Girkin is weer heerlijk negatief bezig (ook al ontkent hij dat zelf..):
Dagen, zoals zandkorrels in een zandloper, vloeien weg en vloeien weg ... Er is steeds minder tijd over om de nodige beslissingen te nemen voordat ze hun relevantie verliezen ...
Tanks, kanonnen, munitie en alle andere wapens en uitrusting stromen in een brede stroom naar de zogenaamde. "Oekraïne", en klappen op de communicatie zijn niet geleverd en worden niet geleverd. Stakingen op het elektriciteitsnet zijn gestopt. "Beslissingscentra" in Kiev nemen beslissingen op de meest comfortabele en veilige manier - ze hebben tot nu toe niet eens geprobeerd er inbreuk op te maken. Ondertussen is de aanvoer van raketten en alle soorten precisiemunitie in de Russische Federatie het afgelopen jaar duidelijk niet toegenomen (ik zal niet beweren dat het nu gewoon niet bestaat, anders zullen ze worden beschuldigd van "het onthullen van militaire geheimen " (die ik niet ken) of van "defaitistische stemmingen" "(die ik niet heb en des te meer niet kan hebben)).
Problemen met munitie en simpelweg de reproductie van de meest conventionele wapens - in de Russische Federatie nemen ook elke dag toe.
En - tegen de achtergrond van dit alles - blijven de onverwijderbare "maarschalken" "op hun voorhoofd slaan" (helaas niet die van henzelf) tegen de voorbereide verdediging van de vijand in de Donbass. Met uiterst onbetekenende successen (en vaker zonder enig succes), maar met zware verliezen.
Er is geen staat van beleg en het wordt niet verwacht (gebaseerd op de verklaringen van een persoon die uiterlijk op de president lijkt), de grenzen zijn open, olie en gas stromen naar partners (inclusief die van Kiev). De Centrale Bank van de Russische Federatie verhoogt de investeringen in Amerikaanse staatsobligaties.
En het enige "amusement" voor boze patriotten die met stomheid geslagen zijn door de realiteit, is de publieke wederzijdse vervolging betaald door de heren Shoigu en Prigogine, op zichzelf al lelijk en zowel getuigend van "hoe verrot alles is" in ons land, maar ook van het feit dat in de leiding van de militaire acties missen we het belangrijkste - eenheid van bevel. (En welke van de twee aangegeven personen "meer naar rechts" is - beslis zelf, als je wilt. Wat mij betreft - het is beter om de soorten shit niet te begrijpen).
Daarnaast is hij ook negatief over het verloop bij Vuhledar ( = Uledar), ik ben heel benieuwd of er daadwerkelijk iets rommelt daar, of dat het puur Girkin's psychoses zijn:
Ik ontvang wat informatie over de verdachte activiteit van de strijdkrachten van Oekraïne in de richting Volnovakhsko-Dokuchaevsky, wat heel logisch is: het is tenslotte hier, als gevolg van zware verliezen tijdens de mislukte aanval op Uledar, dat de RF De strijdkrachten zijn mogelijk het meest kwetsbaar. Bovendien kunnen de strijdkrachten van Oekraïne, in geval van snel succes, op de kortste afstand doorbreken naar de Zee van Azov, de landcommunicatie met de Krim afsnijden of ze eenvoudigweg in gevaar brengen door ze te heroveren (of op zijn minst te verlammen). het belangrijke transportknooppunt van Volnovakha (dat wil zeggen: "het spel is de kaars waard").