Bezig met installatie en ik dacht de hele procedure van aanmelden van P1 dongle op de wifi over te slaan door de P1 dongle meteen met ethernet kabel aan te sluiten maar dat lijkt niet te werken.
Had verwacht dat hij via DHCP gewoon online zou komen en dat ik dan ip nummer kon opzoeken en zo de web interface te benaderen.
Gekke is dat ik hem niet van vinden op het netwerk met mijn ip scanner, ook in de dhcp lijst van router lijkt hij niet terug te komen.
En als ik de P1 dongle opnieuw opstart zonder ethernet kabel erin komt het wifi access point van de P1 dongle niet in de lucht.
Het zou toch niet nodig moeten zijn om de P1 dongle op je thuis wifi netwerk aan te sluiten voordat je ethernet kan gebruiken?
Iemand tips? Ook hoe het wifi access point van de dongle weer in de lucht te krijgen zodat ik wel de procedure van het boekje kan volgen?
Zie wel een knopje zitten, is dat een reset knopje? Staat niet in de handleiding vermeld volgens mij.
Het is ook wel jammer dat de MAC adressen van de dongles niet op de sticker staan, dat maakt het opzoeken van de devices makkelijker.
[
Voor 6% gewijzigd door
Stokertje op 30-11-2023 17:32
]