Ironisch genoeg zijn de mensen die heel hard dingen roepen over vrijheid mensen die geen centjes hebben en/of geen hersens... die zien dus niet dat het overstappen naar dit soort dingen ze vrijheid oplevert... en als ze dat wel zien, snappen ze niet hoe ze hun geld er in krijgen. En als ze dát wel snappen, weten ze niet hoe ze het er weer uit moeten krijgen.
Het gaat alleen om de speculatie, centjes verdienen met exotische coins die louter bestaan uit aantrekkelijke voorwaarden voor speculanten.
Niet janken dan als de SEC daar achteraan gaat vanuit regulatieve standpunten waaraan financiële marktmakers aan moeten voldoen.
De SEC heeft groot gelijk. Het gaat gewoon om harde centjes. Net zoals dat voor ons ook geldt... alleen bedient de SEC de belangen van ietsje grotere spelers dan wij. We moeten er dus geld mee weten te verdienen voordat het te laat is.
Binance is altijd al agressief geweest met het uitbreiden van het imperium, en nu ze bij de SEC (wat mij betreft 100% terecht) onder de loep liggen gooit CZ er nog even een poll op Twitter tegenaan. 'Who do you trust more?' Wat een fucking cringe.
Ironisch dat deze met zijn eigen "4" meme te beantwoorden is. Cringe indeed.
Binance speelt mooi weer maar onderaan de streep gewoon een bedrijf die het blijkbaar ook niet schuwt om anti overheids narratief te pushen op social media.
What goes around, comes around.
Ik hoop dat de SEC de zaakjes op orde heeft en die kermis toko terug weet te drukken naar de bodem van het moeras.
Voor ons is er vooralsnog weinig aan de hand, want Binance US is een ander verhaal dan Binance rest-van-de-wereld. Het wordt pas prangend als EU zich achter US gaat scharen wat betreft dit beleid. Zo ver is het gelukkig nog niet. En ik hoop dat dat tot na de volgende bull zo blijft (grote kans want dit soort dingen duurt meestal wel even voordat het door een rechtbank is besloten)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.