Netflix heeft wereldwijd accounts stopgezet die afgesloten zijn in een ander land dan daadwerkelijk wordt gekeken. Je mag alleen lid zijn vanuit het land waar je daadwerkelijk woont.Aggressor schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:51:
Ik ben altijd lid geweest van Netflix. (Afgesloten via turkije)
Elke maand betaalde ik liras.
Net teruggekomen van een weekje vakantie en ik moest opnieuw inloggen..
En ineens moest ik opnieuw inloggen op mijn tv.
Op de tv kreeg ik na het inloggen de melding : controleer je postvak in.
En daar staat in welkom terug (Voltooi je registratie als titel) . En ik kan hem opnieuw activeren voor de gewone prijzen.
Ik heb mijn abonnement helemaal niet opgezegd 8feb is het geld nog afgeschreven.
Kan het zijn dat mijn account is gehackt of verlopen? Ik heb verder geen email gekregen.
Per wanneer?Deezers schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:15:
[...]
Netflix heeft wereldwijd accounts stopgezet die afgesloten zijn in een ander land dan daadwerkelijk wordt gekeken. Je mag alleen lid zijn vanuit het land waar je daadwerkelijk woont.
8 februari is de laatste afschrijving geweest..
Ik kan ervan uit gaan dat ik geen nieuwe afschrijvingen meer krijg?
Hier zojuist Netflix opgestart en inderdaad. Ik moet opnieuw mijn lidmaatschap afsluiten, met de Nederlandse prijzen....Deezers schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:15:
[...]
Netflix heeft wereldwijd accounts stopgezet die afgesloten zijn in een ander land dan daadwerkelijk wordt gekeken. Je mag alleen lid zijn vanuit het land waar je daadwerkelijk woont.
Ik heb vandaag een nieuwe TV aan de muur hangen en wil nu mijn Netflix abonnement omzetten naar Premium.
Ik moet dat via de website doen echter als ik op abonnement beheren klik gaat deze naar de Appstore van apple.
Hier staat ook mijn Netflix abonnement alleen als ik deze aanklik kan ik hem alleen opzeggen.
Ik heb geen optie om een ander abonnement te kiezen.
Doe ik iets verkeerd?
Ik moet dat via de website doen echter als ik op abonnement beheren klik gaat deze naar de Appstore van apple.
Hier staat ook mijn Netflix abonnement alleen als ik deze aanklik kan ik hem alleen opzeggen.
Doe ik iets verkeerd?
Klopt.Aggressor schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:22:
[...]
Per wanneer?
8 februari is de laatste afschrijving geweest..
Ik kan ervan uit gaan dat ik geen nieuwe afschrijvingen meer krijg?
Via https://www.netflix.com/ChangePlan werkt het ook niet?Crxtreem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:11:
Ik heb vandaag een nieuwe TV aan de muur hangen en wil nu mijn Netflix abonnement omzetten naar Premium.
Doe ik iets verkeerd?
The devil is in the details.
Nee helaas.Hahn schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:23:
[...]
Via https://www.netflix.com/ChangePlan werkt het ook niet?
Heb het nu ook op mijn laptop geprobeerd maar werkt ook niet.
Heb net mijn Netflix account aan Ideal gekoppeld want deze werd via Apple gefactureerd en wat ik lees is dit verouderd.
Maar na de Ideal koppeling gaat hij niet door naar een andere pagina maar herlaad hij de account pagina.
Ik zou gewoon even contact opnemen met NetflixCrxtreem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:26:
[...]
Nee helaas.
Heb net mijn Netflix account aan Ideal gekoppeld want deze werd via Apple gefactureerd en wat ik lees is dit verouderd.
Maar na de Ideal koppeling gaat hij niet door naar een andere pagina maar herlaad hij de account pagina.
Edit: had de reacties nog niet gezien, maar ik laat de link hieronder staan.Aggressor schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:51:
Ik ben altijd lid geweest van Netflix. (Afgesloten via turkije)
Elke maand betaalde ik liras.
Net teruggekomen van een weekje vakantie en ik moest opnieuw inloggen..
En ineens moest ik opnieuw inloggen op mijn tv.
Op de tv kreeg ik na het inloggen de melding : controleer je postvak in.
En daar staat in welkom terug (Voltooi je registratie als titel) . En ik kan hem opnieuw activeren voor de gewone prijzen.
Ik heb mijn abonnement helemaal niet opgezegd 8feb is het geld nog afgeschreven.
Kan het zijn dat mijn account is gehackt of verlopen? Ik heb verder geen email gekregen.
Abbonementen die via het buitenland zijn afgesloten worden stopgezet door Netflix. Zie ook een discussie hierover op Pepper: https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/304714
[ Voor 4% gewijzigd door tweakery op 24-02-2024 07:37 ]
Andere browser proberen?Crxtreem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:26:
[...]
Nee helaas.
Volgens mij is de algemene regel dat als je een abonnement afsluit via Apple, je eerst je abonnement moet annuleren via Apple. Als dan het abonnement is afgelopen kan je opnieuw lid worden via iDEAL. Dit werkt, voor zover ik weet, bij elk abonnement zo, niet alleen bij Netflix. Weet het niet 100% zeker, zou even contact opnemen met Netflix.Crxtreem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:26:
[...]
Nee helaas.
Gisteren (of nou ja eerder vannacht) de laatste 2 afleveringen van de live action van avatar: the last airbender gekeken.
Vond het wel een aardige serie. De acteerkunsten van sommige acteurs konden wel wat beter en de CGI was in sommige gevallen wel erg goed zichtbaar. De verhaallijn volgt niet helemaal zoals het in de originele serie is, maar dat vind ik op zich niet erg. Kijkt wel makkelijk weg. Ik geef het een 7/10
Vond het wel een aardige serie. De acteerkunsten van sommige acteurs konden wel wat beter en de CGI was in sommige gevallen wel erg goed zichtbaar. De verhaallijn volgt niet helemaal zoals het in de originele serie is, maar dat vind ik op zich niet erg. Kijkt wel makkelijk weg. Ik geef het een 7/10
Het blijft bijzonder. Ook voorgaande seizoenen en nu weer: op mijn Apple TV toont Netflix bij Drive to Survive een rood ‘live’ symbool. Hetzelfde symbool als je bv live naar F1TV kijkt.
Hier ook, vond ook wal wat vreemd en niet eerder gezien eigenlijkmeesje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:59:
Het blijft bijzonder. Ook voorgaande seizoenen en nu weer: op mijn Apple TV toont Netflix bij Drive to Survive een rood ‘live’ symbool. Hetzelfde symbool als je bv live naar F1TV kijkt.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Stel je voor, seizoen '24 gewoon live te streamen via je Netflix abbo.meesje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:59:
Dromen mag, toch?
Haha, nou dat was wel een beetje mijn gedachte toen ik vorig seizoen ook al het rode ‘live’ symbool voorbij zag komen: voorbereidingen op live sport (formule1).PrettigGestoord schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Stel je voor, seizoen '24 gewoon live te streamen via je Netflix abbo.
Dromen mag, toch?
als ze dat nog even voor 23:59 aankondigen. Dan stop ik mijn F1tv pro abbo
(mits de prijs van NF niet duurder word)
(mits de prijs van NF niet duurder word)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Toch wel een sigaar uit eigen doos. Netflix via kpn kan met 5 euro entertainmentkorting. Ultra hd/premium zal dan 11 euro kosten ipv 16. Echter kan je je profiel dan niet uitbreiden voor 4 euro per maand met een extra account via kpn. Dat kan alleen via Netflix zelf. En dan zou je weer 16+4=20 betalen/2 =10 euro.. en voor de rest heb ik dus weinig aan die 5 euro extra korting gezien de lifetime korting bij de andere streamers... Netflix prijst zich wel uit de markt zo.
Ik heb ook in account afgesloten in Turkije destijds, werd hier ook gecancelled. Dacht het te hebben gefixed met gift cards, maar heb nu alleen toegang. Zodra ik content probeer te kijken krijg ik een foutmelding. Heb nu een shitload aan giftcards gekocht die misschien niet eens meer werken. ☹️tweakery schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 07:35:
[...]
Edit: had de reacties nog niet gezien, maar ik laat de link hieronder staan.
Abbonementen die via het buitenland zijn afgesloten worden stopgezet door Netflix. Zie ook een discussie hierover op Pepper: https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/304714
Sinds vandaag is mijn abonnement periode afgelopen via Apple en betaal nu via Ideal.kaanmijo schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:50:
[...]
Volgens mij is de algemene regel dat als je een abonnement afsluit via Apple, je eerst je abonnement moet annuleren via Apple. Als dan het abonnement is afgelopen kan je opnieuw lid worden via iDEAL. Dit werkt, voor zover ik weet, bij elk abonnement zo, niet alleen bij Netflix. Weet het niet 100% zeker, zou even contact opnemen met Netflix.
Dus vanmorgen gekeken en nu kan ik wel mijn abonnement wijzigen.
Menustructuur is ook anders.
Dus probleem heeft zich opgelost.
Gewoon opgezegd hier sinds één februari, ik kijk volgend jaar wel weer of ze interessant zijn geworden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij mij niks veranderd, kijk vanuit belgie op een Nederlands account. Als het veranderd dan kap ik er ook mee denk ik, ik kijk eigenlijk steeds periodes. Maandje wel, paar maandjes niet dus is onzin dat het doorloopt eigenlijk maar aj als je het deelt met iemand laat je het doorlopen. Ik vraag me af of Netflix daar ook rekening mee houd, waarschijnlijk niet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Sinds vorige week Warrior aan het kijken.. voor liefhebbers van Peaky Blinders is dit wel een aanrader.
Dacht eerst dat het niet mijn ding zou zijn, maar het gaat gelukkig een stuk dieper dan alleen maar vechten.
Dacht eerst dat het niet mijn ding zou zijn, maar het gaat gelukkig een stuk dieper dan alleen maar vechten.
Ik zie dat vrijdag(ik denk dan morgen) CSI naar netflix komt, dat is de volgende grote serie die ook(deels) op Skyshowtime staat. Net als bij NCIS en SVI is het afwachten om welke seizoenen het gaat. Ik vind Netflix steeds beter worden met hun series van HBO en de Skyshowtime familie.
Hoop wel dat ze een beetje bij het begin beginnen en niet ineens bijv alleen seizoen 4 van las vegas erop zetten.spijkerhoofd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:45:
Ik zie dat vrijdag(ik denk dan morgen) CSI naar netflix komt, dat is de volgende grote serie die ook(deels) op Skyshowtime staat. Net als bij NCIS en SVI is het afwachten om welke seizoenen het gaat. Ik vind Netflix steeds beter worden met hun series van HBO en de Skyshowtime familie.
ik zag zelfs dat ze op netflix the real world hadden gezet van MTV van een aantal jaar terug 2 willekeurige seizoenen volgens mij.
Burp
The Equalizer 3 verschijnt 23 maart op Netflix.
https://www.bnnvara.nl/de...ngton-heeft-netflix-datum
https://www.bnnvara.nl/de...ngton-heeft-netflix-datum
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
-
[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 13-03-2024 13:32 . Reden: sorrie, zie nu dat ik op een oud bericht reageerde ]
/▌
Net klaar met "the Gentleman"
Maar wat een rare serie is dat
Sommige acteurs zijn echt heel goed. Waar andere echt falen. Verhaal is ongeloofwaardig en ook met wat fantasie kom je er niet in
Sommige scènes zijn dan weer heel goed.
Heb het met moeite afgekeken
5/10
Sommige acteurs zijn echt heel goed. Waar andere echt falen. Verhaal is ongeloofwaardig en ook met wat fantasie kom je er niet in
5/10
Ik gok dat je The Gentlemen (meervoud) bedoelt?gupfishy schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 06:52:
Net klaar met "the Gentleman"
5/10
Zelf vond ik 'm zeer vermakelijk. Dat het verhaal wat ongeloofwaardig is, kan ik inkomen, en sommige karakters zijn flink overdreven, sterker nog, driekwart van de karakters was over de top, maar dat vond ik deel van de charme.
Typisch Guy Ritchie, wat mij betreft, en blijkbaar ligt me dat wel
Die staat wel op prime, niet op Netflix volgens mij.meesje schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 15:38:
Doe ik iets verkeerd? Deze film kan ik niet vinden op Netflix.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Dat zegt just watch bij mij ook , maar op Amazon Prime vind ik hem ook niet . Kon hem ook niet op Netflix vinden.
kingfriko
Op Prime heb ik ‘m wel kunnen vinden.kingfriko schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:10:
Dat zegt just watch bij mij ook , maar op Amazon Prime vind ik hem ook niet . Kon hem ook niet op Netflix vinden.
Vaag ,op alone vind ik hem niet , op Jules wilcox wel gevonden 🤔
kingfriko
Als ik zoek op "alone" krijg ik deze melding:kingfriko schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 18:24:
Vaag ,op alone vind ik hem niet , op Jules wilcox wel gevonden 🤔
Die laatste zin is een link, als ik daarop klik is Alone de eerste hit.Here are results for "alien".
Search instead for "alone".
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik ben van plan Netflix Premium te nemen. Nu kan ik dit rechtstreeks bij Netflix doen of via Ziggo. Nu weet ik dat het Next box van Ziggo geen dolby atmos ondersteund, maar weet niet of Netflix via Ziggo via deze box loopt? Als ik rechtstreeks bij Netflix een abonnement neem dan loopt het volgens mij via het internet. Mijn vraag is dus. Wat kan ik het beste doen?
De manier hoe je het afsluit maakt niet uit volgens mij. Als je het afsluit via ziggo kan je het alsnog via je pc/telefoon/tablet of iets anders kijken. Het enige wat verschilt is hoe je het betaalt en dat je bij ziggo geen extra lid kan toevoegen evenmin cadeaukaarten en andere promoties van ziggo. Als je het via ziggo toevoegt, betaal je het via je ziggo factuur. Doe je het apart dan gaat het maandelijks apart automatisch van je rekening afcassiekai schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 21:09:
Ik ben van plan Netflix Premium te nemen. Nu kan ik dit rechtstreeks bij Netflix doen of via Ziggo. Nu weet ik dat het Next box van Ziggo geen dolby atmos ondersteund, maar weet niet of Netflix via Ziggo via deze box loopt? Als ik rechtstreeks bij Netflix een abonnement neem dan loopt het volgens mij via het internet. Mijn vraag is dus. Wat kan ik het beste doen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Yes! Bewust gewacht met kijken naar deel 1. Deze heeft overigens niet zo’n hoge IMDb rating, maar het de trailer en het genre spreekt mij wel aan. Ik ga beide delen zeker kijken!
Vanavond op Starchannel (voorheen Fox) de laatste twee afleveringen van het tweede seizoen van From.
Per 1 april verschijnt het eerste seizoen op Netflix
https://www.bnnvara.nl/de...omt-in-april-naar-netflix
Persoonlijk vind ik deze serie wel een aanrader (IMDb score 7,7).
Per 1 april verschijnt het eerste seizoen op Netflix
https://www.bnnvara.nl/de...omt-in-april-naar-netflix
Persoonlijk vind ik deze serie wel een aanrader (IMDb score 7,7).
Audioslave, daar maak je elke trailer beter mee

Maakt er iemand gebruik van 'Smart downloads'?
Ik heb het aanstaan. Maar regelmatig dat die van alles en nog wat download (ook geneigd wat ik niet wil zien), en dan zit je 's ochtends in de trein en is opeens alles weer weg...
Ga maar gewoon zelf selecteren wat ik wil hebben, die blijven namelijk wel netjes staan.
Ik heb het aanstaan. Maar regelmatig dat die van alles en nog wat download (ook geneigd wat ik niet wil zien), en dan zit je 's ochtends in de trein en is opeens alles weer weg...
Ga maar gewoon zelf selecteren wat ik wil hebben, die blijven namelijk wel netjes staan.
Vanaf vandaag kun je het befaamde spel Hades op i(Pad)OS spelen. Biedt o.a. ondersteuning voor controllers en 60fps. Voor de iPhone 15 pro of iPads met M1 cpu of hoger kent het spel een Peak Graphics modus.
https://toucharcade.com/2...steam-deck-netflix-games/
https://toucharcade.com/2...steam-deck-netflix-games/
Hoe kun je zien in welk land een netflix abonnement is afgesloten Tijdens onze vakantie in Oostenrijk werd het abonnement opgezegd door Netflix. Ik heb deze opnieuw moeten afsluiten met een andere creditcard maar ik denk dat we nu een Oostenrijks abonnement hebben vanwege de Duitse ondertitels.
In welk land ben je nu? Ik heb in Nederland Nederlandse content en in Belgie Belgische content, in de VS had ik allerlei extra seizoenen. Allemaal met hetzelfde abonnement.Vaevictis_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 07:13:
Hoe kun je zien in welk land een netflix abonnement is afgesloten Tijdens onze vakantie in Oostenrijk werd het abonnement opgezegd door Netflix. Ik heb deze opnieuw moeten afsluiten met een andere creditcard maar ik denk dat we nu een Oostenrijks abonnement hebben vanwege de Duitse ondertitels.
Als je in Nederland bent zal het vanzelf veranderen naar Nederlandse content maar misschien denkt Netflix nu nog dat je iemand uit Oostenrijk bent die op vakantie is in Nederland.
[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 21-03-2024 08:34 ]
/▌
Al 3 weken weer terug in NL, maar hoe lang duurt dat vanzelf veranderen?Marzman schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 08:33:
[...]
In welk land ben je nu? Ik heb in Nederland Nederlandse content en in Belgie Belgische content, in de VS had ik allerlei extra seizoenen. Allemaal met hetzelfde abonnement.
Als je in Nederland bent zal het vanzelf veranderen naar Nederlandse content maar misschien denkt Netflix nu nog dat je iemand uit Oostenrijk bent die op vakantie is in Nederland.
Ongeveer dat denk ik, ik weet niet meer precies. Maar ik heb in Belgie een paar weken Nederlandse content gehad en heb nu Belgische. Ik denk dat ze europese wetgeving volgen met het niet meteen veranderen (dat je in de EU je content moet kunnen bekijken op vakantie).Vaevictis_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 09:52:
[...]
Al 3 weken weer terug in NL, maar hoe lang duurt dat vanzelf veranderen?
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 21-03-2024 09:58 ]
/▌
Je kan in een mail van Netflix helemaal naar onder scrollen. Daar staat ergens een code met landcode.Vaevictis_ schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 07:13:
Na The gentlemen, die veel te snel was afgelopen, nu begonnen met 3 Body Problem, wel ff wat anders.
Beetje science fiction, deeltjes versnellers en nog een hoop wat duidelijk moet worden. Maar wel erg leuk tot nu toe.
Beetje science fiction, deeltjes versnellers en nog een hoop wat duidelijk moet worden. Maar wel erg leuk tot nu toe.
Applaudisserende handjes hier bij de slotaflevering van de Deense/Zweedse serie Bron/Broen. Ik had al een bijna 10 voor het Britse "Line of duty" in petto, maar dit wordt straks warempel een 11/10, mocht dat al kunnen. Minder leuk is dat de serie binnen drie dagen van Netflix verdwijnt, dus mocht dit nog superbingewatchers kunnen inspireren... Doen!
ben ik de enige die 3 body problem maar moeilijk vind om in te komen?
niet dat het slecht is of zo, maar het "pakt" me nog niet. ben nu bij aflevering 3
niet dat het slecht is of zo, maar het "pakt" me nog niet. ben nu bij aflevering 3
Je bent de eerste die een mening erover heeft in dit topic tot dusver, dus geen ideegupfishy schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:51:
Er is ook een eigen topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2238998gupfishy schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 12:51:
Op Netflix gezien: Johnny English Strikes Again een hele grappige film
[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 01-04-2024 02:08 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
"You seem to be using a VPN or proxy. Please turn off any of these services and try again."
Mijn IP adres thuis is blijkbaar als VPN aangemerkt. Als ik WiFi uitzet en op 5G kijk, dan werkt Netflix gewoon. Is er een standaardformulier ergens om je IP adres van de VPN lijst af te halen?
Mijn IP adres thuis is blijkbaar als VPN aangemerkt. Als ik WiFi uitzet en op 5G kijk, dan werkt Netflix gewoon. Is er een standaardformulier ergens om je IP adres van de VPN lijst af te halen?
Contact op nemen met de klantenservice lijkt meibmpc schreef op maandag 1 april 2024 @ 07:43:
"You seem to be using a VPN or proxy. Please turn off any of these services and try again."
Deze week heeft Netflix twee anime toegevoegd; Spy x Family S01 en Black Clover. Maar beide hebben geen Nederlandse of Engelse ondertiteling, alleen Duitse ondertiteling.
Ik gebruik geen VPN of iets dergelijk. Ander anime hebben gewoon Engelse en vaak ook Nederlandse ondertiteling.
Ik gebruik geen VPN of iets dergelijk. Ander anime hebben gewoon Engelse en vaak ook Nederlandse ondertiteling.
Ik kan die titels niet vinden op Netflix. Volgens JustWatch en Flixable zijn ze ook niet beschikbaar in Nederland, maar inderdaad wel sinds kort in Duitsland.ColdPower schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:46:
Deze week heeft Netflix twee anime toegevoegd; Spy x Family S01 en Black Clover. Maar beide hebben geen Nederlandse of Engelse ondertiteling, alleen Duitse ondertiteling.
Zie bijvoorbeeld Black Clover:
https://www.netflix.com/title/80238012
https://de.flixable.com/?s=black+clover
https://nl.flixable.com/?s=black+clover
https://www.justwatch.com/de/Serie/Black-Clover
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/black-clover
Dit is raarMartijnS72 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 21:20:
[...]
Ik kan die titels niet vinden op Netflix. Volgens JustWatch en Flixable zijn ze ook niet beschikbaar in Nederland, maar inderdaad wel sinds kort in Duitsland.
Zie bijvoorbeeld Black Clover:
https://www.netflix.com/title/80238012
https://de.flixable.com/?s=black+clover
https://nl.flixable.com/?s=black+clover
https://www.justwatch.com/de/Serie/Black-Clover
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/black-clover
Zie bijgevoegde foto's.
:strip_exif()/f/image/UmQ51wX339sma27dqkzbeV5L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ilIjGxtWlIOOTpbDMoAR027.jpg?f=fotoalbum_large)
@ColdPower
Jij bekijkt de website in het Engels, bij mij is die in het Nederlands. Als ik de website ook in het Engels bekijk, kan ik die titels opeens wel vinden en afspelen, maar ook alleen met Duitse (en Japanse) ondertiteling.
Lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat bij Netflix, al denk ik dat wij de titels niet zouden moeten kunnen vinden/zien.
Jij bekijkt de website in het Engels, bij mij is die in het Nederlands. Als ik de website ook in het Engels bekijk, kan ik die titels opeens wel vinden en afspelen, maar ook alleen met Duitse (en Japanse) ondertiteling.
Lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat bij Netflix, al denk ik dat wij de titels niet zouden moeten kunnen vinden/zien.
Nee, dit is gewoon bewust. Bij engels als hoofdtaal zie je alles wat beschikbaar is. Bij andere taalkeuzes moet er of gesproken worden in die taal, of een ondertitel zijn in die taal.MartijnS72 schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:15:
@ColdPower
Er zijn heel veel titels die je niet ziet als je met taalinstelling nederlands kijkt.
https://www.ad.nl/tech/me...ens-naar-engels~ae797ba3/
[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-04-2024 06:20 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Wij zijn bezig met de serie Avatar: The Last Airbender en zijn tevreden over hoe trouw de ontwikkelaars bij het origineel zijn gebleven
Ziet er inderdaad erg goed uit, vraag je je toch af hoe het kan dat die film toen zo ontzettend slecht kon zijnG_Dragon schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:23:
Wij zijn bezig met de serie Avatar: The Last Airbender en zijn tevreden over hoe trouw de ontwikkelaars bij het origineel zijn gebleven

Haha gewoon te snel willen ontwikkelen en niet de tijd genomen om zich te verdiepen in het verhaal? Ik heb werkelijk geen idee, maar het zal toch ergens wel mis zijn gegaanHolzschuh schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:39:
[...]
Ziet er inderdaad erg goed uit, vraag je je toch af hoe het kan dat die film toen zo ontzettend slecht kon zijn
Uit dat artikel:ArthurMorgan schreef op woensdag 3 april 2024 @ 06:19:
[...]
Nee, dit is gewoon bewust. Bij engels als hoofdtaal zie je alles wat beschikbaar is. Bij andere taalkeuzes moet er of gesproken worden in die taal, of een ondertitel zijn in die taal.
Er zijn heel veel titels die je niet ziet als je met taalinstelling nederlands kijkt.
https://www.ad.nl/tech/me...ens-naar-engels~ae797ba3/
Ik begrijp dat Engels dan de "default"-taal is, maar echt logisch is het niet om Engelstaligen die over het algemeen geen gesproken of geschreven Duits (of Japans) zullen begrijpen dan wel die content te tonen, terwijl Nederlanders die vaak wel Duits lezen en verstaan deze titels niet kunnen vinden.,,Het ontbreken van content heeft niks te maken met de rechten, maar puur omdat Netflix veronderstelt dat de content die jij wilt zien als je account op Nederlands is ingesteld met Nederlandse subs en/of dubs beschikbaar is. Dit is een keuze in gebruikservaring en niet om content te verbergen‘’, aldus de streamingreus.
Nou houden Nederlanders over het algemeen niet van Duitse nasynchronisatie, maar dan ben ik wel benieuwd of puur Duitse shows op die manier ook verborgen worden.
Overigens kijk ik zelf meestal Engelstalige films met Engelse ondertiteling en waren de Netflix tv-apps bij mij normaal in het Engels en kon ik dus blijkbaar daar alles vinden. Nu waren de apps, op tv en mobiel, de laatste tijd in het Nederlands en dat heeft blijkbaar met de account-instellingen op de website te maken, die op de een of andere manier aangepast waren. Is dat raadsel ook weer opgelost.
De allergrootste fout is natuurlijk een seizoen van ruim 400 minuten in een film van nog geen 2 uur proberen te persen.Holzschuh schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:39:
[...]
Ziet er inderdaad erg goed uit, vraag je je toch af hoe het kan dat die film toen zo ontzettend slecht kon zijn
* Robtimus heeft de film overigens nog nooit gezien
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik wil hier nog even op voortborduren, want ik kan bij Netflix het antwoord niet vinden.Deezers schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:17:
[...]
Volgens mij koop je als extra betalend lid alleen dat je zelf kan kijken. Anders zou je alsnog alle voordelen hebben voor een paar euro.. de premium abonnementhouder kan wel 4 schermen kijken.
Stel je hebt een standaard Netflix abonnement (met 2 streams) en je koopt een "extra lid" erbij, gebruikt dat extra lid dan een van je streams, of hou je er zelf gewoon twee en heeft dat extra lid zijn eigen (enkele) stream?
Dat laatste. De hoofdeigenaar kan binnen zijn eigen huis altijd alle streams blijven gebruiken, of dat nou 1, 2 of 4 is. Het extra lid van 4 euro kan maar 1 stream gebruiken.BounceMeister schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:00:
[...]
Ik wil hier nog even op voortborduren, want ik kan bij Netflix het antwoord niet vinden.
Stel je hebt een standaard Netflix abonnement (met 2 streams) en je koopt een "extra lid" erbij, gebruikt dat extra lid dan een van je streams, of hou je er zelf gewoon twee en heeft dat extra lid zijn eigen (enkele) stream?
Gezien het feit dat ik ~15 jaar geleden eens de animatieserie heb gebinged tijdens een week ziek zijn heeft die erg veel indruk gemaakt toen gezien alle herkenning qua verhaallijn.
Daardoor geen echte verrassingen meer maar het was visueel en qua acteeruitvoering erg goed gedaan.
Hielp ook mee dat ik halverwege het seizoen overstapte van 40" LCD naar 55"OLED
Gezien het feit dat ik ~15 jaar geleden eens de animatieserie heb gebinged tijdens een week ziek zijn heeft die erg veel indruk gemaakt toen gezien alle herkenning qua verhaallijn.
Daardoor geen echte verrassingen meer maar het was visueel en qua acteeruitvoering erg goed gedaan.
Hielp ook mee dat ik halverwege het seizoen overstapte van 40" LCD naar 55"OLED
Ik vindt dat je de hele Avatar serie ook niet in een film van 2 uur moest stoppen.Holzschuh schreef op woensdag 3 april 2024 @ 08:39:
[...]
Je hebt een bepaalde tijd nodig om karakters te ontwikkelen. Die hele relatie van Zuko met zijn oom bijvoorbeeld- Avatar was veel meer dan alleen maar vecht scènes.
---
[ Voor 98% gewijzigd door Autarky op 22-04-2024 12:09 ]
Zie topic warning: Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
[ Voor 38% gewijzigd door tweakduke op 28-04-2024 13:17 . Reden: Quote aangepast + TR kan ook in het vervolg. ]
Ja hoor, prima mogelijk. Kost €4 voor diegene buiten jouw huishoudenAutarky schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:26:
Is het nu helemaal niet meer mogelijk om een Netflix account te delen met een ander huishouden op de TV? We hebben allebei dezelfde provider, Ziggo.
Zijn er wellicht andere manieren waarop het wel kan, bijv Site-to-Site VPN via de laptop opzetten die weer verbonden is met de TV en dan wel het account te delen?
Baby reindeer gekeken. Weet niet welk woord t gebruiken maar 9/10
Wat een geweldige acteur is de hoofdrol speler. Verhaal is erg indrukwekkend en blijft zeker nog hangen zeg
Wat een geweldige acteur is de hoofdrol speler. Verhaal is erg indrukwekkend en blijft zeker nog hangen zeg
Het had even geduurd, maar gisteren moesten we er ook geloven: een iPad bevond zich niet in een huishouden. Diegene kon een toegangscode aanvragen waarmee de iPad voor 14 toegang krijgt tot Netflix.
Helemaal prima hoor. We hebben sinds het begin (2013) gebruik kunnen maken van account delen.
Zelf dacht ik dat tablets en smartphones uitgezonderd waren van de huishouden controle en er alleen gecontroleerd werd op televisies en apparaten verbonden aan tv’s. Niet dus.
Helemaal prima hoor. We hebben sinds het begin (2013) gebruik kunnen maken van account delen.
Zelf dacht ik dat tablets en smartphones uitgezonderd waren van de huishouden controle en er alleen gecontroleerd werd op televisies en apparaten verbonden aan tv’s. Niet dus.
Ik vond Baby Reindeer ook geweldig! Ik probeer mezelf altijd te limiteren tot zo'n 2 afleveringen per dag, om niet door hele seizoenen of series te blazen in één dag, maar bij Baby Reindeer kon ik het niet laten om alles in één keer te kijken.gupfishy schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 14:54:
Baby reindeer gekeken. Weet niet welk woord t gebruiken maar 9/10
Sowieso bijzondere onderwerpen, en ook vet gefilmd.
Dat waren ze in het begin ook, maar je kon er natuurlijk donder op zeggen dat ze dat vroeg of laat aan gingen passen. Geleidelijk aan strenger worden zorgt voor een stuk minder ophef dan opeens op alles de duimschroeven aan te draaienmeesje schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 16:39:
Het had even geduurd, maar gisteren moesten we er ook geloven: een iPad bevond zich niet in een huishouden. Diegene kon een toegangscode aanvragen waarmee de iPad voor 14 toegang krijgt tot Netflix.
Klinkt logisch.Hahn schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 16:43:
Dat waren ze in het begin ook, maar je kon er natuurlijk donder op zeggen dat ze dat vroeg of laat aan gingen passen. Geleidelijk aan strenger worden zorgt voor een stuk minder ophef dan opeens op alles de duimschroeven aan te draaien
Stel dat de iPad wel in echt in eigen huishouden zit, maar bv op een andere locatie vanwege vakantie dan is een verlenging van 14 dagen middels een code welke je op je e-mail ontvangt ook nog wel te doen.
Al met al het is een ontwikkeling waar we niet aan ontkomen. Netflix, Disney+, ook Viaplay voorbij zien komen.
Dan maar af en toe een maandje een dienst afnemen. Bij Netflix zag ik overigens voorbij komen dat na 10 maanden je account automatisch wordt verwijderd indien inactief. Dus mocht je je kijkhistorie willen behouden is het aan te raden binnen de periode van 10 maanden weer een maandje af te nemen.
Dat we zo lang wachtwoord-sharing hebben kunnen doen, en dat Netflix het jaren geleden zelfs zelf aan het promoten was op o.a. Twitter vind ik ook best bijzondermeesje schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 16:51:
[...]
Klinkt logisch.Maar ik had er nog nergens over gelezen.
Stel dat de iPad wel in echt in eigen huishouden zit, maar bv op een andere locatie vanwege vakantie dan is een verlenging van 14 dagen middels een code welke je op je e-mail ontvangt ook nog wel te doen.
Al met al het is een ontwikkeling waar we niet aan ontkomen. Netflix, Disney+, ook Viaplay voorbij zien komen.
Dan maar af en toe een maandje een dienst afnemen. Bij Netflix zag ik overigens voorbij komen dat na 10 maanden je account automatisch wordt verwijderd indien inactief. Dus mocht je je kijkhistorie willen behouden is het aan te raden binnen de periode van 10 maanden weer een maandje af te nemen.
Ik wist niet dat Netflix na 10 maanden al je account verwijdert, maar dat blijkt al lange tijd hun standaard te zijn, zo te zien. Wel beetje flauw dat ze daar 10 maanden voor kiezen, en niet bijvoorbeeld 2 jaar. Dat zal vast deels zijn om je toch een beetje te pushen naar geregeld terugkomen.
Ben benieuwd of die 14 dagen verlenging nog extra te verlengen valt eigenlijk, want er zullen zat mensen zijn die langer dan 14 dagen op vakantie gaan.
Hier is het voorlopig voor 2 van de 4 gebruikers nog werkend
Tijdje geleden 1 iemand moeten overzetten naar de extra betaalde account.
Maar als het zo ver komt voor iedereen dan denk ik wel om te annuleren.
Waarom de hoogste prijs betalen als je de beste kwaliteit wil die ze aanbieden? Ik wil gerust een 1-screen abbo afnemen, maar wel in 4K en niet 720p
Ook al is de bitrate laag op de 4K, verschil is er toch.
Waarom de hoogste prijs betalen als je de beste kwaliteit wil die ze aanbieden? Ik wil gerust een 1-screen abbo afnemen, maar wel in 4K en niet 720p
[ Voor 7% gewijzigd door PrettigGestoord op 26-04-2024 17:34 ]
Daar zijn die extra buiten-je-huis accounts voor 4 euro dus precies voor.PrettigGestoord schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 17:33:
Hier is het voorlopig voor 2 van de 4 gebruikers nog werkendTijdje geleden 1 iemand moeten overzetten naar de extra betaalde account.
Waarom de hoogste prijs betalen als je de beste kwaliteit wil die ze aanbieden? Ik wil gerust een 1-screen abbo afnemen, maar wel in 4K en niet 720pOok al is de bitrate laag op de 4K, verschil is er toch.
Ik betaal 24 euro aan Netflix, wat dus 1 hoofdaccount (binnenshuis tot 5 profielen, waarvan er 4 tegelijk kunnen kijken) met 4K is, inclusief 2 extra accounts (ieder met 1 profiel) voor mijn zus en voor mijn ouders. Al met al kost dat iedereen dus 8 euro, terwijl we allemaal gewoon 4K hebben.
Het grote verschil is dat de extra accounts maar 1 gelijktijdige stream hebben en op 1 apparaat content kan downloaden. Het hoofdabonnement ondersteunt 4 gelijktijdige streams er er kan op 6 apparaten content gedownload worden.Hahn schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 00:21:
[...]
Daar zijn die extra buiten-je-huis accounts voor 4 euro dus precies voor.
Ik betaal 24 euro aan Netflix, wat dus 1 hoofdaccount (binnenshuis tot 5 profielen, waarvan er 4 tegelijk kunnen kijken) met 4K is, inclusief 2 extra accounts (ieder met 1 profiel) voor mijn zus en voor mijn ouders. Al met al kost dat iedereen dus 8 euro, terwijl we allemaal gewoon 4K hebben.
Dat is wat ik zei. En dat verschil is helemaal niks als je het vergelijkt met Netflix Basis voor 7,99 per maand, want daar mag maar 1 persoon op 1 device downloaden en streamenmeesje schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 07:57:
[...]
Het grote verschil is dat de extra accounts maar 1 gelijktijdige stream hebben en op 1 apparaat content kan downloaden. Het hoofdabonnement ondersteunt 4 gelijktijdige streams er er kan op 6 apparaten content gedownload worden.
Dus even samenvattend, mijn punt: als je 8 euro per maand wilt betalen en je hebt 3 mensen die op 3 locaties het willen gebruiken, dan is Netflix Premium voor 16 euro + twee keer 4 euro voor twee extra profielen op alle vlakken hetzelfde óf beter (4k ipv 720p) dan 3x Netflix Basis nemen.
[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 03-05-2024 10:05 ]
Er is sowieso nog een andere methode die hier prima (gratis) werkt. Mits je allebei bv bij KPN zit met een tvtuner.Hahn schreef op zondag 21 april 2024 @ 15:17:
[...]
Ja hoor, prima mogelijk. Kost €4 voor diegene buiten jouw huishouden
Sinds gisteren is het spel Sonic Mania Plus toegevoegd aan het Netflix gaming aanbod. Eerder al Hades en Turtles welke best goede reviews hebben gekregen op andere platforms.
En Netflix heeft (alweer) de prijzen verhoogd. Basis abbo kost nu 8,99 en de duurste gaat van 15,99 naar 18,99. Vind dat laatste wel een flinke verhoging en zo langzamerhand wordt het echt te veel voor wat ze nu bieden. Ik vind zelf dat er de laatste maanden niet veel kwalitatief goede films of series bijgekomen zijn.
Ik hoopte dat je het verkeerd had gelezen, maar helaas alle abonnementen omhoog in prijs: https://nos.nl/artikel/25...ondigt-prijsverhoging-aan
Dit is toch al een aantal maanden zo?_jero_813 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:16:
En Netflix heeft (alweer) de prijzen verhoogd. Basis abbo kost nu 8,99 en de duurste gaat van 15,99 naar 18,99. Vind dat laatste wel een flinke verhoging en zo langzamerhand wordt het echt te veel voor wat ze nu bieden. Ik vind zelf dat er de laatste maanden niet veel kwalitatief goede films of series bijgekomen zijn.
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Zo dan. 3 euro omhoog voor Premium. Nu betaal ik 20 voor 1 profiel + 1 extra toegang. Straks 23, 11,50 per persoon als je het deelt, al gaan ze die 3,99 per profiel ongetwijfeld ooit ook nog eens verhogen. Zelfs met kpn korting (waar extra profielen heel slim niet mogelijk zijn) betaal je straks 14 euro voor premium. Nog even en ik kan beter het extra profiel eruit gooien. Standaard 12 euro, maar dan geen 4k etc.Hahn schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:27:
Ik hoopte dat je het verkeerd had gelezen, maar helaas alle abonnementen omhoog in prijs: https://nos.nl/artikel/25...ondigt-prijsverhoging-aan
Na Skyshowtime, HBO, Disney+.. ben benieuwd hoelang mensen nog blijven streamen zo.
Ah, check. De nieuwsberichten van oktober 2023 gingen over Amerika. Maar nu dus in Nederland.
Klopt. In de Amerika betaal je voor het duurste abo 23 USD.Mog schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Ah, check. De nieuwsberichten van oktober 2023 gingen over Amerika. Maar nu dus in Nederland.
Ik begon ooit met Netflix voor €7 per maand en ga zo dadelijk €23 per maand betalen. Andere streaming services waar ik een abonnement op heb zijn het laatste jaar ook flink in prijs gestegen. De gouden tijden van streaming services lijken voor hun klanten voorbij. Toch maar eens gaan kijken naar roulerende abonnementen per maand. Kost wel wat tijd, maar daar kan inmiddels wel flink geld mee worden bespaard.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Echt, ik zet net wat op een rijtje en ik schrik van mijn jaarlijkse kosten aan video, muziek en gamediensten. € 1.820,40 in totaal!PatrickC schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:31:
Ik begon ooit met Netflix voor €7 per maand en ga zo dadelijk €23 per maand betalen. Andere streaming services waar ik een abonnement op heb zijn het laatste jaar ook flink in prijs gestegen. De gouden tijden van streaming services lijken voor hun klanten voorbij. Toch maar eens gaan kijken naar roulerende abonnementen per maand. Kost wel wat tijd, maar daar kan inmiddels wel flink geld mee worden bespaard.
De nieuwe prijs geldt per direct voor nieuw afgesloten abonnementen. Wanneer het voor bestaande abonnees in gaat, wordt nog over gecommuniceerd. Als jij nu wisselt naar een ander abo betaal je dus per direct de nieuwe prijs. En vice versa natuurlijk. Mijn advies is om dit niet uit te testen.Mog schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:32:
Maar ik snap het niet. Als ik nu op Netflix kijk zie ik deze tiers:
[Afbeelding]
Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.
Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.