Goed punt!Skrunsies schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:25:
[...]
Maar kinderen krijgen en tieten kunnen toch samen gaan
Edit: ik bedoel: "dikke titn'"
[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 23-05-2023 05:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goed punt!Skrunsies schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:25:
[...]
Maar kinderen krijgen en tieten kunnen toch samen gaan
[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 23-05-2023 05:42 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hebben ze eerder dingen belooft die ze niet konden waarmaken dan?Don Guacamole schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:06:
Ok, tijd om je funds van nexo te halen. Ze gaan weer dingen beloven die ze niet kunnen waarmaken. Als het te mooi lijkt om waar te zijn..
16% rente op je stables.. waar heb ik dat eerder gehoord..
This is the way..Gipsy King schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 06:21:
Mini Moon inderdaad. Ik lag vannacht tegen een Grotere Moon aan
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik heb hier ook gemengde gevoelens bij. Dit is voor de lange termijn niet houdbaar, maar voor de korte termijn kan het een goede manier zijn om nieuwe klanten te lokken. En ze moeten iets, want ze gaan weg uit Amerika.Don Guacamole schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:06:
Ok, tijd om je funds van nexo te halen. Ze gaan weer dingen beloven die ze niet kunnen waarmaken. Als het te mooi lijkt om waar te zijn..
16% rente op je stables.. waar heb ik dat eerder gehoord..
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik stal ook nog graag een (klein) deel bij hen maar de sleutel blijft: spreiden en risico goed blijven proberen in te schatten. Ik zet niets meer vast voor 3 maanden en zeker niet voor 12. 9% voor EURX die op card uitgaven wacht en 12% voor DAI/USDT die op BTC/ETH dips wachten is ook een mooi renda... rendement.Mr. Unexist schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 06:33:
[...]
Hebben ze eerder dingen belooft die ze niet konden waarmaken dan?![]()
Heb al meerdere keren (een deel) van m'n funds van NEXO gehaald naar aanleiding van alle FUD afgelopen tijd, ben er wel klaar mee.
NEXO heeft inmiddels een akkoord bereikt met de SEC, ze betalen een boete en vertrekken uit de USA.
Ze waren samen met Kraken de eerste die zich lieten screenen door een externe partij...
Ik denk dat je geld er veiliger staat dan in een gemiddelde Amerikaanse bank.
Maar goed, als de boel klapt is wel alles weg idd en geen 100k deposito garantie.
Ik zit inmiddels ook al 2.5 jaar bij NEXO, en het is ,door alle ontvangen rente, de beste uit m'n pf, 525% winst.
In de volgende Bull verwacht ik wel weer een nieuwe ATH, omdat er de afgelopen tijd een paar concurrenten omgevallen zijn... NFA
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gemengde gevoelens bij die enorme nieuwe percentages heb ik ook wel. Maar misschien is dat gewoon even wennen... ;-)MicroWhale schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:41:
[...]
Ik heb hier ook gemengde gevoelens bij. Dit is voor de lange termijn niet houdbaar, maar voor de korte termijn kan het een goede manier zijn om nieuwe klanten te lokken.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
nothing stops this train
Dat is exact hetzelfde, maar dan via een andere GUITh1x4nG schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:42:
ATOM heb ik in staking via de Crypto.com DeFi wallet. Brengt 22,31% op daar.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Buy high sell low confirmed.PlanR schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:39:
“BTC 27.5k: Shit net voor mijn fiat vakantie airdrop gaan we moonen”
“BTC 22k: Ik wacht op de dip”
Allen een fijne dag vandaag
Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:26:
"Not owning Bitcoin is being short on Bitcoin"
[ Voor 38% gewijzigd door Azer op 23-05-2023 10:57 ]
Azer schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:54:
Ik las net op LinkedIn dat LiteBit ermee gaat stoppen. Zelf heb ik LiteBit al jaren niet meer gebruikt, maar ik moest toch een traantje wegpinken. Het is toch het bedrijf waar het voor mij allemaal mee is begonnen.
[Afbeelding]
https://www.linkedin.com/...-7066678088822099968-Em0t
https://newsbit.nl/crypto...urt-klanten-naar-bitvavo/Crypto broker LiteBit houdt ermee op en stuurt klanten naar Bitvavo
Company announcement – LiteBit to cease operations and to set up collaboration with Bitvavo. Today our customers and partners have been informed about this next step for our organization. Please find our press release with all relevant information here: https://t.co/oowpEFxSeC
— LiteBit.eu (@litebiteu) 23 mei 2023
[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 23-05-2023 11:43 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Same here, ook redelijk vaak gebruikt als fiat onramp in het verleden. Was altijd snel en makkelijk, via LiteBit aankopen met iDeal en als ontvangsadres direct naar een exchange wallet.Azer schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:54:
Ik las net op LinkedIn dat LiteBit ermee gaat stoppen. Zelf heb ik LiteBit al jaren niet meer gebruikt, maar ik moest toch een traantje wegpinken. Het is toch het bedrijf waar het voor mij allemaal mee is begonnen.
