Energeet schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:26:
@
Audione0 het uitgebreide menu kun je oproepen door de menuknop samen met een draai naar rechts van de grote knop te openen.
De A59 controller wordt/is als het goed is geleverd met een bridge die op je netwerk wordt ingesteld. Daarmee kun je de app laten werken van Cozytouch.
Koelen is niet altijd standaard; op de standaard WP moet dan een koelpakket worden/zijn geinstalleerd die koeling mogelijk maakt. Met dat pakket wordt o.a. ook de condensafvoer geregeld van de buitenunit enz.
Nee de bridge is er niet bijgeleverd. Alleen de A59. Hier ga ik even achteraan.
Er is een buffervat gemonteerd, echter staat de kraan op de leiding onder het buffervaatje dicht.
Die heb ik nu open gezet, anders lijkt mij het buffervat geen toegevoegde waarde hebben toch?
Of zie ik dit verkeerd. Echter valt de druk na het openzetten van de kraan iets naar beneden. Kan ik dit zelf bijvullen tot aan de juiste waarde?
Ik heb verder dmv het verborgen menu kunnen achterhalen of de koeling optie aanwezig is, volgens het menu wel. Is er nog fysiek te controleren of de optie gemonteerd is? Ik kan nl de koeling optie via het menu zelf aan en uitzetten.
De legionella run is uitgezet omdat de temp in het men op 60 graden Celsius staat. Mij lijkt het toch veiliger om de zoveel tijd een legionella run te doen. of toch gewoon uit laten staan omdat 60 voldoende is? Scheelt weer wat kWh per jaar.
Ook zie ik dat er een foutmelding aanwezig, foutmelding 370. Wat betekent dit precies? Welk al gemeld bij de installateur om naar te kijken.
[
Voor 7% gewijzigd door
Audione0 op 21-08-2023 21:57
]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt