ah fijne review om eve te lezen, ik had nog twijfel want persoonlijk had ik FAM afgerond.pagani schreef op maandag 1 juni 2026 @ 13:37:Genereer je eigen UBB code review
For All Mankind (2019–2027) [Afbeelding: For All Mankind (2019–2027)] Tweakers: 8.1 | IMDb: 8.1 | Genre: Drama, Sci-Fi | Runtime: 60 min | MPAA: TV-MA Het laatste seizoen eerder deze week afgekeken en ik moest het even laten bezinken voor het plaatsen van de review. De verhaallijnen waren tot het laatste seizoen fantastisch, de visuals van de ruimteschepen e.d. erg goed, de karakters goed gevormd en geacteerd en over het algemeen gewoon een goede serie.
Maar:
-Ik bleef me ergeren aan de (steeds slechter wordende zo leek het) verouderingstechnieken voor veel van de karakters. Met name Edward Baldwin ziet er, zeker in het laatste seizoen, uit als een figuur uit Buurman&Buurman of de Thunderbirds. Ook is in het laatste seizoen Margo Madison ineens veel minder oud, zo het lijkt, dan in het seizoen ervoor.
-De verhaallijn werd uiterst voorspelbaar, er bleven slechts twee mogelijke uiteindes over.
-De keuze van het "away team" op het eind lag me ook totaal niet, alsof het alledrie figuranten uit Star Trek zijn met het kenmerkende rode "uniform of death".Maar, als ik dan de gehele serie bekijk, toch een dikke 8. Het was bij een fijnere afronding een 8.5 of 9 geworden, maar helaas.Nu hopen dat de spin-off die onlangs gestart is, Star City, het goed doet.
ik kijk graag series in 1 keer en heb meestal wat moeite om daarna de draad weer op te pakken, maar gelukkig leest dit niet als een uitgemolken last effort om nog wat te verdienen aan deze serie.
ik zet dit laatste seizoen op de kijklijst want k vond de serie erg leuk.
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison