Ruth Buscombe vond ik toch wel interessant om naar te luisteren.RobertMe schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:22:
[...]
Alleen Arriana Bravo? Die heeft "vroeger" ook wel eens gepresenteerd, maar afgelopen seizoen alleen interviews gedaan (+ fan area gebeuren + drivers parade etc).
Ik zelf ga er in ieder geval vanuit dat Ruth Buscombe er dit jaar niet meer bij is. Die was natuurlijk al geen presentator maar expert, maar daarvan is ook gewoon bekend dat die "op gardening leave is/was" en naar een ander team ging/gaat.
In zijn insta bio heeft ie wel staan F1 TV Analyst.Pierre schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:59:
Ik ga in een deuk als Robert Doornbos iets met F1TV gaat doen.
Hij is ook onderweg naar London op dit moment maar dan natuurlijk overal voor zijn.
I intend to live forever. So far, so good.
Als Laura maar niet weg gaat, dat is toch wel mijn favoriete F1TV presentator.
Wil Buxton is jammer maar begrijpelijk dat je eens verder gaat shoppen.
Doornbos... Zou zomaar kunnen hij was er vorig jaar toch een keer te gast bij F1TV.
Is denk ik helemaal niet verkeerd, ik verwacht dan niet het komische duo effect wat er bij Ziggo was.
Als "the hinch" weg gaat is Doornbos denk ik wel iemand die hem kan vervangen.
We gaan het zien.
Wil Buxton is jammer maar begrijpelijk dat je eens verder gaat shoppen.
Doornbos... Zou zomaar kunnen hij was er vorig jaar toch een keer te gast bij F1TV.
Is denk ik helemaal niet verkeerd, ik verwacht dan niet het komische duo effect wat er bij Ziggo was.
Als "the hinch" weg gaat is Doornbos denk ik wel iemand die hem kan vervangen.
We gaan het zien.
Doornbos zou ik niet erg vinden. Ik hoop dan wel dat ie eerst nog een maand of wat gaat kettingroken. Die tanden zijn niet te doen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Doornbos kon niet een uurtje Race Café meer maar na z'n verhuizing. Zie niet hoe hij de de helft van het jaar hele raceweekenden (do t/m zo) weg kan zijn dan.Pierre schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:59:
Ik ga in een deuk als Robert Doornbos iets met F1TV gaat doen.
[ Voor 3% gewijzigd door henri86 op 15-01-2025 22:08 ]
Ik hoop dat Viaplay dit jaar echt veel klachten krijgt en dat ze door de hoge kosten met de F1 stoppen, trekken ze die Kampheus, die zal ook wel een aardig bedrag vragen om by Ziggo weg te gaan.
Zal hem niet missen, vond hem altijd 1 van de minste daar aan tafel, af en toe vond ik hem echt onzinnig en had ik de indruk dat hij er niks van begreep, wat dat betreft pas hij wel goed bij Viaplay.
Ergste wat ik zag was dat er iemand crashed aan het begin van de race en zowel Heemskerk als Valkenburg niks in de gaten hebben omdat ze meer aandacht hebben voor hun persoonlijke amateur race ervaringen (lekker opscheppen) uit het verleden (die niemand anders wat interesseert) tot ze halverwege de race in eens die coureur door het beeld zien lopen in de pit en ze alle bij vragen hoe hij daar komt (terwijl de crash 2 keer in beeld is geweest)
Dan vraag ik me echt af waarvoor je daar zit...
Zal hem niet missen, vond hem altijd 1 van de minste daar aan tafel, af en toe vond ik hem echt onzinnig en had ik de indruk dat hij er niks van begreep, wat dat betreft pas hij wel goed bij Viaplay.
Ergste wat ik zag was dat er iemand crashed aan het begin van de race en zowel Heemskerk als Valkenburg niks in de gaten hebben omdat ze meer aandacht hebben voor hun persoonlijke amateur race ervaringen (lekker opscheppen) uit het verleden (die niemand anders wat interesseert) tot ze halverwege de race in eens die coureur door het beeld zien lopen in de pit en ze alle bij vragen hoe hij daar komt (terwijl de crash 2 keer in beeld is geweest)
Dan vraag ik me echt af waarvoor je daar zit...
De races in het Midden-Oosten kan hij prima doen. Kan ie meteen netwerken voor zijn simulatoren.henri86 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 22:08:
[...]
Doornbos kon niet een uurtje Race Café meer maar na z'n verhuizing. Zie niet hoe hij de de helft van het jaar hele raceweekenden (do t/m zo) weg kan zijn dan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Doornbos zie ik dat echt niet doen vanwege vrouw en kind. Teveel gedoe met al dat gereis zo'n 10 maanden lang, maar ze zullen bij F1TV ongetwijfeld voor goede vervanging zorgen indien dat nodig is. Uiterst professioneel vooral vergeleken met Viaplay.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2025 13:48 . Reden: Naamverbastering eruit gehaald ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ze hebben Coulthard al en Palmer, ze hebben die Doornbos echt niet nodig daar hoor.Laguna schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 23:12:
Doornbos zie ik dat echt niet doen vanwege vrouw en kind. Teveel gedoe met al dat gereis zo'n 10 maanden lang, maar ze zullen bij F1TV ongetwijfeld voor goede vervanging zorgen indien dat nodig is. Uiterst professioneel vooral vergeleken met Viaplee.
F1TV heeft DC niet. DC werkt op zijn minst als analist voor ViaPlay en als commentator voor Channel 4, en mogelijk nog andere zenders (wie maar betaaltWhiteSnake76 schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 11:12:
[...]
Ze hebben Coulthard al en Palmer, ze hebben die Doornbos echt niet nodig daar hoor.
En dat valt uiteraard ook samen met Alex Jacques. Die voorheen voor Channel 4 werkte. En bij mijn weten nog geen enkele British GP heeft becommentarieerd namens F1TV. Zowel in 2023 als 2024 heeft Ben Edwards die GP het commentaar op F1TV gedaan, met Palmer erbij. Omdat Alex dat weekend, je raadt het juist, voor Channel 4 werkt.
Ben Edwards kan ik wel waarderen als commentator bij F1TV, nooit geweten dat hij dus invalt voor Alex Jacques tijdens de GP in de UK.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
...
[ Voor 97% gewijzigd door Ingelogd op 22-01-2025 07:49 ]
Hopelijk komt F1 eindelijk in 2025 beschikbaar in 4K. Het moet toch niet zo moeilijk zijn.
w00t
Viaplay nog steeds geen jaarabonnement ?
Weet iemand al meer ?
Weet iemand al meer ?
Het is al lang in 4K beschikbaar, Ziggo zond in 2021 de F1 in 4K uit.FireStarter schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:11:
Hopelijk komt F1 eindelijk in 2025 beschikbaar in 4K. Het moet toch niet zo moeilijk zijn.
Sinds ViaPlay de F1 rechten heeft in Nederland is Formule 1 in 4K kijken niet meer mogelijk. Alleen in Scandinavische landen, waar het zowel op de stream als via lineair kanaal te volgen is.Lekker Ventje schreef op zondag 26 januari 2025 @ 18:53:
[...]
Het is al lang in 4K beschikbaar, Ziggo zond in 2021 de F1 in 4K uit.
Zie:
BronDat dit in enkele Scandinavische landen wel gebeurt, komt omdat in deze landen een lineair 4K-kanaal met de gelijke content ‘in de lucht’ is. "Dit maakt het streamen in 4K eenvoudiger", aldus Zwaneveld. In Nederland krijgt Viaplay geen lineair kanaal.
Niet alleen ScandinaviëNeverSettle schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:04:
[...]
Sinds ViaPlay de F1 rechten heeft in Nederland is Formule 1 in 4K kijken niet meer mogelijk. Alleen in Scandinavische landen, waar het zowel op de stream als via lineair kanaal te volgen is.
Zie:
[...]
Bron
Ergo: de world feed vanuit FOM is echt al heel lang 4K. Alleen zijn er maar enkele zenders / "zenders" die het ook daadwerkelijk uitzenden. En hun eigen F1TV is er daar dus geen van.
Hebben ze, met F1 TV, niet een paar keer getest met 4K tijdens trainingen en quali? Had een paar keer de indruk dat de kwaliteit opeens een stuk beter was dan de vorige uitzendingen. Dan tijdens de race was het "normale" kwaliteit. Paar mensen die meekijken, bevestigden mijn gevoel.
Maar kan ook gewoon mijn gevoel geweest zijn.
Maar kan ook gewoon mijn gevoel geweest zijn.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Nope, nog steeds nietjapioo33 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 13:15:
Viaplay nog steeds geen jaarabonnement ?
Weet iemand al meer ?
:strip_exif()/f/image/bpkSh2F6C4xf4SuQG4igpYQ0.png?f=user_large)
Zag ik ook inderdaad.
Ik had deze ook bij Viaplay topic gemeld. Echt een te bizarre prijsstijging
BP on the move!!!
nieuws: Viaplay verhoogt prijs met 4 euro per maand en introduceert advertent...
inmiddels wel...met en en zonder reclame
Voor 'maar' 240 euro per jaar. Dat terwijl ik het afgelopen jaar 65 euro heb betaald voro een jaarabo op F1 TVPro (en dit jaar 95). Dat is dus 3 keer zoveel, de rest van ViaPlay zit ik niet opt e wachten. Dat vind ik een bizar bedrag om F1 te 'mogen' kijken.Kruitdamp schreef op maandag 27 januari 2025 @ 16:34:
[...]
nieuws: Viaplay verhoogt prijs met 4 euro per maand en introduceert advertent...
inmiddels wel...met en en zonder reclame
Kennis van mij heeft net in december nieuw jaar abonnement Viaplay afgesloten, wordt deze ook omgezet ?
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2025 18:07 ]
Dat tarief geldt normaal gesproken alleen voor nieuwe of vernieuwende abonnementen. Dus voor je kennis pas aan het eind van het jaar.Albert020 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:05:
Kennis van mij heeft net in december nieuw jaar abonnement Viaplay afgesloten, wordt deze ook omgezet ?
Dus als ik nu een jaarabonnement afsluit met of zonder reclame dan geldt die prijs voor het hele jaar ?Tha Deo schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:14:
[...]
Dat tarief geldt normaal gesproken alleen voor nieuwe of vernieuwende abonnementen. Dus voor je kennis pas aan het eind van het jaar.
Wordt dan niet in maart weer omgezet naar iets anders ?
Die reclame vind ik niet zo'n probleem zolang het niet tijdens de live uitzending is, zij we wel gewend bij de commerciëlen daar is het nog veel erger.
Klopt, een jaarabonnement kun je niet halverwege aanpassen ten nadele van de klant.
Overigens is het abonnement met reclame (nog) niet te koop, die komt er pas bij per 3 feb. Je kan dus beter nu snel een jaarabo afsluiten a 12.79 / maand.
Overigens is het abonnement met reclame (nog) niet te koop, die komt er pas bij per 3 feb. Je kan dus beter nu snel een jaarabo afsluiten a 12.79 / maand.
Uh...waar vind je een jaarabonnement voor € 12,79 dan ?IJsbeer schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:58:
Klopt, een jaarabonnement kun je niet halverwege aanpassen ten nadele van de klant.
Ik zie alleen een maandabonnement voor € 17,99
[ Voor 5% gewijzigd door japioo33 op 27-01-2025 19:02 ]
Het jaarabonnement is er niet meer. Ook niet voor bestaande maandabonnee's (na inlog). Ze willen voorkomen dat je nog een "goedkoop" jaartje afsluit natuurlijk.IJsbeer schreef op maandag 27 januari 2025 @ 18:58:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ze hebben het hier over Viaplay.Mog schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:16:
[...]
Het jaarabonnement is er niet meer. Ook niet voor bestaande maandabonnee's (na inlog). Ze willen voorkomen dat je nog een "goedkoop" jaartje afsluit natuurlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 27-01-2025 20:38 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ook.Room42 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:38:
[...]
Ze hebben het hier over Viaplay.(Of wist je dat en is daar ook geen jaarabonnement meer mogelijk, net als bij F1 TV?)
In augustus kon je nog kiezen tussen een maand en een jaarabonnement bij Viaplay:
/f/image/sOuDlYyRtr0eKFrpJOk8T0ep.png?f=fotoalbum_large)
Sinds september vorig jaar niet meer:
/f/image/IQKW2Sjh9ZJyEA5RYqnv9X55.png?f=fotoalbum_large)
Misschien ook voor Viaplay maar doen?
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
ViaPlay heeft uberhaupt een eigen topic waar AFAIK andere jaren naar verwezen werd als ze weer een prijsverhoging hadden / abonnementen aanpasten / ....JPD68 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 09:13:
Misschien ook voor Viaplay maar doen?
ViaPlay is immers meer dan F1 en het afsluiten van een VP abo heeft niet direct met (kijken van) F1 te maken. En in het VP topic staat dan alles centraal, ook voor diegene die VP voor iets anders afsluiten.
Ik krijg een email van Ziggo dat je alleen maar via hun het basis abbo kunt afsluiten met Advertenties:
Viaplay verhoogt de abonnementsprijs. De prijs van je Viaplay abonnement bij Ziggo wordt per 1 maart 2025 verhoogd met 2 euro naar 19,99 per maand. Daarnaast voegt Viaplay korte advertenties toe rondom live sportwedstrijden. De wedstrijden worden niet onderbroken. Meer informatie over de advertenties vind je op de pagina met veelgestelde vragen.
Wil je het Viaplay abonnement kosteloos opzeggen? Dat kan tot en met 28 februari 2025 via Mijn Ziggo.
Indien je Viaplay al hebt opgezegd, kan je dit bericht als niet-verzonden beschouwen.
Dus wil je zonder advertenties dan moet je opzeggen bij Ziggo en rechtstreeks bij Viaplay weer afsluiten.
Viaplay verhoogt de abonnementsprijs. De prijs van je Viaplay abonnement bij Ziggo wordt per 1 maart 2025 verhoogd met 2 euro naar 19,99 per maand. Daarnaast voegt Viaplay korte advertenties toe rondom live sportwedstrijden. De wedstrijden worden niet onderbroken. Meer informatie over de advertenties vind je op de pagina met veelgestelde vragen.
Wil je het Viaplay abonnement kosteloos opzeggen? Dat kan tot en met 28 februari 2025 via Mijn Ziggo.
Indien je Viaplay al hebt opgezegd, kan je dit bericht als niet-verzonden beschouwen.
Dus wil je zonder advertenties dan moet je opzeggen bij Ziggo en rechtstreeks bij Viaplay weer afsluiten.
ViaPlay beloofde geen Reclame's, maar die belofte braken ze al heel snel door Banners boven in het beeld met Advertenties te tonen, nu komen ze met korte reclame blokjes voor en na de live wedstrijden.GorgeousMetal schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 16:30:
Ik krijg een email van Ziggo dat je alleen maar via hun het basis abbo kunt afsluiten met Advertenties:
Denk dat de volgende stap PIP reclame word, dus volledig beeld reclame met in de hoek het beeld van de wedstrijd, zo als bvb RTL het doet bij live wedstrijden.
Met als verschil dat RTL(+) het gratis doet/deed en je er bij Viaplay voor mag betalen.WhiteSnake76 schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 17:51:
zo als bvb RTL het doet bij live wedstrijden.
Wat een schofterig bedrijf is het toch. Al is het allemaal totaal niet verrassend, na die kapitaalinjectie moet dat geld wel worden terugverdiend en natuurlijk gaat dat over de rug van klanten. Ongelooflijk dat er nog steeds mensen zijn die daar abonnementen afsluiten. Gewoon massaal boycotten die club dan gaan ze uiteindelijk wel failliet, in ieder geval in Nederland.De verhoogde prijzen gelden vanaf 3 februari voor nieuwe of terugkerende abonnees. Lopende abonnementen worden vanaf 3 maart omgezet naar het Basis-abonnement met reclame. Wie toch reclamevrij wil blijven kijken, kan dan upgraden naar het duurdere Standaard-abonnement en is dan 24 tot 48 euro per jaar meer kwijt, afhankelijk van de abonnementsvorm.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik had het al in het F1 TV Pro topic geplaatst, maar volgens mij moeten meer mensen dit weten. Ik had geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede deal
Ik heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
:strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large)
**
:strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large)

- Download/open F1 TV app
- Login
- Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand in de F1 TV app
- Open App Store
- Ga naar je profiel (rechtsboven)
- Ga naar ‘Abonnementen’
- Ga naar ‘F1 TV’ *
- Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ **
- Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ ***
- Bevestig jaarabonnement
:strip_exif()/f/image/DhSknaUPiW30n45Bqf8GpQk1.jpg?f=fotoalbum_large)
**
:strip_exif()/f/image/81wOtCrZ8AOmwqzLU3Bfbsaw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GElmiZITodteC02XMeHWfQla.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee. Durfde ze niet aan te klikken
FT staat volgens mij voor Free Trial (dacht 7 dagen)
[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 03-02-2025 21:29 ]
Dit werkte vorig seizoen ook al zo... zie [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingenMog schreef op maandag 3 februari 2025 @ 16:19:
Ik had het al in het F1 TV Pro topic geplaatst, maar volgens mij moeten meer mensen dit weten. Ik had geen account of abonnement en nu heb ik voor €99 een jaarabonnement op F1TV Pro. Dat vind ik een goede dealIk heb een iPhone, dus ik weet niet of dit ook zo voor Android werkt:
[color=#FF0000]*[/color]
- Download/open F1 TV app
- Login
- Neem een maand F1 TV Access (niet Pro) voor €3,99/maand [color=red]in de F1 TV app[/color]
- Open App Store
- Ga naar je profiel (rechtsboven)
- Ga naar ‘Abonnementen’
- Ga naar ‘F1 TV’ [color=#FF0000]*[/color]
- Ga naar ‘Bekijk alle abonnementen >’ [color=#FF0000]**[/color]
- Selecteer ‘F1 TV Pro Annual (€94,99 per jaar)’ [color=#FF0000]***[/color]
- Bevestig jaarabonnement
[Afbeelding]
[color=#FF0000]**[/color]
[Afbeelding]
[color=#FF0000]***[/color]
[Afbeelding]
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
lol, @Jarco_Kriek leest hier ook mee zo te zien: https://www.totaaltv.nl/n...nd-legaal-naar-formule-1/
Ik heb tot 22-2-2025 nog F1TV-PRO.
Dit was 94,99 per jaar.
Wie weet wat het straks gaat kosten?
Ik zie nergens de prijs voor de verlenging!
Dit was 94,99 per jaar.
Prijs voor nu is nog altijd 94,99 (subscription amount) of het anders gaat worden dan hadden ze dat al moeten laten weten lijkt mij. Mijn verlenging staat voor de 27e op de rol.Ruud888 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:14:
Ik heb tot 22-2-2025 nog F1TV-PRO.
Dit was 94,99 per jaar.
Enige reden om als je alleen F1 kijkt en vrijwel altijd de race naderhand pas kijkt (ik kijk vrijwel nooit live) om geen F1 TV access abo te nemen? Het scheelt heel veel geldjes.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
De "vertraging" op Access is iets van 2 of 3 dagen. Ik weet niet of je nu dus uitgesteld kijkt op dinsdag/woensdag? Maar dat lijkt mij voor velen wel een dingetje. Als de vertraging een paar uur was wel doable natuurlijk, buiten de avondraces dan. Maar 2, 3 dagen niet kijken en spoilers ontwijken is wel extreem.zonoskar schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:43:
Enige reden om als je alleen F1 kijkt en vrijwel altijd de race naderhand pas kijkt (ik kijk vrijwel nooit live) om geen F1 TV access abo te nemen? Het scheelt heel veel geldjes.
Oja, dat is wel een probleempje ja. Meestal kijk ik 's avonds om 20:00 ofzo.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
*knip* Rtl duitsland zend 7 races gratis uit. Er is dus meer dan viap-ay.
[ Voor 62% gewijzigd door tweakduke op 10-02-2025 23:56 ]
Is het met F1TV nog steeds mogelijk om 2 livestreams tegelijkertijd te kijken op 2 verschillende ip adressen? Dus dat mijn vader en ik tegelijkertijd kijken via mijn account, hij in zijn huis, ik in de mijne. Voorheen kon dit wel altijd, maar las dat er het één en ander is veranderd?
Volgens mij wel maar dan wel 1 via telefoon/chromecast/ tv en de andere via een laptop
Afgelopen seizoen werkte dat prima. Er duikt elk seizoen wel een soortgelijk bericht op. Enige manier om erachter te komen is het begin van het seizoen af te wachten en uit te proberen.
Alles kan stuk.
Dat was voorheen ook geen voorwaarde.(KBX) Harkanoid schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:16:
Volgens mij wel maar dan wel 1 via telefoon/chromecast/ tv en de andere via een laptop
Alles kan stuk.
Klopt. Dat is altijd al geweest.remco_k schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:20:
F1TV staat logins toe op 6 verschillende devices. De 7e krijgt de mededeling dat ie niet kan. Dus er is ruimte zat.
Maar mijn vraag is dus of het op verschillende ip adressen werkt. 6 verschillende apparaten op hetzelfde ip adres gaat prima. 2 livestreams tegelijkertijd op hetzelfde ip adres ook. Maar werkt 2 livestreams tegelijkertijd op 2 verschillende ip adressen ook? Dat is hier de vraag.
Zoals aangegeven, afgelopen seizoen was dat geen probleem.cordonbleu schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:10:
[...]
Klopt. Dat is altijd al geweest.
Maar mijn vraag is dus of het op verschillende ip adressen werkt. 6 verschillende apparaten op hetzelfde ip adres gaat prima. 2 livestreams tegelijkertijd op hetzelfde ip adres ook. Maar werkt 2 livestreams tegelijkertijd op 2 verschillende ip adressen ook? Dat is hier de vraag.
En 3 was ook geen probleem (3 verschillende IP's de livestream)maniac2003 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:18:
[...]
Zoals aangegeven, afgelopen seizoen was dat geen probleem.
Natuurlijk werkt dat gewoon, als je via mobiel kijkt dan heb je toch ook andere IP adressencordonbleu schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:10:
[...]
Klopt. Dat is altijd al geweest.
Staat mij bij dat maar één stream de live stream van de race kan hebben, maar dat dit niet gehandhaafd wordt momenteel.remco_k schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:20:
F1TV staat logins toe op 6 verschillende devices. De 7e krijgt de mededeling dat ie niet kan. Dus er is ruimte zat.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Viaplay TV dit seizoen in ieder geval bij Delta en Odido:
Ik dacht dat samenvattingen verplicht beschikbaar moesten zijn via alle tv-providers?
Geen woord over Ziggo of KPN?De zenders Viaplay TV en Viaplay TV+ zijn exclusief beschikbaar voor mensen met een tv-abonnement bij Odido of DELTA. Viaplay TV wordt een dedicated sportzender binnen het basispakket, SBS9 (Talpa Network) keert terug als de zender voor films en series.
Viaplay TV gaat onder andere live voetbalwedstrijden, Formule 1-trainingen en raceprogramma’s met Rob Kamphues uitzenden met daarin ondermeer exclusief de samenvattingen van Formule 1-races.
https://www.broadcastmaga...ay-tv-bij-odido-en-delta/Viaplay TV wordt een nieuw kanaal onder een bekende naam. Momenteel gebruikt de zender het slot van SBS9, met inhoud die afkomstig is van beide partijen. Na een succesvolle pilot-periode van een jaar gaat Viaplay TV de volgende stap zetten en voor een volledige sportfocus. De zender is beschikbaar voor klanten van de providers Odido en DELTA. Viaplay TV is vanaf 14 maart bij Odido te zien op kanaal 13, en bij DELTA op kanaal 22.
Viaplay TV+ is voor 16,99 euro per maand beschikbaar als een extra zender voor sportliefhebbers. Zij kunnen hier genieten van de beste live wedstrijden en evenementen binnen het aanbod van Viaplay, zoals alle Formule 1 sessies inclusief de races, topwedstrijden uit de Premier League en grote dartstoernooien van de PDC, waaronder het hele WK Darts. Viaplay TV+ is een uitstekend alternatief voor iedereen die geen programma’s kan of wil streamen via de Viaplay app. Ook deze nieuwe zender is exclusief beschikbaar voor klanten van Odido en binnenkort ook bij DELTA.
Ik dacht dat samenvattingen verplicht beschikbaar moesten zijn via alle tv-providers?
[ Voor 27% gewijzigd door U123456 op 17-02-2025 10:38 ]
Staat niet op de lijst: https://wetten.overheid.nl/BWBR0025036/2025-01-01#BijlageU123456 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:15:
Dat kan ik bevestigen, 3 verschillende locaties, via de app op firestickWaah schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:01:
[...]
En 3 was ook geen probleem (3 verschillende IP's de livestream)
Klopt ook zo staat het in de voorwaarden. Als ze het gaan handhaven heb je geen poot op te staanKlauwhamer schreef op zondag 16 februari 2025 @ 20:43:
[...]
Staat mij bij dat maar één stream de live stream van de race kan hebben, maar dat dit niet gehandhaafd wordt momenteel.
Ik dacht dat bepaalde wedstrijden op een publiek kanaal moest, maar wat daaraan voldoet en of F1 ook moet voldoen is de vraag. Volgens mij geldt het alleen voor Zandvoort als Race, en die zouden ze altijd op SBS9 kunnen uitzenden...dennistd schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:24:
[...]
Staat niet op de lijst: https://wetten.overheid.nl/BWBR0025036/2025-01-01#Bijlage
Everything is better with Bluetooth
Nee, dat kan al een tijdje niet meer geloof ik, het is volgens mij ook niet mogelijk meer om de zelfde stream op 2 apparaten in huis te kijken, wel op 1 apparaat de race, en op een andere de onboards of telemetrie.cordonbleu schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:10:
Is het met F1TV nog steeds mogelijk om 2 livestreams tegelijkertijd te kijken op 2 verschillende ip adressen? Dus dat mijn vader en ik tegelijkertijd kijken via mijn account, hij in zijn huis, ik in de mijne. Voorheen kon dit wel altijd, maar las dat er het één en ander is veranderd?
Altans dat zijden ze een jaar geleden, dus geen idee of het nu ook echt zo is, ik deel mijn account niet.
Jawel dat kan wel en gaat zonder problemen, zolang je de limiet van 6 apparaten niet overschrijdt.WhiteSnake76 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Nee, dat kan al een tijdje niet meer geloof ik, het is volgens mij ook niet mogelijk meer om de zelfde stream op 2 apparaten in huis te kijken, wel op 1 apparaat de race, en op een andere de onboards of telemetrie.
Altans dat zijden ze een jaar geleden, dus geen idee of het nu ook echt zo is, ik deel mijn account niet.
Deel 'm zelf met een familielid die in een andere plaats woont. Zelf kan ik 'm dan op Google TV en in een webbrowser aanzetten.
Viaplay heeft (vorig jaar?) restricties op gelijktijdig streamen live events ingevoerd, voor F1TV kon vorig jaar nog 3 streams op verschillende locaties en dus ips mogelijk. Geen garantie voor dit jaarWhiteSnake76 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Nee, dat kan al een tijdje niet meer geloof ik, het is volgens mij ook niet mogelijk meer om de zelfde stream op 2 apparaten in huis te kijken, wel op 1 apparaat de race, en op een andere de onboards of telemetrie.
F1TV is hier weer netjes voor een jaar verlengt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Krijg je daar een bericht van, van te voren?G_Dragon schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 11:18:
F1TV is hier weer netjes voor een jaar verlengt
Die van mijj loopt op 2 maart af, maar ik zie dat ik mijn cc nog moet aanpassen, de oude is verlopen
Vreemd dat ze me er niet voor waarschuwen, van te voren.
Wat gebeurt er eigenlijk als ze het bedrag niet kunnen afschrijven, krijg je dan wel een herinnering?
Ja, ik kreeg eind Januari (moet even mijn persoonlijk mail kijken als ik vrij ben) volgens mij bericht dat mijn abonnement verliep en ik voor 19-2-2025 weer moest verlengen. Ik heb toen ik 24-1-2025 mijn loon binnen had weer voor €100 aan Google Tegoed erop gezet en de rest werd voor mij gedaan.jeanj schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:09:
[...]
Krijg je daar een bericht van, van te voren?
Die van mijj loopt op 2 maart af, maar ik zie dat ik mijn cc nog moet aanpassen, de oude is verlopen
Wat gebeurt er eigenlijk als ze het bedrag niet kunnen afschrijven, krijg je dan wel een herinnering?
Een collega hier die het ook via cc heeft gedaan vorig jaar, die vertelde mij dat zijn abonnement niet verlengt is. Geen idee hoe en waarom, dus hoe het wel even goed in de gaten! Als ze het niet af kunnen schrijven dan word je abonnement stop gezet en kan je per maand gaan betalen.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2025 15:14 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn abonnement verloopt over exact een week, en heb tot nu toe geen enkel bericht ontvangen (ook niet in de spamfolder).jeanj schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:09:
[...]
Mijn creditcard gegevens staan verder goed, niet verlopen.
Best vreemd dat de ene abonnee een bericht ontvangt, en de ander niet.
Net als vorig jaar dat menig abonnee nog de oude prijs van € 65,-- betaalde, terwijl andere abonnees al lang daarvoor met € 95,-- werden aangeslagen.
Echt, F1TV mag weleens iets netter worden...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik gok dat er verschil zit tussen betalen met cc en Google Play tegoed, ik hoop oprecht dat jullie niet hetzelfde gaan krijgen als mijn collega die ook via cc betaalde en waarbij zijn abonnement nu niet verlengt is.KillerBee schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Mijn abonnement verloopt over exact een week, en heb tot nu toe geen enkel bericht ontvangen (ook niet in de spamfolder).
Mijn creditcard gegevens staan verder goed, niet verlopen.
Best vreemd dat de ene abonnee een bericht ontvangt, en de ander niet.
Net als vorig jaar dat menig abonnee nog de oude prijs van € 65,-- betaalde, terwijl andere abonnees al lang daarvoor met € 95,-- werden aangeslagen.
Echt, F1TV mag weleens iets netter worden...
Niets is met zekerheid te zeggen, maar je zou de eerste niet zijn waarbij het jaarabo gewoon wordt stopgezet als de CC gegevens niet kloppen. Helpdesk kan je niet helpne, want dat abo bieden we niet meer aan.jeanj schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 15:09:
[...]
Bij mij is een paar maanden geleden de CC gegevens bijgewerkt voordat het jaarabo. verliep, dat ging vlekkeloos (op de verwachtte verhoging van 64 na 95 na dan
Ondanks dat mijn cc gegevens kloppen, heb ik dit nu toch maar opnieuw ingevoerd, en ook bevestigd met de cc app.G_Dragon schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:06:
[...]
Ik gok dat er verschil zit tussen betalen met cc en Google Play tegoed, ik hoop oprecht dat jullie niet hetzelfde gaan krijgen als mijn collega die ook via cc betaalde en waarbij zijn abonnement nu niet verlengt is.
Dus je zou zeggen: het kan nu echt niet meer mis gaan!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik heb mijn cc ook maar vernieuwd, just to be sure
Paar weken geleden bericht gekregen dat het weer verlengd zou gaan worden voor EUR 94,99 - gisteren inderdaad doorgevoerd. Betaald met creditcard (nog steeds dezelfde als vorig jaar, dus niet echt naar omgekeken). Uiteraard handig om niet net aan je limiet te zitten oid, maar bij mij ging het vlekkeloos voor zover ik kan zien. Ook bij F1TV staat het goed:
Platform
F1 TV app on Apple
Renewal date
21/02/2026
App store
F1 App subscriptions bought via an app store can only be managed through the store.
Platform
F1 TV app on Apple
Renewal date
21/02/2026
App store
F1 App subscriptions bought via an app store can only be managed through the store.
Viaplay was gisteren eindelijk afgelopen en vandaag de melding van F1TV dat ik niet meer in aanmerking kwam voor F1TV PRO daardoor. In de app "TV Access Monthly" afgenomen en vervolgens direct daarna via instellingen -> abonnementen (iPhone) omgezet naar een jaarabbo voor €95. Werkt dus gelukkig nog steeds
Major F1 TV Updates Coming This Year!
F1 TV is reportedly set to introduce 4K UHD (maybe HDR?) streaming and multi-view this year. A new F1 TV Premium tier, likely pricier than F1 TV Pro, is expected. With testing next week, an official announcement seems imminent
Volgens:
https://x.com/f1multiview...TZRqk91_mJLmrgQib_IQ&s=19
F1 TV is reportedly set to introduce 4K UHD (maybe HDR?) streaming and multi-view this year. A new F1 TV Premium tier, likely pricier than F1 TV Pro, is expected. With testing next week, an official announcement seems imminent
Volgens:
I intend to live forever. So far, so good.
🚨 Major F1 TV Updates Coming This Year!
— MultiViewer (@f1multiviewer) 23 februari 2025
F1 TV is reportedly set to introduce 4K UHD (maybe HDR?) streaming and multi-view this year. A new F1 TV Premium tier, likely pricier than F1 TV Pro, is expected. With testing next week, an official announcement seems imminent. #F1
Edit: @IkWilbert , je bent mij voor
[ Voor 24% gewijzigd door slijkie op 23-02-2025 18:59 ]
Mijn abonnement is via Apple is vandaag met een jaar verlengd. Een maand geleden kreeg ik van F1TV een mail dat het gepauzeerd zou worden maar het is gewoon verlengd. Wel drie tientjes duurder helaas.
4K (hopelijk HDR) is huge voor F1TV. Nu ik 4K HDR gewend ben via Sky Sports wil ik niet meer zonder. Dus erg nice dat ze dit eíndelijk dan ook via F1TV gaan doorvoeren.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kan mij niet voorstellen dat je tijdens het racen het verschil ziet, misschien moet ik een nieuwe bril kopen.Rivanov schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:11:
4K (hopelijk HDR) is huge voor F1TV. Nu ik 4K HDR gewend ben via Sky Sports wil ik niet meer zonder. Dus erg nice dat ze dit eíndelijk dan ook via F1TV gaan doorvoeren.
Zelf ga ik er echt niet meer voor betalen, 1080p is mij goed zat voorlopig.
De gouden vraag is alleen, wat is de bitrate, als ze Netflix nadoen met een karrige ~15 mbit/s is het mij het niet waard. Verwacht minimaal 25 mbit of meer. Anders ga ik echt niet meer betalen dan wat het al is… we zullen zien.
Bitrate van 15mbps op AVC(H.264) is totaal anders dan een bitrate van 15mbps op HEVC (H.265). De HEVC-codec is 4x ‘zuiniger’ dan de AVC-codec, waardoor het vergelijkbaar is met 60mbit op AVC-codec.slijkie schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:19:
De gouden vraag is alleen, wat is de bitrate, als ze Netflix nadoen met een karrige ~15 mbit/s is het mij het niet waard. Verwacht minimaal 25 mbit of meer. Anders ga ik echt niet meer betalen dan wat het al is… we zullen zien.
Toen ViaplaySweden nog werkte, heb ik UHD4k de F1 kunnen kijken, dit was werelds.
:strip_exif()/f/image/ZLIpvK9FHrLNir0jFIx3TFa3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OappUab7dlAywL76cwc3q8Ko.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zou toch wat zijn he… hopelijk is het ook daadwerkelijk waar en mogelijk voor NLD’ers om te abonneren.IkWilbert schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:53:
Major F1 TV Updates Coming This Year!
Volgens:
Op 2.5m afstand van een 77" LG G4 OLED zie je het wel degelijk.Winkiller schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:14:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat je tijdens het racen het verschil ziet, misschien moet ik een nieuwe bril kopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt jammer dat het ineens niet meer kon!dnmw2705 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:53:
[...]
Bitrate van 15mbps op AVC(H.264) is totaal anders dan een bitrate van 15mbps op HEVC (H.265). De HEVC-codec is 4x ‘zuiniger’ dan de AVC-codec, waardoor het vergelijkbaar is met 60mbit op AVC-codec.
Toen ViaplaySweden nog werkte, heb ik UHD4k de F1 kunnen kijken, dit was werelds.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I hope soodnmw2705 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:54:
[...]
Dit zou toch wat zijn he… hopelijk is het ook daadwerkelijk waar en mogelijk voor NLD’ers om te abonneren.
Ik zou dat echt wel willen nemen hoor
Verschil zie je buiten de on boards wel heel erg goed vind ik. Op een LG 55 inch oledWinkiller schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:14:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat je tijdens het racen het verschil ziet, misschien moet ik een nieuwe bril kopen.
Da's logisch, want de onboard camera's zijn maar 1270x720, en de overige camera's zijn allemaal 4k.gerbenp schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:49:
[...]
Verschil zie je buiten de on boards wel heel erg goed vind ik.
Heb dezelfde stream via Viaplay (Noorwegen) bekeken, ik vond hem inderdaad mooi, maar niet ‘geweldig’, de SkyUHD stream via de satteliet, is toch net iets meer, fors hogere bitrate, ook x265.dnmw2705 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:53:
[...]
Bitrate van 15mbps op AVC(H.264) is totaal anders dan een bitrate van 15mbps op HEVC (H.265). De HEVC-codec is 4x ‘zuiniger’ dan de AVC-codec, waardoor het vergelijkbaar is met 60mbit op AVC-codec.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maargoed, we zullen zien, de huidige codec/bitrate van f1tv is ook niet om te juichen, laten we eerlijk zijn.
Zelfde tv hier, en dat zie je absoluut.Rivanov schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:02:
[...]
Op 2.5m afstand van een 77" LG G4 OLED zie je het wel degelijk.
Oh please yes! Daar wil wel meer voor betalen, op onze Sony Oled zal dit er dan zoveel mooier uitzien
Misschien met de testdagen dat er dan getest wordt?G_Dragon schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:53:
[...]
Oh please yes! Daar wil wel meer voor betalen, op onze Sony Oled zal dit er dan zoveel mooier uitzien
Eindelijk! Zo te zien is het waar dit staat al verborgen in de source code.
:strip_exif()/f/image/2gq6Lvdk2L1Yupep5kDLtwiO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2gq6Lvdk2L1Yupep5kDLtwiO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/BT7alFlItT5XSYrOUMibvmIl.png?f=user_large)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Nu ben ik benieuwd naar de prijsrobbinonline schreef op zondag 23 februari 2025 @ 23:38:
Eindelijk! Zo te zien is het waar dit staat al verborgen in de source code.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En vanaf wanneer, zou dit wel willen testen tijdens de testdagen
[ Voor 5% gewijzigd door Soppyscroll op 23-02-2025 23:54 ]
Ja die prijs ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar, maar voor 4k wil ik wel meer betalenSoppyscroll schreef op zondag 23 februari 2025 @ 23:52:
[...]
Nu ben ik benieuwd naar de prijs
En vanaf wanneer, zou dit wel willen testen tijdens de testdagen
Op X postte iemand: 159 Nee Zealand dollar voor Premium en 99 van dezelfde valuta voor Pro per jaar. Afwachten op officiële persbericht.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:05:
[...]
Ja die prijs ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar, maar voor 4k wil ik wel meer betalen
[ Voor 9% gewijzigd door dnmw2705 op 24-02-2025 08:09 ]
Oké dat is €50 meer voor 4K als ik het goed begrijpdnmw2705 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:06:
[...]
Op X staat: 159 Nee Zealand dollar voor Premium en 99 van dezelfde valuta voor Pro
Ik heb mijn bericht even aangepast omdat ik niet kan achterhalen wat de herkomst is van de suggereerde prijzen.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:08:
[...]
Oké dat is €50 meer voor 4K als ik het goed begrijp
Ik kwam met 159NZD op 88eur. Ik denk heel eerlijk dat ze het gelijk brengen op prijzen van lokale rechtenhouder
Ben benieuwd hoeveel het in euros zal gaan wordendnmw2705 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:12:
[...]
Ik heb mijn bericht even aangepast omdat ik niet kan achterhalen wat de herkomst is van de suggereerde prijzen.
Ik kwam met 159NZD op 88eur. Ik denk heel eerlijk dat ze het gelijk brengen op prijzen van lokale rechtenhouder
Ik ben benieuwd of UHD in combinatie met Viaplay op KPN per maand wordt aangeboden. Dat maakt het wel interessant om nog eens te gaan proberen.
Was eigenlijk van plan een jaartje over te slaan, want alle randzaken hadden me zowat de lust benomen.
Was eigenlijk van plan een jaartje over te slaan, want alle randzaken hadden me zowat de lust benomen.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3