Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:22
The Fops schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:53:
Zijn er mensen met ervaring van een doch die de mop pad droogt en het verschil tussen warm en koud drogen hebben gemerkt? Ik twijfel of het de meerprijs waard is bij de verschillende roborock qrevo modellen..
Wat is het grote nadeel van de mop pad met koude lucht drogen? Maakt het langer herrie? Schimmels?
Ik heb alleen ervaring met koude lucht wassen + drogen. De droogtijd in de app is ingesteld op 6 uurtjes.
Nu staat de dock bij mij op een plek waar ik er geen last van heb maar het klinkt als een ventilator in de verte en is niet echt storend.

De dweilpads verwissel ik eens in de zoveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:53
Pff, ik blijf twijfelen tussen de Roborock QRevo 5SA (699); L40S Pro Ultra (699) of L40 Ultra AE (550).
L40 Ultra AE: iets lager
L40S Pro Ulta: hoger (kantje boord ok qua hoogte om onder de stoelen te geraken), uitschuisbare borstels & degelijke obstacle avoidance
QRevo 5SA: lager dan de L40S; maar minder qua camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:13
Hermod schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
Pff, ik blijf twijfelen tussen de Roborock QRevo 5SA (699); L40S Pro Ultra (699) of L40 Ultra AE (550).
L40S Pro Ulta: hoger (kantje boord ok qua hoogte om onder de stoelen te geraken), uitschuisbare borstels & degelijke obstacle avoidance
Voeg ook de Mova P50 Ultra en P50 Pro Ultra toe in je lijstje:p

https://www.amazon.nl/dp/B0DTJSFC1Z/

Ultra AE heeft geen extended brush, alleen extended mop.

Volgens mij is de 5SA en 5V1 dezelfde, maar bedoeld voor verschillende regio's.
Bij coolblue kost deze 599. Momenteel oos, maar restocked regelmatig.
https://www.coolblue.nl/p...17A1GDaDeYa1Hj3SmxvPZnFrI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:26
Hermod schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:06:
Ik heb zojuist de Ultra AE gekocht op amazon.de voor 535 eur. Mede vanwege de betere software en obstakel detectie ten opzichte van de Pro Ultra.

YouTube: Dreame L40s Ultra, Ultra AE, Ultra CE Review - ONE of these is GREAT

[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 07-10-2025 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:53
Boinkie schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:31:
[...]

Ik heb zojuist de Ultra AE gekocht op amazon.de voor 535 eur. Mede vanwege de betere software en obstakel detectie ten opzichte van de Pro Ultra.

YouTube: Dreame L40s Ultra, Ultra AE, Ultra CE Review - ONE of these is GREAT
De L40S Ultra AE is volgens mij hier niet beschikbaar (dewelke in de review staat)? enkel de L40 Ultra AE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Oekol schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 03:00:
Ik heb via roborock een kortingscode bij elkaar gedraaid op 't rad van fortuin. Is die 30 euro korting extra 't waard om daar te bestellen of vanwege garantie via amazon beter daar bestellen?
monica66 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:41:
Ik zou altijd bij Amazon kopen in verband met de garantie. Geen gedonder met reparatie ed. Het is de meerprijs i.m.o. echt waard.
Ik heb de mijne bij Roborock.de gekocht. Ik zie niet in waarom via Amazon beter zou zijn.
Dus ik zou voor de goedkoopste gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:18
Truus01 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:22:
[...]

[...]

Ik heb de mijne bij Roborock.de gekocht. Ik zie niet in waarom via Amazon beter zou zijn.
Dus ik zou voor de goedkoopste gaan.
Dat merk je pas als hij stuk gaat. Bjj Roborock moet hij ter reparatie worden opgestuurd en bij Amazon krijg je je geld terug. Ik weet wel waar mijn voorkeur naar uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoalaBear
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:56
Ik twijfel tussen de Dreame X50 Ultra(999), Narwal Flow(999), Saros 10R(1049) of de Mova Z60(1199).
Omdat Roborock al een tijdje bovenaan staat met veel reviews, denk ik toch die te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Momenteel nog in het bezig van een Roborock S7 en als hij moet gaan dweilen deppen wij op het dweil doekje altijd een beetje schoonmaakmiddel voor o.a. de geur.

Zit nu naar zo'n Saros 10R te kijken, doen jullie daar ook wat schoonmaakmiddel bij in dat waterreservoir of echt alleen water? Lijkt me namelijk zo onhygiënisch om alleen maar (verwarmd?) water te gebruiken.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:55
De saros 10r heeft een apart reservoir voor het schoonmaakmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik zit ook met een schuin oog naar een upgrade te kijken. Ik heb nu een Switchbot k10+ zonder dweilmogelijkheid maar stofzuigen doet in de basis verrassend goed voor zo'n klein apparaatje. We hebben nu een eiken houten vloer die geolied is. Zijn er meer mensen hier met zo'n vloer en werkt dat wel met een dweilrobot?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:59
renzo4000 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:12:
Ik zit ook met een schuin oog naar een upgrade te kijken. Ik heb nu een Switchbot k10+ zonder dweilmogelijkheid maar stofzuigen doet in de basis verrassend goed voor zo'n klein apparaatje. We hebben nu een eiken houten vloer die geolied is. Zijn er meer mensen hier met zo'n vloer en werkt dat wel met een dweilrobot?
Wij hebben dezelfde vloer. Een RoborockS7 werkt eigenlijk niet met dweilen, krijg allemaal strepen. Kijk nu dus naar een model met roterende moppads in de hoop dat dat wel werkt, maar ben ook benieuwd met ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

monica66 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:41:
[...]

Ik zou altijd bij Amazon kopen in verband met de garantie. Geen gedonder met reparatie ed. Het is de meerprijs i.m.o. echt waard.
Top! Heb hem besteld via Amazon en komt morgen binnen. Kan niet wachten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Dus dan komt die morgen binnen... Ben zelf eerst in België en dus laat thuis. Stel je voor dat het al donker is, kan ik er dan mee spelen en instellen? Of is het handiger om hem te laten scannen en rondrijden als het overdag is met licht?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:35
Oekol schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:35:
[...]

Top! Heb hem besteld via Amazon en komt morgen binnen. Kan niet wachten.
Wat is het geworden? De Saros 10R?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:01
Saros 10R besteld via CoolBlue (1099, iets duurder dan op Amazon). Heel nieuwsgierig, eerste robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Kevinns schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:59:
[...]

Wat is het geworden? De Saros 10R?
Jep de Saros 10R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

rvdlaar schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:01:
Saros 10R besteld via CoolBlue (1099, iets duurder dan op Amazon). Heel nieuwsgierig, eerste robot.
Coolblue heeft alleen de Saros 10 ipv de 10R toch? Die 10 is heel wat 'slechter' dan de 10R.

Edit: net ff gecheckt en ze hebben inderdaad alleen de 10. Dat is eerlijk gezegd niet een al te beste deal. Sowieso snap ik al niet dat je 50 euro meer wilt betalen terwijl je ook snel kan verdienen door bij Amazon te kopen?

[ Voor 27% gewijzigd door Oekol op 07-10-2025 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfidder
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Allemachtig wat is dat lastig, als je voor de eerste keer een robotstofzuiger wil aanschaffen... zoveel merken, modellen, reviews, etc.

Ik wil voor een topmodel gaan en sta voor de keuze:
- DREAME L50 Pro Ultra (Amazon.nl €849)
- Roborock Saros 10R (Amazon.nl €1049)

Welke zouden jullie kiezen en waarom? Of helemaal niet deze 2, maar een ander merk/model?
Robot moet alles goed kunnen (stofzuigen, dweilen, over deurdrempels, onder kasten/banken ( 9 cm), 2 tapijten, 2 verdiepingen, etc.).
Pagina: 1 ... 62 63 Laatste