Waren de 4 uren verstreken?Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:32:
Sorry mensen, ik heb inderdaad een uurtje geleden gekocht
Om die 0.1 BTC te verplaatsen ben je tegen die tijd 0.2 BTC kwijt aan fee's.Pelox schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:31:
[...]
Maar je hebt toch genoeg aan 0.1 btc om financieel onafhankelijk te zijn over 5 jaar??
ETH gas fee is er dan niets bij.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Op dit soort momenten ben ik toch altijd blij dat ik aan het begin van mijn shift niet op de baas zijn bureau heb gescheten.
Zal weer ff aan de slag. De baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Wel van thin air.
Zal weer ff aan de slag. De baas zijn centen zijn tenslotte niet van blik. Wel van thin air.
maar goed om te zien iig dat het fud effect nu al minder word. Vorige keer waren we volgens mij bijna 3k kwijt. Nu maar 1.4k, en bouncen alweer.
Volgende keer moet je zoomen op de 1min
deze doet het ook nog steeds zo te zien
deze doet het ook nog steeds zo te zien
/f/image/dyktayaaWwSk14J3lP94tCZD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door anti elppa op 10-05-2023 19:39 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
''bouncen alweer''anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:37:
maar goed om te zien iig dat het fud effect nu al minder word. Vorige keer waren we volgens mij bijna 3k kwijt. Nu maar 1.4k, en bouncen alweer.

Zaten we de vorige keer ook niet op 30k ?anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:37:
Diminishing losses
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
van de 1.4k drop hebben we alweer 0,6k goed gemaakt. Muren herstellen ook mooi. Dat noem ik een bounce ja. Vroeger ging ik nog wel eens traden in dit soort moves
Vroeger hadden we tenminste nog fatsoenlijke dips, dit mini dipje zou dan meer het voorzetje geweest zijn. Konden we makkelijk 10% pakken en dan deed je het nog slecht. Deze mini dipjes vind ik lastig traden, lijkt op een bounce idd maar ben er ook niet zeker van.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:41:
[...]
van de 1.4k drop hebben we alweer 0,6k goed gemaakt. Muren herstellen ook mooi. Dat noem ik een bounce ja. Vroeger ging ik nog wel eens traden in dit soort moves
ja in de regio tussen 6 en 12k kon het soms idioot gaan. Ff een paal van 10% in 15min. Leverage trading was bloed link toenNopheros schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:44:
[...]
Vroeger hadden we tenminste nog fatsoenlijke dips, dit mini dipje zou dan meer het voorzetje geweest zijn. Konden we makkelijk 10% pakken dan dan deed je het nog slecht. Deze mini dipjes vind ik lastig traden, lijkt op een bounce idd maar ben er ook niet zeker van.
Opa verteld 😜anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:46:
[...]
ja in de regio tussen 6 en 12k kon het soms idioot gaan. Ff een paal van 10% in 15min. Leverage trading was bloed link toen
Altijd leuk om door Kraken herinnert te worden dat je een paar weken geleden nog buy orders had aangemaakt, door middel van een notificatie dat de order filled is
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ja ik besefte me paar weken terug dat ik ergens bijna 10 jaar BTC hodl. En kwam er laatst achter dat ik zelfs LTC een week eerder had dan BTC.
En wat eigenlijk wel erg is, ik heb in 2012 veel zitten lezen over BTC. Ik wilde ook gaan kopen maar dat lukte allemaal niet. Na paar pogingen opgegeven....

In 2013 inderdaad druk aan het minen gegaan. Met BFL Jalepeno's.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:58:
[...]
ja ik besefte me paar weken terug dat ik ergens bijna 10 jaar BTC hodl. En kwam er laatst achter dat ik zelfs LTC een week eerder had dan BTC.
En wat eigenlijk wel erg is, ik heb in 2012 veel zitten lezen over BTC. Ik wilde ook gaan kopen maar dat lukte allemaal niet. Na paar pogingen opgegeven....Tot een vriend 2013 btc gekocht had, redelijk rap erna kocht ik ook. Ging toen ook al veel makkelijker allemaal. Paar weekjes later ook druk aan het minen gegaan.
/f/image/6IaJARXgUGnKyayFTMJHCBOQ.png?f=fotoalbum_large)
nicesouljah1h schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:03:
[...]
In 2013 inderdaad druk aan het minen gegaan. Met BFL Jalepeno's.
[Afbeelding]
ik had 2 kasten staan met elk 3 r9 280 kaarten erin. Voornamelijk doge, ltc, mooncoin, vertcoin enz enz
Rond die periode veel festivals gedaan, weet nog dat iemand altijd ‘iets’ via de zwarte markt met Bitcoin(s) kocht.
Was maar een rare snuiter voor mij…
4 of 5 jaar later pas wat BTC en voornamelijk ETH gekocht

Hier 9x 280x en 1x 290anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:07:
[...]
nice
ik had 2 kasten staan met elk 3 r9 280 kaarten erin. Voornamelijk doge, ltc, mooncoin, vertcoin enz enz
:strip_exif()/f/image/3aa8CkPRpwABGxFlJO71PeIe.jpg?f=fotoalbum_large)
ja dat deed een vriend van mij ook op de silkroad, paar pillen voor paar BTCAlpina schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:09:
Rond die periode veel festivals gedaan, weet nog dat iemand altijd ‘iets’ via de zwarte markt met Bitcoin(s) kocht.

was voor mij rond dezelfde tijd aan de prijs te zientwit schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:11:
Mijn eerste plukje. Aankoop prijs 10/10, hoeveelheid tja meer is altijd beter. Bank keus: 1/10..
[Afbeelding]
Oh lekker geknipt zie ik. April 2016 was dit:)anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:13:
[...]
was voor mij rond dezelfde tijd aan de prijs te zien
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mooi man. Die r9 280 kaarten waren eind 2013 nergens meer te krijgen
Dit plukje (en alle volgende) staan dus al vanaf 2016 tot nu in dezelfde wallet lol. Van €65 10.000€ maken gaf geen aanleiding tot verkopenanti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:16:
[...]
Ah tuurlijk later in de bear was btc ook mega tjiep
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Inderdaad, want meevallende CPI's veranderen niks aan de dramatische situatie van de banken.NeoflexNL schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:53:
[...]
Je merkt het al hier in het forum, enthousiasme op de cijfers wordt gematigder.
Leuk, meevallende cpi's, maar dikke vette pivot willen we zien..
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Alweer groen op de daijlee
Wel een dunne.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:17:
Wordt prima opgekocht iddanti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:17:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
RMRK doet het ook prima...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Toch weer een mooie panic sell kunnen doen, nu weer rustig wachten op de top!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Voordat deze positie door het putje gaat, is zelfs de meest die-hard hodler al volledig zeiknat van het zweet (hoofd/arm/knie/teen/enz)twit schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:11:
Mijn eerste plukje. Aankoop prijs 10/10, hoeveelheid tja meer is altijd beter. Bank keus: 1/10..
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
mijn fiat is al op, wachtende op 24 meiBTFD schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:45:

nothing stops this train
BTFD schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:45:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large)
#BITCOIN pic.twitter.com/3otIQF9yB9
— Dylan LeClair 🟠 (@DylanLeClair_) 10 mei 2023
Instant meme materiaal!
Wat een week.. vandaag weer een beetje online. Vorige week niet kunnen slapen. Gewoon omdat je denkt iets te horen. Maar kon het ook niet plaatsen.
Toch maar uit bed weg. En even bij de meiden kijken. De jongste was heerlijk in haar TikTok media droom.
De oudste daarentegen was even anders…
Het bed lag vol bloed en ze ademde heel licht. Haar opgetild.. 3 x geroepen naar de jongste en die stond binnen 5 seconden ook beneden. Als een idioot naar het ziekenhuis gereden. En via de eerst hulp naar binnen gebracht..
Ze is direct op IC gelegd aan de beademing. De druk van haar hersenen zijn te groot geworden en heeft er voor gezorgd dat het bloed bij de oren naar buiten is gekomen.
Na een paar dagen IC is ze inmiddels weer zelf aan het ademen. En vroeg me vandaag al als het nu eindelijk eens mooi weer was om haar nieuwe zomer jas aan te kunnen doen…
Heb dus de dikke gains van @Gelukszoekr even gemist.. chapeau voor dat kerel
Maar staat in schril contrast met de dikke gains die ik heb gehad.. ze is er namelijk nog
Toch maar uit bed weg. En even bij de meiden kijken. De jongste was heerlijk in haar TikTok media droom.
Het bed lag vol bloed en ze ademde heel licht. Haar opgetild.. 3 x geroepen naar de jongste en die stond binnen 5 seconden ook beneden. Als een idioot naar het ziekenhuis gereden. En via de eerst hulp naar binnen gebracht..
Ze is direct op IC gelegd aan de beademing. De druk van haar hersenen zijn te groot geworden en heeft er voor gezorgd dat het bloed bij de oren naar buiten is gekomen.
Na een paar dagen IC is ze inmiddels weer zelf aan het ademen. En vroeg me vandaag al als het nu eindelijk eens mooi weer was om haar nieuwe zomer jas aan te kunnen doen…
Heb dus de dikke gains van @Gelukszoekr even gemist.. chapeau voor dat kerel
Maar staat in schril contrast met de dikke gains die ik heb gehad.. ze is er namelijk nog
UberLurker Departement #GG.
Wat een verhaal man. Onze zoon heeft ook last van druk op z'n hersenen. Inmiddels is er een drain geplaatst (UMCG), dat heeft het voor nu opgelost. Is er een goed vooruitzicht?Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Wat een week.. vandaag weer een beetje online. Vorige week niet kunnen slapen. Gewoon omdat je denkt iets te horen. Maar kon het ook niet plaatsen.
Heb dus de dikke gains van @Gelukszoekr even gemist.. chapeau voor dat kerel![]()
Heel veel sterkte, misschien zie ik je eens in het Ronald McDonalds

Sterkte champ!Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Heb dus de dikke gains van @Gelukszoekr even gemist.. chapeau voor dat kerel![]()
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Sodekneiters!Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Wat een verhaal weer man, heel veel sterkte gewenst en gelukkig is ze er nog inderdaad!
Ze heeft het maar getroffen met zo’n vader.
FFS, jij krijgt het wel op je dak. En schitterend hoe je je telkens herpakt… het beste gewenst, weer!Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Wat een week..
Maktub
Jezus man, wat zal dat ontzettend schrikken zijn. Bah..Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Sterkte ouwe reus!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik miste je al hier... wtf man. Echt zo heftig weer. Ik hoop echt dat je in je omgeving ook voldoende mensen hebt om jouw verhaal bij te doen. Waar jij steun kan vinden. De kinderen rekenen op je, dat zal je volgens mij altijd blijven doen. Ik duim voor je dat je in rustiger vaarwater terecht zal komen. En anders, blijf deze shit ook gewoon van je af schrijven. Er gaat niks boven de gezondheid van je kinderen. Fijn natuurlijk dat het goed is afgelopen, maar dat soort dingen moeten ook een diepe impact hebben op jouw. Heel veel sterkte kerel!Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Man ik word al misselijk bij het idee. Kan mij niet voorstellen hoe dan de grond moet wegzakken als ouder.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Gelukkig voor nu goed afgelopen.
Relativeert altijd alles weer even.
Jezus gast. Rillingen over mijn rug..Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Heel mooi dat je er zelf achteraf positief naar kan kijken. Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Hou je taai kerel!

Wow zeg. Wat relativeren zulke berichten alle andere struggles in het leven, ook mijn leven, toch enorm. Dit zijn de dingen waar het uiteindelijk echt om draait. Je eigen kinderen oud en gezond mogen zien worden en ze minimaal nog een mooier leven als jezelf hebt gehad proberen te geven! Fijn dat het nu weer ietsje beter gaat.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Dat je er zo op deze manier voor ze bent, no matter what, en dan ook nog zo positief in het leven staat als dat je hier altijd over komt. Chapeau! Egens inspireert het me telkens weer om te lezen hoe je er mee om gaat. Ik kan daar nog wel het een en ander van leren merk ik.
Verwijderd
Enorm veel respect voor jou Skruns.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
We komen ongeveer 3 x in de maand in het UMCG, voor andere zaken gaan we naar Nijmegen en voor de ' huis-tuin-en-keuken' problemen gaan we naar Drachten..souljah1h schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:08:
[...]
Wat een verhaal man. Onze zoon heeft ook last van druk op z'n hersenen. Inmiddels is er een drain geplaatst (UMCG), dat heeft het voor nu opgelost. Is er een goed vooruitzicht?
Heel veel sterkte, misschien zie ik je eens in het Ronald McDonalds
Echt heel fijn te lezen dat het bij jullie geholpen heeft, ook ' super tof' te lezen dat je af en toe verhalen meekrijgt van mensen die ook zo hun shit hebben...
Mijn groot vader zei altijd als iedereen nou zijn shit op een grote hoop gooit, dan pak je aan het einde van de rit je eigen er tussenuit
Wat het Ronald McDonalds huis betreft, ik heb heel veel vrijwilligerswerk voor deze club gedaan ( veelal in Beetsterzwaag ) en heb er ook aardig wat centjes heen gebracht, puur om het bestaan van deze prachtige club te waarborgen.
Heb het al een paar keer gemeld hier, paar jaar terug begonnen aan een droom, of nou ja, het kunnen realiseren van 1... ( misschien verkeerde keuze gemaakt om vol in DOT te stappen, ja ik weet het @knakworstGelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:11:
[...]
Ik miste je al hier... wtf man. Echt zo heftig weer. Ik hoop echt dat je in je omgeving ook voldoende mensen hebt om jouw verhaal bij te doen. Waar jij steun kan vinden. De kinderen rekenen op je, dat zal je volgens mij altijd blijven doen. Ik duim voor je dat je in rustiger vaarwater terecht zal komen. En anders, blijf deze shit ook gewoon van je af schrijven. Er gaat niks boven de gezondheid van je kinderen. Fijn natuurlijk dat het goed is afgelopen, maar dat soort dingen moeten ook een diepe impact hebben op jouw. Heel veel sterkte kerel!
Verder is het best 'lastig' om mij als vriend te hebben alsin, ik kan niet vaak mee naar feesten, zwaar doorhalen etc. Omdat je weet dat er altijd een potentieel gevaar op de loer ligt..
Maar zo nu en dan van me af typen en die warme comments hier dan te lezen, dat houdt me wel op de been.. Eerlijk is eerlijk, het is niet makkelijk.. DOT hodlen naar 50 dollar en weer terug is zo veel easier.. Maar kom hier zo verdomd graag even rondstrunen op t forum, klinkt wat zielig, maar voelt soms ook wel als een avond onder de vrienden zijn
Heb nog niet op de like button gedrukt, maar zag ergens ook iemand iets typen over vakanties met de familie.. Echt, knijp je handjes dicht, dat zijn herinneringen en die pakken ze je nooit meer af
Kan me inderdaad ook voorstellen dat hier mensen mee lezen en denken, zucht... daar heb je hem weer, maar meen oprecht, dat mensen hier mij er mede doorheen slepen.. Laat zelfs mijn jongste dochter wel eens mee lezen en dan zegt ze, zie je wel pa, dat social media is best mooi, dan snap je wat ik bedoel.. Nou zeg ik, dit is wel echttwit schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:24:
[...]
Wow zeg. Wat relativeren zulke berichten alle andere struggles ik het leven, ook mijn leven, toch enorm. Dit zijn de dingen waar het uiteindelijk echt om draait. Je eigen kinderen oud en gezond mogen zien worden en ze minimaal nog een mooier leven als jezelf hebt gehad proberen te geven! Fijn dat het nu weer ietsje beter gaat.
Dat je er zo op deze manier voor ze bent, no matter what, en dan ook nog zo positief in het leven staat als dat je hier altijd over komt. Chapeau! Egens inspireert het me telkens weer om te lezen hoe je er mee om gaat. Ik kan daar nog wel het een en ander van leren merk ik.

Van de andere kant zorgt het er wel voor, dat ik haar haar ding laat doen... Zij moet haar ei ook ergens kwijt
Daar heb je hem weerSkrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:43:
[...]
We komen ongeveer 3 x in de maand in het UMCG, voor andere zaken gaan we naar Nijmegen en voor de ' huis-tuin-en-keuken' problemen gaan we naar Drachten..
Echt heel fijn te lezen dat het bij jullie geholpen heeft, ook ' super tof' te lezen dat je af en toe verhalen meekrijgt van mensen die ook zo hun shit hebben...
Mijn groot vader zei altijd als iedereen nou zijn shit op een grote hoop gooit, dan pak je aan het einde van de rit je eigen er tussenuit![]()
Wat het Ronald McDonalds huis betreft, ik heb heel veel vrijwilligerswerk voor deze club gedaan ( veelal in Beetsterzwaag ) en heb er ook aardig wat centjes heen gebracht, puur om het bestaan van deze prachtige club te waarborgen.
[...]
Heb het al een paar keer gemeld hier, paar jaar terug begonnen aan een droom, of nou ja, het kunnen realiseren van 1... ( misschien verkeerde keuze gemaakt om vol in DOT te stappen, ja ik weet het @knakworst), maar ben me gaan beseffen dat ik jullie meer 'spreek' dan welke vriend dan ook..
Verder is het best 'lastig' om mij als vriend te hebben alsin, ik kan niet vaak mee naar feesten, zwaar doorhalen etc. Omdat je weet dat er altijd een potentieel gevaar op de loer ligt..
Maar zo nu en dan van me af typen en die warme comments hier dan te lezen, dat houdt me wel op de been.. Eerlijk is eerlijk, het is niet makkelijk.. DOT hodlen naar 50 dollar en weer terug is zo veel easier.. Maar kom hier zo verdomd graag even rondstrunen op t forum, klinkt wat zielig, maar voelt soms ook wel als een avond onder de vrienden zijnDoet me gewoon goed, mede om verhalen van mede broeders ( en of zusters ) te lezen zoals hierboven van @souljah1h.. Ik bedoel dat zeggen al die gains nou, als je niemand hebt om het mee te delen..
Heb nog niet op de like button gedrukt, maar zag ergens ook iemand iets typen over vakanties met de familie.. Echt, knijp je handjes dicht, dat zijn herinneringen en die pakken ze je nooit meer af![]()
[...]
Kan me inderdaad ook voorstellen dat hier mensen mee lezen en denken, zucht... daar heb je hem weer, maar meen oprecht, dat mensen hier mij er mede doorheen slepen.. Laat zelfs mijn jongste dochter wel eens mee laten lezen en dan zegt ze, zie je wel pa, dat social media is best mooi, dan snap ik je wat ik bedoel.. Nou zeg ik, dit is wel echt![]()
Van de andere kant zorgt het er wel voor, dat ik haar haar ding laat doen... Zij moet haar ei ook ergens kwijt
Wat een verhaal weer. Echt bizar. Enorm respect hoe je er mee omgaat!
Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als je over jouw situatie schrijft. Het is altijd een combinatie van rillingen over den rug en het zien van een onuitputtelijke kracht die je richting je kinderen laat zien, wat ongekend knap is. Sterkte/succes en alle kracht toegewenst in elk geval.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zijn hier mensen die gesacrificed hebben voor pulsechain of pulsex?
Wut? Zelfs chatgpt kan mij niet uitleggen wat je bedoeldLazyke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:51:
Bedoelt.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:53:
[...]
Wut? Zelfs chatgpt kan mij niet uitleggen wat je bedoeld
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik ken dat wel. Een goede vriend is wel waardevol om je verhaal bij kwijt te kunnen. Dat zou niet afhankelijk moeten zijn van je beschikbaarheid. Maarja, dat kan je ook niet afdwingen.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:43:
maar ben me gaan beseffen dat ik jullie meer 'spreek' dan welke vriend dan ook..
Wie weet zet @Verwijderd zijn plannen nog door voor een gezellige BBQ meetup deze zomer
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voelt dat goed?
Het crypto slowchat topic, hoe divers wil je het hebben... Ik vertel weleens aan mensen dat ik in de crypto zit en o.a. hier veel rondhang. Vaak krijg ik blikken van: Ah, jij bent er zo een, super neerbuigend... Maar ik zit hier eigenlijk niet voor de crypto zelf, de gains, de scams of bubbles. Maar om de mensen en het gebeuren eromheen. Alles komt hier samen: grappige memes, complete rektheid, dikke gains, emoties en financiële onafhankelijkheid, maar uiteindelijk draait het allemaal maar om 2 dingen: Gezondheid (#1) en geluk (#2).
@Skrunsies Je brengt hier veel positiefs, maar tegelijkertijd laat je ons ook regelmatig beseffen waar het uiteindelijk allemaal om draait: Gezondheid, voor jezelf maar ook voor je gezin. Ik kan mij gelukkig niet 100% verplaatsen in de situatie die je vanavond beschrijft, maar alle respect voor jou... Heftig, pittig, etc. alles komt langs, maar je moet door. En ook richting de kids positief blijven. Heel veel sterkte man, volgens mij mogen ze zich gelukkig prijzen met jou als vader
@Skrunsies Je brengt hier veel positiefs, maar tegelijkertijd laat je ons ook regelmatig beseffen waar het uiteindelijk allemaal om draait: Gezondheid, voor jezelf maar ook voor je gezin. Ik kan mij gelukkig niet 100% verplaatsen in de situatie die je vanavond beschrijft, maar alle respect voor jou... Heftig, pittig, etc. alles komt langs, maar je moet door. En ook richting de kids positief blijven. Heel veel sterkte man, volgens mij mogen ze zich gelukkig prijzen met jou als vader
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Eigelijk moet ik jou bedanken, ik bedoel je bent toch de topicstarter van dit alles..Taro schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:57:
Het crypto slowchat topic, hoe divers wil je het hebben... Ik vertel weleens aan mensen dat ik in de crypto zit en o.a. hier veel rondhang. Vaak krijg ik blikken van: Ah, jij bent er zo een, super neerbuigend... Maar ik zit hier eigenlijk niet voor de crypto zelf, de gains, de scams of bubbles. Maar om de mensen en het gebeuren eromheen. Alles komt hier samen: grappige memes, complete rektheid, dikke gains, emoties en financiële onafhankelijkheid, maar uiteindelijk draait het allemaal maar om 2 dingen: Gezondheid (#1) en geluk (#2).
@Skrunsies Je brengt hier veel positiefs, maar tegelijkertijd laat je ons ook regelmatig beseffen waar het uiteindelijk allemaal om draait: Gezondheid, voor jezelf maar ook voor je gezin. Ik kan mij gelukkig niet 100% verplaatsen in de situatie die je vanavond beschrijft, maar alle respect voor jou... Heftig, pittig, etc. alles komt langs, maar je moet door. En ook richting de kids positief blijven. Heel veel sterkte man, volgens mij mogen ze zich gelukkig prijzen met jou als vader![]()
Maar je omschrijft het precies zoals ik het voel.. Het is als 1 grote vriendenclub met mensen die ieder hun eigen karakter hebben, wat vervolgens zo'n club dan weer in stand houd. Het is ook echt gemeend dat als ik hier verhalen lees van mensen die dikke gains hebben behaald met 1 of t ander muntje, dat ik oprecht blij voor deze mensen ben.. Omdat het voelt als een vriend die iets gewonnen heeft..
Maar goed, ik ben mijn verhaal weer even kwijt, en heb nog aardig wat bij te lezen
Ga eens weg met die rommel, en dat meen ik echt. Ik weet dat dit topic niet altijd even serieus is, maar hier kom je gewoon shitcoins van de bovenste plank shillen.Lazyke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:51:
Pulsechain en HEX, allemaal 1 pot nat. Diverse tweakers hebben briefpost gehad met info omtrent deze shitcoins, simpelweg omdat deze oplichtersbende de uitgelekte Ledger database heeft misbruikt om crypto liefhebbers aan te schrijven...
@Skrunsies Tranen in mijn ogen hier. Heb zelf 2 kleine meiden rondrennen hier, dat maakt wellicht dat jouw verhaal elke keer toch weer zo heftig binnenkomt. Succes en sterkte voor jullie allen!
[ Voor 14% gewijzigd door paul-s83 op 11-05-2023 00:32 ]
Je posts zijn juist mooi relativerend, en passen wat mij betreft prima bij de diversiteit aan stemmingen in dit topic. Het is hier net een huiskamer/stamkroeg en daar is het ook niet altijd hetzelfde.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:43:
[...]
Kan me inderdaad ook voorstellen dat hier mensen mee lezen en denken, zucht... daar heb je hem weer, maar meen oprecht, dat mensen hier mij er mede doorheen slepen.. Laat zelfs mijn jongste dochter wel eens mee lezen en dan zegt ze, zie je wel pa, dat social media is best mooi, dan snap je wat ik bedoel.. Nou zeg ik, dit is wel echt
Ik screen dit topic bijna dagelijks, heb/neem niet vaak te tijd om ook nog veel te reageren, maar moet zeggen dat ik regelmatig geniet van de diversiteit aan karakters en stemmingen rondom die gemeenschappelijke hobby van technocratische cryptoshizzle.
Veel sterkte en geluk met je dochters gewenst Skrunsies. En al je Dotjes of andere shitcoins naar de M00n, het is je gegund!
Sorry maar ik stel maar gewoon een vraag hoor. Een beetje beleefdheid aub.paul-s83 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 00:25:
[...]
Ga eens weg met die rommel, en dat meen ik echt. Ik weet dat dit topic niet altijd even serieus is, maar hier kom je gewoon shitcoins van de bovenste plank shillen.
Volgens mij ben ik echt niet de enigste die interesse heeft in een nieuwe layer 1 chain.
De eth en btc fees swingen de pan uit. Ik weiger die nog te betalen.
Je hebt financiële dikke gains en in het leven dikke gains. Die zijn niet van hetzelfde kaliber.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Kinderen hoe penibel de situatie ook weten een boel te doorstaan. Maar je vraagt je soms toch af bij jouw berichten hoe die medische mallemolen toch soms zo scheef verdeeld is.

Ben me nu niet druk bezig aan het houden met dikke gains qua crypto. Wel qua km's vreten dikke gains maken. En vooral genieten van de prachtlandschappen hier in Nieuw Zeeland. Ondanks wat ik vroeger te verduren kreeg en nu nog te verduren heb gevalletje geniet van elk moment. Hoe hoger die crypto gains maakt de manier waarop je kunt genieten van het leven natuurlijk wel anders. Dus wenn dot 69?
Gisteren in Hobbiton was trouwens fantastisch die namiddag/avondtour. Zo ook bij Mt Doom ofwel Ngaharoe:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hr48AKW2aA1eL4D6AKuhF2Z7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q5ATY3jue1wQBSVH6mbpNkXM.jpg?f=user_large)
Na de mini moon van gisteren zijn we weer terug bij af. Schiet echt niet op.
Quote ook dat van die brieven evenLazyke schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 02:07:
[...]
Sorry maar ik stel maar gewoon een vraag hoor. Een beetje beleefdheid aub.
Volgens mij ben ik echt niet de enigste die interesse heeft in een nieuwe layer 1 chain.
Die coins hebben voor mij een hoog scam of in ieder geval shitcoin gehalte.
Ik denk dat er betere/betrouwbaardere oplossingen zijn voor eth en btc fees.
Wellicht in dit topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2069040Lazyke schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:51:
Krijgt het nou net een tweede defibrillator schok?
Werkt niet echt bij een Frankenstein denk ik
:strip_exif()/f/image/nmss4gv0wrIiNAubRejG6cFS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door elektriekert op 11-05-2023 05:52 ]
Heb je al XRP of Nano geprobeerd?Lazyke schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 02:07:
[...]
Sterkte voor de kleine , jou en naasten. Keep ya head up little soldier.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:01:
Het bed lag vol bloed en ze ademde heel licht. Haar opgetild.. 3 x geroepen naar de jongste en die stond binnen 5 seconden ook beneden. Als een idioot naar het ziekenhuis gereden. En via de eerst hulp naar binnen gebracht.
Als ik dit lees bedank ik god (waar ik niet in geloof) op mijn blote knieen , dat ik elke dag als ik thuiskom platgeknuffeld word door mijn kleintjes van 6 een 4. Elke week reis ik 4 dagen 1.5 uur heen en 1.5 uur naar het werk (part of the job helaas) , de vrijdagen vanaf thuis. Ik zit dan wel eens te janken dat het allemaal kut is... Heb besloten na jouw bericht daar maar eens mee te kappen.
Moet maar een dankbaar zijn dat ik het potverdrie zo goed heb , kids, dikke job, elke maand verrotte fiat in crypto slingeren , dikke speciaal bieren zuipen. Mooie vrouw on voor te zorgen en liefhebben , die trouwens geen fuck om crypto geeft ook.
@Skrunsies je bent gewoon een held Pa. Just like your little one. Stay Strong.
— Elon Musk (@elonmusk) 10 mei 2023
https://coinmarketcap.com/currencies/nomeme
P.s. new shitcoin spotted, weet niet of hij al voorbij is gekomen.
https://coinmarketcap.com/currencies/sonic-inu-bsc/
[ Voor 33% gewijzigd door Gipsy King op 11-05-2023 07:06 ]
Ah nog meer troep. De troep die ik trouwens net gedumpt had staat op +250% op de daily. Altijd fijn om te zien dat ik een goede beslissing heb gemaakt…Gipsy King schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 06:52:
[Twitter]
https://coinmarketcap.com/currencies/nomeme
P.s. new shitcoin spotted, weet niet of hij al voorbij is gekomen.
https://coinmarketcap.com/currencies/sonic-inu-bsc/
Ik citeer: ""Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet."Lazyke schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 02:07:
[...]
En daarnaast is het "enige" en niet "enigste". De enigste is mijn zus. Er is niemand eniger dan zij
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
jawel jawel, we naderen langzaam de taro-limiet. Daar gaan we dik inslaan en dan m00n.roflexx schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 04:24:
Na de mini moon van gisteren zijn we weer terug bij af. Schiet echt niet op.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nou, ik ken haar.resusaapje schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:22:
[...]
De engste is mijn zus. Er is niemand enger dan zij
Ik heb dat i-tje dat je teveel typte weggehaald.
Maktub
Polkadot is straks een van de weinige alts coins zonder het label security.
https://medium.com/web3fo...presentatives-c0474250066
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:00:
Polkadot is straks een van de weinige alts coins zonder het label security.
:strip_exif()/f/image/29FkhVzTgN6HcRpNdT2m2HcW.jpg?f=fotoalbum_large)
@Skrunsies woorden schieten tekort...
Ik heb niks dan bewondering hoe jij in het leven staat en zorg draagt voor je meiden. Chapeau maat!
En als je ooit hulp nodig hebt: hier staan er altijd mensen voor je klaar.
Ik heb niks dan bewondering hoe jij in het leven staat en zorg draagt voor je meiden. Chapeau maat!
En als je ooit hulp nodig hebt: hier staan er altijd mensen voor je klaar.
Super leek hier wat bitcoins betreft…wil wat aanschaffen met bitcoins maar zitten momenteel enorm hoge fees aan verbonden (weet vaag waarom dit momenteel gebeurt).
Enig idee hoelang dit nog gaat duren tot we weer op een normaal niveau zitten? Dagen, weken, maanden?
Enig idee hoelang dit nog gaat duren tot we weer op een normaal niveau zitten? Dagen, weken, maanden?
Jeetje @Skrunsies Heel veel sterkte!
Zodra de shitcoins op de BTC blockchain niet meer boeiend zijn (kan nog ff duren)Sunz schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:44:
Super leek hier wat bitcoins betreft…wil wat aanschaffen met bitcoins maar zitten momenteel enorm hoge fees aan verbonden (weet vaag waarom dit momenteel gebeurt).
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
@Skrunsies wat een verhaal zeg. Ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt. Laat je toch maar weer eens zien dat de belangrijkste dingen in het leven eigenlijk stiekem liefde, gezondheid en geluk zijn... al staan virtuele muntjes natuurlijk met stip op nummer 2.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
@Skrunsies
Wat een verhaal kerel. Ik ben zelf vader van twee en die landde bij mij echt hard. Onzettend veel sterkte gewenst.
Wat een verhaal kerel. Ik ben zelf vader van twee en die landde bij mij echt hard. Onzettend veel sterkte gewenst.
Spannend op de 27369.42
Als hij hier onder zakt gaan we nog wel wat dieper (richting 23k). Geen fijn vooruitzicht... maar ja, alles lijkt op instorten te staan dus wat dat betreft valt het relatief gezien wel mee.
Als hij hier onder zakt gaan we nog wel wat dieper (richting 23k). Geen fijn vooruitzicht... maar ja, alles lijkt op instorten te staan dus wat dat betreft valt het relatief gezien wel mee.
Aankoopfee bij een bitvavo oid valt wel mee toch? Het is meer de opnamekosten naar bijv de ledger..Sunz schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:44:
Inderdaad maar 0,25%NeoflexNL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Aankoopfee bij een bitvavo oid valt wel mee toch? Het is meer de opnamekosten naar bijv de ledger..
Bitcoins heb ik al. Het is de transaction fee. 404 fee rate momenteel? Gebruik wel Unstoppable als wallet. Bitvavo eens bekijken 👍🏻NeoflexNL schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:20:
[...]
Aankoopfee bij een bitvavo oid valt wel mee toch? Het is meer de opnamekosten naar bijv de ledger..
[ Voor 3% gewijzigd door Sunz op 11-05-2023 11:41 ]
Ten eerste, Pulsechain is geen nieuwe layer 1 chain.Lazyke schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 02:07:
[...]
Ten tweede, je hebt in het verleden ook al HEX lopen shillen:
https://gathering.tweaker...nd/poster/123378/messages
Ten derde, bij deze het bewijs dat Pulsechain actief mbv de gelekte Ledger database zieltjes heeft proberen te winnen. Dit is namelijk de enige mogelijke bron die mijn adres met crypto linkt. Geen enkele andere exchange etc heeft die info.
Vorig jaar kreeg ik deze post op mijn woonadres. Hopelijk is dit genoeg bewijst dat het een stel boeven zijn daar:
:strip_exif()/f/image/juY1I9qiD5nQg9bkDKcZKm1Y.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Bitvavo gaat je niet helpen als je een onchain transactie wilt versturen.Sunz schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:36:
[...]
Bitcoins heb ik al. Het is de transaction fee. 404 fee rate momenteel? Gebruik wel Unstoppable als wallet. Bitvavo eens bekijken 👍🏻
Je hebt Bitcoin in een non-custiodial wallet en wilt daarmee iets aanschaffen als ik het goed begrijp.
De blockspace op het BTC netwerk is momenteel schaars door BRC-20 bullshit en de transacties met de hoogste netwerk fee worden als eerste opgepakt uit de mempool.
Daarom is de fee zo hoog, degene die het meeste fee meegeeft krijgt een plaatsje in een block.
Ik zou dus kijken of je vanuit je wallet (untstoppable) ergens zelf een fee in kunt stellen zodat je transactie door komt.
Gebruiken de Binance users hier nu TUSD ipv BUSD voor BTC spot trades? Aangezien die gratis is. Of gewoon helemaal in USDT ondanks de fees?
Idd net achtergekomen dat Bitvavo daarvoor niet dient.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:19:
[...]
Bitvavo gaat je niet helpen als je een onchain transactie wilt versturen.
Je hebt Bitcoin in een non-custiodial wallet en wilt daarmee iets aanschaffen als ik het goed begrijp.
De blockspace op het BTC netwerk is momenteel schaars door BRC-20 bullshit en de transacties met de hoogste netwerk fee worden als eerste opgepakt uit de mempool.
Daarom is de fee zo hoog, degene die het meeste fee meegeeft krijgt een plaatsje in een block.
Ik zou dus kijken of je vanuit je wallet (untstoppable) ergens zelf een fee in kunt stellen zodat je transactie door komt.
Ik kan de fee rate instellen in Unstoppable maar als ik de aangeraden fee gebruik zit ik bijv op een bedrag van 87,9 eur al aan een fee van 32 eur (120 eur aan bitcoins). Fee rate sat/byte 403 momenteel.
Stel ik deze lager in aan een bijvoorbeeld fee rate van 50 geeft deze een fee aan van 4 a 5 eur op 116 eur transactie.
Met als gevolg geeft hij aan dat de transactie mogelijk komt vast te zitten of faalt.
Ben ik dan men bitcoins kwijt of duurt de transactie meerdere dagen?
dat wordt LTC kopen ipv BTC
nothing stops this train
Bizarre bedragen zeg.. wat is het doel van de transactie dan? Waarom wil je ze verplaatsen?Sunz schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Idd net achtergekomen dat Bitvavo daarvoor niet dient.
Ik kan de fee rate instellen in Unstoppable maar als ik de aangeraden fee gebruik zit ik bijv op een bedrag van 87,9 eur al aan een fee van 32 eur (120 eur aan bitcoins). Fee rate sat/byte 403 momenteel.
Stel ik deze lager in aan een bijvoorbeeld fee rate van 50 geeft deze een fee aan van 4 a 5 eur op 116 eur transactie.
Met als gevolg geeft hij aan dat de transactie mogelijk komt vast te zitten of faalt.
Ben ik dan men bitcoins kwijt of duurt de transactie meerdere dagen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!