Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De bovenkant van de zone in onderstaande chart is vrijwel exact op dat puntStovirpi schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:43:
[...]
Zou mooi zijn om nog een pump te zien naar de 27165. Dat is het andere belangrijke drop off punt op korte termijn.
/f/image/9IFCZbQZztLY3NFUtJ6cdEAK.png?f=fotoalbum_large)
Is wel resistance dus daar zou ie denk ik wel behoorlijk doorheen moeten beuken, anders wordt de bevestiging weer een stuk moeizamer.
Ach ja, we gaan het wel zien
Is gewoon een dikke bullflag op een kort stokje...YES schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:00:
[...]
De bovenkant van de zone in onderstaande chart is vrijwel exact op dat punt
[Afbeelding]
Is wel resistance dus daar zou ie denk ik wel behoorlijk doorheen moeten beuken, anders wordt de bevestiging weer een stuk moeizamer.
Ach ja, we gaan het wel zien
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Slf2WeBjkg4Dxf9IQuaaYD1I.jpg?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Yeah!Taro schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:59:
[...]
Is gewoon een dikke bullflag op een kort stokje...
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ag9LR6Qw16KOHhKhsVf7uETM.jpg?f=user_large)
Het lijkt wel een soort distopisch songfestival, waar een veertigtal projecten shillt om de gunst van de kijker. De ene act nog meer APY dan de andere.
Een enkele act blijkt een aardig hitje, maar de meeste shit is morgen weer vergeten.
Pwoah.
Ik luister wel gewoon naar echte muziek.
Maktub
Dat weet je pas achteraf.Tristan schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:41:
PEPE is nu al een een weekje aardig horizontaal. Zou het nog waard zijn om daar wat geld in te storten?
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Voor de grap het eerste slowchatdeeltje eens geopend. De gemiddelde altcoin gaat langer mee dan de users die hier posten op @NeoflexNL en @paul-s83 na.MrMrq schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:29:
Holy shitballs. Ik heb uit verveling het meme coin topic geopend.
Het lijkt wel een soort distopisch songfestival, waar een veertigtal projecten shillt om de gunst van de kijker. De ene act nog meer APY dan de andere.
Een enkele act blijkt een aardig hitje, maar de meeste shit is morgen weer vergeten.
Pwoah.
Ik luister wel gewoon naar echte muziek.
Wat ook wel raar is, ze rekenden toen alleen maar in sats als het over alts ging. Boomers...
Benieuwd wat dit gaat doen.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 23:33:
bijna 1 juni; Hongkong gaat dan open voor Bitcoin en aantal altcoins:
[Afbeelding]
moon soon!
Nee.Tristan schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:41:
PEPE is nu al een een weekje aardig horizontaal. Zou het nog waard zijn om daar wat geld in te storten?
elpee schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:47:
Gezien de dikke pump van NVIDIA de afgelopen 24u, verwacht ik dat het AI narratief weer relevant wordt. Momenteel een bag FET gekocht. Lijkt zijn bodem te hebben gevonden en kan een mooie groei doormaken de komende dagen.
Cheeeeeers.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oj79GWZwjr0DDFrVb1P96iFb.png?f=user_large)
AI coins heerlijk in het groen.
Geen idee wat het is maar hij doet wel dik
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:40:
gewoon bij CNN op tv?
(461 sec in filmpje)
[YouTube: CRYPTO HODLERS: The 2023 Debt Ceiling Crisis is About to Get Worse...]
![]()
:strip_exif()/f/image/x4v6O7H6LSHPcwN3s72yHf1h.jpg?f=fotoalbum_large)
Laat de TRILLIONNNSS maar in crypto vloeien.. LFG!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een èchte blockchainKhaelos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:13:
Geen tijd voor crypto.. straatje maken bij mn schoonouders voor extra karma punten![]()
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
succes in deze hitteKhaelos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:13:
Geen tijd voor crypto.. straatje maken bij mn schoonouders voor extra karma punten![]()
[Afbeelding]
en?? ben je er al klaar voor?knakworst schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:56:
Verhuis die mining rigs naar Nederland. Morgen tussen 15 uur en 16 uur kun je inclusief belastingen zelfs geld verdienen op het gebruiken van stroom.
[Afbeelding]
De wasmachine en vaatwasser staan aan. Maar morgen waait het nog een stuk harder, dus ik verwacht dat de stroom dan nog veel goedkoper is. Maar de prijzen staan nog niet in de app.

