Tsja lastig wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander misschien minder.
Dromen zijn goed. En wanneer je de rijkdom hebt om er in te investeren, waarom zou je het dan niet proberen.
Probeer alleen niet het hier en nu uit oog te verliezen. Ook ik zit in een ‘goedkope’ woning, maar heb mijn garage omgebouwd tot kamer voor mijn dochter. Had ook prima een groter huis met ‘Tiny house’ kunnen kopen/bouwen.
Van de andere kant had ik ook op zolder een kamer kunnen maken. Was veel goedkoper geweest.
Ik rij 60k per jaar in eigen auto ( net zoals @
Taro een goeie regeling, dat auto rijden voor mij ‘uit’ kan ) auto aanschaf toenertijd 35k. Is een diesel. Dus nu geen stuiver meer waard. Maar rijd nog super fijn. Dus geen behoefte voor een ander..
Gasprijzen waren ( zijn ) ontzettend hoog, ook ik probeer mijn kids bij te brengen zuinig met zaken om te gaan en dat een half uur douchen niet nodig is.
Wanneer ik mijn kids dan bij mijn ex vandaan haal en ze durven bij mij niet te douchen, omdat mama zegt dat het te duur is. Dan mogen ze van mij direct een uur onder de douche. Dan maar wat satjes minder.
Nou ja moraal van het verhaal. Voor de meeste dingen kan je meerdere keuzes maken. Zolang je maar niet vergeet ook nu te leven
UberLurker Departement #GG.