Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:16
Hmm… heb zojuist mijn tools op de Nas maar weer eens aangeslingerd.

Torrentz it is… kan ik Netflix mooi weer opzeggen, na 10 jaar een abonnement te hebben gehad :/

[ Voor 16% gewijzigd door CrazyFool op 08-05-2024 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:10
Mog schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 21:34:
[...]

Echt, ik zet net wat op een rijtje en ik schrik van mijn jaarlijkse kosten aan video, muziek en gamediensten. € 1.820,40 in totaal!
1800 euro? Heb je dan op elk mogelijke dienst een abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13:47
Premium en een eigen vpn draaien en dan je abonnement delen is dan de goedkoopste optie.

Dit jaar van 5 euro naar 16 gegaan helaas en mocht het nu 20 worden en evt delen met 3 anderen je weer mooi rond de 5 euro mits je zelf vpn opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:08:
[...]

1800 euro? Heb je dan op elk mogelijke dienst een abbonement?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1aPWRy3fsyroc1rJiw3CemCnTw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dMkrNfE7eod8EdxEWyhfG00P.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Ja dus, je hebt zo goed als alle bestaande abonnementen :P Waarom zou je überhaupt Apple Music, YouTube Premium (wat ook YouTube Music heeft) én Spotify tegelijk willen?

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21

OMD

Sorry maar Apple Music EN spotify? Dat slaat echt nergens op net als meer van je lijstje. Dit is echt een serieuze Fomo aandoening.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:10
Sooow, dit heb je toch niet allemaal nodig? Je kan toch al die video dienstel afwisselen ook waarom zoveel muziek diensten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

OMD schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:39:
[...]

Sorry maar Apple Music EN spotify? Dat slaat echt nergens op net als meer van je lijstje. Dit is echt een serieuze Fomo aandoening.
Mijn vrouw en kinderen gebruiken Apple Music. En ik gebruik Spotify voor muziek discovery. YouTube Music vind ik niets.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:50
Je mist SkyShowtime en NPO Plus nog! :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Het gaat wel erg offtopic voor dit onderwerp. Ik ga snijden. Kijken of we dingen op kunnen zeggen of een tier omlaag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Disney+ betaal je voor een jaar geen €131,88 , maar €109,90 ;)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

RobinNL schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:50:
[...]

Disney+ betaal je voor een jaar geen €131,88 , maar €109,90 ;)
Ik wil nergens een jaar aan vast zitten. Ik heb ook de gijzeling van HBO Max 50% beëindigd omdat ik flexibel wil zijn in opzeggen. Om het vervolgens nooit op te zeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 23:50
Ik blijf het hypocriet vinden om over de prijs te klagen terwijl iedereen het abo met 4 huishoudens loopt te delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Eind deze maand zeg ik m'n Netflix abbo op en ga ik wel elke 2 maand rouleren met andere diensten, voor de rest dan maar downloaden mocht ik niet kunnen wachten.

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 08-05-2024 23:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
ikbenerniet schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:00:
Ik blijf het hypocriet vinden om over de prijs te klagen terwijl iedereen het abo met 4 huishoudens loopt te delen :P
Dat gebeurt (en kan) bij Netflix dus allang niet meer door iedereen. Ik betaal nu gewoon netjes 2x €4 extra, naast de €15,99 per maand, voor 2 extra members.
Mog schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 22:59:
[...]

Ik wil nergens een jaar aan vast zitten. Ik heb ook de gijzeling van HBO Max 50% beëindigd omdat ik flexibel wil zijn in opzeggen. Om het vervolgens nooit op te zeggen :+
Denken flexibel/slim te zijn, om vervolgens duizenden euro's per jaar te verspillen... :X

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 08-05-2024 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:53
ikbenerniet schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:00:
euh nee, niet iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Meh. Er was toentertijd beloofd dat vier streams kon. Nu doe ik dat nog steeds, meestal kids dus zonder moeite. Maar de beloofde handigheid is al voorbij. Met nu weer een enorme prijsverhoging wordt het tijd om icm al lang verslechterd aanbod te stoppen per juli als de prijsstijging start. Alternatief zat, het gemak is al weg en de prijs wordt te hoog ten opzichte van de startprijs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kletskopje
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-08 11:48
Ik denk dat ik zo langzamerhand Spotnet maar weer eens op ga zoeken. Die verhogingen lopen nu wel erg op. Met glasvezel heb je een film tegenwoordig net zo snel binnen als dat je Netflix e.d. opstart.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Waarom word ik nu als alleenstaande gepakt op het feit dat ik alleenstaand ben maar toch kwaliteit wil?

Dat is de vraag die vooral door mijn hoofd gaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
@Stukfruit en jij denkt dat Netflix ook maar een seconde heeft nagedacht over het feit dat er ook alleenstaanden zijn? :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Webgnome schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 07:11:
@Stukfruit en jij denkt dat Netflix ook maar een seconde heeft nagedacht over het feit dat er ook alleenstaanden zijn? :+
Dat sluit ik niet uit, maar lijkt mij ook een beetje wereldvreemd ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het gaat ook niet om wat klanten willen maar wat de meeste winst oplevert :P

Ik zit al weer een poosje op het full hd abonnement. Zou graag 1 van die 2 streams opgeven voor 4k. Maar heb ook een poos toch betaald voor het duurste abonnement. Maar de vorige prijsverhoging werd me echt te. Zit nu ook wel te denken aan opzeggen, maar denk dat ik wel gewoon blijf. Hoop wel dat nederland ook snel de WWE content in 2025 gaat krijgen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
kletskopje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 06:26:
Ik denk dat ik zo langzamerhand Spotnet maar weer eens op ga zoeken. Die verhogingen lopen nu wel erg op. Met glasvezel heb je een film tegenwoordig net zo snel binnen als dat je Netflix e.d. opstart.
Ja, het motiveert niet echt om alleen nog maar legaal te blijven kijken. Ik download al jaren niets meer. Streamingdiensten icm het kopen van films op blu-ray voldeden prima. Maar streamingdiensten worden nu te duur en 4K blu-rays zijn in NL schaars en duur en worden door exorbitant hoge verzendkosten uit het buitenland ook steeds duurder.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
_jero_813 schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 20:16:
En Netflix heeft (alweer) de prijzen verhoogd. Basis abbo kost nu 8,99 en de duurste gaat van 15,99 naar 18,99. Vind dat laatste wel een flinke verhoging en zo langzamerhand wordt het echt te veel voor wat ze nu bieden. Ik vind zelf dat er de laatste maanden niet veel kwalitatief goede films of series bijgekomen zijn.
Ik ben ook lid op Netflix sinds juni 2016. Ik ga naar €13,99 per maand. Je moet het zo zien: Het is nog steeds goedkoper dan een bioscoopbon bij de Pathé

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan jullie, zou de film of serie beleving nu veel anders zijn in standaard 1080P en Dolby Digital?

Vergeet daarbij niet dat veel 4K TV's het beeld gewoon 'oprekken' naar (inderdaad) 4K

Tijdje gedaan met het standaard abo van Netnix en dat keek en luisterde prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:30
Alles wordt duurder, dus ook Netflix (en de andere streaming diensten...). Dat is simpelweg de realiteit.

Hier in ons huishouden wordt er op alle streaming diensten die wij hebben goed naar gekeken en is het voor ons (nog) financieel te verantwoorden.

Ook delen wij de abo's - en dus de kosten - met een goede vriend waar het nog kan.
In het geval van Netflix hebben we voor hem zo'n "extra lid buiten het huishouden" gedaan omdat delen niet meer lukte.
Dus wij - mijn vrouw en ik - hebben het standaard abo en kunnen tegelijkertijd kijken en onze vriend heeft zijn eigen abo. Perfect voor nu :)

Wat de toekomst brengt weet niemand en dat zien we dan wel weer. One day at a time :)

off topic: De inkomsten van mijn vrouw en ik gaan gelukkig ook een beetje omhoog. We redden het financieel nog, maar merken wel dat we steeds wat minder overhouden.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:36:
Vraag aan jullie, zou de film of serie beleving nu veel anders zijn in standaard 1080P en Dolby Digital?

Vergeet daarbij niet dat veel 4K TV's het beeld gewoon 'oprekken' naar (inderdaad) 4K

Voor dingen als planet earth of films met echt goede soundeffects en muziek maakt het wel uit.... maar ik kijk 95% van de tijd dingen waarbij ik het echt niet uit vind maken inderdaad. de laagste tier vind ik wel echt een stuk minder. Op 65" is dat echt te goed zichtbaar vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC

Vergeet niet dat de bitrate ook belangrijk is, zeker bij 4K. Verder is niet 4K maar HDR/DolbyVision wat het grote verschil maakt wat mij betreft. Ik heb maar een 55” scherm, dus als je dan op 3m afstand kijkt merk je meer van HDR/DolbyVision dan van de extra scherpte wat 4K moet bieden tov Full HD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PatrickC schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:56:
[...]

Vergeet niet dat de bitrate ook belangrijk is, zeker bij 4K. Verder is niet 4K maar HDR/DolbyVision wat het grote verschil maakt wat mij betreft. Ik heb maar een 55” scherm, dus als je dan op 3m afstand kijkt merk je meer van HDR/DolbyVision dan van de extra scherpte wat 4K moet bieden tov Full HD.
@ArthurMorgan @PatrickC Beeldverbeteraars zoals Motionflow uitzetten wil wel eens helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:26

Ik heb nog nooit anders dan standaard gehad. Uiteindelijk ook bewust geen gigantische TV gekocht. Zijn ook gewoon keuzes die je zelf maakt. Heb ook geen kinderen dus het is vooral mijn keuze en dan misschien wat makkelijker, maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je Paw Patrol op 150 cm moet kunnen kijken. :+

Maar ik zou het inderdaad wel fair vinden als er abo's zijn voor 1 scherm en betere kwaliteit. Dan zou ik een upgrade eerder overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:45

Tsja, ik heb een atmos set-up, dan is de beleving wel anders als je een standaard abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
kletskopje schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 06:26:
Bestaat dat nog ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
Vortigen schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 08:43:
Alles wordt duurder, dus ook Netflix (en de andere streaming diensten...). Dat is simpelweg de realiteit.

