Twan, bedankt voor de tip op NOM ,heb het gelijk ingesteld op de P1 dongle op grid target en nu afwachten op resultaat.
Twan even reagerend op jou opmerking van de SOC i.c.m vulling ,laat ik nu een plaatje zien van gisteren waarbij laden stopt zodra de 100% bereikt is terwijl de flow nog maar 22.39 kw is (hier zit vlgs mij het probleem ,de vulling % had geen invloed op de laad flow ,totdat 1.7.5 er aan kwam) terwijl er 34 kw =34/6=5.66 kw per batterij geladen had kunnen worden, nu mis ik 34-22.39 =11.6 kw.
nu vandaag 3-11-24 practige zonnige dag gaat het zelfde gebeuren !
er zit daad werkelijk in 16.87 kw en had het % vulling dan 49.6% moeten zijn ,dan zou het goed zijn!.
Twan, vraag; bedoel jij dat dit goed komt met 1.7.6? als dat zo is krijg je van mij een hele ddddike pluim
Ik doe een belofte als de SOC en de vulling correct lopen en dat voor minimaal 10 dagen krijgen jij en Ronald 2 taarten op je kantoor om te verdelen onder je collega's.
Dit zou voor mij en misschien vele andere geweldige verbetering van het product zijn ,waar ik nog steeds geen spijt van heb ,ook als earley adopter daar ik in de opstartgroep <600 stuks zat .
Ik geef jullie veel respijt ,daar ik zelf ook ondernemer ben geweest ,maar dit probleem moet met voorrang opgelost worden ,dit kost gewoon money ! en ergenis .
Ik weet dat jullie het druk hebben >5000 verkocht! maar heb en blijf vertrouwen in jullie hebben en dat meen ik ook .
Kan niet laten om even dit te laten merken want dit zijn de valkuilen van het product om potentionele kopers toe te laten happen om te kopen. De concurrentie is moordend maar jullie hebben echt een mooi product en dat mening ik echt.
Hierbij laat ik het even.
Zie uit naar 1.7.6 is bij mij nog niet geplaatst door jullie.
goede zondag toegewenst .