Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:55
Ragnar9999 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:20:
[...]
Zou iemand hier naar gaan kijken als er niet een originele Squid Game was geweest?
Goede vraag, nu weet je een beetje wat gaat komen en dat was de trigger om te gaan kijken. Anders was de kans beduidend kleiner geweest. Vanaf Tug of War wordt het pas echt leuk, niet te nuchter naar kijken :D

Dat ze bepaalde zaken zo knippen en plakken dat het spannender lijkt/wordt zie je ook bij Expeditie Robinson wat de puber fantastisch vindt. Dat geloof ik allemaal wel.

Het Amerikaanse gedoe erin, dat zie ik persoonlijk al niet meer. Bij Masterchef Australië en Masterchef USA is dat ook zo duidelijk. Die 1ste is echt steengoed, die 2de is entertainment voor tussendoor. Vind het eerder amusant om de verschillen te zien tussen landen en initiële doelgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat probleem met een veel te lage bitrate bij series op mijn losse 1080p-monitor via Safari verspreid zich steeds verder: ook The Crown is vrijwel onkijkbaar. Start ik een willekeurige film op dan is het beeld echter normaal.

Opvallend is ook dat in de gevallen dat de beeldkwaliteit slecht is, ik screenshots kan maken van de video en in gevallen dat deze wel fatsoenlijk is, niet. Het lijkt erop dat er gelijktijdig dus ook wat fout gaat met de DRM.

Als ik wat rondlees ben ik ook niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Commendatore schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:47:
Dat probleem met een veel te lage bitrate bij series op mijn losse 1080p-monitor via Safari verspreid zich steeds verder: ook The Crown is vrijwel onkijkbaar. Start ik een willekeurige film op dan is het beeld echter normaal.

Opvallend is ook dat in de gevallen dat de beeldkwaliteit slecht is, ik screenshots kan maken van de video en in gevallen dat deze wel fatsoenlijk is, niet. Het lijkt erop dat er gelijktijdig dus ook wat fout gaat met de DRM.

Als ik wat rond lees ben ik ook niet de enige.
Het is niet enkel met 1080p, ook bij 4k/UHD materiaal wordt er soms een erg lage bitrate aangeboden, soms zelfs tot de helft van wat deze kan zijn bij Netflix.

En dat ligt niet aan het moment van kijken, maar puur aan het media wat je aan het bekijken bent.

Voorbeeld: the Sandman ~9Mbit maximaal in 4k/HDR, soms zelfs nog flink lager. Start ik direct daarna bijv. All the light we cannot see > 17.5Mbit, continu.

En zo zijn er tig meer voorbeelden te vinden.

Lidmaatschap omhoog, maximale bitrate in vele gevallen omlaag bij divers media.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Het maffe is alleen wel dat het probleem er niet is als ik op een andere manier kijk: via het interne scherm van de laptop is er niks aan de hand, evenals via een iPad. Het lijkt dus echt op slordigheid van de kant van Netflix.

En we hebben hier hier dan over videobitrates van minder dan 1 Mbps voor 1080p, in de praktijk vaak onkijkbaar door alle artefacting dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Ik ga nu even een experimentje doen: de problemen zijn ergens in de periode ontstaan waarin ik ook mijn abonnement van standaard naar premium heb gezet. Eens kijken wat er gebeurt zodra het abonnement weer op standaard staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-05 18:54
Ik zag gisteren dat The Rookie nu op Netflix staat. Dat is een serie waar ik via Instagram en Youtube al de nodige clips van heb gezien, en die vond ik altijd wel tof. En nu is hij dan ook op Netflix te zien. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
Malfunctions schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:22:
Ik zag gisteren dat The Rookie nu op Netflix staat. Dat is een serie waar ik via Instagram en Youtube al de nodige clips van heb gezien, en die vond ik altijd wel tof. En nu is hij dan ook op Netflix te zien. :)
Ik vind het een erg vermakelijke serie. Ik heb alles via andere weg al gezien. In februari komt het 5e seizoen uit. Ik hoop dat ik deze dan via Netflix mag bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:22
Archer seizoen 14 komt beschikbaar op 15 december :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:34
Net Obliterated gekeken
Niet echt goed geacteerd, basis verhaaltje, ongeloofwaardig scènes, plotgaten

Maar 8/10

Je blijft kijken en vermaakt je 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Om even terug te komen op het experimentje: dat is geslaagd. Het omlaag zetten van het abonnement lijkt de problemen met de 1080p-bitrate in Safari te hebben opgelost.

Jammer dat Netflix niet echt een goede manier kent om dit soort bugs de melden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-05 17:44
Leave the world behind gekeken.. cast leek me geweldig, trailer zag er goed. Maar damn, wat een trage en slechte film. Had het na een half uur al door, maar toch nieuwsgierig.
Manier van filmen en het muziek ook vreselijk.
1 van de slechte films die ik in lange tijd gezien heb.. jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Daejji schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 23:24:
Leave the world behind gekeken.. cast leek me geweldig, trailer zag er goed. Maar damn, wat een trage en slechte film. Had het na een half uur al door, maar toch nieuwsgierig.
Manier van filmen en het muziek ook vreselijk.
1 van de slechte films die ik in lange tijd gezien heb.. jammer.
Ik heb hem net gekeken maar vind het juist wel weer leuke film. Einde wel wat onbevredigend maar kon er ook wel weer om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Malfunctions schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:22:
Ik verwarde die met een andere serie (the good cop denk ik), dacht dat ik het al gezien had maar deze ken ik toch niet :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-05 19:06
Marc3l schreef op zondag 10 december 2023 @ 17:55:
[...]

