Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:50
dglavimans schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:42:
One Piece staat nu op Netflix

Zonder grap zou dit de volgende Stranger Things of GoT kunnen worden
Hier ga ik binnenkort zeker aan beginnen. Maar dit is toch echt wel een show die zich qua omvang, karakters en powers niet tot een geloofwaardige live action kan laten verfilmen. Ik ben heel benieuwd hoe dit uit pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:29
dglavimans schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:42:
One Piece staat nu op Netflix

Zonder grap zou dit de volgende Stranger Things of GoT kunnen worden
Nee. Ik denk dat stranger things een veel breder publiek aanspreekt dan one piece.

Het zal mij verbazen als het veel mensen trekt die niet al bekend zijn met one piece dit in tegenstelling tot stranger things en got wat in mijn omgeving veel mensen trok die voorheen helemaal niet naar dit soort series keken.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Edgenumber schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:23:
[...]

Nee. Ik denk dat stranger things een veel breder publiek aanspreekt dan one piece.

Het zal mij verbazen als het veel mensen trekt die niet al bekend zijn met one piece dit in tegenstelling tot stranger things en got wat in mijn omgeving veel mensen trok die voorheen helemaal niet naar dit soort series keken.
Dat is dus de grote vraag. Ik ben wel based natuurlijk heb de gehele anime doorgekeken en kijk nog iedere week.

Toch zie ik de push die Netflix geeft wel erg groot is.. Op dit moment wordt het ook in veel landen goed gekeken maar het is natuurlijk wachten of dit over een paar weken nog zo is
ikbenerniet schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 20:34:
[...]

Hier ga ik binnenkort zeker aan beginnen. Maar dit is toch echt wel een show die zich qua omvang, karakters en powers niet tot een geloofwaardige live action kan laten verfilmen. Ik ben heel benieuwd hoe dit uit pakt.
Dat dacht ik ook.. Want er zijn vaak pogingen tot gedaan wat allemaal drama is.. Maar dit is de eerste keer dat de maker (Oda) van a tot z zich bemoeit heeft met de show. En het werkte voor mij, het was geen 10 maar een solide 8/8.5 voor mij

Vooral wat ze met Koby hebben gedaan vind ik beter dan in de source

Maar.. Ben vooral heel benieuwd hoe mensen het vinden die niet bekend zijn met de serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:31:
[...]

Maar.. Ben vooral heel benieuwd hoe mensen het vinden die niet bekend zijn met de serie
Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2] ;)

Mijn grootste probleem met de serie is vooral dat ik mezelf te oud voel.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:29
Ik ben bekend met de manga en met de anime. Maar toen dat uit kwam had ik al zoiets van "hier ben ik te oud voor". Nu ik de trailer van de life action heb gezien vloek ik me bejaard.

Beetje van de oudjes waren opgegroeid met dragonball manga's. de jongere generatie met naruto en one piece.

Ik ben dus best wel bevooroordeeld bij het zien van de life action one piece trailer.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Edgenumber schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 16:31:
Beetje van de oudjes waren opgegroeid met dragonball manga's. de jongere generatie met naruto en one piece.
Grappig, ik wist niet dat Dragon Ball uit 1984 kwam. Daar heb ik ook nooit naar omgekeken :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 16:57:
[...]

Grappig, ik wist niet dat Dragon Ball uit 1984 kwam. Daar heb ik ook nooit naar omgekeken :p
Toen was ik 8, dus daar al veel te oud voor :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SA2pLzUXA9HTHZewB2kZNUKxGo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0bN0zCoCZpuFSnT7dQ5IcgCJ.png?f=fotoalbum_large

Netflix post ook veel filmpjes van de cast enzo dus een goeie klik lijken te hebben

https://youtu.be/_VbpcQ7Q1u4?feature=shared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
A Man Called Otto, wat een mooie film! (Tragedie/comedy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:45
meesje schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
Ik weiger daar naar te kijken, heb al de originele Zweedse versie gekeken. Die is vast beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
glatuin schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:01:
[...]

Ik weiger daar naar te kijken, heb al de originele Zweedse versie gekeken. Die is vast beter.
Vast beter, want?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanishd
  • Laatst online: 07-12-2023
meesje schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:19:
Ik weiger eveneens daar naar te kijken en ik zal weigeren tot ze hem op Netflix België beschikbaar stellen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Vanishd schreef op zondag 3 september 2023 @ 19:56:
[...]

Ik weiger eveneens daar naar te kijken en ik zal weigeren tot ze hem op Netflix België beschikbaar stellen 8)7
Dat zal ze leren!

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Edgenumber schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:23:
[...]

Ik zit nu in EP2 en ik vind hem briljant. Nog nooit van de manga albums gehoord. Het is een goeie mix van magie, superhelden, humor, McGuffin en misfits nemen het op tegen bad guys. Beetje overacting. Die clown piraat was briljant.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:18:
[...]

Die clown piraat was briljant.
Deke uit Agents of Shield :D :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

One Piece is echt een verrassing, in een zeer positieve manier. Het lijkt me niet makkelijk 'karikaturen' uit de anime om te zetten naar echte acteurs, maar daar zijn ze veelal goed in geslaagd. Heb de eerste paar afleveringen erop zitten, ze hebben hier en daar zeker wat moeten aanpassen, maar het zit vrij goed in elkaar.

spoiler:
Zoro's verhaal in de put hadden ze imho wat 'dramatischer' mogen doen, 'she's gone' geeft niet echt de impact van hun 'vow', de verhouding die de anime had tussen hem en Kuina was veel groter en daarin klopte het verhaal - meisjes verslaan jongens, maar vrouwen niet de mannen - meer, Zoro was in de flashback aanzienlijk stuk kleiner dan Kuina
.

maar denk dat ze zeker een hit hebben te pakken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Yes meer One Piece live action kijkers! Ik was zo skeptisch over de show tot je set foto’s ziet en karakter shots.. De invloed die de maker Oda kreeg hij mocht gewoon alle shots veto’en en die werden dan opnieuw geschoten.. De directors die grote fans zijn

