[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.338 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:41:
[...]

Kwa exit plan, zit ik op dit moment op een streefbedrag. En ben ik ook echt wel van doel dan uit te stappen. Dan is het voor mij een leuke rit geweest van 3-4 jaar.
Je zit hier dus nog wel een jaartje of 12. Gezellig!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:07:
[...]

Gaaf man!

Is dat een 1:18, of 1:24 model?
Heh nu je het zegt lijkt het inderdaad wel een schaalmodel zo op het ronddraaiende plateau, maar been de schaal is 1:1 ;)

Nu even een poosje op water en brood en een DCAtje skippen en dan na de zomer er weer vol tegenaan!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:43
Khaelos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:23:
[...]
Nu even een poosje op water en brood en een DCAtje skippen en dan na de zomer er weer vol tegenaan!
Same! :) Alleen voor het DCA gedeelte niet, deze loopt gewoon door.
Maar voor mij staat deze jongen te wachten..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tkaGCp8EAun04CqyTcVJWRDr6Ok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DPKZnCbiw4GymkkxJOy4rYeA.jpg?f=fotoalbum_large

Duurt lang!! :+ Inmiddels alweer 29 weken verder sinds bestelling, maar hij staat eindelijk in de showroom..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Zozo allemaal dikke autos hier, materialisme steekt weer de kop uit. Ieder zn ding hoor.. maar imo is een auto de slechtste investering ever.
Eventjes plezier voor een tiental duizenden euros, mij niet gezien. En dat geld steek ik liever in verduurzaming huis of vakanties/herinneringen.

Maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om met eventuele winsten van Bitcoin een nieuwe auto te kopen. Ik rij mijn 20 jaar oude bak nog met volle tevredenheid overigens.
Geen vervelende "rij assistenten" en gekke corrigerende functies die het rijplezier verminderen hier.

Alleen airco, cruise control is voldoende voor mij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
Dan doe ik ook maar even mee, ik heb vandaag deze jongens binnen gekregen (gekocht met ETH winsten):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jB0rJrpLyrneqVtmS8rCKG6ImMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D7v5muoQYemIjVSZRbZtum0m.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 24-05-2023 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
Nopheros schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
Dan doe ik ook maar even mee, ik heb vandaag deze jongens binnen gekregen (gekocht van ETH winsten):

[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je geboortedag!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Fock it!

Ik doe mee, deze daarnet van mijn dikke PLU cashback gekocht *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFcVF23oWuvGqBBrVMqOll0bb74=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6KOzedHbHx3Dh4wUJRPiOTUs.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Congratz @Nopheros

[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 24-05-2023 13:58 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Dan doe ik ook maar even mee, ik heb vandaag deze jongens binnen gekregen (gekocht van ETH winsten):

[Afbeelding]
Blauw logo, dikke tech!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30
Vis schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:53:
Zozo allemaal dikke autos hier, materialisme steekt weer de kop uit. Ieder zn ding hoor.. maar imo is een auto de slechtste investering ever.
Eventjes plezier voor een tiental duizenden euros, mij niet gezien. En dat geld steek ik liever in verduurzaming huis of vakanties/herinneringen.

Maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om met eventuele winsten van Bitcoin een nieuwe auto te kopen. Ik rij mijn 20 jaar oude bak nog met volle tevredenheid overigens.
Geen vervelende "rij assistenten" en gekke corrigerende functies die het rijplezier verminderen hier.

Iedereen zijn ding toch, ik vind extravagante vakanties juist geldverspilling. Liever 340 dagen in het jaar thuis alles tip top voor elkaar dan 14 dagen Ibiza.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Dan doe ik ook maar even mee, ik heb vandaag deze jongens binnen gekregen (gekocht met ETH winsten):

[Afbeelding]
Gefeliciteerd!

Ik heb zojuist van mijn eerste salaris een nieuwe huntingtrip betaald en 2 flufjes shitcoins en een flafje eth gekocht.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
BTC100K2021 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:13:
[...]

Iedereen zijn ding toch, ik vind extravagante vakanties juist geldverspilling. Liever 340 dagen in het jaar thuis alles tip top voor elkaar dan 14 dagen Ibiza.
Ik heb het graag allebei.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:08

YES

Moderator General Chat

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
Thnx @YES @Pelox @zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:06

NeoflexNL

Forever young

Ja, van harte @Nopheros !

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

BTC100K2021 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:13:
[...]

Aan 14 dagen Ibiza hou je inderdaad geen herinneringen over, enkel minder hersencellen en een verkleinde lever 🍻🕺

Het zullen wel fases zijn in je leven, de een vind autos belangrijk, de ander feest vakanties, de ander weer gezellig met de fam op de camping milfjes hunten.
Zoveel mensen, zoveel wensen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:12
Mooi al die dikke aankopen.
Die hoop ik ook ooit eens te delen maar voorlopig is er helemaal geen winst, BTC op 26k is nog echt te mager om iets af te romen.
Elke losse euro ram ik direct in de guurste shitcoins. Heerlijk.

En vakantie of auto? Dat staat volledig los van crypto. Ik ga echt niet vaker weg bij winst of een dikkere auto kopen, mijn idee is gewoon investeren wat je niet nodig hebt en dan komt er winst die je niet nodig hebt.
Wat we er dan mee gaan doen zien we dan wel weer.
Misschien organiseer ik wel een bbq op m’n eiland.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMitfaYMw9RRuK9qoKnLhxCHMG0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kNDmKa6PDRTlsW1wdnuyaQF7.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Alleen @YES, @Pelox en @zwembroek ? ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0J6VtuuQXNSdKSaxQNzw2qiwTE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lHQE5nBMZzUbLsSvIfi1yGS3.png?f=user_large

Hier dan pak aan met je stomme verjaardag :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:37:
[...]

Alleen @YES, @Pelox en @zwembroek ? ;(

[Afbeelding]

Hier dan pak aan met je stomme verjaardag :(

[Afbeelding]
Had je edit gemist, jij ook bedankt hoor ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:48
Heb onderstaande gekocht van mijn volledige winst bij de vorige Bullrun... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bdwwkFcIehTmxnHYoHKpbYkU_U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iXvfQs2FCdV2YZTjb9oH27cm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Nopheros schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:46:
[...]

Had je edit gemist, jij ook bedankt hoor ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqaW7uM7vFUxoE4smvJPLqrYh3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4ZTOfCTwu9FNCjMinNC9BqCQ.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Hoezo kunnen jullie al extra spullen kopen? }:O

Harteflats @Nopheros , mogen de cryptogoden je goed gestemd zijn vandaag!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
https://beincrypto.com/ho...rictions-stifle-industry/

Hong Kong’s Securities and Futures Commission (SFC) will require firms intending to locally offer retail crypto products to comply with asset custody and segregation regulation.

The agency announced the new regulations following a recent consultation.

Hong Kong Retail Investors Cannot Hold Stablecoins
Early crypto license applicants can only list Chainlink, Cardano, Polygon, Avalanche, Solana, Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash, Litecoin, and Polkadot. These coins appear on at least two of the major crypto indexes from Galaxy, Bitwise, WisdomTree, 21Shares, and Nasdaq.

@Skrunsies Polkadot moon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:31
Speaking of...
(x-post om het percentage inhoudelijke posts wat te laten groeien)
blog over hoe het verder gaat

tldr;
[...]we have made the decision to accelerate the open sourcing roadmap! We will include as much of the Ledger operating system as possible, starting with core components of the OS, and Ledger Recover, which won’t be released until this work is complete. Furthermore, we will open source the Ledger Recover protocol, [...]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 03-10 18:30
BTC zit ondertussen in de 4e rode weekly candle, als we deze rood sluiten is dat voor het eerst sinds april/mei 2022.

Boiling frog effect, langzaam zakken we weer richting 25K en dan is ineens die wick naar de vorige ath (19K) niet zo ver weg meer. Of die relevant is weet ik niet, maar lijkt mij wel een mooi ankerpunt als lokale bodem.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-05-2023 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Over GalgaDOT gesproken, die kwam ik gisteren tegen in de film Fast X :o
wat ik totaal niet verwachtte

dus zo zie je: je verwacht dat GalgaDOT dood was, wacht maar in next bullrun met DOT :7

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-05-2023 15:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Een auto is een slechte investering, misschien ook wel de slechtste investering, als het al een investering is.

Maar het is wel een manier om ‘virtuele cryptowinst’ om te zetten in iets tastbaars.

Wat je dan eventueel later weer kan verkopen voor iets anders (in het geval van een auto met een lagere prijs)

Maat van mij liet 2 jaar geleden (eerste top van Ethereum) zijn pf waarde zien en toen grapte we nog dat je er een Lambo van kon kopen.

Lang verhaal kort, daarna alles kwijtgeraakt in een ‘Celsius achtige constructie’

Dus soms is het beter om gewoon wel die auto te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
een auto kan een investering zijn, maar niet dit soort type auto's maar oldtimers :)

of koop een auto die nog ~5 jaar van oldtimer status verwijderd is, knap hem op en verkoop het wanneer het oldtimer status gehaald heeft.
grote kans dat het op de markt voor een stuk hogere prijs verkocht kan worden omdat je voor deze auto's geen wegenbelasting voor hoeft te betalen.

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Mijn auto is letterlijk nu meer waard dan toen ik m kocht. Het is een redelijk populaire auto, en de inflatie heeft hier ook bij geholpen.
Dat heeft m'n auto niet. En dat is ook een voordeel, "Wat er niet op zit kan ook niet stuk".

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:08
Ben benieuwd of de 26.4K houdt.. :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:11

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tthRwHO_-huYopuBwZTN8rUzGLg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nrysIuHI5UeQfl8MEjoiAoH7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
sjorremans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:52:
Ben benieuwd of de 26.4K houdt.. :+
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:08
Kom nu maar op met die 25k dan, heeft wel lang genoeg geduurd

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:10
FTX 2.0 ?
https://www.crypto-inside...eurs-wil-doorstart-maken/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Cn6DpcFn33b15csTy5JRctf6Gs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yW7ObdIxcsIZpN4i1LFXprk1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 24-05-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Oeh bliksem Piebe!

Zal als de brandweer mijn DOT jes avast unstaken *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
zo weer een fluff ETH gekocht......die staat in de wachtrij voor 1 maand voordat ik er staking rewards van krijg 🥹

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En nog steeds geen capitulatie van de alts. Zie btc dominance.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiyuuciPT4pqPIZj6jYWgGh8qrw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nTd3maoRWK3CRWz66Ib49ldf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:19
Kol Nedra schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:39:
zo weer een fluff ETH gekocht......die staat in de wachtrij voor 1 maand voordat ik er staking rewards van krijg 🥹
Waarom dan niet direct staken via Lido? Dat laatste kan sinds kort ook via Bybit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jvel92 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:55:
[...]

Waarom dan niet direct staken via Lido? Dat laatste kan sinds kort ook via Bybit.
ik zal eens kijken bij ByBit, thx

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 21:38
Ik heb ook een investering gedaan, 101 euro om mij te laten inschrijven in de Kruispuntbank van Ondernemingen. Ben als zelfstandige in bijberoep begonnen, eerste stap weg van loonslaaf zijn. Al valt het wel allemaal mee bij mij, moet niet te hard werken voor wat er elke maand binnenkomt. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:43:
[...]
Een auto is een slechte investering, misschien ook wel de slechtste investering, als het al een investering is.

Maar het is wel een manier om ‘virtuele cryptowinst’ om te zetten in iets tastbaars.
Ik heb 2-3 maanden geleden een gedeelte van mijn crypto pf aan een nieuwe auto besteed, als investering. Voorheen had ik een lease auto en gooide ik iedere maand de bijtelling weg, nu heb ik een mobiliteitsbudget. Ik heb alles zo geregeld dat ik er per km meer aan overhoud dan energie, verzekering, onderhoud en afschrijving mij kosten.

Duurt natuurlijk wel even voordat ik de investering eruit heb, maar zo probeer ik alles aan te vliegen. Ik heb fitnessapparatuur aangeschaft en al jaren geen abonnement meer. Ik nam serverhosting af voor een aantal websites en heb nu betalende klanten die de kosten van de server dekken. Ik heb een aquarium dat geld oplevert door de planten en vermenigvuldigende dieren te verkopen en zo heb ik nog wel meer "side hustles" ;)

Gewoon een beetje ondernemen, zaken goed uitzoeken en slim aanvliegen, dan liggen de kansen en mogelijkheden vaak wel voor het oprapen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
Zo te zien is het bijna tijd om het vakantiegeld in te ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
1W MA200 lijkt het vooralsnog te houden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbPb9dexVGtN-n9lqolv_HH90C8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kF1PnOeNfAZLTsKTqAgZJ10H.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:22:
[...]

Ik heb 2-3 maanden geleden een gedeelte van mijn crypto pf aan een nieuwe auto besteed, als investering. Voorheen had ik een lease auto en gooide ik iedere maand de bijtelling weg, nu heb ik een mobiliteitsbudget. Ik heb alles zo geregeld dat ik er per km meer aan overhoud dan energie, verzekering, onderhoud en afschrijving mij kosten.

Duurt natuurlijk wel even voordat ik de investering eruit heb, maar zo probeer ik alles aan te vliegen. Ik heb fitnessapparatuur aangeschaft en al jaren geen abonnement meer. Ik nam serverhosting af voor een aantal websites en heb nu betalende klanten die de kosten van de server dekken. Ik heb een aquarium dat geld oplevert door de planten en vermenigvuldigende dieren te verkopen en zo heb ik nog wel meer "side hustles" ;)

Gewoon een beetje ondernemen, zaken goed uitzoeken en slim aanvliegen, dan liggen de kansen en mogelijkheden vaak wel voor het oprapen.
Slim bekeken! Ik denk ook altijd nog een beetje in het ‘ik koop een 2dehands brandstofauto’.

En daar verlies je gemiddeld gezien altijd op volgens mij.

Er zullen anno 2023 vast betere opties zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Slim bekeken! Ik denk ook altijd nog een beetje in het ‘ik koop een 2dehands brandstofauto’.

En daar verlies je gemiddeld gezien altijd op volgens mij.

Er zullen anno 2023 vast betere opties zijn inderdaad.
Klopt, daarom voor een nieuwe EV gegaan. >5 jaar garantie, geen wegenbelasting en tot nu toe gemiddeld <2,50 Euro per 100 km aan "brandstofkosten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Voor de auto fanaten hier een reminder: :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yH6w82rlI1WFjeJ5EOSJq7J5ghs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vNBYbKG86rLpMHwbKTRDvJUJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:06:
Voor de auto fanaten hier een reminder: :>

[Afbeelding]
Hetzelfde geldt voor een huis, je gereedschap, apparatuur zoals mooie TV's, vakanties, etc. Maar ik leef ook nu én er is geen enkele garantie dat Bitcoin ooit weer een nieuwe ATH neerzet. Ik ga bewust niet all-in, over een paar jaar was het misschien achteraf gezien wel fijn geweest, maar dan heb ik ook een paar jaar lang minder genoten en plezier gehad gedurende mijn leven.

Ik geniet nu en heb voldoende crypto om nog meer te genieten bij een volgende ATH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
Taro schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:12:
[...]

Hetzelfde geldt voor een huis, je gereedschap, apparatuur zoals mooie TV's, vakanties, etc. Maar ik leef ook nu én er is geen enkele garantie dat Bitcoin ooit weer een nieuwe ATH neerzet. Ik ga bewust niet all-in, over een paar jaar was het misschien achteraf gezien wel fijn geweest, maar dan heb ik ook een paar jaar lang minder genoten en plezier gehad gedurende mijn leven.

Ik geniet nu en heb voldoende crypto om nog meer te genieten bij een volgende ATH.
Dat is het belangrijkste, nu leven want later is niet voor iedereen weggelegd.
Je kan al je vakantiegeld in Btc stoppen en je vakantie skippen, of gewoon lekker een dikke vakantie boeken en hard genieten. Ik ga voor het laatste.
Als Btc ooit 1 miljoen waard is en je hebt nu sats zit je toch wel goed.
En, wellicht zullen vele dikke cashback krijgen op hun vakantie uitgaven, heb je dubbel plezier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

All-in is ook niet zo verstandig nee, ben ik zeker met je eens.
Wat je wèl kan doen is:
Kleiner huis kopen = lagere hypotheek kosten
Budget auto rijden = lagere aanschaf/lease kosten
Budget gereedschap kopen ipv Stanley tools
Een tv model van 1 jaar terug in de uitverkoop nemen ipv het huidige jaar.
Vakantie naar Terschelling ipv Dubai (al is Dubai wel een crypto vriendelijker oord)
Schultenbrau ipv Hertog Jan (dit is een geintje natuurlijk)
Etc etc...

Er een sport van maken om meer fiat over te houden voor satjes, en alsnog te kunnen genieten van het leven :)

Bitcoin en het hele wereldje heeft mij in ieder geval doen nadenken over het omgaan met geld (al had ik dat al deels van thuis uit meegekregen) en het besef krijgen dat je net zo goed kunt genieten van het leven met minder duur materialisme en niet altijd alles moet hebben omdat de buurman dat ook heeft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
@Vis ^mindset = key

ook al is leven duurder geworden afgelopen 2 jaar ik hou meer geld over dan ooit tevoren!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Op de aggr trade (5min) staat er bij me onderaan (rekt) een liquidatie a 157mil. Heeft die gast bijna 6.000 bitcoins kwijtgespeeld?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PlanR schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:10:
Op de aggr trade (5min) staat er bij me onderaan (rekt) een liquidatie a 157mil. Heeft die gast bijna 6.000 bitcoins kwijtgespeeld?
Ja, wrijf het er maar even in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Op naar de 22 of 24k zeker..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Pelox schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:12:
Op naar de 22 of 24k zeker..
Si

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Allemaal vakantiegeld erbij en bouncen maar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Op naar de 12,5k....daar ligt enorm veel liquiditeit. Kijk maar naar de heatmaps. Kan Capo toch zeggen dat hij gelijk had. Kan ik mooi een hele Bitcoin toevoegen aan mijn dan behoorlijk rekte portfolio.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tsja lastig wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander misschien minder.

Dromen zijn goed. En wanneer je de rijkdom hebt om er in te investeren, waarom zou je het dan niet proberen.

Probeer alleen niet het hier en nu uit oog te verliezen. Ook ik zit in een ‘goedkope’ woning, maar heb mijn garage omgebouwd tot kamer voor mijn dochter. Had ook prima een groter huis met ‘Tiny house’ kunnen kopen/bouwen.

Van de andere kant had ik ook op zolder een kamer kunnen maken. Was veel goedkoper geweest.

Ik rij 60k per jaar in eigen auto ( net zoals @Taro een goeie regeling, dat auto rijden voor mij ‘uit’ kan ) auto aanschaf toenertijd 35k. Is een diesel. Dus nu geen stuiver meer waard. Maar rijd nog super fijn. Dus geen behoefte voor een ander..

Gasprijzen waren ( zijn ) ontzettend hoog, ook ik probeer mijn kids bij te brengen zuinig met zaken om te gaan en dat een half uur douchen niet nodig is.
Wanneer ik mijn kids dan bij mijn ex vandaan haal en ze durven bij mij niet te douchen, omdat mama zegt dat het te duur is. Dan mogen ze van mij direct een uur onder de douche. Dan maar wat satjes minder.

Nou ja moraal van het verhaal. Voor de meeste dingen kan je meerdere keuzes maken. Zolang je maar niet vergeet ook nu te leven d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:20:
Op naar de 12,5k....daar ligt enorm veel liquiditeit. Kijk maar naar de heatmaps. Kan Capo toch zeggen dat hij gelijk had. Kan ik mooi een hele Bitcoin toevoegen aan mijn dan behoorlijk rekte portfolio.
Rustaaaagh

We mogen toch wel gewoon even de 25k testen? Waarom direct weer 50% eraf?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Vis Helemaal mee eens. Ik maak vaak een afweging of ik er het beste, nieuwste, ouder of 2e hands model van wil kopen.

Daarbij weeg ik comfort en geluk altijd af tegen de financiële investering icm focus op de lange termijn. Ik ga op vakantie niet op een klote matras liggen omdat ik daardoor 200 Euro bespaar. Of een 2e hands wasdroger kopen met een hoger energieverbruik.

Als een cent extra geen extra voordeel biedt, dan doe ik het niet en al helemaal niet om daarmee beter over te komen richting anderen. Als goedkoper bier net zo lekker is, dan ga ik daarvoor. En ik weeg ook de tijdsinvestering af. Ik ken iemand die gerust 8 uur kan zoeken naar een vliegticket dat 13 Euro goedkoper is.

Iedereen gaat hier anders mee om, maar het kan je inderdaad enorme hoeveelheden geld besparen.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:50
Ik heb wat gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKN0OkIwvWIoQcDnwoFCgviZSyU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/as3U3wWcVNSCRh5NM515dh0w.jpg?f=user_large
Nerdminer v2, bitcoin minen met een ESP32.
Kans op het vinden van een blok: ongeveer 1 keer in de 316326511782 jaar :')
Is dus puur voor de hobby.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

Eegee schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:09:
Ik heb wat gemaakt.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrSa13FDAHpgDPzH3f0jaBjnUPo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PnFzOrQQ1rMuj2Yfbia3byF5.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Gast, ik wil letterlijk net exact hetzeflde posten :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:17:
[...]

Gast, ik wil letterlijk net exact hetzeflde posten :P
Is het niet wat voor jou dan ? Je lijkt mij echt zo’n gelukszoekr }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede munt waar ik nog een extraatje van ongeveer 6k in kan prakken?

Vraag dit voor een boomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 03-10 22:51
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:33:
Weet iemand een goede munt waar ik nog een extraatje van ongeveer 6k in kan prakken?

Vraag dit voor een boomer.
Bitcoin is vandaag in de aanbieding. Vrijwel iedere andere munt trouwens ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik heb wat gemaakt.
[Afbeelding]
meer kans dan bij de staatsloterij :)

hoeveel kost het op jaarbasis?

@Verwijderd dit is iets voor jou voor je gameboy collectie :D

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 24-05-2023 21:41 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:58
Klacht: Mensen posten te weinig memes en moeten meer memes posten.

TS geeft het voorbeeld en probeert on topic te blijven met auto’s, zuinig leven en dumb&dumber.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQUwMniTpkVHJ7CgPcwOunliCII=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OMqfGZJ46U5MyRT2M5q9FmSk.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiHb-qv9PFvmcAZ4-Y5KPAbnT7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XHGBvW7otTybvXeJ6MIQ3xQo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iimSCLwLFgqwKyFWY3u8Yyf4Upg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uesm2bE9jfVh4IPAiXojHl7z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dAFJGebTJ1ax9IYONlhYhdnxPd0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMKZgAOLum5QE8X8SevFSmbV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4Fsiu8TCzXk4W47EM9LHkfpFaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EsKOvr1jMvxCWq2AmOWyhATz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 24-05-2023 21:42 ]

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ik heb wat gemaakt.
[Afbeelding]
Nice!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZetdytyqFB_7utEnyjiCeFK_So=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sPJhZW4nfbJq0xnao1TaJd3g.webp?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:50
Kol Nedra schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:38:
[...]
meer kans dan bij de staatsloterij :)

hoeveel kost het op jaarbasis?
M'n wattmeter is ofwel kapot of het is zo weinig dat het niet te meten is (hij zegt 0 watt).
Maar stel dat het 10 watt is (wat het volgens mij niet zal zijn), dan zou het 35 euro per jaar zijn of zo.

Het display kan ook uitgeschakeld worden, voor minder stroomverbruik.

[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 24-05-2023 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
NeoflexNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:24:
[...]

Rustaaaagh

We mogen toch wel gewoon even de 25k testen? Waarom direct weer 50% eraf?
Rustaaaagh niet zo snel 50% eraf!
Nee eerst de 25k testen, dan de 22k, dan de 20k, dan de 18k, dan de 15k en dan pas de 12,5k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:01:
[...]

Rustaaaagh niet zo snel 50% eraf!
Nee eerst de 25k testen, dan de 22k, dan de 20k, dan de 18k, dan de 15k en dan pas de 12,5k.
En dan:

Koop'n.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox
MrMrq schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:41:
Klacht: Mensen posten te weinig memes en moeten meer memes posten.