Ik heb hem net gekeken maar vind het juist wel weer leuke film. Einde wel wat onbevredigend maar kon er ook wel weer om lachen.
beetje vergezocht allemaal, maar heb me wel vermaakt, de 6 nogwat van de imdb klopt wel imo

spoiler: spolier
ze kregen nooit alles uitgelegd na 2 uur film natuurlijk, maar hoezo krijgt de zoon een beet van een insect (teek?) en beginnen zijn tanden uit te vallen in een film waarbij de grootste vraag is of ze aangevalen worden door hackers of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-05 07:51
Ben ik nou gek of is The Rookie er nu al afgehaald? Zo net nog zitten kijken maar kan 'm niet meer vinden in de app. Deze serie staat er toch pas sinds deze maand op? Bizar als die er nu al helemaal af is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:03

OMD

Oh man… The Rookie, wat een geweldige serie is dat. Heb hem flinke tijd terug al gezien en kan niet wachten op het volgende seizoen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
Jup. Zie 'm nu ook weer staan. Ik kan alleen nog geen individuele afleveringen zien in de app, maar wel verder kijken. Zal iets van een glitch zijn geweest dat die eerder nergens meer te vinden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
OMD schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:37:
Oh man… The Rookie, wat een geweldige serie is dat. Heb hem flinke tijd terug al gezien en kan niet wachten op het volgende seizoen.
Ik vind het ook heerlijk wegkijken. Was de verwachting niet dat binnenkort seizoen 5 erbij komt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/svw9jpPgnzkWZYbj5GgmBwyL2wc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a1QbrAe7wxVJaQ2exGhAvHbU.png?f=user_large
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition Is sinds gisteren beschikbaar via Netflix.

Speelbaar via de onderstaande links:

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 15-12-2023 09:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:03

OMD

tweakery schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:22:
[...]

Ik vind het ook heerlijk wegkijken. Was de verwachting niet dat binnenkort seizoen 5 erbij komt?
Yes, door de staking is het allemaal wat verlaat maar seizoen 5 komt er aan gelukkig :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:24:
[Afbeelding]
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition Is sinds gisteren beschikbaar via Netflix.

Speelbaar via de onderstaande links:
Ik dacht even dat ze dit verfilmd hadden, toen dat ik in het XSX/XSS topic zat en pas daarna herinnerde ik me dat ze deze mobile games zouden aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 20:37

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Zo, Seizoen 5 van Car Masters, Rust to Riches zit er weer op. Kom maar op met seizoen 6.
Niet alle creaties vind mooi, maar het kijkt wel weer lekker weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:27
gupfishy schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:28:
Net Obliterated gekeken
Niet echt goed geacteerd, basis verhaaltje, ongeloofwaardig scènes, plotgaten

Maar 8/10

Je blijft kijken en vermaakt je 😁
Het was me vanaf de eerste aflevering (als Haggerty eerst muziek uitzoekt voor hij aan het werk gaat) al duidelijk dat Obliterated absoluut niet serieus genomen moest worden. En vervolgens werd dat elke aflevering extremer :D
spoiler:
Dat Lana bij de tegenpartij zit, verwachtte ik vanaf het begin al. Maar ze ging best ver om het team voor de gek te houden....

Inderdaad best geinige maar totaal over the top serie met een paar leuke dames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

erwn schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:53:
[...]

Ik dacht even dat ze dit verfilmd hadden, toen dat ik in het XSX/XSS topic zat en pas daarna herinnerde ik me dat ze deze mobile games zouden aanbieden.
Ik dacht dat ook heel even :) Ik denk dat het een slecht verhaal zou zijn, RDR2 lijkt me dan nog beter geschikt (dat speelt ook als een film).

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 16-12-2023 06:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gisteren Fast X gekeken, vond het op zich redelijk. Om een of andere reden vind ik het er minder gelikt uitzien dan de eerdere films die nog meer over auto's gingen. De personages worden allemaal wat ouder wat begint af te tekenen :p Alleen waarom moet dat in meerdere delen bij zo'n simpel verhaal.

spoiler:
of niet, het zou ook wel grappig zijn als ze in 2025 zeiden 'welk vervolg? iedereen is dood :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29
glatuin schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:56:
[...]

Ik vind het een erg vermakelijke serie. Ik heb alles via andere weg al gezien. In februari komt het 5e seizoen uit. Ik hoop dat ik deze dan via Netflix mag bekijken.
Seizoen 5 was wel wat minder, maar nog steeds leuk genoeg om te blijven kijken.

The Rookie : Feds ook nog even geprobeerd, maar die vond ik dan weer niks (en dan kwam er die irritant klinkende stem van die FBI agente ook nog eens bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:51
sverzijl schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 23:02:
[...]

Seizoen 5 was wel wat minder, maar nog steeds leuk genoeg om te blijven kijken.

The Rookie : Feds ook nog even geprobeerd, maar die vond ik dan weer niks (en dan kwam er die irritant klinkende stem van die FBI agente ook nog eens bij)
Rookie Feds is inderdaad een waardeloze spin-off die je beter kunt mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-05 22:05
Marzman schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:13:
Gisteren Fast X gekeken, vond het op zich redelijk. Om een of andere reden vind ik het er minder gelikt uitzien dan de eerdere films die nog meer over auto's gingen. De personages worden allemaal wat ouder wat begint af te tekenen :p Alleen waarom moet dat in meerdere delen bij zo'n simpel verhaal.

spoiler:
of niet, het zou ook wel grappig zijn als ze in 2025 zeiden 'welk vervolg? iedereen is dood :p
Deze staat niet op Netflix NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Japieh schreef op zondag 17 december 2023 @ 12:25:
[...]

Deze staat niet op Netflix NL?
Ik woon in België, hij is net toegevoegd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:05
Tijd terug zei ik dat One Piece de volgende Stranger Things wordt

Netflix gaat zelfs de anime opnieuw maken met een andere studio die erg geliefd is ipv de orginele Toei

Dit is voor fans echt iets waar mensen al jaren naar vragen dus voelde echt bizar te lezen toen ik wakker werd

YouTube: THE ONE PIECE | Special Announcement | Netflix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-05 22:51
dglavimans schreef op zondag 17 december 2023 @ 13:00:
Tijd terug zei ik dat One Piece de volgende Stranger Things wordt

Netflix gaat zelfs de anime opnieuw maken met een andere studio die erg geliefd is ipv de orginele Toei

Dit is voor fans echt iets waar mensen al jaren naar vragen dus voelde echt bizar te lezen toen ik wakker werd

YouTube: THE ONE PIECE | Special Announcement | Netflix
Ik weet dat studio's graag aan remakes doen, maar van een nog lopende serie? Terwijl anime redelijk tijdloos is en het origineel nog erg goed te kijken is? Dat is wel erg enthousiast :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:05
ikbenerniet schreef op zondag 17 december 2023 @ 20:49:
[...]

Ik weet dat studio's graag aan remakes doen, maar van een nog lopende serie? Terwijl anime redelijk tijdloos is en het origineel nog erg goed te kijken is? Dat is wel erg enthousiast :P
Jah en nee! De anime gaat zijn 25e jaar in en iedereen die de anime kijkt is het erover eens dat er veel pacing issues zijn

Ben toevallig paar weken terug begonnen met een rewatch van de anime en het is gewoon best lelijk (logisch, het is super oud) dat kan/mag niet de mensen hun eerste indruk zijn eigenlijk vandaag de dag

Geeft wel aan denk ik dat Netflix echt all in gaat op dit IP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losta
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-08-2024
Erin Carter is absoluut kijkbaar. Mysterieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Marc3l schreef op zondag 10 december 2023 @ 17:55:
[...]

Afgelopen weekend ook gekeken. Voor het eerst in tijden dat ik mn mobiel links kon laten liggen en bleef kijken.

Einde was inderdaad beetje meh maar misschien omdat je veel meer verwacht na zo'n opbouw. IMHO ook goed gedaan hoe ze je op het verkeerde been bleven zetten.

spoiler: mogelijke plot spoilers
Ene moment denk je aan een solar flare dat alles uitgeschakeld heeft. Dan hint het op aliens. Dan op terroristische aanval. Dan weer interne actie. etc etc

Op zich had het ook een mooie serie kunnen worden. Nog genoeg vragen open.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bijna elke nieuwe film die op Netflix Belgie komt is zonder Nederlandse ondertitels, enkel English CC (heel irritant) en Frans.
Is dit gewoon luiheid van Netflix of gaan ze er van uit dat iedereen in Belgie frans kan lezen?
Het gaat om onder meer de volgende films: Bullet Train, Unforgiven, The Little Things, Fallen,...
Is dit ook bij de Nederlandse Netflix?

Het ondertitel systeem van Netlfix is sowieso heel slecht. Je kunt het niet veranderen terwijl je aan het kijken bent en als er onder het scherm andere tekst komt (credits) staan de ondertitels boven aan het scherm.
Als ik op mijn beamer aan het kijken ben is de lettergrootte goed, maar als ik dan verder op mijn tablet wil kijken nemen de ondertitels letterlijk het hele scherm in beslag.
Bij Amazon Prime is dit toch veel beter geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Twister336 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:11:
Bijna elke nieuwe film die op Netflix Belgie komt is zonder Nederlandse ondertitels, enkel English CC (heel irritant) en Frans.
Is dit gewoon luiheid van Netflix of gaan ze er van uit dat iedereen in Belgie frans kan lezen?
Het gaat om onder meer de volgende films: Bullet Train, Unforgiven, The Little Things, Fallen,...
Is dit ook bij de Nederlandse Netflix?

Het ondertitel systeem van Netlfix is sowieso heel slecht. Je kunt het niet veranderen terwijl je aan het kijken bent en als er onder het scherm andere tekst komt (credits) staan de ondertitels boven aan het scherm.
Als ik op mijn beamer aan het kijken ben is de lettergrootte goed, maar als ik dan verder op mijn tablet wil kijken nemen de ondertitels letterlijk het hele scherm in beslag.
Bij Amazon Prime is dit toch veel beter geregeld.
Ik heb Bullet Train even voor je gecheckt en die heeft Nederlandse ondertitels.

Ik verwacht persoonlijk niet dat het luiheid is, maar een rechtenissue. Vaak worden ondertitels los geproduceerd van de serie, en dus kan (hoeft niet, maar kan) het ook een losse rechtendeal zijn om die er bij te krijgen in andere talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Vraagje. Ben ik nu gek(ker) geworden of zou de Super Mario Movie op Netflix moeten staan?

Ik zweer dat ik tijdje terug ergens iets voorbij zag komen hierover maar hij staat er niet op. Laatst wou ik hem met de kinderen kijken maar dat ging dus niet.
Google maakt me ook minder wijs. Via google krijg je wel voorbeeld te zien van de Nederlandse pagina (dus text in Nederlands) maar als je de link vervolgens volgt krijg je 404 pagina.

Weer andere pagina zegt dat hij wel op de Amerikaanse versie staat maar in de reacties lees je ook weer dat sommigen hem wel hebben.

Iemand enig idee hoe het nu precies zit? Zou hem graag willen kijken rondom kerst met de koters.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:38
Player1S schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:15:
Vraagje. Ben ik nu gek(ker) geworden of zou de Super Mario Movie op Netflix moeten staan?

Ik zweer dat ik tijdje terug ergens iets voorbij zag komen hierover maar hij staat er niet op. Laatst wou ik hem met de kinderen kijken maar dat ging dus niet.
Google maakt me ook minder wijs. Via google krijg je wel voorbeeld te zien van de Nederlandse pagina (dus text in Nederlands) maar als je de link vervolgens volgt krijg je 404 pagina.

Weer andere pagina zegt dat hij wel op de Amerikaanse versie staat maar in de reacties lees je ook weer dat sommigen hem wel hebben.

Iemand enig idee hoe het nu precies zit? Zou hem graag willen kijken rondom kerst met de koters.
Volgens JustWatch staat hij bij ons op SkyShowtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Gropah schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:21:
[...]

Ik heb Bullet Train even voor je gecheckt en die heeft Nederlandse ondertitels.

Ik verwacht persoonlijk niet dat het luiheid is, maar een rechtenissue. Vaak worden ondertitels los geproduceerd van de serie, en dus kan (hoeft niet, maar kan) het ook een losse rechtendeal zijn om die er bij te krijgen in andere talen.
Bedankt om te checken. Dat verklaart veel.
Ik ga The Rookie nog uitkijken en dan zeg ik mijn abonnement voor een jaar of zo op . Het aanbod is gewoon slecht en dat zal voorlopig niet beteren met de recente staking in Hollywood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:15:

Hij staat al een tijdje (en nog steeds) op Netflix BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hmm weet niet of ik hier goed zit. Via Netflix kan je. Nu Sam Andreas spelen ik denk leuk om mijn mobiel.

Device not compatible.

Ga ik naar de play store ja. Ik San Andreas wel kopen voor 7, 99

Mui 10 pro heb ik met Android versie 13

Iemand een tip?

Contact opgenomen met netflix:
Dit is het antwoord:
The requirements are android phone or tablet running Android 11.0 or later, with a high-performance CPU (such as Snapdragon 855 or better) and GPU (such as Adreno 640 or better).

Depending upon device compability game works.

We have shared the feedback to our concerned department for further investigation related to game compatibility, if in future changes are made they will be able to download this game.

But for now, We request you to wait and check on a different device till then

[ Voor 51% gewijzigd door Wii4all op 20-12-2023 16:10 ]

Burp

• Marzman
  • Niet online

Marzman

OMD schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:37:
Vind hem ook super, andere series ga ik veel langzamer doorheen maar bij deze wil ik gewoon doorkijken. Uitwerking karakters, verhaal, alles is top :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
losta schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:35:
Erin Carter is absoluut kijkbaar. Mysterieus.
Vind dit echt maar matig, vreemde keuzes die verschillende karakters maken.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
RudyL schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 21:23:
[...]

Vind dit echt maar matig, vreemde keuzes die verschillende karakters maken.
Het is een popcornserie die je als man kijkt voor de hoofdpersoon. En als vrouw doe je dat waarschijnlijk ook.

Dus niet verkeerd, maar je moet er wel popcorn bij eten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Ik probeer Rebel Moon te kijken, maar dat blurry effect waar ze voor gekozen hebben vind ik verschrikkelijk, haalt me echt uit de film. Alsof je naar een 3d film kijkt zonder bril.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:21
Raem schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:56:
Ik probeer Rebel Moon te kijken, maar dat blurry effect waar ze voor gekozen hebben vind ik verschrikkelijk, haalt me echt uit de film. Alsof je naar een 3d film kijkt zonder bril.
Blurry effect..? Kleine scherptediepte bedoel je?

Verder lijkt Rebel Moon flink te falen, alle reviews die ik erover zie zijn er flink negatief over. Zelf heb ik het driekwartier volgehouden. Mensen die met grote messen neergestoken werden of door hun hoofd geschoten werden, maar er nergens ook maar een druppel bloed te zien was, was voor mij de druppel (:P).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Hahn schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:18:
[...]

Ja, geen idee hoe het heet of waar het door komt. :P Maar in ieder geval een hoop scenes waarin veel overdreven wazig is.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben Pax Massilia aan het kijken. Voor het eerst dat ik vind dat er te veel geweld in een serie zit.
Echt een beetje too much, of het is te reeel in beeld gebracht, ik weet niet precies wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _jero_813
  • Laatst online: 09-05 16:22
Raem schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:22:
[...]

Ja, geen idee hoe het heet of waar het door komt. :P Maar in ieder geval een hoop scenes waarin veel overdreven wazig is.
Dit zie je de laatste jaren wel vaker helaas. Bij films en series. De onderkant van het scherm is bewust wazig gemaakt, is geloof ik meer info wel via google te vinden daarover maar het irriteert mij ook en voegt naar mijn inziens niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:41
Hahn schreef op zondag 24 december 2023 @ 21:18:
[...]

Verder lijkt Rebel Moon flink te falen, alle reviews die ik erover zie zijn er flink negatief over. Zelf heb ik het driekwartier volgehouden. Mensen die met grote messen neergestoken werden of door hun hoofd geschoten werden, maar er nergens ook maar een druppel bloed te zien was, was voor mij de druppel (:P).
Valt echt op. Is gewoon blur en vreemd ook waardoor het extra opvalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Commendatore
  • Niet online
Netflix blijft wel een beetje klungelen qua gebruik in de browser trouwens, of in elk geval voor Safari: bij series wordt in het overzicht alleen nog voor de eerste aflevering een voortgangsbalkje getoond en op het moment dat je de fullscreen-knop van Netflix zelf gebruikt, gaat de video niet alleen fullscreen, maar wordt er ook ingezoomd, waardoor je een deel van het beeld mist. Gelukkig is om dit laatste probleem vrij makkelijk heen te werken door de fullscreen-knop van de browser zelf te gebruiken, maar een erg slordige indruk maakt dit alles wel. Het lijkt wel alsof er niet meer fatsoenlijk getest wordt.

Het is ook opvallend dat de overlay met technische informatie (ctrl + alt + shift + D) op deze manier wel werkt in fullscreen. Bij gebruik van de fullscreen-knop van Netflix zelf werkt dit alleen windowed.

[ Voor 18% gewijzigd door Commendatore op 26-12-2023 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Marzman schreef op donderdag 21 december 2023 @ 15:36:
[...]

Vind hem ook super, andere series ga ik veel langzamer doorheen maar bij deze wil ik gewoon doorkijken. Uitwerking karakters, verhaal, alles is top :)
Ben nu bij episode 8 van seizoen 2, maar het begint gewoon met een autoreclame. Beetje jammer dat ze dat zo doen. Product placement kan ook wel wat subtieler en de auto past ook veel beter bij een andere agent.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-05 15:36
Pokemon Concierge is nu op Netflix, heel schattig:
YouTube: Pokémon Concierge | Official Trailer | Netflix

Ook een Making Of en Studio Visit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 11-05 10:44
Ik ben nu al fan van The Brothers Sun, met Michelle Yeoh:

IMDB: The Brothers Sun (TV Series 2024– )

Gaat over een gangster uit Taiwan, wiens vader vermoord wordt en hij naar LA reist
om z’n moeder en broer te beschermen. Leuke vecht scenes en veel humor.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb me goed vermaakt met Hasta El Cielo, leuke serie, leuke film. De serie is een vervolg op de film.
Ik was natuurlijk andersom begonnen. Opzich geen probleem, maar de goede volgorde was leuker geweest.
Het gaat over een weduwe (Sole O+ ) en stel criminelen die vanalles en nog wat stelen, waaronder bv wat drugs van colombianen, niet handig. Het is Spaans, met ook Engelse nasynchronisatie, ergens wel fijn.

Nu weer opzoek naar een spannende serie. :(
Eens kijken of La noche mas larga, gaat over een serie moordenaar die uit een gesticht wordt bevrijd.

Ook Lift gekeken, beetje veel CGI. Goud stelen uit een vliegend vliegtuig....
Geinig, voor de rest niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:17
Vraag: met hoeveel scheremen kan je tergelijkertijd kijken met Netflix Ultra Premium + twee extra betalende member. Ik zou zeggen 4.. echter...

Hi, ik heb een vraagje over het account delen: Ik heb Netflix Ultra Premium + twee extra betalende members toegevoegd. De extra members melden dat ze onder hun account maximaal met twee schermen kunnen kijken, zodra het 3e scherm aangaat onder hun sub account. Ik had verwacht, cf de specificatie van Netflix, dat de extra members niet deze melding zouden krijgen, omdat onder premium je met 4 schermen tegelijkertijd kan kijken. NB: ik weet zeker dat er op het moment van de melding geen 4 streams open stonden.

Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 16:26
konehead schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:15:
Vraag: met hoeveel scheremen kan je tergelijkertijd kijken met Netflix Ultra Premium + twee extra betalende member. Ik zou zeggen 4.. echter...

