stieren om 25k te breken :+

-update-
zojuist bounce op de onderkant BSB $19750. Nu is het de kunst boven de 20k te blijven.

[ Voor 24% gewijzigd door ScuL op 10-03-2023 02:40 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ScuL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 01:33:
Grappig genoeg als je op technisch vlak kijkt is het pogen van de beren om de 20k te breken vrijwel gelijk aan het gedrag van de stieren om 25k te breken :+

-update-
zojuist bounce op de onderkant BSB $19750. Nu is het de kunst boven de 20k te blijven.
Leuk zo die koersen live zien in new zealand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:38
Ahja bekijk het zo: in 2023 en Q1 2024 moeten de koersen ook laag blijven om er elke maand fiat tegen aan te gooien pre-halvening. Gewoon je hodl PF niet openen en alleen eind van de maand geld overmaken, order(s) plaatsen, en snel weer uitloggen(hopelijk zonder überhaupt je PF waarde te zien).

Het was leuk om deze rally even mee te maken met serieuze skin in the game: duizenden euro's die erbij komen in soms enkele dagen, heerlijk! Dan weet je weer even wat de potentie kan zijn mocht er een echte nieuwe bullcycle starten, en dat was ook wel even nodig na een jaar lange slowbleed en FTX om het af te sluiten.

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:10
Oei. Even niet gekeken en er zijn flink gedaald. Gelukkig hadden we gisteravond nog een stukje groen op de 15m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:47
https://twitter.com/Sully....fok.nl%2Ftopic%2F2673945

Oef 18e op lijst grootste banken in de VS in grote problemen inclusief bankrun. 6 cent soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
PHPResource schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:48:
https://twitter.com/Sully....fok.nl%2Ftopic%2F2673945

Oef 18e op lijst grootste banken in de VS in grote problemen inclusief bankrun. 6 cent soon?
Gewoon rente verder omhoog en lekkere fijne bail-ins zo dadelijk. What a time to be alive!

Artikel op CNN:
https://edition.cnn.com/2...tm_source=business_ribbon

[ Voor 10% gewijzigd door Ryderr op 10-03-2023 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Ik heb je gisteren de 15e like gegeven van een m. Wel jammer dat het er nu 22 zijn. Dat kan mijn ocd niet aan :'(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ryderr schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 06:29:
Ahja bekijk het zo: in 2023 en Q1 2024 moeten de koersen ook laag blijven om er elke maand fiat tegen aan te gooien pre-halvening. Gewoon je hodl PF niet openen en alleen eind van de maand geld overmaken, order(s) plaatsen, en snel weer uitloggen(hopelijk zonder überhaupt je PF waarde te zien).

Het was leuk om deze rally even mee te maken met serieuze skin in the game: duizenden euro's die erbij komen in soms enkele dagen, heerlijk! Dan weet je weer even wat de potentie kan zijn mocht er een echte nieuwe bullcycle starten, en was ook wel even nodig na een jaar lange slowbleed en FTX om het af te sluiten.
Alles tot ongeveer 12k dit jaar vind ik niets om bang van te worden. Recessie, Jerome en oorlogen + het financieren daarvan zorgen daar wel voor.

Op dat punt staat de koers 3 tot 4 keer hoger dan het laagste punt voordat de vorige bull begon in 2020. Dat is helemaal niet slecht :)

Zelfs als het verder halveert voor maximale pijn is Bitcoin nog het dubbele waard. Niet slecht voor een asset zonder waarde.

Dan kan eind 2024 + 2025 de bull volledig losgaan en in 2025 gaan de Chinezen misschien proberen om Taiwan over te nemen, waardoor de start van een volgende bear wordt ingeluid vanwege de wereldwijde gevolgen. Exact volgens schema.

Óf Bitcoin sterft voor de zoveelste keer. Dat kan ook. Dus dit is geen financieel advies :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 23:23
Duurt wel lang dan. Wanneer dan wel 420k? :/

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Stukfruit schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:07:
[...]

Alles tot ongeveer 12k dit jaar vind ik niets om bang van te worden. Recessie, Jerome en oorlogen + het financieren daarvan zorgen daar wel voor.

Op dat punt staat de koers 3 tot 4 keer hoger dan het laagste punt voordat de vorige bull begon in 2020. Dat is helemaal niet slecht :)

Zelfs als het verder halveert voor maximale pijn is Bitcoin nog het dubbele waard. Niet slecht voor een asset zonder waarde.

Dan kan eind 2024 + 2025 de bull volledig losgaan en in 2025 gaan de Chinezen misschien proberen om Taiwan over te nemen, waardoor de start van een volgende bear wordt ingeluid vanwege de wereldwijde gevolgen. Exact volgens schema.

Óf Bitcoin sterft voor de zoveelste keer. Dat kan ook. Dus dit is geen financieel advies :p
WWIII draait al tijdje dus dat kan er ook nog wel bij(Taiwan): maar dan wel graag 2023 @Xi Jinping

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FjueiFlwy6ZzbActc4N1hfZRDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/prA3oYv1EHe3Q1IH9tAzvxgh.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Is het overal op de wereld al vrijdag?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat is niet waar ik naartoe probeerde te gaan, maar voorspellen met welk einde een nucleaire oorlog eindigt lijkt me een beetje zoals voorspellen wanneer Bitcoin 1 miljoen USD gaat zijn.

Van beiden weet je niet of het gaat gebeuren zoals men nu denkt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:39:
Hier wel d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:36
Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:39:
Nee, om 12u GMT pas (13u hier)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Poeh...niet naar de 15min chart kijken 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

_O- _O-

Heerlijk om de dag te starten met dit soort proza.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFUUa_TEUMC97BvvaTOdszjRz6k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lgKGget9VQIHuYf78jJgBhia.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:45:
Poeh...niet naar de 15min chart kijken 🤐
Ah de verbannen chart

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Het is dus vandaag alwéér de laatste kans om onder de 20k btc in te kopen..

Man man man, Soldaat van Oranje de musical is er niks bij..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wiley99 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:44:
[...]

Nee, om 12u GMT pas (13u hier)
In Kiribati (+14!) is het alweer bijna zaterdag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
ScuL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 01:33:

-update-
En als het lukt is ~18.2k pas de eerste support weer (qua horizontale zones). Dat krijg je als er snelle pushes omhoog zijn geweest, dat er op de weg terug weinig support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:24
YES schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:05:
[...]

En als het lukt is ~18.2k pas de eerste support weer (qua horizontale zones). Dat krijg je als er snelle pushes omhoog zijn geweest, dat er op de weg terug weinig support is.
Kijk voor de grap even naar de 15 minute chart van de SPX 8)7
hehehe

RSI is zo hard door het putje dat ik me afvraag hoe veel lager het kan

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ScuL schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:13:
[...]

Kijk voor de grap even naar de 15 minute chart van de SPX 8)7
hehehe
Magnie van @Verwijderd !
RSI is zo hard door het putje dat ik me afvraag hoe veel lager het kan
Is inderdaad heel erg gekelderd maar het kan natuurlijk altijd lager.

Ik ga ook geen trades aan nu hoor, lekker op mijn satjes zitten en afwachten wat deze ******** markt gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Duidelijk toch waarom alles kapot gaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZm4FINIUsSBtOzLepVjEOvkjsg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rkPbi8RrfRxdPSqZRar742XM.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.welingelichte...et-door-zorgen-over-rente

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jvl-S7b96Pnl8s5wS0zoanCfY6Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ChDm5TTCjSZxDVU2BCLw56bS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Goedemorgen toekomstige miljonairs..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fw-pM_IlxnxnGEIg2Ufl4rBBUMk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LuvrAF3aCBflzqs20UWZd5vE.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26

Darrell

Fiat moonboy

Ik zit op de maan en hier is het zelfs al zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
Boem. 20k! Babes, champagne!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
twit schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:37:
Kut weer de boot gemist -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen zorg, over een paar maanden kun je alsnog op 20k inkopen!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Bamkrun! Bankrun!

