[Feature request]: Populaire forumtopics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:02
Sinds de aanpassing van de frontpage is de 'nu populair op het forum' categorie verdwenen.

Is het mogelijk om dit als tab toe te voegen aan het forum? We kunnen wel zien welke topics 'actief' zijn, oftewel welke topics als laatste een reply hebben gekregen, maar er is nu geen filter om 'trending' topics te vinden.

Het zou mooi zijn om deze functie terug te krijgen in het forum:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAywtsrG7MAz12YQ9cmQxYqCXoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4oIgcn6iFE5eJtt8NRAAHreB.png?f=fotoalbum_large

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:20
Ook ik mis de trending topics sectie enorm. Het was voor mij dè manier om naar het forum te navigeren. Er stond altijd wel een topic tussen dat ik interessant vond om te lezen. De charme van trending topics is dat er topics stonden die populair waren en leefden. Deze feedback had ik ook al gegeven tijdens de beta :/

De lijst met actieve topics is voor mij geen goede vervanger, er staat voor mij weinig interessants tussen (veel verzameltopics, etc). Puur dat ergens recent een reactie op is gegeven, maakt het niet interessant of populair. Ik merk dat ik nu nauwelijks meer op het forum kom om te lezen, waar ik dat voorheen dagelijks deed.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.