Op de EPEX spot kun je wel zien dat je morgen tussen 14 en 15 uur voor het leveren van 1 MWh stroom, 400 euro mag dokken. Zet die windmolens maar uit dus.
https://www.epexspot.com/...0&data_mode=table&period=
Moet tussen 15-16 uur zijn ivm zomertijd. Zal dan -40 cent worden, met btw (ook geld toe), belastingen en kosten, gaat dit denk ik uitkomen op 28 cent toe voor een kilowatt. Geen idee of het een record is, maar zal toch wel in de buurt komen.
Mooi ook om die buitenproportionele overschotten te zien, 1.800 MWh gevraagd en 6.700 MWh geproduceerd. En bij de bakker bij mij om de hoek hebben ze de oven voor de saucijsjes in het middaguur uit omdat de stroom te duus is, warm maar lekker thuis op

[ Voor 60% gewijzigd door knakworst op 27-05-2023 15:39 ]
:strip_exif()/f/image/J4a2M76S0gC3dDXjJfVkql7n.jpg?f=fotoalbum_large)
tja......de keuze

Kennedy lijkt aan de Democraten kant meest beste? Biden zal toch never nooit serieus mee kunnen doen toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2023 17:37 ]
Presidenten worden eigenlijk altijd herkozen. Winnen de democraten, dan is dat Biden II.Kol Nedra schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:35:
[Afbeelding]
tja......de keuze
Kennedy lijkt aan de Democraten kant meest beste? Biden zal toch never nooit serieus mee kunnen doen toch?
Kennedy? Kijk zijn rants over inentingen en je hangt boven de pot.
Bestaan er trouwens nog redelijke Republikeinen? Hun bipolairiteit van alles willen verbieden en tegelijk minder overheidsinmenging is al een tijdje voorbij de grens van lachwekkend.
Kortom, hebben we nog een mening over de Europese verkiezingen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zou fet zijn.elpee schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:54:
Fetch.AI naar .30?
I'm pleased to announce an art project with one of my favorite artists, Market Price. This collaboration features the original painting “Golden Triumph” as well as a series of prints and Ordinals inscribed on the #Bitcoin blockchain. For information go to https://t.co/lEFJmgYTCk pic.twitter.com/vyoErYv39q
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 26 mei 2023
wait what? Peter op de blockchain?
dit komt van Peter zijn eigen Twitter account!
Peter hacked?
reactie CZ;
Seeing Peter Schiff convert makes me happy. 😂
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 27 mei 2023
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2023 22:32 ]
Kol Nedra schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:31:
[Twitter]
wait what? Peter op de blockchain?![]()
dit komt van Peter zijn eigen Twitter account!
Peter hacked?
reactie CZ;
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/kT518U7tVeeWojZ3Dqpl6wO1.jpg?f=fotoalbum_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-65736734
Ziet er naar uit dat hij verhoogd gaat worden.
Donderdag in Hong Kong gaat de nieuwe crypto wetgeving van start (Maar dan is het in de US nog woensdag).
Combinatie van beide kan voor een mooie pump zorgen.
+/- 31K eind volgende deze week toch?
edit: we zijn de start van de nieuwe week.
[ Voor 7% gewijzigd door Overgeef Dave op 28-05-2023 10:25 ]
PlanR schreef op zondag 28 mei 2023 @ 06:38:
[...]
Ben benieuwd of we er met kracht doorheen kunnen.
Goed weekend allen!!
:strip_exif()/f/image/5uFcuO0rjK49iJUtEcpdaJpa.png?f=user_large)
Overgeef Dave schreef op zondag 28 mei 2023 @ 07:36:
Woensdag stemming voor het verhogen van de dept ceiling in de US.
Donderdag in Hong Kong gaat de nieuwe crypto wetgeving van start (Maar dan is het in de US nog woensdag).
+/- 31K eind volgende week toch?
/f/image/PpZP7Mwd1zjG2h1hBRr0BLs8.webp?f=fotoalbum_large)
Stack Sats
Van je crypto winsten in de bull nieuwe knieën kopen!Khaelos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
Price = $182
After a year = $510
2016 BTC halving
Price = $661
After a year= $2,600
2020 BTC halving
Price = $8,600
After a year = $58,000
Als de geschiedenis zich ook maar een beetje herhaalt zitten we over 2 jaar op rozen.
