Daarom, zelfs geen keys om je funds zelf te verliezen. Ideaal man.souljah1h schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Waar zijn m'n keys van de bank dan?
Not Your Keys, Not Your Fiats
Beetje dit idee:
:strip_exif()/f/image/ECzyDPwf3DtUwli1lEYy7XOr.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Daarom, zelfs geen keys om je funds zelf te verliezen. Ideaal man.souljah1h schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Daar dan wel weer 2% staking apy op je fiat dacht iksjorremans schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:50:
[...]
Gisteren en vandaag heeft Knab er ook lang uit gelegen.. funds are safu
[ Voor 5% gewijzigd door NeoflexNL op 02-06-2023 14:22 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Anoniem: 1032405
Daarom heb ik ook altijd een paar K in cash liggen, just in case.souljah1h schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:00:
[...]
Wen Solana partnership met ING. Zou een mooie fit zijn.NeoflexNL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 13:28:
Lol, ik heb gewoon wéér een storing met ING..
Zelfs de solana blockchain is nog betrouwbaarder
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-06-2023 16:38 ]
Die papieren I.O.U's wat heb je daar nog aan als de geitenponzi euro in elkaar dondert.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:07:
[...]
Daarom heb ik ook altijd een paar K in cash liggen, just in case.
Dan maar geen rente.
en aans löpt wa vast
Rente?Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:07:
[...]
Daarom heb ik ook altijd een paar K in cash liggen, just in case.
Dan maar geen rente.
Probably nothing pic.twitter.com/c2zyTNO10e
— Kurt Wuckert Jr | GorillaPool.com (@kurtwuckertjr) 2 juni 2023
Kan nog lang duren. Tot die tijd zitten we met (toekomstige) CBDC’s, ING apps die niet werken en Geldmaat automaten die niet werken.filthy rich schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:48:
[...]
Die papieren I.O.U's wat heb je daar nog aan als de geitenponzi euro in elkaar dondert.
Ik heb een hele kamer vol schelpen liggen, dat heeft tenminste intrinsieke waarde. Zitten paar hele mooie tussen kan ik je vertellen.Alpina schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:30:
[...]
Kan nog lang duren. Tot die tijd zitten we met (toekomstige) CBDC’s, ING apps die niet werken en Geldmaat automaten die niet werken.
Altijd handig om wat cash bij de hand te hebben
en aans löpt wa vast
Ik heb spiegeltjes en kralen.. je weet maar nooit.filthy rich schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:33:
[...]
Ik heb een hele kamer vol schelpen liggen, dat heeft tenminste intrinsieke waarde. Zitten paar hele mooie tussen kan ik je vertellen.
Zero.
[YouTube: Philippe Geubels schelp tattoo]filthy rich schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:33:
[...]
Ik heb een hele kamer vol schelpen liggen, dat heeft tenminste intrinsieke waarde. Zitten paar hele mooie tussen kan ik je vertellen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als de spiegeltjes op tafel komen in de kamer, krijgt het feestje een heel andere wending.Pelox schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:36:
[...]
Ik heb spiegeltjes en kralen.. je weet maar nooit.
Stack Sats
Anoniem: 1032405
This guy partiesStovirpi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:56:
[...]
Als de spiegeltjes op tafel komen in de kamer, krijgt het feestje een heel andere wending.
Ik had vorige keer per ongeluk de kralen gepakt... zat heel de nacht op de spoedeisende hulp..Stovirpi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 18:56:
[...]
Als de spiegeltjes op tafel komen in de kamer, krijgt het feestje een heel andere wending.
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 02-06-2023 20:40 ]
Zero.
[ Voor 81% gewijzigd door PHPResource op 02-06-2023 20:27 ]
Kan me voorstellen dat je dat dacht na de laatste postsPHPResource schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:26:
Edit: verkeerde topic
Trust me when I say this is only the beginning.
Short loopt vanaf 27.209 en ik ga er toch vanuit dat in ieder geval de bovenste lijn van de bullmarket support band wordt geraakt, dus trailing stop wordt gestart rond de 25.9xx:Don Guacamole schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 21:47:
Mooi, rode mei gehad. Nieuwe maand nieuwe kansen. Weekend!
Ik zeg, Pamp it!
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Jij hebt maar 100 accounts totaal?Nopheros schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:08:
[...]
Heb je geen eigen domein voor nodig, mijn email provider geeft me 100 aliassen. Daarnaast gebruik ik m'n hoofd email adres / inlog naam ook nergens. Dus naast het email adres voor de exchange die uniek is en niet gebruikt kan worden om mee in te loggen op m'n email is m'n hoofdemail adres om in te loggen op m'n mail ook nergens bekend. Veel veiliger als dat wordt het niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 02-06-2023 23:17 ]
Email provider, niet internet provider oid. Veel noodzaak om te switchen is er dan niet, zit er inmiddels ook al 10 jaar. Plus heb de optie om een eigen domain toe te voegen mocht ik dat ooit nog willen.Waah schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Jij hebt maar 100 accounts totaal?Ik heb wel meer...
En provider-adres bestaat tot het niet meer bestaat. Voordeel van een eigen domein is dat je dat zelf in beheer hebt.
Maar als je niet switcht van provider, je het enkel voor belangrijke accounts gebruikt en je provider geen naamwijziging doorvoertis het inderdaad ook een prima optie.
Een eigen domein is een soort: Not your domain, not your inbox
[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 02-06-2023 23:21 ]
Vraagje, welke exchange ondersteund trailing stop? Binance kan je niet meer leverage traden, dus zit momenteel op Kucoin. Echter deze heeft helaas dus geen trailing stop.Taro schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:11:
[...]
Short loopt vanaf 27.209 en ik ga er toch vanuit dat in ieder geval de bovenste lijn van de bullmarket support band wordt geraakt, dus trailing stop wordt gestart rond de 25.9xx:
[Afbeelding]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik ben van mening dat als die geraakt zou worden dat al gebeurd had moeten zijn.Taro schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:11:
[...]
Short loopt vanaf 27.209 en ik ga er toch vanuit dat in ieder geval de bovenste lijn van de bullmarket support band wordt geraakt, dus trailing stop wordt gestart rond de 25.9xx:
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ScuL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Ik ben van mening dat als die geraakt zou worden dat al gebeurd had moeten zijn.
We hadden donderdag een bounce op de MA200D
BSB kruipt nu omhoog naar de 26k dus een dump naar dat niveau zal van korte termijn zijn
Ik kijk momenteel nog steeds naar de daily waar de flag nog steeds in tact is, en de RSI naar een break-out neigt
Iets meer horizontaal maar dat patroon is ook valide.
[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 03-06-2023 00:00 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Bybit heeft trailing stops op inverse perpetuals. Sinds kort met nog meer opties om uit te kiezen 👍Daacuso schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Vraagje, welke exchange ondersteund trailing stop? Binance kan je niet meer leverage traden, dus zit momenteel op Kucoin. Echter deze heeft helaas dus geen trailing stop.
ByBit inderdaad.Daacuso schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Vraagje, welke exchange ondersteund trailing stop? Binance kan je niet meer leverage traden, dus zit momenteel op Kucoin. Echter deze heeft helaas dus geen trailing stop.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Jij bent vanuit je genen bullish, ik heb je nog nooit naar lagere niveaus zien kijkenScuL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Ik ben van mening dat als die geraakt zou worden dat al gebeurd had moeten zijn.
BSB kruipt nu omhoog naar de 26k dus een dump naar dat niveau zal van korte termijn zijn
Ik kijk momenteel nog steeds naar de daily waar de flag nog steeds in tact is, en de RSI naar een break-out neigt
eens. En ik verwacht dat het zelfs in het weekend gaat gebeuren.ScuL schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:45:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk je dat een short nog zin heeft met die aanstaande 50 trillion injectie?Taro schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 23:11:
[...]
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is er wel mooi weer voorPelox schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:25:
Heerlijk dat we dit weekend weer voorbij de 40k knallen
Geen idee, maar de SL staat in profit en als de SL wordt aangetikt kan ik hem altijd omzetten in een long. Ik ben verder op een gros flufjes na all-in, dus van mij mag de raket ook vertrekken.MicroWhale schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 08:57:
[...]
Denk je dat een short nog zin heeft met die aanstaande 50 trillion injectie?
Kralen op een stokkie?Pelox schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 20:20:
[...]
Ik had vorige keer per ongeluk de kralen gepakt... zat heel de nacht op de spoedeisende hulp..
On topic: zitten we al op de 420k?
Nee zit aan een draad met afstandsbediening.. snap er geen klote van..elektriekert schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 09:50:
[...]
Kralen op een stokkie?
Wel met glijmiddel hè!
Zero.
Als je er maar om denkt dat je de afstandsbediening er niet in drukt. Voor de rest kan er niet zoveel fout gaan.Pelox schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:16:
[...]
Nee zit aan een draad met afstandsbediening.. snap er geen klote van..
UberLurker Departement #GG.
Hey ken je ze? Er staat idd Njoy op..Skrunsies schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:46:
[...]
Als je er maar om denkt dat je de afstandsbediening er niet in drukt. Voor de rest kan er niet zoveel fout gaan.
Njoy
Zero.
Ja klopt. Omdat het een nieuwe ervaring was en ik het eerst wou testen. Heb ik er eentje van marktplaats gescoord. Was van een oud vrouwtje geweest.
Niet zo dus:Skrunsies schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:46:
[...]
Als je er maar om denkt dat je de afstandsbediening er niet in drukt. Voor de rest kan er niet zoveel fout gaan.
Njoy
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
😜Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:02:
[...]
$1050+ wordt het pas echt leuk 🙂 (in 2025)
koop iedere week bij nu, zit al lange tijd in positie
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
zou best kunnen, maar dan gaat LTC meeliften met de BTC halving.
Hoeveel precies, dan kan ik nog een beetje inslaan als het nodig is
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sowieso, alles gaat meeliften met BTC normaliter.Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 15:45:
[...]
zou best kunnen, maar dan gaat LTC meeliften met de BTC halving.
eerst LTC naar ~$140
dan terugtest
en met BTC halving $400+
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
5 Juni volgens mijNeoflexNL schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:18:
Komt vandaag de debt ceiling deal erdoor? Zou nog een mooi pumpje kunnen worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 8% gewijzigd door Arfalas op 03-06-2023 16:37 ]
Aangezien dat een formaliteit is, verwacht ik dat die reeds is ingeprijsd…?NeoflexNL schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:18:
Komt vandaag de debt ceiling deal erdoor? Zou nog een mooi pumpje kunnen worden
Maktub
Ja is al ingeprijsd, al lang eigenlijk.MrMrq schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:55:
[...]
Aangezien dat een formaliteit is, verwacht ik dat die reeds is ingeprijsd…?
Waarom schaffen ze dat gedoe niet gewoon af? Niemand gaat die trigger overhalen, bespaar jezelf dan al dat gezeik eromheen en blijf lekker schulden verhogen, geld bijdrukken, inflatie tolereren, etc. en schuif alles door naar de volgende president en generaties zoals ze nu toch eigenlijk altijd al doen.Alpina schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 17:24:
[Afbeelding]
Nog mooi een Bitcoin halving meepakken.
The sky is the limit!
Eens hoor, maar ze gaan hier niet uitkomen. Las in een artikel dat ze ongeveer 300mrd interest op bonds 3 jaar terug naar 1 biljoen gegaan zijn. Tax income is rond de 4 biljoen. Verwacht word dat door hogere rentes die 1 biljoen zeer rap x2 gaat. Hoe willen ze hier dan uitkomen? Als je binnen 5 tot 10 jaar 50% van je inkomsten kwijt bent aan rente??? Printen en verhogen plafond gaat soon echt niet meer....of ze moeten hyperinflatie wel leuk vinden. Das eigenlijk de enige "oplossing"Taro schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 17:37:
[...]
Waarom schaffen ze dat gedoe niet gewoon af? Niemand gaat die trigger overhalen, bespaar jezelf dan al dat gezeik eromheen en blijf lekker schulden verhogen, geld bijdrukken, inflatie tolereren, etc. en schuif alles door naar de volgende president en generaties zoals ze nu toch eigenlijk altijd al doen.
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:38:
Hoorde ik daar hyperinflatie?
[YouTube: We have to be better #crypto #dbi]
Hoe bedoel je gemist? Het taartje staat nu bij zijn naam dus hij is gewoon jarig vandaag.Skrunsies schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:27:
Oeh gets gemist!
Maaruh @Taro, desalniettemin nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Maar maar, @Pelox feliciteerde hem gisteren al, zijn mods 2 dagen jarig ofzoYES schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:30:
[...]
Hoe bedoel je gemist? Het taartje staat nu bij zijn naam dus hij is gewoon jarig vandaag.
Gefeliciteerd @Taro, mooie dag uitgekozen voor je verjaardag, schitterend weer voor IPA's!
[ Voor 11% gewijzigd door Skrunsies op 04-06-2023 08:33 ]
Zijn bericht is om 00:05 ge-edit, vandaag dusSkrunsies schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:32:
[...]
Maar maar, @Pelox feliciteerde hem gisteren al, zijn mods 2 dagen jarig ofzo
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Thx. Mooi weer, Formule 1 met TV en bezoek buiten kijken, zwembad staat en warmtepomp draait zodat alle kids er vandaag in kunnen en lekker afronden met een BBQ. Komt volgens mij helemaal goedanti elppa schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:23:
van harte Taro. Je hebt er iig mooi weer bij
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh ja, vergeten te vragen: hoe laat wordt de SC club verwacht vandaag?Taro schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:36:
[...]
Thx. Mooi weer, Formule 1 met TV en bezoek buiten kijken, zwembad staat en warmtepomp draait zodat alle kids er vandaag in kunnen en lekker afronden met een BBQ. Komt volgens mij helemaal goed
Hmm die is vrij bekend ja. No bueno.DJ-Promo schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:37:
Gefeliciteerd Taro, heerlijk weertje erbij!
Nu weer Twitter vol met mensen die de software wallet Atomic gebruiken die ze leeg aantreffen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid toegewenst . Klinkt mega gezellig. Geniet ervan!Taro schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:36:
[...]
Thx. Mooi weer, Formule 1 met TV en bezoek buiten kijken, zwembad staat en warmtepomp draait zodat alle kids er vandaag in kunnen en lekker afronden met een BBQ. Komt volgens mij helemaal goed
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
PS5
[ Voor 94% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-06-2023 12:57 ]
Omdat dit nu heel prominent speelt? Alleen maar goed vind ik. Kut voor je man. Dat soort dingen doen altijd pijn. Mijn advies zou zijn.Gelukszoekr schreef op zondag 4 juni 2023 @ 12:56:
-edit. Nevermind, waarom post ik deze shit eigenlijk
Jij hebt snel gelezen haha.iceblack24 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:05:
[...]
Omdat dit nu heel prominent speelt? Alleen maar goed vind ik. Kut voor je man. Dat soort dingen doen altijd pijn. Mijn advies zou zijn.
Trek de polijster er in een keer af (als je snapt wat ik bedoel). Maar neem vervolgens wel de tijd om het te verwerken. Het is toch echt een soort rauw proces waar je doorheen moet. Hoe eerder je dat doet hoe makkelijker je door kan.
Igg sterkte 😘
Ik heb het niet gelezen… Maar uit de reacties merk ik op dat het niet zo lekker gaat.Gelukszoekr schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:25:
[...]
Jij hebt snel gelezen haha.
tldr; ik zit even in een put wat liefde/relatie betreft. Je slaat de spijker op z'n kop. Dit soort shit heeft inderdaad altijd vooral tijd nodig.
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq