[F1 2023] Testdagen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 43.471 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 04-09 13:05
Tell me you're a Lewis Hamilton fan without telling you're a Lewis Hamilton fan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 12:53
NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:50:
Crofty praat over Bottas zijn kleding style? Waar gaat het heen? 8)7
Elk jaar met testen is het een theeclubje, lekker babbelen over koetjes en kalfjes. Alsof je 8 uur per dag naar een F1 podcast luistert. oOo

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13:28
StefanVerkerk schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:52:
[...]

Elk jaar met testen is het een theeclubje, lekker babbelen over koetjes en kalfjes. Alsof je 8 uur per dag naar een F1 podcast luistert. oOo
Prima, zolang ze maar niet gelijk negatief zijn op bepaalde coureurs :+

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Cogitationis poenam nemo patitur

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Bullet NL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Active aero op de DRS na is toch niet toegestaan?

:+
Het is niet actief he, althans ik geloof niet dat Sainz met zijn grote teen hem indeukt en uitdeukt :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:34
Sepp14 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:05:
Wij gewone stervelingen kunnen helemaal geen peil op de testdagen trekken. Wij weten toch niet wat ze allemaal van plan zijn en gaan doen. Voor de fans is het leuk omdat ze rijden maar wat de achterliggende gedacht allemaal is, weten wij niet. ;)
Maar wat is nu leuker? grijs en saai nuance aanbrengen of complete overreacties en teams afschrijven aan de hand van één sessie?

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Staat op Racingnews een stukje over de neus. Blijkbaar een steuntje in de neus dat vergeten of afgebroken is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 23-02-2023 11:36 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Je kan er nog niet veel van zeggen, maar de RB19 is in ieder geval geen shitbox!
Of hij de snelste wagen is moment seizoen is natuurlijk nog onduidelijk. Hij valt niet constant stil of uit elkaar, ziet er redelijk stabiel uit en tijden schijnen redelijk makkelijk te komen.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Goed begin is het halve werk.

Lijkt me wel leuk als een team op dag 1 even vol in quali-mode gaat en alles eruit perst om te kijken wat er kan.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Beste tijd op dag 1 vorig jaar was 1'33.902, op de laatste dag was dit 1'31.720.

So far so good dus :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:15

BeaM-R

Powerrrrr

Mad-Matt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:40:
Goed begin is het halve werk.

Lijkt me wel leuk als een team op dag 1 even vol in quali-mode gaat en alles eruit perst om te kijken wat er kan.
In het eerste vliegende rondje gelijk het baanrecord even aanscherpen :+

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
pilskes schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:38:
Je kan er nog niet veel van zeggen, maar de RB19 is in ieder geval geen shitbox!
Of hij de snelste wagen is moment seizoen is natuurlijk nog onduidelijk. Hij valt niet constant stil of uit elkaar, ziet er redelijk stabiel uit en tijden schijnen redelijk makkelijk te komen.
Sowieso dit jaar maar 3 testdagen. Niet veel tijd om te sandbaggen. Dit jaar zien we eerder wat de teams wel of niet kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Die Ferrari ziet er goed uit zeg, zo responsive in de bochten zonder bizar veel overstuur te genereren. Heel veel tractie uit de bochten en misschien gelijkwaardiger op de rechte stukken dan vorig jaar. Ik denk dat RBR en MERC het moeilijk gaan krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
Barturion schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Sowieso dit jaar maar 3 testdagen. Niet veel tijd om te sandbaggen. Dit jaar zien we eerder wat de teams wel of niet kunnen.
Vorig jaar waren er ook maar 3 testdagen.

Alleen was er daarvoor ook al de shakedown in Barcelona :p

Maar het is natuurlijk lastig te vergelijken. Vorig jaar waren het compleet nieuwe autos met nieuwe / aangepaste motoren voor de E10 benzine. Deze autos zijn gewoon doorontwikkelingen. Dus waar ze vorig jaar nog echt moesten kijken of alles werkte kunnen ze nu makkelijker meteen beginnen met rondjes (en tijden) rijden. Daar waar ze vorig jaar waarschijnlijk niet meteen de limiet opzichten maar het veel rustiger opbouwde om o.a. ook regelmatiger te controleren of de alles nog in elkaar / vast zat. En i.p.v. dus meteen volle lollie te rijden en kijken of iets stuk gaat en daarmee een rode vlag te veroorzaken de boel rustig opbouwen en regelmatigere controles te doen.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
Chefbierrr schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:01:
Die Ferrari ziet er goed uit zeg, zo responsive in de bochten zonder bizar veel overstuur te genereren. Heel veel tractie uit de bochten en misschien gelijkwaardiger op de rechte stukken dan vorig jaar. Ik denk dat RBR en MERC het moeilijk gaan krijgen.
Yep heel zwaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
RobertMe schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:02:
[...]

Vorig jaar waren er ook maar 3 testdagen.

Alleen was er daarvoor ook al de shakedown in Barcelona :p

Maar het is natuurlijk lastig te vergelijken. Vorig jaar waren het compleet nieuwe autos met nieuwe / aangepaste motoren voor de E10 benzine. Deze autos zijn gewoon doorontwikkelingen. Dus waar ze vorig jaar nog echt moesten kijken of alles werkte kunnen ze nu makkelijker meteen beginnen met rondjes (en tijden) rijden. Daar waar ze vorig jaar waarschijnlijk niet meteen de limiet opzichten maar het veel rustiger opbouwde om o.a. ook regelmatiger te controleren of de alles nog in elkaar / vast zat. En i.p.v. dus meteen volle lollie te rijden en kijken of iets stuk gaat en daarmee een rode vlag te veroorzaken de boel rustig opbouwen en regelmatigere controles te doen.
Helemaal mee eens. Maar dat is wat ik ook bedoelde. Maar 3 testdagen. Een week voor de eerste Grand Prix. Geen tijd om te sandbaggen en je zult eerder scherpere tijden gaan zien.
Verder blij dat het weer begonnen is. Voelt een beetje als de eerste vrije training in een race weekend.

• NeverSettle
Damian schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:43:
Beste tijd op dag 1 vorig jaar was 1'33.902, op de laatste dag was dit 1'31.720.

So far so good dus :)
Begreep dat de meeste teams via aero tijd hebben terug gewonnen van wat ze hebben verloren met de hogere rijhoogte vloerrand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Zal wel weer meevallen. De Ferrari was vorig jaar ook erg driveable...

Blijft toch Ferrari, die vinden wel weer andere manieren om het te verneuken ;)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chefbierrr schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:01:
En dan is RBR weer zoveel sneller op de rechte stukken waardoor ze ook beter hun banden kunnen sparen omdat ze hun tijd niet hoeven te halen uit de bochten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Damian schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:22:
[...]

Ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in Fred Vasseur. Inaki heeft al een andere functie gekregen.

• Amaze86
Damian schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:22:
[...]

Duhh, dit zegt natuurlijk nog niks.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Amaze86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:28:
[...]

Hoezo Duhh?? Zeg het dan niet als het niets zegt...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEfAJPn4Q1zQj8MnFq_jzLv_Aro=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Bz6GgBiglDUfPyIywmLA7xp0.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
Hoewel tijden niks zeggen, ben ik wel positief verrast dat Williams zo betrouwbaar lijkt met 74 rondjes.

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Poh dat ziet er indrukwekkend uit zeg, die sidepods van RB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Hoewel tijden niks zeggen, ben ik wel positief verrast dat Williams zo betrouwbaar lijkt met 74 rondjes.
Wat me bij de Williams vooral opvalt is het gebrek aan sponsoren. Zo kaal die auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10

Niellie41

[object Object]

Russell heeft ook een nice aantal ronden gereden, zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
RB19 gaat lekker, date verzamelen en rustig aandoen.

• NeverSettle
TinusXIII schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:10:
[...]

Wat me bij de Williams vooral opvalt is het gebrek aan sponsoren. Zo kaal die auto.
Latiffi had een aantal sponsoren via zijn vader, o.a. Sofina Foods en Lavazza. Nu die weg zijn is het inderdaad een beetje kaal. Maar met Dorilton Capital ben ik niet bang dat ze geld gebrek hebben, hoewel zij ook graag geld willen verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Leclerc eet vanavond friet

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 20:52
Die Ferrari ligt wel ontzettend laag op de luchthapper na. Heel cool om te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:40:
[...]

Niks nieuws toch? Als een Williams uitviel kwam dat in 90% van de gevallen door Lattifi. Echt zeer zelden dat een Williams afgelopen jaren is uitgevallen door mechanische problemen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Toch maar even de stream opgezet hier, ziet er allemaal weer prachtig uit! :)

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 23-02-2023 13:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier ook hard aanwezig op het werk, stream loopt goed. Heerlijk om de auto's weer te zien rijden.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom hebben de Williams en de Alpha Tauri dat groen, alsof iemand verf over de auto heeft gegooid?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• NeverSettle
Ben ik hier de enige die om de F1TV Pro commentatoren met o.a. Jolyn Palmer lach? :P

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:42
gambieter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:09:
Waarom hebben de Williams en de Alpha Tauri dat groen, alsof iemand verf over de auto heeft gegooid?
Omdat iemand verf over de auto gegooid heeft...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Amaze86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:28:
[...]

Zoals de opmerking van @Chefbierrr eerder vanmiddag ook niks zegt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

https://www.gpfans.com/nl...in-de-formule-1-gebruikt/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Flow-vis, verf dat teams gebruiken om de aerodynamica/luchtstroom van de auto te vergelijken met de windtunnel data.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:07
RobertMe schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:43:
[...]

Niks nieuws toch? Als een Williams uitviel kwam dat in 90% van de gevallen door Lattifi. Echt zeer zelden dat een Williams afgelopen jaren is uitgevallen door mechanische problemen.
Het is makkelijk afgeven op Latifi, het was geen briljante coureur, dat zeker. Maar dit is onzin: in 2020 en 2021 is Russel 4x uitgevallen en Latifi 3x, vorig jaar zijn zowel Albon als Latifi 4x uitgevallen. Ik weet even niet hoeveel daarvan incidenten zijn en hoeveel mechanisch, maar zo'n enorme brokkenpiloot was het eigenlijk ook weer niet.

• Chefbierrr
D-Ed schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:10:
[...]

Zoals de opmerking van @Chefbierrr eerder vanmiddag ook niks zegt ;)
Niks zegt iets! Tot dat de kwalificatie begint! Ten minste als ik de 'experts' hier mag geloven. Mijn mening over de Ferrari is dan ook niks meer dan een mening :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
Wat een ontzettende Hamilton waardering weer bij F1TV, de tering.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

Bloodclot

Jawier!

Dag1 te vroeg voor simulatie runs zoals @f1bythenumbers vaak na fp's doet? Ben wel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
De enige echte analyse die je kunt doen zijn de race simulaties, waarbij teams niet tanken. Dan kun je met 99% zekerheid vaststellen welke hoeveelheid brandstof er aan boord was op welk moment van de stint.

Wat je - uiteraard - niet weet is de engine settings, de focus punten van het team binnen de simulatie (bandenslijtage analyseren op een bepaalde voorafbepaalde pace etc). Maar representatievere data dan dat is er imo niet.

Wachten dus op de simulaties...

• D-Ed
  • Niet online
Chefbierrr schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:12:
[...]

Niks zegt iets! Tot dat de kwalificatie begint! Ten minste als ik de 'experts' hier mag geloven. Mijn mening over de Ferrari is dan ook niks meer dan een mening :)
Precies

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wat een partij slaapverwekkend geleuter op F1 TV. Snap dat een hele dag volpraten niet simpel is, maar anders gewoon even niets zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

pjlgt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:25:
Wat een partij slaapverwekkend geleuter op F1 TV. Snap dat een hele dag volpraten niet simpel is, maar anders gewoon even niets zeggen.
oh ik heb gewoon de radio aan, leuk bewegend behang :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Wel fijn om te zien dat Red Bull een stabiele achtervleugel/DRS heeft :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

pjlgt schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:25:
Ik neem aan dat je nog nooit cricketverslaggeving hebt gehoord, die moeten soms 5 dagen volpraten terwijl er niets gebeurd. Het is een kunstvorm :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:42

Edd

Hm.. Ik denk dat Leclerc straks een schone onderbroek aan mag trekken :+

-

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:42
Wel weer lekker onduidelijk om de tijden van vanmorgen weer te geven.
Viel mij vanmorgen op hoe los/nerveus het kontje van de Mercedes was.

Leclerc zoekt ook lekker de grenzen op....

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54
Thinlanet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:45:
Wel weer lekker onduidelijk om de tijden van vanmorgen weer te geven.
Viel mij vanmorgen op hoe los/nerveus het kontje van de Mercedes was.

Leclerc zoekt ook lekker de grenzen op....
Mijn voorzichtige conclusie is dat MER en FER wat lastiger handelbaar zijn (tot nu toe) dan RBR.
En FER nog steeds wat stuitergedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door hansvk op 23-02-2023 14:48 ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
FER wel aardig hobbelig

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Edd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:38:
Hm.. Ik denk dat Leclerc straks een schone onderbroek aan mag trekken :+
Ja dat had veel anders kunnen aflopen pff.. :X

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

gambieter schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:34:
[...]

Ik neem aan dat je nog nooit cricketverslaggeving hebt gehoord, die moeten soms 5 dagen volpraten terwijl er niets gebeurd. Het is een kunstvorm :+
Klinkt ongeveer zo :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Meer zo: YouTube: One Hour Snoring Sound Effect

Toen ik in een Engels lab werkte, heb ik cricketverslaggeving verboden. Ik wilde niet in slaap vallen terwijl ik met infectieus materiaal werkte :p

• Rybar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-02 11:54
Hoor op viaplay dat het gerucht gaat dat Lance Stroll zijn polsen heeft gebroken.
Dan is die nog wel even uit de running.
Kan Drugovich en/ of Stoffel wat wedstrijden rijden.

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:42
Is het bewust dat de live-timing niet beschikbaar is? Switchboard naar onboards ontbreekt namelijk ook

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Rybar schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:03:
Hoor op viaplay dat het gerucht gaat dat Lance Stroll zijn polsen heeft gebroken.
Mocht dat zo zijn dan is het de beurt aan Drugovich omdat Van Doorne dat weekend niet aanwezig is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Thinlanet schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:05:
Is het bewust dat de live-timing niet beschikbaar is? Switchboard naar onboards ontbreekt namelijk ook
De live timing is gewoon beschikbaar in de app of op de website van F1.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik heb het gewoon in de F1 app (Die andere, niet de F1TV app)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Rybar schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:03:
Dat is zoals gewoonlijk weer wat overdreven van de flapdrollen van ViaPlay...

[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 23-02-2023 15:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Damian schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:08:
[...]

[Twitter]
Beetje nuance, Allard vertelde netjes dat het een gerucht is uit de Braziliaanse media dat Stroll zijn polsen gebroken heeft....

Cogitationis poenam nemo patitur

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Damian schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:08:
[...]

[Twitter]
Ik heb het net ook van verschillende journalisten langs zien komen op twitter, kan ze alleen zo snel even niet meer vinden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Rybar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-02 11:54
Mariana Becker Braziliaanse journalist melde het op Twitter.

Tijd zal het leren of het klopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Rybar op 23-02-2023 15:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Vertaald vanuit het Portugees door Google
Stroll brak beide polsen en opereerde er slechts één bij het fietsongeval. Het team zei dat hij terugkeert naar de huisarts… check it out!

• Chefbierrr
Max is lekker aan het glijden buiten de tracklimits. Ik had het idee dat hij bij z'n vorige snelste ronde er ook al buiten ging bij bocht (4?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56

Mystikal

It never hurts to help!

Fijn dit topic. Kan ik op vakantie toch nog wat mee krijgen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik had Jiskefet's 'English Sports' verwacht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Als je met je F1tv account inlogt op formula1.com, dan heb je wel live timing!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

In de app bij mij zijn de comma's in de temps weggevallen, het is nu 294 graden C, luchtdruk 10087 hpa - beetje als racen op een andere planeet :+

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14
Nou nou, het regent funfacts. Haas heeft een besparing van 350.000 (weet niet of het pond, eurie of dollar is) door een kleinere pitwall opstelling waar maar 3 mensen aan kunnen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wat rijdt die Verstappen veel rondjes zeg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:49:
Voordeel als je de hele dag rijdt he. Die wat alleen de morgen/middag rijden zullen ook om en nabij de helft rijden.

• RobertMe
TheBrut3 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:47:
Nou nou, het regent funfacts. Haas heeft een besparing van 350.000 (weet niet of het pond, eurie of dollar is) door een kleinere pitwall opstelling waar maar 3 mensen aan kunnen zitten.
Was geen fun fact, en ging om 250.000, niet 350.000. Haas was vorig jaar een van de twee teams die niet eens aan de budget limiet kwamen. Dus een besparing van 250k op de transportkosten is weer 250k extra die ze in de ontwikkeling van de auto kunnen stoppen. Vrij serieuze aangelegenheid dus aangezien het in principe de auto sneller maakt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

fwiw:

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• NeverSettle
G_Dragon schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:49:
De enige coureur dat vandaag een volle dag test, met nog een uur te gaan kan hij mogelijk 2,5 GP's rijden :)

• De_Bastaard
Hij gaat lekker iig, nice.

Qua afstand/rondes, misschien willen ze die ellende van vorig jaar wel proberen te voorkomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Bizar hoe bijna het hele veld de RB sidepods heeft gekopieerd.

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ben benieuwd of het zachte rubber nog gebruikt gaat worden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13:48
RobertMe schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:11:
[...]

Voordeel als je de hele dag rijdt he. Die wat alleen de morgen/middag rijden zullen ook om en nabij de helft rijden.
Het is zeker niet van zelf sprekend dat je per sessie meer dan 70 rondjes rijdt per sessie, dus hij is goed bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
Leuk dat FIA meeluistert met F1TV Pro commentatoren, vragen die zij zelf niet weten worden beantwoord door FIA.

Edit: Alonso 2e nu, tijd zegt niks maar wel tof! :)

[ Voor 19% gewijzigd door NeverSettle op 23-02-2023 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 20:52
Oef, de rear jack bij Max faalde. Hopelijk niet al te veel schade :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lol netjes Alonso *D

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NeverSettle schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:41:
<>
Edit: Alonso 2e nu, tijd zegt niks maar wel tof! :)
Zegt toch wel iets over de capaciteit van de auto en rijder. Dit geeft mij toch wel wat hoop op vier teams die kunnen strijden.
Maar het zegt niet heel veel, maar dat ie zo dicht op Max kan zitten op test dag 1 geeft wel aan dat hun auto in beginsel sterk uit de ontwerpfase gekomen is.
Zondag zien we wel verder, en dan de eerste Q's ...

• JB

JB

Cédric roelt!

Sandbagging bij MER… really Crofty?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
JB schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:48:
Sandbagging bij MER… really Crofty?
Je verwacht dat een Britse commentator iets negatiefs gaat zeggen over een team waar 2 Britse rijders rijden?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• JB

JB

Cédric roelt!

Maarten_E schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:00:
[...]

Je verwacht dat een Britse commentator iets negatiefs gaat zeggen over een team waar 2 Britse rijders rijden?
Na een rampenjaar is sandbaggen een beetje voorbarig denk ik zo :+

Mijn boefje is liev!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Code geel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

Bloodclot

Jawier!

verdorie latifi! vsc zelfs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tinustussengas1
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 31-08 21:01
vsc test doen ze altijd de laatste 15min van de sessie zowel op de ochtend als de middag

[ Voor 7% gewijzigd door tinustussengas1 op 23-02-2023 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou, dat leek wel een aardige dat voor RBR. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XRLIUVZ1K46y94pH2OP0kEnBPqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNPld4ecwCYmehVceZPGgBHF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_y9XjUmCEeFXu7m29H2Yi4F7X0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1mo7NjNhiusxuXYl855jK3xS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Damnnnn Max even 730 km gereden, dat voelt hij morgen wel in z'n nek. 😖
Weet dat het test dagen zijn, maar zou mooi zijn als Aston Martin en McLaren zich gaan mengen in de strijd. 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Lijkt me toch lekker je bed in stappen vanavond als Verstappen zijnde, auto die van de krik af lazert het grootste probleem van de dag, 150+ ronden gereden en met de snelste tijd de dag afsluiten.

Alonso ook wel mooi, zegt geen hol maar in een “nieuwe” auto zo kort op Verstappen zitten is altijd leuk, voorlopig lijkt ie beter af te zijn bij AM dan bij de Fransozen van Alpine.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
DoubleDutch schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:41:
Damnnnn Max even 730 km gereden, dat voelt hij morgen wel in z'n nek. 😖
Weet dat het test dagen zijn, maar zou mooi zijn als Aston Martin en McLaren zich gaan mengen in de strijd. 🥳
Uh je bedoeld bijna 850 km, Bahrein circuit is 5,412 km lang en Max had er 157 rondes gereden. Volgens F1 social media begint hij morgen ochtend weer, in de middag is Checo pas aan de beurt.

[ Voor 10% gewijzigd door NeverSettle op 23-02-2023 17:58 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

Net laatste half uurtje nog mee kunnen pakken. MER lijkt volledig door te gaan met hun concept? De auto lijkt minder laag te liggen cq. niet zo door zijn kont te zakken maar HAM had toch meermaals uitbreken van de auto zo te zien. Ook het staafje aan de achterkant van de vloer nog steeds noodzakelijk :?

FER oogt prima maar lijkt nog wel te stuiteren? En dan doel ik niet op dat gare stuk asfalt bij start finish. Daar zag ik HAM ook een paar keer met een ruime bocht omheen gaan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:00:
[...]

Bovendien kunnen de Netflix producers volgens mij al het commentaar gebruiken dat ze nodig achten in hun DTS serie.. En tja, later dit jaar gaat Brad Pitt nog een F1 film opnemen waar Hamilton ook wat geld in stopt dus ga er maar vanuit dat Hamilton dit seizoen met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt door alle 'journalisten' ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.