nothing stops this train
Taro heb ze stables klaar staan voor een correctie naar 24k-25k. Ik seg, doe mee!jvel92 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:32:
Zal pas opnieuw fiat in crypto pompen op moment dat er zich een mooie correctie voordoet, of de omstandigheden er toe leiden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat zou wat zijn inderdaad.YES schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:04:
@Verwijderd pas nou op dat je niet weer iemand wegpest en daardoor een mental breakdown krijgt die in een rage-quit resulteert.
Het is fijn om weer samen met @Verwijderd terug te zijn

#10%
wow hoe vet is dit!! thx erg leuk om te zienGelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:06:
[...]
Doet me denken aan deze https://txstreet.com/v/eth-btc
Een geinige visualisatie van transacties
Bitcoin be like:
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 10-05-2023 13:22 ]
nothing stops this train
Je zou mijn speculatie richting Jaapio natuurlijk gewoon weg kunnen zetten onder:Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:13:
[...]
Dat zou wat zijn inderdaad.
Het is fijn om weer samen met @Verwijderd terug te zijn![]()
#10%
4
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/cardano/
En dan schrijven ze hier weer zon mooi verhaal :
https://cryptonews.com/ne...2023-can-ada-reach-10.htm
Hoe waar zijn die stats?Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:06:
[...]
Mempool: 360k pending
Txstreet: 119k pending
Nogal een verschilletje (3x)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Of dezeYES schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:23:
[...]
Je zou mijn speculatie richting Jaapio natuurlijk gewoon weg kunnen zetten onder:
4

Je moet ook oppassen met dat zware Chinese vuurwerk!
(ik merk dat ik inhoudelijk echt 0 toe te voegen heb aan dit topic nu ik een maandje of wat niet zoveel meer met crypto bezig ben. Alleen nog HODL/DCA en verder druk met andere dingen, hele ordinals stuk gemist en ineens is hier (en wellicht ergens anders ook) de pleuris uitgebroken, haha. Mooi spul dat crypto)
Mijn mempool heeft een geheugen van 300MB. Daarna worden de transacties met de laagste fees getrasht. Dat was maanden niet relevant, nu ineens wel. Wellicht heeft txstreet ook een laag geheugen ingesteld.MicroWhale schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:29:
[...]
Hoe waar zijn die stats?
Mempool: 360k pending
Txstreet: 119k pending
Nogal een verschilletje (3x)
Herkenbaar wel. Ik heb ook hele periodes niks te melden. Bitcoin hodlen is gewoon saai over het algemeen. En dan soms komt er ineens weer iets voorbij, zoals dat Ordinals. Dat vind ik echt wel mooi aan dit wereldje, het staat nooit lang stil, er komt wel weer wat nieuws voorbijYES schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:41:
[...]
Je moet ook oppassen met dat zware Chinese vuurwerk!
(ik merk dat ik inhoudelijk echt 0 toe te voegen heb aan dit topic nu ik een maandje of wat niet zoveel meer met crypto bezig ben. Alleen nog HODL/DCA en verder druk met andere dingen, hele ordinals stuk gemist en ineens is hier (en wellicht ergens anders ook) de pleuris uitgebroken, haha. Mooi spul dat crypto)
Ah dat verklaart veel ja. De mempool mempool heeft 1GB / 300MB staan, dus die laadt er meer op een of andere manier.knakworst schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:44:
[...]
Mijn mempool heeft een geheugen van 300MB. Daarna worden de transacties met de laagste fees getrasht. Dat was maanden niet relevant, nu ineens wel. Wellicht heeft txstreet ook een laag geheugen ingesteld.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Even twee maandjes rust en je loopt hopeloos achter de feiten aan. Geniaal ;')Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:45:
[...]
Herkenbaar wel. Ik heb ook hele periodes niks te melden. Bitcoin hodlen is gewoon saai over het algemeen. En dan soms komt er ineens weer iets voorbij, zoals dat Ordinals. Dat vind ik echt wel mooi aan dit wereldje, het staat nooit lang stil, er komt wel weer wat nieuws voorbij
Eigenlijk moet ik me binnenkort maar wel eens gaan verdiepen in wat de pareltjes voor een evt volgende bullrun kunnen zijn. Altijd handig om daar alvast wat van op te pikken, ook al kan het allemaal nog veel verder onderuit natuurlijk, zeker alts
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Darrell schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:51:
Ha! Ik ga lekker op verkansie van me verkansiegeld.
:strip_exif()/f/image/gbMbIhHgOYAFxiJJccnqRH1J.png?f=user_large)
Dat wil natuurlijk iedereen. De next big thing zo snel mogelijk herkennen. Super lastig natuurlijk.YES schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:47:
[...]
Even twee maandjes rust en je loopt hopeloos achter de feiten aan. Geniaal ;')
Eigenlijk moet ik me binnenkort maar wel eens gaan verdiepen in wat de pareltjes voor een evt volgende bullrun kunnen zijn. Altijd handig om daar alvast wat van op te pikken, ook al kan het allemaal nog veel verder onderuit natuurlijk, zeker alts
Dat Ordinals sprong er voor mij wel even uit. Shitcoins op de Bitcoin blockchain, en nog niet op een exchange te verhandelen. Toen had ik wel zoiets van, yes, hier ben ik op tijd bij en heeft potentie. En nu is die kans alweer weg imo.
Wel is het nu weer interessant om te volgen hoe dit verder gaat. Er is volgens mij een aardige machtsstrijd gaande tussen of dit goed of slecht is voor Bitcoin.
Helemaal mee eens, wat een enorme bagger. Als dit soort meuk ook op de btc blockchain staat te gebeuren dan worden het nog interessante tijden..Don Guacamole schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:56:
Wat was dit memecoin seizoen als je het zo mag noemen kut zeg, heb hier en daar wat geplust maar vind het echt bagger.
Dit soort gasten, met 500k volgers die dit shillen:
[Afbeelding]
En dan dus met dit als resultaat:
[Afbeelding]
Ik ben er iig uit, deze ook nooit gehad, maar dit is letterlijk allemaal scam.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jij werkt nog? HahaDarrell schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:51:
Ha! Ik ga lekker op verkansie van me verkansiegeld.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Don Guacamole schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:56:
Wat was dit memecoin seizoen als je het zo mag noemen kut zeg, heb hier en daar wat geplust maar vind het echt bagger.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/LMySkpY56ZYBiuBsGiSFyf4F.png?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Crypto Rover...It's all in the name....Don Guacamole schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:56:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben al een maand op phuket. Weinig tips voor je omdat ik weinig buiten kom haha.Mr. Unexist schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:12:
[...]
Momenteel op de ferry van Ao Nang naar Phuket waar ik 8 nachten verblijf. Daarna naar Koh Samui.
Moonsjorremans schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:30:
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 4.9%, lower than expectations.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kijken over hoeveel minuten de schuldenplafond FUD de overhand krijgt.DutchCrownNL schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:34:
Ik maar denken waarom we een mini moon hebben, het is CPI tijd natuurlijk
Als je de USDT pairs omgekeerd filtert op volume staan jullie bovenaan met $ 51.000 volume! Dikke tech!
Eervolle vermelding: nummer 2: WANchain, dat was in 2017 hele dikke tech.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
dat roep ik al een week. Gisteren was de rente bij bitmex extreem negatief. Ook bij bybit maar minder extreem
😳😳 In welke sekskelder hebben ze je opgesloten? Willen ze je prived keys stelen?roflexx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:31:
[...]
Ik ben al een maand op phuket. Weinig tips voor je omdat ik weinig buiten kom haha.
Eeuhm, maar waarom zit je op Phuket als je weinig buiten komt?
No worries, ik vermaak me wel 😎🤿😇
ja kan heel erg nice worden idd. ik zit er klaar voorVis schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:53:
Een FED pivot gaat imo toch echt wel voor dé start van de bullrun zorgen hè.. alles wijst daarop. Spannende maanden dit jaar!
Focus op online business, goedkoop eten en toch alles in handbereik( mall met bios, stranden, andere bezienswaardigheden). En 5daagse tattoo sessie.Mr. Unexist schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:54:
[...]
😳😳 In welke sekskelder hebben ze je opgesloten? Willen ze je prived keys stelen?
Eeuhm, maar waarom zit je op Phuket als je weinig buiten komt?
No worries, ik vermaak me wel 😎🤿😇
[ Voor 97% gewijzigd door MicroWhale op 10-05-2023 15:09 ]
Je kunt het limiet veranderen (verhogen) mocht je daar zin in hebben.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:06:
Ik heb vanmorgen geld van de belasting terug gehad. Ik wil graag wat Bitcoin kopen, maar de bank vind dat ik niet meer dan €1000 mag overmaken vandaag. Het zoveelste voorbeeld dat een bank voor mij bepaald wat ik met mijn geld kan doen. Flikkers zijn het. Allemaal
Verwijderd
Ssst, laat hem maar razen.souljah1h schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:11:
[...]
Je kunt het limiet veranderen (verhogen) mocht je daar zin in hebben.
Het moet er af en toe even uit.
Ja, heb ik gedaan. Maar dat gaat niet direct. Dat duurt 4 uur bij de SNS.souljah1h schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:11:
[...]
Je kunt het limiet veranderen (verhogen) mocht je daar zin in hebben.
