• robert.v.w.
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:12
Gitseravond stopte Netflix (Premium abo) opeens met werken met de mededeling dat we een VPN zouden gebruiken. Het enige VPN wat in huis gebruik wordt, is op de werk-laptop en die draaide gisteravond sowieso niet. Router gereset, devices herstart. Daarna werkte Netflix weer enigszins, maar we konden geen non-Netflix content meer zien. Na een half uur zoeken hoe je de servicedesk moet bellen (kan alleen via de mobile app), had ik na 10 minuten wachten een medewerker aan de lijn. Die werkte het standaard-lijstje af, ondanks dat ik zei dat ik dat al meermaals geprobeerd had, maar goed... Toen zei hij dat het VPN van mijn werk-PC de veroorzaker zou zijn, wat volgens mij nergens op slaat want dat zou betekenen dat de app op de Chromecast actie het IP-verkeer van andere devices zou sniffen, wat ik onwaarschijnlijk vind. Daarbij is het een Citrix VPN naar een Nederlands IP-adres, dus niet naar India of zo. Maar goed, hij kon er niks aan doen of verhelpen want "dit gebeurt automatisch" en hij bleef er bij dat het werk-VPN, op een compleet andere machine zonder Netflix, de veroorzaker was. Een meerdere spreken was ook geen optie. Mijn mededeling dat ik dan per direct het abo zou opzeggen, maakte weinig indruk.

Dus ik heb het abonnement zojuist opgezegd. Wat een verschrikkelijk arrogant en bureaucratisch bedrijf.

[typo's aangepast]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Beetje late to the party maar gister House of Dynamite afgekeken. Nu hebben films met een (erg) open einde al niet zo m'n voorkeur, maar dit slaat echt alles. Dit was geen open einde maar gewoon een halve film. Hoe haal je het als scriptschrijver in je hoofd om zoiets af te leveren. Was het budget op ofzo? Best jammer want ik vond de eerste helft (tot het eind zeg maar 8) ) best een aardige film.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:02
temp00 schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 17:22:
Beetje late to the party maar gister House of Dynamite afgekeken. Nu hebben films met een (erg) open einde al niet zo m'n voorkeur, maar dit slaat echt alles. Dit was geen open einde maar gewoon een halve film. Hoe haal je het als scriptschrijver in je hoofd om zoiets af te leveren. Was het budget op ofzo? Best jammer want ik vond de eerste helft (tot het eind zeg maar 8) ) best een aardige film.
Voor sommige films is een open einde blijkbaar juist een belangrijk onderdeel van de beleving.. bij deze ook. Je fantasie stopt immers nooit. Maar ik had tijdens de 2 weken release in de bioscoop hetzelfde hoor.. ;)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.