Zero.
Haha, meesterlijk. Lekker de zoute vinger in de verse wond draaien
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hieronder een mooie samenvatting van de evolutie van alts die veel cycle veteraren kunnen beamen:
Scammers can’t make money off #bitcoin so they came up with ICO’s. When that wave of noobs got rugged, they came up with DEFI. That went bust so enter NFTs. Now NFTs are bust here come the scammers with Ordinals.
— Plan Marcus ⚡️🧡🍀 やレムれ ハハムトこリラ (@plan_marcus) 29 mei 2023
If you don’t see it… 🤷♂️
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-06-2023 16:23 ]
Met andere woorden: koop gewoon ETHBTC100K2021 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:22:
Taro gefeliciflapstaart.
Hieronder een mooie samenvatting van de evolutie van alts die veel cycle veteraren kunnen beamen:
[Twitter]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wat zijn ordinals?!BTC100K2021 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:22:
Taro gefeliciflapstaart.
[Twitter]
Een soa op de blockchain. Op te lossen met een zalfje of door gewoon Bitcoin te kopen.
Voor mij een 850% winst trade, voor de rest van de wereld waarschijnlijk troep
Bitcoin - A weapon of mass disruption
die gooi ik dus dan in $PEPE 🥲
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 04-06-2023 18:20 ]
Anoniem: 1032405
BTC100K2021 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:22:
Taro gefeliciflapstaart.
[Twitter]
:fill(white):strip_exif()/f/image/N2WHJ4Vi53eb2fAaFqeBUmUG.png?f=user_large)
Vragen ze nou serieus naar transacties richting de fucking Albert Heijn?!knakworst schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:23:
Toch goed dat ING mensen met een beperking ook een kans geeft. Ervaring met witte was bij de wasserij? Aangenomen.
[Afbeelding]
Ik heb ook eens een vraag gehad waar al dat geld van die notaris vandaan kwam. Dat was een ING hypotheek verhoging

Andere kaart gebruiken voor het bezoeken van de vrouwtjesPHPResource schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:28:
[...]
Vragen ze nou serieus naar transacties richting dr fucking Albert Heijn?!![]()
![]()
Als je dan uitgebreid de tegenprestaties moet omschrijven wordt je voor andere redenen geblokkeerd

No one can predict the market! - Who the hell knows!
Geen $SNEK?Kol Nedra schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:00:
volgens mij krijgen we deze week toch onze belastinggeld terug toch?
die gooi ik dus dan in $PEPE 🥲
Nog gefeliciteerd
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ook nog van harte!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

UberLurker Departement #GG.
Helaas niet.roflexx schreef op maandag 5 juni 2023 @ 00:14:
Kunnen we een mooie weekafsluiting verwachten?
XRP = trash
Dan hoop ik niet dat jouw feestje dezelfde wending heeft gekregen als de koers van gisteren? Anders was het maar een saai feestje met een verrot einde..
Maar gelukkig schijnt de zon wel weer!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Vierenhalf uur geslapen slechts?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qIBRv7byxngGHUnOkh9TK2kW.jpg?f=user_large)
Ik zou er zelf overigens vooral heel erg moe van worden
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 05-06-2023 08:40 ]
De Advocaat van Ripple Poste gister wel 10x achter elkaar dont mis out on LAW
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/law-token/
[Twitter: https://twitter.com/JohnEDeaton1/status/1665194514246676480?s=20]
Gipsy King schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:55:
[...]
[Twitter]

Ik geloof dat John Deaton gehackt was, waardoor dit gepost werd. Zal niet investeren in dat muntjeGipsy King schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:55:
[...]
[Twitter]
Hij loopt 5 uur op ons voor want in Thailand....
tldr: Blijf een single-cycle newby om 'buy high-> sell low' vol te houden.
De tijd leert of het tij keert
Gehacked!Gipsy King schreef op maandag 5 juni 2023 @ 08:55:
[...]
[Twitter]
DYOR enzo

Fantastische uiteenzetting waarom we naar een decentraal systeem moeten. Wat een dramatische ontwikkelingen zeg.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Allemaal leuk en aardig, maar we zitten allemaal gewoon vast aan dat systeem. Hypotheek, je loonbetaling, facturatie aan klanten en door leveranciers als je eigen baas bent. Ken geen mensen die enkel een wallet met PEPE hebben en zich kunnen redden van dag tot dag.MicroWhale schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:50:
Even helemaal kijken:
[YouTube: Ook jij wordt gesurveilleerd door je bank!]
Fantastische uiteenzetting waarom we naar een decentraal systeem moeten. Wat een dramatische ontwikkelingen zeg.
BTC heeft de potentie maar voorlopig is een store of value / een instrument tegen geldontwaarding en een incidentele decentrale transactie het maximale.
Wat ik zeg is idd nog geen werkelijkheid... echter, je kunt nu al ...BTC100K2021 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:13:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar we zitten allemaal gewoon vast aan dat systeem. Hypotheek, je loonbetaling, facturatie aan klanten en door leveranciers als je eigen baas bent. Ken geen mensen die enkel een wallet met PEPE hebben en zich kunnen redden van dag tot dag.
BTC heeft de potentie maar voorlopig is een store of value / een instrument tegen geldontwaarding en een incidentele decentrale transactie het maximale.
- ... een groot deel van je vermogen stallen in wallets waar de bank geen zeggenschap over heeft (en dus ook niet van je af kunnen pakken)
- ... betalen met kaarten die enkel kortstondig en voor het bedrag waarmee je betaalt e.e.a. omzet van crypto -> euro
Ja, je houdt nu nog bankrekeningen aan om e.e.a. aan standaard kosten te betalen, maar wat mij betreft verhuis ik naar de eerste 'bank' die compleet los van het huidige stelsel werkt en alleen een bankrekening voor je aanhoudt als sluis van/naar het oude systeem.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
did not watch, want NL content ---> bagger
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, mee eens. Zelfs voor het aankopen van BTC (of ander crypto) met fiat ben je afhankelijk van het huidige systeem en derhalve ook niet anoniem. Je BTC zal op zekere hoogte ook altijd traceerbaar zijn.BTC100K2021 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:13:
[...]
Allemaal leuk en aardig, maar we zitten allemaal gewoon vast aan dat systeem. Hypotheek, je loonbetaling, facturatie aan klanten en door leveranciers als je eigen baas bent. Ken geen mensen die enkel een wallet met PEPE hebben en zich kunnen redden van dag tot dag.
De crypto betaalkaarten en banken zijn in feite ook nieuwe wijn in oude zakken. Ook zij zullen te maken krijgen met toenemende regelgeving, waar ze zich aan zullen moeten houden.
D'r is geen opt-out switch die je kunt aanzetten om geen deel meer uit te maken van het huidige systeem. Echter heb je met een groter vermogen (en hier kan crypto mee helpen), wel meer opties. Als de regelgeving op X land je dusdanig tegen begint te staan, kun je ervoor kiezen om te gaan wonen in Y land waar de regelgeving wel gunstig is. De vraag is of men die stap uiteindelijk durft te zetten.
Als je je al "de Bitcoin Consultant" moet noemen ---> skip
:strip_exif()/f/image/3pNT4LgIb7ySNjixt6XwH5c7.jpg?f=fotoalbum_small)
Ether staken kan tegenwoordig een eeuwigheid duren

[ Voor 34% gewijzigd door Miki op 05-06-2023 11:52 ]
Anoniem: 710428
bij crypto insiders zijn ze telkens negatief over XRP, zeggen al weken dat die eerst naar de 30 moet om te stijgen etc, ondertussen stijg het prima. Vervolgens als die stijg zeggen ze dat ze dat voorspeld hadden. Stelletje droeftoeters.
De gratis chat in discord hebben ze ookal kapot gemaakt, zodat je alleen nog lekker kan betalen om te discussieren.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 710428 op 05-06-2023 11:56 ]
De queue loopt al weer iets terug, ruim 92k momenteel. De teller stond op 95k afgelopen vrijdag.Miki schreef op maandag 5 juni 2023 @ 11:51:
Bijna…
[Afbeelding]
Ether staken kan tegenwoordig een eeuwigheid duren
Dat is dan dus 95000x32=3 miljoen Ethereum in de wachtrij om te staken.
Ik ben er bijna doorheen, nog 2 dagen https://beaconcha.in/validator/670051#deposits
Ha grappig, ik ben net gestopt na 2 jaar staken.Gelukszoekr schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:00:
[...]
De queue loopt al weer iets terug, ruim 92k momenteel. De teller stond op 95k afgelopen vrijdag.
Dat is dan dus 95000x32=3 miljoen Ethereum in de wachtrij om te staken.
Ik ben er bijna doorheen, nog 2 dagen https://beaconcha.in/validator/670051#deposits
Dan heb je een goede rit gemaakt, ofniet? Waarom stop je als ik mag vragen?tomtom901 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:24:
[...]
Ha grappig, ik ben net gestopt na 2 jaar staken.
Mag niet klagen over de ROI nee, vond het voor nu wel prima, had eigenlijk geen zin meer om die servers bij te houden.Gelukszoekr schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:34:
[...]
Dan heb je een goede rit gemaakt, ofniet? Waarom stop je als ik mag vragen?
Hierdoor wordt op de dollar index een double top gecreëerd
BTC zit nu dicht bij support (en MA200W op 26400) en de BSB op 26k.
Blijf erbij dat de richting long moet zijn en niet short.
Uitgezoomt naar de daily en weekly ziet er alles er nog steeds goed uit
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ScuL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:53:
De pump moet voorlopig nog even uitgesteld worden,
:fill(white):strip_exif()/f/image/WT4NUa1dCH8dLUqHRtjTMj0x.png?f=user_large)
bedankt voor het delen, zojuist een extra fluff BTC gekochtMicroWhale schreef op maandag 5 juni 2023 @ 10:50:
Even helemaal kijken:
[YouTube: Ook jij wordt gesurveilleerd door je bank!]
Met je eens over de meeste NL Yubtubbers, maar gasten zoals Satoshi Radio en BNR zijn vaak goed te doen hoor.
YouTube: Satoshi Radio #261 - Cryptosector vs. DNB, Kaag wil cash en Choppy m...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Hedde gij ook zon mooie Snor jonge
Satoshi Radio ben ik zelf ook echt fan van!FijneKerst schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:50:
[...]
Met je eens over de meeste NL Yubtubbers, maar gasten zoals Satoshi Radio en BNR zijn vaak goed te doen hoor.
YouTube: Satoshi Radio #261 - Cryptosector vs. DNB, Kaag wil cash en Choppy m...
PS5
Helemaal mee eens voor wat betreft SR, leggen toch elke week wel veel en waardevolle info op de mat.. alleen al het bespreken van alle nieuwtjes scheelt een hoop werk.FijneKerst schreef op maandag 5 juni 2023 @ 14:50:
[...]
Laatste podcast waarin bijvoorbeeld het laatste inflatiecijfer werd ontleed vond ik erg verhelderend en mooi uitgelegd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[DB] SEC Sues Binance and CEO Zhao of Breaking US Securities Rules: Bloomberg
— db (@tier10k) 5 juni 2023
Ach, Bloomberg, zal wel weer FUD zijn.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
ach ze suen er maar op los. ze winnen toch niet. En als ze winnen dan boeit et CZ toch niet.
ja en dat is sowieso prima en goed voor de BTC Dominanceknakworst schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:23:
Dunne BNB toch weer na zoveelste 4.
ff een nieuwe launhpadje en ze zijn weer op de railsknakworst schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:23:
Dunne BNB toch weer na zoveelste 4.
Het CZ effectje , het CZ dipje zie ik hier maandelijks ook de 15e , mooie clubTaro schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:25:
Toch ff de onder- & bovenkant BMSB aantikken rond 25.8k-26.2k?
[Afbeelding]
dat was een uur terug alPHPResource schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:30:
En daar ging de MA 99 op de dailieee. Rekttt
The @SECGov has now removed Bill Hinman's biography from its website. Getting ready to throw him under the bus. pic.twitter.com/O7HCUGWSgt
— Mr. Huber🔥🦅🔥 (@Leerzeit) 5 juni 2023
Dit dan ook;
“Through thirteen charges, we allege that Zhao and Binance entities engaged in an extensive web of deception, conflicts of interest, lack of disclosure, and calculated evasion of the law,” said SEC Chair Gary Gensler said in a release.
sowieso die gary......die vent is toch 3 eeuwen geleden al zijn geloofwaardigheid al kwijt geraakt. Ik denk zelfs dat de gemiddelde burger CZ als betrouwbaarder ziet dan die gary
Ze moeten de gewone belegger beschermen van oplichting. En in plaats van achter de rugpulls en scams aan te gaan, gaan ze de meest succesvolle exchange aanpakken. Ik denk ook maar niet dat er één persoon te vinden is, die niet blij is met zijn BNB verkregen bij de ICO, mits hij ge'hodl't heeftanti elppa schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:50:
[...]
sowieso die gary......die vent is toch 3 eeuwen geleden al zijn geloofwaardigheid kwijt geraakt. Ik denk zelfs dat de gemiddelde burger CZ als betrouwbaarder ziet dan die gary
ondanks dat ik XRP 5 jaar terug al graag volledig van de aardbodem had zien verdwijnen, zijn dit soort acties natuurlijk extreem fout......dat land is echt heel erg ziek.
again, XRP moet gewoon verdwijnen, is een gruwelijk foute shitcoin, en is gewoon een security, maar deze acties kunnen echt niet
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Er kan ruimte zijn tussen geloofwaardigheid, tenlastelegging en veroordeling. Niet alles is direct FUDanti elppa schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:50:
[...]
sowieso die gary......die vent is toch 3 eeuwen geleden al zijn geloofwaardigheid al kwijt geraakt. Ik denk zelfs dat de gemiddelde burger CZ als betrouwbaarder ziet dan die gary
ik heb het niet over fud. Ik heb het ff over die lelijke tuinkabouter en dat die vent gewoon geen podium meer zou moeten krijgenMiki schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:53:
[...]
Er kan ruimte zijn tussen geloofwaardigheid, tenlastelegging en veroordeling. Niet alles is direct FUD
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:fill(white):strip_exif()/f/image/WSLOdHIXfwPI2jlUHa4obebw.png?f=user_large)
Gewoon even de bullmarket support band testen (en hopelijk niet ook de 1D MA200 @ 22.3k...).roflexx schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:05:
Wtf is dit?!
/f/image/bwy7efDrdwgLwOKeveRM8Com.png?f=fotoalbum_large)
Nopheros schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:16:
OP gekocht op 1,29, LINK gekocht op 6,02. Mag van mij weer omhoog
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large)
Gaan we schelden ja,
Winsten van alts gaan altijd naar Bitcoin uiteraard
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 05-06-2023 18:24 ]
pas maar op dat de dca-politie hier niet langs komtCHRlS schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:23:
Eigenlijk is dinsdag DCA dag hier. Maar heb hem er nu maar ingeflikkerd. We gaan dus waarschijnlijk nog wat lager zo
Kol Nedra schreef op maandag 5 juni 2023 @ 18:38:
[...]
pas maar op dat de dca-politie hier niet langs komt
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Beeai1ez3ez8bocdPxOn2mk8.webp?f=user_large)
Bij gebrek aan @MrMrq
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!