nothing stops this train
Net aan het begin van de avond nog een mooie moon gezien, kwam echt groot op. Maar het is hier ook helder.Don Guacamole schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:38:
Toch mooi dat we ondanks de vermoeiend saaie charts de memes en teksten laten rollen.
Hoop wel vd week weer eens een moon te zien..
Ik jou, telt dat ook?Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:58:
Wat heb ik gemist?
Verwijderd
Ik heb jou ook gemist

Maar ff serieus, ik hoorde dat er hier tetten werden gepost die zo groot waren dat er 3 moderators met de bezem aan te pas moesten komen.
Netjes.
Nah, dat is een fabel. Chinese telefoon, ken je dat?Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:17:
[...]
Ik heb jou ook gemist![]()
Maar ff serieus, ik hoorde dat er hier tetten werden gepost die zo groot waren dat er 3 moderators met de bezem aan te pas moesten komen.
Netjes.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kak, nu wil ik ook. Misschien een idee om die feature in de karmashop te koop te zetten.. de vaste klanten hier verzuipen toch in die karma troep..oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:37:
[...]
Dom, je weet toch dat je altijd nog de geschiedenis kunt terughalen?
Grayscale #Bitcoin Trust up 11% on the day, breaking previous highs of 2023.#Bitcoin price stalling around $22K, 15% beneath 2023's high.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 7 maart 2023
People are anticipating a likelihood of Grayscale winning against the SEC leading towards a spot #Bitcoin ETF this month.
I seriously doubt that we see a significant delay from here. Could be tonight or in a couple weeks.
— John E Deaton (@JohnEDeaton1) 7 maart 2023
Me and the great @JohnEDeaton1 — Judge gets closer to summary judgment decision in Ripple vs. SEC case | Fox Business Video https://t.co/dsSsaM4UOL
— Charles Gasparino (@CGasparino) 8 maart 2023
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xja6aRkLrnRKgcDdl8dYsw7q.jpg?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Gipsy King op 08-03-2023 07:32 ]
Die staan allemaal in de rij om die vent in dat rechter hokje keihard uit te lachen.
Dat denk ik ook , but a Win, is a win for all, Kill Sec !Ray_ schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 06:04:
[...]
Die staan allemaal in de rij om die vent in dat rechter hokje keihard uit te lachen.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Vieze slowbleed.
Kan ik ook -1 doen? Niet voor rode kaarsen, wel voor Harco Snorbato
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Vies PatrickDon Guacamole schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 07:23:
Rekt. Was het alweer donderdag?
Vieze slowbleed.
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:52:
[...]
het is ook verstandig om het in eigen beheer te doen. Kan best zo zijn dat Bitvavo beter is als Kraken, maar kwa veiligheid is Kraken zeker robuuster
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9fhV3SduXwXMgK0OI2ehanuK.gif?f=user_large)
Neh... 22.5K lets gowJDx schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:57:
Zak nou maar gewoon door de 22, zijn we daar van af.
Excellence does not require perfection.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
YouTube: THE U.S GOVERMENT IS DUMPING $200 MILLION BITCOIN NOW - They have $1...ScuL schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:37:
Volgens diverse bronnen verkoopt de Amerikaanse overheid momenteel ongeveer 1 miljard USD aan BTC die is buitgemaakt tijdens de Silk Road actie
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 34% gewijzigd door sjorremans op 08-03-2023 10:48 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Volgens Manon moesten we op 60k al inladen.Kol Nedra schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:13:
C'mon, too simple? Yes just buy, dca en HODL![]()
[YouTube: BITCOIN TA THAT lOOKS SO SIMPLE IT CAN'T BE TRUE!!]
Je bedoeld de lambo uitladen toch?knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:38:
[...]
Volgens Manon moesten we op 60k al inladen.
Rippeltje blijft ook nog overeind : https://coinmarketcap.com/nl/currencies/xrp/
Volume ook flink gepumpt laatste dag :
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4t4tmDARtr7ICEpDY8EMFDiA.jpg?f=user_large)
Al die gossip werkt toch blijkbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Gipsy King op 08-03-2023 12:49 ]
Bedankt. De rechtszaak zal dan wel snel eindigen in het voordeel van Ripple.Don Guacamole schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:26:
Ik heb letterlijk na 2 jaar hodlen 3 weken geleden een zak xrp geloosd, ik schaamde me dat ik ze had. Ga mij nu niet vertellen dat die binnenkort gaan moonen, straks krijg ik fomo.
Wen $10knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:30:
[...]
Bedankt. De rechtszaak zal dan wel snel eindigen in het voordeel van Ripple.
Ik heb hetzelfde gedaanDon Guacamole schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:26:
Ik heb letterlijk na 2 jaar hodlen 3 weken geleden een zak xrp geloosd, ik schaamde me dat ik ze had. Ga mij nu niet vertellen dat die binnenkort gaan moonen, straks krijg ik fomo.
When gratis STAP cursus?knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:38:
[...]
Volgens Manon moesten we op 60k al inladen.
En wen Striptease cursus voor mijn vrouwtje ter waarde van €1000? Met al die rijkdommen straks mag ze er best wat voor doen lijkt mij
Waar gaat wat en waar heen?JDx schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:26:
Nou daar gaat ie?
Oké. Volgens mij moet ik dan nu dit posten:
4
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nou aangezien het er al de hele tijd aan leek te komen dacht ik dat het nu ongeveer in zou storten, maar zit niet echt overtuiging in
Biggggggest ever
No cheap sats today.
Ik dacht dat we de 20k al in zicht was... gelukkig was het aantal posts niet extreem hoog. Valt nog allerzins mee.zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:59:
De vraag is testen we de 200-day moving average rond $19,700 of houdt de support het op plus minus $20.300?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat als we vanaf de 21.8k doorstomen naar de 30?zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:59:
De vraag is testen we de 200-day moving average rond $19,700 of houdt de support het op plus minus $20.300?
Als we naar 30 gaan gaan kunnen we net zo goed ff verder doorstomen naar 6 cent.knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Wat als we vanaf de 21.8k doorstomen naar de 30?
Dat zou mooi zijn maar ik geloof er niet in. Later dit jaar vast en zeker maar nu eerst sub 20k.knakworst schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Wat als we vanaf de 21.8k doorstomen naar de 30?
Ah zwembroek wordt weer bearish.zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:15:
[...]
Dat zou mooi zijn maar ik geloof er niet in. Later dit jaar vast en zeker maar nu eerst sub 20k.
Bullish!
Pas wanneer @zwembroek zijn ASTR stack weer heeft verkocht net zoals GLMR destijds word ik pas echt:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OdrUElwbspRDzRhF9is3yocq.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik dacht ergste is geweest, maar met deze rente verhoging vanuit USA gaat het wel spannend worden. Ik snap het(inflatie), maar ze draaien de overheid failliet over slechts enkele maanden, en dat is goed voor niemand. "Tja dan moeten we de papier printer maar weer aangooien", maar daarmee wakker je inflatie weer aan en kun je wederom opnieuw beginnen met die rente verhogingen. 31triljoen plus aan leningen open staan, en serieuze % daarvan verlopen in de komende 1 - 3 jaar: die staan momenteel lekker op een laag rente tarief, maar als ze die opnieuw moeten afsluiten - want afkopen gaan ze niet doen, want daar zijn de middelen niet voor - is dat nu al twee keer zo duur dan hun gemiddelde rente(toekomstige verhogingen niet mee genomen). Ze moeten zometeen echt iets doen of het is einde oefening voor een heleboel mensen en landen.zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:15:
[...]
Dat zou mooi zijn maar ik geloof er niet in. Later dit jaar vast en zeker maar nu eerst sub 20k.
De inflatie doelstellingen aanpassen lijkt mij de enige optie en dan langzaam de rente afbouwen.Ryderr schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:47:
[...]
Ik dacht ergste is geweest, maar met deze rente verhoging vanuit USA gaat het wel spannend worden. Ik snap het(inflatie), maar ze draaien de overheid failliet over slechts enkele maanden, en dat is goed voor niemand. "Tja dan moeten we de papier printer maar weer aangooien", maar daarmee wakker je inflatie weer aan en kun je wederom opnieuw beginnen met die rente verhogingen. 31triljoen plus aan leningen open staan, en serieuze % daarvan verlopen in de komende 1 - 3 jaar: die staan momenteel lekker op een laag rente tarief, maar als ze die opnieuw moeten afsluiten - want afkopen gaan ze niet doen, want daar zijn de middelen niet voor - is dat nu al twee keer zo duur dan hun gemiddelde rente(toekomstige verhogingen niet mee genomen). Ze moeten zometeen echt iets doen of het is einde oefening voor een heleboel mensen en landen.
Het rare is dat het hele rente instrument een gepasseerd station is vanwege al het bijdrukken (ik weet het incorrecte term) van geld.
Het lijkt alsof er met pre historische middelen gewerkt wordt terwijl de centrale banken zelf een nieuw tijdperk hebben veroorzaakt met ongebreidelde verruimingen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Oké wilde speculaasss:
Heel veel landen hebben leningen uitstaan in dollars. Deze moeten ze op hoesten in hun eigen currency. Door de rente verhoging moet daar nog harder de printer aan. Met verdere degradatie van de locale currency tot gevolg en de cycle is rond.
Eigenlijk is het nu voor de VS op de hele wereld uitverkoop. Zeker als de dollar nog verder omhoog schiet.
Vervolgens koppelt de vs de dollar ergens aan een digitale versie van de dollar USDC? En verzekerd haar dominantie als de wereld reserve munt.
Tot dat BTC het overneemt natuurlijk
Vraag mij af of dat opweegt, zei het tijdelijk. tegen de pijn van de hogere rente. De gewone burger schiet er uiteraard niks mee op.
Nee ik maar me meer zorgen om onze euro. Die is echt gedoomd.
[ Voor 4% gewijzigd door iceblack24 op 08-03-2023 19:24 ]
De spiraal gaat nu steeds sneller. Rente omhoog, dus de schulden worden duurder en moet er meer geld bijkomen anders charter 11. Maar door rente verhogingen stort de beurs in elkaar. Uiteraard dragen de sterke schouders de meeste belasting pijn, maar die maken nu verliezen i.p.v winsten omdat de beurzen kapot gemaakt worden door deze rente verhogingen. Gevolg is nog minder inkomsten voor de overheid omdat die 0 tot 10% van de top verdienenrs(over gehele bevolking) juist in aandelen enzovoort worden uitbetaald. Inkomsten nemen dus af(inkomstenbelasting) terwijl de kosten(rente) de lucht in gaan. De overheid liep al vast zo langzamerhand, maar dat escaleerd hiermee nog sneller. Slecht voor beurzen = slecht voor alle investeringen = slecht voor cryptoCornermanNL schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:52:
[...]
De inflatie doelstellingen aanpassen lijkt mij de enige optie en dan langzaam de rente afbouwen.
Het rare is dat het hele rente instrument een gepasseerd station is vanwege al het bijdrukken (ik weet het incorrecte term) van geld.
Het lijkt alsof er met pre historische middelen gewerkt wordt terwijl de centrale banken zelf een nieuw tijdperk hebben veroorzaakt met ongebreidelde verruimingen.
Ik zet de bull voorlopig in de ijskast.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ja want de GLMR koers zakte daarna nog meer dan 50%. Gelukkig had ik dat niet 65k dollar eerder gedaan. Stel je voor zeg....Vis schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:29:
[...]
Pas wanneer @zwembroek zijn ASTR stack weer heeft verkocht net zoals GLMR destijds word ik pas echt: [Afbeelding]
Ryderr schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:15:
[...]
De spiraal gaat nu steeds sneller. Rente omhoog, dus de schulden worden duurder en moet er meer geld bijkomen anders charter 11. Maar door rente verhogingen stort de beurs in elkaar. Uiteraard dragen de sterke schouders de meeste belasting pijn, maar die maken nu verliezen i.p.v winsten omdat de beurzen kapot gemaakt worden door deze rente verhogingen. Gevolg is nog minder inkomsten voor de overheid omdat die 0 tot 10% van de top verdienenrs(over gehele bevolking) juist in aandelen enzovoort worden uitbetaald. Inkomsten nemen dus af(inkomstenbelasting) terwijl de kosten(rente) de lucht in gaan. De overheid liep al vast zo langzamerhand, maar dat escaleerd hiermee nog sneller. Slecht voor beurzen = slecht voor alle investeringen = slecht voor overheid = geld bijprinten = btc moon.
I hope so! Doe maar omhoog met die bende, PF mars of maan.
Weer gaan het zien el capo.zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:17:
Ik heb een buy order voor BTC gezet rond de 19.700 bull market support band. Dat wordt een bounce of we gaan er keihard doorheen.
[Afbeelding]
https://medium.com/astar-...shibuya-city-6824712020da
[ Voor 73% gewijzigd door zwembroek op 08-03-2023 22:00 ]
Ha ninja edit.zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:58:
Weer mooie partnership voor ASTAR. Die komen er wel.
Wou al vragen hoe ik dat op een verjaardag uit moest leggen

UberLurker Departement #GG.
Skrunsies schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:59:
[...]
Ha ninja edit.

[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 08-03-2023 22:03 ]
zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Tsja soms zit er nog wat anders onder de paste knop. De meesten zullen het hier nooit weten ...

UberLurker Departement #GG.
Ah, dus daar is henk, maar waar is ingrid?
Word ik gewoon rijk door een historie knopje...zwembroek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:01:
[...]
Tsja soms zit er nog wat anders onder de paste knop. De meesten zullen het hier nooit weten ...
/f/image/V27zhaId2Z7gLIyny1134HVA.png?f=fotoalbum_large)
Als je wallet leeg is was ik het niet
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Je kwam opeens bij dikke Theta uit in plaats van AstarSkrunsies schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:59:
[...]
Ha ninja edit.

*SILVERGATE CAPITAL TO WIND DOWN OPS, LIQUIDATE SILVERGATE BANKDutchCrownNL schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:40:
Dat ziet er ook niet heel gezond uit![]()
[Afbeelding]
https://twitter.com/fintechfrank/status/1633581652680097792
En nu eerst opzoeken hoe ik dit netjes met een preview had kunnen doen.
magneticdogs schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:50:
Silvergate sluit de tent:
https://twitter.com/fintechfrank/status/1633581652680097792
En nu eerst opzoeken hoe ik dit netjes met een preview had kunnen doen.
1
| [embed] [/embed] |
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als iets met 40% daalt in 1 snap, was dat Blackrock die zijn aandeel verkocht?DutchCrownNL schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:40:
Dat ziet er ook niet heel gezond uit![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Skrunsies schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:36:
Krijgen jullie ook een dikke glimmer van dat schaatsen tegenwoordig![]()
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/CKSV22yZPlsJ5L8zsHrlr0rE.gif?f=user_large)
Volgens mij gaan ze vrijwillig failliet (als dat kan)? Dat is beter dan een chapter 11. Dat zou wat zijn als daar de clawbacks naar boven komen. Volgens mij hadden ze een aantal grote exchanges aangesloten met een paar miljard de boeken uit. Dan mag iedere Henk en Ingrid zijn of haar coins terugboekensjorremans schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:49:
[...]
*SILVERGATE CAPITAL TO WIND DOWN OPS, LIQUIDATE SILVERGATE BANK

Nog even en alle BTC zijn in het bezit van de overheid of advocaten
Ooit deze club in de stonks portfolio gehad. Gelukkig deze shitstonk wel op tijd verkocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 08-03-2023 23:39 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Die kreeg ik ook al op whatsapp
Verkapte "kijk hoe populair ik ben" post.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Aaaand it's gone!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ook maar even open kaart spelen.DJ-Promo schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:24:
Toch een beetje $VELA erbij gekocht en in staking gezet.
Ik heb geen Vela en QNT meer, heb wel mijn Dionne Stax Stack vergroot.
Dus naast BTC en wat ETH nog maar 1 alt.
Wel overzichtelijk, en meteen een soort van semi whale.
Rekt of de gladiolen.
(Waarschijnlijk rekt)
[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 09-03-2023 06:22 ]
Taro schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:31:
[...]
Word ik gewoon rijk door een historie knopje...
[Afbeelding]
Als je wallet leeg is was ik het niet

Bitcoin kan nog wel een stukje lager.
/f/image/cMWBUka3bfcu7yFxxqThChQL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door zwembroek op 09-03-2023 07:11 ]
zolang er geen nieuwe low komt op de weekly is er niets aan de hand. Maar die is wel dichtbij nu (21.250)zwembroek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:02:
[...]
![]()
Bitcoin kan nog wel een stukje lager.
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Boven die grens blijven inderdaad, liever minimaal 21.4 ongeveer maar een wickje eronder óke. Dan weer wat positiviteit graag en omhoog met deze marktanti elppa schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:17:
[...]
zolang er geen nieuwe low komt op de weekly is er niets aan de hand. Maar die is wel dichtbij nu (21.250)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!