Hi, ik heb een vraagje over het account delen: Ik heb Netflix Ultra Premium + twee extra betalende members toegevoegd. De extra members melden dat ze onder hun account maximaal met twee schermen kunnen kijken, zodra het 3e scherm aangaat onder hun sub account. Ik had verwacht, cf de specificatie van Netflix, dat de extra members niet deze melding zouden krijgen, omdat onder premium je met 4 schermen tegelijkertijd kan kijken. NB: ik weet zeker dat er op het moment van de melding geen 4 streams open stonden.

Wat zijn jullie ervaringen?
Volgens mij koop je als extra betalend lid alleen dat je zelf kan kijken. Anders zou je alsnog alle voordelen hebben voor een paar euro.. de premium abonnementhouder kan wel 4 schermen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:17
Deezers schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:17:
[...]

Volgens mij koop je als extra betalend lid alleen dat je zelf kan kijken. Anders zou je alsnog alle voordelen hebben voor een paar euro.. de premium abonnementhouder kan wel 4 schermen kijken.
Thx voor je snelle reactie: Dat dit zou werken, dat was wel waar ik op hoopte. Want we zijn nu even duur uit als een normaal abonnement., alleen hebben 'groeps voordeel' voor Full HD en meerdere downloads en schermen.. maar dit lijkt er niet te zijn dus :'( Benieuwd of andere nog andere ervaringen hebben

[ Voor 3% gewijzigd door konehead op 21-01-2024 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 11-05 15:45

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

loekf2 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 21:50:
Ik ben nu al fan van The Brothers Sun, met Michelle Yeoh:

IMDB: The Brothers Sun (TV Series 2024– )

Gaat over een gangster uit Taiwan, wiens vader vermoord wordt en hij naar LA reist
om z’n moeder en broer te beschermen. Leuke vecht scenes en veel humor.
Ja ik ook! Grappige serie en heerlijke wegkijken hahaha.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
American Nightmare gekeken,
Wat een bizarre true crime docu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:34
Net "who is Erin Carter" afgekeken.
Vind het niet heel bijzonder. Zoveel plot holes.
Rare "villain", niet iedere acteur is even goed en ongeloofwaardig in veel stukken

Denk
5,5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
https://www.bright.nl/nie...uit-basic-abonnement.html

Benieuwd hoe snel dit proces NL bereikt. En hoe lang het duurt voordat hier negatieve effecten uitkomen want je zou verwachten dat er toch een keer de reknuit is qua opbrengsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:19
Holzschuh schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 07:42:
https://www.bright.nl/nie...uit-basic-abonnement.html

Benieuwd hoe snel dit proces NL bereikt. En hoe lang het duurt voordat hier negatieve effecten uitkomen want je zou verwachten dat er toch een keer de reknuit is qua opbrengsten.
Ik denk dat er nog veel rek is. De laatste rapportering aan de beurs was een groot succes. Heel veel nieuwe abonnees, en dus meer winst !

De klanten lijken noga sticky te zijn.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Tommie12 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat er nog veel rek is. De laatste rapportering aan de beurs was een groot succes. Heel veel nieuwe abonnees, en dus meer winst !

De klanten lijken noga sticky te zijn.
Met de huidige prijsstelling en beperken van delen werkt het bij mij juist averechts. Alleen als er genoeg nieuws opstaat is een maandje afsluiten voordelig. Doorlopend is het te duur geworden, zeker omdat een lifetime korting ontbreekt en je uiteindelijk maar een ding of dienst tegelijkertijd kan kijken of je moet elke week èèn dienst afwisselen. Heb je maar 1 dienst dan is Netflix inderdaad wel de voornaamste maar zeker niet meer exclusief qua content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:19
Deezers schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 20:17:
[...]

Met de huidige prijsstelling en beperken van delen werkt het bij mij juist averechts. Alleen als er genoeg nieuws opstaat is een maandje afsluiten voordelig. Doorlopend is het te duur geworden, zeker omdat een lifetime korting ontbreekt en je uiteindelijk maar een ding of dienst tegelijkertijd kan kijken of je moet elke week èèn dienst afwisselen. Heb je maar 1 dienst dan is Netflix inderdaad wel de voornaamste maar zeker niet meer exclusief qua content.
Ik begrijp je hoor, maar de cijfers bewijzen dat mensen gewoon betalen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
In een gezin van 5 merk ik dat die streaming diensten hier ruim genuttigd worden. 3 pubers kijken nauwelijks nog traditionele TV (behalve WIDM en Exp Rob) en dat is de reden dat ik er 3 op na houdt en het zijn euro's waard is.

Maar eerlijk gezegd als ik door dit soort trucjes ineens meer moest gaan lappen voor hetzelfde of reclame moest kijken zou ik ook gaan switchen. Zeker als de het aantal gebruikers minder was als 4 per huis.
Desnoods excelletje aanleggen met wat uitkomt en als er genoeg te kijken is overstappen naar de volgende streamingdienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Voor de F1 liefhebbers: het volledige 6e seizoen van Drive to Survive verschijnt 23 februari op Netflix.
https://www.streamwijzer....urvive-datum-seizoen-zes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 23:59
Weet iemand wat er met mijn Netflix profiel is gebeurd. Ik deel mijn account met mijn moeder, mijn moeder heeft gisteren tijdens haar vakantie in het buitenland Netflix geopend (en waarschijnlijk een popup of iets dergelijks gekregen). Sinds dat moment heeft Netflix mijn profiel verwijderd.

Ze heeft iig niet mijn profiel zelf handmatig verwijderd.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Strider schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 15:48:
Weet iemand wat er met mijn Netflix profiel is gebeurd. Ik deel mijn account met mijn moeder, mijn moeder heeft gisteren tijdens haar vakantie in het buitenland Netflix geopend (en waarschijnlijk een popup of iets dergelijks gekregen). Sinds dat moment heeft Netflix mijn profiel verwijderd.

Ze heeft iig niet mijn profiel zelf handmatig verwijderd.
Of misschien is het account gehackt? Door bv (onbedoeld) gebruik te maken van een onveilig wifi (of zelfs het wifi van de hacker)? Je hebt namelijk zo een nep wifi punt aangemaakt met bv de naam van het hotel.
Kun je overigens geen wachtwoord reset doen? Het e-mail adres wordt daarbij niet herkend?

[ Voor 6% gewijzigd door meesje op 31-01-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 23:59
meesje schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:03:
[...]

Of misschien is het account gehackt? Door bv (onbedoeld) gebruik te maken van een onveilig wifi (of zelfs het wifi van de hacker)? Je hebt namelijk zo een nep wifi punt aangemaakt met bv de naam van het hotel.
Kun je overigens geen wachtwoord reset doen? Het e-mail adres wordt daarbij niet herkend?
Login en pass is nog hetzelfde, haar profiel bestaat nog wel maar die van mij is weg. Profielen staan onder haar account.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Strider schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 16:15:
[...]

Login en pass is nog hetzelfde, haar profiel bestaat nog wel maar die van mij is weg. Profielen staan onder haar account.
Ah sorry, het ging om een profiel. Dat is bijzonder. Net even gekeken, je moet best wel wat clicks doen voor je een profiel hebt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Op dit moment volg ik Resident Alien via Star channel (voorheen Fox), nu nog S1, maar per 16 feb S2.
Deze serie verschijnt per 1 maart op Netflix. Zelf vind het een gote aanrader.
https://www.bnnvara.nl/de...n-tudyk-komt-naar-netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Zojuist even door mijn kijklijst gebladerd. Ik zag dat bij Rebel Moon deel 1 wordt aangegeven dat deel 2 op 19 april verschijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Netflix komt met NCIS en Law and Order SVU. Ik heb geen idee welke seizoenen, op Skyshowtime heeft NCIS enkel seizoen 10 tot 16 oid.
url]https://www.netflix-nederland.nl/netflix-verrast-met-hitseries-ncis-en-law-order/[/url]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Weer een HBO serie die naar Netflix komt.
https://www.bnnvara.nl/de...hbo-max-komt-naar-netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-05 18:28
Netflix heeft spontaan sinds vanavond zowel mijn eigen telefoon, als die van mijn vriendin gemarkeerd als 'buiten het huishouden' :X

Ik zie in de active apparaten geen gekke dingen, of überhaupt apparaten buiten het huishouden. Eigenlijk ben ik dus effectief uitgesloten van m'n eigen account. Zal wel een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Laatst online: 06:06

Gaitman

The Real One

Dutchy007 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 22:06:
Netflix heeft spontaan sinds vanavond zowel mijn eigen telefoon, als die van mijn vriendin gemarkeerd als 'buiten het huishouden' :X

Ik zie in de active apparaten geen gekke dingen, of überhaupt apparaten buiten het huishouden. Eigenlijk ben ik dus effectief uitgesloten van m'n eigen account. Zal wel een bug zijn?
En je telefoon zit op je eigen WiFi thuis? Neem aan geen VPN of iets in die geest actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:03
Vorige week een melding dat vanaf de 14e NCIS beschikbaar is, eindelijk weer lekker kijken naar Gibbs en Abby en alle anderen. Vandaag de 14e, dus kijken! Nee, want er staat dat het beschikbaar is vanaf donderdag. Dus de 15e.
Valt me wel op dat dit vaker zo is, dat de datum die ze vooraf aangeven toch niet klopt. Enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealther
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-04 00:24

Hier heb ik ook last van en ik heb geen idee hoe dit komt (alleen ik zit al jaren buiten het huishouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers

Gewoon even chatten als het nog niet is opgelost.

• spijkerhoofd
  • Nu online
Tommy-D schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:49:
Vorige week een melding dat vanaf de 14e NCIS beschikbaar is, eindelijk weer lekker kijken naar Gibbs en Abby en alle anderen. Vandaag de 14e, dus kijken! Nee, want er staat dat het beschikbaar is vanaf donderdag. Dus de 15e.
Valt me wel op dat dit vaker zo is, dat de datum die ze vooraf aangeven toch niet klopt. Enig idee waarom?
Wel jammer dat het enkel seizoen 10 t/m 15 is, en niet alle seizoenen, waarvan de helft ook op skyshowtime staat, vind het wel weer teleurstellend! Waarom niet alle 20 seizoenen!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:03
spijkerhoofd schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:58:
[...]

Wel jammer dat het enkel seizoen 10 t/m 15 is, en niet alle seizoenen, waarvan de helft ook op skyshowtime staat, vind het wel weer teleurstellend! Waarom niet alle 20 seizoenen!
Ik zie het nu ook inderdaad.. kunnen ze zoiets niet vooraf duidelijk maken? “Bekijk binnenkort seizoen 10 t/m 14 op Netflix. Voor de rest, zie skyshowtime” of iets. En wanneer komt de rest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
Tommy-D schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 09:57:
[...]

Ik zie het nu ook inderdaad.. kunnen ze zoiets niet vooraf duidelijk maken? “Bekijk binnenkort seizoen 10 t/m 14 op Netflix. Voor de rest, zie skyshowtime” of iets. En wanneer komt de rest?
Geen idee, Skyshowtime staat er om bekend om series half aan te bieden, dat gebeurt bij meerdere series, vandaar dat ik ze nog een maand geef voor verbetering en anders stop ik ermee!

• Deezers
[...]

NCIS is bij Skyshowtime alleen vanaf seizoen 12..law and order zelfde zooitje op Netflix als Prime incompleet.

• meesje
  • Nu online
[...]

Haha, verwijzen naar de concurrent?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Het vierde en tevens laatste seizoen van The Umbrella Academy verschijnt op 8 augustus op Netflix. Dit seizoen bevat maar 6 aflevering.
https://www.serietotaal.n...af-deze-datum-te-bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:28
*off-topic zie de TW aub.*

[ Voor 89% gewijzigd door tweakduke op 23-02-2024 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 00:53
WhatsappHack schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:37:
[...]

Klopt, zijn heel veel mensen die hier last van hebben. “Your membership has been cancelled” zonder verdere info, geen mailtje en ook gewoon halverwege de reeds betaalde maand. :P Bij mij waren het gelukkig nog maar een dag of 10 (en nog tegen de 2023 prijs ;)), dus beperkt verlies.

Wel slimme zet om dit net voor een major release te doen. (Avatar) :P Ben ook wel benieuwd of dit enkel mensen treft die met CC betaalden of ook met giftcards. Oh well.
Mn account met CC is gesloten. 3 dagen na incasseren van de volgende maand.
Mn account die al meer dan een half jaar loopt op giftcards (en daarvoor wel met CC) is nog niet afgesloten.

Balen, wat voor die prijs vond ik het nog wel acceptabel allemaal. Voor 16 euro per maand niet. Ik keer dus niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
koektrommeltje schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:36:
Balen, wat voor die prijs vond ik het nog wel acceptabel allemaal. Voor 16 euro per maand niet. Ik keer dus niet terug.
Same. Het is exorbitant duur voor wat je krijgt als je niet mag delen. Misschien dat ik nog ff een abo afsluit om Avatar (serie) te kijken a.s. donderdag, maar dan is het hasta la vista baby. Voortaan 1x per jaar een keer een abo om alles te bingen (al is "alles" denk ik enkel nog Stranger Things en Sandman, want The Witcher gaat hem niet meer worden gok ik :+), dat account dan uiteraard ook nog ff time-sharen met geïnteresseerde familie en dan weer in de vergeetput.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 00:53
WhatsappHack schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 00:05:
[...]

Same. Het is exorbitant duur voor wat je krijgt als je niet mag delen. Misschien dat ik nog ff een abo afsluit om Avatar (serie) te kijken a.s. donderdag, maar dan is het hasta la vista baby. Voortaan 1x per jaar een keer een abo om alles te bingen (al is "alles" denk ik enkel nog Stranger Things en Sandman, want The Witcher gaat hem niet meer worden gok ik :+), dat account dan uiteraard ook nog ff time-sharen met geïnteresseerde familie en dan weer in de vergeetput.
Ik zie voor nu een oplossing in het delen met je directe buren. Allemaal op hetzelfde WIFI-signaal en daarmee in hetzelfde huishouden. Een voorwaarde: je moet een buur hebben die zn WIFi beschikbaar ervoor stelt en een goede verstandhouding met de buren. En natuurlijk WIFI dat de woningen overlapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
koektrommeltje schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 00:33:
[...]
En natuurlijk WIFI dat de woningen overlapt.
kabel + accesspoint lijkt me handiger dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

De trailer van Netflix heeft die stomme FOM melding gelukkig niet

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2024 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Brot (the Valhalla Murders) verdwijnt vanaf 12 maart. Nog even snel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Paar reacties die off-topic waren volgens de TW zijn verwijderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
Ik ben altijd lid geweest van Netflix. (Afgesloten via turkije)
Elke maand betaalde ik liras.
Net teruggekomen van een weekje vakantie en ik moest opnieuw inloggen..

En ineens moest ik opnieuw inloggen op mijn tv.
Op de tv kreeg ik na het inloggen de melding : controleer je postvak in.

En daar staat in welkom terug (Voltooi je registratie als titel) . En ik kan hem opnieuw activeren voor de gewone prijzen.

Ik heb mijn abonnement helemaal niet opgezegd 8feb is het geld nog afgeschreven.

Kan het zijn dat mijn account is gehackt of verlopen? Ik heb verder geen email gekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 23-02-2024 18:52 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.