https://coinmarketcap.com/currencies/binance-usd/
Marketcap van BUSD geslonken van 24 miljard naar 8 miljard in 4 maanden.
Funds are SAFU
Funds are SAFU
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
4BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:51:
Funds are SAFU
66% van het geld is weggehaald, valt dat nog onder 4?
Je geeft zelf aan "in 4 maanden".BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:51:
Funds are SAFU
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat klopt, je merkt heel goed dat Coinbase het liefste jongetje uit de klas wilt zijn. Hoe dan ook, alle exchanges zijn maar short term ruis in de adoptie curve van Bitcoin. Dus doe je ding erop, maar laat er niets staan. Not your keys, not your coins.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:11:
Vroeg of laat gaat CZ rekt. Als de adoptie doorzet komt de macht gewoon bij de gevestigde orde te liggen (Citadel, Blackrock, Goldman en consorten).
Alleen al het feit dat hij Chinees is zorgt ervoor dat de VS hem buitenspel zal zetten.
Denk ik ook, of toch in ieder geval Binance US.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:11:
Vroeg of laat gaat CZ rekt. Als de adoptie doorzet komt de macht gewoon bij de gevestigde orde te liggen (Citadel, Blackrock, Goldman en consorten).
Alleen al het feit dat hij Chinees is zorgt ervoor dat de VS hem buitenspel zal zetten.
Ik ben van mening dat als Binance omvalt het hele Crypto wereldje instort, dus daar laat ik een redelijke fluf gewoon in staking staan not my key I don't careVis schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:25:
[...]
Dat klopt, je merkt heel goed dat Coinbase het liefste jongetje uit de klas wilt zijn. Hoe dan ook, alle exchanges zijn maar short term ruis in de adoptie curve van Bitcoin. Dus doe je ding erop, maar laat er niets staan. Not your keys, not your coins.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Een mega dip zonder meer. Maar Bitcoin herstelt zich zelf wel weer is natuur.Khaelos schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:41:
[...]
Ik ben van mening dat als Binance omvalt het hele Crypto wereldje instort, dus daar laat ik een redelijke fluf gewoon in staking staan not my key I don't care
Oehhh
[ Voor 5% gewijzigd door Skrunsies op 09-03-2023 09:00 ]
UberLurker Departement #GG.
Is dat Fries? Wij Hollanders hebben het over "wiedes"Skrunsies schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:50:
[...]
Oehhh
"Widus"
Een woord dat je zelden hoort
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vandaar dat ik het zelden hoorresusaapje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Is dat Fries? Wij Hollanders hebben het over "wiedes"
UberLurker Departement #GG.
Haha volgens mij goeie zet op korte termijn.Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 06:20:
[...]
Ook maar even open kaart spelen.
Ik heb geen Vela en QNT meer, heb wel mijn Dionne Stax Stack vergroot.![]()
Dus naast BTC en wat ETH nog maar 1 alt.
Wel overzichtelijk, en meteen een soort van semi whale.
Rekt of de gladiolen.
(Waarschijnlijk rekt)
Je moet groter denken. Jij denkt aan de 100k… maar BTC gaat veel hoger! Dat gaat op het moment dat de dollar kapot gaat!BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:11:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
"De herkomst van wiedes in deze uitdrukking is helaas onzeker. Misschien is het een verkorting van het Middelnederlandse zinnetje ic wiete des ('ik weet het')"
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://onzetaal.nl/schat...itdrukkingen/nogal-wiedesresusaapje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Is dat Fries? Wij Hollanders hebben het over "wiedes"
Het kan allemaal dus, maar de meest gebruikte vorm vandaag de dag is 'nogal wiedes'.Wiedes is voor het eerst in 1897 op schrift aangetroffen, maar vormvarianten als wiebes, widas, wiedensch, widus en wieties zijn ouder.
[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 09-03-2023 09:50 ]
De Wiebes-vorm is wel enigszins gerelateerd aan zaken die met geld te maken hebbenDomino schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:50:
[...]
https://onzetaal.nl/schat...itdrukkingen/nogal-wiedes
[...]
Het kan allemaal dus, maar de meest gebruikte vorm vandaag de dag is 'nogal wiedes'.
Dat zit wel Schnorr.
TOTAL market cap of crypto.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 8 maart 2023
Some people look at this and get fearful.
Others see massive opportunity.
No guarantee this plays out, but imagine the smell if it did. The real money is made in the depths of the bear market, not at the peak of a future bull. pic.twitter.com/k4JbvWtSlq
[ Voor 29% gewijzigd door Numbers op 09-03-2023 10:20 ]
Trust me when I say this is only the beginning.
Ik ben best wel trots dat ik 0 BTC op Binance heb staan..... grootste bag is BNB en ADA.Khaelos schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:41:
[...]
Ik ben van mening dat als Binance omvalt het hele Crypto wereldje instort, dus daar laat ik een redelijke fluf gewoon in staking staan not my key I don't care
nothing stops this train
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Zo misvormd ziet de bitcoin koers er nu ook uit. Wenn MC Donald's sign: DXY of btc. Verwacht toch wel dat bitcoin nu eerst maarScuL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:44:
Dikke dubbele top op de DXY. Zakken kreng
[Afbeelding]
Numbers schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:17:
Wat hopium in de morgen, geeft een dag zonder zorgen![]()
[Twitter]
Edit: het plaatje bij de Tweet hier posten lukt somehow niet
Kijkend naar een Tradingview chart doet de volume dat wel vaker. Ik zie geen trend in volume stijging:Gipsy King schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 12:35:
[...]
Rippeltje blijft ook nog overeind : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/xrp/
Volume ook flink gepumpt laatste dag :
[Afbeelding]
Al die gossip werkt toch blijkbaar.
Wen bijkopen?zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:02:
[...]
![]()
Bitcoin kan nog wel een stukje lager.
[Afbeelding]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ziet hier nou meteen een dikke filter overheen of komt ze zo uit d’r schaatspak?Skrunsies schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:36:
Krijgen jullie ook een dikke glimmer van dat schaatsen tegenwoordig![]()
[Afbeelding]
Geen Quant meer?Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 06:20:
[...]
Rekt of de gladiolen.
(Waarschijnlijk rekt)
Ja dat dan weer wel, ik heb ook 0 BTC op Binance, staat alleen wat ETH in 2.0 en wat ander spul.Kol Nedra schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:40:
[...]
Ik ben best wel trots dat ik 0 BTC op Binance heb staan..... grootste bag is BNB en ADA.
daarna nog fluffjes van 20+ altjes![]()
maar iig 0 BTC
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Fout, je zit naar een scherm te staren waar staat dat CZ een verplichting heeft om munt x en y voor jou vast te houden. Jij hebt 0 muntjes onder controle, dus 0 muntjes in bezit.Kol Nedra schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:40:
[...]
Ik ben best wel trots dat ik 0 BTC op Binance heb staan..... grootste bag is BNB en ADA.
daarna nog fluffjes van 20+ altjes![]()
maar iig 0 BTC
Bewust breken van de bullish structuur is goed om eerst de longs te liquideren. Daarna gaat iedereen short en zien we een mega groene paal om de shorts eruit te knikkeren. Retail verliest en het grote geld wint. Tot zo ver mijn hopium.Beug schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:34:
[Afbeelding]
Make or break. Hier door breken betekent waarschijnlijk het verliezen van een bullish structuur.
Stack Sats
Zero.
Misschien gaat een (eventuele) winst nog wel een keer in Quant. Maar kan ook gewoon BTC of ETH zijn. In ieder geval nog steeds 1 van de serieuzere projecten in deze shitcoin wereld
Wat zat er in jouw koffie vanochtend?Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:04:
Crypto gaat gewoon dood binnen nu en 5 max 10 jaar. Hopelijk krijgen we nog een dikke run omhoog zodat we kunnen uitstappen.. dat is het enige waar ik op hoop.
Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:04:
Crypto gaat gewoon dood binnen nu en 5 max 10 jaar. Hopelijk krijgen we nog een dikke run omhoog zodat we kunnen uitstappen.. dat is het enige waar ik op hoop.
Ik hoor het Pelox al langer zeggen en ook ik vind dat dat een scenario is dat je niet mag uitsluiten.
Maktub
Vis schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:33:
[...]
[Afbeelding]
Bitcoin is al zo vaak dood gegaan in 1 jaar tijd..
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zo ongeveer bij elke grote dipMrMrq schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:37:
[...]
Ik hoor het Pelox al langer zeggen en ook ik vind dat dat een scenario is dat je niet mag uitsluiten.
Je ziet ook te veel partijen die tijdens de laatse bullrun uit de grond zijn gestampt en nu op instorten staan. Nu weer die Silvergate bank. Het echt shitcoin bullrun festijn is wel een keer voorbij denk ik, maar goed een bepaald deel zal wel overleven wellicht inclusief Bitcoin zelf.MrMrq schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:37:
[...]
De overheid is er alles aan gelegen om crypto kapot te reguleren.
De gemiddelde aap stapt niet meer in Bitcoin, maar in alts. Wat de cyclus van BTC behoorlijk schaadt.
Het gratis geld is op. Net als the greater fools, zo lijkt het soms.
Op een moment kun je ergens anders betere rendementen halen en dan stapt de kudde en masse over naar GME. Of fysieke grondstoffen.
Ik vind dat Bitcoin / crypto in een portfolio hoort. En ik denk dat die cycli grote, mooie self fullfilling prophecies zijn.
Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie op de toekomst - en zuiver gelet op product en context is een succes voor crypto niet gegarandeerd.
Hetzelfde als het afgelopen half jaar gezien de post history 😉
Ik voel me aangesprokenMrMrq schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:37:
[...]
De gemiddelde aap stapt niet meer in Bitcoin, maar in alts.
Wat een gekkerd, die Dione. Alles gaat rekt, Dione gaat moon. Flufje gepakt en nu +100%Alpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 06:20:
[...]
Rekt of de gladiolen.
(Waarschijnlijk rekt)
Dat klopt, maar de stelligheid is geen gegeven en er wordt daarnaast ook geen onderscheid gemaakt. Wat nuance is naar mijn idee wel op zijn plaats. 99% van de crypto markt komt op en verdwijnt weer, een aantal projecten zullen wel doorgaan, welke weet nog niemand.MrMrq schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:37:
[...]
Few.resusaapje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:39:
[...]
Wat een gekkerd, die Dione. Alles gaat rekt, Dione gaat moon. Flufje gepakt en nu +100%
Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:04:
“I used to be in crypto, but now I got interested in AI"
— Elon Musk (@elonmusk) 3 maart 2023
Volgende week komt die weer met een AI coin, of een leuke DOGE/ SHIBA foto. Die man vliegt sowieso van de hak op de tak, en is veelste druk om Project X t.z.t. online te krijgen.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:51:
[...]
[Twitter]
Zou maar zo kunnen.
AI Slowchat forum #1 vast openen? Kunnen we daar verder met memes posten.
Excellence does not require perfection.
crypto wel ja, Bitcoin niet.Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 12:04:
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2023 14:16 ]
nothing stops this train
Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:09:
[...]
Nee hoor ook in de bull. Crypto zal het nooit gaan redden op de lange termijn, tenminste niet zoals wij het nu kennen en gebruiken.
Wen moon?
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
People will be people, je weet zelufBTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:21:
Stel dramaqueens zijn we ook.
25K: moon, bull run is gestart, lambo, ik wou dat ik meer had gekocht, allerlei shitcoins met gigantische potentie komen voorbij
22K: crypto is dood
Heerlijk.
Je hebt gelijk, in de post van Pelox zat een bepaalde stelligheid. Meer nuance is (wellicht) op zijn plek.Numbers schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 13:49:
[...]
Dat klopt, maar de stelligheid is geen gegeven en er wordt daarnaast ook geen onderscheid gemaakt.
Maktub
Heb je een linkje.YES schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:50:
Werkloosheid is iets hoger dan de verwachting was in the USA, hetheenin de huidige situatie positief is naar het schijnt..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Blijft krom he...YES schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:50:
Werkloosheid is iets hoger dan de verwachting was in the USA, hetheenin de huidige situatie positief is naar het schijnt..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Werkeloosheid is één van de indicatoren die de FED gebruikt voor het bepalen van haar beleid.YES schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:50:
Het is meer andersom: lage werkloosheid biedt meer marge om de rente te verhogen omdat er dan alsnog sprake is van een soft landing. Counterfactual een hoger-dan-verwachte werkeloosheid biedt minder marge om de rente te verhogen omdat je anders te hard alles kapot maakt.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:06:
[...]
Werkeloosheid is één van de indicatoren die de FED gebruikt voor het bepalen van haar beleid.
Hogere werkloosheid = minder koopkracht = verlagend effect op inflatie = FED funds rates omlaag
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja maar de FED heeft laten merken dat ze maar in 1 ding interesse hebben, het beteugelen van de inflatie.Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:07:
[...]
Het is meer andersom: lage werkloosheid biedt meer marge om de rente te verhogen omdat er dan alsnog sprake is van een soft landing. Counterfactual een hoger-dan-verwachte werkeloosheid biedt minder marge om de rente te verhogen omdat je anders te hard alles kapot maakt.
Als we onder de 10k duiken is het klaar.Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:01:
Lol, dus nu is men bearish op crypto in het algemeen? Wat als we nog een keer richting de 16k of laten we zeggen 10k duiken? Rente-onzekerheden en oorlog bieden nog zoveel potentiele downside, ik snap niet zo goed waarom men verbaasd is.
Voor de duidelijkheid, SPX nu, 3 toppen en een mislukte bounce:
[Afbeelding]
Dotcom bubble SPX:
[Afbeelding]
Verder is de yield curve nog kei- en keihard inverted. Tja..
Zero.
Ok. Waarom?
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Omdat dan het vertrouwen/geloof bij heel veel mensen echt weg is en er te weinig believers overblijven om de markt in stand te houden?
Hattrick: Thorgal Eagles
Is er eigenlijk een route om mijn Tweakerskarma op het Viva forum te krijgen? Hoorde laatst iets over Fok, moet ik het eerst daarin omzetten?MrMrq schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:27:
[...]
Lang verhaal kort: voor nuance kun je beter naar het Viva crypto forum.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat is wat ik zeg, echter is de werkeloosheid een parameter voor de FED die vertelt hoeveel schade ze kunnen doen. Inflatie bestrijden en economie kapotmaken is een double edged sword en ze gaan niet full yolo op 1 van de twee uitersten inzetten.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:09:
[...]
Ja maar de FED heeft laten merken dat ze maar in 1 ding interesse hebben, het beteugelen van de inflatie.
Een recessie is collateral damage mocht dat gebeuren.
[ Voor 15% gewijzigd door NeoflexNL op 09-03-2023 15:24 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nee, die zet je niet over, die moet je minten. Zorg dat je karma in je eigen wallet staat, ga naar https://forum.viva.nl/minttweakerskarma en ram op die knop, het aantal karma dat dan in je wallet zit krijg je in Viva karma op je wallet. Let wel op dat je een beetje ETH in je wallet heb zitten voor de gas fees.Wiley99 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:17:
[...]
Is er eigenlijk een route om mijn Tweakerskarma op het Viva forum te krijgen? Hoorde laatst iets over Fok, moet ik het eerst daarin omzetten?
[ Voor 6% gewijzigd door markisoke op 09-03-2023 15:25 ]
Dus als de rente meer verhoogd wordt dan verwacht en Putin komt met nuke-FUD waardoor de SPX -10% doet in 1 dag (en richting de 3200 duikt op middellange termijn) en Bitcoin in 2 maanden tijd duikelt richting de 10-14k en een lower low neerzet, dan is Bitcoin kapot ondanks het feit dat de macro onwijs kut is? Ik snap dit niet helemaal.
Nee, ookal is het geen slechte munt, blijft een shitcoin.
4.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Self-Claimed expert.. Top! Goeie onderbouwing inderdaad. ;-)Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Omdat ik dat zeg en ik ben een ta youtube expert. Dus....
[ Voor 9% gewijzigd door Tweakez op 09-03-2023 15:28 ]
Hebben we dat in het verleden ook niet al gezien, 2017 meen ik? Dat bitcoin uiteindelijk een jaar lang (als het niet langer is rond de 3000 tot 7000 dollar sukkelde ?!bregweb schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Omdat dan het vertrouwen/geloof bij heel veel mensen echt weg is en er te weinig believers overblijven om de markt in stand te houden?
Niet helemaal: $0.06
VET! Wat een goeie tip. Heb het meteen gedaanmarkisoke schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:24:
[...]
Nee, die zet je niet over, die moet je minten. Zorg dat je karma in je eigen wallet staat, ga naar https://forum.viva.nl/minttweakerskarma en ram op die knop, het aantal karma dat dan in je wallet zit krijg je in Viva karma op je wallet. Let wel op dat je een beetje ETH in je wallet heb zitten voor de gas fees.
new_string = input_string.replace('k', 'c')
Daar heb je een punt. Als je 10 CryptoArnold TA videos (of meer) hebt gezien, verdien je een badge en zouden je uitspraken meer gewaardeerd moeten worden (of automatisch gepinned). Hoe meer videos, hoe hoger de staffel. Kunnen we dat implementeren?Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Omdat ik dat zeg en ik ben een ta youtube expert. Dus....
[ Voor 6% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-03-2023 15:53 ]
Ik zie ze allebei 0,3% in de plus?Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:51:
[...]
btw: S&P mini-moon en BTC rekt. Decoupling is een feit.
Deze?Jedi_Pimp schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 15:51:
[...]
Daar heb je een punt. Als je 10 CryptoArnold TA videos (of meer) hebt gezien, verdien je een badge
Verwijderd
En dan ook vaak onder het mom van "goed voor de planeet".. ja het is heel goed om lekker allerlei zooi te lenen en het als wegwerp product te gebruiken, fietsen, scooters, auto's lekker misbruiken, het is toch niet van jou. Nee dat is veel beter voor het klimaat dan zelf iets kopen en er zuinig mee omgaan voor een lange periode.BTC100K2021 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:18:
"With a record 16% of American consumers paying at least $1,000 a month for their cars, it's no surprise that drivers are starting to fall behind on their bills.
The percentage of borrowers at least 60 days late on their car payments is higher today than it was during the peak of the Great Recession in 2009."
Voor alles lekker lenen, gek dat dat niet goed gaat.
Hier in NL ook steeds meer. Je kunt zelfs de bed leasen, wordt reclame voor gemaakt en dat kan kennelijk uit...
Wat een bende
Zero.
Dat huren is van alle dag.Pelox schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:23:
[...]
En dan ook vaak onder het mom van "goed voor de planeet".. ja het is heel goed om lekker allerlei zooi te lenen en het als wegwerp product te gebruiken, fietsen, scooters, auto's lekker misbruiken, het is toch niet van jou. Nee dat is veel beter voor het klimaat dan zelf iets kopen en er zuinig mee omgaan voor een lange periode.
Own nothing and be happy. 1 grote pleuris bende, dat is het.
XRP = trash
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Het is idd een dikke teringzooi.. Beurzen die wat hopium krijgen doordat de werkloosheid lijkt op te lopen..Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:16:
In een zoektocht naar correlaties van dit dropje ten opzichte van de realistische real life gebeurtenissen onderzocht ik de macro, de US banencijfers, de reet hikes en allerlei economisch gerelateerde zaken.
Blijkt ineens dat het allemaal bullshit is. Er is geen realiteit.
Je kunt jezelf voor de gek houden zoveel je wilt, maar ons geld is simpelweg stuk. Er is geen onderliggende waarde. Er is geen logica in een wereld waar overheden steunpakketten printen met toekomstige belastingdruk uit thin air.
Het is allemaal 1 grote bult ellende die vooruit geschoven wordt met scheppen gemaakt van bullshit. Gooi er wat termen tegenaan. Rate hikes, inflatie, quantative tightening.
De clowns hebben mooie termen.
[Afbeelding]
Dit is je realiteit. 1 grote ponzi. Onderdrukking.
Je hebt maar 1 kans:
- Koop Bitcoin.
- Verplaats naar cold storage.
- Hodl.
Bevrijd je geest van de illusie rijkdom te definiëren in eenheden fiat. Fiat is een doodlopende pissteeg waar de junkies elkaar gretig injecteren met hopium.
HiEr Is GeLd tE vErdIeNeN.
Keep believing.
Mark Moss YouTube, en je weet genoeg van wat er qua (macro)economy speelt en hoe het in elkaar zit. Hij kan echt analyseren, en zijn soms genodigden zijn ook geen kleine spelersAlpina schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:02:
Ik heb echt 0,0 verstand van economie maar is die eurodollar markt en repomarkt niet de de echte bubbel van deze tijd?
Beetje de Ponzi der Ponzi’s?
En dat de FED eigenlijk helemaal geen geld bijprint, maar dit ons wel wil doen geloven?
Dus dat de shithoop nog veel groter is?
Hier zitten wel wat mensen die er echt kennis van hebben.
Ik hoef geen uitgebreide antwoorden, ja of nee is voldoende![]()
Ik zal mijn alu hoedje weer even afzetten maar ik kom vanzelf elke keer weer bij Bitcoin uit…
Stack sats.
[ Voor 14% gewijzigd door Ryderr op 09-03-2023 18:12 ]
Laten we het opzettenNeoflexNL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:45:
Bitcoin huren dan? Is dat wat?
Da's toch gewoon leverage traden... Kun je ergens ook naked short gaan op crypto, trouwens? (huh huhhuh, he said naked)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat doet toch iedereen die het op een exchange laat staan?NeoflexNL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:45:
Bitcoin huren dan? Is dat wat?
Zero.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq