Ik begon me bij 3 al te ergeren en ben daarna gestopt. Al die matige acteurs helpt ook niet mee, die Joel Kinnaman kan totaal niet acteren.Angeloonie schreef op maandag 13 juli 2026 @ 12:22:
[...]
Hoe beoordeel je de seizoenen los van elkaar?
Wij zijn gestart met het laatste seizoen, maar ik ben echt volledig afgehaakt na 3 afleveringen. Ik vond het voorgaande seizoen al oninteressant worden, maar dit laatste seizoen was helemaal prut tot nu toe.
Het gaat mij dan specifiek over de verhaallijn: waar je in seizoen 1-3 echt nog "for all mankind" had qua gevoel (grote doorbraken, maan > maanbasis > mars > marsbasis waren de laatste seizoenen meer "for a few people" (persoonlijk gezever, haat/nijd onderling zonder groter doel).
Het ging naar mijn gevoel nagenoeg nergens meer over in het totaalplaatje en het science-stuk is zowat verdwenen. Het leek meer een of andere soap te worden met de onzinnige shit van de personages "oh mijn zoon is een tiener"-onzin.
Ik kon het niet meer aanzien eigenlijk..
Wordt het nog iets beter na aflevering 3? Ofwel: even doorbijten en toch écht afronden?
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KDEKIXXhBAzWUOlrw0RiULqv.jpg?f=user_large)

:strip_exif()/f/image/yv5IoZaUJMY92DmLjJvZ8Fq5.jpg?f=fotoalbum_large)