Maar hoe staat je
scaling ingesteld en wat heeft dat voor gevolgen voor de resolutie
Iets van 2560x1600 op een hooguit 15,6 inch scherm lijkt me best wel pittig om naar te kijken ?!
1920x1080 vond ik in ieder geval al op het randje

Vroeger was dat altijd zo volgens mij toen de Tracker een vast onderdeel van de website was
Stiekem zie ik eigenlijk ook wel het liefst dat ontwerp gewoon terugkomen!

PeacekeeperNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:21:
Wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat de uitgelichte gebruikersreviews helemaal naar onderen zijn verplaatst. Voor vaste reviewers hier op Tweakers is dit wel een minpuntje, omdat onze uitgebreide reviews almaar minder worden bekeken. Ik vrees dat met het helemaal onderaan plaatsen de views nog verder terug zullen lopen en je eigenlijk nog maar uitkomt op mensen die specifiek naar het product op zoek zijn en daar onder de reviews kijken.
Ik zou liever die dingen aan de rechterkant zien dan wat er nu staat :
Dat zijn onderdelen die ik echt totaal niet 24/7 hoef te zien!

jelle. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:29:
We hanteren geen kwalificatie van "ervaren" of "niet-ervaren" gebruiker.
Zo zie je maar weer hoeveel verschillende meningen en voorkeuren er kunnen zijn, zelfs binnen de kerndoelgroep van "echte Tweakers"

En daar ging het fout, want ondertussen weten Tante Truus en Ome Jan ook Tweakers
.net te vinden, maar komen ze daar lang niet zo vaak als de daadwerkelijke
echte Tweakers die dat WEL elke dag doen!

Mensen zijn van nature geneigd om eerder te reageren als ze iets niet goed vinden.
Dat is gewoon niet waar : Er zijn genoeg redesigns geweest
voordat "de blauwe letters generatie FP" werd geïntroduceerd waar men gewoon positief over was!
Zelfs toen "GoT Paars" verdween of in ieder geval een alternatieve optie werd...
DMZ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:36:
Testgroepen zijn vaak andere types gebruikers dan diegene waar je het uiteindelijk naar uitrolt, dus de testfeedback kan inderdaad heel anders zijn. Een enorme hoeveelheid Reddit gebruikers haat het redesign en gebruiken dus ook old.reddit.com, daarom zie je weinig klachten op de nieuwe paginas, iedereen heeft namelijk zijn eigen optie.
Je moet soms eens voor de grap dat soort websites bezoeken met een wat ouder systeem en dan bij voorkeur een Laptop of een Intel NUC achtig gebakje of zo :
- Gewoon Reddit.com = Loeiende Fan!
- old.reddit.com = Stil systeem!
IMHO doe je dan echt iets gruwelijk verkeerd als webdeveloper zijnde!
En helaas zijn er zo nog veel meer websites met soortgelijke resultaten...
De meeste gebruikers zal het ook niets uitmaken, 'het is maar zo, wij doen er toch niks aan' is de gedachte, en als het design dan te slecht wordt, gaan ze gewoon ergens anders heen. Vanuit die groep krijg je geen feedback, en als je die probeert te kopen met 'gift cards' oid krijg je dus veel 'is ok, give me gift card' gevallen.
Dat zijn dan ook geen gebruikers waar je waarde aan moet hechten IMHO

De mensen in deze thread die klagen lijken dus ook veelal de meer hardcore gebruikers die toch altijd in de minderheid zijn, maar wiens feedback, mits goed geimplementeerd, toch vaak de oorzaak is dat een website zo groot geworden is. Tweakers is ooit door dit soort mensen gebouwd, maar door de populariteit wordt er steeds minder geluisterd, want er zijn veel mensen die het allemaal prima vinden.
En zo krijg je het dus voor elkaar dat die mensen op een bepaald moment afhaken, maar het management kijkt daar niet naar, want die kijken alleen naar wat de website qua geld opbrengt!

100 reacties per pagina = Snel door alles heen bladeren!
Het zijn op dit moment grofweg 4 pagina's dus echt veel is het niet...
Ik vind het design ook vrij matig maar belangrijker: Ik mis echt heel erg het blokje actieve topics op de frontpage. Dit was na (soms zelfs voor) nieuwslezen echt mijn goto blokje. Helaas is deze functionaliteit ook niet (goed) ergens anders terug te vinden.
Ik stel voor dat die het blokje Merchandise en die meuk eronder vervangt!

Omdat de Tracker tegenwoordig een soort "tweederangsburger" is en heel veel mensen niks mee doen helaas...
Vroeger... toen het gewoon onderdeel van de website was...
Ik mis die tijd!