Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holi-Day
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:33
99ruud99 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:01:
@Holi-Day ik kijk met je mee want ben ook op zoek, beloven we elkaar hier te posten als leuke aanbieding langs komt? (Tip; vink topic volgen aan, linksboven in).

Er zijn robots die drempel van 6 cm aan kunnen. Hoe hoog is jouw drempel?
Zeker, als ik goeie deal zie meld ik het hier (hoop anderen ook).
Kreeg al wel de volgende mail: Roborock S7 Max Ultra Zwart beschikbaar voor € 619,- bij Bol Plaza.

De drempel voor onze badkamer is 12 cm dus dat gaat em niet worden met de robot.

Dank voor de tips over Pepper en Mydealz, ken ik niet dus zal daar even kijken en alerts instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40

de Peer

under peer review

Holi-Day schreef op maandag 5 mei 2025 @ 10:56:

Ik lees dat hier ook wel bij Amazon besteld wordt, nog nooit gedaan. Zou ik best spannend vinden voor zo’n dure uitgave. Hoe zit het met problemen, garanties etc.
Nog nooit bij de grootste webshop besteld!?
als je dat spannend vindt dan zou je met je creditcard met aankoopverzekering kunnen betalen.

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holi-Day
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 22:33
de Peer schreef op maandag 5 mei 2025 @ 12:33:
[...]

Nog nooit bij de grootste webshop besteld!?
als je dat spannend vindt dan zou je met je creditcard met aankoopverzekering kunnen betalen.
Nee dus! :)
Wel veel bij Bol.com maar nog nooit bij Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:26

amphora

Websites & Fotografie

Sinds vandaag eigenaar van een Dreame L10s Gen 2 met alleen laadstation (geen pro/ultra fancy base, geen plek voor, alleen lader past precies onder een kastje). Eerste indruk top, echter kwam ik via de app in de webshop voor accessoires en alle onderdelen (extra dweiltjes, borsteltjes etc) met korting maar uitverkocht. Is dit tijdelijk, of heb ik gewoon een model gekocht wat er uit gaat en ze hebben net alle accessoires tegen dump prijzen uitverkocht?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
amphora schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:20:
Sinds vandaag eigenaar van een Dreame L10s Gen 2 met alleen laadstation (geen pro/ultra fancy base, geen plek voor, alleen lader past precies onder een kastje). Eerste indruk top, echter kwam ik via de app in de webshop voor accessoires en alle onderdelen (extra dweiltjes, borsteltjes etc) met korting maar uitverkocht. Is dit tijdelijk, of heb ik gewoon een model gekocht wat er uit gaat en ze hebben net alle accessoires tegen dump prijzen uitverkocht?
Gewoon bij AliExpress bestellen, veel voordeliger en is óf origineel of het is nagenoeg hetzelfde.

Veel plezier met je Dreame, goede keuze!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
Wellicht iemand een idee, heb de Roborock Qrevo Pro nu een maand of 5 in gebruik. Het valt mij op dat een van de dweiltjes lichtjes contact maakt met de vloer bij stofzuigen. Gevolg is ook dat wanneer een tapijt opgereden moet worden het omhoog rijden erg lang duurt. Dweiltje blokkeert dat.

Heb de armen al eraf gehaald, maar daar is niets aan te zien. Moet wel beide dweiltjes vervangen, maar lijkt mij niet direct de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:26

amphora

Websites & Fotografie

THE_BASE schreef op maandag 5 mei 2025 @ 18:34:
[...]

Gewoon bij AliExpress bestellen, veel voordeliger en is óf origineel of het is nagenoeg hetzelfde.

Veel plezier met je Dreame, goede keuze!
Dank! Nog een vraagje. Schoonmaakmiddel. In de handleiding staat dat er alleen water in het reservoir mag maar Dreame verkoopt zelf ook een middel? Of is dat alleen voor modellen met groot renigingsstation?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
amphora schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:47:
[...]

Dank! Nog een vraagje. Schoonmaakmiddel. In de handleiding staat dat er alleen water in het reservoir mag maar Dreame verkoopt zelf ook een middel? Of is dat alleen voor modellen met groot renigingsstation?
Volgens mij gooi je dat inderdaad in het station. In de kleine reservoirtjes van de robot mag alleen water.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:42
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door monica66 op 06-05-2025 07:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-05 09:31
amphora schreef op maandag 5 mei 2025 @ 23:47:
Ik las toevallig ook nog dit: https://www.reddit.com/r/.../mopping_with_soap_q5_pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-05 09:31
Truus01 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:19:
Even voor mijn bevestiging. Klopt het dat er geen verschil is tussen de Roborock Q5 Max+ en de Pro+, buiten dat de Pro+ een intern watertankje heeft van 180ml?
Want de Pro+ is te koop via Roborock.de voor €285 (incl. 5% korting en verzending naar NL). Terwijl de Max+ alleen te koop is bij Mediamarkt.de voor €249, geen verzending naar NL.
(In NL is de Max+ te koop bij Reichelt, dat was voor €257, meen ik, maar nu voor €405...)
Of zit er nog een ander verschil in?

Een 'upgrade' naar dweilmogelijkheid voor €36 incl thuisbezorgd, lijkt me wel OK.
Wat denken jullie?
Ik heb 'm besteld. Beetje in een opwelling, maar zal vast goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:20

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iemand een idee hoe je bij de Xiaomi X20+ de standaard reinigingsmodus definitief kan instellen?

Wij willen altijd dat hij stofzuigt + dweilt. Dit stel ik elke keer in onder Standard mode:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhy-AXcWdwsMPQ63zsPy6LfQdQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBzkTDOWA69Q2skSYZfWLEC2.jpg?f=fotoalbum_large

Maar een dag later staat hij altijd weer op alleen Vacuuming.

Dit is extra irritant omdat we de app helemaal niet willen gebruiken om de robot te starten. Het liefst drukken we gewoon fysiek op het aanknopje op de robot zelf als we denken dat het een handig moment is om 'm aan het werk te zetten.

We willen dus dit:
  1. Druk op robot: hij start met stofzuigen en dweilen
*O*

Maar we hebben nu dit:
  1. Pak telefoon
  2. Unlock telefoon
  3. Open Xiaomi-app
  4. Kies juiste robot
  5. Verander modus naar Vacuuming and mopping
  6. Klik op start cleanup
:z

Hoe fix ik dit? Er staat verder niets ingesteld qua scenes of automations in de Xiaomi-app die voor problemen kunnen zorgen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeRDG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:45
Gizz schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 09:19:
Hoe fix ik dit? Er staat verder niets ingesteld qua scenes of automations in de Xiaomi-app die voor problemen kunnen zorgen.
Welke firmware versie heb je? Want bij mij (firmware versie 4.3.9_1083) wordt deze setting gewoon vastgehouden...
Pagina: 1 ... 53 54 Laatste