[Afbeelding]
Ik was nog een jonge dertiger toen ik met crypto begon.. ;(

Nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_6ri2n9vcOPHlwrdshWUKPEqSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nhsyCiclTs52v4gEN9TeLxiO.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Drom!

Hamsteren met die hap!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRWyT7OLAHe6l2zoG_JeuddtHvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vYwAn1JRAeMF9aMG7sqmIcHs.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Of die gekke Chinezen lanceren ons binnenkort naar de maan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHJahW1KDxpHc1sRKu5tYjgtZw0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ns3M1VfOmbUGtCKfsLzJhBjy.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwzSC21drdJCHeP8QurC5nEmE_Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rs7fAEHXgoh9NssmEcG6OPeK.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:29:
[...]

Of die gekke Chinezen lanceren ons binnenkort naar de maan.
[Twitter]
Heb gekeken maar kan er weinig van breien aangezien ik geen Chinees kan. Druk volkje blijft het met die vage klanken en fucking dwarsliggende tongvallen die onuitputtelijk uit hun irriterende kut bekjes lijkt te rollen.

Ik zit hier dus echt compleet zielloos naar te kijken, waar de fuck gaat dit over? Crypto op Chinese TV? Gepost op Twitter door een persoon of bot met een bored ape NFT avatar?

Is dit realiteit? Of zit ik hier gewoon in een psychose ofzo?

Alsof die fucking Chinezen niet zouden weten wat Crypto is? Dat volk heeft degenerate gambling zowat uitgevonden.

Eerlijk; als Bitcoin vanavond nog de 100k zou aantikken zou ik overigens nog geen sprankeltje blijdschap voelen, ben compleet hersendode zombie geworden wat betreft prijsspeculatie en crypto.

Vroeger kon dit wereldje me nog wel boeien, de laatste tijd vind ik het nog spannender om nieuwe sportsokken te kopen.

Compleet crypto lamgeslagen door de volgende generatie greater fools.

Ik druk nog wel maandelijks wat in Bitcoin maar eigenlijk vraag ik me soms af waarom nog.

De entertainment waarde van een 40 dagen oude bak nasi die al die tijd in de achtertuin heeft gestaan is nog hoger.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:00:
[...]

Heb gekeken maar kan er weinig van breien aangezien ik geen Chinees kan. Druk volkje blijft het met die vage klanken en fucking dwarsliggende tongvallen die onuitputtelijk uit hun irriterende kut bekjes lijkt te rollen.

Ik zit hier dus echt compleet zielloos naar te kijken, waar de fuck gaat dit over? Crypto op Chinese TV? Gepost op Twitter door een persoon of bot met een bored ape NFT avatar?

Is dit realiteit? Of zit ik hier gewoon in een psychose ofzo?

Alsof die fucking Chinezen niet zouden weten wat Crypto is? Dat volk heeft degenerate gambling zowat uitgevonden.

Eerlijk; als Bitcoin vanavond nog de 100k zou aantikken zou ik overigens nog geen sprankeltje blijdschap voelen, ben compleet hersendode zombie geworden wat betreft prijsspeculatie en crypto.

Vroeger kon dit wereldje me nog wel boeien, de laatste tijd vind ik het nog spannender om nieuwe sportsokken te kopen.

Compleet crypto lamgeslagen door de volgende generatie greater fools.

Ik druk nog wel maandelijks wat in Bitcoin maar eigenlijk vraag ik me soms af waarom nog.

De entertainment waarde van een 40 dagen oude bak nasi die al die tijd in de achtertuin heeft gestaan is nog hoger.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nNGFW3lB49_Y6jhRoA0rtwC0Jk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/giIW0ZvGyNVyX1LMKZXlUmkI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:00:
[...]
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik hoorde dus vandaag dat de man van deze foto net overleden is. Wat ie deed stelde niet veel voor, maar het was wel eerlijk werk.
RIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:26
Gezien de dikke pump van NVIDIA de afgelopen 24u, verwacht ik dat het AI narratief weer relevant wordt. Momenteel een bag FET gekocht. Lijkt zijn bodem te hebben gevonden en kan een mooie groei doormaken de komende dagen.

Cheeeeeers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:31:
[...]

Ik hoorde dus vandaag dat de man van deze foto net overleden is. Wat ie deed stelde niet veel voor, maar het was wel eerlijk werk.
RIP
Nu je het zegt, paar dagen geleden idd.
RIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:28
REKT :|

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]
Same. Vier weken van Nieuw Zeeland genoten. Nu nog zes dagen Hawaii. Omdat het kan, op de route ligt naar mijn stopover in San Francisco en het de 2x 12u vliegen mooi opbreekt. Kan ook vijf weken thuis blijven en het stuk slaan op satjes, maar dat kan ik die andere weken thuis nog altijd.

Aan jaarlijks vakantiegeld doen ze niet: krijg het maandelijks. Wenn fiat drop -O- Ach ja eerst maar nog een flat white down under en dan aloha cocktail op het strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:58
OK, wie haalde mij zojuist in op de A2 met kenteken P-390-HV?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb wat gemaakt.
[Afbeelding]
Jaja zou ik ook zeggen tegen de boormachinemeneer.

Ondertussen meneer unknown:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CG32d3D3nS8vwar_mrALsoBKVjc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rsXFMy69HE7TJb0kojUGcRdJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
MrMrq schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 07:41:
Zal wel geen gebruiker uit dit topic zijn, die rijden namelijk langzaam om op brandstof te besparen. Dan kunnen er weer een paar sats extra gekocht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jvel92 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:01:
[...]

Zal wel geen gebruiker uit dit topic zijn, die rijden namelijk langzaam om op brandstof te besparen. Dan kunnen er weer een paar sats extra gekocht worden.
Zijn wel in de aanbieding nu dus misschien was er iemand gewoon ietsje overenthousiast?

Tijd voor een incidenteel DCA momentje wellicht ook, al zit BTC wat mij betreft ook op een punt dat een verdere daling flink zou kunnen doorzakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
vandaag een extra dca inplannen, iets wat afgeprijsd is, is natuurlijk interessant

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jvel92 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:01:
[...]

guilty :+

en natuurlijk heb ik nog een oude kenteken: RE-69-KT

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 10:13

resusaapje

h less

Yep, ik duw ook wat extra fiat in mijn random dca.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CAKE nadert de 1.50. Op 1 januari stond die troep boven de 3 dollar. Wel een mooie apy.

[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 25-05-2023 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
elpee schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:47:
Gezien de dikke pump van NVIDIA de afgelopen 24u, verwacht ik dat het AI narratief weer relevant wordt. Momenteel een bag FET gekocht. Lijkt zijn bodem te hebben gevonden en kan een mooie groei doormaken de komende dagen.

Cheeeeeers.
Vooruit denken. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
elpee schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:47:

Cheeeeeers.
Jij verwacht toch een Bitcoin van 12k of lager? Waarom koop je dan wel een alt?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

zwembroek schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 08:49:
[...]

Jij verwacht toch een Bitcoin van 12k of lager? Waarom koop je dan wel een alt?
Als nou alle coins naar 12k gaan, kan je maar het beste in alts zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14:36
Had een spoedje, server lag plat O-) :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:40
Ff de bandjes opwarmen natuurlijk, die houden de garage weer warm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ah, 1500 pk en een nieuwprijs van 3.6 miljoen..
vast een early adaptor van pepe..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZuul-XcWYzZg-ZpOrLhnPN8z7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wYGD9HVmbEbUQM7gG5P744kk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door Don Guacamole op 25-05-2023 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
JUST IN: 🇩🇪 Germany officially enters recession.

@WatcherGuru

pom pom pom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:03
Don Guacamole schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:52:
[...]

Ah, 1500 pk en een nieuwprijs van 3.6 miljoen..
vast een early adaptor van pepe..
[Afbeelding]
Deze auto is van het pre-pepe tijdperk.
Dit is vast een early adopter van dot die in november 2021 z'n bag verkocht heeft en toen een order geplaats heeft voor deze mooie bak.
Pagina: 1 ... 118 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!