Zou toch mooi zijn als ze bitcoin proberen te slopen maar ze er eerst zelf aangaan :+

Iedereen REKT

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:54
Bloed door de straten! Over een kwartier even genieten hoe de aex gaat openen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Buy order op een paar tientjes na niet gehit zie ik nu net. Wel sneu of niet. Anyways het was graag of niet. Order gecanceld. Ik blijf nu wel even afwachten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QNhhBmKyYnEKCl0EtvXhV-7GHk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kXN4Q70UgQ9g2lFWFKsGseE3.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 23:05
Ik hoop dat het lekker was want het feest is weer voorbij ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:25
Goedkoop inkopen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Fud! ik zie geen stoomboot in mijn memme!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
De Euro boys hebben inmiddels hun 18k BTC. Grof naar beneden afgerond that is.

[ Voor 30% gewijzigd door merauder op 10-03-2023 09:11 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7dyk14.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/7dyl2a.jpg

Verschil moet er zijn boys.

[ Voor 23% gewijzigd door zwembroek op 10-03-2023 09:26 ]

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Conclusie:

@Taro is "in between jobs.." = Bullrun!
Taro "heeft een nieuwe baan..." = Bearmarket!

4!

Wen Taro ontslag :?

[ Voor 9% gewijzigd door Skrunsies op 10-03-2023 09:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:26:
Conclusie:

@Taro is "in between jobs.." = Bullrun!
Taro "heeft een nieuwe baan..." = Bearmarket!

4!
@Verwijderd checkt 15m chart =
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/afgiC8kAShgH7GDBT5rhQa7x1hQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6kOCBHLBwKPdXFZMLUVCMLU09Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DZrzEo2tEXFSWh3MLBI99ejq.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Die heeft nét iets teveel geld verloren bij een rugpull of een -99% van één of ander obscuur muntje gok ik :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:10
Ik vroeg mij af waarom er altijd maar zo weinig namen bij die bootjes stonden terwijl er hier best veel vaste gasten zijn. Maar da's natuurlijk omdat de rest allemaal onder water staat.

*badum tss*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:32:
Ik vroeg mij af waarom er altijd maar zo weinig namen bij die bootjes stonden terwijl er hier best veel vaste gasten zijn. Maar da's natuurlijk omdat de rest allemaal onder water staat.

*badum tss*
HAHHAHAHAHAH!!!

NO! :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
YES schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:32:
[...]

Die heeft nét iets teveel geld verloren bij een rugpull of een -99% van één of ander obscuur muntje gok ik :)
_O- idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

*badum tss*
Onderzeeërs

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Laatst online: 07:41
merauder schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:11:
De Euro boys hebben inmiddels hun 18k BTC. Grof naar beneden afgerond that is.
Ik wist niet dat we grof gingen afronden. USD is dan ook 19k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Heel crypto zit momenteel in een duikboot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT

*badum tss*
Agossie. Wilde je ook op een bootje staan? Ik heb liever een CV2 met een onmeunige deuk, die kan ik net betalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:44:
Buy order op een paar tientjes na niet gehit zie ik nu net. Wel sneu of niet. Anyways het was graag of niet. Order gecanceld. Ik blijf nu wel even afwachten.
Ik heb de mijne voor het slapen toch maar weg gehaald. Zou wel precies gehit zijn, maar gezien het uitblijven van een duidelijke bounce denk ik de verstandige keus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Hoe laat begon die halving ook alweer :?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online

*badum tss*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N2XWYMVGL_8ZIfU7v8yA4Gj48dU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8K132bjU1ijlblf6JrhLznFn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:44:
Hoe laat begon die halving ook alweer :?
Rond half 5, dacht 4:20 of zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Wat zal ik blij zijn wanneer we over 1.5 jaar op 420k staan.. kan ik eindelijk die zooi verkopen.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• GerjanT
Pelox schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:46:
Wat zal ik blij zijn wanneer we over 1.5 jaar op 420k staan.. kan ik eindelijk die zooi verkopen.
Ben je dan break even?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:46:
[...]

Rond half 5, dacht 4:20 of zo.
Thanks!

Zet ik dan alles wel om naar stables, voordat alles weer door de half gaat..

Geitenbende!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
_O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ik hoop het O+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
JPS schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:44:
[...]

Ik heb de mijne voor het slapen toch maar weg gehaald. Zou wel precies gehit zijn, maar gezien het uitblijven van een duidelijke bounce denk ik de verstandige keus.
Precies dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Amateurs!

Ik laat mijn buy order mooi staan op 35k }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Toch weer eens in het bodemvis topic gaan spieken. Of blijft het bij deze higher low... Interessante prijspunt altijd rond die 20k, maar een laag ordertje plaatsen is sowieso niet kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Eindelijk kan ik zondag een dca doen sub 20k, ik dacht al dat ik de boot gemist had :9

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mathias9956 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:19:
Eindelijk kan ik zondag een dca doen sub 20k, ik dacht al dat ik de boot gemist had :9
Zondag zijn we al lang en breed weer gebounced naar 69k dus ik zou hem nu doen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_j8iNkq3wbgQOscmK668d_bBMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqXG3BRz5L7ErLn8chsM0Gi4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Op weg naar hun fantasy island _O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m1OcR_zKvAE5mdjXe-ta4aZROrI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large

[ Voor 0% gewijzigd door MrFX op 10-03-2023 10:32 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
YouTube: WARNING HOLDERS: THIS BITCOIN CRASH IS NOT WHAT YOU THINK

Kortom: het is overal een zooitje op dit moment :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Pffff, clickbait, vage Duitser die Satoshi stacker heet… 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:07
wat is er met ASTR gebeurd? kijk van Bitcoin verwacht je dat die boomercoin rekt gaat..... maar ASTR is dikke tech!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Waarom zo veel volgers, pfff.

Conclusie 8:55 we will see guys whats going to happen with all these things happening...

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 10-03-2023 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
elektriekert schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Pffff, clickbait, vage Duitser die Satoshi stacker heet… 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bt61oBiVkoaCE-Gk0p_t7vemX3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WzekvcFdnnsjmbOLyO88LAeQ.jpg?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik kon het niet laten om weer in te kopen, als het zo blijft gaan zal het niet de laatste keer zijn vermoed ik :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:49:
[...]

Waarom zo veel volgers, pfff.

Conclusie 8:55 we will see guys whats going to happen with all these things happening...
Tsja, als de gebeurende dingen gebeuren, gebeuren de dingen al gebeurend en moet je maar even afwachten en zien welke gebeurende dingen precies gebeuren, hoe ze gebeuren en wanneer de gebeurende dingen uitgebeurd zijn. Is allemaal niet zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:33
Ik kan jullie ook nooit een paar dagen alleen laten 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:51:
Ik kon het niet laten om weer in te kopen, als het zo blijft gaan zal het niet de laatste keer zijn vermoed ik :).
Uitstekend gekozen DCA moment!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:58:
[...]

Uitstekend gekozen DCA moment!
Precies, zo dacht ik er ook over toen ik van een bakkie espresso aan het genieten was. Ik zag dat ik er geen koekkie bij kreeg en dacht, DCA momentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:53
Ik kwam deze nog tegen. Wel zelf te weinig TA skills om te beoordelen of die echt een H&S is maar wellicht schept dit hoop voor het einde van deze maand. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kZGVMaHCQNbRiLWURCakYpWb6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z1H8RNxED4Hf7BicifZB5WbX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ngangatar schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:51:
Ik heb alle fiat weer richting de bank gestuurd. Crypto staat op de Ledger. De lente staat voor de deur (al sneeuwt het hier nu serieus veel) met de zomer er achteraan. Geschatte datum bitcoin halving maart 29, 2024.
Dan zal in oktober de bull wel langzaamaan wakker worden. Dat is over slechts 6,5 maanden. De lente en zomerdagen vliegen altijd voorbij dus voordat we het weten zitten we in de bull.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:59:
[...]

Precies, zo dacht ik er ook over toen ik van een bakkie espresso aan het genieten was. Ik zag dat ik er geen koekkie bij kreeg en dacht, DCA momentje.
Je moet DCA ook niet teveel willen plannen, gewoon spontaan en met variabele bedragen DCA pompen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:01:
[...]

Je moet DCA ook niet teveel willen plannen, gewoon spontaan en met variabele bedragen DCA pompen
DCA plannen? Hoe dan?

mmm.... Ik zit er nu over na te denken en dan is best een goed idee eigenlijk. Maar dan moeten we er ook een naam voor verzinnen. Wat dacht je van Lump-Sum?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
zojuist:
Bitcoin gekocht
flufje ASTR gekocht

HODL!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ngangatar schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:04:
[...]

DCA plannen? Hoe dan?

mmm.... Ik zit er nu over na te denken en dan is best een goed idee eigenlijk. Maar dan moeten we er ook een naam voor verzinnen. Wat dacht je van Lump-Sum?
Zo doe ik het altijd. Lump sum al the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:04:
[...]

DCA plannen? Hoe dan?

Ja best een goede eigenlijk.

Iets waarin terugkomt waarom je crypto met regelmaat wil kopen. Iets als Dan Cost Allesongeveerevenveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Gelukkig levert de short die hier loopt op MATIC nog wel wat op.. kan dat afgestreept worden tegen het verlies van de HODL pot.. of nouja.. bijna dan _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:00:
[...]

Ik heb alle fiat weer richting de bank gestuurd. Crypto staat op de Ledger. De lente staat voor de deur (al sneeuwt het hier nu serieus veel) met de zomer er achteraan. Geschatte datum bitcoin halving maart 29, 2024.
Dan zal in oktober de bull wel langzaamaan wakker worden. Dat is over slechts 6,5 maanden. De lente en zomerdagen vliegen altijd voorbij dus voordat we het weten zitten we in de bull.
Komt ook samen met een dotcom bubble v2 idee: s&p en DJ hadden toen 130 weken / 2,5 jaar bear. Van april 2000 tot oktober 2002. Sindsdien was de bull bezig tot Lehman Bros besloot om te vallen in 2008. Wanneer had bitcoin zijn eerste echte piek? April 2021, dus bear tot oktober 2023, ditmaal wel de succesvolle retest van de BSB en de bull it giet oan. In het verleden had bitcoin minstens 2x nodig voor de nieuwe wave omhoog gepakt kon worden.

Geeft je 6 maanden hamstertijd. Of go away in May and be back around the end of September. Plaatje van Benjamin:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R-SEpQhhfOpyzFeXCK3dV2H8cs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xwmti5fbmRWu6wtdExp4kzeR.jpg?f=fotoalbum_large

Tegen oktober zijn de fed en ecb wel klaar met verhogen denk ik: dat ze een recessie triggeren boeit ze niet. Tot ie er is en ze hikes laten voor wat het is. Crypto doet het goed zodra centrale bankiers pauzeren met hikes. Tot dat moment zal het wel een saaie slow bleed worden met of een dubbele bodem van 15.5k ala 2015 of een higher low idee zeg 17k ala 2019. De permabears schreeuwen alweer wenn 12k, maar die 100k kwam er ook niet het bleef hij een double top. Dan kan een double bottom ook prima in de bear.

En nu terug naar de memes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ogBFlV35nE3o0_vhvwuvrmvVV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NX3uNz91WRD0yDkrRCGg2LYA.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x5jRq1UldILA_SG3DYT1x0Ml-sE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wX2zbKvnJtfJGvEzjqYSdvBu.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/heC_gKYQDuqoLELddWrP0sc4crw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 16 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!