Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:19:
De film Ferry 2 verschijnt a.s. vrijdag (20 december). Deze film kan ik wel vinden, maar nu niet toevoegen aan mijn kijklijst. Wat suf. Je wil toch toekomstig aanbod ook aan je lijst toevoegen?
Je kunt toekomstig aanbod wel aan je kijklijst toevoegen, maar je ziet het dan pas in die lijst als het werkelijk beschikbaar is.

In de mobiele (android-)app staat bijvoorbeeld bij de film zelf gewoon "My list", maar met een 'notificatiebelletje' in plaats van het plusje wanneer de film al beschikbaar zou zijn.
Op de website en op Google TV-apparaten kun je de "Remind me"-functie daarvoor gebruiken (weer met dat belletje).
In beide gevallen krijg je dan zodra de film beschikbaar is een notificatie/push-bericht én staat die vanaf dan in je kijklijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:51
MartijnS72 schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:58:
[...]

Je kunt toekomstig aanbod wel aan je kijklijst toevoegen, maar je ziet het dan pas in die lijst als het werkelijk beschikbaar is.

In de mobiele (android-)app staat bijvoorbeeld bij de film zelf gewoon "My list", maar met een 'notificatiebelletje' in plaats van het plusje wanneer de film al beschikbaar zou zijn.
Op de website en op Google TV-apparaten kun je de "Remind me"-functie daarvoor gebruiken (weer met dat belletje).
In beide gevallen krijg je dan zodra de film beschikbaar is een notificatie/push-bericht én staat die vanaf dan in je kijklijst.
Ik zie nu inderdaad het belletje (stuur melding). Over het hoofd gezien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYZGy6WgcNK1au0W_1l17s-RFik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGxIE1ikgKDTssgf9bTmhFMR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:34

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb Ferry (de film) en Undercover (de serie) nog niet gezien. Is er een bepaalde logische volgorde om deze te kijken?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Weet iemand hoeveel aanbod in 4k Netflix heeft en of dat tegenwoordig de moeite waard is om 5 euro per maand extra voor te betalen?

Ik snap dat dit persoonlijk is, maar ik probeer een keuze te maken op basis van het aanbod en kan hier geen goede cijfers over vinden. Als ze bijv. 3% van het aanbod in 4k hebben is het niet de moeite waard in mijn ogen.

Of is 4k Netflix zo goed, dat je echt het verschil ziet met hun Full HD aanbod?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Toen ik Netflix aanschafte kreeg ik de eerste maand een tijdelijke upgrade van mijn abo en heb daardoor enige tijd in 4k kunnen kijken. Mijn conclusie: HDR maakt een groter verschil dan 4k. In mijn optiek is extra betalen voor alleen 4k het derhalve niet waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:41
Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:09:
Ik heb Ferry (de film) en Undercover (de serie) nog niet gezien. Is er een bepaalde logische volgorde om deze te kijken?
Ik heb ze allemaal gezien. En zelf vindt ik de meest logische volgende de volgende waarop ze zijn uitgebracht.

Hoe karakters groeien en hoe onderlinge relaties tot stand komen en zijn gekomen. Dat soort zaken komen imho dan het beste uit de verf.

Om niks te spoileren hou ik het vaag. Maar je begint te kijken en je denk bij personages van " wat is dat voor gast zeg?, wtf". En als je dan eerder de prequel heb gezien weet je de achtergrond al en verlies het neergezette karakter aannkracht.

Ik denk wel dat je undercover kan splitsen in seizoen 1 + de prequels. En seizoen 2 en 3. Seizoen 2 en 3 slaat wat mij betreft toch wel een wat andere toon aan en heeft een switch aan karakters. Waardoor dat imho wat los staat van S1

Dus S1 en dan ferry de film en de serie. En dat naar believe garneren met S2 en S3.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:44:
Toen ik Netflix aanschafte kreeg ik de eerste maand een tijdelijke upgrade van mijn abo en heb daardoor enige tijd in 4k kunnen kijken. Mijn conclusie: HDR maakt een groter verschil dan 4k. In mijn optiek is extra betalen voor alleen 4k het derhalve niet waard.
HDR (bij Netflix) is toch ook alleen beschikbaar bij het duurste abo? Je ontkomt dan niet aan het duurste abo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:15
Anoniem: 1456976 schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:34:
Weet iemand hoeveel aanbod in 4k Netflix heeft en of dat tegenwoordig de moeite waard is om 5 euro per maand extra voor te betalen?

Ik snap dat dit persoonlijk is, maar ik probeer een keuze te maken op basis van het aanbod en kan hier geen goede cijfers over vinden. Als ze bijv. 3% van het aanbod in 4k hebben is het niet de moeite waard in mijn ogen.

Of is 4k Netflix zo goed, dat je echt het verschil ziet met hun Full HD aanbod?
Ik heb eens 2 maanden voor de grap Netflix in 4K gehad UHD pakket op mijn toenmalige 27-inch 4k monitor. Het was mooi maar eerlijk gezegd, zag ik maar weinig tot geen verschil. Terwijl als ik via YouTube bekeek veel beter 4K zag. Ik was na 2 maanden weer terug gegaan op HD-pakket en nu betaal ik maandelijks al €13,99 hiervoor. Ik kijk Netflix voornamelijk via mijn Full-HD OLED televisie.

Ik vind het niet waard om die €5 extra te betalen als je het aan mij vraagt. Mocht ik in de toekomst een nieuwe 4K OLED televisie kopen, waarschijnlijk een 65-inch wil ik dit best opnieuw testen op UHD. Maar uiteindelijk wil ik de goedkoper HD pakket. Ik kijk Netflix sinds juni 2016 tot heden met HD pakket.

[ Voor 18% gewijzigd door Van der Berg op 15-12-2024 12:11 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:50:
[...]

HDR (bij Netflix) is toch ook alleen beschikbaar bij het duurste abo? Je ontkomt dan niet aan het duurste abo.
Klopt, echter heeft niet alle 4k content ook HDR ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:03
Boerenlater schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:31:
[...]

Vooral vervelend dat tegenwoordig alles maar door je strot moet worden gedouwd.
offtopic:
Vind ik ook ja, al die heteronormatieve, misogyne en racistische propaganda in 90% van alle content overal :+

Elke film/serie die mensen toont, en hun onderlinge relaties, zet een beeld neer en douwt dat beeld door je strot. Die mensen zijn immers bewust zo gecast, hun handelingen en uitspraken zijn bewust zo gescript en geëdit. Dat is altijd zo geweest, sinds de uitvinding van de film, en is bepaald niet iets van 'tegenwoordig".

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nou, dat durf ik niet zo stellig te beweren. Er is de laatste tijd wel degelijk een diversiteits- en inclusiviteitsagenda die in films, series en games doorgedrukt wordt.
Maar goed, daar ga ik me verder niet aan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:05
Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:08:
Nou, dat durf ik niet zo stellig te beweren. Er is de laatste tijd wel degelijk een diversiteits- en inclusiviteitsagenda die in films, series en games doorgedrukt wordt.
Maar goed, daar ga ik me verder niet aan branden.
Ik kreeg een mailtje wat ik van Black Doves vond en daaronder nog enkele 'LGBHTI' series aanraders.. dus blijkbaar staat deze serie toch zo bekend bij Netflix. Mij stoorde het niet, wel de steeds wisselende tijdlijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-05 18:48
De serie net gisteren uitgekeken. In een week en dan is het qua verloop van tijdsvlakken best goed te doen. Valt me op dat de flashbacks wel vooral iets zijn van de eerste 2-3 afleveringen, daarna niet meer gezien (geloof ik tenminste). Eerst dacht ik nog de "aankondiging" middels jaartallen te missen maar het valt na een tijdje niet meer bewust op dat er gewisseld is. Vloeiend verloop wat mij betreft.

Als ik deze commentaren niet gelezen had was het mij waarschijnlijk niet eens opgevallen, de gecompliceerde relatie van de hoofdrolspeler met zijn partner is mooi uitgewerkt. Maakt de relatie tussen de hoofdrolspelers ook simpeler, er zal geen liefde onstaan.
Voor de rest, London is 50/50 in het kleurenspectrum dus hoe vreemd kun je dit vinden? Ben allang blij dat het homostel dit keer niet alleen is toegevoegd als dat jolige stel (hoewel die er wel ook obligaat inzitten :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Menen a Carry-On gekeken? Lijkt me een toffe film

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Het is niet mijn sport, maar ik zag e-mail van Netflix voorbij komen. Vanavond zijn er twee NFL wedstrijden live te zien. Nu even een tijdje aan staan. De stream is zeer stabiel. Het geluid vind ik wel wat zacht.

• Deezers
meesje schreef op woensdag 25 december 2024 @ 19:51:
Het is niet mijn sport, maar ik zag e-mail van Netflix voorbij komen. Vanavond zijn er twee NFL wedstrijden live te zien. Nu even een tijdje aan staan. De stream is zeer stabiel. Het geluid vind ik wel wat zacht.
Ik heb niks met de sport maar het geluid liep niet erg synchroon hier. Normale Netflix content liep wel synchroon. Hopelijk zorgen de sportrechten er niet voor dat de niet-sportfanaten er ook aan meebetalen straks.. zag ook nog een live stream voor de Oscars in februari, ook weinig interesse in. Disney+ had een NBA wedstrijd nagemaakt met Disney animatie karakters.. was ook echt totale onzin van sn zal ook wel snel voorbij zijn deze hypes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

avotar schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:22:
[...]

Wat vervelend dat dat je op een dermate manier stoort dat niet fatsoenlijk naar een serie kunt kijken.
Ik ken deze serie niet, maar af en toe heb ik dat gevoel ook. Dat laatste seizoen van How to Get Away With Murder was ook alsof ze er gewoon nog extra dingen ingestopt hadden om woke te zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Superkiwi schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:09:
Je kan kijken in de volgorde van publicatie, de volgorde dat het zich zou moeten hebben afgespeeld of de nieuwste eerst om mee te kunnen praten op het werk. Maakt het uit?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat weet ik dus niet, daarom vroeg ik het :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10-05 12:08
Ik ben eigenlijk niet zo blij dat Netflix bakken met geld uitgeeft aan sport. Daar heb ik geen Netflix voor genomen op de kabel werd je ook al overspoeld door die onzin. Maar ja de meerderheid van het volk vind sport kijken wel leuk. Ik hoop dat ze blijven investeren in anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-05 12:09

Fanta

FordPerformance™️

Mars18 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:23:
Menen a Carry-On gekeken? Lijkt me een toffe film
Kerstavond gekeken. Ik vond het begin erg sterk, lekker verhaal. Naarmate de film vorderde vond ik het niveau wat minder worden, maar dat is misschien persoonlijk. Al met al keek hij wel lekker weg, komt ook door het sterke acteerwerk van Jason Bateman.

Daily driver | Ford Fanta | 280PK | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
En hoe is de nieuwe Squid Game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Meer van hetzelfde.
Hadden ze best ff af kunnen maken, maar nog een jaar gerekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
emeralda schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:17:
Ik ben eigenlijk niet zo blij dat Netflix bakken met geld uitgeeft aan sport. Daar heb ik geen Netflix voor genomen op de kabel werd je ook al overspoeld door die onzin. Maar ja de meerderheid van het volk vind sport kijken wel leuk. Ik hoop dat ze blijven investeren in anime.
Dat is het leuke. Ik vind anime weer helemaal niks. Wel een aantal keer wat dingen geprobeerd, maar nee. Aan de andere kant ben ik totaal gehyped dat WWE (show-worstelen) de komende 10 jaar daar te zien zal zijn. Nederland was altijd een ondergeschoven kindje wat dat betreft, en nu kan ik het heel eenvoudig gaan volgen. Ik hoop stiekem wel dat er wat meer kijkers en fans komen.

Het is wel zo dat hoe meer geld ze binnenslepen hoe meer doelgroepen ze naast elkaar kunnen bedienen. Anime, romcoms, fantasy, sport, docu's doe maar gewoon allemaal ;)

(Overigens is WWE voor mij dan ook wel weer de enige sport(entertainment) waarin ik geïnteresseerd ben ;) )

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
De doodskisten in geschenkverpakking zijn weer amper aan te slepen maar het is ook anders. Al zal het heel knap zijn als ze het succes van het eerste succes kunnen verslaan.
https://www.ad.nl/show/vi...jker-bij-de-les~a3193c89/

De bedenker gaf aan de BBC ronduit toe dat hij de nieuwe seizoenen helemaal voor het geld heeft gedaan. Lekker ironisch. Blijkbaar had die arme man nauwelijks wat verdiend aan het eerste seizoen in tegenstelling tot Netflix. Behalve de nodige tanden te hebben verloren van de pure stress. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:16
ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:59:
[...]

Dat is het leuke. Ik vind anime weer helemaal niks. Wel een aantal keer wat dingen geprobeerd, maar nee. Aan de andere kant ben ik totaal gehyped dat WWE (show-worstelen) de komende 10 jaar daar te zien zal zijn. Nederland was altijd een ondergeschoven kindje wat dat betreft, en nu kan ik het heel eenvoudig gaan volgen. Ik hoop stiekem wel dat er wat meer kijkers en fans komen.

Het is wel zo dat hoe meer geld ze binnenslepen hoe meer doelgroepen ze naast elkaar kunnen bedienen. Anime, romcoms, fantasy, sport, docu's doe maar gewoon allemaal ;)

(Overigens is WWE voor mij dan ook wel weer de enige sport(entertainment) waarin ik geïnteresseerd ben ;) )
Precies, ik vind anime en sport helemaal niks.
Zo is het voor iedereen anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:25

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

matthijst schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 19:32:
Meer van hetzelfde.
Hadden ze best ff af kunnen maken, maar nog een jaar gerekt.
Maximaal een jaar voor Squidgame S3. Het zal mij niks verbazen dat ze het derde seizoen al voor of in de zomer kunnen laten zien.

spoiler:
Wel een beetje jammer dat in S2E1 die twee informanten van Gi-hun een beetje als Bassie & Adriaan overkwamen met het spioneren. Het maakte het wel even lachwekkend totdat het weer lekker een ruige plot kreeg. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door AW_Bos op 03-01-2025 19:48 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:20
Begonnen met "Missing you".
Verhaal zal wel goed zijn want het is van die schrijven

Maar na 20 minuten al de Netflix trilogie gezien. Zwart/wit, same sex en travestiet.

Heb er helemaal niets tegen maar Netflix is het wel erg duidelijk aan het maken. Laat het natuurlijk zijn en niet gedwongen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-05 15:56
gupfishy schreef op zondag 5 januari 2025 @ 16:48:
Begonnen met "Missing you".
Verhaal zal wel goed zijn want het is van die schrijven

Maar na 20 minuten al de Netflix trilogie gezien. Zwart/wit, same sex en travestiet.

Heb er helemaal niets tegen maar Netflix is het wel erg duidelijk aan het maken. Laat het natuurlijk zijn en niet gedwongen
Ik vond juist de transgender een normaal karakter, waarbij het transgenderisme geen rol speelt. Heb deze actrice ook al in andere series voorbij zien komen.
Zwart/wit - euh, er spelen zwarte en witte acteurs mee. Die wonen ook in Engeland en gezien het aantal kolonies dat ze ooit hadden, zijn dat er best veel.

Edit: En het verhaal vond ik inderdaad zeer goed met zoals gewend van Harlan Coben veel plottwists. Je kunt niet echt meezoeken zoals bij detectives, omdat je eigenlijk meeloopt met de hoofdrolspeelster en dus gelijk met haar nieuwe feiten ontdekt.

[ Voor 14% gewijzigd door Pat911 op 06-01-2025 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
Tsja 50% van Nederland heeft een migratieachtergrond maar als je in Friesland loopt merk je daar niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 14:08

avotar

P0werd by Black Coffee

emeralda schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 12:51:
Tsja 50% van Nederland heeft een migratieachtergrond maar als je in Friesland loopt merk je daar niks van.
In Zeeland wordt je al jaren spontaan in Duits aangesproken 8)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:01

Bloodclot

Jawier!

American Primeval sinds vandaag op netflix.
Ben zelf nog bezig met laatste seizoen Vikings Valhalla, maar deze staat als volgende op het lijstje, ben benieuwd naar de ervaringen hier!

Trailer gezien, harde wereld in die tijd, brute scene's, denk niet echt voor mensen met zwakke maag hoe sommige mensen aan het einde komen, maar zo ging dat in die wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-05 12:26
Wel gezien dat er een vers seizoen van The Night Agent komt, was een leuke serie. Ook komt Rick & Morty zo te zien terug, al is het bij Netflix zelf niet duidelijk welke seizoenen, en wanneer. Alleen “binnenkort”.
Ook hebben ze volgens mij het hele assortiment “showworstelen” online gezet, dus alle WWE optredens. Beetje zonde, ik denk niet dat dat echt goed bekeken zal worden in Nederland en had liever wat andere content gezien.
Maar goed, wie weet komen er nog leuke films of series aan die ik nog niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Vanavond weer eens Netflix avond, wat een speelfilm: Going In Style uit 2017

Bij het kijken doe ik soms het licht ook helemaal uit in de woonkamer zoals in een bioscoop :)

[ Voor 37% gewijzigd door Van der Berg op 12-01-2025 00:09 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:37

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik keek erg uit naar het tweede seizoen van Night agent, het was leuk, maar vond het wat tegenvallen. Nu bezig met het tweede seizoen van de Recruit, dat bevalt al beter. Komend weekend maar eens goed voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:58

Dennis1812

Amateur prutser

Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk het nieuwe seizoen van the rookie online gaan zetten. Continue spoilers op socials. Maar Netflix hangt nog op S5

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Dennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:31:
Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk het nieuwe seizoen van the rookie online gaan zetten. Continue spoilers op socials. Maar Netflix hangt nog op S5
Hier speculeren ze dat het een jaar nadat het seizoen in Amerika gelanceerd was zou kunnen gebeuren, vanwege rechten, mei 2025 dus: Streamwijzer: Wanneer komt ‘The Rookie’ seizoen 6 op Netflix en Videoland?

Paar maandjes wachten en we weten of dat een goede gok was :P

Tegen die tijd is seizoen 7 echter ook alweer afgelopen, dus lopen ze daar weer mee achter op Netflix :+

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 08-02-2025 16:37 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 15-02 10:35
Die nieuwe OJ American Manhunt docu is mooi.

Edit: maar wat een ongelooflijk racistisch stuk stront is die Carl Douglas, die nu nog doet alsof OJ het niet gedaan heeft. Totaal geen respect voor de slachtoffers. :X

[ Voor 66% gewijzigd door matthijst op 08-02-2025 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Hahn schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:35:
[...]

Hier speculeren ze dat het een jaar nadat het seizoen in Amerika gelanceerd was zou kunnen gebeuren, vanwege rechten, mei 2025 dus: Streamwijzer: Wanneer komt ‘The Rookie’ seizoen 6 op Netflix en Videoland?

Paar maandjes wachten en we weten of dat een goede gok was :P

Tegen die tijd is seizoen 7 echter ook alweer afgelopen, dus lopen ze daar weer mee achter op Netflix :+
Ja, had het ook gevonden helaas.
Maar nergens officiële release data.

Ik hoop wel dat ze een heel seizoen tegelijk erop zetten en niet wekelijks 1 aflevering.

Dat is echt de marteling van de eeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Dennis1812 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:44:
[...]

Ik hoop wel dat ze een heel seizoen tegelijk erop zetten en niet wekelijks 1 aflevering.

Dat doen ze volgens mij alleen bij nieuwe seizoenen wereldwijd, niet bij seizoenen die allang in andere delen van de wereld erop staan, dus daar ben ik niet bang voor.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
[...]

Volgens mij heeft Net5 de tv-rechten in Nederland. Die hebben zelf geen streamingsplatform dus afhankelijk van de deal kan het nog even duren maar bijvoorbeeld ook een jaar na de laatste tv uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hoe kan je via Netflix zelf eigenlijk kijken welke titels 'laatste kans' zijn? Een hoop sites hebben wel lijstjes maar Netflix zelf kan je het alleen maar uitvinden door een titel op te zoeken of iets van laatste kans in de zoekbalk te typen maar dat werkt ook niet vlekkeloos. Waarom maken de streamers dit allemaal zo onzichtbaar? Ook al verdwijnt het, stukje informeren naar je klanten is wel zo netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
[...]

Off topic maar the rookie s6 komt 8 maart op Videoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik zag net in de Netflix app dat het 7e seizoen van Drive to Survice op 7 maart verschijnt. Leuke opwarmer voor het nieuwe F1 seizoen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

KorteGebruiker schreef op zondag 9 februari 2025 @ 02:27:
[...]

Off topic maar the rookie s6 komt 8 maart op Videoland
Dank! Die heb ik ook. Die maar aanhouden dan
Net 3 body problem afgekeken. Veel meer woorden dan bijzonder heb ik er niet voor.
Toch ga ik S2 wel kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:58:
Ik zag net in de Netflix app dat het 7e seizoen van Drive to Survice op 7 maart verschijnt. Leuke opwarmer voor het nieuwe F1 seizoen. :)
Als groot F1 fan (kijk al meer dan 30 jaar en heb ook verschillende GP’s bezocht) ben ik gestopt bij seizoen 3. Sommige beelden klopten gewoon niet en er wordt een verhaal/rivaliteit gemaakt van iets wat er totaal niet is. Ik vind het echt een soort drama TV voor met name de Amerikaanse kijkers. Maar dat is natuurlijk subjectief. :+ Zo te lezen vind jij het wel leuk. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
PatrickC schreef op zondag 9 februari 2025 @ 11:47:
[...]

Als groot F1 fan (kijk al meer dan 30 jaar en heb ook verschillende GP’s bezocht) ben ik gestopt bij seizoen 3. Sommige beelden klopten gewoon niet en er wordt een verhaal/rivaliteit gemaakt van iets wat er totaal niet is. Ik vind het echt een soort drama TV voor met name de Amerikaanse kijkers. Maar dat is natuurlijk subjectief. :+ Zo te lezen vind jij het wel leuk. :)
Ik vind het juist wel leuk, want het geeft info waar menig F1 liefhebber niet van op de hoogte is.
Daarnaast een leuke terugblik op het afgelopen seizoen. Veel ‘o ja’ momenten. En natuurlijk moet het iets sappiger gemaakt worden voor de kijker.

[ Voor 11% gewijzigd door meesje op 09-02-2025 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Vanaf 27 februari wordt Aquaman and the Lost Kingdom toegevoegd aan het aanbod.
Ik zie ook dat de eerste Aquaman (2018) aanwezig is. Beide maar eens kijken. Ik had dit aanbod overigens niet verwacht, want DC is een onderdeel van HBO Max. Weten jullie of er nog ander DC aanbod bij Netflix is?
Edit: O ja, The Flash (film).

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 09-02-2025 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:32:
Vanaf 27 februari wordt Aquaman and the Lost Kingdom toegevoegd aan het aanbod.
Ik zie ook dat de eerste Aquaman (2018) aanwezig is. Beide maar eens kijken. Ik had dit aanbod overigens niet verwacht, want DC is een onderdeel van HBO Max. Weten jullie of er nog ander DC aanbod bij Netflix is?
Legends of Tomorrow, Titans, The Flash, Shazam staat allen op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
spijkerhoofd schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:38:
[...]

Legends of Tomorrow, Titans, The Flash, Shazam staat allen op Netflix
Thanks! Titans is volgens mij echt een Netflix serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 12:43:
[...]

Thanks! Titans is volgens mij echt een Netflix serie.
Titans is een DC serie op Netflix...

https://www.justwatch.com/nl/tv-series/titans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik bedoel onder de vlag van Netflix uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
meesje schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Ik bedoel onder de vlag van Netflix uitgebracht.
Ja dat klopt, de serie Flash is ook Netflix eigen samen met een deel van de serie Lucifer. Lucifer is namelijk ook DC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 10-05 12:11

Robtimus

me Robtimus no like you

Deezers schreef op zondag 9 februari 2025 @ 00:52:
Hoe kan je via Netflix zelf eigenlijk kijken welke titels 'laatste kans' zijn? Een hoop sites hebben wel lijstjes maar Netflix zelf kan je het alleen maar uitvinden door een titel op te zoeken of iets van laatste kans in de zoekbalk te typen maar dat werkt ook niet vlekkeloos. Waarom maken de streamers dit allemaal zo onzichtbaar? Ook al verdwijnt het, stukje informeren naar je klanten is wel zo netjes.
Ik gebruikte https://www.netflix-neder...te-nieuws/verwijderalarm/, maar blijkbaar is die sinds november niet meer up-to-date. Weet iemand of er een alternatief is?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:41
matthijst schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:37:
Die nieuwe OJ American Manhunt docu is mooi.

Edit: maar wat een ongelooflijk racistisch stuk stront is die Carl Douglas, die nu nog doet alsof OJ het niet gedaan heeft. Totaal geen respect voor de slachtoffers. :X
Wel heel erg off topic.

Maar er hangt een enge sfeer rond die vent.

OJ had kinderen met Nicole. Maar ik had niet het idee dat hem dat wat interesseerde.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Robtimus schreef op zondag 9 februari 2025 @ 14:18:
[...]

Ik gebruikte https://www.netflix-neder...te-nieuws/verwijderalarm/, maar blijkbaar is die sinds november niet meer up-to-date. Weet iemand of er een alternatief is?
Ik gebruikte Flixable, maar die werd ook sinds eind vorig jaar niet meer bijgewerkt en verwijst nu naar een website die zich op de US richt (en waar wij dus weinig aan hebben wat betreft beschikbaarheid op Netflix).

Misschien dat deze pagina op MovieMeter https://www.moviemeter.nl/netflix/lastchance voldoet? (Wel veel reclame en pas op pushnotificaties).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Netflix opgezegd, veel te weinig content en teveel buitenlandse series / films voor de prijs die je betaald. Twijfelden al een tijdje hierover, nu toch de knoop doorgehakt.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2025 22:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:00
Van de week begonnen met Night Agent. Vermakelijke serie en je moet het niet te serieus nemen. Maar een beveiligingsexpert die, volgens eigen zeggen, haar decryption tools moet gebruiken op een harde schijf. Om vervolgens rechter muisknop -> formateren te doen? Wauw. :o

Dat is nog erger dan de standaard 'hacking into the mainframe' met bijbehorende animaties.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-05 18:48
Raem schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:54:
Van de week begonnen met Night Agent. Vermakelijke serie en je moet het niet te serieus nemen. Maar een beveiligingsexpert die, volgens eigen zeggen, haar decryption tools moet gebruiken op een harde schijf. Om vervolgens rechter muisknop -> formateren te doen? Wauw. :o

Dat is nog erger dan de standaard 'hacking into the mainframe' met bijbehorende animaties.
Night Agent is vermakelijk maar bij TV Sins zou je alleen maar pingetjes horen want er zit nogal wat onzinnigheid in qua gemak van inbreken en plot armour. Handig als je wat minder wil nadenken bij het TV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
We mogen weleens korting ontvangen van Netflix. Steeds vaker zit er product placements in de eigen serie. Net ook weer een serie waarin in bijna elke aflevering Toyota wel heel duidelijk naar voren komt. We betalen al genoeg per maand. Leidt alleen maar af van de serieen Netflix heeft het niet echt nodig gezien de winst die ze maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Deezers schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 00:29:
We mogen weleens korting ontvangen van Netflix. Steeds vaker zit er product placements in de eigen serie. Net ook weer een serie waarin in bijna elke aflevering Toyota wel heel duidelijk naar voren komt. We betalen al genoeg per maand. Leidt alleen maar af van de serieen Netflix heeft het niet echt nodig gezien de winst die ze maken toch?
Als het op gaat vallen is dat wel iritant. Dat iedereens opeens hetzelfde merk rijdt, of ik herinner me nog dat ik een serie keek en dat de hoofdpersoon opeens in een andere (nieuwe) auto reed (voor één aflevering) en een minuut lang bezig was met het navigatiesysteem te demonstreren 8)7

Als het niet opvalt is het niet zo erg.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Laatst online: 22:05

Mr. Freeze

¡GO!

Kijktip voor iedereen die een goede (en leuke) Mexicaanse serie weet te waarderen, Club de Cuervos. Gaat over een broer en zus die een lokaal voetbalteam krijgen uit een erfenis nadat hun vader is overleden. Alles is in zeer hoge kwaliteit gemaakt in deze serie, de acteurs en prestaties, de karakters en manier van filmen. Echt geweldig met ook grappige scenes erin.

De serie is al wat ouder maar ik heb er nooit (iemand) over gehoord.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 15-02-2025 10:46 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:40

Aiii

何これ

Mr. Freeze schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 10:39:
Kijktip voor iedereen die een goede (en leuke) Mexicaanse serie weet te waarderen, Club de Cuervos. Gaat over een broer en zus die een lokaal voetbalteam krijgen uit een erfenis nadat hun vader is overleden. Alles is in zeer hoge kwaliteit gemaakt in deze serie, de acteurs en prestaties, de karakters en manier van filmen. Echt geweldig met ook grappige scenes erin.

De serie is al wat ouder maar ik heb er nooit (iemand) over gehoord.
Goede serie, was indertijd best populair en een van de eerste niet Amerikaanse Netflix Originals.

Heeft ook twee stand-alone episodes.
https://www.netflix.com/us/title/80195801
https://www.netflix.com/us/title/80226951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Laatst online: 22:05

Mr. Freeze

¡GO!

Aiii schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 11:28:
[...]

Goede serie, was indertijd best populair en een van de eerste niet Amerikaanse Netflix Originals.

Heeft ook twee stand-alone episodes.
https://www.netflix.com/us/title/80195801
https://www.netflix.com/us/title/80226951
Dankjewel voor deze aanvullingen, heb ze gelijk toegevoegd aan m'n lijstje _/-\o_

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Wederom product placement bij een nieuwe serie (Running Point). Waarom betalen wij nog maandelijkse kosten? Zo krijg je alsnog reclame tijdens het kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 12:41:
Wederom product placement bij een nieuwe serie (Running Point). Waarom betalen wij nog maandelijkse kosten? Zo krijg je alsnog reclame tijdens het kijken...
Ah nu weet ik waarom jaren geleden een MacBook heb gekocht. :)
Ik kan me er eerlijk gezegd totaal niet druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:20
Heb net Zero day afgekeken.
Had hoge verwachtingen maar die zijn zeker niet uitgekomen.
Acteren is wel eindelijk van hoog niveau in een Netflix serie. Maar verhaal is matig. Veel rare dingen.

5,5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-05 13:02
Heel irritant dit. Ik was afgelopen week tijdens de griep begonnen aan de hele reeks Fast and the Furious, want volgens Netflix zouden die bijna uit het aanbod verdwijnen. Deel 1 zou op 28 februari verdwijnen, en elk volgend deel één dag later. Vandaag wilde ik Hobbs vs Shaw afkijken, en bleek de hele reeks al te zijn verwijderd. Ik weet 100% zeker dat er een datum bij stond die later lag dan 1 maart. Gelukkig kan ik het op Prime nog kijken, maar slordig en irritant is het wel.

Overigens ben ik totaal niet te spreken over de nieuwe UI die ik nu heb gekregen. Ik kan nog maar 3 titels tegelijk zien ondanks dat ik op 65 inch TV kijk. Naast claustrofobisch ook heel onoverzichtelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
peeceej schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:25:
Heel irritant dit. Ik was afgelopen week tijdens de griep begonnen aan de hele reeks Fast and the Furious, want volgens Netflix zouden die bijna uit het aanbod verdwijnen. Deel 1 zou op 28 februari verdwijnen, en elk volgend deel één dag later. Vandaag wilde ik Hobbs vs Shaw afkijken, en bleek de hele reeks al te zijn verwijderd. Ik weet 100% zeker dat er een datum bij stond die later lag dan 1 maart. Gelukkig kan ik het op Prime nog kijken, maar slordig en irritant is het wel.

Overigens ben ik totaal niet te spreken over de nieuwe UI die ik nu heb gekregen. Ik kan nog maar 3 titels tegelijk zien ondanks dat ik op 65 inch TV kijk. Naast claustrofobisch ook heel onoverzichtelijk.
Heb je 'nieuwe functies/experimenten' uitstaan in je account (via de website)? Zo heb ik de oude UI weer teruggekregen. Mochten ze echt de nieuwe UI pushen dan ben ik er snel klaar mee, was inderdaad niet best toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeceej
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-05 13:02
Deezers schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:31:
[...]

Heb je 'nieuwe functies/experimenten' uitstaan in je account (via de website)? Zo heb ik de oude UI weer teruggekregen. Mochten ze echt de nieuwe UI pushen dan ben ik er snel klaar mee, was inderdaad niet best toen.
Wow super bedankt. Gelijk geprobeerd en het is inderdaad terug naar het oude vertrouwde.

Ik ben niet tegen een opfrissing, maar minder shows tegelijk tonen is gewoon géén verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
peeceej schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:49:
[...]

Wow super bedankt. Gelijk geprobeerd en het is inderdaad terug naar het oude vertrouwde.

Ik ben niet tegen een opfrissing, maar minder shows tegelijk tonen is gewoon géén verbetering.
Nu maar hopen dat ze het zo laten maar denk dat we vroeg of laat toch een nieuwe UI krijgen, ze zijn er al een tijdje mee bezig..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-05 14:39
Gisterenavond de eerste 3 afleveringen van Åremorden gekeken: IMDB: Åremorden (TV Series 2025– )

Erg leuke Scandinavische politiereeks, mooie beelden, onderhoudend verhaal en blijkbaar gebaseerd op een boekenreeks. De eerste 3 afleveringen vallen blijkbaar samen met boek 1. Nog 2 afleveringen te gaan en het seizoen zit er al op :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Voor degene die The Equalizer 3 nog willen kijken. Dat kan nog t/m 22 maart. Bij deel 1 en 2 zie ik deze einddatum niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
The Recruit stopt na 2 seizoenen (gecanceld). Grote vraag gezien ik nog niet ben begonnen maar wel op mijn lijstje stond: zal ik nu nog gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
De film The Old Guard heb ik nog niet gezien, maar ik zie net dat deel 2 te zien is vanaf 2 juli.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05

ByteDelight

Retro computing is alive!

Black Mirror Season 7 aangekondigd!
Vanaf 10 april!
Trailer op YouTube: YouTube: Black Mirror: Season 7 | Official Trailer | Netflix

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Vandaag verwacht ik mijn nieuwe LG OLED65B42LA televisie. Ik heb Netflix HD-pakket omgezet naar

Premium-abonnement

4K-videoresolutie met ruimtelijke audio, reclamevrij kijken en meer.

Met HDR ondersteuning.

Vraagje:
Gaat dit direct in of bij de volgende betaling, bij mij is dat over 4 dagen

Zijn alle content nu in 4K met HDR vanaf mijn nieuwe televisie en is dit te zien in Netflix welke titels nu in 4K is?

[ Voor 39% gewijzigd door Van der Berg op 16-04-2025 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Aflevering 1 was meteen weer een binnenkomer zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Van der Berg schreef op woensdag 16 april 2025 @ 02:20:
Is alle content nu in 4K met HDR vanaf mijn nieuwe televisie en is dit te zien in Netflix welke titels nu in 4K is?
Nee, dat staat er specifiek bij vermeld, ligt eraan hoe het is opgenomen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05

ByteDelight

Retro computing is alive!

Boerenlater schreef op woensdag 16 april 2025 @ 07:31:
[...]

Aflevering 1 was meteen weer een binnenkomer zeg.
Idd! Ik keek m vanmorgen vroeg.
Geez, moest alles daarna wel weer effe uitzetten.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ftpWdUHJ6hNbgZk5RXJOLo_cPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H87JliQFpWlX2zdQD34nlP08.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:03
Dat werd tijd. Daar kijk ik namelijk echt naar uit :D Seizoen 1 van Wednesday was geweldig.

Nieuwe seizoen van Black Mirror ondertussen ook gezien. Was weer best vermakelijk. Eerste aflevering was duidelijk geïnspireerd door hedendaagse tech bedrijven met hun kansloze subscription model.

Overige afleveringen waren prima science-fiction verhaaltjes maar miste voor mij wel het donkere randje wat het voor mij 'black mirror' maakt.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Wednesday: Season 2 | Official Teaser Trailer | Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:00

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mijn moeder en zus willen graag als extra members toegevoegd worden, nu lukte dit bij mijn zusje door gewoon haar email adres op te geven. Maar bij men moeder lukte dit niet omdat zij al een netflix account heeft op dat email adres. Dus hoe zorg je er dan voor dat je mensen kan toevoegen aan je huishouden? Moeten ze dan eerst hun abonnement opzeggen?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
MonkeySleeve schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 22:04:
Moeten ze dan eerst hun abonnement opzeggen?
De vraag stellen, is de vraag beantwoorden. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:00

MonkeySleeve

It's just Monkey business

meesje schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 22:21:
[...]

De vraag stellen, is de vraag beantwoorden. 😀
Niet wetend dat dit blijkbaar het antwoord is, mag Netflix wel wat duidelijker over zijn xD

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
Kijk nu eerste seizoen en over 3 jaar het tweede!

Nu weet ik ook wel dat in de jaren 90 alles in een studio werd opgenomen met bord kartonnen sets maar het is toch irritant.
En het wordt helemaal moeilijk als je kinderen/jongeren in je verhaal hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Sinds kort bezig met Yellowstone. Een tijdje geleden even gekeken naar de eerste aflevering. Toen pakte het me niet. Maar nu vind ik het een enorm gave serie. Ben nu halverwege het tweede seizoen. Het vijfde seizoen heb ik al vast ‘binnengehaald’. :) Ik heb geen zin om hiervoor een (tijdelijk) abo te nemen op SST zo lang hun ondertitels niet fatsoenlijk in sync zijn met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik geniet sinds 3 weken (Sinds 16 april) van mijn nieuwe OLED televisie 65-inch LG B4. Ik ben overgestapt van Netflix HD-pakket naar het Premium abonnement UHD-pakket. De aanbod is echt enorm op 4K. Ik kijk nu geregeld films op 4K op Netflix. Ik zal ook niet meer terugkeren op Netflix HD-pakket.

Ik ben al lid op Netflix sinds juni 2016 toen betaalde ik nog €9,99 per maand voor de HD-pakket. Paar jaar geleden 2 maanden UHD pakket gehad op mijn eerste 27-inch 4K monitor voor €13,99 per maand en nu kost dit €18,99 per maand en HD-pakket €13,99

[ Voor 32% gewijzigd door Van der Berg op 07-05-2025 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Toch de gevreesde UI update binnenkort? nieuws: Netflix toont nieuwe interface voor app op tv's
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.