Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Oh dat is inderdaad belangrijk heb zelf laminaat

Heb wel ingesteld om minder water te gebruiken maar mischien dat 3x per week dan teveel van het goede is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Splitinfinitive schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:57:
Inmiddels rijd de roborock rond en tot nu toe lijkt die het goed te doen. Maakt mij weer wat luier 😂

Hoevaak is dweilen eigenlijk normaal heb nu 3x per week ingesteld. Maar weet niet of dat teveel of niet genoeg is. Ik deed zelf meestal 2x per week. Wat houden jullie aan?
Hier 2 keer in de week, Maandag en Vrijdag het hele huis, kleine meid rond lopen en geen schoenen aan. Vlekken ruimen we zelf op en extra dweilen naar behoefte (keramische tegels & laminaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljordi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Zojuist de Robotock Revo besteld op Amazone.
Zit nu nog even te genieten van vakantie, maar zodra ik thuis kom het apparaat instellen en aan het werk zetten.
Hebben jullie nog tips? Word mijn eerste robotstofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
nljordi schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:53:
Zojuist de Robotock Revo besteld op Amazone.
Zit nu nog even te genieten van vakantie, maar zodra ik thuis kom het apparaat instellen en aan het werk zetten.
Hebben jullie nog tips? Word mijn eerste robotstofzuiger.
Heb ook de Revo en bevalt goed (heb eerder al meerdere robotstofzuigers gehad, maar nu 1 met betere dweilfunctie)

Tip voor reinigingsmiddel in water tank.
Ik zou (ga de volgende keer) de roborock eigen middel halen (Omo), heb mij verkeken op de verhoudingen namelijk en met deze kan je naar mijn inziens best lang mee.
Heb nu deze, maar daar kan je maar een keer of 10 mee.

Zoals hier net iets eerder in dit topic laat ik hem 4x per week dweilen (kan minder, maar waarom zou ik als het automatisch gaat).
Ik laat hem eerst alles stofzuigen en dan pas alles dweilen (kan je instellen bij 'My routines').
Bij mij draait alles 's nachts dus dat hij er 2x zolang over doet vind ik geen probleem.

De overige 3 dagen stofzuigt hij alleen de boel.

Tja, en verder denk ik een beetje spelen met de app en kijken welke instellingen bij je passen.
Als je een vloerkleed hebt dan kan je kiezen deze altijd eerst te laten zuigen (kan handig zijn).
Je kan ook aangeven dat het per kamer moet gebeuren en zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:09
De Q-Revo staat nu voor €600 op Amazon (na een voucher). Ik wacht Prime dag nog even af volgende week.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 21:13
Bij Eufy lopen momenteel verschillende acties, waarvan ik jullie de volgende niet wil weerhouden: over 5 dagen krijg je de Eufy L60 inclusief leegstation en 6 stofzuigerzakken voor maximaal 174 (kan ook minder zijn)! De L60 SES is de nieuwe budgetking volgens vacuum wars!

Hoe kom je tot deze prijs: koop een waardebon van 320 euro voor 200 euro. Er zijn er 20 per dag beschikbaar hier. Bij het afrekenen heeft deze bon een waarde van 280 euro. De overige 40 euro wordt in 2 termijnen als cashback uitgekeerd. De uiteindelijke prijs van de L60 is nog niet bekend maar zal maximaal 294 bedragen (zie onder het kopje exclusieve ledenbesparingen iets lager op de pagina). Na aftrek van 280 euro waardebontegoed moet je nog 14 bijbetalen, in totaal dus 214.

Omdat je ook nog 2x20 euro cashback krijgt is de uiteindelijk prijs voor een als zeer goed gewaardeerde robotstofzuiger inclusief leegstation en reservezakken dan maximaal 174. Onverslaanbaar naar mijn mening! Let wel op: qua dweilen stelt het natuurlijk niks voor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door derhenno op 11-07-2024 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljordi
stimpyrulez schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:08:
[...]

Heb ook de Revo en bevalt goed (heb eerder al meerdere robotstofzuigers gehad, maar nu 1 met betere dweilfunctie)

Ik zou (ga de volgende keer) de roborock eigen middel halen (Omo), heb mij verkeken op de verhoudingen namelijk en met deze kan je naar mijn inziens best lang mee.

Zoals hier net iets eerder in dit topic laat ik hem 4x per week dweilen (kan minder, maar waarom zou ik als het automatisch gaat).
Ik laat hem eerst alles stofzuigen en dan pas alles dweilen (kan je instellen bij 'My routines').
Bij mij draait alles 's nachts dus dat hij er 2x zolang over doet vind ik geen probleem.

Tja, en verder denk ik een beetje spelen met de app en kijken welke instellingen bij je passen.
Als je een vloerkleed hebt dan kan je kiezen deze altijd eerst te laten zuigen (kan handig zijn).
Super bedankt voor het uitgebreide antwoord.
Qua reinigingsmiddel moet ik me even goed inlezen. Want ik zit in de verkoop badkamers etc. En daar hebben we voor keramische tegels een middel die uitmuntend werkt met dweilen! Een concentraat dus ik ga informeren of dit een mogelijkheid is om toe te passen.

Mijn benedenvloer is overal keramisch dus geen kleden etc. Ik zal de app als de robo is geïnstalleerd even grondig door snuffelen met alle mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11-2024
Reaper.JA2 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:37:
De Q-Revo staat nu voor €600 op Amazon (na een voucher). Ik wacht Prime dag nog even af volgende week.
Ja ik ook! Zit het steeds in de gaten te houden. Afhankelijk van de korting dan wordt het evt. een Pro of MaxV (als die beschikbaar komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

stimpyrulez schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:08:
[...]

Ik heb nu woldo floorcleaner maar die schuimt enorm bij de aangeraden dosering dus ik ga zelf voor de OMO de volgende keer. Die woldo lijkt veel op die wat je linkt. Ik probeer nu eerst met een lagere dosering. En kijk of die dan minder schuimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Reaper.JA2 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:37:
Zou er nog meer afgaan op prime day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:09
Matuna schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Hoop het eigenlijk wel. De Q-revo begon in 2023 eerst op €650, toen ging de standaard prijs omhoog naar 800/850. Ondertussen zijn er nieuwe modellen bij gekomen, dus lijkt me niet meer dan logisch dat de prijs (een keer) omlaag gaat. En Prime Day zou een mooie aanleiding zijn.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Matuna schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 12:54:
[...]

Dat weet helemaal niemand helaas. Over 5 dagen weet je het antwoord :D De verkoper van Q Revo's is Roborock EU zelf en die zal over het algemeen minder stunten dan Amazon zelf doet als verkoper. ik _GOK_ dat ze op de prime days de coupon weghalen en de prijs gewoon €600 maken, een nep Prime Day aanbieding dus. Maar dat is echt een gok. Wellicht dat ze toch nog gaan zakken naar €550 of €575? Er zijn nu immers ook een Q Revo S en Q Revo Master naast gekomen, dus er zou ruimte moeten zijn tot zakken.

De Q Revo S kost nu ook €620, ook geen verkeerde aanbieding.

Persoonlijk zou ik een Amazon aankoop even uitstellen tot 16 en 17 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
stin00 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:12:
[...]

Dat weet helemaal niemand helaas. Over 5 dagen weet je het antwoord :D De verkoper van Q Revo's is Roborock EU zelf en die zal over het algemeen minder stunten dan Amazon zelf doet als verkoper. ik _GOK_ dat ze op de prime days de coupon weghalen en de prijs gewoon €600 maken, een nep Prime Day aanbieding dus. Maar dat is echt een gok. Wellicht dat ze toch nog gaan zakken naar €550 of €575? Er zijn nu immers ook een Q Revo S en Q Revo Master naast gekomen, dus er zou ruimte moeten zijn tot zakken.

Dacht ik ook, dinsdag zullen we het zien :) De prijs van de Q Revo S in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-08 17:40
derhenno schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 09:43:
Bij Eufy lopen momenteel verschillende acties, waarvan ik jullie de volgende niet wil weerhouden: over 5 dagen krijg je de Eufy L60 inclusief leegstation en 6 stofzuigerzakken voor maximaal 174 (kan ook minder zijn)! De L60 SES is de nieuwe budgetking volgens vacuum wars!

Hoe kom je tot deze prijs: koop een waardebon van 320 euro voor 200 euro. Er zijn er 20 per dag beschikbaar hier. Bij het afrekenen heeft deze bon een waarde van 280 euro. De overige 40 euro wordt in 2 termijnen als cashback uitgekeerd. De uiteindelijke prijs van de L60 is nog niet bekend maar zal maximaal 294 bedragen (zie onder het kopje exclusieve ledenbesparingen iets lager op de pagina). Na aftrek van 280 euro waardebontegoed moet je nog 14 bijbetalen, in totaal dus 214.

Omdat je ook nog 2x20 euro cashback krijgt is de uiteindelijk prijs voor een als zeer goed gewaardeerde robotstofzuiger inclusief leegstation en reservezakken dan maximaal 174. Onverslaanbaar naar mijn mening! Let wel op: qua dweilen stelt het natuurlijk niks voor ;)
€174 is natuurlijk wel een hele interessante prijs...
Jammer dat de einddatum van de cadeaukaarten-actie net de 14e is, niet wetende wat er met de Prime Days (aan andere modellen) nog meer voorbij gaat komen....
Keuzes keuzes keuzes.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Kwandoerie schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:15:
[...]

€174 is natuurlijk wel een hele interessante prijs...
Jammer dat de einddatum van de cadeaukaarten-actie net de 14e is, niet wetende wat er met de Prime Days (aan andere modellen) nog meer voorbij gaat komen....
Keuzes keuzes keuzes.... >:)
You are correct! Maar als ik eerlijk ben: het beste van het beste (fatsoenlijke objectherkenning en eventueel dweilen)\ vind ik, zelfs in de aanbieding, te duur. Een robotstofzuiger die doet stofzuigen, automatisch legen en no go-zones heeft (hoef ik obstakels niet op te rapen) is voor mij meer dan genoeg en dat voor maximaal 174 is 8)7. Heb de bon al gekocht dus deze gaat het sowieso worden. Succes met het maken van een keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rur01
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-04 07:30
stin00 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:12:
[...]

Op de link voor de Revo Q S krijg ik nog 799 euro te zien, ook geen coupon te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
rur01 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:52:
[...]

Op de link voor de Revo Q S krijg ik nog 799 euro te zien, ook geen coupon te zien?
Inloggen? Ik zie wel het vinkje met coupon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matuna
derhenno schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 14:26:
[...]

You are correct! Maar als ik eerlijk ben: het beste van het beste (fatsoenlijke objectherkenning en eventueel dweilen)\ vind ik, zelfs in de aanbieding, te duur. Een robotstofzuiger die doet stofzuigen, automatisch legen en no go-zones heeft (hoef ik obstakels niet op te rapen) is voor mij meer dan genoeg en dat voor maximaal 174 is 8)7. Heb de bon al gekocht dus deze gaat het sowieso worden. Succes met het maken van een keuze!
Ow dat maakt het wel heel interessant €174.. :9
Is dan wel een 3de stofzuiger in huis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Op Reddit las ik dat de prime prijzen voor America al bekend zijn van roborock

De q Revo was 600 dollar daar maar dat is volgens mij zonder belasting. Als ik dit omreken kom ik op ongeveer 660 euro inclusief belasting

Maar gezien ie in duutsland al voor 620 wordt verkocht gaan ze mischien de prijs in us matchen. Is koffie dik kijken Tho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 20:58
De duitse prijzen zijn bekend van roborock.
Helaas is het regio locked. En wordt het niet verzonden naar NL
https://testsiegertv.com/prime-day-2024-roborock-angebote/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rur01
Jammer zeg dat ze niet naar NL sturen. Zou misschien wel hier dezelfde prijzen met prime day. Wilde eerst de Revo Q S halen, nu toch weer aan het kijken naar het de Revo pro ivm de uitstekende arm en warme dweilreiniging.

Even korte samenvatting (Chat GPT ...) van de duitse site voor luie lezers ...

Roborock Qrevo Master (1.099€): Beste dweilfunctie, 98% reinigingsprestatie op tapijt, eenvoudig onderhoud, automatische reiniging van stationbodem.

Roborock S8 MaxV Ultra (1.299€): Hogere materiaalkwaliteit, betere camera-objectherkenning, compact station met heetwaterreiniging en drogen.

Roborock Qrevo Pro (699€): Lagere prijs, goede reinigingsresultaten (99%), geen spraakassistent, lagere bouwhoogte, geen uitschuifbare zijborstel.

Roborock Qrevo S (629€): Verbeterde zuigkracht, koudwaterreiniging, geen uitschuifbare dweilpad en zijborstel, goedkopere versie beschikbaar (579€).

Roborock S8 Pro Ultra (949€): Vorig jaar’s vlaggenschip, hogere prijs, geen effectieve kantreiniging, zelfreiniging met koud water.

Blijft lastig maar dan lijkt mij de pro de beste deal. Nu op Amazon met coupon 760 euro ipv de duitse actie 699 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puitv
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-09 17:21
Mooie samenvatting

Ik zit te twijfelen tussen een Roborock Qrevo Pro en Roborock Qrevo S. Want ik wil geen rijdende camera in huis.

Ook kijk ik nog naar de Ecovacs Deebot T30s, die komt erg goed uit reviews maar de app schijnt niet zo goed te zijn, maar deze heeft wel betere object herkenning als de Qrevo Pro en S. Ecovacs Deebot T30s is alleen nergens in NL te vinden (behalve een combo pack). Bij amazon duitsland wel: https://www.amazon.de/T30S-OMNI-WHITE/dp/B0D2KHP94M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_82
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-09 19:03
karakedi schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 15:02:
De duitse prijzen zijn bekend van roborock.
Helaas is het regio locked. En wordt het niet verzonden naar NL
https://testsiegertv.com/prime-day-2024-roborock-angebote/
Eerder deze week via ebay/mediamarkt gekocht voor 569.99 en bij een kennis in Duitsland laten afleveren. Prijs is nu 599.99 met dezelfde actie :?
https://www.idealo.de/pre...evo-s-white-roborock.html

14.4kWp, Loria Duo 6010, VWTW, DWTW, full-electric, MY RWD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Birdie91
Mediamarkt duitsland heeft de Qrevo S nu voor 551,-!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6Px6me_qjE2GUAZapA8kxjSwm8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XNClipDw8WBHZQmTAKpkGFpW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Birdie91 op 12-07-2024 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 20:25
Sinds een jaartje gebruiken we naar volle tevredenheid een Roborock S7 MaxV Ultra maar sinds een week wilt hij niet meer terug naar zijn station.
Als ik hem handmatig erop zet, leeg maken, opladen etc. werkt allemaal maar als ie er na een taak terug op wilt of om de dweil te wassen blijft ie op een halve meter afstand van het dock staan.

Error 23; clean the dock location beacon

Uiteraard alle sensoren schoongemaakt, ook de locatie op het dock waar deze IR sensor ergens zou moeten zitten.
Dock verplaatst, nieuwe maps laten maken, andere ruimte geprobeerd, alles met hetzelfde resultaat...

Mensen die ervaring hiermee hebben?

De Roborock is op 6-6-23 gekocht bij Amazon dus net iets meer dan een jaartje oud (en dus waarschijnlijk net buiten garantie?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
Waarom zou je denken dat er maar een jaar garantie op zit? Wat kost dat ding? +/- 1000 euro?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
Webgnome schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:45:
Waarom zou je denken dat er maar een jaar garantie op zit? Wat kost dat ding? +/- 1000 euro?
Hij was toen iets boven de €1000 idd.

Op de Roborock website vermelden ze 1 jaar die enkel geldig is als je via de Officiële Amazon US store hebt gekocht, ondanks dat het de global website is ipv de US dus lijkt me niet goed gelokaliseerd die website.
EU recht is immers 2 jaar als ik het goed heb.

Via Amazon NL kan ik geen retour aanmelden en linken ze me door naar de Roborock support site en inmiddels contact gehad met de Roborock support afdeling welke me weer terug verwijzen naar de verkopende partij.
Zal zeker terug gaan naar Amazon en via de chat proberen een medewerker te spreken.

Maar is het een common issue met deze dingen, dat vraag ik me voor af?
Heb er wel e.e.a. op gevonden via Google en kom een paar Reddit posts tegen waar ze melden dat er water/vocht op het IR PCB zit omdat deze direct naar de vulaansluiting van het station zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 12-09 14:39
Birdie91 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 07:55:

[Afbeelding]
weet niet of je het lijstje zelf hebt gemaakt, maar een verschil tussen de 'q revo' en 'q revo S' is ook wel dat de watertanks van de S kleiner zijn (denk dat je vaker moet bijvullen/legen dan).
Voordeel is dan denk ik wel weer dat de docking ook iets kleiner is.

you get some, you loose some...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:22
Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:05:
[...]

Hij was toen iets boven de €1000 idd.

Op de Roborock website vermelden ze 1 jaar die enkel geldig is als je via de Officiële Amazon US store hebt gekocht, ondanks dat het de global website is ipv de US dus lijkt me niet goed gelokaliseerd die website.
EU recht is immers 2 jaar als ik het goed heb.

Via Amazon NL kan ik geen retour aanmelden en linken ze me door naar de Roborock support site en inmiddels contact gehad met de Roborock support afdeling welke me weer terug verwijzen naar de verkopende partij.
Zal zeker terug gaan naar Amazon en via de chat proberen een medewerker te spreken.

Maar is het een common issue met deze dingen, dat vraag ik me voor af?
Heb er wel e.e.a. op gevonden via Google en kom een paar Reddit posts tegen waar ze melden dat er water/vocht op het IR PCB zit omdat deze direct naar de vulaansluiting van het station zit?
Ik heb net vorige week ook een Roborock teruggestuurd naar Amazon. In eerste instantie verwijst Amazon je door naar Roborock. Van Roborock kreeg ik een lijst met punten die ik moest proberen om het probleem op te lossen, daarna was de conclusie vanuit Roborock dat de stofzuiger inderdaad stuk was en dat ik terug naar Amazon moest gaan voor de verdere afhandeling.

Dit gemeld bij Amazon en mocht deze, zonder verder bewijs, terugsturen. Het betrof een S7, dus ik kon geen vervangend model krijgen en heb het gehele aankoopbedrag terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Splitinfinitive schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 11:01:
[...]

Ik heb nu woldo floorcleaner maar die schuimt enorm bij de aangeraden dosering dus ik ga zelf voor de OMO de volgende keer. Die woldo lijkt veel op die wat je linkt. Ik probeer nu eerst met een lagere dosering. En kijk of die dan minder schuimt
Wat vreemd, ik gebruik die van Woldo ook sinds een jaar of 2 maar heb nog nooit gezien dat hij hiermee schuimt, zelfs niet een klein beetje. Ik gebruik het in een Deebot N8. Ik gebruik ongeveer 12ml op een capaciteit van 240ml.

Ik vindt de cleaner van Woldo juist een aanrader, ruikt heerlijk fris!

[ Voor 4% gewijzigd door JunkO op 12-07-2024 09:13 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
helpme schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:12:
[...]

Ik heb net vorige week ook een Roborock teruggestuurd naar Amazon. In eerste instantie verwijst Amazon je door naar Roborock. Van Roborock kreeg ik een lijst met punten die ik moest proberen om het probleem op te lossen, daarna was de conclusie vanuit Roborock dat de stofzuiger inderdaad stuk was en dat ik terug naar Amazon moest gaan voor de verdere afhandeling.

Dit gemeld bij Amazon en mocht deze, zonder verder bewijs, terugsturen. Het betrof een S7, dus ik kon geen vervangend model krijgen en heb het gehele aankoopbedrag terug gekregen.
Thanks, dan zal ik Amazon ook eens via de chat contacten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birdie91
stimpyrulez schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:11:
[...]

weet niet of je het lijstje zelf hebt gemaakt, maar een verschil tussen de 'q revo' en 'q revo S' is ook wel dat de watertanks van de S kleiner zijn (denk dat je vaker moet bijvullen/legen dan).
Voordeel is dan denk ik wel weer dat de docking ook iets kleiner is.

you get some, you loose some...
Ja heb het idd zelf gemaakt met de dingen die ik belangrijk vond in de keuze. Ik weet van de kleinere tank en bijv. ook van de 2 rollers in de master, maar dat zijn voor mij geen deal breakers om een type wel/niet te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:21:
[...]

Thanks, dan zal ik Amazon ook eens via de chat contacten.
Update; 'Rocky' mag retour naar Amazon en we krijgen het volledige aankoopbedrag terug, we zullen hem missen, was toch een onderdeel van het gezin :P

Maar nu voor alternatieven, welke goede zijn er met een basisstation die ook schoon/vuil water doen etc.?
Toen we de S7 MaxV Ultra kochten heb ik deze bewust verkozen boven de S8 Pro Ultra na diverse reviews en vergelijkingen gelezen te hebben maar zie dat deze ook weer vervangen is voor de S8 Max en Maxv Ultra heeft of zijn er andere alternatieven die ik zeker moet bekijken van andere merken?

[ Voor 12% gewijzigd door Peule_P op 12-07-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Birdie91 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 07:55:

[Afbeelding]
Ah jammer heb hem net te vroeg gekocht zie ik had ik maar 2 dagen gewacht.

Ach ja 🙂‍↕️ ben er wel al blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

JunkO schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 09:12:
[...]

Wat vreemd, ik gebruik die van Woldo ook sinds een jaar of 2 maar heb nog nooit gezien dat hij hiermee schuimt, zelfs niet een klein beetje. Ik gebruik het in een Deebot N8. Ik gebruik ongeveer 12ml op een capaciteit van 240ml.

Ik vindt de cleaner van Woldo juist een aanrader, ruikt heerlijk fris!
Ik heb hem met de Revo s en hij schuimt enorm op het Dock. Tijdens de zelf clean. Als ik kijk op Reddit ben ik niet de enige ik had de verhouding aangehouden van woldo maar veel zeggen als je de helft aanhoud dat het nog steeds goed werkt maar veel minder schuimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terror-oehoe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-09 09:12
Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 08:33:
Sinds een jaartje gebruiken we naar volle tevredenheid een Roborock S7 MaxV Ultra maar sinds een week wilt hij niet meer terug naar zijn station.
Als ik hem handmatig erop zet, leeg maken, opladen etc. werkt allemaal maar als ie er na een taak terug op wilt of om de dweil te wassen blijft ie op een halve meter afstand van het dock staan.

Error 23; clean the dock location beacon

Uiteraard alle sensoren schoongemaakt, ook de locatie op het dock waar deze IR sensor ergens zou moeten zitten. Dock verplaatst, nieuwe maps laten maken, andere ruimte geprobeerd, alles met hetzelfde resultaat...

Mensen die ervaring hiermee hebben?
Ik gebruik het reinigingsmiddel van Woldo en deze schuimt aanzienlijk! Hierdoor waren de contactjes van mijn Qrevo en het dock steeds 'vervuild' (opgedroogd water/zeep) + mogelijk ook de IR sensor. Daardoor stond hij geregeld met een error voor het dock. Met een droge doek alles goed oppoetsen was dan de oplossing.
Momenteel gebruik ik (veel) minder dan op de verpakking voorgeschreven staat en is dit probleem verholpen. Nu ben ik op zoek naar een alternatief reinigingsmiddel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peule_P
terror-oehoe schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:44:
[...]

Ik gebruik het reinigingsmiddel van Woldo en deze schuimt aanzienlijk! Hierdoor waren de contactjes van mijn Qrevo en het dock steeds 'vervuild' (opgedroogd water/zeep) + mogelijk ook de IR sensor. Daardoor stond hij geregeld met een error voor het dock. Met een droge doek alles goed oppoetsen was dan de oplossing.
Momenteel gebruik ik (veel) minder dan op de verpakking voorgeschreven staat en is dit probleem verholpen. Nu ben ik op zoek naar een alternatief reinigingsmiddel :)
Hier ook de Woldo idd, zie wel wat aanslag zitten rondom de watertank vul aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 15:01
Ben mij aan het orienteren op een robotzuiger en zie veel positieve reacties rondom de Roborock Q-Revo's.
Gezien de prijs denk ik aan een Pro of Max-V.
Wij hebben 3 verdiepingen, voor mijn beeldvorming; als ik het station gewoon beneden neerzet en de robot op de 1e of 2e verdieping neerzet.. kan hij daar gewoon z'n werk doen en stopt hij als hij al het oppervlak heeft gehad? Of hoe werkt dat? Hoop niet dat 'ie van de trap dondert dan omdat hij zo graag naar het station terug wil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
stopt op de verdieping op het startpunt, en roept dat ie klaar is.
voor de trap zit er een afdoende ravijn beveiliging op.

dit is in het topic al vaker aan de orde geweest, dus even zoeken had je vraag ook beantwoordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

-Muncky- schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:54:
Ben mij aan het orienteren op een robotzuiger en zie veel positieve reacties rondom de Roborock Q-Revo's.
Gezien de prijs denk ik aan een Pro of Max-V.
Wij hebben 3 verdiepingen, voor mijn beeldvorming; als ik het station gewoon beneden neerzet en de robot op de 1e of 2e verdieping neerzet.. kan hij daar gewoon z'n werk doen en stopt hij als hij al het oppervlak heeft gehad? Of hoe werkt dat? Hoop niet dat 'ie van de trap dondert dan omdat hij zo graag naar het station terug wil?
als je hem boven neer zet en laat schoonmaken dan rijd hij rond en als ie klaar is stopt die weer op de plek waar je hem neergezet hebt. ik durf even niet te zeggen maar volgens mij krijg je een melding dat die het dok niet kan vinden, verder heeft die een sensor om de de trap te detecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:00:
[...]

Update; 'Rocky' mag retour naar Amazon en we krijgen het volledige aankoopbedrag terug, we zullen hem missen, was toch een onderdeel van het gezin :P

Maar nu voor alternatieven, welke goede zijn er met een basisstation die ook schoon/vuil water doen etc.?
Toen we de S7 MaxV Ultra kochten heb ik deze bewust verkozen boven de S8 Pro Ultra na diverse reviews en vergelijkingen gelezen te hebben maar zie dat deze ook weer vervangen is voor de S8 Max en Maxv Ultra heeft of zijn er andere alternatieven die ik zeker moet bekijken van andere merken?
Inmiddels een S7 Max Ultra besteld, lijkt me een prima vervanging voor de S7 MaxV Ultra en was nu ook nog bij Bol in de aanbieding voor €759 en lijkt me een no-brainer t.o.v. de dubbel zo dure S8 Max modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:28:
[...]
Inmiddels een S7 Max Ultra besteld, lijkt me een prima vervanging voor de S7 MaxV Ultra en was nu ook nog bij Bol in de aanbieding voor €759 en lijkt me een no-brainer t.o.v. de dubbel zo dure S8 Max modellen.
Let erop dat de S7 Max Ultra geen RGB camera heeft zoals de MaxV modellen. Ik bezit zelf de S7 Max Ultra maar persoonlijk zou ik voor 620 een Q Revo S gaan.. dat is pas een no-brainer voor de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
stin00 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:37:
[...]

Let erop dat de S7 Max Ultra geen RGB camera heeft zoals de MaxV modellen. Ik bezit zelf de S7 Max Ultra maar persoonlijk zou ik voor 620 een Q Revo S gaan.. dat is pas een no-brainer voor de prijs :)
Ziet er ook niet verkeerd uit idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Peule_P schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 10:00:
[...]

Dreame X40 staat op eenzame hoogte momenteel. Écht een topding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Rio schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:32:
[...]

Goed om te horen, Dreame was enige tijd een probleem geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Rio schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:32:
[...]

Eufy Omni S1 pro mag er ook wezen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
derhenno schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 16:55:
[...]

Eufy Omni S1 pro mag er ook wezen hoor ;)
Bij https://www.smarthomeassistent.de/saugroboter/eufy-s1-pro/ zijn ze er nog niet superpositief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Die site kende ik nog niet, waarvoor dank! Ik ga er eens goed voor zitten want het is me nogal een uitgebreide! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

stin00 schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 11:37:
[...]

Q Revo S is net over de grens zelfs voor 551,- te koop nu.

https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/316498

Ben toevallig in de buurt volgende week dus heb er een op afhalen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
N-Freak schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:34:
Al een tijdje aan het kijken (en lurken op dit forum), had bijna de Q Revo besteld, echter zie ik vandaag dat de L20 Ultra in de aanbieding is op een aantal plekken voor 850,- euro. Dus ik heb de knoop doorgehakt en de L20 besteld.

Voornaamste reden dat ik enorm aan de Q Revo twijfelde was het niet tot de rand kunnen dweilen en de slechte object detectie. Ik heb stoelen waar het frame over de grond loopt, maakte zorgen dat de Q Revo deze zou aanvallen en beschadigen. De L20 heeft veel betere object detectie als ik de reviews mag geloven.

Ben benieuwd!

(Valt me wel op dat er op Tweakers niet gek veel ervaringen te vinden zijn met de L20)
Heb je de L20 toevallig al in huis? Ik twijfel nog tussen de L20 (€849), X40 (mits hij tijdens de Prime Days in de aanbieding is voor €1099 of minder) of de Qrevo Master (nu €1099).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rur01
akatar schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 18:33:
Toch maar de switchbot s10 besteld, betere deal zal ik wel niet krijgen, denk ik
SwitchBot Floor Cleaning Robot S10
EU Plug
S10MKL (-€300.00)
1 €1,099.99
€ 799,99Scroll for more items
Cost summary
Description Price
Subtotal € 799,99
Shipping Free
Total EUR € 799,99
Hoe bevalt die Switchbot S10? Ik heb de Revo Q Pro nu besteld maar tijfel nu weer tussen de Switchbot S10 ivm de wateraansluitingen. Was het gemakkelijk om in te bouwen op keuken? En hoe is de werking van de rol ipv de ronddraaiende mops (revo Q)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:07
Maar als ik het nieuwsartikel met prime day prijzen zie in Duitsland, is dat bij bvb de qrevo S net zo veel als hij nu met coupon bij Amazon.nl gaat. Denken we echt dat de prijzen nog omlaag gaan of, dat ze de coupon gewoon in de prijs vaan verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
Ik kwam hier net om hetzelfde te vragen inderdaad.
Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat Amazon NL goedkoper gaat zitten dan Amazon DE. En Amazon DE heeft de prijzen al bekend gemaakt welke gelijk zijn aan de Amazon NL prijzen met coupon.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik denk dat ik zo de qrevo S ga bestellen, kan ik altijd hem nog retouren/ price match aanvragen als hij op prime day goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
Vergelijk net even goed en zit toch iets verschil in,
- Master is gelijk
- Pro 61,-
- S 1,- haha
- qrevo "oude model" 21,-

Als je bij de grens woont zou ik de s bij Mediamarkt DE bestellen (551,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Duitsland is voor mij net te ver.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Birdie91
Hier nog de geupdate versie voor wie het interessant vindt in aanloop naar de Prime days:
(ik heb de dock water tank size van fora kon niet vinden op roborock zelf)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bG6BMIESH-4dBlY6nsPuf4R0ehg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wwMAnEKqfRkfv8eo8gubrktG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Birdie91 op 14-07-2024 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:15
rur01 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 15:05:
[...]

Hoe bevalt die Switchbot S10? Ik heb de Revo Q Pro nu besteld maar tijfel nu weer tussen de Switchbot S10 ivm de wateraansluitingen. Was het gemakkelijk om in te bouwen op keuken? En hoe is de werking van de rol ipv de ronddraaiende mops (revo Q)?
De switchbot bevalt prima, het inbouwen van het waterstation stelt weinig voor, de koppelingen worden meegeleverd.
De rol werkt prima, ik heb geen vergelijk met een ander type, deze heb ik namelijk niet gehad. Dit is mijn eerste dweilrobot.

Denk er wel om dat de robot met het dweilen (met het stofzuigen natuurlijk ook) niet dicht bij de muur komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08 17:59
Ik ben aan het kijken voor een robotstofzuiger maar ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Ik woon alleen en heb geen huisdieren dus echt vuil wordt het in huis niet.
Het gaat beneden om ca. 68m2 tegelvloer zonder deurdorpels
Boven ca. 44m2 laminaat in verschillende ruimtes met deurdorpels.
Ik zoek eigenlijk een stofzuiger die ook beschikt over een dweilfunctie.
Een stofzuiger met rotating mops lijkt me hier de enige goede keuze voor denk ik? Een natte doek die aan de stofzuiger hangt en verder niet veel doet lijkt me ook niet erg goed te werken namelijk.

Qua budget heb ik niet echt een idee, de stofzuiger moet gewoon goed werken. Als dit het geval is wil ik daar best wat meer voor betalen.

Nu leek mij de Xiaomi X20+ wel interessant, maar de Roborock Qrevo Pro/S is misschien wel interessanter maar wellicht overkill?
Ik lees dat de bij de X20+ de functie van het drogen van de dweil niet erg goed zou werken.

Van de Roborock kan ik vinden dat deze over dorpels van 2cm heen kan, van de Xiaomi X20+ heb ik dit nog niet kunnen vinden.

Wellicht heeft er hier iemand ervaring met de X20+, deze is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan de Qrevo, maar als deze minder goed is dan de Qrevo vind ik het wel waard om hier wat meer geld voor uit te geven.

Wellicht zijn er nog andere/betere opties die ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Martijn93 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 23:12:
Ik ben aan het kijken voor een robotstofzuiger maar ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Ik woon alleen en heb geen huisdieren dus echt vuil wordt het in huis niet.
Het gaat beneden om ca. 68m2 tegelvloer zonder deurdorpels
Boven ca. 44m2 laminaat in verschillende ruimtes met deurdorpels.
Ik zoek eigenlijk een stofzuiger die ook beschikt over een dweilfunctie.
Een stofzuiger met rotating mops lijkt me hier de enige goede keuze voor denk ik? Een natte doek die aan de stofzuiger hangt en verder niet veel doet lijkt me ook niet erg goed te werken namelijk.

Qua budget heb ik niet echt een idee, de stofzuiger moet gewoon goed werken. Als dit het geval is wil ik daar best wat meer voor betalen.

Nu leek mij de Xiaomi X20+ wel interessant, maar de Roborock Qrevo Pro/S is misschien wel interessanter maar wellicht overkill?
Ik lees dat de bij de X20+ de functie van het drogen van de dweil niet erg goed zou werken.

Van de Roborock kan ik vinden dat deze over dorpels van 2cm heen kan, van de Xiaomi X20+ heb ik dit nog niet kunnen vinden.

Wellicht heeft er hier iemand ervaring met de X20+, deze is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan de Qrevo, maar als deze minder goed is dan de Qrevo vind ik het wel waard om hier wat meer geld voor uit te geven.

Wellicht zijn er nog andere/betere opties die ik mis.
Ik heb de X20+ want ik wilde rond de 300€ uitgeven, dit is voor mij een prima oplossing gebleken.
Ding zuigt en dweilt boven verwachting. Werkt ook perfect met speelgoed van de kids.

Duurder zal vast soms wel beter zijn, maar voor mij goed genoeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
slayerrp schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:49:
[...]
Ik heb de X20+ want ik wilde rond de 300€ uitgeven, dit is voor mij een prima oplossing gebleken.
Ding zuigt en dweilt boven verwachting. Werkt ook perfect met speelgoed van de kids.

Hoe is de ervaring met (nare) geurtjes en schimmelvorming? Lees toch regelmatig dat dat nog wel een dingetje is bij de dweilrobots van veel merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slayerrp
derhenno schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:59:
[...]

Hoe is de ervaring met (nare) geurtjes en schimmelvorming? Lees toch regelmatig dat dat nog wel een dingetje is bij de dweilrobots van veel merken.
Nog geen, ding wast en droogt zijn pads voor en na gebruik. Kunt ze evt losmaken en in de was gooien.
Vies water wel op tijd weggooien anders gaat dat in de bak stinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 11:24
Heb sinds gisteren een leen-robot stofzuiger (Deebot Ozmo 930) die stof lag te happen bij het ouderlijk huis. Al een tijdje aan het kijken en nu deze even om te testen, uiteindelijk een wat uitgebreidere met legingstation en goede dwijlfunctie.

Bij het mappen/schoonmaken ging het voor de eerste keer net niet lekker. Met zijn hoogte komt de 'puist' van de radar tijdens het draaien onder de plint tegen de keukenkastjes aan. Dat heb ik nu opgelost met restricties, maar dan blijft het vies. Ik kijk met een schuin oog naar de Q Revo S en zie dat zijn hoogte onder de 10CM (plinthoogte) is. Kan iemand bevestigen dat dit inclusief de wat hogere radar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nljordi
Wat een drama! Afgelopen zaterdag zou de Q revo bezorgd worden…helaas vertraagd door DHL
Vandaag bericht dat het word bezorgd tussen 12-20:00, zie ik nu dat het opnieuw vertraagd is. Robot is al wel door de sortering geweest dus lets hope dat ik morgen de Robot kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskimo1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-09 14:32
Ik heb momenteel een S8 zonder dock. Ik overweeg om te upgraden naar een Qrevo Master of eventueel de S8 Pro Ultra. De Master kan ik momenteel op Amazom.com.be bestellen voor € 1100. Verandert deze prijs nog als de Prime days starten? Iemand ervaring met de Qrevo Master ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peule_P
eskimo1 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:28:
Ik heb momenteel een S8 zonder dock. Ik overweeg om te upgraden naar een Qrevo Master of eventueel de S8 Pro Ultra. De Master kan ik momenteel op Amazom.com.be bestellen voor € 1100. Verandert deze prijs nog als de Prime days starten? Iemand ervaring met de Qrevo Master ?
Hier ben ik ook benieuwd naar, had een S7 MaxV Ultra welke defect is gegaan afgelopen week en had al een S7 Max Ultra besteld voor €759 op Bol.com welke vandaag bezorgd wordt (als het goed is, bezorger zou zaterdag al komen, deurbelcamera laat geen activiteit zijn, PostNL zegt dat ze geweest zijn...)

Als de Qrevo Master voor een mooie prijs komt tijdens de Prime Days overweeg ik de S7 Max Ultra te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Peule_P schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:34:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, had een S7 MaxV Ultra welke defect is gegaan afgelopen week en had al een S7 Max Ultra besteld voor €759 op Bol.com welke vandaag bezorgd wordt (als het goed is, bezorger zou zaterdag al komen, deurbelcamera laat geen activiteit zijn, PostNL zegt dat ze geweest zijn...)

Als de Qrevo Master voor een mooie prijs komt tijdens de Prime Days overweeg ik de S7 Max Ultra te retourneren.
759 is echt een mooie prijs. Ik had em voor 825 gekocht en het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien was 799.

Waarom eigenlijk een robot kopen om vervolgens weer te retourneren als je weet dat je de Qrevo Master wilde? Had je dan niet beter kunnen wachten tot morgen/overmorgen vóórdat je de S7 Max Ultra bestelde?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peule_P
Deathchant schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:50:
[...]

759 is echt een mooie prijs. Ik had em voor 825 gekocht en het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien was 799.

Waarom eigenlijk een robot kopen om vervolgens weer te retourneren als je weet dat je de Qrevo Master wilde? Had je dan niet beter kunnen wachten tot morgen/overmorgen vóórdat je de S7 Max Ultra bestelde?
Zoals geschreven de S7 MaxV Ultra ging retour ivm een defect (krijg volledige aankoopbedrag terug) en moest een vervanging hebben, met 2 kleine kids en 2 kittens in huis merk je het wel als ie het ineens niet meer doet :P
Had de S7 Max Ultra dus al als vervanging besteld voordat ik me goed en wel in de Q Revo line-up verdiept had, maar als er niet een hele scherpe prijs voor de Q Revo Master voorbij komt morgen of overmorgen (wist dus tot gisteren ook niet dat de Prime days eraan kwamen), dan blijft de S7 Max Ultra gewoon hier hoor, als die net zo goed bevalt als zijn voorganger hoor je me niet klagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birdie91
Qrevo master Amazon Prime day prijs is in Duitsland al bekend gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7ht3Du8eEZ_pib8zDN3akPbmDU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SqtYZfM0YJeu2TaBJJsqzgD9.png?f=fotoalbum_large

Ik ga er vanuit dat NL niet harder gaat stunten dan DE

[ Voor 6% gewijzigd door Birdie91 op 15-07-2024 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peule_P
Birdie91 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:25:
Qrevo master Amazon Prime day prijs is in Duitsland al bekend gemaakt:

[Afbeelding]

Ik ga er vanuit dat NL niet harder gaat stunten dan DE
Voor die prijs staat ie ook op Bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...eatureOption#productTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08 17:59
slayerrp schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:49:
[...]

Wat voor vloer heb je thuis?
Heb jij toevallig ook dorpels in huis waar de robot overheen moet? Zo ja, werkt dit een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
En op Amazon NL maar nu nog met coupon ipv onder de noemer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagoyaz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 22:38
De dreame-robotstofzuiger l10s ultra staat nu in korting bij Mediamarkt voor 579 euro
Vraag me af of die de meerprijs waard zou zijn in vergelijking met de Xiaomi X20 plus voor 400 euro.
Wat denken jullie?

Enige verschil zie ik de ai functie met betere camera's als ik mij niet vergis en het reinigingsproduct dat je kan toevoegen maar met onze natuursteen zullen we dat nie gebruiken...
Ook ziet onze natuursteen er ''gevlekt'' uit, denk dat de ai deze wel is zou kunnen verwarren met echte vlekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N-Freak
  • Laatst online: 12-09 19:03
Robino schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:30:
[...]

Heb je de L20 toevallig al in huis? Ik twijfel nog tussen de L20 (€849), X40 (mits hij tijdens de Prime Days in de aanbieding is voor €1099 of minder) of de Qrevo Master (nu €1099).
Nu anderhalve week in gebruik en vraag me af waarom ik dit niet veel eerder heb gedaan. Het is natuurlijk wat lastig bepalen of een andere beter/slechter was geweest, ik heb alleen ervaring met de Dreame L20 Ultra, maar ik ben tot nu toe enorm tevreden!

Even een random opsomming van punten:
  • Uit de doos even een minuut of 5-10 rondrijden en hij kon meteen aan het werk. Iedereen in huis vond het bijster interessant.
  • Stofzuigen en dweilen gaat bijzonder goed, maar daar heb je wel kans dat de dweil stukken raakt waar de stofzuiger zelf nog niet echt is geweest en daarmee stof/haar oppikt. Eerst stofzuigen en dan dweilen valt onder de opties, werkt veel beter en heeft hier de voorkeur. Hij laat de dweilen in het dock en komt ze ophalen na het stogzuigen, nadeel is dat hij er dan natuurlijk een stuk langer over doet.
  • De app werkt goed, maar je hebt wel een enorme hoeveelheid instellingen. Het kost wat tijd om alles door te nemen/finetunen (als Tweaker natuurlijk geen probleem).
  • Het viel me op dat met de firmware versie die ik aangeboden kreeg ik de vochtigheid van de dweilpads kan instellen van 1-32. Iets wat in de reviews alleen voor de X30/40 zou zijn.
  • Objectdetectie werkt tot nu toe nagenoeg perfect. Losliggende schoenen/kabels en andere objecten worden herkent en gaat hij netjes omheen. Ook mijn frame-stoelpoten valt hij niet aan op een 'zacht' stootje zo nu en dan na.
  • Meerdere verdiepingen is even uitproberen, maar werkt vervolgens vrijwel probleemloos. Ik wissel de verdieping, start een schoonmaak actie. Op het moment dat hij uit zijn dock komt pauzeer ik hem en breng ik hem naar de juiste verdieping. Als hij klaar is gaat hij naar de plek waar ik hem heb neergezet een geeft een 'wil opgehaald worden uit smaland' melding.
  • Navigeren gaat goed, nog geen problemen mee gehad. Hij doet ongeveer anderhalf-2 uur over 30m2 stofzuigen en daarna dweilen in de meeste grondige stand. Ik heb echter geen efficiënte inrichting.
  • Hij had gisteren wat moeite met docken, maar poging 3 lukte. Moet nog even uitzoeken of dat iets is waar ik wat aan kan doen, mogelijk gewoon een sensor in het dock/achterkant robot die vies is. En ik moet wel zeggen dat hij op plekken is geweest waar ik zelf al jaren niet heb schoongemaakt...
  • Er is een NL review te vinden waar hij tot 2x toe van de trap is gereden. Dus ik heb met spanning bij trappen gestaan, maar geen enkel probleem mee gehad. Het lijkt erop dat ze in die review een hard- of software issue hadden dat ik in elk geval niet heb. Je kan ook heel makkelijk no-go zones maken en tijdens het testen blijft hij ook echt uit de buurt van die plek.
  • Hij best wel stil in de normale modus en zelfs iets hardere modus valt me alles mee in vergelijking met mijn Dyson-steel stofzuiger van 6 jaar geleden.
  • Wat ik een klein beetje mis is de optie om hem 'geforceerd' ergens onder te sturen. Hij wil niet onder een deel van de bank omdat hij het te laag 'vindt', echter past hij wel. Nu kan ik hem tijdens het stofzuigen besturen, dus het lukt wel om hem er zo nu en dan zelf onder door te rijden, maar had mooi geweest als je dat als 'negeer hoogte' kon aanstippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Martijn93 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 13:46:
[...]

Wat voor vloer heb je thuis?
Heb jij toevallig ook dorpels in huis waar de robot overheen moet? Zo ja, werkt dit een beetje?
Laminaat + tegels in de keuken en bijkeuken, tapijt in de gang en een vloerkleed in de woonkamer. Geen dorpels, maar wel kinderspeelgoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
Wij hebben net een Qrevo MaxV van de Mediamarkt DE gehaald. Ben benieuwd! Heb er helemaal zin in haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 21:45
Birdie91 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 16:50:
Hier nog de geupdate versie voor wie het interessant vindt in aanloop naar de Prime days:

[Afbeelding]
Fijn dit! Zo jammer dat de Master een kleinere dustbin heeft. Verder namelijk ideaal. Die kleine dustbin gaat me sowieso irriteren, en je neemt zo’n docking station nu juist om minder vaak te legen. Van een te kleine dustbin heb ik nu heel erg last met mijn s8, vandaar dat ik naar een upgrade zoek en de s8 naar de bovenverdiepingen wil verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
Birdie91 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 16:50:

[Afbeelding]
Jammer dat de Amazon prime deals niet beter zijn dan de coupons eerder deze week. (geen verandering)
En niet gelijk aan Duitsland! Die heeft de Pro goedkoper..

Ook de mediamarkt DE 15% korting is gister verlopen. Dus de maxV is weer 999,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Birdie91 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:48:
[...]

Jammer dat de Amazon prime deals niet beter zijn dan de coupons eerder deze week. (geen verandering)
En niet gelijk aan Duitsland! Die heeft de Pro goedkoper..

Ook de mediamarkt DE 15% korting is gister verlopen. Dus de maxV is weer 999,-
Paar maanden geleden had je geen regiolock op amazon roborock producten. Volgens mij is het ontstaan, omdar mensen gingen klagen dat de prijs bij amazon it lager was dan amazon nl, nadat ze op amazon nl hadden besteld.

Bij amazon DE was de q revo Master heel even 699. Dat was echt een goede aanbieding. https://www.mydealz.de/de...rock-qrevo-master-2392189.

De prijs van de dreame X40 is ook bekend. 1250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 07:52

Ravhin

no <root>...

Er zijn prime days van Amazon - o.a. de Eufy X10 Pro omni is met €200 korting. Voor wie er interesse in heeft

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Inmiddels een weekje een Roborock Qrevo in het gebruik (€699 Amazon NL via een coupon). Hiervoor al een aantal jaren een Xiaomi Vacuum V1 gebruikt, maar de beperking in software (en ontbreken dweilfunctie) toch maar overstag gegaan naar een Qrevo. Ervaringen tot dusver:

- Veel stiller dan de V1
- Prima zuig- en dweifunctionaliteit: we hebben voornamelijk laminaat/tegels en een tapijt. Dit is heel goed in te stellen in de software.
- Legen dustbin produceert flink veel herrie, dus dockingstation niet in de buurt van slaapkamers (robot zuigt en dweilt 's nachts bij ons).
- Bereikt met een DIY-schansje zelfs een kamer die is afgesloten door een convectorput/drempel (icm No-Go zone in de map)
- Schoonmaakmiddel: ik heb een jerrycan niet-schuimende vloerreiniger gekocht (voor in 'grote' dweilmachines etc, voor zakelijk gebruik): werkt prima en kost een fractie van de officiële reinigingsmiddelen.

[ Voor 12% gewijzigd door LoneGunman op 16-07-2024 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie91
karakedi schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:07:
[...]

Paar maanden geleden had je geen regiolock op amazon roborock producten. Volgens mij is het ontstaan, omdar mensen gingen klagen dat de prijs bij amazon it lager was dan amazon nl, nadat ze op amazon nl hadden besteld.

Bij amazon DE was de q revo Master heel even 699. Dat was echt een goede aanbieding. https://www.mydealz.de/de...rock-qrevo-master-2392189.

De prijs van de dreame X40 is ook bekend. 1250 euro.
Wow! dat is zeker een goede aanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
De Eufy L60 + leegstation + reserveonderdelen + 6 stofzuigerzakken bemachtigt voor 202 euri (met hulp van een eerder gekochte waardebon)

Dik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Ben nu op zoek naar (alweer mijn 3de) robotstofzuiger, dan heb ik er op elke etage een :+ . Deze keer eentje die zijn rotzooi kan legen in zijn basis. Maar wat zijn er veel ontwikkelingen en enorm veel verschillende versies op de markt zeg.
Waar ik eerst vrij overtuigd was om weer een Roborock te kopen (heb nu de Roborock S5 Max en Xiaomi Mi Vacuum) ben ik nu toch aan het kijken naar Eufy. Wil eigenlijk een midrange, qua prijs, kopen ipv de topmodellen. Ik vind de prijsverschillen toch wat te gortig tussen de topmodellen en de midrange modellen. Nu dus de keuze tussen de Eufy X10 Pro Omni of de Roborock QRevo S / Qrevo Pro.

Edit: het is de Qrevo pro geworden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Batiatus op 16-07-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskimo1
De Eufy S1 pro is nu 999 op Amazon.de. Mijn Prime hangt aan de Belgische Amazon. Daar is de prijs 1509 ... Er is geen manier om op de Duitse Amazon te bestellen als mijn Prime elders hangt zeker ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karakedi
eskimo1 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:07:
De Eufy S1 pro is nu 999 op Amazon.de. Mijn Prime hangt aan de Belgische Amazon. Daar is de prijs 1509 ... Er is geen manier om op de Duitse Amazon te bestellen als mijn Prime elders hangt zeker ?
Vul een willekeurig duits adres als factuur adres. Zet prime aan. Verander weer je factuur adres.
Let op. Amazon vind dit niet leuk en wil weleens hierdoor accounts blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Q revo is op dit moment 599 op Amazon.com.be
Is dit een echte deal of niet? Ben zo niet mee met de prijzen ..

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
CK3v1N schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:58:
Q revo is op dit moment 599 op Amazon.com.be
Is dit een echte deal of niet? Ben zo niet mee met de prijzen ..
De Roborock Q Revo kwam uit voor 650 euro en zat daarna vaak op 650 tot 750 euro. Afgelopen weekend was hij voor +- 550 euro op te halen bij Mediamarkt Duitsland, dat was de laagste prijs ooit.

599 is een goede prijs inclusief gratis verzending.

Een Dreame L10S Ultra is voor 579 bij Art&Craft ook een leuke aanbieding. Die heeft als extras een schoomaakmiddelcartridge en RGB camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Een kleine nadeel van de L10s is het waterreservoir. Deze is 2.5 liter, terwijl bij anderen modellen 4 liter is. Hierdoor moet je het vaker bijvullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bedanktjoh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 26-07 01:42
Heb de dreame x40 nu besteld bij Amazon. Maar hij is nu wit ipv
https://amzn.eu/d/0c54uLzr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
stin00 schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:04:
[...]

De Roborock Q Revo kwam uit voor 650 euro en zat daarna vaak op 650 tot 750 euro. Afgelopen weekend was hij voor +- 550 euro op te halen bij Mediamarkt Duitsland, dat was de laagste prijs ooit.

599 is een goede prijs inclusief gratis verzending.

Een Dreame L10S Ultra is voor 579 bij Art&Craft ook een leuke aanbieding. Die heeft als extras een schoomaakmiddelcartridge en RGB camera.
Dank voor het antwoord en de link. Ik had eerlijk gezegd de Dreame al een tijdje op het oog. Misschien toch eens de knoop doorhakken.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaximumRush
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 09-04 09:06
Net ook overstag gegaan en een Dreame x40 besteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

bedanktjoh schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:17:
Heb de dreame x40 nu besteld bij Amazon. Maar hij is nu wit ipv
https://amzn.eu/d/0c54uLzr
MaximumRush schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 14:43:
Net ook overstag gegaan en een Dreame x40 besteld. Ben benieuwd.
Congrats, daar gaan jullie geen spijt van krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskimo1
karakedi schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:39:
[...]

Vul een willekeurig duits adres als factuur adres. Zet prime aan. Verander weer je factuur adres.
Let op. Amazon vind dit niet leuk en wil weleens hierdoor accounts blokken.
Bedankt voor de tip, bestelling is gelukt. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
ook de x40 besteld, helaas wit, ik laat weten hoe deze zich verhoud tov roborock s5max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g-j-t
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:42
Greep bij Amazon mis voor de Qrevo Pro in het wit. Had gewacht op een betere aanbieding maar bleef zelfde als couponprijs. Vanavond bij Bol herkansing voor 699,-. Nog een betere deal dan de Prime days aanbieding dus meteen besteld. Lijkt me een prima prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door g-j-t op 16-07-2024 19:57 ]

WP: PUHZ-SW75 YAA + ERST20D-VM2D. PV: 2000 wp +4200 wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Ik heb nu ook een week de x40. Helaas voor de volle mep, nu 250 korting.
Maar gezien de resultaten kan ik ermee leven, indrukwekkend schoon en zo stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Voor alle X40 kopers, is iemand van plan om er Valetudo op te zetten? Thanks 😊

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Mastermind-- schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 20:14:
Voor alle X40 kopers, is iemand van plan om er Valetudo op te zetten? Thanks 😊
Absoluut niet zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crista88
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13-12-2024
Advies gevraagd!

Vorig jaar nav dit topic en zelf onderzoek doen een Dreame bot L10 pro aangeschaft.
Heel erg tevreden mee en nu zijn mijn ouders ook overtuigd!

Maaaar... zie ook dat de markt niet heeft stilgestaan en dat het type wat ik heb inmiddels 100 euro duurder is als vorig jaar.

Maar, wat is nu een fijne robotstofzuiger voor mijn ouders?

Budget tot ongeveer 400 euro
Moet huisdierharen en laagpolig tapijt aan kunnen
Dweilfunctie (gewoon een nat lapje erachteraan slepen is voldoende)
Systematische schoonmaak
Leegstation hoeft niet maar mag wel
Blokkades in kunnen geven voor zuidgen en voor dweilen, los van elkaar
Maximale hoogte van 10 cm
Anti botssysteem
3 verdiepingen kunnen onthouden

Toch gewoon de L10 pro? Maar zag nu ook de L10 prime! En de L10 gen 2....

Pfoe.... waarom is er zoooo veel keuze?!
Pagina: 1 ... 33 ... 61 Laatste