Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don't fear

jonathan9 schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:11:
Dag allemaal,
Na veel opzoek- en leeswerk hebben we besloten een Qrevo MaxV aan te schaffen.
Deze is reeds verkrijgbaar in de Mediamarkt Duitsland voor €950.

Aangezien dit niet zover rijden is, zou ik deze reeds kunnen afhalen
Of ik kan wachten totdat deze beschikbaar of leverbaar is in België?

Wat zouden jullie doen?

Merci,
Heb je deze inmiddels aangeschaft?

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:53
Even een vraagje. Mijn nieuwe IMOU roomba app geeft de laatste 2 weken aan dat deze offline is. Ik start resetprocedure, hang he opnieuw in de app maar na paar dagen geen gebruik is deze offline.

Ik dacht eerst dat het zou kunnen liggen aan gebruik VPN op mijn smartphone waar de app of staat - inderdaad geeft IMOU FAQ een notitie dat je niet met VPN kan gebruiken. Ik heb daarna op een smartphone zonder vpn geinstalleerd. Echter gebeurt exact hetzelfde: na paar dagen is de roomba offline en engieg manier om werkend te krijgen is opnieuw procedure koppelen te starten.

Ik hecht eraan op te merken dat ook mijn router zelf een VPN heeft. Die staat niet altijd aan want sommige tv toestellen hebben er moeite mee dus ik schakel soms de VPN uit. Dan weer aan. Soms paar keer per dag. Kan dat het probleem zijn? Moet IMOU app altijd direct met de mothership in Beijing gekoppeld zijn oid? Ik sta eigenlijk op het punt het apparaat in de klikko te mieteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
Rene44 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:14:
Even een vraagje. Mijn nieuwe IMOU roomba app geeft de laatste 2 weken aan dat deze offline is. Ik start resetprocedure, hang he opnieuw in de app maar na paar dagen geen gebruik is deze offline.

Ik dacht eerst dat het zou kunnen liggen aan gebruik VPN op mijn smartphone waar de app of staat - inderdaad geeft IMOU FAQ een notitie dat je niet met VPN kan gebruiken. Ik heb daarna op een smartphone zonder vpn geinstalleerd. Echter gebeurt exact hetzelfde: na paar dagen is de roomba offline en engieg manier om werkend te krijgen is opnieuw procedure koppelen te starten.

Ik hecht eraan op te merken dat ook mijn router zelf een VPN heeft. Die staat niet altijd aan want sommige tv toestellen hebben er moeite mee dus ik schakel soms de VPN uit. Dan weer aan. Soms paar keer per dag. Kan dat het probleem zijn? Moet IMOU app altijd direct met de mothership in Beijing gekoppeld zijn oid? Ik sta eigenlijk op het punt het apparaat in de klikko te mieteren.
Je zou kunnen kijken of je hem kan loskoppelen van de server door er een apparaatje tussen te zetten. Was iets van 5 euro aan onderdelen maar wel wat werk. Niet alle robots kunnen dit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb een Roboza d2-001 en daarvan is het zwenkwiel afgebroken.
Nu zoek ik een nieuwe maar ze hebben allemaal een 6mm as en die van mij heeft een 5mm as. Weet iemand misschien waar het juiste wiel kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suus1978
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-05 08:13
Ik overweeg een robotstofzuiger met dweilfunctie maar na een week speuren op internet en op dit forum heb ik keuzestress :-) Daarom graag jullie advies.

Het is voor een appartement, we hebben slechts 1 kleed (niet hoogpolig, wel dik), verder pvc, kleine huisdieren (dus stof en sprietjes hooi moeten goed opgezogen worden) en ook in hoekjes en langs plinten moet het goed schoon worden. Ik heb lang haar, dat moet niet vast komen te zitten. Lijkt me geen fijn klusje om lange haren uit borstels te vissen. Gebruiksvriendelijk en weinig herrie is ook belangrijk. Het hoeft geen gloednieuw model te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
xxxMaverick schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 15:40:
Ok een tijdje geleden heb ik hier al wat gepost na het overlijden van mijn Neato D7. Heeft hier jaren met veel plezier gedraaid maar de borstel lijkt onvoldoende kracht meer te hebben wat tot vastlopers gaat leiden. Schroevendraaiers besteld maar krijg het ding niet goed open om te maken.

Ik heb op jullie aanraden eens gekeken naar de Rowenta e8585. Leek een hele mooie deal voor 260 euro. Probleem: wilde hem in zwart en niet leverbaar op rowenta ;)

Lang verhaal kort: ook ik heb budget opgeschroeft en overweeg nu Roborock Qrevo. Kan deze bestellen voor 699 inclusief verzenden. toch nog de check hier: voor deze prijs een beter alternatief? dan hoor ik het graag!

/edit: heb zelf dan weer niet goed zitten te kijken. Zie hierboven dat hier het ging over de Qrevo PRO en niet gewone die ik nu blijkbaar heb. Hier nog gedachtes over? ik ga nu zelf ook even kijken wat de verschillen zijn maar pro lijkt 300 euro goedkoper. Is dit het waard?

/edit 2: ok , inmiddels wat verwarring bij mij. Ik heb de revo gekocht, ik zie nu een revo pro voor 999 en er is ook een Revo MaxV voor 1250? en dan nog een aanbieding van de S7max ultra voor 850/..... erg onoverzichtelijk productaanbod iig
Ik zit ook te kijken, de Qrevo (normale) is in de aanbieding bij Amazon voor €649:
https://www.amazon.nl/rob...Automatisch/dp/B0C2YJYN8H

Lijkt me een goede deal. De Qrevo pro is daar €999. Nu nog even kijken wat precies de verschillen zijn en of ik het de meerprijs waard vind.
Ik heb een (redelijk speelse) hond en een kat (de kat is oud en doof, dus daar maak ik me geen zorgen om). Dus vind het wel een redelijk risico om zoveel geld aan zo'n apparaat uit te gaan geven.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
miicker schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 12:12:
[...]

Ik zit ook te kijken, de Qrevo (normale) is in de aanbieding bij Amazon voor €649:

Lijkt me een goede deal. De Qrevo pro is daar €999. Nu nog even kijken wat precies de verschillen zijn en of ik het de meerprijs waard vind.
Ik heb een (redelijk speelse) hond en een kat (de kat is oud en doof, dus daar maak ik me geen zorgen om). Dus vind het wel een redelijk risico om zoveel geld aan zo'n apparaat uit te gaan geven.
De Qrevo Pro was laatst nog met 200 euro kortingscoupon (voor 799), nu is de Qrevo weer goedkoop. Ik denk dat ze de Qrevo Max binnenkort gaan introduceren en daarom de oude modellen gaan opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
[...]

Ik heb de reacties niet afgewacht ( ze kwamen niet ;) ) en heb hem gekocht . Draait hier sinds gisteren. Ik ben erg onder de indruk. Kwam van neato d7 maar dit is wel next level. Schrikbarend hoeveel vies water er van de vloer kwam ( schoonmaakster dweilt wekelijks ! ) , stil , goede app enz enz

Voor dit geld echt aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
xxxMaverick schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 13:22:
[...]

Ik heb de reacties niet afgewacht ( ze kwamen niet ;) ) en heb hem gekocht . Draait hier sinds gisteren. Ik ben erg onder de indruk. Kwam van neato d7 maar dit is wel next level. Schrikbarend hoeveel vies water er van de vloer kwam ( schoonmaakster dweilt wekelijks ! ) , stil , goede app enz enz

Voor dit geld echt aanrader
En jij hebt de 'gewone' qrevo?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
miicker schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 13:43:
[...]

En jij hebt de 'gewone' qrevo?
Zeker , was 999 versus 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:38
In 2018 hebben we de uitvoering: Xiaomi Mi Robot Vacuum gekocht, fantastisch apparaat altijd ontzettend tevreden over geweest. Echter sinds enkele maanden toont ie kuren; hij valt ineens uit zonder dat hij klaar is -> accu vervangen blijft nu wat langer actief maar nog steeds niet het gehele huis; hij geeft af en toe aan dat er een blokkade is, bijv. bij de main brush terwijl daar niets aan de hand is, schoon gemaakt etc. maar het haalt niets uit.

M.a.w. het is tijd voor een nieuwe robotstofzuiger. We waren ontzettend tevreden met wat we hadden en willen er niet op achteruit, verwacht dat dat ook niet nodig is gezien deze al 6 jaar oud is en de technologie niet stil is blijven staan.

Ons budget is rond de 500 euro, maar mag wat meer zijn mocht er echt een goede dweilfunctie op zitten, na dit topic en wat reviews te hebben gelezen en gekeken lijkt de uitvoering: Roborock Q Revo Zwart (momenteel 650 euro bij Amazon) the way to go. Slim systeem, veel sterkere zuigkracht dan wat we nu hadden 5500pa vs 1800pa en een goede dweilfunctie - terwijl de meeste robots er juist alleen een nat doekje achter aan sleepte. Lijkt perfect te zijn voor een huis met kinderen om elke nacht even de vloer te zuigen en dweilen.

Voor het bedrag van 650 euro ga ik denk ik niets beters vinden - of zijn er nog betere alternatieven of dingen waar we rekening mee moeten houden?
[...]

Wat ik zo lees, lijkt mij de Pro op dit moment niet echt het verschil waard, als je het geld hebt liggen is het leuk maar vind de meerprijs wel echt flink.

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 25-05-2024 15:00 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suus1978
Deze heb ik ook op het oog! Dus ik lees mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:42

3DDude

I void warranty's

Ik heb de Q revo en ben zeer tevreden de dweil functie doet het top
Ik heb een stenen vloer beneden.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huuf92
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 03-06-2024
Dames en heren! Nog een aantal uur voor om te besluiten, wie helpt?
Roborock Q revo voor 649;
Of dreame l10s ultra voor 699?

Ik heb verschillende bergelijkingsfilmpjes gekeken, maar er wordt verschillend gerecenseerd. Ik heb al een l20 ultra, deze komt op een andere verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik ben voor de Roborock Q revo gegaan, dinsdag komt hij binnen, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Lees minder issues met Roborock. Volgens mij zijn beiden goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxMaverick
Gynnad schreef op zondag 26 mei 2024 @ 18:59:
Ik ben voor de Roborock Q revo gegaan, dinsdag komt hij binnen, ben benieuwd
Goede keuze . Draait hier nu sinds donderdag en wil hem nooit meer kwijt . Hopen dat deze ook weer jaar of 6 meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
huuf92 schreef op zondag 26 mei 2024 @ 18:17:
Dames en heren! Nog een aantal uur voor om te besluiten, wie helpt?
Roborock Q revo voor 649;
Of dreame l10s ultra voor 699?

Ik heb verschillende bergelijkingsfilmpjes gekeken, maar er wordt verschillend gerecenseerd. Ik heb al een l20 ultra, deze komt op een andere verdieping.
Is het niet veel fijner om dan nog een Dreame te nemen? Dan blijf je met beide stofzuigers binnen 1 ecosysteem qua software en deels ook hardware (mogelijk stofzakken en reserve mop pads die beide gebruiken?).

Bij Amazon NL is de L10S momenteel €682.00 na 15 coupon aanvinken.

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 26-05-2024 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De accu van mijn 2,5 jaar oude Dreame Z10 Pro is kapot gegaan. Het begon ermee dat hij steeds eerder terug moest om op te laden, en opeens hield hij er helemaal mee op. Twee verschillende types vervangende accu's werkten niet. De garantie was 2 jaar.

Daarom mijn 6 jaar oude Roborock S5 maar weer uit de kast gehaald. Die werkt nog perfect.

Overigens zitten beide hier in hetzelfde Xiaomi Home ecosysteem, al kan dat blijkbaar per model verschillen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Voor de twijfelaars, hier een motivatie: de Roborock Q revo op Amazon.it voor ongeveer € 558 thuisbezorgd (dagdeal). Wel de coupon aanvinken. Flink betere deal dan op Amazon.nl :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
iNSaNe-oNe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 07:28:
Voor de twijfelaars, hier een motivatie: de Roborock Q revo op Amazon.it voor ongeveer € 558 thuisbezorgd (dagdeal). Wel de coupon aanvinken. Flink betere deal dan op Amazon.nl :)
Echt een monster deal. Als ik hem al niet 20 rondjes door het huis had laten doen sinds donderdag had ik hem retour gestuurd 🙈🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik kijk met verbazing hoe iedereen hier zozeer verknocht is aan hun robotische arbeidskracht, dat ze geen probleem hebben met producten die 2,3 tot 5-6 jaar meegaan (zie laatste pagina's) en zonder de minste introspectie meteen een andere kopen. En dan meestal omdat een batterij niet meer wil (en een batterij gemakkelijk kunnen vervangen is blijkbaar niet mogelijk)

Heel tweakers staat vol met verontwaardiging over right to repair, e-waste en nodeloos bricked devices, maar als het aankomt op eigen comfort en gemak, dan meteen over naar de volgende die er ook over 3 jaar mee ophoudt. Zo zie je maar dat dit toch veel gebakken lucht is, waar niemand echt achter staat. Gewoon politiek correcte hysterie dus.

Ik weet het niet, ik kom af en toe bijlezen in dit topic. Ik heb nog steeds met half oog interesse in dit product, maar ik blijf redelijk sceptisch. Niet dat de robots hun ding niet goed doen, dat zal vast wel in orde zijn met zoveel concurrentie en zoveel merken. Maar gewoon het algemene 'gevoel' rond dit soort producten. En dan lees je reacties hier over onvervangbare batterijen, middelmatige service, veel gedoe met onderdelen, toch regelmatig zelf moeten servicen... En vooral dat dweilen lijkt me echt een gimmick, beetje rondrijden met een vochtig doekje...

Ik vermoed dat het uit kan bij echt grote huizen met grote oppervlaktes.

Recent kreeg ik van iemand een dyson stofzuiger van wel 10 jaar oud. Zuigt nog steeds als een malle, werkt perfect.

Ivm batterijen, bij elektrisch gereedschap is het nu toch wel standaard dat elk merk z'n standaard batterijen heeft. Gemakkelijk te swappen. Waarom zit zo'n consumable (de batterij) zo onlosmakelijk verwerkt in deze producten? Met het systeem van elektrisch gereedschap is de stofzuiger in vijf minuten weer operationeel.

Een goed systeem voor dit 'probleem' met batterijen zou voor mij toch de minimum vereiste zijn. Dan betaal ik met plezier 200 euro meer voor zo'n product (wat een hele nieuwe moeten kopen, is natuurlijk een verdienmodel van die bedrijven)

[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 27-05-2024 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
iNSaNe-oNe schreef op maandag 27 mei 2024 @ 07:28:
Prachtige deal, helaas zijn Amazon.nl en Amazon.it aparte entiteiten waardoor Amazon.nl niet dezelfde korting kan geven met terugwerkende kracht. 90 euro prijsverschil is toch wel echt flink.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Rv7SR5X5hl9IqWkREWbQ4noRlQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/77s4tWPss1nk6O7NA8dOtFKy.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Amos_x schreef op maandag 27 mei 2024 @ 08:50:
Ik kijk met verbazing hoe iedereen hier zozeer verknocht is aan hun robotische arbeidskracht, dat ze geen probleem hebben met producten die 2,3 tot 5-6 jaar meegaan (zie laatste pagina's) en zonder de minste introspectie meteen een andere kopen. En dan meestal omdat een batterij niet meer wil (en een batterij gemakkelijk kunnen vervangen is blijkbaar niet mogelijk)
Als je refereert naar mijn post, daar zijn dus meerdere zaken die niet meer goed werken, hebben overigens wel een nieuwe accu besteld en deze vervangen maar dit bood helaas geen uitkomst. Het apparaat is ruim 6 jaar oud, het is dan de vraag of je in een apparaat van destijds 200 euro nogmaals enkele tientallen euro's wil spenderen om het te repareren of dat je een upgrade doet naar een betere stofzuiger met goede dweilfunctie.
Heel tweakers staat vol met verontwaardiging over right to repair, e-waste en nodeloos bricked devices, maar als het aankomt op eigen comfort en gemak, dan meteen over naar de volgende die er ook over 3 jaar mee ophoudt. Zo zie je maar dat dit toch veel gebakken lucht is, waar niemand echt achter staat. Gewoon politiek correcte hysterie dus.
Ik denk niet dat je alle Tweakers over een kam moet scheren, natuurlijk zijn er mensen die graag alles willen blijven repareren en het is ook goed dat die mensen er zijn, maar een apparaat na 6 jaar vervangen is geen schande mijn inziens.
Ik weet het niet, ik kom af en toe bijlezen in dit topic. Ik heb nog steeds met half oog interesse in dit product, maar ik blijf redelijk sceptisch. Niet dat de robots hun ding niet goed doen, dat zal vast wel in orde zijn met zoveel concurrentie en zoveel merken. Maar gewoon het algemene 'gevoel' rond dit soort producten. En dan lees je reacties hier over onvervangbare batterijen, middelmatige service, veel gedoe met onderdelen, toch regelmatig zelf moeten servicen... En vooral dat dweilen lijkt me echt een gimmick, beetje rondrijden met een vochtig doekje...
Kijk eens naar de QRevo, die heeft twee roterende pads voor de dweilfunctie, dus geen nat doekje meer wat er achteraan sleept.

Recent kreeg ik van iemand een dyson stofzuiger van wel 10 jaar oud. Zuigt nog steeds als een malle, werkt perfect.
Vergeet niet dat je hier een A-merk (Dyson) vergelijkt met merken die niet van dergelijke kwaliteit zijn - dat is dus niet helemaal een faire vergelijking.
Ivm batterijen, bij elektrisch gereedschap is het nu toch wel standaard dat elk merk z'n standaard batterijen heeft. Gemakkelijk te swappen. Waarom zit zo'n consumable (de batterij) zo onlosmakelijk verwerkt in deze producten? Met het systeem van elektrisch gereedschap is de stofzuiger in vijf minuten weer operationeel.

Een goed systeem voor dit 'probleem' met batterijen zou voor mij toch de minimum vereiste zijn. Dan betaal ik met plezier 200 euro meer voor zo'n product (wat een hele nieuwe moeten kopen, is natuurlijk een verdienmodel van die bedrijven)
Volgens mij kun je bij best wel wat stofzuigers de batterij relatief eenvoudig vervangen, alleen is dat natuurlijk niet altijd het probleem. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter

Sommige dingen zijn wel te kort door de bocht. Zo'n beetje iedere smartphone heeft geen normaal verwisselbare batterij, prijzen tussen de 200 en 2000 euro. Hier heeft menig men geen kaas van gegeten of durft het niet aan om de telefoon te open. De standaard tweakers is niet het voorbeeld van de maatschappij. En hoeveel wisselen hun telefoon wel niet om het jaar of 2 jaar terwijl die makkelijk 5 jaar of langer mee gaat?

Een robot stofzuiger is een complex apparaat waar een hoop kapot aan kan gaan. Ben van mening dat de service veel beter kan maar de ontwikkeling gaat zo extreem hard dat je robot al na een jaar uitgefaseerd wordt. Maar het onderhouden van een robot (lees schoonmaken en controleren) is gewoon iets wat je normaal gesproken ook doet met een auto, keuken etc, het is nou eenmaal een apparaat wat veel uren draait. En helaas zijn originele onderdelen soms slecht aan te komen of heb je aftermarket waar veel verschil in kwaliteit zit. Daarnaast komen bijna alle robots van de chinese markt welk niet heel erg gehuisvest zijn hier in NL. Je zou natuurlijk je recht kunnen halen van een apparaat van 500+ euro dat hij minimaal 6 jaar mee moet gaan, zie ook het LG OLED topic wat daarmee volstaat, echter heeft niet iedereen zin om die discussie aan te gaan met de winkel, want vaak vergt het ontzettend veel tijd maar ook vaak weinig kans van slagen als je niet goed je huiswerk hebt gedaan. Hopelijk gaat die van ons jaren mee, maar ook als deze na 2 jaar stuk gaat koop ik een nieuwe, want gemak dient de mens. Als de tweede ook na 2 jaar ermee kapt dan ga ik misshcien wel eens er over nadenken.

Het dweilen is echt geen gemmick, ik dacht dat je dit topic regelmatig las? Iedereem die een vibrerend of roterende dweil functie heeft is er lyrisch over. Ik zelf heb gewoon altijd een schone vloer, laminaat en keramische tegels. Grote grote vlekken moet je gewoon zelf schoon maken, dat zou je ook doen zonder robot tenzij je gewoon alles laat liggen tot de grote dweilbeurt :P

En dat een hoop gebakken lucht is, politiek correcte hysterie, dat is helemaal correct, ik ga mijzelf niet wijs maken dat ik zonnepanelen hebt voor het natuur, dat is natuurlijk ook voor mijn portomonnee. moet ik een luxe BMW rijden met een dikke motor? Nee maar leuk en prettig is het wel! Moet ik een telefoon van 500 euro hebben? Tja zo kan ik bezig blijven, mensen zou nou eenmaal op gemak ingesteld en dat gaat vaak voorop het klimaat. De wijziging moet vaak vanuit de overheid komen voordat we willen of gedwongen veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aasas
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-09 11:20

Ik kan over Roborock het volgende vertellen:
- Elke dag 120m2 stofzuigen
- Elke dag 120m2 dweilen
- Hond en konijn in huis
- Persoon in rolstoel (neemt meer viezigheid in huis mee)
De vloer is brandschoon.

Het is niet gek dat het na verloop van tijd onderdelen beginnen te slijten. Bij Roborock kun je gebruik maken van de fabrieksgarantie. In de praktijk komt het erop neer dat je de robot 2 maand kwijt bent. Dat is een groot nadeel. Het voordeel is dat zowat alle onderdelen te koop zijn van Roborock. Zo zijn alle modellen van elkaar afgeleid en kun je onderdelen van oude modellen ook op nieuwe modellen zetten. Ook is de repareerbaarheid van de Roborock erg goed. Er zijn 6 schroeven en je kan dan zowat overal bij. Ook kan je hierbij de accu vervangen wat een groot pluspunt is.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze graag. Het is juist goed dat we als Tweakers kritisch zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:43
Ligt aan het precieze model. Ik heb een Roborock S5 Max met Valetudo draaien, dus weet ik ook hoe de binnenkant eruit ziet. (Hadden ze TPA 17 niet aan de bovenkant van de PCB kunnen plaatsen?) Praktisch alles zit met schroeven vast.

Het uit elkaar en in elkaar zetten kan daar dus prima. Aangenomen dat ik dus aan de te vervangen onderdelen kan komen, kan ik prima enkele onderdeeltjes vervangen. De accu is even de borstel voor losschroeven en dan 6 schroefjes van de plaat onderaan losschroeven. Stekkertje losmaken en je hebt de accu... Nieuwe erin zetten is precies dat maar omgekeerd.

Inmiddels rijd die S5 Max ook alweer een paar jaartjes rond. Uiteraard met inmiddels nieuw filtertje, nieuwe borstels etc etc. Ik zie op dit moment echt geen reden om die te vervangen. Nieuwe kunnen ongetwijfeld beter en meer, maar dit is al goed zat.

Ik ben het overigens wel eens dat accu's veelal als consumables moeten worden gezien en dat fabrikanten die zo vervangbaar mogelijk moeten maken. 7 schroefjes losdraaien valt voor mij daar nog wel onder; Als ik kijken naar vele andere dure electronica (laptops, tablets, smartphones, smartwatches, bluetooth oortjes...). Er is nog een grote weg te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortemz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-04 20:46
Groot deel van dit topic al doorgespit maar toch opzoek naar wat advies om een definitieve keuze te maken.

Context
- laminaatvloeren, geen tapijt
- 1 hond, 2 langharige katten (grootste reden voor de robotstofzuiger :P )
- Dweilen is geen must
- budget ca 700 euro

De opties die ik nu overweeg die in de buurt van mijn budget zitten zijn de Roborock Q revo en de Eufy X10 Pro Omni.
De Eufy schijnt erg goed te zijn in dweilen maar de stofzuigperformance (waar het mij om gaat) lijkt wat minder
Reviews van de Q Revo zijn erg goed maar model is wel een stuk ouder dan de Eufy.
Echter lijkt de opbject detectie van de Eufy wel een stuk beter te zijn want natuurlijk wel erg prettig is met huisdieren

Ook nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen de twee (Q Revo is 650 op amazon en de Eufy 799)

Kan iemand advies geven waar ik verstandig aan doe en of ik niet toch nog een ander model moet overwegen?

[ Voor 7% gewijzigd door Mortemz op 27-05-2024 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
@Mortemz de Q Revo is bij Amazon.it nu 560 euro, zie een aantal posts hierboven, apparaat komt uit juni 2023 dus pas bijna een jaar oud, kun je toch niet echt oud noemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In jouw geval (denk ik) maakt onbekend onbemind, simpelweg omdat je er zo te horen nooit een gehad hebt en zo te horen ook constant beren op de weg ziet. Nofi :)

Robotstofzuigers bestaan inmiddels een jaar of 15. De duurste kunnen ook het meeste, en maken het beste schoon/ geven de minste rompslomp. Dat was toen zo, dat is nu zo en dat zal over 15 jaar ook nog zo zijn. Al verwacht ik dat dan de vorm wat meer androgyn is :P Hoe dan ook: ze zijn wel steeds beter geworden. In 2013 kocht ik een Neato Signature XV, toen met 450 euro een hele dure en goed. 10 jaar pleazier van gehad, toen was het op. Nu draait er een Roborock S7 MaxV Pro. Kan veel meer, dweilt ook (en dat werkt prima) en is een behoorlijke vooruitgang. Helaas ook 2x zo duur als die Neato van destijds.

Verder: Hoe iemand zijn huis schoonhoudt moet ie zelf weten. Je kunt uiteraard ook zelf gewoon met stofzuiger en dweil aan de slag. Als je ziet wat een schoonmaakster kost (>15 euro per uur / ~50 per keer - als je er een kunt vinden) dan is dat de andere optie, of een robot.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortemz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-04 20:46
Gynnad schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:36:
@Mortemz de Q Revo is bij Amazon.it nu 560 euro, zie een aantal posts hierboven, apparaat komt uit juni 2023 dus pas bijna een jaar oud, kun je toch niet echt oud noemen?
Oke voor 100 euro is het verschil zeker wel interessant genoeg. En voor 550 euro doet het toch wel een stukje minder pijn dan 800 euro dus dat maakt de keuze een stuk makkelijker. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnypiek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:59
Gynnad schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:29:
[...]

Prachtige deal, helaas zijn Amazon.nl en Amazon.it aparte entiteiten waardoor Amazon.nl niet dezelfde korting kan geven met terugwerkende kracht. 90 euro prijsverschil is toch wel echt flink.

[Afbeelding]
hier liep ik al tegenaan toen ik bij Amazon.nl besteld had, en ze zelf de prijs verlaagde 6 dagen later.
heb toen ook een nieuwe moeten bestellen en die ongeopend terug gestuurd.
kreeg exact eenzelfde reactie, begripvol dat het niet de meest duurzame oplossing was maar een andere mogelijkheid als nieuw bestellen en terugsturen kon toen ook niet geboden worden.

tis wel de beste aanbieding die ik tot nu to voorbij heb zien komen btw!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:02

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Houdt er wel rekening mee dat de garantie ook anders zal werken dan via Amazon NL. Zelfs Amazon DE heeft andere voorwaarden dan NL.

Nu is de verkoper Roborock EU, dus lijkt me dat ze in ieder geval 2 jaar garantie geven, maar verzendkosten zijn wel voor jou in zo’n geval.

In het verleden via AliExpress ook dit soort robots gekocht, scheelt aanzienlijk. Maar garantie kan je sowieso naar fluiten dan.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvhagen
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-05 13:39
Mortemz schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:10:
Groot deel van dit topic al doorgespit maar toch opzoek naar wat advies om een definitieve keuze te maken.

Context
- laminaatvloeren, geen tapijt
- 1 hond, 2 langharige katten (grootste reden voor de robotstofzuiger :P )
- Dweilen is geen must
- budget ca 700 euro

De opties die ik nu overweeg die in de buurt van mijn budget zitten zijn de Roborock Q revo en de Eufy X10 Pro Omni.
De Eufy schijnt erg goed te zijn in dweilen maar de stofzuigperformance (waar het mij om gaat) lijkt wat minder
Reviews van de Q Revo zijn erg goed maar model is wel een stuk ouder dan de Eufy.
Echter lijkt de opbject detectie van de Eufy wel een stuk beter te zijn want natuurlijk wel erg prettig is met huisdieren

Ook nog wel een behoorlijk prijsverschil tussen de twee (Q Revo is 650 op amazon en de Eufy 799)

Kan iemand advies geven waar ik verstandig aan doe en of ik niet toch nog een ander model moet overwegen?
Even ingaande op stofzuigperformance van x10: ik heb hem en het valt me alles behalve tegen. Ook de stofvlokken op ons tapijt (semi hoogpolig) worden zeer goed meegepakt. Daar waar de oude handstofzuiger meer problemen had. Echter hoe t zou presteren op dierenharen heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suus1978
Gynnad schreef op maandag 27 mei 2024 @ 14:36:
Besteld! Donderdag in huis als het goed is. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
sonnypiek schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:07:
[...]

hier liep ik al tegenaan toen ik bij Amazon.nl besteld had, en ze zelf de prijs verlaagde 6 dagen later.
heb toen ook een nieuwe moeten bestellen en die ongeopend terug gestuurd.
kreeg exact eenzelfde reactie, begripvol dat het niet de meest duurzame oplossing was maar een andere mogelijkheid als nieuw bestellen en terugsturen kon toen ook niet geboden worden.

tis wel de beste aanbieding die ik tot nu to voorbij heb zien komen btw!
Grappig ik had andere ervaring . Ik hoefde niet terug te sturen en Roborock storte verschil terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 15:49
BiG-GuY schreef op maandag 27 mei 2024 @ 15:11:
In het verleden via AliExpress ook dit soort robots gekocht, scheelt aanzienlijk. Maar garantie kan je sowieso naar fluiten dan.
Mijn Roborock heb ik van AliExpress vandaan en garantie is prima geregeld.
Moest toendertijd mijn S5 Max opsturen naar Polen en kreeg de verzendkosten vervolgens vergoed.

Binnen twee weken had ik de robot gerepareerd weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:02

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Oceanview schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 09:25:
[...]

Mijn Roborock heb ik van AliExpress vandaan en garantie is prima geregeld.
Moest toendertijd mijn S5 Max opsturen naar Polen en kreeg de verzendkosten vervolgens vergoed.

Binnen twee weken had ik de robot gerepareerd weer terug.
Heb paar jaar terug 2 robotstofzuigers gehad van Viomi die ik via AliExpress had gekocht voor €450 per stuk, wat ook een van de Xiaomi merken is. In de NL webshops was hetzelfde type dubbel zo duur. En het zou van een 'officiële' Viomi reseller vandaan komen, dus dacht zit wel goed met garantie, maar niet dus.

In die tijd hadden de Roborocks nog geen dweilfuncties en de Viomi wel, al was dat achteraf niet heel nuttig/goed hoe dat geïmplementeerd was. Ook had de Viomi al een afzuigstation voor de stofbak, wat wel goed werkte. De object avoidance was niet zo denderend, maar een flinke vooruitgang tegenover de Philips die ik eerst had zonder LiDAR.

Accu's waren snel aan het aftakelen na 1 jaar en dood na 1,5 jaar en dus niet los te krijgen. Garantie claim kwam niks uit, dus heb ze toen weggegooid en toen een tijd overgestapt op Samsung Robotstofzuigers, omdat ik even klaar was met Chinese merken.

Helaas loopt Samsung ver achter op wat de Chinezen kunnen. Dus toch de Roborock Q Revo gehaald via Amazon NL een paar maanden terug en ben daar wel heel tevreden over. De Multi Floor Mapping werkt ook goed, dus heb er dan niet meerdere in huis nodig, wat ook aanzienlijk scheelt.

Denk dat als je naar de Chinese merken kijkt, je met Roborock wel de 'veiligste' keuze hebt voor wat betreft verkrijgbaarheid van spare parts en eventuele garantie.

[ Voor 8% gewijzigd door BiG-GuY op 28-05-2024 10:54 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Voor de mensen die de revo gekocht hebben voor hogere prijs dan 550 en nog binnen de retourtermijn van amazon zitten....hij mag terug volgens klantenservice en dan die in Italië bestellen....dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Gynnad schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:29:
[...]

[Afbeelding]
Dat was al bekend idd, zie bovenstaande post @xxxMaverick. Ik krijg hem vandaag binnen vanuit Italië als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxMaverick
Gynnad schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 06:09:
[...]

Dat was al bekend idd, zie bovenstaande post @xxxMaverick. Ik krijg hem vandaag binnen vanuit Italië als het goed is.
Zat voor mij in feit dat ik hem sinds donderdag elke dag rondjes had laten rijden . Heb expliciet gevraagd of dit issue was maar blijkbaar niet , tja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
xxxMaverick schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 06:47:
[...]

Zat voor mij in feit dat ik hem sinds donderdag elke dag rondjes had laten rijden . Heb expliciet gevraagd of dit issue was maar blijkbaar niet , tja :)
Ah dat had ik even gemist, dat is wel tof dat ze dat doen idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxMaverick
Heb overigens Roborock zelf bericht gedaan. Die zijn heel netjes . Wijzen op andere verkoop strategie Italië maar willen me wel stukje compenseren . Kreeg net het bericht . Verschil is voor mij dan 48 euro. Dan hou ik mijn huidige lekker zelf denk ik !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakert2020
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-08 22:20
Welke vloerreiniger gebruiken jullie voor de dweilrobot?
Eufy vraagt 19,99 voor 2 flessen van 473ml per fles wat aardig aan de prijs is.
Zou ik hier ook gewoon HG of BLue Wonder vloerreiniger kunnen gebruiken of een andere allesreiniger?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat als je een robot naar tevredenheid gebruikt (lees je hebt hem al meerdere keren laten stofzuigen), wat niet als een hygiënisch apparaat is geklasseerd, maarwel menselijk stofresten en anders vuil staat op te zuigen, dat het eigenlijk associaal is om een robot stofzuiger te retourneren omdat je elders goedkoper uit bent.

Volgens mij is de 'kopen op afstand' regeling hiervoor niet bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Tweakert2020 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:02:
Zou ik hier ook gewoon HG of BLue Wonder vloerreiniger kunnen gebruiken of een andere allesreiniger?
Komt regelmatig hier in de topic voor, ook de start topic gelezen?

Overigens gebruik ik nog steeds Woldo Floorcleaner, maar ook ik merk dat die veel meer schuimt dan voorheen. Het reservoir opvullen gaat niet meer zonder een hoop bubbels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 16:16
Tweakert2020 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:02:
Ik hou dit even in de gaten, als het goed is komt morgen mijn italiaanse Q Revo binnen en ben dacht ook dat ik gewoon laminaatreiniger erin kon doen. Maar die "officiele" vloerreinigers zijn volgens mij vooral overpriced voor wat ze moeten doen. Niet schuimen, maar wel schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakert2020
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:08:
[...]

Overigens gebruik ik nog steeds Woldo Floorcleaner, maar ook ik merk dat die veel meer schuimt dan voorheen. Het reservoir opvullen gaat niet meer zonder een hoop bubbels.
Heb uiteraard de OP gelezen alleen het lijstje is summier en het zijn nog steeds relatief dure schoonmaakmiddelen. Heb niet het hele topic terug gelezen want ja, 118 pagina's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:34

Dennis1812

Amateur prutser

Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:08:
[...]

Eerst water erin en dan de reiniger. Dan heb je nagenoeg geen bubbels.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Dennis1812 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 12:02:
[...]

Eerst water erin en dan de reiniger. Dan heb je nagenoeg geen bubbels.
Ik zal dat eens proberen, ik prefill een 1 literfles namelijk. De Woldo fles is ook wat veranderd qua design en heeft nu een spuit nozzle gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 12:05:
[...]

Ik zal dat eens proberen, ik prefill een 1 literfles namelijk. De Woldo fles is ook wat veranderd qua design en heeft nu een spuit nozzle gekregen.
Ja, ik heb ooit uitgerekend dat er totaal een Espressokopje in zou moeten. Maar dat vind ik persoonlijk overkill.

Meestal doe ik dus al het water en dan een half espresso kopje.
Die kleine kopjes is altijd wel een plekje voor in de vaatwasser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
Dennis1812 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 12:33:
[...]

Ja, ik heb ooit uitgerekend dat er totaal een Espressokopje in zou moeten. Maar dat vind ik persoonlijk overkill.

Meestal doe ik dus al het water en dan een half espresso kopje.
Die kleine kopjes is altijd wel een plekje voor in de vaatwasser.
Ik denk dan dit bij mij niet helemaal op gaat, ik heb een S7 Maxv Plus, zonder water reservoir in het dockingstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:06:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat als je een robot naar tevredenheid gebruikt (lees je hebt hem al meerdere keren laten stofzuigen), wat niet als een hygiënisch apparaat is geklasseerd, maarwel menselijk stofresten en anders vuil staat op te zuigen, dat het eigenlijk associaal is om een robot stofzuiger te retourneren omdat je elders goedkoper uit bent.

Volgens mij is de 'kopen op afstand' regeling hiervoor niet bedoel.
Ik snap je en in principe eens. Dilemma is wel dat als je nu 1 week fout zat er paar honderd euro verschil zit , dat is wel extreem als verkoper dan niks zou willen doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Tweakert2020 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:39:
[...]

Heb uiteraard de OP gelezen alleen het lijstje is summier en het zijn nog steeds relatief dure schoonmaakmiddelen. Heb niet het hele topic terug gelezen want ja, 118 pagina's :)
Helemaal eens. Ik heb zojuist maar deze besteld, zodra ik de Q Revo en dit binnen heb zal ik hier mijn ervaring posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakert2020
Turralyon schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:35:
[...]

Helemaal eens. Ik heb zojuist maar deze besteld, zodra ik de Q Revo en dit binnen heb zal ik hier mijn ervaring posten
Ik ga morgen HG parketreiniger halen, 3e fles gratis nu bij de Praxis :)
Benieuwd naar je ervaring trouwens!

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakert2020 op 29-05-2024 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Topicstarter
xxxMaverick schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 13:27:
[...]

Ik snap je en in principe eens. Dilemma is wel dat als je nu 1 week fout zat er paar honderd euro verschil zit , dat is wel extreem als verkoper dan niks zou willen doen
Het enigste juiste zou dan compensatie zijn, en niet retourneren product. Ik pis ook wel eens naast de pot qua kortingen of geluk, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:40:
[...]

Het enigste juiste zou dan compensatie zijn, en niet retourneren product. Ik pis ook wel eens naast de pot qua kortingen of geluk, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Nou dit ligt dus genuanceerder door hoge bedrag , mogelijkheid retourneren enz . En toestemming Amazon . Maar prima opgelost met maar 50 euro dus prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Rio

Ik heb al een boek

Xqlus1ve schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 16:40:
[...]

Eens. Je had dat bedrag er voor over toen je het kocht/bestelde, dat is dan jouw deal vind ik. Niet achterom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico95
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-09 11:51
iemand bekend met deze stofzuiger, en deze website?

https://www.ochama.com/skudetail?id=141841

prijs lijkt niet gek, maar ziet er uit als een soort aliexpress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
Rio schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 21:58:
[...]

Eens. Je had dat bedrag er voor over toen je het kocht/bestelde, dat is dan jouw deal vind ik. Niet achterom kijken.
Zo oordeelt een rechter ook. Koopovereenkomst is gesloten voor een toen voor beide partijen acceptabele voorwaarden. Alles wat je terug krijgt na een prijswijziging van leverancier is puur coulance.

Mijn Q Revo is zojuist binnen gekomen en heb met de 30% batterij even snel een rondje laten cleanen. Helaas niet volledig rondje gemaakt. Maar bij het terugrijden naar dock (omdat accu leeg was) ligt er wel echt een hoop stof/vuil voor de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:43
Nico95 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 14:13:

Het is van Xiaomi en hoogstwaarschijnlijk geproduceerd door Dreame.
Nadeel van deze robot is dat het geen automatisch tapijt detectie heeft. Je moet op de map no mop zones aangeven. Als je geen tapijt hebt is het geen probleem Daarnaast heeft de robot geen interne watertank. Maar prijs is niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Turralyon schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 15:21:
[...]

Zo oordeelt een rechter ook. Koopovereenkomst is gesloten voor een toen voor beide partijen acceptabele voorwaarden. Alles wat je terug krijgt na een prijswijziging van leverancier is puur coulance.
Amazon geeft in dit geval zelf aan dat het kan dus andere casus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Nico95 schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 14:13:

Als ik naar die teksten op die site kijk zou ik zeggen: grote kans dat dit geen succes gaat worden 😂

200 euro meer en je hebt een top Roborock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
xxxMaverick schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:53:
[...]

Als ik naar die teksten op die site kijk zou ik zeggen: grote kans dat dit geen succes gaat worden 😂

Ochama is een hele bekende, grote speler in Azië en nu ook al een beste tijd actief in Europa. Heb er al regelmatig wat besteld de afgelopen 2 jaar, zeer betrouwbaar bedrijf hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico95
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-09 11:51
xxxMaverick schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 23:53:
[...]

dat is dus wel meer dan 50% meer ;)
hij is elders te vinden voor 50€ meer, dat is even de afweging. aan de andere kant, met paypal of creditcard, zou ik goed beschermd moeten zijn.

EDIT: zojuist besteld. ik kreeg de optie om hem vandaag (ja echt!) af te halen bij de blokker in leiden, dus als het goed is vanmiddag in huis

[ Voor 13% gewijzigd door Nico95 op 31-05-2024 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Nico95 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 08:13:
[...]

dat is dus wel meer dan 50% meer ;)
hij is elders te vinden voor 50€ meer, dat is even de afweging. aan de andere kant, met paypal of creditcard, zou ik goed beschermd moeten zijn.

EDIT: zojuist besteld. ik kreeg de optie om hem vandaag (ja echt!) af te halen bij de blokker in leiden, dus als het goed is vanmiddag in huis
wauw, dat is wel enorm grappig. Laat weten hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
De Xiaomi is in flash sale bij ochama voor 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 15:07
Gynnad schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 06:09:
[...]

Ik zie 649 als prijs, te laat voor mij? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Hier sinds twee dag een Switchbot k10+ in gebruik en ik ben aangenaam verrast. Ik heb nog geen andere robots gehad dus geen vergelijkingsmateriaal. Mijn conclusies tot dusver:

+ hij is klein, heeeel klein en dat geldt ook voor de basestation
+ bouwkwaliteit lijkt prima op orde
+ zuigkracht is volgens de specs minimaal maar tot nu toe meer dan genoeg. Hij staat op standaard vermogen en heeft nog twee sterkere modi
+ geluid is minimaal, je hoort hem maar zeer op de achtergrond
+ hobbels en drempels pakt ie moeiteloos
+ in kaart brengen van de ruimte doet ie mi erg goed
+ omdat ie zo klein is pakt ie de kleinste hoekjes mee, eetkamerstoelen e.d. zijn geen probleem
+ de software van Switchbot is prima op orde met voldoende instelmogelijkheden (zelfs Nederlands gesproken)
+ connectiviteit is goed, hier verbonden via Homey en Google
+ Basestation zuigt na 75 min de opvangbak netjes leeg
+ opladen doet ie erg rap

- dweilfunctie is een lachertje met die doekjes, maar gebruiken wij toch niet
- tot nu toe geen

Voor de beeldvorming, hij staat hier beneden en we hebben ongeveer 60m². We leven hier met twee volwassenen, 2 jonge kinderen, 2 katten en een hond. Overgrote deel is een eiken vloer, 2 vloerkleden en de speelkamer is een vinyl vloer met een vloerkleed.

Kortom voor ons een prima toevoeging naast de gewone stofzuiger om de boel hier een beetje bij te houden.

Op dit moment is hij in de aanbieding voor €349 en is m.i. een behoorlijk goede deal.

Er wordt gesproken dat ze vooral voor kleinere ruimtes bedoeld zijn maar ik deel die mening niet helemaal. We hebben hier een bovengemiddeld woonoppervlak verdeeld in drie ruimte en die doet ie met gemak in één keer en is er nog meer 50% accu over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UrMfTWL8JmyOhPuEx9IvL_Mleo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTFJCcUVVx7GGhgUFmespArL.jpg?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
Ik heb afgelopen donderdag mijn Roborock Q Revo binnen gekregen en wilde even mijn eerste bevindingen delen. Dit is ook mijn eerste robotzuiger.
  • App vind ik erg omslachtig en ik mis bepaalde functionaliteit. Zo kun je wel routines schedulen om te starten, maar ik zou ook graag willen zien dat ik een eindtijd zou kunnen instellen. Bijvoorbeeld dat de robot klaar is met een ruimte te zuigen/dweilen om 10:00 en dat die dan zelf berekend hoe vroeg die moet starten. (aan de hand van eerdere starts)/li]
  • Object avoidance is best oke, alleen bij mijn ronde tafel met een kruispoot en eetkamerstoelen is het echt een no go gebied
  • Ik heb kleed een hoogpolig vloerkleed in mijn woonkamer liggen. Daar heeft hij moeite mee om op te komen. (Door de bumper detectie vermoed ik) En als die erop is, ook al heb ik het gebied gemarkeerd als carpet en no mop draaien de dweilpads af en toe mee.
  • Dweilen zonder schoonmaakmiddel is verrassend goed
  • Waarom kan ik niet de leds op de robot uitschakelen ook als die aan het laden is? Ik heb de dock op mijn slaapkamer staan. Mijn vrouw is nogal lichtgevoelig en ergert zich eraan dat licht niet uitkan zolang de robot laadt.
  • Batterijduur is minder dan ik verwacht had. Als ik mijn keuken (9m2) op balanced 2x zuig en vervolgens de rest van mijn appartement (60m2) 1x zuig op balanced. Dan is de accu al op 60%.
  • Ben verder wel echt tevreden over mijn aankoop. Alleen bovenstaande puntjes vielen mij in (negatieve) zin op.
voor de goede orde het gaat om dit tapijt:

Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/nl/nl/images/products/vindum-vloerkleed-hoogpolig-blauw-groen__0894105_pe642947_s5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Turralyon op 03-06-2024 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:40
Hier nog ervaringen met de switchbot s10+?

Ik ben er over aan het nadenken maar vraag me af hoe nat deze dweilt, wij hebben laminaat en het is dus niet gewenst dat dit te nat wordt of nat blijft?

Iemand die hier iets over kan vertellen eeh typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09 20:20
Daar kan vermoedelijk @renzo4000 wel wat van zeggen.

Maar als ik zijn verhaal goed volg is het dweilen een beetje een gimmick en heeft hij hem vooral voor het stofzuigen. Precies de reden dat ik ook deze overweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
Dat dweilen kan je zelf checken hoe vies het water is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvhagen
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-05 13:39
Ik ben aan het kijken naar schoonmaakmiddel, maar lees bij div merken, dat het middel schuimt. Waar mijn grootste zorg zit, zijn de selfwashing mops van de eufy x10.
Zal er een middel zijn dat echt niet schuimt? Want ook Woldo en Biohy kunnen mogelijk schuimen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Mijn "Italiaanse" Qrevo heeft zojuist ook haar eerste rondje gereden. So far so good. De S7 gaat nu boven dienst doen.

Ik ben zeer benieuwd wat het verschil in ervaring en gemak is, als er iets bijzonders te melden is doe ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Fvhagen schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:53:
Ik ben aan het kijken naar schoonmaakmiddel, maar lees bij div merken, dat het middel schuimt. Waar mijn grootste zorg zit, zijn de selfwashing mops van de eufy x10.
Zal er een middel zijn dat echt niet schuimt? Want ook Woldo en Biohy kunnen mogelijk schuimen….
Alles kan schuimen. Maar of het een probleem is is de vraag.
Mijn roborock heeft ook zelf wassende dweil. Met Woldo nog nooit problemen gehad hiermee.

Ik vul het reservoir met water. En op het einde wat schoonmaak meuk erbij en klaar. Nooit problemen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 28-09 20:18
rachez schreef op maandag 3 juni 2024 @ 18:49:
Daar kan vermoedelijk @renzo4000 wel wat van zeggen.

Maar als ik zijn verhaal goed volg is het dweilen een beetje een gimmick en heeft hij hem vooral voor het stofzuigen. Precies de reden dat ik ook deze overweeg.
Ik heb de k10+, die werkt met vochtige doekjes dus totaal niet te vergelijken en kan je geen dweilfunctie noemen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Fvhagen schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:53:
Ik heb gewoon schoonmaakmiddel van Roborock gekocht . Heeft ook die dweilen met reiniging dus zou moeten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
GeorgeRDG schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 10:59:
[...]

Mijn Roborock S50 had hier in de afgelopen 6 jaar ook 2x last van (LIDAR error), beide keren bleek dit veroorzaakt te worden door een kapot elektro motortje van de LIDAR. Destijds voor nog geen 10 euro op Ali 2 nieuwe motortjes gekocht, zelf vervangen was bij de S50 redelijk eenvoudig. Wellicht dat hier bij de Q Revo evt. dezelfde oorzaak/oplossing voor is?
Zelfde LIDAR error hier bij mijn Roborock S8. Van marktplaats gekocht destijds en helaas geen factuur (da's een les voor de volgende keer). Soms rijdt hij nog wel, maar dan gaat hij ook kris-kras door het huis heen.
Welk onderdeel heb jij destijds gekocht? Ik zag zelf deze voorbij komen op Reddit.
Alvorens die te bestellen ga ik 'm ook nog wel even open maken.

Mocht ik 'm niet meer gerepareerd krijgen, heeft deze review me wel tot de Switchbot S10 aangetrokken. Gezien m'n keuken binnenkort verbouwd wordt, zou ik een mooie plek in kunnen bouwen voor z'n basestation + aansluiting op afvoer en water :P .

[ Voor 10% gewijzigd door Majesty op 04-06-2024 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeRDG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-09 09:12
Majesty schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 12:56:
[...]

Zelfde LIDAR error hier bij mijn Roborock S8. Van marktplaats gekocht destijds en helaas geen factuur (da's een les voor de volgende keer). Soms rijdt hij nog wel, maar dan gaat hij ook kris-kras door het huis heen.
Welk onderdeel heb jij destijds gekocht? Ik zag zelf deze voorbij komen op Reddit.
Alvorens die te bestellen ga ik 'm ook nog wel even open maken.

Mocht ik 'm niet meer gerepareerd krijgen, heeft deze review me wel tot de Switchbot S10 aangetrokken. Gezien m'n keuken binnenkort verbouwd wordt, zou ik een mooie plek in kunnen bouwen voor z'n basestation + aansluiting op afvoer en water :P .
Dat was deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
Toch maar de switchbot s10 besteld, betere deal zal ik wel niet krijgen, denk ik
SwitchBot Floor Cleaning Robot S10
EU Plug
S10MKL (-€300.00)
1 €1,099.99
€ 799,99Scroll for more items
Cost summary
Description Price
Subtotal € 799,99
Shipping Free
Total EUR € 799,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-09 18:03
Toevallig een keer aan het zappen en kwam ik deze tegen.
https://www.amazon.de/dp/...e=osi&th=1&language=nl_NL
Zal vrees ik niet lang blijven staan voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Schumi_wk schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 10:41:
Toevallig een keer aan het zappen en kwam ik deze tegen.
https://www.amazon.de/dp/...e=osi&th=1&language=nl_NL
Zal vrees ik niet lang blijven staan voor die prijs.
Rare derde partij als verkoper, succes met wachten op geld restitutie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Robrock heeft nu ineens de Q Revo Master aangekondigd 8)7 Echt absurd hoeveel modellen ze eruit blijven poepen, gaat helemaal nergens meer over. De naamgevingen slaan ook nergens meer op. Zit een automatisch mesje op dat vastdraaiende haren eraf snijdt.. prachtig :+

[YouTube: Roborock Qrevo Master - Clean Like a Master]

[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 05-06-2024 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Wel leuk wat ze steeds verzinnen.
Scheelt weer haren van je borstel halen.

Ga ik ervoor upgraden? Zeer zeker niet. Maar mocht je toch een andere moeten kopen en vaak haren aan het peuteren zijn kan ik mij indenken dat het handig is.
Mits het werkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:49

Boy

www.byoscoop.nl

Dennis1812 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:11:

Ga ik ervoor upgraden? Zeer zeker niet. Maar mocht je toch een andere moeten kopen en vaak haren aan het peuteren zijn kan ik mij indenken dat het handig is.
Ik heb echt een goedkoper robotstofzuiger (Liectroux XR500) en daar zitten aardig wat haren van de 3 vrouwen in m'n huis aan, dus lijkt me wel een aardige toevoeging!

en ik zie dat deze een camera heeft, dat is toch anders? Was volgens mij het grote verschil tussen de Dreame L20 Ultra en de QRevo mbt detectie van items die op de vloer liggen...

https://www.otto.de/p/rob...&variationId=S0BB80CZ8MB6

€1200 komt echt niet door de WAF thuis...

[ Voor 29% gewijzigd door Boy op 05-06-2024 16:17 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Dennis1812 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 14:11:

Offf wat dacht je van de Roborock QRevo S? Weer een extra model :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

stin00 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:02:
Robrock heeft nu ineens de Q Revo Master aangekondigd 8)7 Echt absurd hoeveel modellen ze eruit blijven poepen, gaat helemaal nergens meer over. De naamgevingen slaan ook nergens meer op. Zit een automatisch mesje op dat vastdraaiende haren eraf snijdt.. prachtig :+

Ik heb nu de eufy l60 ses met homebase besteld, nu 100 euro goedkoper op de eigen site.
Voor mij was het genoeg dat ie kan stofzuigen en een station heeft.
Maar deze heeft ook een mes die haren afsnijd.
Ben benieuwd want heb hier nog 1 rijden van 5 jaar terug die toen iets van 50 euro was in de aanbieding bij amazon.
Maar is nog een domme die overal tegen aan rijd en de laatste tijd meer achteruit rijd dan vooruit.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximumRush
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 09-04 09:06
Ben nu aan het oriënteren op een robotstofzuiger met dweilfunctie, maar denk niet dat ik de enige ben die door de bomen het bos niet meer zit. Net ook bij Coolblue in de winkel geweest om te vragen wat nou het verschil is tussen een stofzuiger van 700 euro en 1500 euro. Daar konden ze me ook niet echt veel erover vertellen.

We hebben in ieder geval een huishouden met 2 katten en een hond. Tegels op de vloer en een groot wollen kleed: https://vloerkledenloods....cht-bruin-mix-interieur05. Volgens de specificaties 12mm dus daar zou de stofzuiger op moeten klimmen. Vind vooral gebruiksgemak belangrijk en zo min mogelijk doen. Ik denk dat onze hond bang gaat zijn voor de stofzuiger, dus wil hem vooral in de nacht laten draaien wanneer hij boven is, dus een beetje stille stofzuiger is vrij belangrijk voor me.

Nu heb ik her en der begrepen dat Dreame een vrij goed merk is, dus heb daar naar zitten kijken. Dan zie ik dat de L20, X30 en X40 eigenlijk een beetje de top is qua apparaten, waarbij de X40 vooral heel veel zuigkracht heeft. Zijn er mensen die hier iets meer over kunnen vertellen? Of andere apparaten die je zou aanraden? Ik geef liever iets meer uit voor kwaliteit, en onnodige snufjes waar je niks aan hebt vind ik echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21
MaximumRush schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:39:
Ben nu aan het oriënteren op een robotstofzuiger met dweilfunctie, maar denk niet dat ik de enige ben die door de bomen het bos niet meer zit. Net ook bij Coolblue in de winkel geweest om te vragen wat nou het verschil is tussen een stofzuiger van 700 euro en 1500 euro. Daar konden ze me ook niet echt veel erover vertellen.

We hebben in ieder geval een huishouden met 2 katten en een hond. Tegels op de vloer en een groot wollen kleed: https://vloerkledenloods....cht-bruin-mix-interieur05. Volgens de specificaties 12mm dus daar zou de stofzuiger op moeten klimmen. Vind vooral gebruiksgemak belangrijk en zo min mogelijk doen. Ik denk dat onze hond bang gaat zijn voor de stofzuiger, dus wil hem vooral in de nacht laten draaien wanneer hij boven is, dus een beetje stille stofzuiger is vrij belangrijk voor me.

Nu heb ik her en der begrepen dat Dreame een vrij goed merk is, dus heb daar naar zitten kijken. Dan zie ik dat de L20, X30 en X40 eigenlijk een beetje de top is qua apparaten, waarbij de X40 vooral heel veel zuigkracht heeft. Zijn er mensen die hier iets meer over kunnen vertellen? Of andere apparaten die je zou aanraden? Ik geef liever iets meer uit voor kwaliteit, en onnodige snufjes waar je niks aan hebt vind ik echt geweldig.
Dit kan met iedere Roborock sinds de S5 Max, wil je ook nog een basisstation die je iets meer gemak gaat geven, dan is de Roborock Q Revo de goedkoopste en de afgelopen tijd vaak in de aanbieding.
Laat je graag van alles slingeren in je huis en roep je de troep niet op ... dan zou je nog voor een Roborock S7 Max Ultra Pro Superdeluxe kunnen gaan.

Ik raad je vooral aan dit topic op je gemak eens door te lezen, dan zul je merken dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is, maar dat je alsnog wel iets moet doen aan onderhoudt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximumRush
Theetjuh schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 13:46:
[...]

Dit kan met iedere Roborock sinds de S5 Max, wil je ook nog een basisstation die je iets meer gemak gaat geven, dan is de Roborock Q Revo de goedkoopste en de afgelopen tijd vaak in de aanbieding.
Laat je graag van alles slingeren in je huis en roep je de troep niet op ... dan zou je nog voor een Roborock S7 Max Ultra Pro Superdeluxe kunnen gaan.

Ik raad je vooral aan dit topic op je gemak eens door te lezen, dan zul je merken dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is, maar dat je alsnog wel iets moet doen aan onderhoudt etc.
Ja, had al wat doorgelezen en neig toch naar de Dreame X40. Wat dat betreft ben ik echt een kneus die dan het beste wilt hebben. :9~

Ik zie hem te koop staan bij Max ICT voor 1375, scheelt toch best wat knaken.
https://maxict.nl/xiaomi-...leaner-wit-p33613604.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
MaximumRush schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:24:
[...]

Ja, had al wat doorgelezen en neig toch naar de Dreame X40. Wat dat betreft ben ik echt een kneus die dan het beste wilt hebben. :9~

Ik zie hem te koop staan bij Max ICT voor 1375, scheelt toch best wat knaken.
https://maxict.nl/xiaomi-...leaner-wit-p33613604.html
Als je geen haast hebt zou ik even wachten.
Op amazon is hij al regelmatig 999 euro geweest (afgelopen weekend nog).

Handige plugin voor je browser waarmee je de prijs historie kan volgens op amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximumRush
stimpyrulez schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 14:40:
[...]

Als je geen haast hebt zou ik even wachten.
Op amazon is hij al regelmatig 999 euro geweest (afgelopen weekend nog).

Handige plugin voor je browser waarmee je de prijs historie kan volgens op amazon.
Thanks! Geen haast op dit moment.

Zie alleen niet hoe je op Keepa naar amazon.nl kan linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Geen idee hoe Dreame is met aftersales.
De roborock S8 pro ultra doet ook wat je zoekt en doet dat perfect (bij mij althans)? Prijs is of was vergelijkbaar.

Roborock is makkelijk spare parts te krijgen ook en support.
Echt opsturen voor reparatie is meestal een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdh76
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:52
Ik heb ervaring met 2 robotstofzuiger merken: De eerste was een Roborock s5; ik denk een jaar of 5-6 perfect gedaan, toen ineens kapot. En nu sinds bijna 2 jaar een Dreame Z10 pro. Ik ben daar minder enthousiast over; na 1 jaar 'laser error' Wel goed gerepareerd onder garantie. Maar verder is de dreame veel minder goed in de hoeken, heb ik de cliff sensoren moeten afplakken omdat hij anders ineens in de kamer stop met 'cliff sensor error'. Mijn volgende word of weer een Roborock of ik ga de Eufy route op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
MaximumRush schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 17:18:
[...]

Thanks! Geen haast op dit moment.

Zie alleen niet hoe je op Keepa naar amazon.nl kan linken?
Volgens mij installeer je gewoon de plugin in je browser en dan zie je het terug op een amazon website.

Het duurt wel even dat het zichtbaar wordt, maar het staat dan onder het eerste stuk product beschrijving.

Hier een voorbeeldje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2d2jjJX-11wyqXgnstlyvNnlccs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vELSNMwB9X1nZkfOmj0dmqMT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:49

Boy

www.byoscoop.nl

stin00 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 13:02:

Ze hebben de video al verwijderd, dat is wel apart....

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Op dit moment is er een btw vrij actie bij Mediamarkt/Saturn Duitsland.
Er kan iets interessants tussen zitten, nadeel is wel dat je even naar Duitsland moet reizen.
X40 is er bijvoorbeeld voor 1260.
https://www.mediamarkt.de...nd:DREAME%20OR%20ROBOROCK

Hou ook amazon in de gaten. Zij matchen hun prijzen met die van Mediamarkt/Saturn en verzenden naar Nederland. De prijs valt wel iets hoger uit ivm hoger btw in NL. 21% vs 19%.

Deze zijn in ieder geval goed geprijst.
L10s ultra voor 540. https://www.amazon.de/Dre...iserkennung/dp/B0B8X43GQH
L10S pro heat Ultra 760
https://www.amazon.de/Dre...ennung/dp/B0CR4CY46X?th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
karakedi schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:42:
Op dit moment is er een btw vrij actie bij Mediamarkt/Saturn Duitsland.
Er kan iets interessants tussen zitten, nadeel is wel dat je even naar Duitsland moet reizen.
X40 is er bijvoorbeeld voor 1260.
https://www.mediamarkt.de...nd:DREAME%20OR%20ROBOROCK

Hou ook amazon in de gaten. Zij matchen hun prijzen met die van Mediamarkt/Saturn en verzenden naar Nederland. De prijs valt wel iets hoger uit ivm hoger btw in NL. 21% vs 19%.
De X40 is zeer regelmatig €999 bij Amazon Nederland, dus zou daar op wachten.

Verder zie ik zelden Amazon pricematches tijdens de BTW-vrij dagen, dit omdat Mediamarkt/Saturn de kortingsprijs pas in het winkelmandje laat zien. Heb je hier voorbeelden van?

Edit: @karakedi Nice, zie inderdaad de coupon :D
Deze zijn in ieder geval goed geprijst.
L10s ultra voor 540. https://www.amazon.de/Dre...iserkennung/dp/B0B8X43GQH
L10S pro heat Ultra 760
https://www.amazon.de/Dre...ennung/dp/B0CR4CY46X?th=1
Bij mediamarkt DE is de L10S Ultra voor €529 helaas uitverkocht, Saturn DE heeft 'm wel voor €529!

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 07-06-2024 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karakedi
De link die ik van amazon heb gestuurd is een price match. PRijs op productpagina is niet veranderd, maar je krijgt een kassa korting. De prijs is 536,40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_97OkSFj-FbzU81w1TRdGSy09h4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0dQMHd4DaOTreZN1BjYb807V.jpg?f=fotoalbum_large

Dat de x40 999 was bij amazon.nl was mij niet eerder opgevallen.
Pagina: 1 ... 30 ... 62 Laatste