[Afbeelding]
https://www.linkedin.com/...-7066678088822099968-Em0t
ETH stakingRay_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:40:
Maar er is ook goed nieuws!
https://www.nu.nl/economi...eemaal-achter-elkaar.html
Renteverhoging! Een whopping 1% rente. Maar alleen tot 10.000,-.
Ik denk dat ik al mijn spaargeld maar gewoon in een altcoin gooi voor staking rewards. DOT ofzo.
nothing stops this train
Gewoon bij Nexo stallen, krijg je een pak hoger %Ray_ schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:40:
Ik denk dat ik al mijn spaargeld maar gewoon in een altcoin gooi voor staking rewards. DOT ofzo.
Wat een prachtige kaart! Die ga ik printen en boven m’n bed hangen.Alpina schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:43:
Litebit ja, mijn eerste bag Reddcoins gekocht.
Mooie chart ook als je dat zo bekijkt…
@Don Guacamole
ATOR *plop*
De reden is dat er een shitcoin schatkaart is uitgebracht en toevallig staat Ator daar bij op.
[Afbeelding]
lijkt wel een poster van Tomorrowland.
Ik vind helemaal mooi.
Mooie kaart ja, al mag er wel nog een Tweakers variant komen met Astr, Rmrk, Cspr, Rndr en DioneDon Guacamole schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 14:26:
[...]
Wat een prachtige kaart! Die ga ik printen en boven m’n bed hangen.
Intussen doen m’n bag ator mooi +28%, bedankt voor de tip!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
sCheissemünzE. Du Holländer
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
De term zoals ik hem opgeschreven heb is gewoon gebaseerd op hoe de originele noemer hem gebruikte destijds. Ik weiger een ander zijn kunst te verkrachten. Du kultureller Barbar.
Je moet vaker je onderschrift lezen!
Lemming...YES schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:27:
[...]
De term zoals ik hem opgeschreven heb is gewoon gebaseerd op hoe de originele noemer hem gebruikte destijds. Ik weiger een ander zijn kunst te verkrachten. Du kultureller Barbar.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gotta catch them all!Alpina schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:43:
Litebit ja, mijn eerste bag Reddcoins gekocht.
Mooie chart ook als je dat zo bekijkt…
@Don Guacamole
ATOR *plop*
De reden is dat er een shitcoin schatkaart is uitgebracht en toevallig staat Ator daar bij op.
[Afbeelding]
lijkt wel een poster van Tomorrowland.
Ik vind helemaal mooi.
BREAKING‼️ Crypto giant Binance mixed customer funds and company revenue in 2020-21, a former insiders say - Reuters pic.twitter.com/6dn5q96cC8
— Radar🚨 (@RadarHits) 23 mei 2023
nothing stops this train
Als dit echt waar is kan dit forse gevolgen hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 23-05-2023 18:53 ]
Hey daar is de reuters binance fud weer
[ Voor 18% gewijzigd door keepitfrosty op 23-05-2023 19:44 ]
Ik vind het wat te makkelijk om dit als FUD af te schilderen als je meeweegt hoe Binance zich verdedigt door in plaats van met inhoudelijke bewijzen of argumenten te komen waarom het niet waar is de betreffende journalist en de bronnen aan te vallen. Waar hebben we dit eerder gezien? Reuters staat nou niet echt te boek als een nieuwsoutletje wat FUD nodigt heeft en heeft dus in mijn ogen geen enkel belang om dit soort publicaties te doen, wetende dat ze ook een journalistieke code hebben.
Zero.
Pelox schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:38:
Morgen ontvang ik mijn eerste salaris van de nieuwe werkgever, wat zal ik eens als eerste kopen... hmmmm....
[ Voor 13% gewijzigd door Rien43 op 23-05-2023 21:18 ]
Nope.Rien43 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:17:
Iemand vandaag nog de lancering van mainnet van Lukso (www.lukso.network) meegekregen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Reuters heeft er een handje van om constant binance te plagen met dit soort artikelen en tot nu toe tjah is het alleen maar fud gebleken en dit is niet anders imo. En journalistieke code? Really? die is bij zo goed als iedereen al jaren de deur uitgetrapt. We gaan het zien. Ik verwacht er niet veel van.Miki schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:35:
[...]
