Fijne avondVis schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:12:
Even lekker een rondje hardlopen of bootje varen. Adios amigos!
:strip_exif()/f/image/f4xUgFlxV55zDrebBBvknYgQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Fijne avondVis schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:12:
Even lekker een rondje hardlopen of bootje varen. Adios amigos!
[ Voor 109% gewijzigd door _Gast_ op 09-03-2023 19:34 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Niks, dit zie je vaker bij een gezonde correctie vanaf 69k. Aldus de experts die vaker met dit bijltje gehakt hebben. Oh.. wacht eens even..HollovVpo1nt schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:47:
Wtf is er nou weer
Zero.
Ja maar dat ging over 12k._Gast_ schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:01:
Il Capo heeft toch wel veel over zich heen gekregen. Ik had hem niet uitgelachen. Ik hield beide scenario's voor mogelijk. In ieder geval leuk voor iedereen die dacht de boot gemist te hebben...
nothing stops this train
Klopt dat is nog wel ver weg...Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:03:
[...]
Ja maar dat ging over 12k.
Dat is nog even toch.
Toch?
*checkt de koers*Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:03:
[...]
Ja maar dat ging over 12k.
Dat is nog even toch.
Toch?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
21k is een omgekeerde 12k maar vooruit. Ik denk nog steeds wel dat de 15,5k low geretest kan worden. In 2015/2019 werden de eerder genoteerde lows ook nog eens bevestigd voordat de bull echt aan was._Gast_ schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:01:
Il Capo heeft toch wel veel over zich heen gekregen. Ik had hem niet uitgelachen. Ik hield beide scenario's voor mogelijk. In ieder geval leuk voor iedereen die dacht de boot gemist te hebben...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zal in 2025 naar je zwaaien vanuit mijn Lambo met ingebouwd zwembadPelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:56:
[...]
Niks, dit zie je vaker bij een gezonde correctie vanaf 69k. Aldus de experts die vaker met dit bijltje gehakt hebben. Oh.. wacht eens even..
Dat zit wel Schnorr.
Ja, zo kun je het ook noemen ja..Stukfruit schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:10:
[...]
Ik zal in 2025 naar je zwaaien vanuit mijn Lambo met ingebouwd zwembad
Klopt. En als de huidige trend met omvallende cryptobedrijven doorgaat dan heeft dat ook weer invloed...Joosie200 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:08:
[...]
21k is een omgekeerde 12k maar vooruit. Ik denk nog steeds wel dat de 15,5k low geretest kan worden. In 2015/2019 werden de eerder genoteerde lows ook nog eens bevestigd voordat de bull echt aan was.
Dat was dus een buy high sell low. 100 punten._Gast_ schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:31:
20k nadert...
Ik was al volledig uitgestapt, maar nu wordt het een uitdaging om te bepalen op welke punten ik weer ga instappen...
Ik hou er rekening mee dat er een lente/zomer break kan komen. En misschien die er nu al...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als dat zo is zwaai ik gewoon met je mee hoorStukfruit schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:10:
[...]
Ik zal in 2025 naar je zwaaien vanuit mijn Lambo met ingebouwd zwembad
Zero.
Yupp maar achteraf gezien wel een goede sell low. Ik kan het nu nog lager inslaan.zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:18:
[...]
Dat was dus een buy high sell low. 100 punten.
Soms pakt dat goed uit ja. Maar de vraag is wanneer koop je weer terug. Misschien staan we morgen ochtend weer hoger._Gast_ schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:24:
[...]
Yupp maar achteraf gezien wel een goede sell low. Ik kan het nu nog lager inslaan.
[ Voor 16% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2023 20:26 ]
Er zit nu behoorlijk wat angst in de markt dus we gaan nog wel even zakken vermoed ik zo.zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:25:
[...]
Soms pakt dat goed uit ja. Maar de vraag is wanneer koop je weer terug. Misschien staan we morgen ochtend weer hoger.
Buy order btc staat op 197xx dus laat maar komen.. Maar kan best dat we door de bull market support heen zakken. Ik gok op een bounce.Miki schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:40:
[...]
Er zit nu behoorlijk wat angst in de markt dus we gaan nog wel even zakken vermoed ik zo.
Dat is idd een uitdaging. Eigenlijk is dit wel een moment om alvast een beetje te kopen. Maar zoals Miki al zei zit de angst er behoorlijk in...zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:25:
[...]
Soms pakt dat goed uit ja. Maar de vraag is wanneer koop je weer terug. Misschien staan we morgen ochtend weer hoger.
Al die angst en negatief sentiment, maar Bitcoin is slechts 15% gezakt. Juist bullish als je het mij vraagt.Miki schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:40:
[...]
Er zit nu behoorlijk wat angst in de markt dus we gaan nog wel even zakken vermoed ik zo.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Je zal dus weer een buy high doen op deze wijze._Gast_ schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:49:
[...]
Dat is idd een uitdaging. Eigenlijk is dit wel een moment om alvast een beetje te kopen. Maar zoals Miki al zei zit de angst er behoorlijk in...
nothing stops this train
Pak de bingo kaart er maar weer bij...Daacuso schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:50:
[...]
Al die angst en negatief sentiment, maar Bitcoin is slechts 15% gezakt. Juist bullish als je het mij vraagt.
Ik verwacht nog wel wat flares up maar ik vermoed dat we een wild nachtje tegemoet gaan.zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:46:
[...]
Buy order btc staat op 197xx dus laat maar komen.. Maar kan best dat we door de bull market support heen zakken. Ik gok op een bounce.
mooi vooruitzicht, die van mij slaapt al.....Miki schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:57:
[...]
Ik verwacht nog wel wat flares up maar ik vermoed dat we een wild nachtje tegemoet gaan.
nothing stops this train
Of voor dezelfde prijs weer terugkopen.JW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:53:
[...]
Je zal dus weer een buy high doen op deze wijze.
[ Voor 14% gewijzigd door _Gast_ op 09-03-2023 21:09 ]
Slaap er inmiddels al een paar jaar niet minder om.. gelukkigMiki schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:57:
[...]
Ik verwacht nog wel wat flares up maar ik vermoed dat we een wild nachtje tegemoet gaan.
Zero.
Hier idem, ik zit in de boomer stocks hoofdzakelijk dus dit is meer voor fun. Ik begin de lol van lijntjes trekken en signalen monitoren toch wel leuk te vindenPelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:03:
[...]
Slaap er inmiddels al een paar jaar niet minder om.. gelukkig
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2023 21:20 ]
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Van mij wel.Skrunsies schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:40:
Hoi
Mag je een DCA moment naar voren halen
Alvast bedankt!
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik gok op beide, heb ook een order rond die koers staan en nog fiat droog voor als we doorzakken. Ik zit nog steeds in het kamp van de dip die nog moet komen, remember?zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:46:
[...]
Buy order btc staat op 197xx dus laat maar komen.. Maar kan best dat we door de bull market support heen zakken. Ik gok op een bounce.
De enige die deze vraag kan beantwoorden is onze Roel/Roeland! (Please come back!)Skrunsies schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:40:
Hoi
Mag je een DCA moment naar voren halen
Alvast bedankt!
Stack Sats
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Die meldt zich straks wel weer in het bodemvis topicStovirpi schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:46:
[...]
De enige die deze vraag kan beantwoorden is onze Roel/Roeland! (Please come back!)
Ik ook.. moet alleen morgen wel werken.Khaelos schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:47:
Als we ruim door de 20k zakken knetter ik er nog een paar kratten schultenbrau tegenaan
Zero.
We zitten hier al naar te staren vanaf de 69k. En nog geloven we in de lijntjes trekkers he. HerkenbaarPelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:58:
Nu zou er ergens een bounce moeten komen. Als ik de lijntjes moet geloven dan.
[ Voor 8% gewijzigd door twit op 09-03-2023 22:01 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Daarom geloof ik alleen in mijn eigen lijntjes.twit schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:00:
[...]
We zitten hier al naar te staren vanaf de 69k. En nog geloven we in de lijntjes trekkers he.
Dat zit wel Schnorr.
Zo door de week houd ik het wel bij schultenbrau. Ipa’s drinken en hopium snuiven op zn tijd is prima maar dan wel in het weekendStukfruit schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:06:
[...]
Daarom geloof ik alleen in mijn eigen lijntjes.
[Afbeelding]
Zoals je ziet gaan de lijntjes naar rechts en komt ie dan in het groen.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
2de, echter who cares? Als je op de 15 min trade ben je een gambler.JDx schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:13:
Eerste groen op de 15m.
Zegt alleen dat de constante daling van de afgelopen uren is gestagneerd.JW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:16:
[...]
2de, echter who cares? Als je op de 15 min trade ben je een gambler.
Dat is voorbarig. De 2e kan prima rood uitvallen en de trend voortzetten.JDx schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:16:
[...]
Zegt alleen dat de constante daling van de afgelopen uren is gestagneerd.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Krijgen we dan die rente verhoging al? Bounce is zwak...ScuL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:31:
Alle indicators zijn zo zwaar oversold.
Zojuist bounce op 20k level en de MA99 (20200) maar goed de beurzen zijn ook zwaar door het putje dus op alle fronten is dit een trieste situatie
Alle ogen zijn denk ik gericht op de Fed speech van 14 maart
Wel een prachtige wedstrijd, wat een top niveau.zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:37:
Nou @YES dat kan er ook nog wel bij vanavond. Wat een kut goal...
Zero.
pff echt..Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:40:
[...]
Wel een prachtige wedstrijd, wat een top niveau.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 28% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2023 22:45 ]
[ Voor 95% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2023 22:49 ]
Was de eerste groene in deze trend, kan straks best nog weer verder zakken. Was iig even een adempauze.JW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:24:
[...]
Dat is voorbarig. De 2e kan prima rood uitvallen en de trend voortzetten.
Aaaand it’s gonesjorremans schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:43:
Overal paniek, heerlijk! Morgen vers fiat dus btc mag nog wel even hier op blijven staan. Kan ik er weer even flink wat pauper euros tegen aan gooien
Wederom, who cares? Het is niet interessant hoe de koers verloopt op een 15 min scala.JDx schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:48:
[...]
Was de eerste groene in deze trend, kan straks best nog weer verder zakken. Was iig even een adempauze.
[Afbeelding]
Gelukkig nog gelijk gemaaktzwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:37:
Nou @YES dat kan er ook nog wel bij vanavond. Wat een kut goal...
[ Voor 19% gewijzigd door YES op 09-03-2023 22:59 ]
Shit hee, het was maar een waarneming hoor.JW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:56:
[...]
Wederom, who cares? Het is niet interessant hoe de koers verloopt op een 15 min scala.
nothing stops this train
zeker, geplande dca toch?Skrunsies schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:01:
Mag je je DCA moment van april ook al naar voren halen trouwens ?
nothing stops this train
Het is zelfs niet interessant om het op de daily te bekijken, of de weekly of de monthly, hell zelfs de yearly doet er niet toe. Je koopt Bitcoin om het voor minstens 4 jaar vast te houden, of tot je pensioen, en voor je nageslacht.JW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:56:
[...]
Wederom, who cares? Het is niet interessant hoe de koers verloopt op een 15 min scala.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Wat ging er in godsnaam door je heen toen je deze waarneming waarnam, godverdomme.
Daarom kijken de meeste hier ook lekker op de 1 min chart, en sommige die-hard overwinteraars de 1s chartJW04 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:07:
[...]
Een subjectieve waarneming. Al is een waarneming inherent aan een mening.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:09:
[...]
Wat ging er in godsnaam door je heen toen je deze waarneming waarnam, godverdomme.
De fucking 15 minute chart man.
Jezus.
[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2023 23:17 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq