drfruit schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:16:
@
carolien89
Ik had hoge verwachtingen van de Q Revo Curve, maar de reviews van Jamie Andrews en SmartHomeTV vallen tegen. Als je dan toch wat meer wilt dan de Revo S, waarom niet naar de Revo Pro kijken? Dat is volgens de meeste reviewers de optimale keuze in het Revo aanbod.
Ik heb hem voor ca. € 650 gekocht, maar nu is hij weer wat duurder. Wellicht komt die prijs weer terug bij een volgende gelegenheid.
Is die van Jamie Andrews inmiddels erop? Ik had op YouTube alleen nog de first look ervan gevonden. Zo nog eens kijken!
Ik zat inderdaad net ook naar de Pro te kijken, dat scheelt zo'n €130 nu. Op de Duitse roborock site kom ik met 5% rabatt nu tot €551 voor de S en €683 voor de Pro. Dat verschil vind ik inderdaad nog wel te doen. En er is vast iemand met een 8% referral code, dan kom je op €532 en €661 (nu nog niet nodig, maar als ik m daar echt wil gaan bestellen meld ik me hier zeker!).
Bestel wel liever via Amazon eigenlijk ivm makkelijker terugsturen als toch niet bevalt, maar daar zitten ze op €650 en €850, dat verschil is wel erg groot. Misschien wacht ik op Black Friday, dan is er vast ook een mooie deal ergens.
Hebben overigens mensen hier ervaring met bestellen via de Duitse roborock site? Ik zag dat terugsturen daar wel ook kan, maar als mijn Duits nog goed genoeg is dan is dat wel op eigen kosten. Iemand enig idee hoe het zit met garantie? Praktisch gezien bedoel ik dan. Al zal dat bij Amazon natuurlijk ook neerkomen op opsturen, dus dat verschilt misschien niet zo.
[
Voor 12% gewijzigd door
carolien89 op 15-09-2024 21:01
]