Hier in ons huishouden wordt er op alle streaming diensten die wij hebben goed naar gekeken en is het voor ons (nog) financieel te verantwoorden.

Ook delen wij de abo's - en dus de kosten - met een goede vriend waar het nog kan.
In het geval van Netflix hebben we voor hem zo'n "extra lid buiten het huishouden" gedaan omdat delen niet meer lukte.
Dus wij - mijn vrouw en ik - hebben het standaard abo en kunnen tegelijkertijd kijken en onze vriend heeft zijn eigen abo. Perfect voor nu :)

Wat de toekomst brengt weet niemand en dat zien we dan wel weer. One day at a time :)

off topic: De inkomsten van mijn vrouw en ik gaan gelukkig ook een beetje omhoog. We redden het financieel nog, maar merken wel dat we steeds wat minder overhouden.
Alles wordt duurder is wel heel gemakkelijk en ook niet juist. Computerhardware wordt in verhouding steeds goedkoper. Daarnaast is dit gewoon hoe een beursgenoteerd bedrijf werkt in een kapitalistische economie. Prijsverhoging om dat het kan (en moet). Zou liever zien dat ze de kwaliteit verhogen ipv games en heel veel bagger erop zetten. Wat mij betreft een grote enshittification. Dus ik ga met mijn voeten stemmen. :(

P.s. Er zijn ook bedrijven die niet verhogen of zelfs prijzen verlagen dat vind ik zelf altijd heel sterk die richten zich meer op waarde en kostenreductie en geven dat door aan de klant. Zijn er niet veel maar zo kun je ook groeien door tevreden klanten en meer klanten aantrekken is ook een strategie ipv klanten wegjagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vaevictis_ op 09-05-2024 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 20:14
Vaevictis_ schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 10:10:
[...]

Alles wordt duurder is wel heel gemakkelijk en ook niet juist. Computerhardware wordt in verhouding steeds goedkoper. Daarnaast is dit gewoon hoe een beursgenoteerd bedrijf werkt in een kapitalistische economie. Prijsverhoging om dat het kan (en moet). Zou liever zien dat ze de kwaliteit verhogen ipv games en heel veel bagger erop zetten. Wat mij betreft een grote enshittification. Dus ik ga met mijn voeten stemmen. :(

P.s. Er zijn ook bedrijven die niet verhogen of zelfs prijzen verlagen dat vind ik zelf altijd heel sterk die richten zich meer op waarde en kostenreductie en geven dat door aan de klant. Zijn er niet veel maar zo kun je ook groeien door tevreden klanten en meer klanten aantrekken is ook een strategie ipv klanten wegjagen.
De kranten staan dagelijks vol met artikelen over hoe snel lonen stijgen. En net zoals bij alle andere bedrijven moeten gestegen kosten worden gedekt door de afnemers, in dit geval de consument. Net zoals dat boeken, auto's en je bakje patat met frikandel ook gewoon duurder worden.

Sinds 2021 zijn de prijzen bij Netflix niet gestegen, de inflatie is sindsdien wel > 17%. Ik blijf het vreemd vinden dat we dan toch maar met z'n allen vinden dat streaming goedkoper moet worden. Dat kan, wanneer we morgen met z'n allen beslissen ook salaris in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
sjors123 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:22:
[...]

De kranten staan dagelijks vol met artikelen over hoe snel lonen stijgen. En net zoals bij alle andere bedrijven moeten gestegen kosten worden gedekt door de afnemers, in dit geval de consument. Net zoals dat boeken, auto's en je bakje patat met frikandel ook gewoon duurder worden.

Sinds 2021 zijn de prijzen bij Netflix niet gestegen, de inflatie is sindsdien wel > 17%. Ik blijf het vreemd vinden dat we dan toch maar met z'n allen vinden dat streaming goedkoper moet worden. Dat kan, wanneer we morgen met z'n allen beslissen ook salaris in te leveren.
Digitale goederen hebben een relatief lage kostenstructuur en elke abonnement extra is meer winst. Als je fysieke producten in meerdere landen moet opslaan, distribueren en verkopen heb je een veel grotere kostenbasis.

Ik heb als ondernemer al 3 jaar geen tarieven kunnen verhogen dus stijgen van lonen is leuk voor b.v. rijksambtenaren maar dit geldt niet voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors123
Vaevictis_ schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:26:
[...]

Digitale goederen hebben een relatief lage kostenstructuur en elke abonnement extra is meer winst. Als je fysieke producten in meerdere landen moet opslaan, distribueren en verkopen heb je een veel grotere kostenbasis.

Ik heb als ondernemer al 3 jaar geen tarieven kunnen verhogen dus stijgen van lonen is leuk voor b.v. rijksambtenaren maar dit geldt niet voor iedereen.
Je vergeet dat een groot deel van de kosten voor Netflix productiekosten en loonkosten zijn. Ik ben zelf ook ondernemer en kan tarieven niet ieder jaar verhogen. Maar wanneer ik dat doe en klanten dit uitleg, wordt dat prima begrepen. En toevallig is 1 van mijn specialismen beloningsmanagement. En geloof me: ook buiten het Rijk zijn er afgelopen jaren bij veel private ondernemingen flinke loonsprongen gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
sjors123 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:29:
[...]

Je vergeet dat een groot deel van de kosten voor Netflix productiekosten en loonkosten zijn. Ik ben zelf ook ondernemer en kan tarieven niet ieder jaar verhogen. Maar wanneer ik dat doe en klanten dit uitleg, wordt dat prima begrepen. En toevallig is 1 van mijn specialismen beloningsmanagement. En geloof me: ook buiten het Rijk zijn er afgelopen jaren bij veel private ondernemingen flinke loonsprongen gemaakt.
Daarom zeg ik ook minder investeringen in veel nieuwe content want dat is duur maar beter meer kwaliteit. En persoonlijk zou ik games schrappen. Het is een keuze. Ik ga wel opzeggen of gebruik maken van extra account bij een bestaand abonnement. Mij zijn ze "kwijt".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjors123
Vaevictis_ schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:34:
[...]

Daarom zeg ik ook minder investeringen in veel nieuwe content want dat is duur maar beter meer kwaliteit. En persoonlijk zou ik games schrappen. Het is een keuze. Ik ga wel opzeggen of gebruik maken van extra account bij een bestaand abonnement. Mij zijn ze "kwijt".
Dat is ook de macht die wij als consument hebben. Ook ik zal niet meer 12 maanden per jaar Netflix afnemen. Daar is de kwaliteit van het aanbod ook te mager voor.

Ik wilde alleen aangeven dat het mij opvalt dat iedereen hier valt over een prijsverhoging in een tijd waarin alles (flink) duurder wordt. En juist Netflix al drie jaar geen verhoging heeft doorgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

sjors123 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 12:22:
Sinds 2021 zijn de prijzen bij Netflix niet gestegen, de inflatie is sindsdien wel > 17%
De inflatie stijgt omdat de prijzen stijgen. En dan is weglopen een prima signaal. Zeker bij luxeproducten als een streamingdienst. En in mei 2023 is de prijs per oogbol al enorm gestegen, terwijl de kwaliteit al tijden daalt. Dan houdt het op een gegeven moment op, ik heb geen zin een kikker in kokend water te zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
We kunnen er wel weer van alles van vinden. Zoals met alles wat duurder wordt, moet je je afvragen of het je waard is. Zo niet, dan zeg je het op. Zo ja, hou je lekker je abonnement. En ik zeg altijd maar: er is meer in het leven dan tv kijken. :) Daarnaast zijn er genoeg andere diensten. Voor mij biedt voor nu Prime Video meer dan genoeg content. Kosten: 50 euro p/j. Als je een brede smaak hebt, bied in mijn ogen eigenlijk elke dienst wel genoeg content. Wat oudere series/films kunnen ook nog steeds erg goed zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door meesje op 09-05-2024 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kletskopje
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-08 11:48
Ja dat leeft nog steeds. Kijk er af en toe wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11:24
Ik heb een Premium abonnement op Netflix.
Ik probeer uit te vinden hoeveel extra leden ik mag hebben, maar ik kan dat nergens vinden op de site van Nexflix.

Is er zo’n maximun? En zijn er nog bijzondere voorwaarden? Mag je dit bv op Marktplaats te koop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
wjvh schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:04:
Ik heb een Premium abonnement op Netflix.
Ik probeer uit te vinden hoeveel extra leden ik mag hebben, maar ik kan dat nergens vinden op de site van Nexflix.

Is er zo’n maximun? En zijn er nog bijzondere voorwaarden? Mag je dit bv op Marktplaats te koop zetten?
Maximaal twee.
Op Marktplaats te koop zetten? 8)7 Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Kan ik dit aantal van twee op de site van netflix vinden?

Ik heb geen idee van Marktplaats. Als ik dit aan een collega verkoop en hem 8 Euro voor een Premiun vraag kom je al aardig in de buurt van Marktplaats, zeker als je dit op het aanbiedt op het bedrijfsprikbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
https://help.netflix.com/nl/node/123277
https://help.netflix.com/nl/node/123279

Enige voorwaarde die ze stellen is dat het extra lid-account moet worden geactiveerd in hetzelfde land als het hoofd account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wjvh schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:11:
Kan ik dit aantal van twee op de site van netflix vinden?

Ik heb geen idee van Marktplaats. Als ik dit aan een collega verkoop en hem 8 Euro voor een Premiun vraag kom je al aardig in de buurt van Marktplaats, zeker als je dit op het aanbiedt op het bedrijfsprikbord.
https://help.netflix.com/en/node/24926

Basic = geen extra members
Standard = 1 extra member
Premium = 2 extra members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Dank. Ik zie nu het aantal van 2 terug.

Of je dit gratis moet weggeven aan bekenden of ook met een beetje winst mag verkopen aan mensen die wat verder van je inner circle afstaan is mij nog niet duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
wjvh schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:27:

Of je dit gratis moet weggeven aan bekenden of ook met een beetje winst mag verkopen aan mensen die wat verder van je inner circle afstaan is mij nog niet duidelijk.
Ik denk dat je zelf ook wel kan bedenken dat een abonnement doorverkopen met winst éigenlijk niet de bedoeling is ;)

Netflix gaat natuurlijk nergens "als je slim bent, dan reken je wat extra kosten aan familie, vrienden of kennissen!" zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 10-05-2024 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
wjvh schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:27:

Dat je het in een kring van familie/vrienden/kennissen regelt lijkt mij best prima. Maar een wildvreemde op MP? Zoiets zou bij mij niet in me opkomen. De betaling van de extra accounts gaat trouwens via het hoofdaccount.
Verder is een aandachtspunt dat het extra account maar max 1 (gelijktijdige) stream ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Qua mogelijkheden is een extra member hetzelfde als een Basic abonnement, dus 1 persoon met 1 stream inderdaad.

Het verschil/voordeel van een extra member is dat je wel hogere kwaliteit hebt, want Basic is maar 720p en als je een extra member van Standard of Premium bent, dan heb je respectievelijk 1080p of 4K als kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
Ik zou het zeker niet op MP zetten. Maar als het bijvoorbeeld tijdens de lunch op mijn werk naar voren zou komen vind ik dat ik best mag meeprofiteren van het voordeel dat zhij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18
meesje schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 10:36:
[...]

Dat je het in een kring van familie/vrienden/kennissen regelt lijkt mij best prima. Maar een wildvreemde op MP? Zoiets zou bij mij niet in me opkomen. De betaling van de extra accounts gaat trouwens via het hoofdaccount.
Verder is een aandachtspunt dat het extra account maar max 1 (gelijktijdige) stream ondersteunt.
En een extra profiel is alleen mogelijk als je rechtstreeks lid bent via Netflix. Ben je lid via KPN of Odido dan zijn er geen extra profielen mogelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:30
E-mail van Netflix vannacht ontvangen met de aangekondigde prijsverhoging.
Direct opgezegd.

Reden, prijs staat niet in verhouding tot de matige content.
Hoop aziatische, spaanstalig en Nordic content en docu’s. Er zijn geen blockbusters. Omdat die op eigen streamingplatformer blijven van Disney etc.

Op dit moment nog over HBO max, wacht op de nieuwe seizoen van house of dragons. Daarna gaat die er ook uit, zelfde voor Sky showtime.

In de zomermaanden streamen we weinig. Na de zomer ga ik rouleren. Iedere twee maanden andere streamingdienst, waarbij we alle interessante content kijken.

nb wat ook tegen het zere been was de inhoud van de e-mail:

Wat fijn dat je sinds 2016 lid bent, hier is een prijsverhoging naar 18,99.....

[ Voor 10% gewijzigd door Salvatore.NL op 14-05-2024 08:56 ]

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mja, ik vermaak me eigenlijk nog steeds (of weer terug eigenlijk). Ik kijk ook niet superveel, misschien drie afleveringen van series per week, maar kan het account nog steeds delen. Ik ben nog bezig met het laatse seizoen van the rooky en er staan nu wat meer miniseries op wat ik leuker vind dan sommige langdurige series die met elk seizoen slechter worden. Young Sheldon heb ook ik pas gekeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 14-05-2024 08:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 05:12
Hier vanaf komende maand mijn abbo teruggezet van premium (4k) naar basic (720p). Enige reden voor mij voor premium was juist die 4k, maar voor 10 euro verschil in de maand vind ik het prima om eens te testen of 720p ook niet voldoet... Evt daarna de 1080p variant eens proberen.

Vind het helemaal niet erg te betalen voor dingen die ik gebruik maar zoveel gebruik ik netflix nou ook weer niet en bijna 20 euro per maand is me echt te gortig. Als ze een 4k versie voor 2-3 euro extra hadden, prima, maar ja... dit is waarschijnlijk de manier waarop ze hun winsten kunnen maximaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten69
  • Registratie: Augustus 2022
  • Niet online
Ik twijfel nog op op te zeggen. Ben lid sinds 2013.
Laatste verhoging ben ik van 4k naar 1080p teruggegaan. Dat was met 1 extra lid even duur.

Nu is terug naar 720p geen optie omdat daar geen extra leden mogelijk zijn.

Ik neig naar compleet opzeggen...

8680 Wp, Panasonic Mono-bloc J-Generation WH-MDC07J3E5 1-fase 7kW. Heishamon v3.2.3 , NRflow *custom* , Home Assistant + " kamaradclimber / heishamon-homeassistant", Kaifa MA105 + Shelly PRo 3EM (120A), 3x Marstek 5,12kW v151, lilygo-modbus-485 HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Nu online
Ik heb Netflix 1080p HD sinds juni 2016. Ik zie het als mijn eigen thuisbioscoop met mijn 55-inch Full-HD OLED televisie. Nog steeds goedkoper dan naar de bioscoop te gaan

[ Voor 20% gewijzigd door Van der Berg op 17-05-2024 11:54 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Ah, hier heeft Netflix dus de tariefsverhoging voor nodig.. sportrechten wereldwijd. https://www.netflix-neder...wedstrijden-met-kerstmis/ heb zelf geen interesse in sport.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:10
Ik zit ook niet op sport te wachten, daar zijn andere streaming diensten voor. Op games zit Ik ook niet te wachten maar Ik betaal wel voor die rotzooi. Ik zou graag zien dat ze dat in aparte pakketten zouden aanbieden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik ben sinds 2016 lid met het standaard abonnement en ik blijf wel bij Netflix alleen ik ga naar het basis abonnement met 720p.

Vergeleken met HBO Max en Amazon Prime Video heeft Netflix niet de beste beeldkwaliteit dus ik ben benieuwd wat voor pixelbrei het gaat worden op mijn 55" 4k uhd tv.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mystic_Jack schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:26:
Ik ben sinds 2016 lid met het standaard abonnement en ik blijf wel bij Netflix alleen ik ga naar het basis abonnement met 720p.

Vergeleken met HBO Max en Amazon Prime Video heeft Netflix niet de beste beeldkwaliteit dus ik ben benieuwd wat voor pixelbrei het gaat worden op mijn 55" 4k uhd tv.
Wat is jouw bron dat Netflix van deze drie niet de beste beeldkwaliteit heeft? Mij is bekend dat Apple TV+ er bovenuit steekt, maar van de andere diensten weet ik het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:46:
[...]

Wat is jouw bron dat Netflix van deze drie niet de beste beeldkwaliteit heeft? Mij is bekend dat Apple TV+ er bovenuit steekt, maar van de andere diensten weet ik het niet.
Prime heeft beter beeld en geluid, vind ik.
Als je een 4k tv hebt kijk bijvoorbeeld eens naar
Clarkson's Farm bij Prime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Ah ok. Dus gewoon wat jouw ogen waarnemen. Niet een of andere bron of eigen metingen.
Clarkson’s Farm staat in mijn kijklijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Ah ok. Dus gewoon wat jouw ogen waarnemen. Niet een of andere bron of eigen metingen.
Inderdaad, dat is wat ik vind, totaal niet onderbouwd met onderzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:18:
[...]

Inderdaad, dat is wat ik vind, totaal niet onderbouwd met onderzoeken :)
Los van welke de beste beeldkwaliteit heeft, vind ik van Prime jammer dat ze op een iPad en Apple TV hun eigen interface gebruiken voor de video player. Netflix volgt de Apple standaard.
Verder vermaak ik me prima met Prime. Op dit moment meer dan Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:46:
[...]

Met mijn eigen ogen wanneer ik bijna met mijn neus op het tv scherm kijk.

Met Netflix zie ik duidelijk grote pixels rond gezichten bijvoorbeeld en met die andere twee niet.

Bijvoorbeeld Lord of the rings op HBO Max. Op dvd was het beeld al van hoge kwaliteit en dat zie je op HBO Max terug.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Deezers schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 14:23:
Ah, hier heeft Netflix dus de tariefsverhoging voor nodig.. sportrechten wereldwijd. https://www.netflix-neder...wedstrijden-met-kerstmis/ heb zelf geen interesse in sport.
American Football ziet niemand denk ik op te wachten hier. Het zou wel leuk zijn als ze F1 wedstrijden hadden.

[ Voor 50% gewijzigd door Marzman op 21-05-2024 12:21 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Arjantje72 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Dat viel me ook meteen op (toevallig ook met clarcksons farm want daarvoor heb ik het een maandje geprobeerd met prime) dat het beeld veel beter was. Zelfs op mijn oude 1080p Sony tv ziet het er een stuk beter uit dan netflix (ook op 1080).
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 19:13:
[...]

Mijn ogen ook, dat is al een tweede bron ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 21-05-2024 12:21 ]

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 16:49
Iemand hier Bodkin al gekeken?
Ik zit nu aan aflevering 3 en vind het best wel goed.
Beetje trager zoals de meeste Britse series en bij tijds best wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
Netflix heeft weer een verbetering voor de service hoor!

Nieuwe premiumfunctie: kijk meer content. Zal waarschijnlijk wel werken, maar ik zie Netflix dit ook wel proberen halverwege series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Marzman schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 11:36:
[...]

American Football ziet niemand denk ik op te wachten hier. Het zou wel leuk zijn als ze F1 wedstrijden hadden.
NFL… leuk! Het is al weer een hele tijd terug dat ik een aantal maanden in de VS (Texas) was en dan keken we altijd Monday Night Football, F1 kan ik al kijken via F1 TV. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:26:

Nieuwe premiumfunctie: kijk meer content. Zal waarschijnlijk wel werken, maar ik zie Netflix dit ook wel proberen halverwege series.
Tja, dat zat er wel in, net zoals betalen voor 'eerdere' toegang vast ook binnenkort komt, uiteraard in combinatie met het duurste abonnement. Uiteindelijk draait alles om maximaliseren van winst dus doe je er alles aan om het duurste abonnement zo aantrekkelijk mogelijk te maken, of eigenlijk de andere abonnementen steeds minder aantrekkelijk ;). Het advertentie abonnement zal binnenkort ook wel in Nederland komen, uiteraard tegen tegen het huidige tarief van Netflix basic na de prijsverhoging zodat niemand meer weet dat je eigenlijk gratis ads krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 05:12
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:26:

In de comments daar zie ik staan dat de maker juist zou hebben ge-eist dat hun content niet door reclame wordt onderbroken/niet op de reclame variant komt (en het dus niet op de reclame versie van het abbo bekeken kan worden).

Alsnog uber ruk natuurlijk, maar iets minder puur een netflix truc voor winstmaximalisatie dan.

Neemt niet weg dat ze het met elke aanpassing aantrekkelijker maken weer ouderwets de nieuwsgroepen ed af te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Welke shows dan? Disney en Amazon hebben ook content waar je extra voor moet betalen.

Lijkt me niet dat ze dat gaan doen met bestaande content. Ah, als ik de post hierboven lees gaat het om het abo met reclame en eisen van de makers van de content.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 22-05-2024 06:01 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:46
@Marzman Voor welke content van Disney moet je extra betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hcQd schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:45:
off topic, maar ze hebben zo af en toe redelijk nieuwe films die je eerder kunt kijken door ze te huren. Paar maand later komen ze dan alsnog gratis.
Al weet ik niet zeker of ze dat nog steeds doen, heb het al geruime tijd niet meer gezien geloof ik.

Wat betreft de missende content bij het reclame abonnement. Als ik het me goed herinner heeft Netflix dat ook altijd gewoon gecommuniceerd. Heb toen dat geïntroduceerd werd dat namelijk ook gelezen met de uitleg waarom erbij.

[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-05-2024 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hcQd schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:45:
Toen ik Disney had Mulan, geen idee waar je nu voor moet betalen.
ArthurMorgan schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 07:48:
[...]

off topic, maar ze hebben zo af en toe redelijk nieuwe films die je eerder kunt kijken door ze te huren. Paar maand later komen ze dan alsnog gratis.
Al weet ik niet zeker of ze dat nog steeds doen, heb het al geruime tijd niet meer gezien geloof ik.
Zou ook kunnen dat het een covid dingetje was bij Disney inderdaad omdat bioscopen niet altijd open waren.

[ Voor 50% gewijzigd door Marzman op 22-05-2024 07:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Nu online
Ik heb ook al een mailtje ontvangen met de verhoging naar €13,99 per maand. Ik vind het nog steeds dat het meevalt

[ Voor 21% gewijzigd door Van der Berg op 22-05-2024 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier ook een mailtje gehad dat wij met bijna €4 per maand omhoog gaan bij het Premium abonnement, wij gaan wel door want we delen het abonnement nog steeds met mijn bonusvader die een eigen extra account heeft aangemaakt toen het delen werd aangepakt!

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 22-05-2024 09:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Van der Berg schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:48:
Ik heb ook al een mailtje ontvangen met de verhoging naar €13,99 per maand. Ik vind het nog steeds dat het meevalt
€24-48 per jaar extra betalen voor letterlijk nul meerwaarde vind je geen probleem, terwijl jij ook degene was die maandenlang gedoucht heeft met een emmer koud water om een paar cent te besparen, toch? :+ Het is maar waar je prioriteiten liggen, I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Nu online
Hahn schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:55:
[...]

€24-48 per jaar extra betalen voor letterlijk nul meerwaarde vind je geen probleem, terwijl jij ook degene was die maandenlang gedoucht heeft met een emmer koud water om een paar cent te besparen, toch? :+ Het is maar waar je prioriteiten liggen, I guess :)
Er was een tijd dat er werd gevraagd om zoveel mogelijk te besparen op gas, op TV reclames en spotjes van de overheid. Met zijn alle kunnen we het. Ik deed toen inderdaad met emmer en warm water via de waterkoker :)

Inmiddels heb ik die tijd achter mij en douche ik weer gewoon onder de kraan

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 22-05-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

G_Dragon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 09:08:
Hier ook een mailtje gehad dat wij met bijna €4 per maand omhoog gaan bij het Premium abonnement, wij gaan wel door want we delen het abonnement nog steeds met mijn bonusvader die een eigen extra account heeft aangemaakt toen het delen werd aangepakt!
Je kan ook bij het middelste abonnement 1 extra account aanmaken. Lijkt me dus geen probleem als je een tier zakt? Of bedoelde je dat niet?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
OMD schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:56:
[...]

Je kan ook bij het middelste abonnement 1 extra account aanmaken. Lijkt me dus geen probleem als je een tier zakt? Of bedoelde je dat niet?
Nee het was mee een mededeling op de berichten dat mensen een mail hadden gehad, dat wij er nu ook een hebben gehad en €4 per maand meer gaan betalen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OMD

OMD

G_Dragon schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:01:
[...]

Nee het was mee een mededeling op de berichten dat mensen een mail hadden gehad, dat wij er nu ook een hebben gehad en €4 per maand meer gaan betalen.
Ah, duidelijk :)

Wij gaan ook gewoon meer betalen. Ik schijt er wel van maar ja, we gebruiken Netflix best wel vaak en als je dan heeeeel eerlijk bent dan is 2 tientjes in de maand natuurlijk niet zo duur.

Vroegah moest je films huren en dat kostte veel meer geld. We kunnen klagen over slechter wordende content (en daar ben ik het volledig mee eens) maar we kunnen ook kijken naar wat er wel wordt aangeboden en dat is voor mij nog steeds makkelijk 2 tientjes per maand waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
OMD schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 11:10:
[...]

Ah, duidelijk :)

Wij gaan ook gewoon meer betalen. Ik schijt er wel van maar ja, we gebruiken Netflix best wel vaak en als je dan heeeeel eerlijk bent dan is 2 tientjes in de maand natuurlijk niet zo duur.

Vroegah moest je films huren en dat kostte veel meer geld. We kunnen klagen over slechter wordende content (en daar ben ik het volledig mee eens) maar we kunnen ook kijken naar wat er wel wordt aangeboden en dat is voor mij nog steeds makkelijk 2 tientjes per maand waard.
Ja precies en zolang we nog 50/50 kunnen doen met mijn bonus vader, ondanks hij wel een extra account heeft moeten aanmaken (die hij ook voor eigen rekening neemt) scheelt het toch flink p.m. Want als dat wel wegvalt gaat Netflix bij ons direct de deur uit aangezien het kwa maandbedrag gewoon onbetaalbaar is geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Sex Education seizoen 4 af. En volgens mij komt er geen seizoen 5 meer en was dit het. Een behoorlijk teleurstellend einde van een hele leuke serie. Dit seizoen krijgt een 6, waar de eerste drie seizoenen een 8,5 krijgen.

-Edit-

Ik verhuis mijn feedback naar "Welke TV-serie heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 2]"

[ Voor 74% gewijzigd door Mog op 22-05-2024 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• breew
  • Laatst online: 13:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 12:45

Superkiwi

Hoi doei

Ik wil The Witcher s4 maar ik wil ook Henry Cavill.
Een goede reden voor mij om de serie aan de kant te leggen en weer eens verder te gaan met de boeken.
Wellicht dat ik s4 in de toekomst nog eens een keer opzet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

@RCBL

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-05-2024 23:59 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:54
WOOHOOO!!!! *O* *O* *O*

"I'm so excited and I just can't hide it!"

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:52

Wokschotel

Op 6 wielen

wiemelen schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:47:
Ik vind het een geweldige serie die meer aandacht verdient. Mooie combi tussen comedy, satire, beetje mystery, gezinsdrama, politie, thriller en mooie plaatjes en landschappen. Klinkt misschien wat veel maar ik vond hem veel beter te genieten dan de gemiddelde Harlan Coben verfilming met 37329 zijlijntjes en subplots.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Beste Tweakers,

Heb een vraag,

*knip*
Off-topic, zie de topic warning.

[ Voor 69% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2024 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:00
wiemelen schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:47:
Nu ook bij aflevering 3, tot nu toe wel leuk. Erg benieuwd waar het heen gaat.

Overigens ook een poging gedaan om The Kill Room te kijken. Maar ik kan het echt niet, m’n hersenen krijgen kortsluiting bij het horen van Nate. GTA heeft hem verpest, ik hoor alleen maar Wade en verwacht telkens een Trevor ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik heb Bodkin in een paar avonden gebinged. Verrassend leuk.
theduke1989 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 20:32:
Een familielid van mij is op vakantie in Turkije.
Check de Netflix-voorwaarden en je hebt je antwoord.

Ook, inkopper: na de eerste maand ga je met Turkse bankrekening / CC verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
F_J_K schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 21:36:

Check de Netflix-voorwaarden en je hebt je antwoord.

Ook, inkopper: na de eerste maand ga je met Turkse bankrekening / CC verlengen?
Ik wou eigenlijk voor een jaar aanschaffen meer niet. Dat gaat dus ook niet dan? Erg jammer..

Zal even op internet kijken naar de voorwaarden. Maar net zoals YouTube etc doet denk ik Netflix even hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:32
*knip*
Off-topic, zie de topic warning.

[ Voor 102% gewijzigd door tweakduke op 26-05-2024 00:30 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
En daar is ineens Gozilla Minus One op Netflix vandaag, in 4K met Atmos.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
loekf2 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 12:58:
En daar is ineens Gozilla Minus One op Netflix vandaag, in 4K met Atmos.
Ik wou net hetzelfde posten, dat is nog eens een aangename verrassing!!
Maanden te wachten tot hij te huur was (wat niet kwam) en zomaar ineens op netflix.

[ Voor 14% gewijzigd door PEBKAC op 01-06-2024 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123Ron
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-05 14:02
Hallo,

Een klant/kennis van mij woont in Brazilië en meldde mij dat Netflix daar goedkoper is.

Nu stelt hij voor om een abonnement voor mij af te sluiten, zodat ik dat in Nederland kan gebruiken.

Is dit mogelijk? Krijg ik dan dezelfde content te zien als met een Nederlands abonnement?

Ik lees dat je hiervoor een VPN moet gebruiken en dat ga ik dus niet doen.

Ik denk dat mijn vraag binnen de regels valt. Als dat niet zo is, mag deze verwijderd worden door een van de moderators.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groeten,

Ron
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over Netflix Nederland en België. Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is hier OFF TOPIC. Er mag wel gesproken worden over vanuit het buitenland toegang krijgen tot Netflix Nederland / België - dat wordt door Netflix gedoogd mits de gebruiker normaal gesproken woonachtig is in het land waarvan de content bekeken wordt. Het bespreken van andere zaken die de gebruikersovereenkomst van Netflix schenden is hier uitdrukkelijk niet toegestaan.

Via marktplaats/eBay kopen van kortingscodes voor Netflix is niet zonder risico en kan in strijd zijn met de EULA van Netflix. Discussies/vragen/opmerkingen over aanbieders van kortingscodes zijn off topic.