Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

De beeldverhouding van mobiele telefoons ligt tegenwoordig behoorlijk dicht tegen die van een bioscoopfilm aan, dus het klopt dat als je zwarte balken op je TV heb dat je die op je telefoon niet (of bijna niet) meer heb.

Vroeger werden praktisch alle films voor de release op TV en video gecropt (pan & scan) zodat er (minder) zwarte balken zouden zijn omdat je zeker bij een ouderwetse vierkante TV anders alleen maar een postzegeltje aan beeld over hield.
Tegenwoordig worden films op blu-ray of in de 4K release nooit meer gecropped en kijk je gewoon met zwarte balken.

Op lineaire TV wordt altijd een gecropte versie van een film uitgezonden, zonder zwarte balken. Incidenteel worden die versies nog steeds ook gebruikt bij een streamingdienst, dat is zo in het geval van @Deezers: op Prime in de gecropte versie uitgezonden en op Netflix in het originele bioscoopformaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Warcraft is beschikbaar op Netflix. Al weer een oudje (2016), maar zelf nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij zijn begonnen aan de nieuwe serie van Exploding Kittens en het zit veel beter in elkaar dan we hadden verwacht, veel gewaagde humor en daar houden wij wel van.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 21:55

Superkiwi

Hoi doei

Heb je het (18+) kaartspel ook gespeeld?
Hilarisch _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Superkiwi schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 10:18:
Heb je het (18+) kaartspel ook gespeeld?
Hilarisch _O-
Nee die hebben wij nog niet gespeeld, wel hebben wij thuis Exploding Kittens met alle uitbreidingen en ook Exploding Minions.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59

Aiii

何これ

Eindelijk de mail gekregen dat mijn abonnement volgende maand naar 18,99 gaat.

Of ja, zou gaan, want nu gaat het naar 13,99 want ik downgrade, dan maar geen HDR. Aangezien de meeste content die ik kijk (veelal J-Drama’s) sowieso niet boven de 1080p gaat is dat de besparing wel waard.

Toch ergens wel vreemd, psychologisch gezien. Het is maar 3 euro meer dan het oude abonnement, maar tegelijk is het ook vijf euro meer dan het lagere abonnement, dus schijnbaar zit de drempel voor streaming bij mij toch echt rond de 15 Euro. Gevoelsmatig is 20 Euro (of ja, 19 Euro maar we ronden naar boven af net als dat ik bij 16 naar onder afrondde) gewoon “te duur” en heb ik dan al snel als ik een dag of twee niet heb gekeken op een service zoiets van “nu gooi ik geld weg” ofzo.

Maar goed, Netflix zal vast een paar goede psychologen in dienst hebben die onderzoek gedaan hebben bij welke grens de meeste mensen goedkoper gaan en waar de limiet ligt die ze kunnen vragen. Het zal nog wel rendabel blijven voor ze, deze verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:02
Ik betaal nu ook €13,99 voor HD-pakket 1080. Ik vind het nog steeds waardig en goedkoper dan de Pathé bioscoop kaartje.

Ik ben ooit begonnen met Netflix te kijken met het idee om mijn eigen thuisbioscoop te hebben sinds Mei 2016, toen waren de prijzen zelfs €9,99! Ik kocht mijn eerste 55-inch Full-HD OLED televisie van LG model 2015.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Van der Berg schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:59:
Ik betaal nu ook €13,99 voor HD-pakket 1080. Ik vind het nog steeds waardig en goedkoper dan de Pathé bioscoop kaartje.
Tickets bij de Pathé hier (Delft) kosten €13,-.
Aiii schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:37:

Maar goed, Netflix zal vast een paar goede psychologen in dienst hebben die onderzoek gedaan hebben bij welke grens de meeste mensen goedkoper gaan en waar de limiet ligt die ze kunnen vragen. Het zal nog wel rendabel blijven voor ze, deze verhoging.
Daar hebben ze geen psychologen voor nodig. Het is een kwestie van afwegen, en aangezien ze al vaker prijsverhogingen hebben doorgevoerd, weten ze goed wat ze kunnen maken.

Als je de prijs met 20% verhoogt en minder dan 16% zegt op, dan maak je meer winst dan voorheen. Bij de laatste verhogingen zijn de prijzen (in Nederland) tussen de 12% en 19% gestegen, maar ik gok dat niet eens 5% daardoor opgezegd zal hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door Hahn op 11-08-2024 20:14 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij hebben het duurste abbonement omdat daar als enige 4k in zit en het is toch wel het mooiste om bij een grote Oled tv alles zo scherp mogelijk te kunnen zien.. maar de prijzen beginnen wel echt uit de hand te lopen, wij neigen langzaam echt wel naar het opzeggen en dan maar via andere wegen onze series te gaan kijken. Want bijna €20 voor premium?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:09:
Wij hebben het duurste abbonement omdat daar als enige 4k in zit en het is toch wel het mooiste om bij een grote Oled tv alles zo scherp mogelijk te kunnen zien.. maar de prijzen beginnen wel echt uit de hand te lopen, wij neigen langzaam echt wel naar het opzeggen en dan maar via andere wegen onze series te gaan kijken. Want bijna €20 voor premium?
En naast betere beeldkwaliteit heb je ook het beste (of in ieder geval wat nu populair is, ik ben geen expert) geluid: Atmos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:47:
[...]

En naast betere beeldkwaliteit heb je ook het beste (of in ieder geval wat nu populair is, ik ben geen expert) geluid: Atmos.
Klopt, dat was ik vergeten te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:52:
[...]

Klopt, dat was ik vergeten te vermelden :)
En nog een kleine aanvulling. Atmos betekent niet alleen geluid via bijvoorbeeld een soundbar, maar ook ‘spatial audio’ (mocht men in het Apple eco systeem zitten). Dus als je bv via je iPad (Air/Pro) kijkt, heb je met het duurste abonnement beter geluid of je gebruikt een hoofdtelefoon of oordopjes die dit ondersteunen.
Via een iPad heb je niet perse 4K nodig maar voor beter geluid wel het duurste abo. Eerlijk gezegd wel gekkenwerk, dan zou ik toch kiezen voor wat minder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje het basis abonnement met 720p, had eerder Standaard en ik kijk op een 55" 4k uhd tv van Sony.
Ik heb hier ergens eerder aangegeven dat Netflix niet zo mooi beeld heeft als HBO Max en Prime, toch ga ik niet klagen over 720p.

Misschien dat de tv goed kan upscalen, want het is goed naar te kijken.
In dit geval heb ik liever beter geluid boven beter beeld.

[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_Jack op 12-08-2024 03:05 . Reden: 55" toegevoegd ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Aiii schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 19:37:
Eindelijk de mail gekregen dat mijn abonnement volgende maand naar 18,99 gaat.

Of ja, zou gaan, want nu gaat het naar 13,99 want ik downgrade, dan maar geen HDR. Aangezien de meeste content die ik kijk (veelal J-Drama’s) sowieso niet boven de 1080p gaat is dat de besparing wel waard.

Toch ergens wel vreemd, psychologisch gezien. Het is maar 3 euro meer dan het oude abonnement, maar tegelijk is het ook vijf euro meer dan het lagere abonnement, dus schijnbaar zit de drempel voor streaming bij mij toch echt rond de 15 Euro. Gevoelsmatig is 20 Euro (of ja, 19 Euro maar we ronden naar boven af net als dat ik bij 16 naar onder afrondde) gewoon “te duur” en heb ik dan al snel als ik een dag of twee niet heb gekeken op een service zoiets van “nu gooi ik geld weg” ofzo.

Het is maar wat je referentiepunt is. 20 euro per maand is veel, maar 1 avond bioscoop met zijn 2en is vaak al duurder. Kijk je een recente film op Netflix en een nieuwe serie haal je het geld er wel uit, en heb je de rest van de maand nog toegang. Nieuwe series naar Netflix kwaliteit kosten ook veel, al heeft Netflix met 277 miljoen abonnees natuurlijk best een grote marge ;) En als je het abonnement misschien met een andere persoon legaal kan delen zou je op 11,50 per maand uitkomen (19+4 extra account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Deezers schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 23:51:
[...]

Het is maar wat je referentiepunt is. 20 euro per maand is veel, maar 1 avond bioscoop met zijn 2en is vaak al duurder. Kijk je een recente film op Netflix en een nieuwe serie haal je het geld er wel uit, en heb je de rest van de maand nog toegang. Nieuwe series naar Netflix kwaliteit kosten ook veel, al heeft Netflix met 277 miljoen abonnees natuurlijk best een grote marge ;) En als je het abonnement misschien met een andere persoon legaal kan delen zou je op 11,50 per maand uitkomen (19+4 extra account).
Ieder heeft er inderdaad een eigen kijk op. Zelf zie ik een bioscoop bezoek als een uitje. Vaak nog combineren met uit eten gaan. Bij Netflix kijken, blijf je in je eigen omgeving. Daarnaast vind ik dat een bioscoop een totaal andere ervaring is dan op de bank zitten. Tenminste in ons huishouden, wij hebben geen giga sound opstelling waarbij de buren (mogelijk) zullen aanbellen. :)
Als ik een vergelijk zou maken, dan eerder met de videotheek. Vroeger huurde ik daar wekelijks films. En dat was ook niet goedkoop. Zeker niet als je de nieuwste films wilde zien. Dan is 20 euro p/m best ok. Als het daar bij blijft, menig huishouden heeft abonnementen op meerdere streaming diensten. Dat vind ik zelf te gortig. Disney+ gaat ook al richting Netflix niveau.
Maar ja, zo maakt ieder een eigen vergelijk en afweging, wat allemaal prima is.
Het duurste abo kun je overigens met twee extra personen delen. Je kunt dan nog wat goedkoper uit zijn dan de 11,50 euro per persoon. Wel een kanttekening dat de extra personen maar 1 gelijktijdige stream kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Er is hier al het één en ander gezegd over The Umbrella Academy s4 en daar kan ik me wel in vinden. De eerste 3 seizoenen werden prima afgesloten en derhalve voelt dit seizoen een beetje overbodig.
Het heeft nog wel de humor en toffe muziek, dat maakt nog iets goed. En stiekem moet ik wel een beetje lachen om Viktor, met haar zware rookstem. Ik vraag me af of die bewerkt is of dat ze nu echt zo praat.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 14-08-2024 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 76% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2024 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb eindelijk bericht gehad dat we een extra account moeten aanmaken. Ik heb het maar opgezegd, ik kijk niet zo veel. Ik neem het wel af en toe een maandje als er een leuke serie op komt die ik wil zien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Superkiwi schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 20:27:
Er is hier al het één en ander gezegd over The Umbrella Academy s4 en daar kan ik me wel in vinden. De eerste 3 seizoenen werden prima afgesloten en derhalve voelt dit seizoen een beetje overbodig.
Toevallig gisteravond de laatste van S4 gekeken, ze sluiten de serie in stijl af en het is echt klaar zo. :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik mis bij Netflix toch wel een 'binnenkort weg' rubriekje. Nu staat het per titel. Ik ben nu bezig met een serie (Velvet) die over 2 weken weg is (gisteren begonnen) maar ik moet nog zo'n 4 seizoenen a 55 uur totaal en de spin-off verdwijnt ook dus die red ik al helemaal niet qua tijd. Geen idee of en waar de serie weer opduikt. Kan hem eventueel via via wel bemachtigen hoop ik maar dat is toch altijd het nadeel van streamingdiensten. Honderden titels op je watchlist en tegen de tijd dat je eindelijk eens wilt kijken moet je haast maken.