Ik vind het wat te makkelijk om dit als FUD af te schilderen als je meeweegt hoe Binance zich verdedigt door in plaats van met inhoudelijke bewijzen of argumenten te komen waarom het niet waar is de betreffende journalist en de bronnen aan te vallen. Waar hebben we dit eerder gezien? Reuters staat nou niet echt te boek als een nieuwsoutletje wat FUD nodigt heeft en heeft dus in mijn ogen geen enkel belang om dit soort publicaties te doen, wetende dat ze ook een journalistieke code hebben.
Anyway we zullen wellicht ooit weten hoe het zit
De combinatie Reuters en crypto/Tesla/alleswatnietouderwetsis betreft eigenlijk altijd FUD, punt.Miki schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 20:35:
[...]
Anyway we zullen wellicht ooit weten hoe het zit
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Thx voor je bevestigingTaro schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:43:
[...]
De combinatie Reuters en crypto/Tesla/alleswatnietouderwetsis betreft eigenlijk altijd FUD, punt.
Waar kan ik die FUD coin kopen? Ik hoor er best veel over.Taro schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:43:
[...]
De combinatie Reuters en crypto/Tesla/alleswatnietouderwetsis betreft eigenlijk altijd FUD, punt.
Ik lul ook zomaar wat
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
dit soort fases zijn redelijk normaal voor bitcoin. Kijk eens naar mei 2019 tot najaar 2020, allemaal tussen de 11 en 7k ongeveer. 1,5 jaar gestuiter heen en weer. Ja en de corona dip, maar das niet direct iets wat met bitcoin te maken had.Khaelos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:12:
[Afbeelding]
Man man man.. het lijkt verdomme wel een duikelrek...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Lijntjes werken goed, reject op 27.5k en support van de 26.6kKhaelos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:12:
[Afbeelding]
Man man man.. het lijkt verdomme wel een duikelrek...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hoe krijg je deze typo voor elkaar?sjorremans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:55:
[...]
Lijntjes werken gfoed, reject op 27.5k en support van de z6.6k 😎
Ja ik snap het wel, maar dit soort bewegingen wijzen voor mij op "panic sells", of mensen met hele dikke vingersanti elppa schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:47:
[...]
dit soort fases zijn redelijk normaal voor bitcoin. Kijk eens naar mei 2019 tot najaar 2020, allemaal tussen de 11 en 7k ongeveer. 1,5 jaar gestuiter heen en weer. Ja en de corona dip, maar das niet direct iets wat met bitcoin te maken had.
Ik ga er gewoon vanuit dat we nog tot volgende zomer tussen de 24 en 40k heen en weer knallen...
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Goede vraag.. net wakker en typen op een telefoon denk ik. Knap was het zeker!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Met 1 hand sjorren en met de ander typen is ook lastigsjorremans schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:14:
[...]
Goede vraag.. net wakker en typen op een telefoon denk ik. Knap was het zeker!
En als je dat van iemand kunt aannemen, dan is het Mr. UnsexiestMr. Unexist schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:44:
[...]
Met 1 hand sjorren en met de ander typen is ook lastig
Maktub
One of us! One of us!In maart het gebouw gekocht voor 190 miljoen dollar… Nu verkocht voor 161 miljoen dollar….
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 24-05-2023 08:19 ]
Maktub
Dan heb je het artikel niet gelezen denk ik? Er staat dat de vorige koper de aanbetaling niet op tijd heeft voldaan en daarmee die koop niet door ging. Deze koper heeft er flink minder voor geboden.MrMrq schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:02:
https://nos.nl/artikel/24...d-voor-161-miljoen-dollar
[...]
One of us! One of us!
Alles in crypto?
Ik ook. En wat mij betreft prima, geeft mooi nog wat tijd om middels dca de tassen goed te vullen dit jaar en dan rustig af te wachten tot het geweld na de halving los barst.anti elppa schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 06:47:
[...]
Ik ga er gewoon vanuit dat we nog tot volgende zomer tussen de 24 en 40k heen en weer knallen...
UberLurker Departement #GG.
