Ik denk dat ik 2 films per maand kijk gemiddeld.
Ik wil 4K en ik betaal €10 per maand.
We zijn ook pas het afgelopen jaar gaan delen, anders hadden we eerder opgezegd.
Misschien wel ja. Al merk ik ook wel dat ik slecht ga op bedrijven die alleen maar meer willen.
Het is niet alsof het aanbod er nou zo op vooruit gaat.
Laatste tijd ook regelmatig iets willen kijken wat best nieuw was, op Netflix stond, maar ook alweer weg is gehaald. Wat dat betreft is Prime echt wel veel meer waar voor je geld.
Klopt, ik ging even het rijtje af hier thuis en kwam tot de volgende conclusie:
- Netflix €15,99
- SkyShowtime €3,50
- Prime €2,99
- Videoland €9,99
- HBO €3,99
- AppleTV + €6,99
- Disney+ €8,99
- NPO €2,95
We betalen €55,39 aan streaming diensten. Dan betalen 2 mensen mee voor Netflix en Disney. Dat levert €8 per maand op.
Het ding dat je met series vaak een tijdje maar één streamingdienst kijkt.
SkyShowtime heb ik alleen maar maar het zo goedkoop was, ik heb er letterlijk nog nooit iets op gekeken. Dus Netflix en SkyShowtime toch maar opgezegd.
Wat mij betreft volgen Videoland, Disney+ en NPO en ga ik Apple TV+ maandelijks rouleren met alles wat opgezegd is.
Prime biedt met unlimited photo backup echt zeer veel meerwaarde, buiten bestellen op Amazon en Prime video. Aanbod vind ik de laatste tijd echt wel groeien daar.
HBO is nog een lastige, daar kijken we af en toe. Maar nu een leven lang 50% korting. Die vervalt als je opzegt.