[ Voor 17% gewijzigd door Deezers op 17-08-2024 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Dat is de reden dat ik me heb ingeschreven voor de nieuwsbrief van Netflix Nederland. Die bevat een link naar het meest recente verwijderalarm.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Wat de F is dit nu weer... Hebben ze de opties voor het downloaden van afleveringen en films uit de (windows) app gesloopt. Dat is ideaal voor in het vliegtuig of op vakantie waar je slecht internet hebt. Ook de browser geeft geen download optie meer. De mobiele app nog wel, maar dat is niet wat ik wil.

Ze willen blijkbaar weer iedereen aan de illegale downloads...

• Deezers
  • Nu online
superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:20:
Wat de F is dit nu weer... Hebben ze de opties voor het downloaden van afleveringen en films uit de (windows) app gesloopt. Dat is ideaal voor in het vliegtuig of op vakantie waar je slecht internet hebt. Ook de browser geeft geen download optie meer. De mobiele app nog wel, maar dat is niet wat ik wil.

Dit is inderdaad in het nieuws geweest laatst en bevestigd. Oplossing volgens Netflix: download op je smartphone of tablet.

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Deezers schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:24:
[...]

Dit is inderdaad in het nieuws geweest laatst en bevestigd. Oplossing volgens Netflix: download op je smartphone of tablet.
Ik heb een windows tablet... maar nope. eikels

• meesje
  • Nu online
superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:49:
[...]

Ja maar dat is geen tablet. 😂

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:09:
[...]

Ja maar dat is geen tablet. 😂
surface is echt een tablet hoor. ;)

• meesje
  • Nu online
superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:12:
[...]

Was ook niet serieus hoor, maar ze hebben dus deze functionaliteit uitgezet voor apparaten met Windows.

• meesje
  • Nu online
Het laatste seizoen van Snowpiercer (4) is alleen te zien op Prime Video. Dit vind ik best bijzonder aangezien deze serie eerst alleen op Netflix beschikbaar was.

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:19
superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:49:
[...]

Een workaround is om bluestacks te downloaden en daarop de Netflix Android app uit te voeren. Weet alleen niet of het beeld dan FHD is vanwege DRM.

Edit. Of een oudere versie van de Windows app sideloaden anders?

[ Voor 9% gewijzigd door tweakery op 05-09-2024 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Deezers schreef op donderdag 5 september 2024 @ 17:24:
[...]

Tot ze het daar ook verwijderen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

tweakery schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:25:
[...]

Een workaround is om bluestacks te downloaden en daarop de Netflix Android app uit te voeren. Weet alleen niet of het beeld dan FHD is vanwege DRM.

Ik denk dat dit niet gaat? Mijn Android TV boxje heeft een licentie voor de Netflix app.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:12:
[...]

Volgens Netflix dus niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

tweakery schreef op donderdag 5 september 2024 @ 23:25:
[...]

Oudere versie geprobeerd, maar die werken niet meer en geven aan dat je 'omwille van nieuwe functionaliteit' moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:39
superduper schreef op donderdag 5 september 2024 @ 16:20:

Ik zag recent toen ik mijn Macbook kreeg dat er niet eens een Mac app (meer) was. "Kijk maar in de browser."
Dat is best leuk als je thuis bent en internet hebt, maar laatst zat ik 3 dagen zonder en dan is het wel fijn als je iets hebt kunnen downloaden als backup. Ook als ik nu mijn Macbook mee zou nemen op vakantie kan ik er dus niets op kijken, of gedownload via andere service of illegaal.

En dan zag ik vanmorgen dat er een nieuwe Monument Valley game uitkomt. Leuk, maar Netflix Games exclusive. Daar zijn een hoop mensen op tegen, begrijpelijk. Ik wil Netflix enkel voor films/series en niet voor games.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
meesje schreef op donderdag 5 september 2024 @ 18:24:
Het laatste seizoen van Snowpiercer (4) is alleen te zien op Prime Video. Dit vind ik best bijzonder aangezien deze serie eerst alleen op Netflix beschikbaar was.
ah, leuke serie die ik met mijn vrouw keek, al werd het wel een beetje uitgemolken.
Van wat ik nu op internet lees is dat in america de zender TNT eerst al was begonnen met de opnames van season 4, toen werd die gecanceld, en AMC de rechten heeft gekregen en alsnog met season 4 is gekomen :o

Maar weer even een maandje Prime afsluiten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wat zijn de meningen over KAOS? Ik vond het best een leuke serie in een vermakelijk modern jasje. Wel jammer dat er zo weinig special FX in zaten maar ik denk dat er geen budget meer voor was.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:49
The diplomat S02 begint op 31 oktober

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EwSVmqMtae8O4DSPOXdy5qSF_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbsplJgWcCVT2IksU4WJDEXH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wanneer komt het goedkope abonnement met advertenties uit in NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:48:
wanneer komt het goedkope abonnement met advertenties uit in NL?
Is nog niet aangekondigd.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
temp00 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:31:
Wat zijn de meningen over KAOS? Ik vond het best een leuke serie in een vermakelijk modern jasje. Wel jammer dat er zo weinig special FX in zaten maar ik denk dat er geen budget meer voor was.
Prima mee vermaakt en zat wel leuke humor in verwerkt.

Wel klote dat netflix het na seizoen 1 alweer geannuleerd heeft :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:59:
[...]

Prima mee vermaakt en zat wel leuke humor in verwerkt.

Wel klote dat netflix het na seizoen 1 alweer geannuleerd heeft :(
Hij schijnt een cliffhanger te hebben, dus nu heb ik hem maar ongekeken uit mijn te kijken lijst gegooid.

Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat Netflix alleen maar geïnteresseerd is in nieuwe abonnees, en dat de mensen die al abonnee zijn totaal niet interessant zijn. Gevolg is wel dat Netflix van de absolute nummer 1 streamingdienst nu degene is die ik het eerste zal lozen bij wat financiële tegenslag.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 11:47
Ik zag dit nieuws op twitter voorbij komen en toen maakte iemand een mooie opmerking.

"Als je door omstandigheden 1 aflevering per week zou kijken, zit je nu op 6 van 8 en heeft Netflix al gecanceld".

Ik gooi 'm ook maar uit de lijst. Kijken of die data ergens op Netflix HQ in een visual verwerkt zit en ze er misschien wat mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
temp00 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:31:
* Stukfruit kwam er daarnet pas achter omdat hij dit topic alleen leest voor zaken rond Netflix (de dienst) en niet de content

Dus ik ben nu in het buitenlandse series-topic spuit 11 geweest :+

Maar inderdaad wel jammer. Geen hoogvlieger, wel geinig.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het nieuwe seizoen van Outer Banks is trouwens ook sinds afgelopen Donderdag te zien op Netflix, ben heel benieuwd hoe het verder gaat met de serie!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze games toevoegen aan Netflix maar blijkbaar willen ze dat het een succes wordt gezien ze er nu reclame voor maken in de screensaver..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:49
Lincoln lawyer S3 is beschikbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie de Drenth
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 20:24
Hey mensen

Hoe hebben jullie het staan met Netflix gebruiken op meerdere locaties? Ik heb inmiddels op 2 locaties al te horen gekregen dat "Dit apparaat geen deel uitmaakt van het Netflix-huishouden van dit account".

Hoe los ik dit op?
het gaat om 2 vaste pc's en een tv waar ik Netflix op kijk. Moet ik serieus de tv en een pc meesjouwen naar de locatie waar ik geen melding heb gehad om daar op de wifi aan te sluiten?
Als jullie nog tips hebben om dit anders op te lossen of te vermijden hoor ik dit graag want regelmatig die tv en pc sjouwen heb ik niet bepaald zin aan.
Zit momenteel in de 14 daagse toegang via code die je op de mail krijgt... En hoe geblokkeerd is geblokkeerd als je dat af laat lopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Appie de Drenth schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:10:
Hey mensen

Hoe hebben jullie het staan met Netflix gebruiken op meerdere locaties? Ik heb inmiddels op 2 locaties al te horen gekregen dat "Dit apparaat geen deel uitmaakt van het Netflix-huishouden van dit account".

Hoe los ik dit op?
het gaat om 2 vaste pc's en een tv waar ik Netflix op kijk. Moet ik serieus de tv en een pc meesjouwen naar de locatie waar ik geen melding heb gehad om daar op de wifi aan te sluiten?
Als jullie nog tips hebben om dit anders op te lossen of te vermijden hoor ik dit graag want regelmatig die tv en pc sjouwen heb ik niet bepaald zin aan.
Zit momenteel in de 14 daagse toegang via code die je op de mail krijgt... En hoe geblokkeerd is geblokkeerd als je dat af laat lopen?
Het makkelijkst is om eens per maand de Netflix-app op je mobieltje te gebruiken op de verschillende locaties:
Netflix buitenshuis gebruiken (https://help.netflix.com/nl/node/24853#)
Vakantiewoning of frequente reis naar dezelfde locatie
Volg deze stappen als je een tweede woonadres hebt of vaak naar dezelfde locatie reist:
  • Maak eenmaal per maand verbinding met internet en open de Netflix-app of ga naar Netflix.com via een webbrowser op je draagbare apparaat op de hoofdlocatie waar je Netflix kijkt en stream een paar seconden een serie of film om verbinding te maken.
  • Doe hetzelfde op de tweede locatie om Netflix zonder onderbreking te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij moeten nog beginnen aan het nieuwste seizoen, maar voor wie alweer zitten te wachten op het tweede gedeelte is hier een trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Heb ineens een andere layout op de Android tv app. Niet echt een verbetering. Verder kijken staat vrij onderaan. Ook de 'binnenkort op Netflix' rij lijkt verdwenen of niet te vinden. Smart tv nog niet gekeken maar hopelijk blijft daar de oude lay out nog even. Heb juist het idee dat voor mijn gevoel veel minder te kijken en keuze is op Netflix. Je moet echt weten wat je zoekt.

Edit: klantenservice geeft aan dat de 'binnenkort' tab inderdaad niet meer in de Android tv app zit. Kijk maar in de smartphone app of elders op internet wat en wanneer er binnenkort op Netflix komt.. :')

[ Voor 21% gewijzigd door Deezers op 09-11-2024 11:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Arcane seizoen 2 is vandaag begonnen. Helaas is niet meteen alles beschikbaar - de eerste 3 afleveringen vandaag, de volgende 3 over een week, en een week later de laatste 3.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ColdPower
  • Laatst online: 19:14
Deezers schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:30:
Heb ineens een andere layout op de Android tv app. Niet echt een verbetering. Verder kijken staat vrij onderaan. Ook de 'binnenkort op Netflix' rij lijkt verdwenen of niet te vinden. Smart tv nog niet gekeken maar hopelijk blijft daar de oude lay out nog even. Heb juist het idee dat voor mijn gevoel veel minder te kijken en keuze is op Netflix. Je moet echt weten wat je zoekt.

Edit: klantenservice geeft aan dat de 'binnenkort' tab inderdaad niet meer in de Android tv app zit. Kijk maar in de smartphone app of elders op internet wat en wanneer er binnenkort op Netflix komt.. :')
Hi, ik had ook die nieuwe lay-out tijdje terug gehad, echt slechte UI. Ik kon terugzetten naar de oude versie door "opt-out" te kiezen bij Netflix UI experimenten. Je kan gaan naar www.Netflix.com/DoNotTest en de knop daar uitschakelen. Binnen een dag zou je dan de oude UI terug moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:58
Deezers schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 11:30:

Ik snap dit soort beslissingen niet. Amazon Prime had ook al dat soort aanpassingen in de UI update dit jaar. Ik ga die daarom ook opzeggen, denk ik. Hopelijk gaat niet elk streaming platform deze onzin achterna.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Wat ik trouwens niet snap bij Netflix is dat ze nergens hebben staan dat je een bepaalde serie of film al hebt gezien, bijvoorbeeld groen vinkje rechts in de cover. Als ik klaar ben met een film of serie verwijder ik deze uit 'mijn lijst. Maar toch geregeld komt de serie of film dan terug in de categorieën. En als het even geleden is vergeet je het zo. Bij series kan je nog zien aan de afleveringen of deze bekeken zijn (rode balk onder thumbnail), films niet. Enige manier is Excel uitdraai uit je account halen met je kijkgeschiedenis.

[ Voor 7% gewijzigd door Deezers op 13-11-2024 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Deezers schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:04:
Wat ik trouwens niet snap bij Netflix is dat ze nergens hebben staan dat je een bepaalde serie of film al hebt gezien, bijvoorbeeld groen vinkje rechts in de cover. Als ik klaar ben met een film of serie verwijder ik deze uit 'mijn lijst. Maar toch geregeld komt de serie of film dan terug in de categorieën. En als het even geleden is vergeet je het zo. Bij series kan je nog zien aan de afleveringen of deze bekeken zijn (rode balk onder thumbnail), films niet. Enige manier is Excel uitdraai uit je account halen met je kijkgeschiedenis.
In het overzicht zou het zeker beter aangegeven kunnen worden. Alhoewel ik het vaak kan zien doordat er bij mij meestal nog een paar minuten over zijn, omdat ik nooit de hele aftiteling afkijk.

Wat ook helpt (maar niet heel duidelijk zichtbaar is) is alles wat je kijkt een rating geven (thumbs up/down), nadat je het gezien hebt.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je zou ook dingen gewoon zelf moeten kunnen markeren als gezien (buiten Netflix kun je ook dingen zien) of ongezien (als je in slaap valt en Netflix denkt dat je aan het bingewatchen was).

/▌

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 20:59
Deezers schreef op woensdag 13 november 2024 @ 21:04:
Gratis tip: trakt.tv

Gebruik deze al jaren met volle tevredenheid. Los van het afvinken wat je wel/niet gezien hebt is het ook een ideale omgeving om nieuwe films/series uit te zoeken en in de gaten te houden of er al nieuwe seizoenen begonnen zijn van de series die je volgt. :)

• Holzschuh
karazz schreef op donderdag 14 november 2024 @ 10:44:
[...]

Gratis tip: trakt.tv

Gebruik deze al jaren met volle tevredenheid. Los van het afvinken wat je wel/niet gezien hebt is het ook een ideale omgeving om nieuwe films/series uit te zoeken en in de gaten te houden of er al nieuwe seizoenen begonnen zijn van de series die je volgt. :)
Ik gebruik nu JustWatch. Benieuwd of en wat de verschillen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De laatstevtijd verschijnen er weleens dingen in mijn kijklijst die ik er zelf niet aan toegevoegd heb, vanavond was dat Jake Paul vs Mike Tyson. Waarom denkt Netflix dat ik die troep wil zien? Er is niks in mijn kijkgeschiedenis wat daar ook maar enigszins op lijkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:57:
De laatstevtijd verschijnen er weleens dingen in mijn kijklijst die ik er zelf niet aan toegevoegd heb, vanavond was dat Jake Paul vs Mike Tyson. Waarom denkt Netflix dat ik die troep wil zien? Er is niks in mijn kijkgeschiedenis wat daar ook maar enigszins op lijkt :/
Je bedoelt ‘mijn lijst’? Daar wordt alleen maar content zichtbaar die je zelf hebt toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

meesje schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:15:
[...]
Je bedoelt ‘mijn lijst’? Daar wordt alleen maar content zichtbaar die je zelf hebt toegevoegd.
Die bedoel ik ja en nee, dat is dus niet het geval zoals ik hierboven al aangaf.
In mijn voorbeeld: ik heb zelfs nooit op Jake vs Tyson geklikt omdat ik dat soort dingen mijd als de pest. En je moet (op een smart tv) wel wat handelingen uithalen om iets aan 'mijn lijst' toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Superkiwi schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:20:
[...]

Die bedoel ik ja en nee, dat is dus niet het geval zoals ik hierboven al aangaf.
In mijn voorbeeld: ik heb zelfs nooit op Jake vs Tyson geklikt omdat ik dat soort dingen mijd als de pest. En je moet (op een smart tv) wel wat handelingen uithalen om iets aan 'mijn lijst' toe te voegen.
Dat Netflix dit doet, kan ik me geen voorstelling van maken. Ik zou eerder denken dat het aan de gebruikers kant zit. Als ik bv de Netflix app open op mijn iPhone zie Paul vs Tyson op het hoofdscherm staan. Je hoeft maar even per ongeluk op het plusje te klikken.

Ik heb deze content in ieder geval niet opeens in mijn lijst staan. Net even gekeken. Wat er staat, heb ik echt zelf toegevoegd. Deze lijst is overigens wel veel te langs. Later maar eens opschonen aan de hand van IMDb ratings.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 16-11-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:04
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik heb wel eens de verkeerde dingen toegevoegd door bij 'nieuw en hot' te scrollen en per ongeluk de verkeerde dingen aan te klikken. Verder kan de 'mijn lijst' ook wel eens van plek veranderen waardoor je opeens je eigen dingen denkt te zien omdat ze daar altijd staan en dan opeens niet meer.

Als je zeker weet dat dat 't niet is, dan zou ik sowieso eens even je wachtwoord resetten en overal uitloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

meesje schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:31:
[...]
Als ik bv de Netflix app open op mijn iPhone zie Paul vs Tyson op het hoofdscherm staan. Je hoeft maar even per ongeluk op het plusje te klikken.
Op mijn telefoon heb ik de app nog nooit geopend, ik kijk uitsluitend via de app op mijn Samsung tv. En zoals gezegd, daar moet je meer handelingen uitvoeren dan enkel op een plusje klikken (die optie is er sowieso niet).

Mijn lijst is trouwens niet zo lang, daar staan ongeveer 15 films en series in dus het valt wel op als er opeens iets tussen staat dat er niet hoort. Zoals bijvoorbeeld ook The Nun een kleine paar maanden geleden.

Maar goed, dit draait uit op een "ik heb het nog nooit meegemaakt dus het ligt aan jezelf" discussie dus ik laat het hierbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Morwen schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:37:
Verder kan de 'mijn lijst' ook wel eens van plek veranderen
Dat heb ik dan nog nooit gehad. 'Mijn lijst' staat al jaren keurig onderaan in het menu.
Om met de woorden van meesje te spreken: "dan zal het wel aan de gebruikerskant liggen" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Superkiwi schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:18:
Maar goed, dit draait uit op een "ik heb het nog nooit meegemaakt dus het ligt aan jezelf" discussie dus ik laat het hierbij ;)
Tenminste in het verleden authenticeerde de app zich na inloggen met alleen hardware-ID. Die niet per se wereldwijd uniek was. Resultaat voor mij was dat mijn TV werd uitgelogd zodra de ander diens TV met hetzelfde ID aanzette. Misschien is het zoiets, zit een ander in je account te kijken. Check https://www.netflix.com/manageaccountaccess

Check ook of er updates zijn voor de TV-firmware en voor de NF-app.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Iemand nog een idee; ik zoek een serie die gewoon lekker wegkijkt; niet te zwaar, niet te lang. Had het idee om Californication, Spartacus of Rick and Morty weer eens op te zetten maar ja, alles weg.. BB/BS te vaak gezien. Wellicht Vikings maar die afleveringen zijn ook weer zo lang direct. Office al gezien. After Life net niet leuk genoeg. Lillehammer erg leuk maar ook grotendeels herhaling. Narcos idem.

Er staat topmateriaal op maar heb het idee dat er ook zoveel pulp opstaat. Veel classics lijken te verdwijnen of naar andere platforms te gaan

[ Voor 31% gewijzigd door Deruxian op 21-11-2024 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:35

Agent47

I always close my contracts.

Deruxian schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:07:
Iemand nog een idee; ik zoek een serie die gewoon lekker wegkijkt; niet te zwaar, niet te lang. Had het idee om Californication, Spartacus of Rick and Morty weer eens op te zetten maar ja, alles weg.. BB/BS te vaak gezien. Wellicht Vikings maar die afleveringen zijn ook weer zo lang direct. Office al gezien. After Life net niet leuk genoeg. Lillehammer erg leuk maar ook grotendeels herhaling. Narcos idem.

Er staat topmateriaal op maar heb het idee dat er ook zoveel pulp opstaat. Veel classics lijken te verdwijnen of naar andere platforms te gaan
South Park / family guy?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh

Ik weet niet hoe goed je Duits is (anders op Engels zetten)

Kleo en Achtsam Morden kijken makkelijk weg. Die laatst heeft afleveringen van ~30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Ballers misschien?

En anders switchen naar Prime. Daar staat heel veel eind 90/begin 2000 series en films.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Holzschuh schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:21:
[...]

Ik weet niet hoe goed je Duits is (anders op Engels zetten)

Kleo en Achtsam Morden kijken makkelijk weg. Die laatst heeft afleveringen van ~30 min.
Kleo is wel een goeie inderdaad.
@Deruxian Als je geen Duits wil, en je kunt flauwe Engelse kakkers een beetje hebben, dan Travels With My Father. Het zal best voor 90% gescript zijn, maar ik heb er flink om kunnen lachen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-08 15:08
Iemand enig idee waarom Arcane season 2 niet in HDR is? Staat wel gewoon de dolby vision tag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:53
Hier op mijn Philips OLED+937 gewoon gelijk beide pop ups bij starten, DV en DA.
Het rondom kamervullende geluid is duidelijk overtuigend in Atmos aanwezig.
Wat is jouw afspeel combi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:09
Superkiwi schreef op zondag 17 november 2024 @ 08:20:
[...]

Dat heb ik dan nog nooit gehad. 'Mijn lijst' staat al jaren keurig onderaan in het menu.
Om met de woorden van meesje te spreken: "dan zal het wel aan de gebruikerskant liggen" :+
Heb je meerdere profielen op je account?
Wellicht dat iemand anders onder jouw profiel het heeft aangeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Marc3l schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:00:
[...]
Heb je meerdere profielen op je account?
Wellicht dat iemand anders onder jouw profiel het heeft aangeklikt.
Dat was mijn eerste gedachte ook, maar wij kunnen niets aan elkaars kijklijst toevoegen.
Zo'n probleem is het ook weer niet, ik vond het gewoon apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-08 15:08
dinandus schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:52:
Hier op mijn Philips OLED+937 gewoon gelijk beide pop ups bij starten, DV en DA.
Het rondom kamervullende geluid is duidelijk overtuigend in Atmos aanwezig.
Wat is jouw afspeel combi?
Atmos werkt inderdaad gewoon, alleen DV niet. Ga ik terug naar seizoen 1 krijg ik wel beide popups.
Ik kijk op een LG G3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo! Even bijkomen van Arcane S2 waarvan net de laatste episodes op Netflix zijn gereleased. Ik kijk normaal niet veel animatie/anime en speel ook geen LoL maar dit was zooo goed (en ook wel een beetje verdrietig). Vooralsnog is dit het einde (bevestigd door Riot). Hopelijk ooit nog een vervolg / spinoff?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
Gisteravond in één stuk alle acht afleveringen van A Man on the Inside gekeken, vond het erg vermakelijk. Ted Danson gaat als oudere undercover in een seniorencentrum om met een privédetective een misdaad op te lossen.
Doet zowel door de acteurs als het sfeertje denken aan Brooklyn Nine-Nine en A Good Place, luchtig en komisch maar met wat mooie thema's zoals eenzaamheid bij ouderen. Aanradertje als je op zoek bent naar iets short but sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holzschuh
FredjeK schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:20:
[...]

Atmos werkt inderdaad gewoon, alleen DV niet. Ga ik terug naar seizoen 1 krijg ik wel beide popups.
Ik kijk op een LG G3.
In het HBO topic ook veel klachten gelezen in combinatie met een LG G3. Geen idee wat daar precies aan de hand is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zag dat de film Nocturnal Animals binnenkort verdwijnt (30 nov) dus heb die gisteravond nog even meegepakt. Ondanks één van de meest smerige intro's die ik ooit gezien heb is een dijk van een thriller, blij dat ik deze aan mijn lijst bekeken films heb kunnen toevoegen. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Het tweede seizoen van Squid Game verschijnt volledig op 26 december.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het eerste seizoen vond ik al veel te overhyped. Nooit gesnapt waarom, zo heel bijzonder was het niet imo. Seizoen twee laat ik lekker schieten. Ik weet ook niet of seizoen 1 wel een vervolg nodig had.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2024 09:43 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nog nooit gekeken, helemaal niet toen de hype zo groot was. Heb ik iets gemist? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
Superkiwi schreef op donderdag 28 november 2024 @ 09:42:
Het eerste seizoen vond ik al veel te overhyped. Nooit gesnapt waarom, zo heel bijzonder was het niet imo. Seizoen twee laat ik lekker schieten. Ik weet ook niet of seizoen 1 wel een vervolg nodig had.
Precies hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:29
Ik kreeg vandaag een melding die nog nooit eerder heb gehad.

Mijn zoontje is fan van garfield. Nu gaan we vanavond ergens naar toe en wil ik in de app op de tablet de garfield film downloaden.

Krijg ik ineens de melding:" download limiet waarschuwing.

Vanwegen licentievereisten kan dit nog slechts 1 keer gedownload worden voor 8 november 2025".

Iemand anders dit ooit gehad?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
@Edgenumber Zelf niet, maar volgens Netflix speelt dit bij specifieke programma's, al zeggen ze niet hoe je die kunt herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:29
Nu is die van mij wel heel erg fan van garfield. En heeft hem dus ook wel een aantal keer op de tablet gezet voor als we ergens zijn waar we niet op de wifi kunnen.

Maar dat gaat dan om ca 10 keer sinds de film op netflix staat. Dat vind ik voor een kinderfilm nu niet echt heel speciaal. Kinderen kijken vaak veel dingen herhalend. Dus als ze ergens fan van zijn blijven ze dat vaak een tijdje.

En waarvoor is netflix of de content maker bang dat ze dit doen 🤔

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Edgenumber schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:53:
Nu is die van mij wel heel erg fan van garfield. En heeft hem dus ook wel een aantal keer op de tablet gezet voor als we ergens zijn waar we niet op de wifi kunnen.

Maar dat gaat dan om ca 10 keer sinds de film op netflix staat. Dat vind ik voor een kinderfilm nu niet echt heel speciaal. Kinderen kijken vaak veel dingen herhalend. Dus als ze ergens fan van zijn blijven ze dat vaak een tijdje.

En waarvoor is netflix of de content maker bang dat ze dit doen 🤔
Ze zijn nergens bang voor, ze willen je forceren om de film dan maar los te kopen, zodat ze op een andere manier nog een keer (en veel meer) aan je verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:04
Ik heb het ook al eens gehad bij Star Trek TNG. Stond op automatisch downloaden en ik was dus telkens in slaap gevallen en keek dus de volgende avond de vorige episode opnieuw, waardoor die dus opnieuw bleef downloaden totdat ik die waarschuwing kreeg. Ik heb geen idee of het op alle programma's zit, maar als ze zelfs moeilijk doen over iets uit 1994 verwacht ik Netflix kennende dat ze bij Garfield, kinderfilm of niet, het zeker net zo serieus menen en dat ook gewoon geblokkeerd wordt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:05
Net black doves gezien. Goede serie met mooi tempo en leuke twists
7,5/10

Punt aftrek.voor het overduidelijke woke gedoe. Same sex relatie, donker en wit etc.
Heb er helemaal niets tegen maar het is zo geforceerd waardoor ik het storend vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
gupfishy schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:37:
7,5/10

Punt aftrek.voor het overduidelijke woke gedoe. Same sex relatie, donker en wit etc.
Heb er helemaal niets tegen maar het is zo geforceerd waardoor ik het storend vind
Ben ik de enige die de aandacht niet echt kan houden? Mooi gemaakt, maar door de verschillende verhaallijnen en tijdzones was ik de draad helemaal kwijt.. moet de laatste 2 afleveringen nog zien maar zit niet in het verhaal. En om nou de eerste 4 afleveringen weer terug te gaan kijken.. Er zijn de laatste tijd ook wel erg veel series van dit genre met min of meer hetzelfde verhaal op de streamers is mijn gevoel.

[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 13-12-2024 11:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

gupfishy schreef op zondag 8 december 2024 @ 07:37:
7,5/10

Wat vervelend dat dat je op een dermate manier stoort dat niet fatsoenlijk naar een serie kunt kijken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 13:22:
[...]

Wat vervelend dat dat je op een dermate manier stoort dat niet fatsoenlijk naar een serie kunt kijken.
Vooral vervelend dat tegenwoordig alles maar door je strot moet worden gedouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 11:07:
[...]

Ben ik de enige die de aandacht niet echt kan houden? Mooi gemaakt, maar door de verschillende verhaallijnen en tijdzones was ik de draad helemaal kwijt.. moet de laatste 2 afleveringen nog zien maar zit niet in het verhaal. En om nou de eerste 4 afleveringen weer terug te gaan kijken.. Er zijn de laatste tijd ook wel erg veel series van dit genre met min of meer hetzelfde verhaal op de streamers is mijn gevoel.
Ik wist niet eens van het bestaan van Black Doves omdat het (volgens mij) niet in het topic voor buitenlandse TV-series is langsgekomen.

Als alles wordt besproken in topics over de diensten zelf dan valt er een hoop weg. Kabel heeft tegenwoordig niet veel interessants meer en daardoor is de info erg gefragmenteerd.

In dit geval ook niet zo erg want ik herken wel wat je zegt: ik heb steeds moeite om The Day of the Jackal, The Agency en Before uit elkaar te houden. Before heeft niets te maken met dat type verhaallijn :+ Maar op een of andere manier verwacht ik steeds Eddie Redmayne te zien in The Agency en Michael Fassbender in The Day of the Jackal :p ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:12
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:31:
[...]

Vooral vervelend dat tegenwoordig alles maar door je strot moet worden gedouwd.
Heeft jouw TV geen uit knop, of zijn er geen andere series meer die je nog niet gezien hebt?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Stukfruit schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 08:44:
[...]

In dit geval ook niet zo erg want ik herken wel wat je zegt: ik heb steeds moeite om The Day of the Jackal, The Agency en Before uit elkaar te houden. Before heeft niets te maken met dat type verhaallijn :+ Maar op een of andere manier verwacht ik steeds Eddie Redmayne te zien in The Agency en Michael Fassbender in The Day of the Jackal :p ;(
Daar heb ik wel wat last van. Maar dan met The Day of the Jackal, The Agency en Paris Has Fallen. ;)

Helaas ben ik nog steeds opzoek naar de eerste aflevering van Tehran. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
De film Ferry 2 verschijnt a.s. vrijdag (20 december). Deze film kan ik wel vinden, maar nu niet toevoegen aan mijn kijklijst. Wat suf. Je wil toch toekomstig aanbod ook aan je lijst toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
meesje schreef op zondag 15 december 2024 @ 10:19:
De film Ferry 2 verschijnt a.s. vrijdag (20 december). Deze film kan ik wel vinden, maar nu niet toevoegen aan mijn kijklijst. Wat suf. Je wil toch toekomstig aanbod ook aan je lijst toevoegen?
Meestal kan dat wel ja. Maar geen paniek dat je het vergeet, de film komt waarschijnlijk gewoon op nummer 1 in de lijst en zal goed gepromoot worden ;)
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.