Hun mempool zit waarschijnlijk volGelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:14:
[...]
Ja, heb ik gedaan. Maar dat gaat niet direct. Dat duurt 4 uur bij de SNS.
is bij elke bank.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:14:
[...]
Ja, heb ik gedaan. Maar dat gaat niet direct. Dat duurt 4 uur bij de SNS.
reden; om grote impulsaankopen tegen te gaan

when fiat airdrop van je werk direct op een wallet?
nothing stops this train
klopt, dit jaar wel lager dan 8% gok ik.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:33:
wel netjes voor usa. EU zie ik voorlopig nog niet goed komen
volgend jaar of jaar erop krijgen we hyperinflatie
nothing stops this train
ja precies, ik verwacht nooit dat ze dit in 1 cycle onder controle hebben. Hadden ze in de jaren 70 ook niet. Ging in 3x toen geloof ik.Kol Nedra schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:32:
[...]
klopt, dit jaar wel lager dan 8% gok ik.
volgend jaar of jaar erop krijgen we hyperinflatie
Dit word dan een soort dead cat bounce.
Mocht er hyper inflatie komen in de westerse wereld (wat ik best wel zie gebeuren) dan breekt wel echt de pleuris uit
sjorremans schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:30:
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 4.9%, lower than expectations.
:strip_exif()/f/image/sih98q4AxflpXcdqL7g5E1ao.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Reden is niet juist, de daadwerkelijke reden is om misbruik tegen te gaan bij eventuele diefstal/afpersing etc. 4 uur wachten lijkt me geen issue.Kol Nedra schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:30:
[...]
is bij elke bank.
reden; om grote impulsaankopen tegen te gaan![]()
when fiat airdrop van je werk direct op een wallet?
Tijd voor blauwe letters!Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:06:
Flikkers zijn het. Allemaal
echt een leuke site, je kan ook ARB aanklikken, andere visuele look, geen treintje maar gewoon lekker slim met een loopbandGelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:06:
[...]
https://txstreet.com/v/ltc-arbi
nothing stops this train
Het is inderdaad geen groot issue. En ik snap ook wel waar het vandaan komt. Maar principieel blijft het raar. Waarom moet ik wachten voor ik bij m'n geld kan. Alsof je onder curatele staat ofzoJW04 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:51:
[...]
Reden is niet juist, de daadwerkelijke reden is om misbruik tegen te gaan bij eventuele diefstal/afpersing etc. 4 uur wachten lijkt me geen issue.
Dankjewel!(cus ur right).
Ik heb liever de echte cijfers dan dat ze nieuwe meetmethodes implementeren, maar liegen is altijd makkelijker dan de realiteit te verkopen aan de normale mens. Wel goed voor onze investeringen zolang mensen in deze fairytale trappen. MAGA
Excellence does not require perfection.
Gaat dat mij ook in azie raken?anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:35:
[...]
ja precies, ik verwacht nooit dat ze dit in 1 cycle onder controle hebben. Hadden ze in de jaren 70 ook niet. Ging in 3x toen geloof ik.
Dit word dan een soort dead cat bounce.
Mocht er hyper inflatie komen in de westerse wereld (wat ik best wel zie gebeuren) dan breekt wel echt de pleuris uit
Gewoon een generaal veiligheidsding. Niet voor impulsaankopen maar wel als iemand naast je met een boormachine vraagt of je even 10k op zijn rekening wil overschrijven.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Het is inderdaad geen groot issue. En ik snap ook wel waar het vandaan komt. Maar principieel blijft het raar. Waarom moet ik wachten voor ik bij m'n geld kan. Alsof je onder curatele staat ofzo
Ik vind dat juist prima. Voor heel veel mensen een veilige standaard. Ik heb het dezelfde dag nog aangepast. Dan is er ook niks aan de hand.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is gvd even lekker. Zit je 4 uren met zo’n boormachine op je knie te wachten. Liever een minuut. Ben je van die geitenbende af.NeoflexNL schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:17:
[...]
als iemand naast je met een boormachine vraagt of je even 10k op zijn rekening wil overschrijven.
UberLurker Departement #GG.
Het blijven banken he..Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:32:
[...]
Dat is gvd even lekker. Zit je 4 uren met zo’n boormachine op je knie te wachten. Liever een minuut. Ben je van die geitenbende af.
Ik vind 4 uur ook lang hoor. De accu van m'n Makita trekt het ook amper..
[ Voor 11% gewijzigd door NeoflexNL op 10-05-2023 16:39 ]
tenzij het weekend isSkrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:32:
[...]
Dat is gvd even lekker. Zit je 4 uren met zo’n boormachine op je knie te wachten. Liever een minuut. Ben je van die geitenbende af.
nothing stops this train
En als je ING hebt moet je ook nog duimen dat ze 4 uur lang geen storing hebben.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:32:
[...]
Het zou wat zijn als banken crypto gaan gebruiken... betalen ze steevast te weinig voor de transactiekosten en kun je dus tot sint juttemes op je geld lopen wachten.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Het is inderdaad geen groot issue. En ik snap ook wel waar het vandaan komt. Maar principieel blijft het raar. Waarom moet ik wachten voor ik bij m'n geld kan. Alsof je onder curatele staat ofzo
Ha! Moet je dan die koppies eens zien
Valt me tegen. Je zou op zijn minst verwachten dat ze het telefoonnummer van hun psychiater achterlaten.Skrunsies schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:02:
Maar goed. Ik heb die problemen allemaal niet. Wanneer ik zeg dat ik DOT jes hodl, gaan ze met de staart tussen de benen weer weg.
Ha! Moet je dan die koppies eens zien
Ja, of een cursus van Madelon Vos, inclusief een STAP budget.knakworst schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Valt me tegen. Je zou op zijn minst verwachten dat ze het telefoonnummer van hun psychiater achterlaten.
Vraag me überhaupt af hoe ze op mijn gesloten afdeling binnen willen komenknakworst schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Valt me tegen. Je zou op zijn minst verwachten dat ze het telefoonnummer van hun psychiater achterlaten.
Precies! Hier kun je de bank binnen lopen en even wat cash ophalen...Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Waarom moet ik wachten voor ik bij m'n geld kan. Alsof je onder curatele staat ofzo

En sommige mensen posten dat dan trots op Facebook
* sh4d0wman is wel een beetje bang met alle tweakers die opeens zo dicht in de buurt komen... "vakantie" jaja..
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Alsof ook maar iemand in dit topic die trash wilt hebben.sh4d0wman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:14:
[...]
Precies! Hier kun je de bank binnen lopen en even wat cash ophalen...
[Afbeelding]
En sommige mensen posten dat dan trots op FacebookDit was een donatie geloof ik. Ik was helaas niet het goede doel
* sh4d0wman is wel een beetje bang met alle tweakers die opeens zo dicht in de buurt komen... "vakantie" jaja..
Je merkt het al hier in het forum, enthousiasme op de cijfers wordt gematigder.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:22:
USA stonks reageren eigenlijk amper op die inflatie. Dow zelfs klein beetje rood. Ook goud iets in de min.
Leuk, meevallende cpi's, maar dikke vette pivot willen we zien..
Als het goed is ben je daar ruimschoots van tevoren voor gewaarschuwd, ook dat het 4 uur zou duren.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Heb 't toen meteen teruggezet, dan maakt 4 uur niks uit.
XRP = trash
Zit je been in het gips dan?roflexx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:31:
[...]
Ik ben al een maand op phuket. Weinig tips voor je omdat ik weinig buiten kom haha.
Who did this? pic.twitter.com/EUFQOAFhzO
— Not Jerome Powell (@alifarhat79) 10 mei 2023
nothing stops this train
Wat zorgt hier nu weer voor?
meer verkopers dan kopersDutchCrownNL schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:15:
En dat was de 28K..
Wat zorgt hier nu weer voor?
nothing stops this train
Ja dat is logisch, maar 1200 eraf binnen 5 min is niet vrij gebruikelijk.
Yup inderdaad.anti elppa schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:20:
bijzonder weer. wat zal de fud hier nu weer achter zijn? zeker weer "beweging" in de wallets van de fbi en mtgox
/f/image/EpOA1JYVfMso4ZSxnIhjGLHn.png?f=fotoalbum_large)
Naar een legacy adres.Pelox schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:25:
[...]
Ze hebben wel lef met het verzenden van deze hoeveelheden in 1 keer..
Verwijderd
Dit is slechts het potje voor de fee's.Pelox schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:25:
[...]
Ze hebben wel lef met het verzenden van deze hoeveelheden in 1 keer..

Beter verkopen ze snel die mooie munten voor waardeloze dollars, zijn we van dat spook af wat al jaren boven ons hoofd hangt.
Beter nu dan tijdens de echte run up, dan zit er veel meer retail in, die panic sellen nog sneller.
Wat ik me nu afvraag, die losers die paar weken terug panic solde, zullen die nu weer panic sellen? hoe gaat dat proces in die bovenkamers?
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 10-05-2023 19:31 ]
In 1 minuutje 1k eraf, moeten we weer een hele week over doen. Geitenbende.
Gewoon een hele subscription eraf in enkele minuten
[ Voor 36% gewijzigd door JDx op 10-05-2023 19:35 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
It's all in the name!Gelukszoekr schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:32:
Sorry mensen, ik heb inderdaad een uurtje geleden gekocht

Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!