Na lang wikken en wegen heb ik vorige week de Dreame bot L10 pro besteld, 339 euro en binnen 2 dagen in huis.
Wouw, wat een apparaat! Het is onze eerste robotstofzuiger maar ben er echt zó ontzettend blij mee!
Heeft ongeveer een half uurtje per verdieping nodig, heeft zichzelf 1x vast gereden, probeert dan 2x weg te komen, lukt dit niet, stopt hij en krijg je melding op de app. Het apparaat sloopt zichzelf dus gelukkig niet in zo'n situatie.
Rijdt netjes overal omheen, nergens tegenaan. Zuigt automatisch harder bij tapijt oid. Echt heel blij mee!
Heb hem overigens niet met de door de fabrikant geadviseerde Xiaomi App in werking, maar met de hier eerder genoemde Dream me App.
Wij hebben een huis met veel honden haren, paarden haar, stro, extreem veel zand en lange haren van mijzelf, en het is zo'n verademing om niet meer elke dag het hele huis zelf te moeten stofzuiger.
Ik doe de trappen even met de kruimeldief of met een stoffertje voor ik de stofzuiger aan zet en kan dan heerlijk van een kopje thee genieten terwijl m'n huis wordt gestofzuigd!
Morgen de dweil functie eens uitproberen, al verwacht ik daar niet teveel van.
Iemand nog tips trouwens voor goed en niet te prijzige laminaat en/of plavuizen reiniger voor in de robot?
[
Voor 4% gewijzigd door
Crista88 op 25-03-2023 19:26
]