Of op kale macaroni met rekteronisaus maar deze keer is het wat mij betreft niet different en tikken we vrolijk de 2 ton BTC aan.
But this time its different….toch?…..toch?Don Guacamole schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:12:
2012 BTC halving
Price = $182
After a year = $510
2016 BTC halving
Price = $661
After a year= $2,600
2020 BTC halving
Price = $8,600
After a year = $58,000
Als de geschiedenis zich ook maar een beetje herhaalt zitten we over 2 jaar op rozen.
Of op kale macaroni met rekteronisaus maar deze keer is het wat mij betreft niet different en tikken we vrolijk de 2 ton BTC aan.

Debt ceiling die verhoogt wordt zorgt ervoor dat er minder liquiditeit in de markt ontstaat. Over het algemeen is dit niet positief voor Bitcoin.Overgeef Dave schreef op zondag 28 mei 2023 @ 07:36:
Woensdag stemming voor het verhogen van de dept ceiling in de US.
+/- 31K eind volgende deze week toch?
edit: we zijn de start van de nieuwe week.
/f/image/DSaqlmVSJPWtElsnrqtgYjWh.png?f=fotoalbum_large)
Hier is de auto max aan het laden, de wasmachine, droger en vaatwasser staan aan en de warmtepomp voor het zwembad staat deze keer op maximale boost ipv eco modus.Kol Nedra schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:13:
3 uurtjes feest weer; 3 uur lang geld krijgen terwijl je stroom verbruikt
De buren zullen wel denken dat ik gek ben, maar als niemand de overtollige stroom van hun zonnepanelen (ik verbruik die van mijzelf ruimschoots) affakkelt dan knalt het hele stroomnet eruit, dus ik ben juist goed bezig, al is het ook zeker in mijn eigen financiële voordeel
Als iedereen over zou stappen op dynamische tarieven, dan zouden er veel problemen worden opgelost/voorkomen, laat de salderingsregeling maar snel stoppen... Ja individueel misschien minder fijn, maar voor het grotere plaatje wel beter.
Ik vermoed dat het deze zomer nog een stuk erger gaat worden. In Texas helpen miners al om het stroomnet te stabiliseren, al zie ik liever dat het gewoon in accu's gestopt wordt.
oh.Tukker_T schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:30:
[...]
Debt ceiling die verhoogt wordt zorgt ervoor dat er minder liquiditeit in de markt ontstaat. Over het algemeen is dit niet positief voor Bitcoin.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pxT0PhhlObVjYT5FFsZLLiKh.png?f=user_large)
Ik ben me ook al een beetje aan het oriënteren voor een Elektrieker auto, dacht eerst aan een plug-in maar aangezien we hier op jaarbasis zo’n 7mWh of meer op gaan wekken (deze maand al 1mWh+ )is elektrisch verstandiger.Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:34:
Dit is wel een lastige horde om te nemen:
[Afbeelding]
[...]
Hier is de auto max aan het laden, de wasmachine, droger en vaatwasser staan aan en de warmtepomp voor het zwembad staat deze keer op maximale boost ipv eco modus.
De buren zullen wel denken dat ik gek ben, maar als niemand de overtollige stroom van hun zonnepanelen (ik verbruik die van mijzelf ruimschoots) affakkelt dan knalt het hele stroomnet eruit, dus ik ben juist goed bezig, al is het ook zeker in mijn eigen financiële voordeelDe Euro's die we zo allemaal overhouden kunnen we weer mooi in crypto investeren.
Als iedereen over zou stappen op dynamische tarieven, dan zouden er veel problemen worden opgelost/voorkomen, laat de salderingsregeling maar snel stoppen... Ja individueel misschien minder fijn, maar voor het grotere plaatje wel beter.
Ik vermoed dat het deze zomer nog een stuk erger gaat worden. In Texas helpen miners al om het stroomnet te stabiliseren, al zie ik liever dat het gewoon in accu's gestopt wordt.
De huidige auto is alweer 18 jaar oud en als ik een andere auto ga kopen wil ik het liefst meteen van de benzine af zijn.
Als de bull goed uit gaat pakken is de stap naar een BEV goed te doen. (En dat we nog wat vermogen hebben)
Full-on Hopium injection!
Je kan voor nu ook een ombouw voor je airco bouwen en daarmee het verbruik dramatisch vergroten.elektriekert schreef op zondag 28 mei 2023 @ 14:16:
[...]
Ik ben me ook al een beetje aan het oriënteren voor een Elektrieker auto, dacht eerst aan een plug-in maar aangezien we hier op jaarbasis zo’n 7mWh of meer op gaan wekken (deze maand al 1mWh+ )is elektrisch verstandiger.
De huidige auto is alweer 18 jaar oud en als ik een andere auto ga kopen wil ik het liefst meteen van de benzine af zijn.
Als de bull goed uit gaat pakken is de stap naar een BEV goed te doen. (En dat we nog wat vermogen hebben)
Full-on Hopium injection!
Zero.
Moet me er toch maar eens in verdiepen. Volgende maand komen de panelen hier op t dak. En zit nog steeds te dubben over welk energie contract. Ik merk dat ik nog veel te weinig weet aangaande de dynamische tarieven.Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:34:
Dit is wel een lastige horde om te nemen:
[Afbeelding]
[...]
Hier is de auto max aan het laden, de wasmachine, droger en vaatwasser staan aan en de warmtepomp voor het zwembad staat deze keer op maximale boost ipv eco modus.
De buren zullen wel denken dat ik gek ben, maar als niemand de overtollige stroom van hun zonnepanelen (ik verbruik die van mijzelf ruimschoots) affakkelt dan knalt het hele stroomnet eruit, dus ik ben juist goed bezig, al is het ook zeker in mijn eigen financiële voordeelDe Euro's die we zo allemaal overhouden kunnen we weer mooi in crypto investeren.
UberLurker Departement #GG.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jwVObKiDKRMaVCbcYnsjEGAK.jpg?f=user_large)
Overigens begrijp ik niet dat de overheid niet verplicht dat alle openbare laadpalen met dynamische tarieven moeten werken. Dat zou voor heel wat balans in het net kunnen zorgen. Ik zie in mijn wijk iedereen nog om 18 uur slaafs de stekker inpluggen.
[ Voor 26% gewijzigd door knakworst op 28-05-2023 17:31 ]
Samenvatting, 3 opties:Skrunsies schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:19:
[...]
Moet me er toch maar eens in verdiepen. Volgende maand komen de panelen hier op t dak. En zit nog steeds te dubben over welk energie contract. Ik merk dat ik nog veel te weinig weer aangaande de dynamische tarieven.
- Meer opwek met de panelen dan je verbruikt -> Vast contract en salderen
- Minder opwek met de panelen dan je verbruikt en slecht te sturen richting de goedkoopste uren -> Vast óf dynamisch icm SAP -> Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic.
- Minder opwek met de panelen dan je verbruikt en goed te sturen richting de goedkoopste uren met bijv. een elektrische auto -> Dynamisch contract -> Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. & Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
Maar hier uiteraard op deze manier offtopic....
ik zit sinds november 2022 bij ANWB dynamische energie contract, misschien wel de beste overstap die ik gemaakt heb, anders zat ik nog bij die dure ENECO en heeft me zeker al €1200 bespaard.Skrunsies schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:19:
[...]
Moet me er toch maar eens in verdiepen. Volgende maand komen de panelen hier op t dak. En zit nog steeds te dubben over welk energie contract. Ik merk dat ik nog veel te weinig weet aangaande de dynamische tarieven.
dynamische prijzen liggen sinds die tijd ver onder variable en vaste prijzen.
en sinds iedereen aan die zonnepanelen gaat is het nu echt gunstig/voordelig om dit te doen.
Stack Sats
Zolang het kan, profiteert ervan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hahaha, deze uitspraak is goud!Pelox schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:11:
[...]
Je kan voor nu ook een ombouw voor je airco bouwen en daarmee het verbruik dramatisch vergroten.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zie dat @Taro me al voor is geweest, wat hij zegt!Skrunsies schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:19:
[...]
Moet me er toch maar eens in verdiepen. Volgende maand komen de panelen hier op t dak. En zit nog steeds te dubben over welk energie contract. Ik merk dat ik nog veel te weinig weet aangaande de dynamische tarieven.
Vorig jaar kreeg ik te horen: "maar meneer, zoveel panelen heeft u niet nodig!"
Nee klopt, nu niet.
Het blijkt dat de verkopers totaal niet stil staan bij de toekomst of gewoon niet willen verkopen

Achteraf slechte installatie maar dat is een ander verhaal.
Wel een opmerking waar je bij moest zijn om hem te begrijpen
Inderdaad!Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:09:
[...]
Wel een opmerking waar je bij moest zijn om hem te begrijpen
Maar ik zal het erbij laten
Hoorde ik 6 jaar geleden ook, alles vol gelegd tegen het advies in. Tegenwoordig kom ik tekortelektriekert schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:08:
[...]
Ik zie dat @Taro me al voor is geweest, wat hij zegt!
Vorig jaar kreeg ik te horen: "maar meneer, zoveel panelen heeft u niet nodig!"
Nee klopt, nu niet.
Het blijkt dat de verkopers totaal niet stil staan bij de toekomst of gewoon niet willen verkopen.
Achteraf slechte installatie maar dat is een ander verhaal.
En ach, recent zat ik beneden aan de eettafel te werken. Kwamen ze bij de achterburen zonnepanelen installeren op een overkapping in de achtertuin. Ik werd verblind door de aluminium staanders en mijn bloeddruk begon al op te lopen. Al jarenlang zeiken ze op iedere verjaardag zonnepanelen en EV's af. Het is slecht voor het milieu, wat gaat hij met zijn overschot doen (wijzende naar mijn inmiddels afbetaalde zonnepanelen waarmee ik gratis mijn auto oplaad...). etc. En dan ga je 1,5 jaar voordat het salderen wordt afgeschaft nog even panelen op je overkapping plaatsen... Staat die knakker naar het zuiden, oosten en westen te wijzen en besluiten ze uiteindelijk maar 2/3e van de panelen te plaatsen op een slechte richting omdat ons huis ervoor staat en de andere richtingen geen optie zijn. (Iets met voorbereiding?) Dus nu hebben ze 2 paar panelen liggen (arbeidsloon vs opbrengst heeft een slechte R:R) op een richting waarbij ze 9 van de 10 keer niet thuis zijn en dus gaan ze terugleveren tegen een kloteprijs en van het net gebruiken tegen de hoofdprijs. Vroeger had ik aangebeld, ze uitgelegd wat een slimmere oplossing was en had ik ze geholpen. Tegenwoordig denk ik: Niet mijn probleem, lever het maar lekker tegen een k*tprijs terug, dan verbruik ik jouw stroom wel en krijg ik er geld voor terug, thx
Sommige in dat subforum zijn me er toch ook een paar hoorPelox schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:11:
[...]
Je kan voor nu ook een ombouw voor je airco bouwen en daarmee het verbruik dramatisch vergroten.
Sluit je deze rond de 27.8k? Of laat je deze long lekker doorlopen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Begint er op te lijken jasjorremans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:06:
Straks een dikke groene dildo die dwars door de 27.4 en 27.8k heen beukt?
Ik laat hem lekker lopen denk ik, gaat prima zo.sjorremans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:23:
[...]
Sluit je deze rond de 27.8k? Of laat je deze long lekker doorlopen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/SzBrEUwTv0L2Zx9SlqTBW3V2.png?f=user_large)
Leuk leesvoer zeg! Wat je allemaal kan verzinnen om geld te besparen..Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:27:
[...]
Samenvatting, 3 opties:Wel leuke topics om door te spitten, kan je heel veel geld schelen. Hier vandaag de auto opgeladen, het zwembad verwarmd, tig wasjes/vaatwasjes/drogers gedraaid, de zonnepanelen zelfs even uitgeschakeld en krijg nog Euro's terug
- Meer opwek met de panelen dan je verbruikt -> Vast contract en salderen
- Minder opwek met de panelen dan je verbruikt en slecht te sturen richting de goedkoopste uren -> Vast óf dynamisch icm SAP -> Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic.
- Minder opwek met de panelen dan je verbruikt en goed te sturen richting de goedkoopste uren met bijv. een elektrische auto -> Dynamisch contract -> Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. & Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
Maar hier uiteraard op deze manier offtopic....
In mijn geval zou dat zijn, besteed geen tijd aan energie zaken maar koop eens wat minder shitcoins..
🤡
Nah, btc zit nog steeds in een dikke falling wedge die uit gaat spelen met een target van 30-32ktechnoaddict schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:23:
Mooie kaars! Over 5 min de top en dan gaan we weer een maand lang op 26.500 zitten.
Moon soon
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Jammer is dat he, als die extra entry nou gewoon een nieuwe positie werd, dan kon je blijven genieten van de originele entry en het hogere percentageStovirpi schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:30:
[Afbeelding]
Moooon. Originele entry ligt lager, add-on gedaan die nu mooi uitpakt.
Maar leverage traden is sowieso wel makkelijk te beïnvloeden qua percentage, huidige positie omzetten naar 100% en je percentage is ineens 2x zo hoog....
Haha, het zijn duidelijk geen vrienden van jeTaro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:19:
[...]
Hoorde ik 6 jaar geleden ook, alles vol gelegd tegen het advies in. Tegenwoordig kom ik tekort
En ach, recent zat ik beneden aan de eettafel te werken. Kwamen ze bij de achterburen zonnepanelen installeren op een overkapping in de achtertuin. Ik werd verblind door de aluminium staanders en mijn bloeddruk begon al op te lopen. Al jarenlang zeiken ze op iedere verjaardag zonnepanelen en EV's af. Het is slecht voor het milieu, wat gaat hij met zijn overschot doen (wijzende naar mijn inmiddels afbetaalde zonnepanelen waarmee ik gratis mijn auto oplaad...). etc. En dan ga je 1,5 jaar voordat het salderen wordt afgeschaft nog even panelen op je overkapping plaatsen... Staat die knakker naar het zuiden, oosten en westen te wijzen en besluiten ze uiteindelijk maar 2/3e van de panelen te plaatsen op een slechte richting omdat ons huis ervoor staat en de andere richtingen geen optie zijn. (Iets met voorbereiding?) Dus nu hebben ze 2 paar panelen liggen (arbeidsloon vs opbrengst heeft een slechte R:R) op een richting waarbij ze 9 van de 10 keer niet thuis zijn en dus gaan ze terugleveren tegen een kloteprijs en van het net gebruiken tegen de hoofdprijs. Vroeger had ik aangebeld, ze uitgelegd wat een slimmere oplossing was en had ik ze geholpen. Tegenwoordig denk ik: Niet mijn probleem, lever het maar lekker tegen een k*tprijs terug, dan verbruik ik jouw stroom wel en krijg ik er geld voor terug, thx
Het is dat wij pas sinds 2,5 jaar een huis hebben (ons eerste huis) en dat we ruim een half ton erin hebben gestoken (60% bouwdepot) om te verbouwen/verduurzamen. (Was label F/G)
Als ik zie hoeveel geld we al hebben bespaard door ff door te pakken qua de bankrekening leegplunderen levert dat toch wel een aardig rendement op.
Kan er weer meer naar Crypto vloeien.
Vandaag ff bekeken wat mijn auto per jaar aan brandstof kos, dat is een maandsalaris.

De gebreken nemen langzaamaan toe en ik repareer alles zelf.
Dan een bijna nieuwe auto met minder onderhoud (wel duurdere verzekering) en regelmatig “gratis” laden spreekt mij wel aan.
Daarvoor wil ik wel genoeg vermogen hebben (deels via Crypto opgebouwd).
En dat ik dan laat zeggen Max 20% van het vermogen daaraan besteed.
Way off-topic
Ik kan het verder prima met ze vinden, eigenlijk met iedereen wel, maar ik kan gewoon best wel vaak pissig worden op mensen die iets niet begrijpen en maar wat doen. En dan lekker over een paar maanden klagen dat het toch allemaal geen reet opbrengt die panelen en men er niet van af wist dat de salderingsregeling werd afgeschaft. Of je koopt Bitcoin op de top om daarna lekker te klagen dat crypto één groot pyramidespel is. Of men koopt een goedkope EV om daarna te klagen dat men maar 113 km in de winter kan rijden en dat het echt de toekomst niet is. Of je vraagt of het slim is om nog in PEPE te investeren om daarna -20% te gaan in een paar dagen. Doesn't compute....elektriekert schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:38:
[...]
Haha, het zijn duidelijk geen vrienden van je
Haha, precies dit!Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:43:
[...]
Ik kan het verder prima met ze vinden, eigenlijk met iedereen wel, maar ik kan gewoon best wel vaak pissig worden op mensen die iets niet begrijpen en maar wat doen. En dan lekker over een paar maanden klagen dat het toch allemaal geen reet opbrengt die panelen en men er niet van af wist dat de salderingsregeling werd afgeschaft. Of je koopt Bitcoin op de top om daarna lekker te klagen dat crypto één groot pyramidespel is. Of men koopt een goedkope EV om daarna te klagen dat men maar 113 km in de winter kan rijden en dat het echt de toekomst niet is. Of je vraagt of het slim is om nog in PEPE te investeren om daarna -20% te gaan in een paar dagen. Doesn't compute....
Ik doe altijd wel overijverig onderzoek dus mij zullen dat soort dingen niet zo snel overkomen

Het kan in principe nog steeds met een subaccount. Persoonlijk doe ik dat enkel als ik bijvoorbeeld een short open als hedge. Normaal trade ik niet eens met dit soort leverage. Alleen dit was het resultaat van enkele alcoholische versnaperingen en een klein bedrag. Geen lambo als we doorstoten naar de 28k of 30k.Taro schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:35:
[...]
Jammer is dat he, als die extra entry nou gewoon een nieuwe positie werd, dan kon je blijven genieten van de originele entry en het hogere percentage
Maar leverage traden is sowieso wel makkelijk te beïnvloeden qua percentage, huidige positie omzetten naar 100% en je percentage is ineens 2x zo hoog....
En eens, percentage verhogen is niet het probleem. Meeste mensen vergeten echter dat het de positiegrootte niet aanpast, enkel je liquidatieprijs.
Stack Sats
Dildo confirmedsjorremans schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:06:
Straks een dikke groene dildo die dwars door de 27.4 en 27.8k heen beukt?
gaan we boven de 31k sluiten einde vd maand?
Waar heb ik net maar zitten kijkenKol Nedra schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:23:
Ethereum en Cardano betalingen in 2050![]()
[YouTube: Food in 2050]

:fill(white):strip_exif()/f/image/VS11Nj7iaTSH9X9AlOOG97jH.png?f=user_large)
Maand groen closen zou mooi zijn. Lets goKol Nedra schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:35:
vandaag weekly close, ook bijna tijd voor montly close
gaan we boven de 31k sluiten einde vd maand?
Hele dag buiten bezig geweest, dus helaas geen long geopend. Net maar ff gedaan dus, maar geen mooie lage entry jammer genoeg.
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 29-05-2023 00:03 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nog steeds geen winst gepakt of de gedachte te sluiten? Wat is je TP? 28.6? Of laat je deze lopen en wacht je tot btc de 30-33k regio gaat opzoeken?
Ja lastig he? Ik vind het altijd erg makkelijk om winst of verlies te nemen, dat doe ik zonder problemen. Maar deze wil ik wel laten lopen omdat ik het gevoel heb dat er veel meer in zit....sjorremans schreef op maandag 29 mei 2023 @ 00:12:
[...]
Nog steeds geen winst gepakt of de gedachte te sluiten? Wat is je TP? 28.6? Of laat je deze lopen en wacht je tot btc de 30-33k regio gaat opzoeken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/17Jifve0RTcixmZ0YzGoqozN.png?f=user_large)
Heb geen TP of SL ingesteld. Heb deze trade geopend met mijn PEPE+LADYS inzet + winst, dus vind het sowieso al prima
Ik zou zoiets laten lopen met een stop loss op een leuke winst. Je kan nu dikke winst pakken, maar dit laten lopen als we een ATH doen, dat is pas winst. Eens zien wat de weekly 7MA gaat doen, maar iets als dit kunnen laten lopen is wat je wil. Constant zoiets openen en dan winst moeten pakken omdat het toch weer omlaag gaat is prima. Alleen het kunnen laten lopen vanuit een bodem naar ATH, daar zit een megawinst als het lukt. Zie het maar als bijvoorbeeld nu 100 euro pakken of later als het toch zakt 40 euro pakken, maar zet ie door pak je 1000 euro. Risk to Reward is geweldig met zoiets.sjorremans schreef op maandag 29 mei 2023 @ 00:12:
[...]
Altijd lastig en nu een beetje extra aangezien het een weekend pump is.. aan de andere kant, debt ceiling akkoord kan wel voor wat extra vuurwerk zorgen?Taro schreef op maandag 29 mei 2023 @ 00:15:
[...]
Ja lastig he? Ik vind het altijd erg makkelijk om winst of verlies te nemen, dat doe ik zonder problemen. Maar deze wil ik wel laten lopen omdat ik het gevoel heb dat er veel meer in zit....
[Afbeelding]
Heb geen TP of SL ingesteld. Heb deze trade geopend met mijn PEPE+LADYS inzet + winst, dus vind het sowieso al prima
Maar goed je speelt al met winst dus dan kan deze prima laten lopen inderdaad.
28.6k is in ieder geval al heel dichtbij en zeker wel haalbaar op kort termijn vermoed ik
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!