En.. Dan krijg je iets speciaals! Zelfs voor mij die alle 10…75? Episodes and counting heeft gezien door wat er al staat in de wereld

En door live action orginele scenes.. Koby stal voor mij de live action waar ik hem in de anime.. Niet zo boeiend vindt

Episodd 8 spoilers:

spoiler:
de knuffel tussen Koby en Luffy met het bounty contract zit niet in de anime.. Sterker nog het hele Koby stuk zit er weinig in maar mirrored zo goed Luffy zijn begin als pirate. Die knuffel en wat het betekend voor Luffy maar ook voor Koby die na gevangeschap eindelijk een vriend heeft.. gelijk in mijn top 10 van One Piece

Dus.. Nee het is niet perfect natuurlijk het is soms wat cheesy je moet kunnen tegen de aankleding (ookal hoor ik weinig echte klachten over dat hele wacky gebeuren)..

Dus.. Ik kan eigenlijk niet blijer zijn :) vooral omdat het logisch niet voor iedereen is weggelegd om 1075+ and counting episodes te kijken van anime. Of 1050+ en counting van de manga.. Ik heb eindelijk mensen kunnen introduceren door Netflix in de hele mooie wereld van One Piece.. En misschien merk je dat al door me lange tekst.. Dat is heel speciaal voor iemand die al zo lang het volgt.

Het mooie is.. Dat early One Piece (de arcs in dit seizoen) eigenlijk op een paar momenten de minste zijn van de hele show.. ALS het meer seizoenen krijgt en dezelfde liefde.. pfoe

[ Voor 18% gewijzigd door dglavimans op 06-09-2023 11:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Op 1 oktober verschijnt de HBO klassieker True Blood op Netflix.
https://www.bnnvara.nl/de...o-heeft-datum-bij-netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

glatuin schreef op zondag 3 september 2023 @ 17:01:
[...]

Ze hebben beide hun charmes. Verhaal is vergelijkbaar. Opzet is anders.
Tom Hanks is eem dijk van een acteur, die maalt de film erg goed om naar te kijken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Wat vinden jullie van de serie Who is Erin Carter? Ik heb nu twee afleveringen gezien, maar het pakt me nog niet. Het acteerwerk vind ik zeer slecht en daarnaast vind ik het verhaal soms te snel, net alsof er scènes worden overgeslagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

meesje schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:28:
Wat vinden jullie van de serie Who is Erin Carter?
@Stukfruit heeft daar een review over geschreven, te vinden in het andere topic:
Stukfruit in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]"

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 08-09-2023 13:25 . Reden: Moest het stukje van Stukfruit even zoeken ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
@meesje De eerste twee afleveringen waren idd een beetje meh, maar ik moet nu nog 1 aflevering en ik vind 't nu toch wel erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
tiguan schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:26:
@meesje De eerste twee afleveringen waren idd een beetje meh, maar ik moet nu nog 1 aflevering en ik vind 't nu toch wel erg spannend.
Ok, dan geef ik het nog een kans. De hiervoor genoemde review raadt dit daarentegen eigenlijk wel weer af….
Het voelt allemaal gehaast en afgeraffeld. In aflevering 1 of 2 is er een achtervolging… dat lijkt echt nergens op.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:14

*O*

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
En vanaf vandaag weer twee HBO klassiekers op Netflix: Band of Brothers en The Pacific.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Welke HBO content is er nu al (weer) op Netflix?
15 aug - Ballers
15 sep - Band of Brothers + The Pacific
1 okt - True Blood

Ik ben heel erg benieuwd hoe lang HBO Max op zich blijft bestaan. Idem voor D+. Deze dienst heeft het ook moeilijk, gezien hun huidige 2 euro actie. Zien we straks de Disney klassiekers ook weer op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Na twee weken is best speciaal al renewen! Zou ook wel bias zijn van mij maar zelfs de omgeving zie ik erover praten.. Op werk vandaag nog!

Maakt mij toch wel blij na 8 jaar de anime kijken want er gaat nog zo ontzettend veel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Klopt het dat Netflix als HDR formaat alleen Dolby Vision ondersteunt? Bij veel content in hun app zie ik alleen DV staan. Bij bv Disney+ wordt vaak DV en specifiek HDR genoemd. Klopt het dat Netflix niet gewoon HDR ondersteunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:53
De gewone standaard HDR wordt wel degelijk ondersteunt.
Mocht je apparatuur geen Dolby Vision ondersteunen maar wel HDR10, schaalt Netflix terug zodat je wel met de standaard HDR kunt kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 16:26
Het klopt idd dat gewone HDR wordt ondersteund. Op oa Samsung TV'S staat dan "Ultra HD 4K HDR".

Af en toe is er een serie in 1080P en HDR maar dat is zeldzaam (ik denk bvb aan animatiereeksen). Netflix kan in dat geval ook zeer slinks zijn door enkel het icoon HDR of Dolby Vision te tonen zonder HD (maar elke gebruiker heeft een licht andere interface dus mss is bij jou wel het HD icoon erbij en iemand anders niet).

Dolby Vision is een verbetering tov statische HDR10, maar denk dat Netflix geen content heeft die bij Dolby Vision TV's enkel de lagere HDR10 versie heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door algalid op 05-10-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dank voor de reacties. In mijn zoektocht naar een nieuwe tv kom ik elke keer uit op Samsung. Deze ondersteunen alle geen Dolby Vision. Ik was bang dat je dan helemaal geen enkele vorm van HDR zou hebben. Dat is dus wel het geval! Goed om te weten. Hoef ik niet dit merk opeens uit te sluiten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:58
Sinds gisteren staat het nieuwe seizoen van Lupin op Netflix. Persoonlijk vond ik de eerste 2 seizoenen erg vermakelijk dus ben benieuwd naar seizoen 3. Kan hem aanbevelen als je hem nog niet gezien hebt.

Is een Franse misdaad serie waarin de hoofdrolspeler Assane Diop zich laat inspireren door de verhalen van Arsène Lupin.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 15:12
WernerL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:29:
Sinds gisteren staat het nieuwe seizoen van Lupin op Netflix. Persoonlijk vond ik de eerste 2 seizoenen erg vermakelijk dus ben benieuwd naar seizoen 3. Kan hem aanbevelen als je hem nog niet gezien hebt.

Is een Franse misdaad serie waarin de hoofdrolspeler Assane Diop zich laat inspireren door de verhalen van Arsène Lupin.
Gespeeld door Omar Sy?
Favoriete acteur hier.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

WernerL schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:29:

Gaat dat verder of is het een nieuwe verhaallijn? Ik weet het niet meer of het afgerond was :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Marzman schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 08:04:
[...]

Gaat dat verder of is het een nieuwe verhaallijn? Ik weet het niet meer of het afgerond was :p
Vorige keer was het verhaal afgerond, dus nieuwe verhaallijn. Ik weet alleen niet of deze 7 afleveringen het complete seizoen zijn of dat Netflix dat weer op zijn bekende wijze in tweeën released.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Sempy schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:31:
[...]

Vorige keer was het verhaal afgerond, dus nieuwe verhaallijn. Ik weet alleen niet of deze 7 afleveringen het complete seizoen zijn of dat Netflix dat weer op zijn bekende wijze in tweeën released.
Seizoen 1 en 2 hadden 5 afleveringen, dus dit lijkt wel het volledige seizoen te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Sempy schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 09:31:
[...]

Check hiervoor altijd even de IMDb app (of website). Daar zie je snel of een seizoen uit twee helften bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Afgelopen weekend flink vermaakt met het Lupin S3 en Beckham. Deze laatste vind ik in ieder geval een aanrader indien je van voetbal houdt en 40+ bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:05
Net Lupin seizoen 3 gezien. Vind het een lastig seizoen. Sommige momenten weer heel erg goed en uiteraard weer veel ver gezocht.
Laatste aflevering wel weer goed

Denk dat ik het 7/10 geef

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

gupfishy schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:12:
Net Lupin seizoen 3 gezien. Vind het een lastig seizoen. Sommige momenten weer heel erg goed en uiteraard weer veel ver gezocht.
Laatste aflevering wel weer goed

Denk dat ik het 7/10 geef
Als het niet ver gezocht zou zijn zou de wereld vol real life Lupins zitten ;)

Ik vind het ook wel een toffe serie.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

dglavimans schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:35:
Yes meer One Piece live action kijkers! Ik was zo skeptisch over de show tot je set foto’s ziet en karakter shots.. De invloed die de maker Oda kreeg hij mocht gewoon alle shots veto’en en die werden dan opnieuw geschoten.. De directors die grote fans zijn
Dat het CGI openings shot draaide was ik bang.. voor CGI badness.
Maar ze werken heel veel met echte sets of de cgi is niet slecht gedaan.
(Behalve dan dus openingsshot uncanny valley epic endless unrealistic zoom fly into a city -tm )

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
MrMonkE schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 08:07:
[...]

Dat het CGI openings shot draaide was ik bang.. voor CGI badness.
Maar ze werken heel veel met echte sets of de cgi is niet slecht gedaan.
(Behalve dan dus openingsshot uncanny valley epic endless unrealistic zoom fly into a city -tm )
Ja veel echte sets! De live action houdt me vooralsnog goed in de greep.. Ben echt heel blij hoe het heeft uitgepakt allemaal

Zelfs als het tweede seizoen niks word. Heb nu s1 al 5x opnieuw gekeken :’) Maar deze show stond zo hoog op me lijst door de anime

De rest van Nederland wordt er niet super warm van. Wij waren het eerste land waar de show buiten de top 10 viel! En toch hebben veel vrienden en familie van mij de show geprobeerd wat echt veel betekend voor mij :p

[ Voor 14% gewijzigd door dglavimans op 14-10-2023 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

dglavimans schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:02:
[...]

Ja veel echte sets! De live action houdt me vooralsnog goed in de greep.. Ben echt heel blij hoe het heeft uitgepakt allemaal

Zelfs als het tweede seizoen niks word. Heb nu s1 al 5x opnieuw gekeken :’) Maar deze show stond zo hoog op me lijst door de anime

De rest van Nederland wordt er niet super warm van. Wij waren het eerste land waar de show buiten de top 10 viel! En toch hebben veel vrienden en familie van mij de show geprobeerd wat echt veel betekend voor mij :p
Ik ben wel van de Japanse films. Leuke humor hebben Japanners vindt ik. Dat is helaas vaak een thema wat vak sterk terugkomt in Japanse Films en Shows en waar ik op afknap. En gelukkig zat hier niet zoveel 'schaamte' en onderdanigheid in. (Eenieder die Japanse films of shows kijkt weten denk ik precies wat ik bedoel)

Raar dat het hier niet zo liep.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 08:00

GurbY{nl}

GurbY{nl}

dglavimans in "Netflix Nederland en België - Deel 2":dglavimans schreef op zaterdag 2 september 2023

Stukfruit schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:48:
[...]

Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2] ;)

Mijn grootste probleem met de serie is vooral dat ik mezelf te oud voel.
Tsja. Ik ben totaal niet bekend met de serie.
En tsja2, wat is oud?? Ik hoef al niet meer te werken, zo oud. En vermaak me kostelijk, vind het een pareltje.
Kijk normaal naar BB, BCS, Mr. Inbetween etc, maar vind dit ook beslist de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
MrMonkE schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 07:42:
[...]

Ik ben wel van de Japanse films. Leuke humor hebben Japanners vindt ik. Dat is helaas vaak een thema wat vak sterk terugkomt in Japanse Films en Shows en waar ik op afknap. En gelukkig zat hier niet zoveel 'schaamte' en onderdanigheid in. (Eenieder die Japanse films of shows kijkt weten denk ik precies wat ik bedoel)

Raar dat het hier niet zo liep.
Ik denk dat dit kan komen omdat de productie eigenlijk westers (Hollywood) is. De showrunners enorme fans zijn en dus erg close bij de source blijven hoewel er grote veranderingen zijn (vooral bij de marines)

Ik denk dat het hier niet zo goed liep omdat Nederlanders wat te nuchter zijn.. Maar met het succes van S1 en wat ik weet van S2 denk ik nog steeds dat veel mensen kunnen inschakelen hier omdat ze niet het volgende grote ding willen missen
GurbY{nl} schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

[...]

Tsja. Ik ben totaal niet bekend met de serie.
En tsja2, wat is oud?? Ik hoef al niet meer te werken, zo oud. En vermaak me kostelijk, vind het een pareltje.
Kijk normaal naar BB, BCS, Mr. Inbetween etc, maar vind dit ook beslist de moeite waard.
Ik denk dat het wel weer eens tijd werd voor een serie als deze. Ook al kan ik enorm genieten van BB, BCS en dergelijke zien we niet super veel verhalen meer op deze schaal en met zoveel karakter/world building en vooral zoveel kameraadschap. Misschien is het omdat ik de serie al ken en waar karakters heen gaan maar ik zat echt met een grote smile op de vriendschap die al opgebouwd wordt in dit seizoen

Kan niet wachten op seizoen 2 ook al is die zeker nog 1.5 jaar weg

Zelf zit ik nu in de horror maand dus ga Fear Street 3 delen kijken en wil daarnaast toch echt eens beginnen aan Umbrella Academy.. En natuurlijk Sex Education af kijken

[ Voor 4% gewijzigd door dglavimans op 15-10-2023 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo! Tijd geleden dat ik zo genoten heb van een serie. The Fall Of The House Of Usher. Horror ben ik normaal niet zo'n fan van en dit is dat ook niet helemaal maar toch wel lekkere duistere momentjes. Aantal leuke plottwists ook. Aanrader, 5/5 Henken! d:)b

spoiler:
Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat voor wezen Verna is. Online lees ik veel dat het een demon zou moeten zijn maar dat klopt niet echt met verhaal. Verna wil namelijk geen ziel voor haar deal, ze waardeert het goede in de mens en lijkt dat ook te willen voor de mensheid. Zou dan eerder zeggen dat het de dood is, god is of een losgeslagen engel

[ Voor 38% gewijzigd door temp00 op 15-10-2023 21:24 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WernerL
temp00 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:18:
Zo! Tijd geleden dat ik zo genoten heb van een serie. The Fall Of The House Of Usher. Horror ben ik normaal niet zo'n fan van en dit is dat ook niet helemaal maar toch wel lekkere duistere momentjes. Aantal leuke plottwists ook. Aanrader, 5/5 Henken! d:)b

spoiler:
Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wat voor wezen Verna is. Online lees ik veel dat het een demon zou moeten zijn maar dat klopt niet echt met verhaal. Verna wil namelijk geen ziel voor haar deal, ze waardeert het goede in de mens en lijkt dat ook te willen voor de mensheid. Zou dan eerder zeggen dat het de dood is, god is of een losgeslagen engel
Heb hier de eerste paar afleveringen van gezien en ben er ook erg over te spreken. Geweldige serie tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zeker uitkijken. Wordt alleen maar (nog) beter tegen het eind ;) (y)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Ik vroeg mij laatst iets af. Ik heb al jaren een (eigen) abonnement op Netflix. Deze is nooit gedeeld.
Het abonnement wordt ook vrijwel altijd maar op één TV (thuis) gebruikt en misschien een paar keer per jaar op mijn telefoon/laptop/oid (buiten huis).

Kortom: ik heb nooit last gehad van de nieuwe regels tegen account sharing.
Als ik dus ergens anders inlog, dan gaat dat zoals het altijd gegaan is: probleemloos :)

Maar ik vroeg mij dus af wat er gebeurt als je, volgens Netflix, te lang op vakantie gaat? Ik vond op de website van Netflix dat je eens in de maand op je eigen adres moet inloggen met je Netflix app en dat dan alles blijft werken. Blijkbaar is het zo dat je niet langer dan een maand op vakantie mag? (nu is dat ook geen issue, want ook dat doe ik nooit... hahaha).

Twee vragen kwamen in mij op:
- Maar wat als je langer dan een maand op vakantie gaat? Mag je maar een maand Netflix gebruiken? Op hun website kan ik er niets over vinden...
- En ik kijk thuis nooit op mijn telefoon Netflix, deze logt dus ook nooit in op mijn thuisnetwerk. Volgens wat op de website van Netflix staat, zou ik dus ook geen Netflix buitenhuis kunnen gebruiken. Maar dat gaat wel, ondanks dat ik nooit Netflix op mijn telefoon kijk thuis.
Het zou dus kunnen gebeuren dat als ik in een hotel ben en op die TV Netflix wil kijken, dat het dus niet kan omdat mijn telefoon al meer dan een maand niet is ingelogd op Netflix op mijn thuisnetwerk?
(ook dit nooit meegemaakt, ik was 2 weken geleden voor mijn werk in een hotel en daar gewoon Netflix kunnen kijken en ik weet bijna zeker dat mijn telefoon al maanden niet op mijn thuisnetwerk op Netflix is geweest).

Ik snap dat Netflix hier vaag over wil doen... maar mijn nieuwsgierigheid is niet te bedwingen (althans, sterker dan mijn zin om te werken op dit moment... :)).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Galois schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:40:
Ik vroeg mij laatst iets af. Ik heb al jaren een (eigen) abonnement op Netflix. Deze is nooit gedeeld.
Het abonnement wordt ook vrijwel altijd maar op één TV (thuis) gebruikt en misschien een paar keer per jaar op mijn telefoon/laptop/oid (buiten huis).

Kortom: ik heb nooit last gehad van de nieuwe regels tegen account sharing.
Als ik dus ergens anders inlog, dan gaat dat zoals het altijd gegaan is: probleemloos :)

Maar ik vroeg mij dus af wat er gebeurt als je, volgens Netflix, te lang op vakantie gaat? Ik vond op de website van Netflix dat je eens in de maand op je eigen adres moet inloggen met je Netflix app en dat dan alles blijft werken. Blijkbaar is het zo dat je niet langer dan een maand op vakantie mag? (nu is dat ook geen issue, want ook dat doe ik nooit... hahaha).

Twee vragen kwamen in mij op:
- Maar wat als je langer dan een maand op vakantie gaat? Mag je maar een maand Netflix gebruiken? Op hun website kan ik er niets over vinden...
- En ik kijk thuis nooit op mijn telefoon Netflix, deze logt dus ook nooit in op mijn thuisnetwerk. Volgens wat op de website van Netflix staat, zou ik dus ook geen Netflix buitenhuis kunnen gebruiken. Maar dat gaat wel, ondanks dat ik nooit Netflix op mijn telefoon kijk thuis.
Het zou dus kunnen gebeuren dat als ik in een hotel ben en op die TV Netflix wil kijken, dat het dus niet kan omdat mijn telefoon al meer dan een maand niet is ingelogd op Netflix op mijn thuisnetwerk?
(ook dit nooit meegemaakt, ik was 2 weken geleden voor mijn werk in een hotel en daar gewoon Netflix kunnen kijken en ik weet bijna zeker dat mijn telefoon al maanden niet op mijn thuisnetwerk op Netflix is geweest).

Ik snap dat Netflix hier vaag over wil doen... maar mijn nieuwsgierigheid is niet te bedwingen (althans, sterker dan mijn zin om te werken op dit moment... :)).
Bij mobiele apparaten dwingen ze het nog niet af, wel bij TV's.
Dus als je langer dan een maand op 2 TV's op 2 locaties bent ingelogd kom je mogelijk in de problemen, dat mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:52

Honesty

kattenneus!

temp00 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:18:

spoiler:
Vond hem ook wel oké, nu ben ik vande zelfde makers house of the haunted hill aan het kijken en die vind ik mogelijk nog beter.

Vond Usher wel erg woke omdat erbijna geen normale relatie inzit.

spoiler:
ik dacht zelf de duivel en haar winst zit denk ik meer in alle doden die vallen door het medicijn

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

dutchgio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:43:
[...]

Bij mobiele apparaten dwingen ze het nog niet af, wel bij TV's.
Dus als je langer dan een maand op 2 TV's op 2 locaties bent ingelogd kom je mogelijk in de problemen, dat mag niet.
En inderdaad: als je éénmalig op een TV inlogt, komt dat dus altijd goed. Als het maar niet langer dan een maand is.

En als je elke maand naar hetzelfde hotel gaat (oid), moet je er dus actief aan denken om Netflix op je telefoon thuis even aan te doen.

Maar langer dan een maand op vakantie mag dus niet? :)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
@Galois Als je langere tijd op vakantie bent op dezelfde locatie (en via een TV kijkt) zou je het Netflix-huishouden kunnen wijzigen naar die locatie. En weer terugzetten zodra je thuis bent.
Ga je naar veel verschillende plekken ben je beter af met een chromecast en Netflix vanaf je telefoon streamen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:20
Galois schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:40:
Mijn ervaring – en ik heb dat hier en elders ook van anderen gehoord – is dat Netflix in zo'n geval / bij twijfel een (tv) scherm laat zien waarbij je moet kiezen: Is dit je 'thuisadres' of is dit iemand die meekijkt. Ze gebruiken andere bewoordingen maar daar komt het op neer. Kies je voor het eerste, dan sturen ze een mailtje naar het mailadres wat bij het account hoort, met een code die je over moet typen op het scherm van de tv (app). Er is dat niets aan de hand, tot je weer op een ander adres (dus ander ip-adres) gaat kijken. Dan gebeurt na een maand of zo hetzelfde en verander je het gewoon weer. Of je kunt het waarschijnlijk ook via de site van Netflix al vooraf aanpassen.

Kies je de andere optie, dan wordt de account-houder vriendelijk doch dingend verzocht bij te betalen voor het 'satelliet account' of hoe ze het ook noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Raem schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:29:
@Galois Als je langere tijd op vakantie bent op dezelfde locatie (en via een TV kijkt) zou je het Netflix-huishouden kunnen wijzigen naar die locatie. En weer terugzetten zodra je thuis bent.
Ga je naar veel verschillende plekken ben je beter af met een chromecast en Netflix vanaf je telefoon streamen.
Jammergenoeg ga ik niet langer dan een maand op vakantie, maar wel een gedoe zeg zo'n systeem. Ik snap dat het voor 90% van de gebruikers geen sprake van zal zijn en dat Netflix uiteraard iets moest bedenken om het delen een beetje tegen te gaan. Dat de 'gewone' gebruiker daar ook last van heeft, is onvermijdelijk.
laptopleon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:59:
[...]

Mijn ervaring – en ik heb dat hier en elders ook van anderen gehoord – is dat Netflix in zo'n geval / bij twijfel een (tv) scherm laat zien waarbij je moet kiezen: Is dit je 'thuisadres' of is dit iemand die meekijkt. Ze gebruiken andere bewoordingen maar daar komt het op neer. Kies je voor het eerste, dan sturen ze een mailtje naar het mailadres wat bij het account hoort, met een code die je over moet typen op het scherm van de tv (app). Er is dat niets aan de hand, tot je weer op een ander adres (dus ander ip-adres) gaat kijken. Dan gebeurt na een maand of zo hetzelfde en verander je het gewoon weer. Of je kunt het waarschijnlijk ook via de site van Netflix al vooraf aanpassen.

Kies je de andere optie, dan wordt de account-houder vriendelijk doch dingend verzocht bij te betalen voor het 'satelliet account' of hoe ze het ook noemen.
Ja, dat snap ik.
Maar als echte abonnee is dit toch erg irritant? Je moet dan je instellingen wijzigen naar iets wat niet waar is (je vakantieadres is niet je thuisadres :)).

Maar goed... we voeren waarschijnlijk dezelfde discussie als de managers van Netflix ook gevoerd hebben om dit systeem aan te passen, zonder de 'eerlijke' mensen voor de schenen te schoppen. Lijkt dus voor 90% gelukt te zijn en die 10% heeft wat gedoe... of iets dergelijks :)

En overigens is het echte illegaal delen ook niet helemaal opgelost hiermee begrijp ik. Als je het deelt met een vriend in de buurt, dan hoef je maar eens per maand bij elkaar koffie te drinken en op het wifinetwerk te gaan. Dat moet wel goedkomen lijkt mij :)

Netflix zorgt met dit systeem dus dat vrienden elkaar vaker zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:20
@Galois Ik denk dat een deel van de accountdelers is afgehaakt en een deel morrend de € per sattelietaccount is gaan betalen. Netto winst voor Netflix en de accountdeler is toch nog wat goedkoper uit dat bij een los abbo.

Als je wat moeite doet, is het nog steeds te omzeilen en dat is bijna niet uit te bannen, maar op lange termijn houden niet veel mensen dat vol.

Hoger niveau van delen
Je zou waarschijnlijk ook een (of meerdere) andere delersgroep(en) kunnen zoeken en met hen een maand van abonnement ruilen :+

De ‘thuis’ en ‘satelliet’ ip-adressen zijn dan compleet anders. Eens per maand even omruilen en je kan weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Er is me zojuist toch wel iets mafs opgevallen: ik zat Rough Diamonds (in HD beschikbaar, aldus Netflix) te kijken en stoorde me nogal aan de overduidelijk te lage bitrate met bijbehorende compressie-artefacten. Aangezien dit al de zoveelste keer was dat dit me opviel bij een serie, ben ik even op onderzoek uitgegaan. Ik kijk normaal via Safari en een losse 1080p-monitor aan mijn Macbook en dat leverde in dit geval een waardeloze bitrate op van ongeveer 800 Kbps bij 1080p. Kijk ik via het interne scherm van mijn laptop (met een hogere resolutie) dan krijg ik ineens een 4K-stream met een bitrate van rond de 5 Mbps, ondanks dat de serie volgens Netflix in HD is, wat ook meteen een veel betere beeldkwaliteit oplevert.

Ik heb ook nog even met een andere serie getest, namelijk Transatlantic, en daar lijkt iets vergelijkbaars te gebeuren. Eigenaardig dit en niet fijn kijken op een Full HD-monitor.

Dit was eerder niet zo trouwens en bij films is het me vooralsnog niet opgevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Commendatore op 27-10-2023 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:50
Net de Jura aflevering gezin van Life on our planet 2023.
Tot nu toe vind het tegenvallen, ik heb meer lava gezien in de aflevering dan dinosaurussen. Zeker de Krijt en Jura aflevering zou vol moeten zitten ermee, maar we gaan het eerst nog tien minuten hebben over mieren hebben. Ondertussen krijgt de T-rex maar 3 minuten schermtijd. Aan het einde van de aflevering was daar al die verrekte komeet...

Ook de switch tussen echte beelden en volledig CGI is niet slim, zo valt het CGI gedeelte toch iets teveel op (ondanks dat dit heel goed gedaan is).

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:27
Six feet Under staat op Netflix, voor wie van zwarte (begravenis) humor houd. Is trouwens ook een HBO serie, mooi om te zien dat HBO series gaat uitlenen aan anderen, hopelijk zet die trend door en gaan ook andere streamingsdiensten meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-09 15:01
Is die anti-sharing policy nu eigenlijk overal toegepast in België en Nederland?
Tot op vandaag deel ik nog altijd met 3 andere mensen en niemand heeft al een melding of waarschuwing ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

PrettigGestoord schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:59:
Is die anti-sharing policy nu eigenlijk overal toegepast in België en Nederland?
Tot op vandaag deel ik nog altijd met 3 andere mensen en niemand heeft al een melding of waarschuwing ontvangen.
Ligt eraan op wat voor apparaat je kijkt. Voor smart TV's is de melding volgens mij bij de meeste mensen al wel voorbij gekomen, maar als je kijkt via bv een settop-box, tablet of laptop, dan wordt dat blijkbaar niet (goed) geregistreerd. Mijn ouders kregen de melding al vrij snel (TV), mijn zus (AppleTV) heeft 'm ook nog niet gehad.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:05
Bij mij/ons is het nu 1,5e week geleden gebeurd. Alle mensen die meeliftten op ons abonnement kregen toen na elkaar de melding. Daarvan waren er 2 zo goochem om dan een extra account aan te maken die ik vervolgens weer moest annuleren. Nu is de vraag of ik dan van het duurste naar het middelste abonnement terug kan/wil schakelen omdat ik dat vooral had voor het met 4 schermen tegelijk kijken. De kans dat het er in deze situatie mee dan 2 zijn is niet zo groot.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:02
Neem aan dat iedereen zo'n melding krijgt of gaat krijgen en niet alleen degenen waar het vermoeden bestaat dat ze delen ?
Ik deel niet en heb nog geen melding gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-09 15:01
Bra-Jo schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:44:
[...]

Ligt eraan op wat voor apparaat je kijkt. Voor smart TV's is de melding volgens mij bij de meeste mensen al wel voorbij gekomen, maar als je kijkt via bv een settop-box, tablet of laptop, dan wordt dat blijkbaar niet (goed) geregistreerd. Mijn ouders kregen de melding al vrij snel (TV), mijn zus (AppleTV) heeft 'm ook nog niet gehad.
Is hier bij ons wel altijd op de AppleTV box, andere mensen zijn meer mobiele gebruikers.
Ach, we zien wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ragnar9999 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:38:
Neem aan dat iedereen zo'n melding krijgt of gaat krijgen en niet alleen degenen waar het vermoeden bestaat dat ze delen ?
Ik deel niet en heb nog geen melding gehad
Volgens mij stopt het dan gewoon met werken op een apparaat. Bij mijn zus werkt het niet meer op haar Tablet, al het andere (telefoon, browser, android tv) werkt nog.

/▌

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

22-02-2024 *O*

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 09-11-2023 23:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:17
Bra-Jo schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:44:
[...]

Ik kijk netflix via tv-box van kpn. De box even een paar dagen gewisseld met degene die het abbo heeft. Nu weer vrolijk netflix thuis kijken via kanaal 200.
Geen idee of het zo blijft werken, anders mooi elke maand even omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn wij ook benieuwd naar. Deel al sinds het begin met mijn zus (en verder niemand) en hebben nog niets gehoord. Wij kijken op 2 AppleTV’s en een iPad van de kleine en mijn zusje alleen op een appleTV.

Vind het allemaal wel prima zo. Als Netflix er een punt van gaat maken dan stop ik ermee. Het is hier eigenlijk vooral een portaal naar Paw Patrol, de tijd dat wij er ook series op keken is al lang achter ons.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:17
Donstil schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:02:
[...]

Zijn wij ook benieuwd naar. Deel al sinds het begin met mijn zus (en verder niemand) en hebben nog niets gehoord. Wij kijken op 2 AppleTV’s en een iPad van de kleine en mijn zusje alleen op een appleTV.

Vind het allemaal wel prima zo. Als Netflix er een punt van gaat maken dan stop ik ermee. Het is hier eigenlijk vooral een portaal naar Paw Patrol, de tijd dat wij er ook series op keken is al lang achter ons.
Paw patrol staat ook op Videoland dat abonnement is goedkoper. Just a tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kist schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:04:
[...]

Paw patrol staat ook op Videoland dat abonnement is goedkoper. Just a tip.
Ooh echt, ik heb eigenlijk niets met de content op Videoland dus dat stond nooit op de radar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
Eerste trailer voor Damsel, verschijnt ergens in 2024.

[ Voor 39% gewijzigd door meesje op 12-11-2023 20:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oh my g......

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86QShuf7N3EAPvHYbyMAU1kdcLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k72MYSUgXMQtJXpi8pDPasOs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 14-11-2023 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-09 10:29
Animal Crossing Happy Home Paradise vibes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

-O- jemig daar gaat weer een goede serie, maar wel steeds duurder worden per maand.. waar zijn ze toch mee bezig achter de schermen? Van dit nieuws baal ik echt wel flink, want wat een leuke serie was dit zeg..

[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 16-11-2023 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 11:47
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:09:
[Twitter]
-O- jemig daar gaat weer een goede serie, maar wel steeds duurder worden per maand.. waar zijn ze toch mee bezig achter de schermen? Van dit nieuws baal ik echt wel flink, want wat een leuke serie was dit zeg..
Nou, daar gaat mijn goede zin. Met zeer veel plezier naar gekeken en nu alweer kapot.
Het begint echt vermoeiend te worden om series te kijken als ze nog een open einde hebben aan het einde van een seizoen. Je weet nooit of er een vervolg op gaat komen.

Kwantiteit boven kwaliteit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Holzschuh schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:52:
[...]

Nou, daar gaat mijn goede zin. Met zeer veel plezier naar gekeken en nu alweer kapot.
Het begint echt vermoeiend te worden om series te kijken als ze nog een open einde hebben aan het einde van een seizoen. Je weet nooit of er een vervolg op gaat komen.

Kwantiteit boven kwaliteit helaas.
Ik sluit me hier helemaal bij aan, want heel eerlijk werd er bij mij thuis gisteren wel even flink gevloekt toen we beiden dit nieuws onder ogen kregen. Echt heel jammer dat Netflix het delen aanpakt en ook nog duurder word en dan besluit om weer een mooie serie te annuleren :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Daar is wel balen inderdaad. Ik vond dat ook een geweldige serie.

Shadow & bone is gebasseerd op een boekenreeks voor zover ik weet dus misschien dan maar de boeken gaan lezen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
Ik ben vandeweek gestart met Blue eyes Samurai en ben er erg tevreden over. Prima verhaal, toffe artstyle.

Jammer dat ik alweer bijna door het eerste seizoen heen ben. Maar uitgaand van het verhaal zouden er nog minstens 2 seizoenen moeten volgen.

Vind ik leuk. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:32
Malfunctions schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:15:
Ik ben vandeweek gestart met Blue eyes Samurai en ben er erg tevreden over. Prima verhaal, toffe artstyle.

Jammer dat ik alweer bijna door het eerste seizoen heen ben. Maar uitgaand van het verhaal zouden er nog minstens 2 seizoenen moeten volgen.

Vind ik leuk. :*)
dank voor de tip, trailer zit er goed uit. Gaat op de kijklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Manga, jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Anime. Manga is voor stripboeken.

Ik was onlangs ook begonnen aan Blue Eye Samurai, erg vette stijl en cool verhaal tot dusver :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Hahn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:00:
[...]

Anime. Manga is voor stripboeken.

Ik was onlangs ook begonnen aan Blue Eye Samurai, erg vette stijl en cool verhaal tot dusver :)
Ik kan niet tegen die overdreven emoties met die hele grote ogen. Kan het niet goed uitleggen, maar dat trek ik niet helaas . Wel een paar keer geprobeerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:13:
[...]

Ik kan niet tegen die overdreven emoties met die hele grote ogen. Kan het niet goed uitleggen, maar dat trek ik niet helaas . Wel een paar keer geprobeerd :)
Ik probeerde je niet over te halen, ik gaf alleen aan dat ik het wel een leuke serie vind. Dat jij het niks vindt, mag en is inmiddels duidelijk. Hoef je niet verder toe te lichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:28
Hahn schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:14:
[...]

Ik probeerde je niet over te halen, ik gaf alleen aan dat ik het wel een leuke serie vind. Dat jij het niks vindt, mag en is inmiddels duidelijk. Hoef je niet verder toe te lichten.
Voel je niet zo aangevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:13:
[...]

De grap is dat deze anime (mag het wel zo heten als westerse productie? ;)) dus 'realistisch' getekend is met normale ogen. :)

Juist heel nadrukkelijk oosters gevormde ogen. Is ook een nadrukkelijk onderdeel van het plot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Malfunctions schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:43:
[...]

De grap is dat deze anime (mag het wel zo heten als westerse productie? ;)) dus 'realistisch' getekend is met normale ogen. :)

Juist heel nadrukkelijk oosters gevormde ogen. Is ook een nadrukkelijk onderdeel van het plot.
Mmm, dan wordt het wel interessanter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
:? Arjantje leek zich aangesproken te voelen door mijn post en ik gaf aan dat dat niet mijn bedoeling was. Niemand werd aangevallen, ook ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Spider-Man across the spider-verse verschijnt 1 december. Ik kwam deze tegen in een zoekopdracht in de Netflix app. Toekomstig aanbod is dus ook al vindbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door meesje op 24-11-2023 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
meesje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:10:
Spider-Man across the spider-verse verschijnt 1 december. Ik kwam deze tegen in een zoekopdracht in de Netflix app. Toekomstig aanbod is dus ook al vindbaar.
Die optie "nieuw en hot" zit er al best lang in. Voor mijn gevoel was het in eerste instantie alleen series/films die in de pijplijn zaten. Nu mengen ze er ook wat doorheen wat ze populair is of ze willen pushen geloof ik.

Scroll daar regelmatig doorheen en even belletje drukken als ik wat interessants zie. Dan piept het appje ook op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43

Dennis1812

Amateur prutser

meesje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:10:
Toch bijzonder dat het gros van Spiderman inmiddels op Disney+ staat en niet meer op Netflix. En dat deze dan weer op Netflix komt.
Ingewikkeld gedoe met die rechten.

Wij hebben afgelopen week de serie 22 juli gezien. Naar aanleiding van de aanslagen in Noorwegen.
Mooie serie en aangrijpend verhaal gebaseerd op de werkelijkheid van de aanslagen van Anders Breivik.
Als je het wil zien 15 december gaat het van Netflix af. Dus voor die tijd.
Is wel een aanrader. Zijn slechts 6 afleveringen en dan ben je al klaar.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Holzschuh schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:44:
[...]

Die optie "nieuw en hot" zit er al best lang in. Voor mijn gevoel was het in eerste instantie alleen series/films die in de pijplijn zaten. Nu mengen ze er ook wat doorheen wat ze populair is of ze willen pushen geloof ik.

Scroll daar regelmatig doorheen en even belletje drukken als ik wat interessants zie. Dan piept het appje ook op tijd :)
De categorie ‘nieuw en hot’ zie ik niet in de Netflix app op mijn iPad. Wel bv ‘trending’ en ‘opnieuw bekijken’.
Gebruik jij een ander OS? Zo ja, loopt de iOS app achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dennis1812 schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:52:
[...]

Toch bijzonder dat het gros van Spiderman inmiddels op Disney+ staat en niet meer op Netflix. En dat deze dan weer op Netflix komt.
Ingewikkeld gedoe met die rechten.

Wij hebben afgelopen week de serie 22 juli gezien. Naar aanleiding van de aanslagen in Noorwegen.
Mooie serie en aangrijpend verhaal gebaseerd op de werkelijkheid van de aanslagen van Anders Breivik.
Als je het wil zien 15 december gaat het van Netflix af. Dus voor die tijd.
Is wel een aanrader. Zijn slechts 6 afleveringen en dan ben je al klaar.
Dat heeft te maken met de deal van Netflix met Sony. Het maakt het er inderdaad niet gemakkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik doe nog te weinig met games via Netflix, maar onderstaande vind ik wel goed nieuws. Ze noemen specifiek iOS, maar ik neem aan ook Android, toch?
nieuws: Hades komt in 2024 naar iOS als onderdeel van Netflix Games
Met Netflix games en Apple Arcade heb je best een mooie verzameling met (indie) games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
meesje schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:27:
[...]

De categorie ‘nieuw en hot’ zie ik niet in de Netflix app op mijn iPad. Wel bv ‘trending’ en ‘opnieuw bekijken’.
Gebruik jij een ander OS? Zo ja, loopt de iOS app achter?
Ik heb het over de Android app op mijn telefoon. "Homepagina", "Games", "Nieuw en hot" en "Downloads".
Ik zou verwachten dat een vergelijkbare optie van releases ook bij IOS aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Holzschuh schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:49:
[...]

Ik heb het over de Android app op mijn telefoon. "Homepagina", "Games", "Nieuw en hot" en "Downloads".
Ik zou verwachten dat een vergelijkbare optie van releases ook bij IOS aanwezig is.
iOS loopt dus flink achter. Ik heb onderin ‘homepage’ en ‘mijn Netflix’. Via deze laatste kom ik uit op o.a. downloads, maar geen ‘nieuw en hot’ of ‘games’. Games moet ik echt opzoek in de iOS Appstore. Tenminste ik zie geen andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
Zit op 3/4 van de Squid Game: the Challenge.

Mocht iemand Psychologie studeren en een afstudeeronderwerp nodig hebben. De mensen die hieraan hebben meegedaan hadden na de opnames vast psychische ondersteuning nodig. Er zitten zulke twists in die ieder gezond mens laten twijfelen aan zijn eigen keuzes.

Vanwege de opzet geloof ik best dat hier niets aan gescript is. En anders zijn het echt geweldige acteurs geweest en verdienen ze een oscar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:02
Holzschuh schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:48:
Zit op 3/4 van de Squid Game: the Challenge.
Zoveel mensen, zoveel smaken
kwam zelf niet door de eerste aflevering heen. Amerikaanse rip-off met over the top acteren.
Constant de Viktor Brand reactie bij Mr. Frank Visser Doet Uitspraak

Zou iemand hier naar gaan kijken als er niet een originele Squid Game was geweest?
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.