Bij gebrek aan een goede deal voor de dreame w10, toch bij de roidmi eva uitgekomen. De redroad g10 durfde ik i.v.m. beperkte recensies nog niet aan.
Aan de Eva gebruikers wel gelijk een vraag. Hoe krijg ik de app op een andere taal? Of kan iemand "Abnormale rioolwater van bts" voor me vertalen naar normaal Nederlands.
Korte review na een paar ritjes
- Kaart is vrij snel gemaakt
- Sommige opstakels blijft hij lastig vinden, lamp met dunne poten, deurstopper. Daar blijft hij flink tegenaan rijden.
- Andere wat grotere obstakels worden eenvoudig voorbij gereden.
- Bij het eerste rondje 'droog dweilen' pakte hij een stuk vloerkleed mee. Geen idee waarom, misschien even van de leg.
- Afgrond detectie: ik schrok me wild bij het eerste ritje op de 1e VD. Eva rijdt vrij hard richting 'afgrond' (stonden jullie ook klaar om hem op te vangen bij rit 1?). Maar het werkt, randjes worden mooi meegenomen.
- AI bij vloerkleden mag beter. Hij moet er steeds oprijden voor detectie, dit lijkt niet onthouden te worden. Dweilpatroon wordt daardoor een soort zaagtandpatroon.
- Nadeel is dat 2.4GHz netwerk nodig is. Daarnaast is de robot niet uit te zetten via de app. Als robot in base staat kan die sws niet uit.
[
Voor 6% gewijzigd door
Vendetta_X op 03-02-2023 19:52
]