Meer van hetzelfde.
Hadden ze best ff af kunnen maken, maar nog een jaar gerekt.
Dat is het leuke. Ik vind anime weer helemaal niks. Wel een aantal keer wat dingen geprobeerd, maar nee. Aan de andere kant ben ik totaal gehyped dat WWE (show-worstelen) de komende 10 jaar daar te zien zal zijn. Nederland was altijd een ondergeschoven kindje wat dat betreft, en nu kan ik het heel eenvoudig gaan volgen. Ik hoop stiekem wel dat er wat meer kijkers en fans komen.emeralda schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:17:
Ik ben eigenlijk niet zo blij dat Netflix bakken met geld uitgeeft aan sport. Daar heb ik geen Netflix voor genomen op de kabel werd je ook al overspoeld door die onzin. Maar ja de meerderheid van het volk vind sport kijken wel leuk. Ik hoop dat ze blijven investeren in anime.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
De doodskisten in geschenkverpakking zijn weer amper aan te slepen maar het is ook anders. Al zal het heel knap zijn als ze het succes van het eerste succes kunnen verslaan.Anoniem: 1760466 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 17:53:
En hoe is de nieuwe Squid Game?
Precies, ik vind anime en sport helemaal niks.ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:59:
[...]
Dat is het leuke. Ik vind anime weer helemaal niks. Wel een aantal keer wat dingen geprobeerd, maar nee. Aan de andere kant ben ik totaal gehyped dat WWE (show-worstelen) de komende 10 jaar daar te zien zal zijn. Nederland was altijd een ondergeschoven kindje wat dat betreft, en nu kan ik het heel eenvoudig gaan volgen. Ik hoop stiekem wel dat er wat meer kijkers en fans komen.
Het is wel zo dat hoe meer geld ze binnenslepen hoe meer doelgroepen ze naast elkaar kunnen bedienen. Anime, romcoms, fantasy, sport, docu's doe maar gewoon allemaal
(Overigens is WWE voor mij dan ook wel weer de enige sport(entertainment) waarin ik geïnteresseerd ben)
Maximaal een jaar voor Squidgame S3. Het zal mij niks verbazen dat ze het derde seizoen al voor of in de zomer kunnen laten zien.matthijst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:32:
Meer van hetzelfde.
[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 03-01-2025 19:48 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ik vond juist de transgender een normaal karakter, waarbij het transgenderisme geen rol speelt. Heb deze actrice ook al in andere series voorbij zien komen.gupfishy schreef op zondag 5 januari 2025 @ 16:48:
Begonnen met "Missing you".
Verhaal zal wel goed zijn want het is van die schrijven
Maar na 20 minuten al de Netflix trilogie gezien. Zwart/wit, same sex en travestiet.
Heb er helemaal niets tegen maar Netflix is het wel erg duidelijk aan het maken. Laat het natuurlijk zijn en niet gedwongen
[ Voor 14% gewijzigd door Pat911 op 06-01-2025 10:45 ]
In Zeeland wordt je al jaren spontaan in Duits aangesprokenemeralda schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:51:
Tsja 50% van Nederland heeft een migratieachtergrond maar als je in Friesland loopt merk je daar niks van.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
[ Voor 37% gewijzigd door Van der Berg op 12-01-2025 00:09 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Hier speculeren ze dat het een jaar nadat het seizoen in Amerika gelanceerd was zou kunnen gebeuren, vanwege rechten, mei 2025 dus: Streamwijzer: Wanneer komt ‘The Rookie’ seizoen 6 op Netflix en Videoland?Dennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:31:
Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk het nieuwe seizoen van the rookie online gaan zetten. Continue spoilers op socials. Maar Netflix hangt nog op S5
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 08-02-2025 16:37 ]
The devil is in the details.
[ Voor 66% gewijzigd door matthijst op 08-02-2025 21:40 ]
Ja, had het ook gevonden helaas.Hahn schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:35:
[...]
Hier speculeren ze dat het een jaar nadat het seizoen in Amerika gelanceerd was zou kunnen gebeuren, vanwege rechten, mei 2025 dus: Streamwijzer: Wanneer komt ‘The Rookie’ seizoen 6 op Netflix en Videoland?
Paar maandjes wachten en we weten of dat een goede gok was![]()
Tegen die tijd is seizoen 7 echter ook alweer afgelopen, dus lopen ze daar weer mee achter op Netflix
Dat doen ze volgens mij alleen bij nieuwe seizoenen wereldwijd, niet bij seizoenen die allang in andere delen van de wereld erop staan, dus daar ben ik niet bang voor.Dennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:44:
[...]
Ja, had het ook gevonden helaas.
Maar nergens officiële release data.
Ik hoop wel dat ze een heel seizoen tegelijk erop zetten en niet wekelijks 1 aflevering.
Dat is echt de marteling van de eeuw.
The devil is in the details.
Volgens mij heeft Net5 de tv-rechten in Nederland. Die hebben zelf geen streamingsplatform dus afhankelijk van de deal kan het nog even duren maar bijvoorbeeld ook een jaar na de laatste tv uitzending.Dennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:44:
[...]
Ik hoop wel dat ze een heel seizoen tegelijk erop zetten en niet wekelijks 1 aflevering.
Off topic maar the rookie s6 komt 8 maart op VideolandDennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:44:
[...]
Dank! Die heb ik ook. Die maar aanhouden danKorteGebruiker schreef op zondag 9 februari 2025 @ 02:27:
[...]
Off topic maar the rookie s6 komt 8 maart op Videoland
Als groot F1 fan (kijk al meer dan 30 jaar en heb ook verschillende GP’s bezocht) ben ik gestopt bij seizoen 3. Sommige beelden klopten gewoon niet en er wordt een verhaal/rivaliteit gemaakt van iets wat er totaal niet is. Ik vind het echt een soort drama TV voor met name de Amerikaanse kijkers. Maar dat is natuurlijk subjectief.meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:58:
Ik zag net in de Netflix app dat het 7e seizoen van Drive to Survice op 7 maart verschijnt. Leuke opwarmer voor het nieuwe F1 seizoen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind het juist wel leuk, want het geeft info waar menig F1 liefhebber niet van op de hoogte is.PatrickC schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:47:
[...]
Als groot F1 fan (kijk al meer dan 30 jaar en heb ook verschillende GP’s bezocht) ben ik gestopt bij seizoen 3. Sommige beelden klopten gewoon niet en er wordt een verhaal/rivaliteit gemaakt van iets wat er totaal niet is. Ik vind het echt een soort drama TV voor met name de Amerikaanse kijkers. Maar dat is natuurlijk subjectief.Zo te lezen vind jij het wel leuk.
[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 09-02-2025 12:10 ]
[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 09-02-2025 12:35 ]
Legends of Tomorrow, Titans, The Flash, Shazam staat allen op Netflixmeesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:32:
Vanaf 27 februari wordt Aquaman and the Lost Kingdom toegevoegd aan het aanbod.
Ik zie ook dat de eerste Aquaman (2018) aanwezig is. Beide maar eens kijken. Ik had dit aanbod overigens niet verwacht, want DC is een onderdeel van HBO Max. Weten jullie of er nog ander DC aanbod bij Netflix is?
Thanks! Titans is volgens mij echt een Netflix serie.spijkerhoofd schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:38:
[...]
Legends of Tomorrow, Titans, The Flash, Shazam staat allen op Netflix
Titans is een DC serie op Netflix...meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:43:
[...]
Thanks! Titans is volgens mij echt een Netflix serie.
Ik bedoel onder de vlag van Netflix uitgebracht.spijkerhoofd schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:50:
[...]
Titans is een DC serie op Netflix...
https://www.justwatch.com/nl/tv-series/titans
Ja dat klopt, de serie Flash is ook Netflix eigen samen met een deel van de serie Lucifer. Lucifer is namelijk ook DC...meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:17:
[...]
Ik bedoel onder de vlag van Netflix uitgebracht.
Ik gebruikte https://www.netflix-neder...te-nieuws/verwijderalarm/, maar blijkbaar is die sinds november niet meer up-to-date. Weet iemand of er een alternatief is?Deezers schreef op zondag 9 februari 2025 @ 00:52:
Hoe kan je via Netflix zelf eigenlijk kijken welke titels 'laatste kans' zijn? Een hoop sites hebben wel lijstjes maar Netflix zelf kan je het alleen maar uitvinden door een titel op te zoeken of iets van laatste kans in de zoekbalk te typen maar dat werkt ook niet vlekkeloos. Waarom maken de streamers dit allemaal zo onzichtbaar? Ook al verdwijnt het, stukje informeren naar je klanten is wel zo netjes.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Wel heel erg off topic.matthijst schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:37:
Die nieuwe OJ American Manhunt docu is mooi.
Edit: maar wat een ongelooflijk racistisch stuk stront is die Carl Douglas, die nu nog doet alsof OJ het niet gedaan heeft. Totaal geen respect voor de slachtoffers.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ik gebruikte Flixable, maar die werd ook sinds eind vorig jaar niet meer bijgewerkt en verwijst nu naar een website die zich op de US richt (en waar wij dus weinig aan hebben wat betreft beschikbaarheid op Netflix).Robtimus schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:18:
[...]
Ik gebruikte https://www.netflix-neder...te-nieuws/verwijderalarm/, maar blijkbaar is die sinds november niet meer up-to-date. Weet iemand of er een alternatief is?
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2025 22:51 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Night Agent is vermakelijk maar bij TV Sins zou je alleen maar pingetjes horen want er zit nogal wat onzinnigheid in qua gemak van inbreken en plot armour. Handig als je wat minder wil nadenken bij het TV kijken.Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:54:
Van de week begonnen met Night Agent. Vermakelijke serie en je moet het niet te serieus nemen. Maar een beveiligingsexpert die, volgens eigen zeggen, haar decryption tools moet gebruiken op een harde schijf. Om vervolgens rechter muisknop -> formateren te doen? Wauw.![]()
Dat is nog erger dan de standaard 'hacking into the mainframe' met bijbehorende animaties.
Als het op gaat vallen is dat wel iritant. Dat iedereens opeens hetzelfde merk rijdt, of ik herinner me nog dat ik een serie keek en dat de hoofdpersoon opeens in een andere (nieuwe) auto reed (voor één aflevering) en een minuut lang bezig was met het navigatiesysteem te demonstrerenDeezers schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 00:29:
We mogen weleens korting ontvangen van Netflix. Steeds vaker zit er product placements in de eigen serie. Net ook weer een serie waarin in bijna elke aflevering Toyota wel heel duidelijk naar voren komt. We betalen al genoeg per maand. Leidt alleen maar af van de serieen Netflix heeft het niet echt nodig gezien de winst die ze maken toch?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 15-02-2025 10:46 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Goede serie, was indertijd best populair en een van de eerste niet Amerikaanse Netflix Originals.Mr. Freeze schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:39:
Kijktip voor iedereen die een goede (en leuke) Mexicaanse serie weet te waarderen, Club de Cuervos. Gaat over een broer en zus die een lokaal voetbalteam krijgen uit een erfenis nadat hun vader is overleden. Alles is in zeer hoge kwaliteit gemaakt in deze serie, de acteurs en prestaties, de karakters en manier van filmen. Echt geweldig met ook grappige scenes erin.
De serie is al wat ouder maar ik heb er nooit (iemand) over gehoord.
Dankjewel voor deze aanvullingen, heb ze gelijk toegevoegd aan m'n lijstjeAiii schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Goede serie, was indertijd best populair en een van de eerste niet Amerikaanse Netflix Originals.
Heeft ook twee stand-alone episodes.
https://www.netflix.com/us/title/80195801
https://www.netflix.com/us/title/80226951
XBL gamertag StayingPow3r
Ah nu weet ik waarom jaren geleden een MacBook heb gekocht.Deezers schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 12:41:
Wederom product placement bij een nieuwe serie (Running Point). Waarom betalen wij nog maandelijkse kosten? Zo krijg je alsnog reclame tijdens het kijken...
Heb je 'nieuwe functies/experimenten' uitstaan in je account (via de website)? Zo heb ik de oude UI weer teruggekregen. Mochten ze echt de nieuwe UI pushen dan ben ik er snel klaar mee, was inderdaad niet best toen.peeceej schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:
Heel irritant dit. Ik was afgelopen week tijdens de griep begonnen aan de hele reeks Fast and the Furious, want volgens Netflix zouden die bijna uit het aanbod verdwijnen. Deel 1 zou op 28 februari verdwijnen, en elk volgend deel één dag later. Vandaag wilde ik Hobbs vs Shaw afkijken, en bleek de hele reeks al te zijn verwijderd. Ik weet 100% zeker dat er een datum bij stond die later lag dan 1 maart. Gelukkig kan ik het op Prime nog kijken, maar slordig en irritant is het wel.
Overigens ben ik totaal niet te spreken over de nieuwe UI die ik nu heb gekregen. Ik kan nog maar 3 titels tegelijk zien ondanks dat ik op 65 inch TV kijk. Naast claustrofobisch ook heel onoverzichtelijk.
Wow super bedankt. Gelijk geprobeerd en het is inderdaad terug naar het oude vertrouwde.Deezers schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:31:
[...]
Heb je 'nieuwe functies/experimenten' uitstaan in je account (via de website)? Zo heb ik de oude UI weer teruggekregen. Mochten ze echt de nieuwe UI pushen dan ben ik er snel klaar mee, was inderdaad niet best toen.
Nu maar hopen dat ze het zo laten maar denk dat we vroeg of laat toch een nieuwe UI krijgen, ze zijn er al een tijdje mee bezig..peeceej schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:49:
[...]
Wow super bedankt. Gelijk geprobeerd en het is inderdaad terug naar het oude vertrouwde.
Ik ben niet tegen een opfrissing, maar minder shows tegelijk tonen is gewoon géén verbetering.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
[ Voor 39% gewijzigd door Van der Berg op 16-04-2025 07:24 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Anoniem: 1760466
Aflevering 1 was meteen weer een binnenkomer zeg.ByteDelight schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:22:
Black Mirror Season 7 aangekondigd!
Vanaf 10 april!
Trailer op YouTube: YouTube: Black Mirror: Season 7 | Official Trailer | Netflix
Nee, dat staat er specifiek bij vermeld, ligt eraan hoe het is opgenomen.Van der Berg schreef op woensdag 16 april 2025 @ 02:20:
Is alle content nu in 4K met HDR vanaf mijn nieuwe televisie en is dit te zien in Netflix welke titels nu in 4K is?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Idd! Ik keek m vanmorgen vroeg.Anoniem: 1760466 schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:31:
[...]
Aflevering 1 was meteen weer een binnenkomer zeg.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
De vraag stellen, is de vraag beantwoorden. 😀MonkeySleeve schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 22:04:
Moeten ze dan eerst hun abonnement opzeggen?
Niet wetend dat dit blijkbaar het antwoord is, mag Netflix wel wat duidelijker over zijn xDmeesje schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 22:21:
[...]
De vraag stellen, is de vraag beantwoorden. 😀
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
[ Voor 32% gewijzigd door Van der Berg op 07-05-2025 15:50 ]
Deze draait sinds vandaag op m'n LG G4. Op zich prima, maar ik mis de categorie " binnenkort op Netflix". Kan dus geen herinneringen en zo meer instellen. Dat vindt ik een gemis.Deezers schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:57:
Toch de gevreesde UI update binnenkort? nieuws: Netflix toont nieuwe interface voor app op tv's
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 29-05-2025 14:03 ]
Lijkt er inderdaad op dat Netflix je werk- en thuislocatie nu door elkaar haalt.don spike schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:58:
Ik beging een beetje klaar te zijn met Netflix. Met dat huishouden beleid. Terwijl wij niet delen.
Wat ik van Netflix helpdesk begrijp kijken ze naar op welk netwerk de mobiele App wordt gebruikt en kennelijk dus niet op welk netwerk de Apple TV wordt gebruikt? Daar krijg ik geen antwoord op. Terwijl mij de Apple TV een beter middel lijkt om het thuisnetwerk te bepalen...
Mijn situatie is zo dat ik ook Netflix ook op mijn werk gebruik tijdens nachtdiensten. Dit is eigenlijk de enigste plek waar ik de mobiele App gebruik. Ook ben ik de enigste welke de mobiele App van Netflix geïnstalleerd heeft staan op de telefoon.
Thuis kijken we veelal via de Apple TV welke nooit moeilijk doet. Maar thuis wil ik zelf ook vaak via mijn laptop naar Netflix kijken. Maar deze weigert 9 van de 10 keer dienst inmiddels de laatste maanden.
Als ik mijn laptop mee naar het werk neem doet hij het daar wel. Dus het lijkt dat Netflix mijn werklocatie als thuislocatie ziet omdat dit de enigste plek is waar de Mobiele App met dit account wordt gebruikt...
Normaal verlaat mijn laptop nooit het huis.
De helpdesk van Netflix levert nul service en komt ook niet met oplossingen, behalve aangeven dat ik extra lid kan bijkopen. Belachelijk.
Omdat voornamelijk ikzelf van Netflix gebruik maak thuis denk ik dat het einde Netflix wordt nu. Volgens mij kost dit ze heel veel klanten zo.
Netflix buitenshuis gebruiken
Tweede woonadres, of frequente reis naar dezelfde locatie
Volg deze stappen als je een tweede woonadres hebt of vaak naar dezelfde locatie reist:
- Maak eenmaal per maand verbinding met internet en open de Netflix-app op een mobiel apparaat of ga naar Netflix.com via een computer op de hoofdlocatie waar je Netflix kijkt en stream een paar seconden een serie of film om verbinding te maken.
- Doe hetzelfde op de tweede locatie om Netflix zonder onderbreking te kijken.
Bedankt. Dat van die website heeft de klantenservice niet aangegeven. Maar dat is eigenlijk wat er al gebeurd. Ik kijk (keek tot het werkte) meermaals per week naar Netflix op de laptop via de website.MartijnS72 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 21:07:
[...]
of ga naar Netflix.com via een computer op de hoofdlocatie waar je Netflix kijkt en stream een paar seconden een serie of film om verbinding te maken.
[...]
Ik zie de nieuwe interface net voor het eerst op mijn tv.Deezers schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 17:57:
Toch de gevreesde UI update binnenkort? nieuws: Netflix toont nieuwe interface voor app op tv's
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Kan je niet meer een code ontvangen via mail of sms en inloggen?don spike schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 17:58:
Ik beging een beetje klaar te zijn met Netflix. Met dat huishouden beleid. Terwijl wij niet delen.
Wat ik van Netflix helpdesk begrijp kijken ze naar op welk netwerk de mobiele App wordt gebruikt en kennelijk dus niet op welk netwerk de Apple TV wordt gebruikt? Daar krijg ik geen antwoord op. Terwijl mij de Apple TV een beter middel lijkt om het thuisnetwerk te bepalen...
Mijn situatie is zo dat ik ook Netflix ook op mijn werk gebruik tijdens nachtdiensten. Dit is eigenlijk de enigste plek waar ik de mobiele App gebruik. Ook ben ik de enigste welke de mobiele App van Netflix geïnstalleerd heeft staan op de telefoon.
Thuis kijken we veelal via de Apple TV welke nooit moeilijk doet. Maar thuis wil ik zelf ook vaak via mijn laptop naar Netflix kijken. Maar deze weigert 9 van de 10 keer dienst inmiddels de laatste maanden.
Als ik mijn laptop mee naar het werk neem doet hij het daar wel. Dus het lijkt dat Netflix mijn werklocatie als thuislocatie ziet omdat dit de enigste plek is waar de Mobiele App met dit account wordt gebruikt...
Normaal verlaat mijn laptop nooit het huis.
De helpdesk van Netflix levert nul service en komt ook niet met oplossingen, behalve aangeven dat ik extra lid kan bijkopen. Belachelijk.
Omdat voornamelijk ikzelf van Netflix gebruik maak thuis denk ik dat het einde Netflix wordt nu. Volgens mij kost dit ze heel veel klanten zo.
/▌
Dus je vindt een UI belangrijker dan de kwaliteit van de content? De meeste moderne UI’s van streamingdiensten vind ik trouwens een drama, maar alles went zullen we maar zeggen…kendo schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 23:24:
[...]
Ik zie de nieuwe interface net voor het eerst op mijn tv.
Nu was Netflix al nooit echt overzichtelijk, maar deze nieuwe interface slaat echt alles. Ik heb sommige mensen het woord "claustrofobisch" zien gebruiken. En ik denk dat dat wel een juiste omschrijving is.
Bijna scherm vullende tegels, op een zwarte achtergrond.![]()
Per direct mijn abonnement opgezegd.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind het vooral bizar dat Netflix deze UI per se wilt doordrukken, de feedback is al maanden niet mals wereldwijd. En voor mij is het 'binnenkort' missen ook onhandig. Je kan zeggen wat je wil van de huidige UI maar deze is wel doeltreffend. Met een abonnementsdienst als Netflix weet je al dat je nooit alles kan zien wat ze bieden, maar je wilt wel een inkijkje hebben of geïnspireerd raken door content. Nu heb je het idee dat er minder te zien is en ik heb geen zin om tientallen websites en justwatch af te struinen wat wanneer nou precies beschikbaar is. Mobiel ziet er nog hetzelfde uit hier.PatrickC schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:37:
[...]
Dus je vindt een UI belangrijker dan de kwaliteit van de content? De meeste moderne UI’s van streamingdiensten vind ik trouwens een drama, maar alles went zullen we maar zeggen…
Kwaliteit is op Netflix sowieso ver te zoeken, Dus JA, zonder overzicht weet je niet wat voor content er is. Je wordt gewoon in een richting gestuurd waarvan Netflix vindt dat je zou moeten gaan. De rest wordt weg gestopt.PatrickC schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:37:
[...]
Dus je vindt een UI belangrijker dan de kwaliteit van de content? De meeste moderne UI’s van streamingdiensten vind ik trouwens een drama, maar alles went zullen we maar zeggen…
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ik zit nu noodgedwongen op m'n telefoon herinneringen in te stellen... wil dat gewoon lekker op m'n tv kunnen doen.Deezers schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:44:
[...]
Ik vind het vooral bizar dat Netflix deze UI per se wilt doordrukken, de feedback is al maanden niet mals wereldwijd. En voor mij is het 'binnenkort' missen ook onhandig. Je kan zeggen wat je wil van de huidige UI maar deze is wel doeltreffend. Met een abonnementsdienst als Netflix weet je al dat je nooit alles kan zien wat ze bieden, maar je wilt wel een inkijkje hebben of geïnspireerd raken door content. Nu heb je het idee dat er minder te zien is en ik heb geen zin om tientallen websites en justwatch af te struinen wat wanneer nou precies beschikbaar is. Mobiel ziet er nog hetzelfde uit hier.
Nee, dat werkt inmiddels niet meer. Denk 'te vaak' gedaan?Marzman schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:21:
[...]
Kan je niet meer een code ontvangen via mail of sms en inloggen?
Ik denk dat ze wel weten hoe veel klanten dit ze kost. Dat hebben ze echt wel doorgerekend.
Feedback bij verandering krijg je vaak met name alleen van mensen die het niet eens zijn met die verandering. Vorig jaar veranderde Garmin zijn UI van de Garmin Connect App en dan krijg je veel reacties van mensen die het geen verbetering vinden en de oude layout terug willen. Een heel normale reactie als je gewend bent aan iets en het prima voor jou werkt. Het is iets wat onderdeel geworden is van deze maatschappij helaas… de drang om te veranderen zonder dat het toegevoegde waarde heeft, of erger nog, het tegenovergestelde effect heeft. Dat wordt dan vaak van bovenaf opgelegd.Deezers schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:44:
[...]
Ik vind het vooral bizar dat Netflix deze UI per se wilt doordrukken, de feedback is al maanden niet mals wereldwijd. En voor mij is het 'binnenkort' missen ook onhandig. Je kan zeggen wat je wil van de huidige UI maar deze is wel doeltreffend. Met een abonnementsdienst als Netflix weet je al dat je nooit alles kan zien wat ze bieden, maar je wilt wel een inkijkje hebben of geïnspireerd raken door content. Nu heb je het idee dat er minder te zien is en ik heb geen zin om tientallen websites en justwatch af te struinen wat wanneer nou precies beschikbaar is. Mobiel ziet er nog hetzelfde uit hier.
[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2025 09:17 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het kost ze geen klanten, hun klantenbestand groeide sterker dan ooit de laatste maanden....Marzman schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:21:
[...]
Kan je niet meer een code ontvangen via mail of sms en inloggen?
Ik denk dat ze wel weten hoe veel klanten dit ze kost. Dat hebben ze echt wel doorgerekend.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Die extra verificatie geeft extra tijd, maar maar niet oneindig. Daar ben ik nu tegen aan gelopen.meesje schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 18:42:
@don spike Als het niet werkt vanwege het handhaven op het huishouden beleid, krijg je daar toch melding van? En heb je dan ook niet de mogelijkheid met een extra verificatie toch te kunnen kijken?
Ik heb het ook opgezegd om die reden hoor. Maar dat zijn dan denk ik wel meteen de opties die je hebt. Opzeggen of zorgen dat je de mail beiden kunt zien.don spike schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 11:35:
[...]
Nee, dat werkt inmiddels niet meer. Denk 'te vaak' gedaan?
Ook is dat telkens super irritant, omdat alle abonnementen op het mail adres van mijn partner staan, heb ik steeds zijn assistentie nodig om de code door te geven. Ja we zouden iets kunnen instellen dat deze mails worden doorgestuurd of zo, maar begint de wereld op de kop te zijn. Ben een normale klant, twee gebruikers, duurste abo, twee plekken waar we het gebruiken, meeste thuis soms werk en dan zo behandeld worden.
/▌
Hebben geen android / apple tablet liggen.hcQd schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 09:13:
@Mylotec Telefoon/tablet met video-uitvoer via usb-c. Chromecast/Apple TV gaat niet werken omdat je daar ook niet kunt downloaden.
Inmiddels niet meer, de launch is wereldwijd aan het uitrollen. Ik ben zelf ook geen fan. Mis de 'binnenkort' sectie en gewoon eindeloos scrollen, daar ben ik wèl fan van. Nu veel minder overzicht en moet je echt weten wat er op Netflix staat om het te zoeken/vinden.Raem schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:25:
Ik had een tijdje geen Netflix gekeken, maar wat is die nieuwe UI verschrikkelijk zeg. Ik raak het overzicht helemaal kwijt tijdens het navigeren. Ook nog maar 4 posters ofzo in beeld. Er is zeker geen mogelijkheid om het terug te zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door Deezers op 27-06-2025 14:40 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq