Al is de TA nog zo snel, BTC achterhaalt hem welNopheros schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:12:
[...]
Oud nieuws.
[EDIT]
Hm had een flinke stijging verwacht maar we blijven hangen blijkbaar..
ik niet. gaat gewoon door naar de 32kTaro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Ik begin met een veilige short opbouwen, zal wel even erboven komen, maar vermoed dat het daarna weer rood wordt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Of gewoon er volgas door heen!Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Ik begin met een veilige short opbouwen, zal wel even erboven komen, maar vermoed dat het daarna weer rood wordt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat gaat zeker gebeuren, tot het moment dat de stijging toch ineens stilvalt, mensen dumpen en het toch weer hetzelfde gebeuren bleek te zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Sentiment is wel negatief natuurlijk op dit moment.. al valt de dip tot 25.2k best meeTaro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:21:
[...]
Dat gaat zeker gebeuren, tot het moment dat de stijging toch ineens stilvalt, mensen dumpen en het toch weer hetzelfde gebeuren bleek te zijn.
Bij zulke dingen verwacht je soort van Black swan event ergens?
Kan best zijn dat dit de dip vanaf 31k is geweest.. maar goed wie ben ik hè
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Niveaus worden doorgaans vaker dan 1x getest, en dan bedoel ik niet op de 1 minute, maar bijv. 2-3x gedurende een week.sjorremans schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Sentiment is wel negatief natuurlijk op dit moment.. al valt de dip tot 25.2k best mee
Bij zulke dingen verwacht je soort van Black swan event ergens?
Kan best zijn dat dit de dip vanaf 31k is geweest.. maar goed wie ben ik hè
Bij 26.8k gooi ik er nog wat meer in:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ik houd vooral bovenkant van het kanaal in de gaten die ik hier vanmorgen poste. 28k. Daar gooi ik nog wat extra in mijn long die ik vanaf 25.6k heb lopen (+20% nu)Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:29:
[...]
Niveaus worden doorgaans vaker dan 1x getest, en dan bedoel ik niet op de 1 minute, maar bijv. 2-3x gedurende een week.
[Afbeelding]
HODL.
Op lagere timeframes zou het wel goed zijn als ie wat terugzakt om de MA200 goed te testen en daarna flink omhoog te stuiteren, zou een mooie bevestiging van hervonden support kunnen zijn.Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:29:
[...]
Niveaus worden doorgaans vaker dan 1x getest, en dan bedoel ik niet op de 1 minute, maar bijv. 2-3x gedurende een week.
[Afbeelding]
niet getreurd ik ben gisteren ook 0,03 btc kwijtgeraakt na een mailtje. Was gelukkig maar een restje wat ik achter gelaten had op bybit. Hoop dat ik dat straks alweer terug heb. Gaat lekker zo iigTaro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:36:
"Live meekijken hoe Taro zijn accountje opblaast"![]()
[Afbeelding]
Ik heb er nog steeds vertrouwen in hoor, kan er uiteraard ook prima naast zitten, we gaan het wel zien. Heb nog 80% van het account achter de hand.anti elppa schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:37:
[...]
niet getreurd ik ben gisteren ook 0,03 btc kwijtgeraakt na een mailtje. Was gelukkig maar een restje wat ik achter gelaten had op bybit. Hoop dat ik dat straks alweer terug heb. Gaat lekker zo iig
En de bovenkant van het kanaal wordt vast wel opgezocht, maar niet per se zonder eerst nog een daling voor die tijd
I know that feel broTaro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:36:
"Live meekijken hoe Taro zijn accountje opblaast"![]()
[Afbeelding]
Ik heb m'n winst maar gepakt, 15% op OP en 5% op LINK. Geen indrukwekkende percentages misschien maar iig geen liquidation mailtjes aangezien ik niet aan leverage trades doe. Dan maar wat lagere percentages
[ Voor 24% gewijzigd door Nopheros op 06-06-2023 19:48 ]
daarom trade ik niet.
ik koop,hodl en zie het wel weer na de halving volgend jaar
nothing stops this train
Winst = winstKol Nedra schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:48:
daarom trade ik niet.
Gelukkig heb ik een hedge met een mooi potje $JIM met +24 +63% vandaag
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 06-06-2023 20:10 ]
Nice. Ben zelf helemaal klaar met die memecoins, heeft me alleen maar geld gekost.Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:09:
Gelukkig heb ik een hedge met een mooi potje $JIM met +24 +63% vandaag
De lowcap nieuwe “normale” coins gaan me een stuk beter af.
Ik pak ze op als ik ze via bepaalde personen langs zie komen en dump ze na een mooie stijging, waarbij ik ook direct de browser tabs met bijbehorende koersen sluit en niet meer terugkijk/instap.Don Guacamole schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:15:
[...]
Nice. Ben zelf helemaal klaar met die memecoins, heeft me alleen maar geld gekost.
De lowcap nieuwe “normale” coins gaan me een stuk beter af.
He ik ben even weg en nou ist ie weer groen! Nahh.
Gensler just said on CNBC that he's worked successfully with certain teams when it comes to some tokens 👀. $dot
— GuinnessStache (@guinnessstache) 6 juni 2023
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zou je willen delen welke personen je daarvoor volgt? Ik ben wel van een gokje wagen met de memecoins maar lijk altijd net te laat te zijn.Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 20:18:
[...]
Ik pak ze op als ik ze via bepaalde personen langs zie komen en dump ze na een mooie stijging, waarbij ik ook direct de browser tabs met bijbehorende koersen sluit en niet meer terugkijk/instap.
Die mensen zitten hier denk ik.takemenow schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:08:
[...]
Zou je willen delen welke personen je daarvoor volgt? Ik ben wel van een gokje wagen met de memecoins maar lijk altijd net te laat te zijn.
Ik denk dat hij @Gelukszoekr volgt.takemenow schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:08:
[...]
Zou je willen delen welke personen je daarvoor volgt? Ik ben wel van een gokje wagen met de memecoins maar lijk altijd net te laat te zijn.
Tip: Ik heb zelf een telepatische verbinding met ene Roellie80. Ken 'm verder niet zo goed eigenlijk, maar zolang het maar geld oplevert boeit het sociale aspect mij ook niet zo.takemenow schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:08:
[...]
27k babe?
Machtig mooi: Op FD prijkt de kop dat de angst weer regeert in crypto-land. Met daarboven het groene tegeltje van Bitcoin +5% vandaag.
Daar snap je als no-coiner toch geen zak van!

Daar snap je als no-coiner toch geen zak van!
[ Voor 48% gewijzigd door MrMrq op 06-06-2023 21:47 ]
Maktub
Als ik dan een tip moet geven. Ethereum.
Lekker saai, ik weet het. Maar welke asset geeft je yield en is deflationair.. it's crazy!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jij maakt je er lekker makkelijk vanaf. Je kunt natuurlijk ook voor de laatste suggestie gaan en de mensen individueel bevragen?MrMrq schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:43:
Hierbij de management samenvatting van de crypto slowchat, over mei 2023!
[Afbeelding]
Thanks, goed idee!Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:50:
[...]
Jij maakt je er lekker makkelijk vanaf. Je kunt natuurlijk ook voor de laatste suggestie gaan en de mensen individueel bevragen?
[ Voor 19% gewijzigd door MrMrq op 06-06-2023 22:00 ]
Maktub
Ik kan mij nog een zeker biercident herinneren. Toen was jouw analyse ook wat "minder scherp".Taro schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:50:
[...]
Jij maakt je er lekker makkelijk vanaf. Je kunt natuurlijk ook voor de laatste suggestie gaan en de mensen individueel bevragen?
Ook @MrMrq wil op z'n tijd ffies een pintke pakken en wat minder scherp zijn
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Netjes verwoord. Met "minder scherp" bedoel je: Je zat er compleet naast.D_Jeff schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:02:
[...]
Ik kan mij nog een zeker biercident herinneren. Toen was jouw analyse ook wat "minder scherp".
Maar het was wel gezellig, dat mag ook wat geld kosten
Draait de money making machine al?Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 21:47:
[...]
Als ik dan een tip moet geven. Ethereum.
Lekker saai, ik weet het. Maar welke asset geeft je yield en is deflationair.. it's crazy!
[YouTube: ETHEREUM $10,000 PUMP INEVITABLE (ETH IS DEFLATIONARY!) - Bear Market Disco Mix 🎶 feat UACA]
Doet iemand van jullie ook mee aan de NEON ICO donderdag?
[ Voor 21% gewijzigd door YES op 06-06-2023 22:12 ]
zwembroek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:08:
[...]
Maktub
Nou Taro, daar komt dan misschien toch je momentje. Ik hoop dat je een zeldzame foute inschatting hebt en we zo nog harder weer boven de 27k beuken maar dat is puur vanwege mn eigen positie
Iig gebeurt er weer eens wat met de koers deze dagen!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
De waarde van mijn volledige pf is ook gebaat bij een stijging, dus ik vind beide prima. Ik sta met PEPE en JIM vandaag al meer in de plus dan de positie van de short, nog los van de waardestijging van de rest van de pf, dus ik vind verder stijgen ook prima.twit schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:26:
Nou Taro, daar komt dan misschien toch je momentje. Ik hoop dat je een zeldzame foute inschatting hebt en we zo nog harder weer boven de 27k beuken maar dat is puur vanwege mn eigen positieIig gebeurt er weer eens wat met de koers deze dagen!
Maar dit kan prima een wickje worden
Wie niet waagt wie niet wint.
[knip]
[ Voor 98% gewijzigd door FriezNL op 06-06-2023 22:49 ]
Haha ik zou net zeggen ze gaan een stapje verder.
Op Coinlist toch? Weet het niet, is een beetje hit or miss (zoals altijd). Maar in de huidige omstandigheden verwacht ik weinig rendement (op de korte termijn dan). Heb me niet ingelezen in het project verder maar wat vind jij ervan?zwembroek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 22:08:
[...]
Het is wat je zegt hit or miss. Maar de Tokenomics zijn goed, geen lange token lockup en een goede prijs. Helaas maar max 500 dollar per persoon voor 5000 tokens. Neon EVM is an Ethereum Virtual Machine on Solana. Dat is wel een gokje natuurlijk. Solana kan evengoed dood bloeden. Maar voor dat geld durf ik het wel aan.Chaes schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:08:
[...]
Op Coinlist toch? Weet het niet, is een beetje hit or miss (zoals altijd). Maar in de huidige omstandigheden verwacht ik weinig rendement (op de korte termijn dan). Heb me niet ingelezen in het project verder maar wat vind jij ervan?
Ja ik ben toen 1.8 BTC verloren door een dump onder de 40K. Dat was de eerste keer dat ik zo iets mee maakte en daar ben ik dagen ziek van geweest (vergelijk het met een soort liefdesverdriet) - een baksteen op je maag die maar door blijft zeuren. Mijn beginnersfout was dat ik risicomanagement gewoon niet goed kon inschatten en in volle overtuiging was dat de bullmarkt nog niet afgelopen was en weer terug naar 65K zouden gaan.Nopheros schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:35:
Kan me een post herinneren van @ScuL toen Bitcoin nog ergens rond de 50k - 60k hing dat hij al z'n Bitcoin verloren was, ook door leverage trading.
Hij zal er inmiddels wel aan gewend zijn inderdaad..
Ik moet zeggen dat ik me er redelijk tegen gewapend heb. Afgelopen jaar 0.5BTC kwijt en een paar maanden daarna 120LTC. Het doet tijdelijk zeer maar ik kan me nu in de emotie verplaatsen en denken "volgende keer beter". Ik heb er ook dagen bij gehad dat ik een maandsalaris in één uur verdien.Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:28:
@ScuL is iemand die technisch weet wat hij doet, maar tegen onverwachte gebeurtenissen zoals deze aanklacht is het moeilijk wapenen.
Hard gezegd: risico van het vak.
Jawel het was 0.7BTCNeoflexNL schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:12:
Maar even zuur, tuurlijk. Ik bedoelde alleen maar dat ik de stille hoop ervaar dat @ScuL geen 0.7 btc aan inzet kwijt is. Zo wel, fucking zuur en respect voor het delen, ouwe overzeese permabull.
Het is niet altijd feest helaas hoort dit er ook bij en ik vind het belangrijk om te melden zodat beginners snappen welke risico's er aan kleven.Alpina schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:06:
[...]
Ik heb me er nog nooit aan gewaagd zelfs. Maar respect idd voor Scul dat je het ook even komt melden als het misgaat. Zijn toch flinke bedragen.
Op het moment ben ik min of meer numb - ik kijk niet echt naar dollar waarde meer naar sats.Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 11:56:
Wel respect dat je dat met zulke bedragen durft. Ik ben meer van het type, dan maar maanden lang onder water staan maar wel je coins houden in plaats van het risico van een liquidatie.
Het is maar net waar je je comfortabel bij voelt
Als je met sats en percentages speelt dan heb je minder het gevoel dat het echt geld is. Dat heeft voor- en nadelen.
Om een uitleg te geven waar ik mis ging. Ik had een long opgestart vanaf 28k (was nog niet eens een super grote positie) en die ging redelijk rood toen we rond de 27k terecht kwamen.MicroWhale schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 12:28:
Ik vermoed dus dat de totale positie 0.7btc was en niet de inleg.
Op het totale account had ik 1BTC om mee te traden (inverse perpetual). Ik heb toen 0.3 BTC verplaatst naar een subaccount om daar een long mee op te starten vanaf 26900.
De dump die daarna kwam heeft mijn liquidatie bedrag met $100 gehaald
Daardoor is het account met 0.7 BTC gewiped (er staat nog 0.0008BTC op of iets dergelijks).
Echter mijn 0.3 BTC subaccount heeft het overleefd.
Ik vind bedragen verdubbelen redelijk eenvoudig en om van die 0.3 BTC weer 0.6 BTC te maken is niet heel veel werk als de marktomstandigheden het weer toelaten.
Het verlies zie ik niet zo zeer in financiële waarde maar meer in de investering van tijd. Het terugwinnen is niet zo het probleem het is meer de vele uren die ik er weer in moet stoppen naar charts kijken om pumps mee te pakken
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Maar (zonder dit als een oordeel aan je te willen hangen; het is alleen een observering) "volgende keer beter" is exact wat gokverslaafden ook zeggen hè?ScuL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 05:42:
[...]
Ik moet zeggen dat ik me er redelijk tegen gewapend heb. Afgelopen jaar 0.5BTC kwijt en een paar maanden daarna 120LTC. Het doet tijdelijk zeer maar ik kan me nu in de emotie verplaatsen en denken "volgende keer beter". Ik heb er ook dagen bij gehad dat ik een maandsalaris in één uur verdien.
[...]
Jawel het was 0.7BTC
[...]
Op het moment ben ik min of meer numb - ik kijk niet echt naar dollar waarde meer naar sats.
Als je met sats en percentages speelt dan heb je minder het gevoel dat het echt geld is. Dat heeft voor- en nadelen.
[...]
Ik vind bedragen verdubbelen redelijk eenvoudig en om van die 0.3 BTC weer 0.6 BTC te maken is niet heel veel werk als de marktomstandigheden het weer toelaten.
Het verdubbelen is veel werk en lukt wel, maar is dat inclusief het vasthouden van die profits op de langere termijn? Als je van 0.3 BTC naar 0.6 BTC gaat en een maand later daar bijvoorbeeld 0.2 BTC van maakt, dan ben je je profit + deel van originele inleg toch alsnog kwijt?
Is dat ook een onderdeel van je risico-inschatting? Hoeveel er effectief overblijft van je inleg en hoe vaak je opnieuw moet verdubbelen?
Dat zit wel Schnorr.
Ik doe mee morgen, de niet al te lange locked up heeft mij over de streep getrokken. Daarom zie ik af van de archway die wel langer vast moeten staan. Succes morgen en hopelijk komen we door de queuezwembroek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:39:
[...]
Het is wat je zegt hit or miss. Maar de Tokenomics zijn goed, geen lange token lockup en een goede prijs. Helaas maar max 500 dollar per persoon voor 5000 tokens. Neon EVM is an Ethereum Virtual Machine on Solana. Dat is wel een gokje natuurlijk. Solana kan evengoed dood bloeden. Maar voor dat geld durf ik het wel aan.
Why we fight https://t.co/X96h0Whter
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 5 juni 2023
Dat is een shitcoin achtige config ja. Nu nog iets releasen op Solana is wel echt de ultieme gok.zwembroek schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 23:39:
[...]. Neon EVM is an Ethereum Virtual Machine on Solana. Dat is wel een gokje natuurlijk. Solana kan evengoed dood bloeden. Maar voor dat geld durf ik het wel aan.
Dat is vast in één tldw; zin samen te vatten?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Tot dusverre is het me steeds gelukt weer op te krabbelen zonder er extra geld in te stoppen, daarom is het ook een "handelspot".Stukfruit schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:21:
[...]
Maar (zonder dit als een oordeel aan je te willen hangen; het is alleen een observering) "volgende keer beter" is exact wat gokverslaafden ook zeggen hè?
Het verdubbelen is veel werk en lukt wel, maar is dat inclusief het vasthouden van die profits op de langere termijn? Als je van 0.3 BTC naar 0.6 BTC gaat en een maand later daar bijvoorbeeld 0.2 BTC van maakt, dan ben je je profit + deel van originele inleg toch alsnog kwijt?
Is dat ook een onderdeel van je risico-inschatting? Hoeveel er effectief overblijft van je inleg en hoe vaak je opnieuw moet verdubbelen?
Begin dit jaar na de pump vanaf 16k zag ik mijn profiel ver-8-voudigen in twee maanden tijd. Nu is het weer wat ingeklonken.
Ik ben nog steeds aan het leren, een echte trader moet zowel in bullische als bearische markten kunnen handelen en dat is een actief proces. Geen enkele trader is vanaf dag één alleen maar winstgevend, je moet ook verliezen kunnen incasseren. Risico management is erg belangrijk en vooral bij mij voor verbetering vatbaar.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wat betreft risico management vergeten mensen vaak dat een percentage van je pf verliezen betekent dat je daarna een groter percentage terug moet winnen om weer break even te staan. Het is niet zo dat als je maar vaker goed dan fout zit je automatisch winst maakt, dat maakt het wat lastiger.ScuL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:38:
[...]
Tot dusverre is het me steeds gelukt weer op te krabbelen zonder er extra geld in te stoppen, daarom is het ook een "handelspot".
Begin dit jaar na de pump vanaf 16k zag ik mijn profiel ver-8-voudigen in twee maanden tijd. Nu is het weer wat ingeklonken.
Ik ben nog steeds aan het leren, een echte trader moet zowel in bullische als bearische markten kunnen handelen en dat is een actief proces. Geen enkele trader is vanaf dag één alleen maar winstgevend, je moet ook verliezen kunnen incasseren. Risico management is erg belangrijk en vooral bij mij voor verbetering vatbaar.
100 naar 90 = 10% verlies. van die 90 naar 99 is 10% winst. Dan heb je op het totaal alsnog 1% verlies terwijl je verliezende en winnende trades procentueel even goed waren.
Jij ook!Pinsa schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 06:34:
[...]
Ik doe mee morgen, de niet al te lange locked up heeft mij over de streep getrokken. Daarom zie ik af van de archway die wel langer vast moeten staan. Succes morgen en hopelijk komen we door de queue
Mooie tijd deze keer. Niet half in de nacht.
vind het wel grote bedragen om het mee te lerenScuL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 05:42:
[...]
Ja ik ben toen 1.8 BTC verloren door een dump onder de 40K. Dat was de eerste keer dat ik zo iets mee maakte en daar ben ik dagen ziek van geweest (vergelijk het met een soort liefdesverdriet) - een baksteen op je maag die maar door blijft zeuren. Mijn beginnersfout was dat ik risicomanagement gewoon niet goed kon inschatten en in volle overtuiging was dat de bullmarkt nog niet afgelopen was en weer terug naar 65K zouden gaan.
[...]
Ik moet zeggen dat ik me er redelijk tegen gewapend heb. Afgelopen jaar 0.5BTC kwijt en een paar maanden daarna 120LTC. Het doet tijdelijk zeer maar ik kan me nu in de emotie verplaatsen en denken "volgende keer beter". Ik heb er ook dagen bij gehad dat ik een maandsalaris in één uur verdien.
[...]
Jawel het was 0.7BTC
[...]
Het is niet altijd feest helaas hoort dit er ook bij en ik vind het belangrijk om te melden zodat beginners snappen welke risico's er aan kleven.
[...]
Op het moment ben ik min of meer numb - ik kijk niet echt naar dollar waarde meer naar sats.
[...]
Om een uitleg te geven waar ik mis ging. Ik had een long opgestart vanaf 28k (was nog niet eens een super grote positie) en die ging redelijk rood toen we rond de 27k terecht kwamen.
Op het totale account had ik 1BTC om mee te traden (inverse perpetual). Ik heb toen 0.3 BTC verplaatst naar een subaccount om daar een long mee op te starten vanaf 26900.
De dump die daarna kwam heeft mijn liquidatie bedrag met $100 gehaald![]()
Daardoor is het account met 0.7 BTC gewiped (er staat nog 0.0008BTC op of iets dergelijks).
Echter mijn 0.3 BTC subaccount heeft het overleefd.
Het verlies zie ik niet zo zeer in financiële waarde maar meer in de investering van tijd. Het terugwinnen is niet zo het probleem het is meer de vele uren die ik er weer in moet stoppen naar charts kijken om pumps mee te pakken
Maar dan nog is dit maar erg klein deel van mijn totale pf. Heb er wel eens over nagedacht een long te openen met 2 of 3 btc en dan x2 of x3. Maar durf het niet
Dit is inderdaad een ‘agressieve’ manier van traden, high risk - high rewars. Ook omgekeerd natuurlijk.ScuL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:38:
[...]
Tot dusverre is het me steeds gelukt weer op te krabbelen zonder er extra geld in te stoppen, daarom is het ook een "handelspot".
Als dit lukt kan je echt wel de handjes in elkaar wrijven.
Andere tactiek is het procentueel opschalen van je tradepot met zo’n 1 of zelfs 2% per dag. Klinkt weinig, is makkelijk haalbaar en het geeft je over een jaar een prachtig resultaat zonder de grote stress van de ‘agressieve’ aanpak.
Ik lees het al, zit hier verkeerd in dit topic.
Is er ook een topic voor mensen die er niet eens over dromen om 25.000 euro te vergokken? Waarbij "een kratje bier erin gooien" ook echt een kratje bier is in waarde?
Is er ook een topic voor mensen die er niet eens over dromen om 25.000 euro te vergokken? Waarbij "een kratje bier erin gooien" ook echt een kratje bier is in waarde?
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 07-06-2023 09:30 ]
Wel toepasselijk na die religieuze speech van uncle Charles.
Probeer het memecoin topic eens 😉Waah schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:30:
Ik lees het al, zit hier verkeerd in dit topic.![]()
Verwijderd
Ik zie Charles: ik skip video.
Deze narcist zou eigenlijk niet op beeld vastgelegd moeten worden.
Allemaal alcoholisten hier...Waah schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:30:
Ik lees het al, zit hier verkeerd in dit topic.![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/gr7YcGj1vlOXWEdroEh19etx.png?f=user_large)
Vroeger had je hier nog een of andere Roelie hier, die is vertrokken. Zijn vader deed iets met blikjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 07-06-2023 09:37 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dan zit je hier goed hoor, volgens mij werkt iedereen met andere bedragen. Er is een paar weken geleden een poll geweest met hoeveel de waarde van je pf is, er zitten echt wel veel mensen onder de 0,5 btc.Waah schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:35:
[...]
Oké misschien moet ik duidelijker zijn: Die ook niet geld in een bodemloze put dumpen
1 btc is voor veel mensen ook niet haalbaar, ik baal ook wel dat er geen crash is geweest naar 3K anders waren er vast veel wholecoiners bijgekomen 😉
Die poll ging echter enkel over BTCDon Guacamole schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 09:39:
[...]
Dan zit je hier goed hoor, volgens mij werkt iedereen met andere bedragen. Er is een paar weken geleden een poll geweest met hoeveel de waarde van je pf is, er zitten echt wel veel mensen onder de 0,5 btc.
1 btc is voor veel mensen ook niet haalbaar, ik baal ook wel dat er geen crash is geweest naar 3K anders waren er vast veel wholecoiners bijgekomen 😉
Maar inderdaad, die poll geeft wel aan dat er genoeg mensen hier zitten wiens portfolio kleiner is dan wat hier verloren is gegaan aan een long-positie
Met zo'n bedrag kan ik me dat prima voorstellen, blijkbaar wel de kracht gevonden om weer verder te handelenScuL schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 05:42:
[...]
Ja ik ben toen 1.8 BTC verloren door een dump onder de 40K. Dat was de eerste keer dat ik zo iets mee maakte en daar ben ik dagen ziek van geweest (vergelijk het met een soort liefdesverdriet) - een baksteen op je maag die maar door blijft zeuren. Mijn beginnersfout was dat ik risicomanagement gewoon niet goed kon inschatten en in volle overtuiging was dat de bullmarkt nog niet afgelopen was en weer terug naar 65K zouden gaan.
Freeze the assets.
https://www.theblock.co/p...ing-order-against-binance
Maar crypto opnemen door klanten moet vooral wel doorgaan. Ben benieuwd of de SEC zijn zin krijgt.
https://www.theblock.co/p...ing-order-against-binance
Maar crypto opnemen door klanten moet vooral wel doorgaan. Ben benieuwd of de SEC zijn zin krijgt.
Eerste zin die ik lees:
‘’But the dip’’
Leuk geprobeerd, maar geloofwaardigheid van het aritkel is in mijn hoofd meteen laag
Did you 'but the dip'?
Of bedoelen ze: But, the dip? Maar dat hoor ik nooit.’But the dip’’ is een term wat je hoogstwaarschijnlijk vaak hebt gehoord in het crypto-land.
Is dat artikel gisteren geschreven en vandaag pas gepubliceerd, ofzo?
Op Binance komt 'ie sinds 21u gisteren net onder de 27k uit...De bitcoin koers komt momenteel net onder de 26.000 dollar uit.
[ Voor 20% gewijzigd door Wiley99 op 07-06-2023 10:58 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Lekker man! En in de bull voor 10K per stuk weer van de hand doen.
Butt dip it is.Wiley99 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:55:
[...]
Did you 'but the dip'?
[...]
Of bedoelen ze: But, the dip? Maar dat hoor ik nooit.
Is dat artikel gisteren geschreven en vandaag pas gepubliceerd, ofzo?
[...]
Op Binance komt 'ie sinds 21u gisteren net onder de 27k uit...
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het zou me ook niks verbazen als SEC leden alvast goedkope BNB inslaan voor de volgende launchpad...
Gaan weer de verkeerde kant op
geen idee, zijn er nog genoeg hahahhaPelox schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:00:
Wie klagen ze vandaag aan?
Hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, maar heb gisteren een Buy low, sell high uitgevoerd! 
Schaam mij diep dit te moeten zeggen, maar zo te lezen hebben meerdere deze fout gemaakt!
Schaam mij diep dit te moeten zeggen, maar zo te lezen hebben meerdere deze fout gemaakt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
BTFD schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:26:
Hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, maar heb gisteren een Buy low, sell high uitgevoerd!
https://newsbit.nl/cardan...-te-worden-van-robinhood/Cardano (ADA), Solana (SOL) en Polygon (MATIC) lopen het risico om van het Robinhood-handelsplatform te worden verwijderd. Deze dreigende situatie ontstaat in de nasleep van recente juridische acties ondernomen door de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) tegen Binance en Coinbase.
Matic en Ada hebben pijn in de Anus
:strip_exif()/f/image/Oo5SLKV3vNOGI8peuZEJMpJS.jpg?f=fotoalbum_large)
Shock and Awe... Tijdelijke pijn, straks weer genoeg mensen - en nieuwkomers - die er weer vol in duiken('ADA gaat naar $20 jonguh, ik zweer t') en de prijs omhoog duwen.Gipsy King schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:41:
[...]
https://newsbit.nl/cardan...-te-worden-van-robinhood/
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Excellence does not require perfection.
Verwijderd
Als zelfs de Amerikaanse overheid vindt dat er teveel shitcoins zijn, dan weet je dat er echt teveel schitcoins zijn.Gipsy King schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:41:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel grappig, aangezien de zeecontainers vol dollars uit de hemel vallen.
Dat de hoeveelheid shitcoins zelfs voor deze instanties teveel is, dat zegt wel wat.
Thanks mate!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De zeecontainers hier op de zaak zaten vanochtend vol met AIo's - Liquid Coolers to the MoonVerwijderd schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:47:
[...]
Als zelfs de Amerikaanse overheid vindt dat er teveel shitcoins zijn, dan weet je dat er echt teveel schitcoins zijn.
Wel grappig, aangezien de zeecontainers vol dollars uit de hemel vallen.
Dat de hoeveelheid shitcoins zelfs voor deze instanties teveel is, dat zegt wel wat.
Ik hou Polygon in de gaten. Als die door de support van 0,76 zakt dan is 0,40 next. Rond die prijs koop ik ze graag. Voor nu mag ik in mijn handen knijpen dat ik mijn 5000 Matic voor een paar centen verlies heb kunnen verkopen. Wel weer Buy high sell low punten erbij BAM!Gipsy King schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:41:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
muren omhoog non existing op gdax. kan hard gaan
Ik zit nu in mijn Ledger live (Nano S Plus) en zie dat er een update beschikbaar is.
Moet ik die negeren? Vanwege de discutabele veranderingen?
Of is het nog steeds belangrijker dat de Ledger altijd up to date is en zijn de coins veilig zolang ik geen toestemming geef voor een bepaalde wijziging?
Weet niet of jullie hem nog in gebruik hebben of er echt direct van af zijn gestapt?
Moet ik die negeren? Vanwege de discutabele veranderingen?
Of is het nog steeds belangrijker dat de Ledger altijd up to date is en zijn de coins veilig zolang ik geen toestemming geef voor een bepaalde wijziging?
Weet niet of jullie hem nog in gebruik hebben of er echt direct van af zijn gestapt?
Type is in taal dat Henk het ook snapt?anti elppa schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:27:
muren omhoog non existing op gdax. kan hard gaan
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/1RznHSUuroAvJyKLqpBhN1Ti.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uMj6DzL4rcjXkjbcGEg8dKiy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/23WoVFeIBSp8sJcVp5xf4Ii3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Znky7L6FpQ3kqOedgfZ2uXRp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rY2lAwwmAng2JGexNe6ldxL9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DrmzuAxoqMZhOHceM8lTMTsb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tB0WmOz9eGTHNMsAq3d8Hdyx.jpg?f=fotoalbum_large)