Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11:59
nightraver23 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:31:
Voor mij is het ook de trigger om Netflix op te zeggen. De enige topreeksen die nog lopen zijn in mijn ogen Stranger Things en The Crown. BCS/BB, The Last Kingdom, Mindhunter, Dark, HoC, Narcos, Peaky Blinders, Vikings, Ozark,... zijn allemaal beëindigd. Er lijkt ook niets nieuws en must-see aan te komen. Ik wacht op ST5 om weer te abonneren.
Tja en als een bedrijf dat met 7,9 miljard omzet, 1,5 miljard netto winst behaald klaagt dat ze niet voldoende kunnen investeren in nieuwe content. Dan sta je bij mij al 10-0 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:05
nightraver23 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:31:
Voor mij is het ook de trigger om Netflix op te zeggen. De enige topreeksen die nog lopen zijn in mijn ogen Stranger Things en The Crown. BCS/BB, The Last Kingdom, Mindhunter, Dark, HoC, Narcos, Peaky Blinders, Vikings, Ozark,... zijn allemaal beëindigd. Er lijkt ook niets nieuws en must-see aan te komen. Ik wacht op ST5 om weer te abonneren.
Gewoon komende tijd een lijstje opbouwen met wat je wilt kijken. Dan in een maandje bingen en weer opzeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

meesje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:17:
[...]

We zullen het wel zien. Op dit moment (met een Netflix US account) nog geen e-mail ontvangen of bericht gehad op tv.
Ik ook nog niet, maar ik neem aan dat ze het verder uitbreiden. Ik kijk soms op een Mibox, soms chromecast, soms mobiel en soms in een browser.
vickypollard schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:32:
[...]

Gewoon komende tijd een lijstje opbouwen met wat je wilt kijken. Dan in een maandje bingen en weer opzeggen :p
Ja dat ga ik ook doen en dan een maandje disney en dan een maandje amazon etc;

[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 27-05-2023 11:05 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Nee, dat snap ik. Vroeg mij af anderen er ook last van hadden. Maar een 20+ karakters lange wachtwoord invullen via de Apple Remote is behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:19
alienfruit schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:09:
[...]

Nee, dat snap ik. Vroeg mij af anderen er ook last van hadden. Maar een 20+ karakters lange wachtwoord invullen via de Apple Remote is behoorlijk irritant.
Heb je geen iPhone dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Jawel, maar de keyboard overnemen werkt sinds de laatste update van iOS of tvOS niet meer. Erg vervelend haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11:59
Marzman schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 11:05:
[...]

Ik ook nog niet, maar ik neem aan dat ze het verder uitbreiden. Ik kijk soms op een Mibox, soms chromecast, soms mobiel en soms in een browser.

[...]

Ja dat ga ik ook doen en dan een maandje disney en dan een maandje amazon etc;
Amazon is maar 2,99 per maand en daar zit unlimited photobackup bij. Dus die blijft sowieso.

Maar Disney, Videoland HBO en Netflix heb ik nu nog allemaal, die wil ik best gaan wisselen.

Sky show time hebben we ook nog, maar die was ook best goedkoop.

Eigenlijk hebben we echt wel erg veel als ik het zo naga. Misschien eens serieus naar kijken.

Ding is, Skyshowtime hebben we voor een laag bedrag en HBO 50% korting voor altijd. Dus dat zijn er samen met Prime al 3 die niet weggaan, dan verlies je die kortingen.

Maar Videoland, Disney en Netflix wil ik best wisselen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tweak_ers schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:25:
[...]

Ding is, Skyshowtime hebben we voor een laag bedrag en HBO 50% korting voor altijd. Dus dat zijn er samen met Prime al 3 die niet weggaan, dan verlies je die kortingen.

Maar Videoland, Disney en Netflix wil ik best wisselen.
Maar als je maandenlang niet naar zo'n dienst met korting kijkt betaal je er effectief alsnog net zoveel of meer voor, dus ik zeg ze tegenwoordig ondanks de korting gewoon op wanneer ik dat wil.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
Nou ik ben benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Locatie 1 eigen huis
Locatie 2 onze camper tv
Locatie 3 schoon ouders, aangemeld voor onze kinderen.
Locatie 4 mijn ouders, aangemeld voor onze kinderen
Locatie 6 telefoon vrouw
Locatie 7 mijn telefoon.

Op 4 televisies nu de melding om het in te stellen als huishouden, maar deze is nog weg te klikken.

Ik ga geen extra kosten betalen dus als netflix de locaties bij (schoon)ouders gaan blokkeren dan is het einde Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrIV
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 09:55
mathy_ schreef op zondag 28 mei 2023 @ 07:41:
Nou ik ben benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Locatie 1 eigen huis
Locatie 2 onze camper tv
Locatie 3 schoon ouders, aangemeld voor onze kinderen.
Locatie 4 mijn ouders, aangemeld voor onze kinderen
Locatie 6 telefoon vrouw
Locatie 7 mijn telefoon.

Op 4 televisies nu de melding om het in te stellen als huishouden, maar deze is nog weg te klikken.

Ik ga geen extra kosten betalen dus als netflix de locaties bij (schoon)ouders gaan blokkeren dan is het einde Netflix.
Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Ik heb zelf nu een extra lid (mijn broer) aangemeld. Maar wel op zijn profiel en ook zijn kinderen hebben een eigen profiel. Die ga ik echt niet als derde lid aanmelden (en nog eens 4 euro betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
alienfruit schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 06:45:
Vervelend de Netflix app op de Apple TV heeft mij uitgelogd. Iemand anders ook dat probleem?
Gewoon weer inloggen en het werkt weer. Ik deel mijn account niet. Ik heb mijn eigen Netflix account HD pakket voor €11,99,- per maand. Niet duur als je al weet wat je betaald om naar de bioscoop te gaan. €11,99,- voor een hele maand lang onbeperkt kijken. Ik ben al sinds juni 2016 lid op Netflix, omdat ik mijn eigen thuisbioscoop wil hebben met een OLED televisie.

Het vaakst kijk ik op mijn 55-inch OLED televisie en op mijn smartphone en tablet heb ik Netflix app staan maar ik kijk daar minder op

[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 28-05-2023 10:42 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik vraag mij af hoe het gaat werken voor de consultants die wekelijks in hotels zitten en het weekend thuis zijn. Dat is toch redelijk standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Van der Berg schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:36:
[...]

Gewoon weer inloggen en het werkt weer. Ik deel mijn account niet. Ik heb mijn eigen Netflix account HD pakket voor €11,99,- per maand. Niet duur als je al weet wat je betaald om naar de bioscoop te gaan. €11,99,- voor een hele maand lang onbeperkt kijken. Ik ben al sinds juni 2016 lid op Netflix, omdat ik mijn eigen thuisbioscoop wil hebben met een OLED televisie.

Het vaakst kijk ik op mijn 55-inch OLED televisie en op mijn smartphone en tablet heb ik Netflix app staan maar ik kijk daar minder op
Leuk die 55 inch OLED om vervolgens films in HD op te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Van der Berg schreef op zondag 28 mei 2023 @ 10:36:
[...]

Vind je het niet zonde dat je Dolby Vision / HDR10 mist op je OLED met je huidige abonnement? Is voor mij wel een reden om het duurste abonnement te nemen.

Ben verder ook wel benieuwd hoe het gaat verlopen. Ik deel mijn account met meerdere familieleden, maar ik las dat je maximaal maar 2 extra leden kan toevoegen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:17
dutchgio schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:41:
[...]

Ligt er ook aan hoe ver je van je tv af zit. En netflix 4k is nou niet enorm qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:10

Superkiwi

Hoi doei

dutchgio schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:41:
[...]
Waarom is dat zo raar? HD is prima op een 55" 4k tv. In mijn eerste maand Netflix heb ik van het duurste abo kunnen proeven en 4k maakt echt het verschil niet. HDR daarentegen, dát was wel een aanzienlijke verbetering.
Ik snap dan weer niet dat mensen films of series op een mobieltje of tablet kijken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:12
alienfruit schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:10:
Ik vraag mij af hoe het gaat werken voor de consultants die wekelijks in hotels zitten en het weekend thuis zijn. Dat is toch redelijk standaard.
Die kijken op iPads, laptops of telefoons denk ik.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Tommie12 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:18:
[...]

Dat denk ik ook en dan valt dit toch buiten de ‘TV’ controle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ah dat had ik niet door. Dus alleen mensen met huizen in het buitenland hebben een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik moet melden dat ik een 55-inch Full-HD OLED televisie heb een model uit 2015 LG 55EG910V. Ik had 2 maanden 4K Netflix op mijn toenmalige 27-inch 4K monitor en ik zag helaas geen verschil tussen 4K en Full-HD. Als ik op YouTube bekijk in 4K zie ik wel het verschil in scherpte.

Mijn volgende televisie wordt een 65-inch/ 77-inch 4K OLED

[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 28-05-2023 18:55 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:14
Nou de check is ook bedacht door een genie hoor: mijn ouders/zussen laten gewoon een sms sturen waar ik op een link moet klikken om ze aan het huis houden toe te voegen… ben benieuwd of dit iedere zoveel maanden moet of dat ze echt niet hebben nagedacht over wat ze willen :+

Ik ben eigenlijk pissiger over het feit dat ze Netflix niet willen integreren met Apple TV, ze mogen best hun eigen speler houden maar laat me 1 watchlist hebben voor al mijn kanalen/abonnementen.

[ Voor 26% gewijzigd door BiaggioLuciano op 28-05-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
Is een profiel (buiten je eigen huishouden) al bij iemand daadwerkelijk geblokkeerd? Ik heb braaf een tweede lid aangemeld maar vraag mij af of dat niet wat te snel is geweest. Wellicht is het enkel bluf van Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
MrIV schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:29:
Is een profiel (buiten je eigen huishouden) al bij iemand daadwerkelijk geblokkeerd? Ik heb braaf een tweede lid aangemeld maar vraag mij af of dat niet wat te snel is geweest. Wellicht is het enkel bluf van Netflix?
Ik wacht zelf nog even af totdat Netflix gaat zeggen 'je moet nu echt een extra lid toevoegen voor extra geld, anders mag je niet meer verder', want ik denk inderdaad dat je er voorlopig nog mee wegkomt om dat niet te doen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:51
Hier gisteren ook de melding om de huishouding te bevestigen op de tv.
Hierop bevestigd op de tv, vervolgens de melding via de SMS bevestigd en werd al snel de tv vrij gegeven.
Simpel en snel geregeld dus.
Kijk op of de tv of de Apple TV4 4K, en nog nooit gedeeld, waarom ik toch het huishouden moest bevestigen?
Geen idee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tommie12 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:18:
[...]

Of met mobiele data ipv via wifi.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
Gisterennacht Blood and Gold gezien op Netflix. Een film dat zich tijdens de Tweede Wereldoorlog afspeelt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
Van der Berg schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:42:
Gisterennacht Blood and Gold gezien op Netflix. Een film dat zich tijdens de Tweede Wereldoorlog afspeelt.
En vond je 'm goed, of juist slecht? Of wat is de reden dat je dit deelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MrIV schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:29:
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, online heb ik die berichten nog niet gezien.
Van der Berg schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:42:
Oké, bedankt voor het doorgeven!

[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 29-05-2023 19:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Hahn schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:44:
[...]

En vond je 'm goed, of juist slecht? Of wat is de reden dat je dit deelt?
Erg goed en ik raad hem aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is Servant of the people van Zelensky het kijken waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 10:38
Gisteren heeft mijn zus melding gekregen ivm huishouden op haar tv.
Ze is niet door het scherm gegaan, uit zorg dat haar locatie als "hoofdlocatie" wordt genomen.

Ik (hoofd account houder) kijk zelf enkel via Windows 11 netflix app, dus niet via een android / smart tv netflix app.
Zelf heb ik de melding nog steeds niet gehad.

Iemand al ervaring?
Hoe gaat de controle in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
querex schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:17:
Gisteren heeft mijn zus melding gekregen ivm huishouden op haar tv.
Ze is niet door het scherm gegaan, uit zorg dat haar locatie als "hoofdlocatie" wordt genomen.