Ik hou 01-02-2024 aan. Dan zitten we volgens mij ruim 800 dagen na de vorige ATH en dat was de vorige cycle ook het geval tot de weg naar boven ingezet werd. Tot die tijd kan het natuurlijk nog makkelijk alle kanten op en als even daarvoor al een uptrend ingezet wordt die vervolgens doorpakt, dan is de nieuwe bullrun wat eerder begonnen, ach ja.Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:34:
En ik had het zo knap bedacht om te blijven investeren tot aan het eind van dit jaar... Nu begint het uitstel al te knagen.. Moet ik dan door gaan tot de halving.. of langer...
Gets, ik kom hier niet meer vanaf he? Verslavende geitenbende
deed ik vorige cycle ook. Ik ging gewoon blind 24 maanden lang door. Dus van 1 jan 2019 tot 1 jan 2021.YES schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:49:
[...]
Ik hou 01-02-2024 aan. Dan zitten we volgens mij ruim 800 dagen na de vorige ATH en dat was de vorige cycle ook het geval tot de weg naar boven ingezet werd. Tot die tijd kan het natuurlijk nog makkelijk alle kanten op en als even daarvoor al een uptrend ingezet wordt die vervolgens doorpakt, dan is de nieuwe bullrun wat eerder begonnen, ach ja.
Ik DCA iig tot dan en open op die datum een long positie met bescheiden leverage die lange tijd open blijft staan (of, als mijn huidige kleine long positie met x5 leverage dan nog leeft, breid ik die uit).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oh ja dat is ook een theorie inderdaad.YES schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:49:
[...]
Ik hou 01-02-2024 aan. Dan zitten we volgens mij ruim 800 dagen na de vorige ATH en dat was de vorige cycle ook het geval tot de weg naar boven ingezet werd. Tot die tijd kan het natuurlijk nog makkelijk alle kanten op en als even daarvoor al een uptrend ingezet wordt die vervolgens doorpakt, dan is de nieuwe bullrun wat eerder begonnen, ach ja.
Ik DCA iig tot dan en open op die datum een long positie met bescheiden leverage die lange tijd open blijft staan (of, als mijn huidige kleine long positie met x5 leverage dan nog leeft, breid ik die uit).
Waarom niet gewoon kijken hoe het zich ontwikkeld i.p.v. een harde datum? Als we eind dit jaar nog niet de weg omhoog hebben ingezet, biedt dat alleen maar meer kansen om door te gaan met DCA begin volgend jaar.Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:34:
En ik had het zo knap bedacht om te blijven investeren tot aan het eind van dit jaar... Nu begint het uitstel al te knagen.. Moet ik dan door gaan tot de halving.. of langer...
Gets, ik kom hier niet meer vanaf he? Verslavende geitenbende
Ik moet wel zeggen dat mijn DCA niet altijd even strak is. Datum is wel vrijwel altijd gelijk maar het bedrag varieert wel iets, afhankelijk van eventuele uitgaven in het huishouden die we moeten doen.anti elppa schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:52:
[...]
deed ik vorige cycle ook. Ik ging gewoon blind 24 maanden lang door. Dus van 1 jan 2019 tot 1 jan 2021.
Nu heb ik maar heel kort DCA gedaan en 1 grote spot aankoop. Mijn tassen zijn nog aardig goed gevuld van de vorige cycle. Wellicht start ik DCA wel weer op na de zomer en dan door tot de halving. Ben er nog niet uit iig
Die datum is overigens niet in beton gegoten hoor. Als ik op gegeven moment denk dat het langer kan, DCA ik door, net als dat er een kans is dat ik eerder stop.Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:58:
[...]
Oh ja dat is ook een theorie inderdaad.
Geen idee waarom eind 2023 voor mij, waarschijnlijk omdat ik dat een mooie datum vond![]()
Van de andere kant ‘mis’ ik dan een half jaar DCA en ( tot aan de halving ). Ach ja, iedereen zal het op zijn eigen manier doen. Maar wel mooi om te zien wat mijn crypto maten doen.
Ook bedankt voor je input @anti elppa
Je hebt ook zeker gelijk, komt denk ik meer omdat ik iemand ben die 'doelen' moet hebben, dus voordat ik begon met DCA dacht ik, dan ga ik door tot eind 2023. Dan heb ik er mooi een anderhalf jaar opzitten..jvel92 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:19:
[...]
Waarom niet gewoon kijken hoe het zich ontwikkeld i.p.v. een harde datum? Als we eind dit jaar nog niet de weg omhoog hebben ingezet, biedt dat alleen maar meer kansen om door te gaan met DCA begin volgend jaar.
Met DCA'en onder de 30k voor BTC en 2k voor ETH zit je voor de volgende bull wel goed. Onder 25k of 1,5k wordt het nog interessanter.
Ja, dat van die doelen herken ik wel. Dat maakt het ook meteen wat concreter i.p.v. "ik ga DCA'en". Maar einde van het jaar is ook altijd een mooi moment om je doelen te evalueren en nieuwe doelen te stellenSkrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:24:
[...]
Je hebt ook zeker gelijk, komt denk ik meer omdat ik iemand ben die 'doelen' moet hebben, dus voordat ik begon met DCA dacht ik, dan ga ik door tot eind 2023. Dan heb ik er mooi een anderhalf jaar opzitten..
Maar nogmaals je hebt gelijk, 1 of t andere kronkel in mijn hoofd denk ik
Gaaf man!Khaelos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:35:
Mijn vakantiegeld is al uitgegeven nog voordat ik het heb(de vakanties zomer en herfst zijn al betaald)
Dus nu kon ik een mooie bolide uitzoeken, met dank aan DOGE, NANO en ETH![]()
Hij word over een paar weken geleverd.
[Afbeelding]
Greed is a hell of drugGelukszoekr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:13:
Voor de mensen die straks een eerste bullrun gaan meemaken. Ja het kan nog hoger, en dan nog hoger. En dan op een gegeven moment dan denk je. Dit kan gewoon ècht niet meer stuk. En dan moet je gaan opletten. Dan gaan we weer naar beneden
Een (prijs) doel is lastig. Er van uitgaande dat je niet tevreden bent met een bepaald bedrag, maar op zoek bent naar meer. Zelf probeer ik altijd goed in de gaten te houden wat er aan de hand is. Wat is het sentiment. Hoe hard gaan we omhoog, hoe lang gaan we al omhoog. Het is heel wisselend waar we dan op uitkomen.Skrunsies schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:24:
[...]
Je hebt ook zeker gelijk, komt denk ik meer omdat ik iemand ben die 'doelen' moet hebben, dus voordat ik begon met DCA dacht ik, dan ga ik door tot eind 2023. Dan heb ik er mooi een anderhalf jaar opzitten..
Maar nogmaals je hebt gelijk, 1 of t andere kronkel in mijn hoofd denk ik
Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens. Uiteraard winst is winst maar timing is wel cruciaal ook al is het lastig te voorspellen. Je kan een korte investering / trade doen en dan genoegen nemen met een bepaald percentage winst. Maar je kan ook tijdens de bear een mogelijk nieuwe hype spotten waar je vroeg bij bent. Dan hou ik die vast totdat de bull al een tijdje aan is. En ja dan nog kan ie daarna alsnog doorgaan. Maar als ik zie dat ie dan nog een x10000 doet dan heb je gefaald.Gelukszoekr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:25:
[...]
Maar, winst is winst. En als dat lukt moet je daar altijd blij mee zijn, ook als ie daarna nog een x10000 doet.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mensen die meerdere bull runs meegemaakt hebben, hebben hier misschien ook meer een neusje voor gekregen. Dit zal mijn eerste cycle worden dus bear en bull.Gelukszoekr schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:25:
[...]
Een (prijs) doel is lastig. Er van uitgaande dat je niet tevreden bent met een bepaald bedrag, maar op zoek bent naar meer. Zelf probeer ik altijd goed in de gaten te houden wat er aan de hand is. Wat is het sentiment. Hoe hard gaan we omhoog, hoe lang gaan we al omhoog. Het is heel wisselend waar we dan op uitkomen.
Als voorbeeld. Ik was overtuigd van PLU. Die heb ik na een pump van ongeveer 3 weken, en een winst van zo'n 90% verkocht omdat ik het gevoel kreeg dat de rek er uit was. Dat was toen ook ongeveer de top. Recentelijk voor Ordi was dat heel anders. Daar zat ik nog geen week aan boord en heb ik kunnen verkopen op zo'n 800% winst. Dat was ook redelijk hoog. Ik ben er van overtuigd dat hier ook weer veel mensen op nat zijn gegaan omdat pas toen de exchange die bende begonnen te listen. Op het moment van verkopen klinkt dat heel tegenstrijdig. En hoe veel we omhoog gaan is op voorhand lastig te voorspellen. Maar, winst is winst. En als dat lukt moet je daar altijd blij mee zijn, ook als ie daarna nog een x10000 doet.
Van de grotere coins weet je dat de swings veel langer duren, de kunst volgens mij is altijd goed proberen te zien waar we in de cycle zitten zodat je hier acties op kan afstemmen. Ondanks dat dit een hoog gehalte glazenbol/fingerspitzengefühl heeft ben ik er wel van overtuigd dat je dit wel een beetje kan leren ofzo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq