[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.780 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:10:
[...]

Jammer joh. Op 20 november 2021 was iemand je al voor. Dikke tech.

https://thebittimes.com/t...921CfD394D45265F4398.html
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Skrunsies schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:55:
Oké dus mijn kameraad en ik sturen elkaar eens in de zoveel tijd een bericht gebaseerd op de:

Heb jij ook een dikke GLIMMER meme…”

Dit kan vervolgens van alles zijn, heb jij ook een dikke loonsverhoging… of heb jij ook een dikke Audi… etc..

Vandaag liep ik naar de brievenbus en kwam tot de conclusie dat ik een dikke prijs had bij de postcodeloterij namelijk:

Aangezien ik niet in de gelegenheid was te typen stuur ik een spraakbericht met:

Heb jij ook een dikke Pukka Theedoos…

Aangezien mijn dochter op de achtergrond bezig was met een halve karaoke en hij mij dus niet goed verstond kreeg ik onderstaand bericht van hem terug:
Wat een dikke postcode O-)

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Word tijd dat die Bear koers een keer goed Loco gaat richting Bull.

[ Voor 14% gewijzigd door Gipsy King op 07-03-2023 06:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
Gipsy King schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 06:41:
Word tijd dat die Bear koers een keer goed Loco gaat richting Bull.

[YouTube: Cocaine Bear | Official Trailer [HD]]
cocaine bears worden gegeten door de Meth Gator !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
keepitfrosty schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:42:
[...]

Wat een topfilms man man man :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

Dus van meth krijg je langere scherpe tanden, dacht dat ze er juist uitvielen. Niet erg realistisch zo.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:18
[...]

… of bekeerd door de Velocipastor

After losing his parents, a priest travels to China, where he inherits a mysterious ability that allows him to turn into a dinosaur. At first horrified by this new power, a hooker convinces him to use it to fight crime. And ninjas.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

MrMrq schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:46:
[...]

… of bekeerd door de Velocipastor

After losing his parents, a priest travels to China, where he inherits a mysterious ability that allows him to turn into a dinosaur. At first horrified by this new power, a hooker convinces him to use it to fight crime. And ninjas.
South African Horrorfest (2019):
The Far-Out! Feature Film Award [Winner] d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
"All eyes will be on Powell testifying today and Wednesday. What he says will guide traders as well as lawmakers on how the U.S. central bank is viewing the state of inflation and how far its campaign of aggressive hikes has come – and most importantly, where markets go from here.

Treasury yields rose slightly, after peaking above 4% last week.

Powell is almost certain to face tough questions from Congress. He’ll likely be asked how badly high interest rates have hurt the economy, as global markets face a slowing business environment."

My limit order is ready.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
Vis schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:05:
4 uur geleden satjes DCA gedaan vanuit Bitvavo en rechtstreeks naar Ledger verstuurd, nog altijd niet bevestigd.
Dikke tech hoor, mempool vol ofzo?
Oei Bitvavo, nu toch wel?

Kraken mien jong.....Kraken 👌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
"Powell will speak ahead of the week’s big economic event, the jobs report for February from the Labor Department set to be released Friday morning. The report follows the blockbuster 517,000 jobs added in January with economists forecasting 215,000 employees were added to payrolls. But given how strong the labor market has been, markets are braced for a surprise.

The labor market and wage inflation are the key issues facing the Fed now as it remains committed to raising interest rates. While there has been significant progress on inflation – the consumer price index has dropped from a roughly 9% level to the mid-6% range – it is still well above the Fed’s target of 2% average annual inflation."

Members of both political parties are likely to pepper Powell on how much the Fed intends to raise interest rates later this month, with markets pricing in another increase of 25 basis points, but increasingly there is a belief that a hike of 50 basis points is on the table.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:38
zwembroek schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:36:
"Powell will speak ahead of the week’s big economic event, the jobs report for February from the Labor Department set to be released Friday morning. The report follows the blockbuster 517,000 jobs added in January with economists forecasting 215,000 employees were added to payrolls. But given how strong the labor market has been, markets are braced for a surprise.

The labor market and wage inflation are the key issues facing the Fed now as it remains committed to raising interest rates. While there has been significant progress on inflation – the consumer price index has dropped from a roughly 9% level to the mid-6% range – it is still well above the Fed’s target of 2% average annual inflation."

Members of both political parties are likely to pepper Powell on how much the Fed intends to raise interest rates later this month, with markets pricing in another increase of 25 basis points, but increasingly there is a belief that a hike of 50 basis points is on the table.
Ik verwacht val naar 4.5 - 3% range door hun aanpassingen qua het meten van de inflatie(zichzelf voor de gek houden). Dan verwacht ik gewoon 25basis puntjes erbij, en weinig actie. Maar we gaan het mee maken later vandaag _/-\o_

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 21:15
twain4me schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 00:26:
[...]

Hey, pssst, je kan het nummer nog lezen, maak het dan gewoon niet zwart :9
9247, scheelt iedereen weer inzoomen. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRqpXrGqAZ-nn9ydtmAWBdTRyyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0TVj4ZdumI9W8yiOkgg0wJS.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Bartje-bart schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:41:
[...]

9247, scheelt iedereen weer inzoomen. O-)
Ach jongens, jullie hoeven niet met bivakmutsen en boormachines in ons dorpje te komen hoor.. Je kan de Pukka Theedoos gewoon afhalen bij de plaatselijke Poiesz supermarkt *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerjanT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 06:55
Het goede nieuws is: de 21k grens is alleen in beeld als je Bitcoins in euro’s koopt dus het gaat nog hartstikke goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
zwembroek schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:36:

Op zich alleen maar voor de bühne want powell ‘hoeft’ zich niet te verantwoorden. Pas als zijn mandaat door hetzelfde congres wordt veranderd dan is het een andere zaak.
Dus verwacht hetzelfde spel als steeds, veel ‘tough questions’ en een powell die deze beantwoord met bijna niets. 2% is heilig voor hem en dus zal hij denk ik daaraan refereren en dat hij het hele jaar alles in de gaten houd en rentes aanpast.. Niets dus. Natuurlijk zal het weer een kleine schok op de markt geven maar ja dat is al meer dan een jaar zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WiNcgWXblEvgBcXcOz4JaWOS9hE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kIXyj6e9UmmaFUpmoM6FPhPg.webp?f=user_large

Classic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

Vis

Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:34:
[...]

Oei Bitvavo, nu toch wel?

Kraken mien jong.....Kraken 👌
Ja vanacht om half 1 was hij confirmed.
En dit moet de toekomst van ons nieuwe geld worden? Haha achja, als store of value zie ik er wel wat in.

Vanaf vandaag trouwens ook via de Bitvavo app withdrawen en depositen naar externe wallets. Hoef je niet meer zo omslachtig in te loggen via de website.
Goed bezig die gasten!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Vis schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:16:
[...]

En dit moet de toekomst van ons nieuwe geld worden?
Het is idd maar net in welk perspectief je het plaatst. Breng maar eens een paar kilo goud naar de andere kant van de wereld...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Flinke rugpull op de beurs als je FD moet geloven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eI55bzh0wtHBLJckfPP6_FqsIcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHKg0dSciCelyHsg9WYm8Ab5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:19:
[...]

Het is idd maar net in welk perspectief je het plaatst. Breng maar eens een paar kilo goud naar de andere kant van de wereld...
Dat klopt, maar met goud betaal je dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

En dit moet de toekomst van ons nieuwe geld worden? Haha achja, als store of value zie ik er wel wat in.

Vanaf vandaag trouwens ook via de Bitvavo app withdrawen en depositen naar externe wallets. Hoef je niet meer zo omslachtig in te loggen via de website.
Goed bezig die gasten!
Goed bezig? Ik gooi nog steeds alles in NEO over naar Binance voor ik ook maar iets anders met m'n crypto doe, omdat ik het vertik weer zo'n filmpje voor die gasten op te nemen |:(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 11-09 20:02
ALGO withdrawal vanuit Coinbase (Pro) werkt niet, gister en vandaag in totaal drie pogingen gedaan met als resultaat transaction 'Canceled' en via een email de reden: 'Blockchain transaction was compensated'.

Met de chatbot van Coinbase kom ik nergens en mag ik geen medewerker spreken, de link verwijst naar een niet-bestaande pagina waar ik helemaal geen ticket in kan dienen. Kan ook verder geen manier vinden om een ticket in te dienen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/05LRD5H.png

Contact form linkt naar 404: https://help.coinbase.com/en/contact-us-here

;w

Weet iemand of ik Coinbase Pro eigenlijk niet meer moet gebruiken? Ze zitten wel aardig te pushen om naar de gewone Coinbase te gaan, misschien dat ik vanuit daar wel kan withdrawen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

resusaapje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Goed bezig? Ik gooi nog steeds alles in NEO over naar Binance voor ik ook maar iets anders met m'n crypto doe, omdat ik het vertik weer zo'n filmpje voor die gasten op te nemen |:(
Ja ik withdraw ook direct alles van Bitvavo zodra ik het daar gekocht heb, heb een aantal jaar geleden die adressen al geverifieerd, maar triest is het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:23
iBasch schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:42:
ALGO withdrawal vanuit Coinbase (Pro) werkt niet, gister en vandaag in totaal drie pogingen gedaan met als resultaat transaction 'Canceled' en via een email de reden: 'Blockchain transaction was compensated'.

Met de chatbot van Coinbase kom ik nergens en mag ik geen medewerker spreken, de link verwijst naar een niet-bestaande pagina waar ik helemaal geen ticket in kan dienen. Kan ook verder geen manier vinden om een ticket in te dienen.

[Afbeelding]

Contact form linkt naar 404: https://help.coinbase.com/en/contact-us-here

;w

Weet iemand of ik Coinbase Pro eigenlijk niet meer moet gebruiken? Ze zitten wel aardig te pushen om naar de gewone Coinbase te gaan, misschien dat ik vanuit daar wel kan withdrawen.
Coinbase Pro is uitgefaseerd en volledig opgegaan in de reguliere Coinbase app. Je vindt Coinbase Pro functionaliteiten en fees nu onder de naam Advanced Trade in de app. Je komt hier door naar de "Trade" tab te gaan en vervolgens bovenin op "Trade" te drukken en vervolgens "Advanced Trade" te selecteren.

Zou ook niet aanraden om via reguliere Coinbase je aan- en verkopen te doen i.v.m. de torenhoge fees. Geweldig ontworpen UI, maar daar blonk Coinbase nooit in uit. Qua dat betreft mis je FTX wel, vind Binance en Bybit ook vreselijk qua UI.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:32
Vlakke koersen en geen shitcoinshills dus dan maar even wat Bitvavo bashen. Stukken beter inderdaad om je walletadressen bij grote Amerikaanse en "geen idee waar ze eigenlijk zitten en wat ze ermee doen, maar de zijn de grootste/goedkoopste" partijen op te slaan. Als ze dan toch ooit op een zwarte lijst moeten komen, dan liefst samen met de massa.
Echokamers |:(

edit: quote even weggehaald, ging niet over die reaguurder specifiek

[ Voor 33% gewijzigd door Wiley99 op 07-03-2023 13:18 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Wiley99 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:17:
Vlakke koersen en geen shitcoinshills dus dan maar even wat Bitvavo bashen. Stukken beter inderdaad om je walletadressen bij grote Amerikaanse en "geen idee waar ze eigenlijk zitten en wat ze ermee doen, maar de zijn de grootste/goedkoopste" partijen op te slaan. Als ze dan toch ooit op een zwarte lijst moeten komen, dan liefst samen met de massa.

4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Goed bezig die gasten!
mempool en niet layer 2 is heel wat anders dan bijv. Lightning Network 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wiley99 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:17:

het is ook verstandig om het in eigen beheer te doen. Kan best zo zijn dat Bitvavo beter is als Kraken, maar kwa veiligheid is Kraken zeker robuuster

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 13:52:
[...]

het is ook verstandig om het in eigen beheer te doen. Kan best zo zijn dat Bitvavo beter is als Kraken, maar kwa veiligheid is Kraken zeker robuuster
Kraken is robuuster op basis van wat? Volgens mij is de hele exchange X is beter dan Y discussie op weinig objectieve feiten gebaseerd en vooral op basis waarvan de gebruiker zijn tokens heeft staan :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

jvel92 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Kraken is robuuster op basis van wat? Volgens mij is de hele exchange X is beter dan Y discussie op weinig objectieve feiten gebaseerd en vooral op basis waarvan de gebruiker zijn tokens heeft staan :P
Afbeeldingslocatie: https://www.inkoopid.com/wp-content/uploads/2017/07/Wij-van-WC-eend-19-4-2017.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:32
jvel92 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:08:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Bovendien, confirmation bias much?
Ik vind overigens dat iedereen gewoon moet gebruiken waar hij/zij zich lekker bij voelt (dyor) maar ik krijg kriebels van ongefundeerde onderbuikkritiek of populaire meezingers.

Waar ik in mijn reactie ook op hintte is dat je dus bij al die partijen niet alleen je identificatie achterlaat maar misschien ook je hardwarewalletadressen. Dus je bent verstandig om je kostbaarheden zelf te 'bewaren' maar realiseer je ook dat je beoogde vrijheid misschien kleiner is dan je zou denken.
<Amerikaanse customs officer op het vliegveld> 'waarom stuur je zoveel crypto naar dat en dat adres/ die of die adressen, van wie is dat en wat doet die persoon ermee en kun je dat bewijzen?'
(Misschien moeten Amerikaanse cryptobeurzen wel informatie van buitenlanders prijs geven ter bescherming van de nationale veiligheid)

Heb je dan niet liever dat een Nederlands/Europees bedrijf je hardwarewalletadres kent?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Laatst online: 11-09 20:02
jvel92 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:52:
[...]

Coinbase Pro is uitgefaseerd en volledig opgegaan in de reguliere Coinbase app. Je vindt Coinbase Pro functionaliteiten en fees nu onder de naam Advanced Trade in de app. Je komt hier door naar de "Trade" tab te gaan en vervolgens bovenin op "Trade" te drukken en vervolgens "Advanced Trade" te selecteren.
Vooruit dan maar, portfolio overgezet. Bij Coinbase is het ook niet helemaal ideaal:

Delayed Transactions
Sends/receives are delayed for ALGO. While we work on a fix, your funds remain secure.

Staat even op pending, daarna verdwijnt de withdrawal uit de lijst. Nou ja, ook hier maar even wachten dan.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Wen Powell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

iBasch schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 15:25:
[...]

Vooruit dan maar, portfolio overgezet. Bij Coinbase is het ook niet helemaal ideaal:

Delayed Transactions
Sends/receives are delayed for ALGO. While we work on a fix, your funds remain secure.

Staat even op pending, daarna verdwijnt de withdrawal uit de lijst. Nou ja, ook hier maar even wachten dan.

:X
Kijk uit dat je je niet te veel hecht aan ALGO. Trading prima, hodl onverstandig.
Alhoewel dat wellicht voor de meeste zo niet alle crypto geldt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 01:13
When moon?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 01:13
Wat is Powell nu weer aan het vertlelen?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nou ben benieuwd.. ik verneem zo wel de samenvatting :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

we gaan iig down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Er gebeurd in ieder geval weer wat...

Wordt de rate hike ook bekend gemaakt of is dit een algemeen praatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpSrN4k7nHwRbQAdnx2pjLRqLK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FXyUE8zzyUCGdEbg2XzPBIbu.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znX7z0D9cV3lWZoOI-3mhoVjo2c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wZZ7il7kggvwWBUWhcA6m3Gc.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yROsNKXT6vjt0r-__q3YF2Meaig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7E4lCgmrtbBe5rMOo7tDqaWu.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

Lekkere bounce, dikke screw you Powell met je interest hikes en we gaan door, inflatie komt niet naar beneden blah blah.. de enige oplossing is Bitcoin old man!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-08 21:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OAm2PWlDFyCWTuK6iGhYW9Lb0so=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWQigZBjGNklpVHfRuHBw3LK.jpg?f=fotoalbum_large

groen! en weer door :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:26
Stond mijn long vanmorgen nog 10% in de plus, nu uitgestopt met verlies. Wanneer leer ik nou eens om winst te nemen. Heerlijk dat crypto 7(8)7

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De dagen dat +500 een pump wordt genoemd en -500 een dump. Kinderhand is gauw gevuld in de bearmarkt. De koers staat net zo hoog toen ik vanochtend wakker werd.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfZ-81duTOp38CRjV7pEwZyISwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RYW0XLogljunGV1JR8epUKuh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Lijkt ook niet extreem veel weerstand meer te zijn tot de 24K regio voor nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_8a9K3cZ_VOHZ1c9xFKio-TNdo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SSGHbFC4qE8fPyQ3FnWBMp3c.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:00
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:03:
Er gebeurd in ieder geval weer wat...

Wordt de rate hike ook bekend gemaakt of is dit een algemeen praatje?
Algemeen praatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
DutchCrownNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:41:
[...]

Lijkt ook niet extreem veel weerstand meer te zijn tot de 24K regio voor nu
[Afbeelding]
De XRP boys denken ook aan een Moon to ATH.

https://cryptonews.com/ne...-court-whats-going-on.htm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceblack24
Korte samenvatting naar mijn interpretatie:
Mogelijk zijn grotere stappen (50 ipv 25 base points?) en een langere tijd van QT nodig om het doel van 2% inflatie te bereiken (eind 2024?)

[ Voor 3% gewijzigd door iceblack24 op 07-03-2023 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

iceblack24 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:55:
Korte samenvatting naar mijn interpretatie:
Mogelijk zijn grotere stappen (50 ipv 25 base points?) en een langere tijd van QT nodig om het doel van 2% inflatie te bereiken (eind 2024?)
Dat verklaart waarom er de facto eigenlijk niks gebeurd.. volgens mij is dat scenario inmiddels al ingeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:03:
[...]

Dat verklaart waarom er de facto eigenlijk niks gebeurd.. volgens mij is dat scenario inmiddels al ingeprijst.
Hmm nee zie ik anders 25 bsp was/is ingeprijsd.
Ik zou dit ook niet niks noemen. Kijk naar wat de dollar doet.

De angst/verwachting voor een verhoging van 50 bsp is verhoogd. Daarmee ook de verwachting voor de terminal rate (hoe hoog de rente uiteindelijk zal eindigen).

[ Voor 14% gewijzigd door iceblack24 op 07-03-2023 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

iceblack24 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:05:
[...]

De angst/verwachting voor een verhoging van 50 bsp is verhoogd. Daarmee ook de verwachting terminal voor de terminal rate (hoe hoog de rente uiteindelijk zal eindigen).
Die angst is niet nieuw en die 50 bps is een aantal weken geleden al een mogelijk scenario geworden toen bleek dat de werkloosheidcijfers uit de VS nog erg sterk zijn. De cpi van januari viel ook al iets tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:09:
[...]

Die angst is niet nieuw en die 50 bps is een aantal weken geleden al een mogelijk scenario geworden toen bleek dat de werkloosheidcijfers uit de VS nog erg sterk zijn. De cpi van januari viel ook al iets tegen.
Ik zeg ook niet dat die nieuw is maar dat deze is toegenomen.

Ik meen mij te herinneren dat 30% van de markt 50 bps verwachte (ongeveer). De consensus was dus 25 bps.

Nu verwacht meer dan 50% 50 bps en daarmee is dit scenario nu (zei het nipt) de consensus van de markt. De markt heeft het tot nu toe aan het juist eind gehad.

Aan deze shift kan je dus zien dat het niet ingecalculeerd was. Want dan was 50 bps al de consensus geweest.

Edit: type foutjes. Type weer eens te snel.

[ Voor 3% gewijzigd door iceblack24 op 07-03-2023 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

iceblack24 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:14:
[...]

Ik zeg ook niet dat die nieuw is maar dat deze is toegenomen.

Ik meen mij te herinneren dat 30% van de markt 50 bps verwachte (ongeveer). De consensus was dus 25 bps.

Nu verwacht meer dan 50% 50 bps en daarmee is dit scenario nu (zei het nipt) de consensus van de markt. De markt heeft het tot nu toe aan het juist eind gehad.

Aan deze shift kan je dus zien dat het niet ingecalculeerd was. Want dan was 50 bps al de consensus geweest.

Edit: type foutjes. Type weer eens te snel.
Ik ga helemaal met je mee hoor, maar de koers ligt op hetzelfde niveau als de afgelopen dagen, dus van een aanpassing van inprijzen is voorlopig nog niet echt sprake. Dat was meer mijn punt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:22:
[...]

Ik ga helemaal met je mee hoor, maar de koers ligt op hetzelfde niveau als de afgelopen dagen, dus van een aanpassing van inprijzen is voorlopig nog niet echt sprake. Dat was meer mijn punt :)
Matter of time, als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

Tijd zal het leren.

Toevoeging:

Als volgende week dinsdag het CPI cijfer veel langer binnen komt dat verwacht kan heel het plaatje weer veranderen.

[ Voor 17% gewijzigd door iceblack24 op 07-03-2023 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
iceblack24 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:05:
[...]

De angst/verwachting voor een verhoging van 50 bsp is verhoogd. Daarmee ook de verwachting voor de terminal rate (hoe hoog de rente uiteindelijk zal eindigen).
Oh maar dat klopt zeker, 50bps is steeds meer een verwachting. Maar uiteindelijk zitten ze nu op 4.75 en wordt er gesproken over 5.25 tot 5.5 als max. Dat is dus 50 en een 25 bps of 3x 25. Logisch is om even te schokken 50 en dan 25 2 maanden later.

Volgende week weer CPI dan zal wel de markt zijn richting kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
JoebarRC schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:35:
[...]

Oh maar dat klopt zeker, 50bps is steeds meer een verwachting. Maar uiteindelijk zitten ze nu op 4.75 en wordt er gesproken over 5.25 tot 5.5 als max. Dat is dus 50 en een 25 bps of 3x 25. Logisch is om even te schokken 50 en dan 25 2 maanden later.

Volgende week weer CPI dan zal wel de markt zijn richting kiezen
De verwachtingen voor de terminal rate hike zijn nu ook (weer) verhoogd naar 5,75.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Doe mij deze reet hike maar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOhq8Z9L2rq1S0wST5W_weaOWT4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CzrZpqK5CYei33ppqqOadvKR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zo enthousiast van het plaatje, dat hij ze Nederlans vegeet _O-

haha, ninja-edit (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
iceblack24 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:39:
[...]

De verwachtingen voor de terminal rate hike zijn nu ook (weer) verhoogd naar 5,75.
Grr die had ik gemist.. hmmm dan gaan ze echt dingen kapot maken. Ben benieuwd of het congres dat gaat toelaten
Oh well dan nog maar jaartje sideways

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
resusaapje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Zo enthousiast van het plaatje, dat hij ze Nederlans vegeet _O-
Tis ook wel een goed plaatje moet ik zeggen. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JoebarRC schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Grr die had ik gemist.. hmmm dan gaan ze echt dingen kapot maken. Ben benieuwd of het congres dat gaat toelaten

Mooie burns over en weer. Het boeit een centraal bankier niks dat de werkloosheid oploopt, dat is slechts een noodzakelijkheid. Maar hoge werkloosheid betekent minder kans op een herverkiezing van de politicus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
JoebarRC schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:44:
[...]

Beter ook dat de USA zichzelf kapot maakt intern(want dit mollesteerd ook hun bevolking enorm), zodat er intern wat meer ruis ontstaat en ze qua buitenland policy en bemoeiallen wereldwijd wat worden geremd tot Biden de deur wordt gewezen. Wat een bende is het aan worden onder dit huidige beleid(proxyoorlog uitvechten tegen Rusland met Oekraïne als slagveld, China in het nauw drukken qua chip imports - terwijl die de komende decennia al genoeg klappen gaan krijgen met de populatie/ watervoorziening/ energie wat ze zelf kunnen opwekken oftewel de 85% die ze moeten importeren en giga afhankelijk zijn - waardoor ze nu richting Rusland trekken en de Taiwansituatie ook niet beter wordt, en dan nog Iran die drones levert aan Rusland en Rusland die nu ook aangeeft leuke - nuke - capabilities te delen/ leveren aan Iran zodat zij de druk op Israël kunnen aanschroeven). En dan mis ik vast nog twintig dingen, maar duidelijk is dat de wereld niet veel meer nodig heeft om in de brand te vliegen!

En dan moet je je afvragen waarom? Gaat dit echt om het brengen van democratie, of spelen er hele andere motieven. Er is totaal geen support vanuit USA om wapens te leveren, maar heb je gezien hoeveel ze inmiddels hebben geïnvesteerd richting Oekraïne? Waarom zijn er meerdere vredespogingen kapot gemaakt door USA? 2023 wordt een spannend jaar wereldwijd, dus bitcoin inslaan en parkeren!!

[ Voor 15% gewijzigd door Ryderr op 07-03-2023 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Joosie200 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:53:
[...]

[Twitter]
[Twitter]

Mooie burns over en weer. Het boeit een centraal bankier niks dat de werkloosheid oploopt, dat is slechts een noodzakelijkheid. Maar hoge werkloosheid betekent minder kans op een herverkiezing van de politicus.
Ook wel kenmerkend voor hoe de (westerse) maatschappij tegenwoordig in elkaar zit. Tegenwoordig moet koste wat het kost elk mogelijk voorkomend ongemak voorkomen worden door de overheid. Hierdoor neem je op de korte termijn mogelijk pijn weg, maar je schuift de problemen allemaal op de langere termijn. Een situatie die rondom de corona pandemie is ontstaan. Iets met zachte heelmeesters, maken stinkende wonden.

We zitten notabene op de laagste werkloosheid, maar men maakt zich druk over het mogelijk oplopen hiervan ;(.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Buy Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
Ryderr schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:57:
[...]

2023 wordt een spannend jaar wereldwijd, dus bitcoin inslaan en parkeren!!
Spannend wordt het zeker - verder wordt het vooral onzeker.
Bitcoin is dan een onderdeel van de oplossing - verder zou ik toch vooral spreiden.

Aandelen, vastgoed, cash, obligaties, Rolexen, Bitcoin, edelmetalen, levensmiddelen. Een klassieke auto met verbrandingsmotor en negen tonnen met gevriesdroogde eiwitten.

En een flinke zak Floki Inu.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:40

Darrell

Fiat moonboy

Ik was nog een beetje in dubio maar zo bezien heeft een wat grotere reet hike toch mijn voorkeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
MrMrq schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:23:
[...]

Spannend wordt het zeker - verder wordt het vooral onzeker.
Bitcoin is dan een onderdeel van de oplossing - verder zou ik toch vooral spreiden.

Aandelen,vastgoed, cash, obligaties, Rolexen, Bitcoin, edelmetalen, levensmiddelen. Een klassieke auto met verbrandingsmotor en negen tonnen met gevriesdroogde eiwitten.

En een flinke zak Floki InuASTR
FTFY and Deal

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Joosie200 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:53:
[...]

[Twitter]
[Twitter]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjc8l0Q67qMvBKeXGqPJnhgj9LI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IqqzOB23GnjubbXPhD7UzpTR.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
THETA reversal soon?

op BTC pairing nog niet, dus blijf nog BTC kopen..

en ja THETA blijft in mijn vizier, een decentralized versie van Twitch kan in de toekomst wat worden.

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrFX
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:46:
THETA reversal soon?

en ja THETA blijft in mijn vizier, een decentralized versie van Twitch kan in de toekomst wat worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rz-ebDOVho90vqqYLd_rdvbKH3I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/afJ3ZTumRiVn4x9XFeSEdiUJ.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
* Doe eens niet :( *

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2023 20:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Weet iemand waar @zwembroek gebleven is? Ik zal hem een tijdlang niet zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:10
Haha wtf. Die zal redelijk snel weggemod worden.
We houden het hier toch wel beschaafd?

Meer van dit graag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat ben ik blij dat ik over THETA begin :7

when moon? when mega dikke THETA?

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
Darrell schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:24:
[...]

Ik was nog een beetje in dubio maar zo bezien heeft een wat grotere reet hike toch mijn voorkeur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFgtzEaJ9cvq88IgTzJzWleepKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H7ymGXJxzIjabdliqUBSrlXB.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
crypto slowchat blijft echt de beste topic op Tweakers d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ye1sYHpn4D8p4CeLbK7I0HhBoN4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LZFU9is3a8KiqkenPfLGXdI9.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

_O- _O-

En Taro maar zwoegen met z'n nieuwe baan..

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2023 20:34 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koU3uJXIxEoX3YpjOQhikbfdvYk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cqeCVDzBenf9QDeUojhErWpA.gif?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2023 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:12:
[...]

_O- _O-

Taro wil vast zijn handjes wel hieraan wagen :*)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Kom op, addergebroed. Laten we het hier wel zuiver, netjes en on topic houden.

Dit is een vrijplaats voor inhoudelijk sterke gesprekken over crypto. En je hebt gelijk, zelf ben ik ook geen foutloze deelnemer.
Maar de regels in de topic start zijn duidelijk. Bovendien willen we die paar serieuze smaakmakers ook niet wegjagen.

Voor mij is dit een keerpunt. Ik zal ook scherper gaan afwegen wat ik post. Alleen nog inhoudelijke bijdragen van mij, vanaf hier.

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YY1_JId3g4xSjwSNqYOW0Mv5reM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qFe5Ub75EwlznatILrEvsEP6.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:53
Heeeerlijk, kamer vullende kwarktassen :9 <3

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 07-03-2023 20:34 ]

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
NeoflexNL schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:12:
[...]

_O- _O-

Dat niet alleen, sinds ik weer werk is het huishouden ook weer een bende, terwijl er vandaag gezinsleden thuis waren :E Sta nu de vaatwasser te doen...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:22:
[...]

Taro wil vast zijn handjes wel hieraan wagen :*)
Ik moest natuurlijk eerst de afbeelding opslaan en toen ik het bericht ging aanpassen was @.oisyn mij voor :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Taro schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:36:
[...]

Ik moest natuurlijk eerst de afbeelding opslaan en toen ik het bericht ging aanpassen was @.oisyn mij voor :D
Dom, je weet toch dat je altijd nog de geschiedenis kunt terughalen? :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:10
Toch mooi dat we ondanks de vermoeiend saaie charts de memes en teksten laten rollen.
Hoop wel vd week weer eens een moon te zien..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
.oisyn schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:37:
[...]

Dom, je weet toch dat je altijd nog de geschiedenis kunt terughalen? :Y)
Ik kon even niet meer helder denken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FriezNL
  • Laatst online: 10-09 19:41
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 19:46:
THETA reversal soon?

FedML en Lavita gaan ook draaien op het Theta netwerk, het begint langzamerhand een multi-platform te worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13-09 19:30
Bij teveel rode kaarsen biedt dit topic toch altijd nog troost in de vorm van tetten, memes en komische oneliners. Las er net weer eentje.
MrMrq schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 20:27:
Alleen nog inhoudelijke bijdragen van mij, vanaf hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Enorme heavy bags.

Zero.

Pagina: 1 ... 12 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!