Ik (hoofd account houder) kijk zelf enkel via Windows 11 netflix app, dus niet via een android / smart tv netflix app.
Zelf heb ik de melding nog steeds niet gehad.

Iemand al ervaring?
Netflix zelf benoemt duidelijk dat als je kijkt op een televisie, dat je dat als hoofdlocatie kan instellen. Dus het gaat niet via browser, mobiel of tablet, alleen via tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
Hahn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:21:
[...]
Netflix zelf benoemt duidelijk dat als je kijkt op een televisie, dat je dat als hoofdlocatie kan instellen. Dus het gaat niet via browser, mobiel of tablet, alleen via tv's.
Bedankt.
Dan ga ik mijn MiBox S eens moeten boven halen, om daar de Netflix app eens op te starten.
Dan stel ik mijn connectie in als hoofd adres (wat ook zo is).

Maar wat dan voor mijn zus?
Vermoedelijk kan ze zich opgeven als "geldig gezinslid", en dan verwacht Netflix dat haar TV 1x per maand in mijn netwerk hangt?

Wat voor mobiele apparaten (android / ios / browser / ...) die vallen momenteel buiten de restricties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
querex schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:25:
[...]

Bedankt.
Dan ga ik mijn MiBox S eens moeten boven halen, om daar de Netflix app eens op te starten.

Maar wat dan voor mijn zus?
Vermoedelijk kan ze zich opgeven als "geldig gezinslid", en dan verwacht Netflix dat haar TV 1x per maand in mijn netwerk hangt?
Dat is voor mij ook nog niet duidelijk. Volgens mij forceren ze nog niet per se hun nieuwe regels, dus mogelijk dat je er even mee weg komt, maar ik vermoed dat je zus vroeg of laat de melding krijgt dat ze niet op hetzelfde netwerk zit en dus niet meer kan kijken tenzij je extra betaalt.
Wat voor mobiele apparaten (android / ios / browser / ...) die vallen momenteel buiten de restricties?
Apps op mobiele apparaten (iPhone, Android telefoons, iPads, Android tablets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Hier Netflix op twee adressen en op vier mobiele apparaten (Twee iPhones en twee iPad's) wel één gezin, ik ben benieuwd.

En wat als je een VPN gebruikt op je router?

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 30-05-2023 11:30 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jumpman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:28:
Hier Netflix op twee adressen en op vier mobiele apparaten (Twee iPhones en twee iPad's) wel één gezin, ik ben benieuwd.
Eén gezin is geen één huishouden. Maakt niet uit of het nou je kind of vrouw is, verschillende netwerken = verschillende huishoudens.
En wat als je een VPN gebruikt op je router?
Ligt eraan hoe je je VPN gebruikt. Als je altijd naar precies dezelfde plek (IP/netwerk) VPN't, dan zou het prima kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

querex schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:17:
Iemand al ervaring?
Vermoedelijk door te controleren via welk ip adres de TV (echt: tv, niet iphone, tablet, of settopbox) inlogt. dat is het huishouden.

in het verleden kon je onder netflix.com/YourAccount een log zien van alle apparaten en hun IP, maar nu niet meer, en ik zie ook niet welke apparaten hij beschouwt als "mijn huishouden"

Ik denk dat het nog niet gecontroleerd wordt, omdat er wel heel veel netwerk configuraties en soorten huishoudens mogelijk zijn.

wel is deze foutmelding bekend:
https://help.netflix.com/nl/node/127200 "Netflix meldt 'Deze tv maakt geen deel uit van je Netflix-huishouden'"

De help van andere landen gaf aan dat een device elke 30 dagen in het hoofdhuishouden moet inloggen of het moet opnieuw geauthenticeerd worden(?? sorry vaag...??)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Ik kan niet meer inloggen op computers/webbrowsers. Meer mensen last van?

Shield werkt nog. iPhone app werkt ook nog.

Maar inloggen op Firefox werkt niet. Ook resetten wachtwoord geeft een error:

"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
Vandaag contact gehad met de Netflix klantenservice.

Had mijn broer als extra lid aangemeld en hij wilde zich registeren via de aanmeldlink. Echter kwam hij telkens in stap 2 van 3 op een pagina waar hij (tegen betaling) een abonnement moest afsluiten. Wat blijkt, hij had al eens eerder op zijn emailadres een account aangemaakt. Die adressen staat Netflix niet toe als extra lid. Klantenservice kon het mailadres van het oude account aanpassen en het was opgelost.

Echter kan per extra lid maar 1 profiel aangemaakt worden. Het kids profiel van mijn broer zijn kinderen staat dus bij mij. Daar kon de klantenservice niks aan doen. Ik moet maar opzeggen en dan mijn broer een nieuw abonnement laten afsluiten en mij als extra lid toevoegen. Lekker klantvriendelijk!

Ik heb de optie als extra lid ingetrokken en we zien wel wat er straks gebeurd. Zolang Netflix hun zaakjes niet op orde hebben doen we maar even niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vind het eigenlijk wel de limit als je binnen je eigen huishouden je ipad moet gaan zitten aanmelden enzo.
Ik zit echt op het randje van opzeggen. Gisteren net heel netjes een tweede huishouden gemeld en ik betaal nu 19 euro dacht ik. De laatste film die ik gekeken heb was blood and gold (bij van der Berg op de bank) maar dat was toch een slechte film.....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
psy schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:49:
Ik kan niet meer inloggen op computers/webbrowsers. Meer mensen last van?

Shield werkt nog. iPhone app werkt ook nog.

Maar inloggen op Firefox werkt niet. Ook resetten wachtwoord geeft een error:

"Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw."
Inloggen via Chrome werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Hahn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:47:
[...]

Inloggen via Chrome werkt hier gewoon.
Ja, nu werkt het opeens weer, beetje raar.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MrIV schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:30:
Echter kan per extra lid maar 1 profiel aangemaakt worden. Het kids profiel van mijn broer zijn kinderen staat dus bij mij. Daar kon de klantenservice niks aan doen. Ik moet maar opzeggen en dan mijn broer een nieuw abonnement laten afsluiten en mij als extra lid toevoegen. Lekker klantvriendelijk!
Als je dat doet (je broer wordt premium huishouden en jij wordt extra lid) dan is er toch weinig aan de hand? Qua kosten kost het niks extra en de kinderen van je broer houden hun eigen profiel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Tja, Netflix heeft onder druk van aandeelhouders dit ingevoerd omdat 'men' verwacht dat uiteindelijk iedereen wel weer terug komt naar Netflix en in de tussentijd meer mensen een eigen account afsluiten waardoor op korte termijn idd verliezen geleden worden maar in de lange adem men meer gaat verdienen (dat is de grote gok). Maar voor alle, 'ik stap wel over naar...' roepers;

Top aandeelhouders netflix:
The Vanguard Group, Inc. 7.66%
Fidelity Management & Research Co... 4.84%
Capital Research & Management Co.... 4.25%
BlackRock Fund Advisors 4.15%

En die lachen zich suf als mensen nu uit principe overstappen want;

Top aandeelhouders Disney;
The Vanguard Group, Inc. 7.69%

Top aandeelhouders HBO (Warner Bros Discovery Inc);
The Vanguard Group, Inc. 8.44%
BlackRock Fund Advisors 4.67%

Top aandeelhouders Amazon Prime (Amazon.com Inc);
The Vanguard Group, Inc. 6.69%
BlackRock Fund Advisors 3.71%

Top aandeelhouders YouTube Premium (Alphabet Inc);
The Vanguard Group, Inc. 7.77%
BlackRock Fund Advisors 4.48%

Top aandeelhouders Apple TV+ (Apple Inc);
The Vanguard Group, Inc. 7.87%
Berkshire Hathaway, Inc. (Investm... 5.79%
BlackRock Fund Advisors 4.21%

Hulu is van Disney & Warner Bros Discovery Inc die uiteraard weer onder de eerdergenoemde aandeelhouders vallen.

Videoland is een uitzondering, deze is van RTL Group SA en die is weer grotendeels van Bertelsmann SE & Co KGaA (76.3%), maar heel eerlijk het marktaandeel van Videoland is zo klein dat ik niet verwacht dat 'men' zich druk maakt om een leegloop naar Videoland. The Vanguard Group, Inc. heeft daar ook maar '0.67%' in bezit en staat daarmee op plek 4.

Ik zal vast nog wel wat streaming services vergeten zijn maar je netflix opzeggen om vervolgens over te stappen naar een concurrent is redelijk nutteloos, hoogstens valt de naam 'Netflix' weg als huismerk/dominante streaming service. Uiteindelijk verdwijnt je geld naar exact dezelfde personen waar het nu heengaat. Netflix is altijd meer van acquisitie dan retentie geweest in haar beleid.

Durf wel een tientje in te zetten dat uiteindelijk ook andere streaming services dit beleid overnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09
Superkiwi schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:12:
[...]

Als je dat doet (je broer wordt premium huishouden en jij wordt extra lid) dan is er toch weinig aan de hand? Qua kosten kost het niks extra en de kinderen van je broer houden hun eigen profiel.
Je bent dan wel je historie, favorieten en zo kwijt. Krijg je NOG slechtere aanbevelingen. :P

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Teckna schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:06:
Tja, Netflix heeft onder druk van aandeelhouders dit ingevoerd omdat 'men' verwacht dat uiteindelijk iedereen wel weer terug komt naar Netflix en in de tussentijd meer mensen een eigen account afsluiten waardoor op korte termijn idd verliezen geleden worden maar in de lange adem men meer gaat verdienen (dat is de grote gok). Maar voor alle, 'ik stap wel over naar...' roepers;

Top aandeelhouders netflix:
The Vanguard Group, Inc. 7.66%
Fidelity Management & Research Co... 4.84%
Capital Research & Management Co.... 4.25%

En die lachen zich suf als mensen nu uit principe overstappen want;

Top aandeelhouders Disney;
The Vanguard Group, Inc. 7.69%

Top aandeelhouders HBO (Warner Bros Discovery Inc);
The Vanguard Group, Inc. 8.44%
BlackRock Fund Advisors 4.67%

Top aandeelhouders Amazon Prime (Amazon.com Inc);
The Vanguard Group, Inc. 6.69%
BlackRock Fund Advisors 3.71%

Top aandeelhouders YouTube Premium (Alphabet Inc);
The Vanguard Group, Inc. 7.77%
BlackRock Fund Advisors 4.48%

Top aandeelhouders Apple TV+ (Apple Inc);
The Vanguard Group, Inc. 7.87%
Berkshire Hathaway, Inc. (Investm... 5.79%
BlackRock Fund Advisors 4.21%

Hulu is van Disney & Warner Bros Discovery Inc die uiteraard weer onder de eerdergenoemde aandeelhouders vallen.

Videoland is een uitzondering, deze is van RTL Group SA en die is weer grotendeels van Bertelsmann SE & Co KGaA (76.3%), maar heel eerlijk het marktaandeel van Videoland is zo klein dat ik niet verwacht dat 'men' zich druk maakt om een leegloop naar Videoland. The Vanguard Group, Inc. heeft daar ook maar '0.67%' in bezit en staat daarmee op plek 4.

Ik zal vast nog wel wat streaming services vergeten zijn maar je netflix opzeggen om vervolgens over te stappen naar een concurrent is redelijk nutteloos, hoogstens valt de naam 'Netflix' weg als huismerk/dominante streaming service. Uiteindelijk verdwijnt je geld naar exact dezelfde personen waar het nu heengaat. Netflix is altijd meer van acquisitie dan retentie geweest.in haar beleid.

Durf wel een tientje in te zetten dat uiteindelijk ook andere streaming services dit beleid overnemen.
Ik denk dat je te kort door de bocht gaat.
Bij elk van die diensten gaat het om 10-20% van de aandelen.
En…. Vanguard en Blackrock zijn fondsbeheerders. Die aandelen zitten telkens in een pak fondsen, en mogelijk heb jij die in je pensioenfonds zitten.

Als Netflix door deze operatie een pak abonnees verliest, dan heeft in elk geval de directie daar een probleem, en zullen die iets moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
josh-hill schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:22:
[...]

Je bent dan wel je historie, favorieten en zo kwijt. Krijg je NOG slechtere aanbevelingen. :P
Niet als je transfer account (of dit account overbrengen in het Nederlands) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• querex
querex schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:25:
[...]
Gisteren mijn MiBox S boven gehaald, maar deze geeft geen melding 8)7
Lijkt alsof Netflix al weet dat ik het hoofd account ben :/

Heb het profiel van de mijn mede genoten nog eens geopend, stukje film afgespeeld
Waarna ik van hen hoorde dat de melding bij hun ook verdwenen is, toeval?

Blijft afwachten, nog altijd weinig onduidelijkheid over het hoe / wat gebeuren van de nieuwe restricties |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrIV
Superkiwi schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:12:
[...]

Inderdaad dat is een oplossing. Echter is het raar dat jij als klant al deze handelingen moet verrichten voor een wijziging die Netflix doorvoert. Ze zouden een makkelijke aanpassing voor de klant mogelijk moeten maken. En een account opzeggen en opnieuw aanmaken is dat zeker niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

MrIV schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:24:
[...]

Inderdaad dat is een oplossing. Echter is het raar dat jij als klant al deze handelingen moet verrichten voor een wijziging die Netflix doorvoert. Ze zouden een makkelijke aanpassing voor de klant mogelijk moeten maken. En een account opzeggen en opnieuw aanmaken is dat zeker niet.
Nee, ben ik het niet mee eens.
Een van de regels vanaf het begin was "Gij zult uw account niet delen".

Dat dat altijd kon zonder verdere consequenties was al heel wat.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
avotar schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:27:
[...]

Nee, ben ik het niet mee eens.
Een van de regels vanaf het begin was "Gij zult uw account niet delen".

Dat dat altijd kon zonder verdere consequenties was al heel wat.
Het is niet altijd zo digitaal.

Ik ben begonnen met het duurste account met 4 streams en 4k, en uiteraard deelde ik dat met mijn kinderen die officieel thuis wonen (B), maar gedurende de week waren er een paar die op kot zaten voor de studie. In België woon je dan nog altijd officieel thuis.

En dan studeren ze af, en gaan ze elders wonen, al dan niet met een partner, en uiteraard blijven ze Netflix kijken. Ook dat weg trekken gebeurt in fases. In het begin slapen ze af en toe bij de partner, nadien slapen ze zelden nog thuis.
Dat account opzeggen of afsluiten voor dat kind is niet direct een prio, dus dat gaat zijn gangetje.

Nu heb ik nog altijd geen block gekregen, maar thuis kijken we altijd via een Apple TV, en de kinderen gebruiken ipads, chromecasts etc. Geen idee of ze ooit iets gaan doen. We zien wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zie dat mensen het hier vooral hebben over problemen met het delen van accounts en het hiervoor moeten betalen, maar ik keek net naar mijn "My List" en zag dat er nog maar een paar series in staan. En die hebben een score op IMDb die zo laag is, dat ik me serieus afvraag of ik Netflix nog langer moet aanhouden.

Voor de content hoef je het eigenlijk niet meer te doen omdat het van steeds lagere kwaliteit is. FUBAR van vorige week is een 100% generieke parodie op een parodie, The Mother van een week ofzo terug was nog generieker en morgen komt Manifest wat ook niet erg goed is.

Dan blijft volgende week alleen Black Mirror over. Het is de eerste serie in een half jaar tijd waarvan ik vind dat het echt iets waard is om voor te betalen en dit houdt ook in principe ook in dat ik 72 euro heb betaald voor (mogelijk) 1 seizoen van 1 goede serie, omdat ik de rest sowieso niet zou hebben opgezet als het niet "gratis" was geweest.

Als er voor mij straks één reden is om te cancelen, dan is het delen van accounts niet de oorzaak :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat ligt er ook aan hoeveel NF je kijkt natuurlijk. Ik game ook nog, doe aan sport en speel regelmatig buiten met de fiets of de benenwagen. Ook kijk ik niet elke nieuwe serie direct als ie uitkomt maar pas wanneer ik er zin heb. Gevolg is dat mijn kijklijst nog behoorlijk wat titels bevat die ik nog wil zien en soms kom ik tijdens het scrollen iets interessants tegen wat ook aan de lijst toegevoegd wordt. Kortom, ik kan nog wel vele maanden vooruit ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik sport / beweeg bijna iedere dag (actief) zo'n twee uur lang, dus het zal het gebrek aan gamen zijn :p

Maar het punt is dat er gewoon niet veel nieuwe content wordt toegevoegd die interessant te noemen is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stukfruit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:01:
Maar het punt is dat er gewoon niet veel nieuwe content wordt toegevoegd die interessant te noemen is.
Daar kan ik mee inkomen.
Al moet ik wel zeggen dat ik regelmatig series kijk die niet gehypt of bekend bij het grote publiek zijn. En daar zitten vaak best wel leuke dingen tussen vind ik.
Dus misschien ligt je lat te hoog ;)
Noot: ik kijk nooit naar IMDB scores, daar hecht ik geen waarde aan. Als mij iets leuk lijkt dan gaat het op de lijst en dan kijk ik het.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 01-06-2023 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 11:16:
Al moet ik wel zeggen dat ik regelmatig series kijk die niet gehypt of bekend bij het grote publiek zijn. En daar zitten vaak best wel leuke dingen tussen vind ik.
Dus misschien ligt je lat te hoog ;)
Teveel gezien denk ik :P
Noot: ik kijk nooit naar IMDB scores, daar hecht ik geen waarde aan. Als mij iets leuk lijkt dan gaat het op de lijst en dan kijk ik het.
Ik schrijf IMDb maar ik kijk meestal naar dat, RT en nog een paar andere scores. En zelfs dan start ik iets als FUBAR nog steeds omdat ik toch al achter een laptop zit en aan het "compilen" ben :+

De score van critici op RT lijkt het meest overeen te komen met mijn smaak.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:13:
Voor de content hoef je het eigenlijk niet meer te doen omdat het van steeds lagere kwaliteit is. FUBAR van vorige week is een 100% generieke parodie op een parodie, The Mother van een week ofzo terug was nog generieker en morgen komt Manifest wat ook niet erg goed is.
Dat gevoel heb ik met alle Netflix titels. Dat ze gewoon wat dingen in een blender gooien die in het verleden goed werkten en voila een nieuwe film of serie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Net bericht gekregen toen ik Netflix opstarten.
Deze tv maakt geen deel uit van huishouden.
Blijkbaar is het begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:31

Bluebe

Roar

Mijn netflix abbonement is vanochtend automatisch omgezet van standaard naar premium. Toevallig €4,- duurder dus mogelijk door het delen maar de berichtgeving is nogal bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
Hmm, de soep lijkt niet zo heet te worden gegeten als ze wordt opgediend:
https://winfuture.de/news,136553.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Heb een vriend van me geadviseerd om via de telefoon te casten en dat werkt. Op z'n tv werkt het idd niet meer zonder eerst een code in te vullen die ik zelf krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
dvermeul schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 11:59:
Hmm, de soep lijkt niet zo heet te worden gegeten als ze wordt opgediend:
https://winfuture.de/news,136553.html
Voor nu. Netflix weet dondersgoed hoe onpopulair deze maatregel is en zijn daarom doelbewust stukje bij beetje alles aan het invoeren. Ze hebben het al ruim een jaar over deze maatregelen en dat is geen toeval. Door het constant in het nieuws te houden raken mensen uitgekeken op het nieuws en accepteren ze het waarschijnlijk makkelijker. Hadden ze alles echter in één keer ingevoerd, dan had je waarschijnlijk een hoop boycotts gehad met mogelijk grote gevolgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
Frank schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:27:
[...]

Voor nu. Netflix weet dondersgoed hoe onpopulair deze maatregel is en zijn daarom doelbewust stukje bij beetje alles aan het invoeren. Ze hebben het al ruim een jaar over deze maatregelen en dat is geen toeval. Door het constant in het nieuws te houden raken mensen uitgekeken op het nieuws en accepteren ze het waarschijnlijk makkelijker. Hadden ze alles echter in één keer ingevoerd, dan had je waarschijnlijk een hoop boycotts gehad met mogelijk grote gevolgen.
Mee eens. Een soort van damage control. Maar ik denk dat ik gewoon even niets doe tot het niet anders kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
Fantastisch, omdat m'n zus een TV heeft waar de Netflix-app maar één profiel ondersteunt (de eerste) hebben we destijds mijn profiel hernoemd zodat zij die kunnen gebruiken en wij met een nieuw profiel verder konden.
Maar nu willen we haar profiel toevoegen als extra lid, maar dat kan dus niet omdat het het hoofdprofiel is. En je kan dit niet wijzigen. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 21:21
Block hier volop ingezet. Ik heb geannuleerd, in verhouding te duur voor wat het is. Ik was lid sinds maart 2015. Farewell old friend of mine.

Misschien tot ziens. ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Zo Netflix met je account delen onzin, have it your way!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAouVeR7Wgvk8xjHF8C7Fn9-O3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xLAtDk0nALhxKYrdvAxob1U.jpg?f=fotoalbum_large

Zolang jullie maar niet meer geld ontvangen via mij. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten69 op 03-06-2023 22:36 ]

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Hier ook maar opgezegd, tijd om eens wat andere stremming diensten te ontdekken voor een schappelijkere prijs en beter content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Maarten69 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:34:
Zo Netflix met je account delen onzin, have it your way!

[Afbeelding]

Zolang jullie maar niet meer geld ontvangen via mij. :+
Is dat de eerste melding of heb je dan al meldingen genegeerd? Nog niks gehad, maar zo stopt het voor mij ook (misschien dat ik dan nog af en toe een maandje neem).

Edit, ah je hebt gedowngrade :p Heb dat al eens gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 04-06-2023 02:52 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

(...) en morgen komt Manifest wat ook niet erg goed is.
Ben je die al aan het kijken Stukfruit?
Ik zit nu op de helft van dit tweede deel (afl15) en "niet erg goed" is een understatement; het gaat werkelijk helemaal nergens meer over. Als je denkt dat Ben al zijn scenes met waterige oogjes al in deel 1 van s4 gehad heeft maak dan je borst maar nat want hij gaat rustig verder. Ook Michaela en Zeke doen deze keer een flinke duit in het zakje.
Nog vijf afleveringen te gaan en dan weet ik (hopelijk) hoe de vork precies in de steel zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:16:
[...]

Ben je die al aan het kijken Stukfruit?
Ik zit nu op de helft van dit tweede deel (afl15) en "niet erg goed" is een understatement; het gaat werkelijk helemaal nergens meer over. Als je denkt dat Ben al zijn scenes met waterige oogjes al in deel 1 van s4 gehad heeft maak dan je borst maar nat want hij gaat rustig verder. Ook Michaela en Zeke doen deze keer een flinke duit in het zakje.
Nog vijf afleveringen te gaan en dan weet ik (hopelijk) hoe de vork precies in de steel zit.
Stukfruit in "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]" :Y

Het is echt een drama :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Oh, wordt het afgesloten? Dat is een meevaller eigenlijk. Dan ga ik het wel afkijken, drama of niet.

De vergelijking met Lost had ik in mijn hoofd ook al gemaakt. Als in schrijvers die ook geen idee meer hebben, dus ik ben benieuwd of het net zo'n anticlimax wordt :p

[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 04-06-2023 08:27 ]

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tip: kijk niet als je aan het eten bent want je bent geneigd je ogen uit te steken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:24:
Oh, wordt het afgesloten? Dat is een meevaller eigenlijk. Dan ga ik het wel afkijken, drama of niet.

De vergelijking met Lost had ik in mijn hoofd ook al gemaakt. Als in schrijvers die ook geen idee meer hebben, dus ik ben benieuwd of het net zo'n anticlimax wordt :p
In Lost deden ze nog een poging om tussendoor het mysterie op te lossen. Voor Manifest is er maar één oplossing en alles tussendoor is totale onzin :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Mijn dochters zitten 50% bij mij en 50% bij mijn ex-vrouw. Mijn ex heeft nu een eigen account ipv die van mij, maar mijn dochters willen wel hun profiel behouden in beide accounts, maar ik kom er niet achter of dat kan en hoe. Overal waar je zoekt gaat het over accounts delen, maar dat is hier niet de vraag.

Weet iemand hier hoe je een profiel kan toevoegen aan 2 verschillende accounts/huishoudens? Ik neem aan dat ik niet uniek ben hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
superduper schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:45:
Mijn dochters zitten 50% bij mij en 50% bij mijn ex-vrouw. Mijn ex heeft nu een eigen account ipv die van mij, maar mijn dochters willen wel hun profiel behouden in beide accounts, maar ik kom er niet achter of dat kan en hoe. Overal waar je zoekt gaat het over accounts delen, maar dat is hier niet de vraag.

Weet iemand hier hoe je een profiel kan toevoegen aan 2 verschillende accounts/huishoudens? Ik neem aan dat ik niet uniek ben hierin.
Een profiel overdragen kan alleen als die naar een nieuw account gaat met eigen abonnement. Eén profiel op twee accounts is niet mogelijk.

Om het nog lastiger te maken heeft Netflix ook nog eens de 'extra huishoudens' gelimiteerd tot 1 profiel.

[ Voor 7% gewijzigd door Frank op 04-06-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
superduper schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:45:

Als ze op een tablet of laptop kijken kan dat overal.
Moet dat op een TV, dan kan dat met een Apple TV of een Chromecast.

Wij kijken hier nu met 5 profielen op 5 verschillende locaties, maar voor zover ik weet allemaal op ATV, Chromecast, ipads of laptops. Nog geen enkele waarschuwing gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Frank schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:50:
[...]

Een profiel overdragen kan alleen als die naar een nieuw account gaat met eigen abonnement. Eén profiel op twee accounts is niet mogelijk.

Om het nog lastiger te maken heeft Netflix ook nog eens de 'extra huishoudens' gelimiteerd tot 1 profiel.
Ik begon dat al te vermoeden; beetje suf wel. Je betaald gewoon dus het zou een mooie feature zijn als je een profiel wel kan toevoegen aan meerdere accounts. Het is tenslotte alleen maar een 'watch list'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1234567y
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07-09 20:42
Ik zie dat mensen het hier vooral hebben over problemen met het delen van accounts en het hiervoor moeten betalen, maar ik keek net naar mijn "My List" en zag dat er nog maar een paar series in staan. En die hebben een score op IMDb die zo laag is, dat ik me serieus afvraag of ik Netflix nog langer moet aanhouden.

Dan blijft volgende week alleen Black Mirror over. Het is de eerste serie in een half jaar tijd waarvan ik vind dat het echt iets waard is om voor te betalen en dit houdt ook in principe ook in dat ik 72 euro heb betaald voor (mogelijk) 1 seizoen van 1 goede serie, omdat ik de rest sowieso niet zou hebben opgezet als het niet "gratis" was geweest.

Als er voor mij straks één reden is om te cancelen, dan is het delen van accounts niet de oorzaak :X
Het is inderdaad erg de moeite om bv een tijdje over te stappen naar Disney+. Hoewel we New Amsterdam wel graag nog willen zien voor we t opzeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:20
Tommie12 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 09:56:
Als ze op een tablet of laptop kijken kan dat overal.
Moet dat op een TV, dan kan dat met een Apple TV of een Chromecast.

Wij kijken hier nu met 5 profielen op 5 verschillende locaties, maar voor zover ik weet allemaal op ATV, Chromecast, ipads of laptops. Nog geen enkele waarschuwing gekregen.
Je bedoelt dat Netflix (nu althans) in feite alleen gaat miepen als je langer dan een maand op meerdere locaties een smart tv instelt en gebruikt.

Dat past wel bij wat ik tot nu toe ervaar. We hebben een 4K abonnement, wat op 4 locaties gebruikt wordt. Slechts op één adres wordt rechtstreeks op een tv gekeken (andere door middel van AppleTV etc) zover ik weet. En alleen die heeft een ‘controle’ melding / code-check gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@Tommie12 @laptopleon
Op AppleTV lijkt de Netflix app nog niets met "huishoudens" te doen; op de ondersteuningspagina in de app is daar niets van te vinden.

Op een Nvidia Shield TV ook nog niet de vraag gekregen om een huishouden aan te wijzen, maar al wel op Chromecast met Google TV's, een Ziggo Mediabox Next en een Philips tv op 2 verschillende locaties. Vooralsnog de melding wel kunnen overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
M'n ouders kregen vandaag al een melding dat hun tv geen deel uitmaakt van mijn Netflix-huishouden. Dus inmiddels maar 2 extra members aangemaakt en overgeheveld. Aangezien zelfs mijn ma van 60+ eruit kwam zonder al teveel moeite, lijkt dat proces redelijk soepel te zijn :)

Kost wel €8 per maand extra, maar goed, gedeeld door 3 is dat nog steeds oké. Voor nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:49
M’n schoonzus heeft de Netflix ook al opgezet. Ze had de familie abbo. Bijna niemand kijkt nog echt, alleen mijn kinderen af en toe.
We hadden besloten om het maar op te zeggen. Aanbod valt de laatste tijd toch wel tegen. Niet echt content wat mij boeit. Ik sluit wel een maandje af als Umbrella academy er weer is. Of Stranger things.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Vandaag laatste aflevering van de “The Days”. Ik ben zwaar onder indruk van wat men allemaal hebben moeten doorstaan bij de kernramp Fukushima.

Mooi gedocumenteerd.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 20:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6AxGv3Irx2Fgq2Fc7fHbJci4j6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgQCN87RrtYRcjYloQYbAeUB.png?f=user_large

[ Voor 115% gewijzigd door G_Dragon op 09-06-2023 11:32 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zin in! Wel gelijk het laatste seizoen dat ik ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Als je bij Netflix aangeeft dat je onderdeel bent van het huishouden (de eigenaar moet dit dan goedkeuren) kan je vervolgens gewoon kijken. Betalen voor extra leden lijkt vooralsnog niet nodig, correct?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• newq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 08:59
Strategisch heb ik mijn Netflix abbo toch maar opgezegd. Ik betaal al sinds de introductie in NL het hoogste abonnement. Ik wil graag 4k kijken en op de overige strams laat ik graag mijn ouders en schoonouders meekijken. Ze kijken veel te weinig om er echt voor te betalen, waardoor het geen zin heeft om ze maandelijks mee te laten betalen.

Een 4k abbo met 1 stream voor 1/4 van de prijs zou voor mij acceptabel zijn.

Ik hoop dat als voldoende mensen het doen, Netflix zich toch gaat beraden over hun keuze en als een waarschuwing dient voor de rest van de industrie. Hoop doet leven zeg maar.

Dan maar eens bij HBO gaan kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ElementriX schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:55:
Als je bij Netflix aangeeft dat je onderdeel bent van het huishouden (de eigenaar moet dit dan goedkeuren) kan je vervolgens gewoon kijken. Betalen voor extra leden lijkt vooralsnog niet nodig, correct?
Gisteren uitgeprobeerd met 2 andere huishoudens. Ik ben huishouden A bijvoorbeeld, zodra huishouden B activeert kon ik niet meer kijken. Zodra huishouden C activeerde konden A en B niet meer kijken. Dus dat trucje gaat niet op. Dit was op Sony Android TV getest overigens. Smartphones etc hebben we niet getest.

[ Voor 7% gewijzigd door tiguan op 09-06-2023 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
MartijnS72 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 13:50:
@Tommie12 @laptopleon
Op AppleTV lijkt de Netflix app nog niets met "huishoudens" te doen; op de ondersteuningspagina in de app is daar niets van te vinden.

Op een Nvidia Shield TV ook nog niet de vraag gekregen om een huishouden aan te wijzen, maar al wel op Chromecast met Google TV's, een Ziggo Mediabox Next en een Philips tv op 2 verschillende locaties. Vooralsnog de melding wel kunnen overslaan.
Dit dus, Chromecast forceert starten van de app ipv de stream over te nemen (als je cast vanaf je smartphone), kwam ik vandaag achter, wel jammer. Dus dat werkt niet meer.

Dan maar een account maken en wat extra betalen, ik betaalde ook al gewoon voor de te delen account, alleen nu iets meer dan ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28

Mr. Freeze

¡GO!

“……. , kijk nu Black Mirror Seizoen 6 op Netflix”

Wauw, die komt even onverwacht voor mij. Nooit meer op gerekend.

Uit de korte omschrijvingen per aflevering klinkt het in ieder geval weer veel belovend.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 15-06-2023 13:33 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet op Netflix hè. Streamberry ;)

Tot nu toe lijkt het een interessante mix te zijn tussen oude en nieuwe Black Mirror. Met dezelfde bijtende ondertoon.

Vergeet niet de easter eggs te spotten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mr. Freeze schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:32:
“……. , kijk nu Black Mirror Seizoen 6 op Netflix”

Wauw, die komt even onverwacht voor mij. Nooit meer op gerekend.
@dutchgio had ons in april al blij gemaakt in het Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2] topic ;)
dutchgio schreef op donderdag 27 april 2023 @ 15:27:
[...]
Toevallig is gisteren de serie nieuw leven ingeblazen. ;)

[Embed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stukfruit schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:17:
Niet op Netflix hè. Streamberry ;)
Heel de middag zitten denken "wat bedoelt ie nou? De serie is toch gewoon op Netflix te zien?"
_O-

Hij is wel weer lekker hoor! Afl 2 gaf me de bibbers.
Het is allemaal wel wat duisterder en meer luguber (al is dat misschien een te groot woord) dan de vorige seizoenen, of ligt dat aan mij?

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 16-06-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Tot nu toe de eerste twee afleveringen gekeken van Black Mirror s6. De eerste aflevering vond ik best aardig met een leuke twist. Aflevering 2 vond ik erg goed qua verhaal en zo als losse aflevering. Maar het miste het Black Mirror sausje. Had net zo goed een andere serie kunnen zijn.

Edit:
Oke, aflevering 4 (3 even overgeslagen) is dan wel weer erg slecht. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 17-06-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:42
Vandaag hebben we op twee apparaten (Google TV en LG tv) weer meldingen gekregen, nadat een maand geleden we een ongeveer gelijke melding voor het laatst hebben gekregen.

Verschil nu was dat we direct door konden na een toelichting en deze daarna konden negeren, maar wellicht dat dat niet lang meer gaat duren.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Superkiwi schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 22:04:
[...]

Heel de middag zitten denken "wat bedoelt ie nou? De serie is toch gewoon op Netflix te zien?"
_O-

Hij is wel weer lekker hoor! Afl 2 gaf me de bibbers.
Het is allemaal wel wat duisterder en meer luguber (al is dat misschien een te groot woord) dan de vorige seizoenen, of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou, Black Mirror is duister/luguber. En heel seizoen 6 komt niet eens in de buurt van de meest duistere afleveringen van eerdere seizoenen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:53
Oooh interessant, een live action van One Piece. Dit is wereldwijd toch wel de populairste manga/anime, en dit werkt juist goed omdat het getekend is. Zodra er wat meer actie en powers bij komen, dan ben ik bang dat het te onrealistisch gaat ogen. De stijl van de trailer is goed, de crew lijkt perfect gekozen, maar ik moet Arlong park gezien hebben voordat ik dit goed kan gaan beoordelen. Iets zegt mij dat Netflix niet het budget heeft om de serie goed op te gaan pakken, en dat dit haast wel na een seizoen gecanceld moet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hahn schreef op zondag 18 juni 2023 @ 08:20:
[...]

Dat ligt aan jou, Black Mirror is duister/luguber. En heel seizoen 6 komt niet eens in de buurt van de meest duistere afleveringen van eerdere seizoenen :P
Oh sorry meneer, ik wist niet dat je boos werd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Superkiwi schreef op zondag 18 juni 2023 @ 11:23:
[...]

Oh sorry meneer, ik wist niet dat je boos werd :+
Jij vroeg of het aan jou lag en ik geef antwoord, meer niet. Ik ben dus niet boos, alleen teleurgesteld ;)

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.