Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
PatrickC schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:37:
[...]

Dus je vindt een UI belangrijker dan de kwaliteit van de content? De meeste moderne UI’s van streamingdiensten vind ik trouwens een drama, maar alles went zullen we maar zeggen… :+
Kwaliteit is op Netflix sowieso ver te zoeken, Dus JA, zonder overzicht weet je niet wat voor content er is. Je wordt gewoon in een richting gestuurd waarvan Netflix vindt dat je zou moeten gaan. De rest wordt weg gestopt.

Ik wil het complete aanbod, overzichtelijk kunnen door scrollen. Met deze nieuwe update is dat helemaal onmogelijk gemaakt. (Via de search is het nog enigszins mogelijk)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Deezers schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:44:
[...]

Ik vind het vooral bizar dat Netflix deze UI per se wilt doordrukken, de feedback is al maanden niet mals wereldwijd. En voor mij is het 'binnenkort' missen ook onhandig. Je kan zeggen wat je wil van de huidige UI maar deze is wel doeltreffend. Met een abonnementsdienst als Netflix weet je al dat je nooit alles kan zien wat ze bieden, maar je wilt wel een inkijkje hebben of geïnspireerd raken door content. Nu heb je het idee dat er minder te zien is en ik heb geen zin om tientallen websites en justwatch af te struinen wat wanneer nou precies beschikbaar is. Mobiel ziet er nog hetzelfde uit hier.
Ik zit nu noodgedwongen op m'n telefoon herinneringen in te stellen... wil dat gewoon lekker op m'n tv kunnen doen.

Kwestie van tijd totdat ze de mobiele UI ook wel zullen "updaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:21
Marzman schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 09:21:
[...]

Kan je niet meer een code ontvangen via mail of sms en inloggen?

Ik denk dat ze wel weten hoe veel klanten dit ze kost. Dat hebben ze echt wel doorgerekend.
Nee, dat werkt inmiddels niet meer. Denk 'te vaak' gedaan?

Ook is dat telkens super irritant, omdat alle abonnementen op het mail adres van mijn partner staan, heb ik steeds zijn assistentie nodig om de code door te geven. Ja we zouden iets kunnen instellen dat deze mails worden doorgestuurd of zo, maar begint de wereld op de kop te zijn. Ben een normale klant, twee gebruikers, duurste abo, twee plekken waar we het gebruiken, meeste thuis soms werk en dan zo behandeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:10
Deezers schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 10:44:
[...]

Ik vind het vooral bizar dat Netflix deze UI per se wilt doordrukken, de feedback is al maanden niet mals wereldwijd. En voor mij is het 'binnenkort' missen ook onhandig. Je kan zeggen wat je wil van de huidige UI maar deze is wel doeltreffend. Met een abonnementsdienst als Netflix weet je al dat je nooit alles kan zien wat ze bieden, maar je wilt wel een inkijkje hebben of geïnspireerd raken door content. Nu heb je het idee dat er minder te zien is en ik heb geen zin om tientallen websites en justwatch af te struinen wat wanneer nou precies beschikbaar is. Mobiel ziet er nog hetzelfde uit hier.
Feedback bij verandering krijg je vaak met name alleen van mensen die het niet eens zijn met die verandering. Vorig jaar veranderde Garmin zijn UI van de Garmin Connect App en dan krijg je veel reacties van mensen die het geen verbetering vinden en de oude layout terug willen. Een heel normale reactie als je gewend bent aan iets en het prima voor jou werkt. Het is iets wat onderdeel geworden is van deze maatschappij helaas… de drang om te veranderen zonder dat het toegevoegde waarde heeft, of erger nog, het tegenovergestelde effect heeft. Dat wordt dan vaak van bovenaf opgelegd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:31

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
  • Volume 1, November 26, 5pm PT
  • Volume 2, Christmas, 5pm PT
  • The Finale, New Year’s Eve, 5pm PT

[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 01-06-2025 09:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39

Superkiwi

Hoi doei

Nou, dat wordt rustig wachten tot 2026 dan, wanneer alles erop staat. Duurt lang...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.