Ik zie Viaplay dit overigens ook nog wel blokkeren voor Nederland.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Ben benieuwd hoeveel het in euros zal gaan worden

Ik zie Viaplay dit overigens ook nog wel blokkeren voor Nederland.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Ik verwacht 144,99 per jaar. Ik heb afgelopen jaren regelmatig naar Sky f1 4k gekeken ook in hdr en vond het beeld wel erg scherp en kleurrijk maar voor de race schakelde ik toch naar f1tv pro.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:14:
[...]
Ja zo zijn ze wel, hopelijk houden ze zich nu in en gunnen ze ons ditTexMex schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:19:
[...]
Ik zie Viaplay dit overigens ook nog wel blokkeren voor Nederland.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goeie! Hopelijk denken ze er bij F1TV er ook zo overdestro9704 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:21:
[...]
Ik verwacht 144,99 per jaar. Ik heb afgelopen jaren regelmatig naar Sky f1 4k gekeken ook in hdr en vond het beeld wel erg scherp en kleurrijk maar voor de race schakelde ik toch naar f1tv pro.
Ga er vanuit dat we tijdens de testdagen gratis mogen testen...daar zijn immers testdagen voor...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De hele reden dat we in Nederland F1TV kunnen gebruiken is toch omdat ViaPlay niet dezelfde rechten heeft zoals bv Sky in de UK? Waarom zouden ze dit dan kunnen blokkeren? Of bedoel je 4K via reguliere tv?TexMex schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:19:
[...]
Ik zie Viaplay dit overigens ook nog wel blokkeren voor Nederland.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Sinds vorig jaar is er natuurlijk wel een en ander gebeurd tussen Viaplay en F1TV. Je krijgt met het Viaplay-abonnement tegenwoordig 'gratis' toegang tot F1TV. En tegelijkertijd is het F1TV-jaarabonnement hier verdwenen én zijn de prijzen van F1TV hard gestegen. Viaplay heeft F1TV dan wel niet volledig kunnen blokkeren in Nederland, maar de banden en de invloed zijn duidelijk.Phydomir schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:16:
[...]
De hele reden dat we in Nederland F1TV kunnen gebruiken is toch omdat ViaPlay niet dezelfde rechten heeft zoals bv Sky in de UK? Waarom zouden ze dit dan kunnen blokkeren? Of bedoel je 4K via reguliere tv?
Maar waarom mogen we in Nederoand dan geen jaar abo meer afsluiten? En waarom was er in Nederland vorig jaar geen kortingsactie? Dat zijn twee zaken die in (vrijwel) alle andere landen waar F1TV Pro beschikbaar is wel het geval zijn/waren. En dat nog los van de exorbitant forse prijsverhoging vorig jaar, die in andere landen niet zo fors was.Phydomir schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:16:
[...]
De hele reden dat we in Nederland F1TV kunnen gebruiken is toch omdat ViaPlay niet dezelfde rechten heeft zoals bv Sky in de UK? Waarom zouden ze dit dan kunnen blokkeren? Of bedoel je 4K via reguliere tv?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Voor mij is dat niet zeker. Het ligt een beetje aan de prijs. Ik neem aan dat jij er ook niet elk bedrag voor over hebt. Anders is straks F1 al uit de kosten met alleen jou als klantG_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:11:
... Want die 4k gaat er bij ons thuis zeker komen als het ook in Nederland beschikbaar wordt
Idem hier, hoop dat er een upgrade mogelijk is via de iOS app store, paar dagen terug afgesloten, zoniet, vraag ik Apple om een refund. We zullen zien.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:11:
In de broncode van F1TV staat ook een mogelijkheid om te upgraden, ben benieuwd of ik dit ook kan doen bij mijn jaarabonnement die via de Google Play Store loopt wanneer F1TV alles officieel heeft gemaakt. Want die 4k gaat er bij ons thuis zeker komen als het ook in Nederland beschikbaar wordt
Mis alleen een ding om alle races nu al vooruit te bekijkenIkWilbert schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:53:
Major F1 TV Updates Coming This Year!
F1 TV is reportedly set to introduce 4K UHD (maybe HDR?) streaming and multi-view this year. A new F1 TV Premium tier, likely pricier than F1 TV Pro, is expected. With testing next week, an official announcement seems imminent
Volgens:
https://x.com/f1multiview...TZRqk91_mJLmrgQib_IQ&s=19
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vast niet dat het in het Nederlands beschikbaar komt. Immers is het altijd al de world feed geweest en is die nogal internationaal. Zelfs op ViaPlay is het niet in het Nederlands (behalve hun eigen reclame overlays dan).G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:11:
In de broncode van F1TV staat ook een mogelijkheid om te upgraden, ben benieuwd of ik dit ook kan doen bij mijn jaarabonnement die via de Google Play Store loopt wanneer F1TV alles officieel heeft gemaakt. Want die 4k gaat er bij ons thuis zeker komen als het ook in Nederland beschikbaar wordt
In de quote staat "in Nederland" (het land) niet "in het Nederlands" (de taal).RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:13:
[...]
Vast niet dat het in het Nederlands beschikbaar komt. Immers is het altijd al de world feed geweest en is die nogal internationaal. Zelfs op ViaPlay is het niet in het Nederlands (behalve hun eigen reclame overlays dan).
spoiler:Uiteraard is het gewoon Nederlands. Het moge toch duidelijk zijn dat de F1TV app 2 streams afspeelt op de internationale feed. Een video stream en een audio stream. Anders kon je nooit seamless wisselen tussen de talen zonder dat er een enkele onderbreking in het beeld is. Of de video feed vervolgens 4K of 540p is is irrelevant voor de losse audio stream.
True, true, niet goed gelezen. Maar dan nog. Beetje lastig om er aan te komen als het hier niet beschikbaar wordt.W1ck1e schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:17:
[...]
In de quote staat "in Nederland" (het land) niet "in het Nederlands" (de taal).
Zie geen reden waarom niet, denk gewoon overal waar het ‘Pro’ abbo nu beschikbaar is.RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:19:
[...]
True, true, niet goed gelezen. Maar dan nog. Beetje lastig om er aan te komen als het hier niet beschikbaar wordt.
Daar is het vanmorgen ook al over gegaanslijkie schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:21:
[...]
Zie geen reden waarom niet, denk gewoon overal waar het ‘Pro’ abbo nu beschikbaar is.
Hou er wel rekening mee dat dit waarschijnlijk vooral upscaled feeds zullen zijn, zeker de camera beelden van de auto's af zal niet in 4K zijn. Die camera's zijn namelijk "maar" 720p. bron. Overigens gaat deze video primair over een camera in de halo, die niet gebruikt wordt voor TV beelden. Maar de TV beelden worden wel rakelings besproken.G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:11:
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 24-02-2025 11:38 ]
Ik heb afgelopen Vrijdag nog via Apple / iOS een jaar abonnement weten af te sluiten. Eerst het F1 Access abo genomen, daarna de subscription aangepast naar 1 jaar en dus in totaal voor 99 euro een jaar lang F1TV.RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Daar is het vanmorgen ook al over gegaan"Waarom is het jaarabonnement niet meer af te sluiten?", " Waarom was er vorig jaar geen korting?" heel toevallig nadat ViaPlay vele miljoenen meer had betaald dan de vorige keer om het contract te verlengen.
En in andere landen is F1TV (Pro) ook al niet beschikbaar beschikbaar omdat een lokale partij exclusiviteit heeft afgekocht. En als ViaPlay nu voorkomt dat er nieuwe jaarabonnementen worden afgesloten zou het net zo goed kunnen dat ook dit nieuwe abo niet beschikbaar komt.
Alle track side camera's zijn al jaren (pre 2020) in 4K. Alleen de onboard camera blijft (om begrijpelijke redenen) achter. Dus v.w.b. de world feed is dat niet echt een probleem. En de onboard op F1TV is sowieso ook maar in 720p gestreamed meen ik? Alleen in de world feed is die upscaled.CH4OS schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:34:
[...]
Hou er wel rekening mee dat dit waarschijnlijk vooral upscaled feeds zullen zijn, zeker de camera beelden van de auto's af zal niet in 4K zijn. Die camera's zijn namelijk "maar" 720p. bron. Overigens gaat deze video primair over een camera in de halo, die niet gebruikt wordt voor TV beelden. Maar de TV beelden worden wel rakelings besproken.
Ja sure, via een omweg die ze waarschijnlijk niet kunnen blokkerenCH4OS schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:36:
[...]
Ik heb afgelopen Vrijdag nog via Apple / iOS een jaar abonnement weten af te sluiten. Eerst het F1 Access abo genomen, daarna de subscription aangepast naar 1 jaar en dus in totaal voor 99 euro een jaar lang F1TV.
Ik vind 100 euro per jaar een nette prijs. Wellicht heb ik volgend jaar het trucje om eerst F1 access te nemen niet nodig, dan wordt het dus ietsjes goedkoper.RobertMe schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:39:
Ja sure, via een omweg die ze waarschijnlijk niet kunnen blokkeren
Ik zeg ook niks over de prijsCH4OS schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:41:
[...]
Ik vind 100 euro per jaar een nette prijs. Wellicht heb ik volgend jaar het trucje om eerst F1 access te nemen niet nodig, dan wordt het dus ietsjes goedkoper.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Pure oplichting als het zo'n bedrag wordt.
Dit ja, vind het niet erg "IETS" meer te betalen voor deze premium opties, maar als daar bovenop ook nog de 'penalty' komt om van jaarabo > maandabo te moeten dan wordt het waarschijnlijk wel een aardige stap omhoog...G_Dragon schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:11:
Ik ben bang dat het wellicht nog voor Nederland nadelig kan gaan uitpakken, ze kunnen ervoor kiezen om de nieuwe optie alleen voor maandelijkse abonnees aan te bieden. Je jaarabbo kan dan worden omgezet naar maandabbo en je krijgt een paar maanden "cadeau".Uniciteit schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:37:
Ik ben wel benieuwd of de ‘upgrade’ optie dan nog een korting bevat.
Het kan dan best aantrekkelijk zijn om snel nog een oud abonnement af te sluiten.
Hoe wordt jij precies opgelicht als dit de prijs gaat worden?Winkiller schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:12:
[...]
Pure oplichting als het zo'n bedrag wordt.
Vaak bu'j te bang!
Wat denk je van hoge bitrate?-tom-562 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:47:
4K is wel mooi ,maar F1 is nou niet echt een sport waarbij 4K echt een meerwaarde heeft imo. Liever een hogere framerate ofzo
Ja, liever dat natuurlijk. Liever fullHD met hoge bitrate en framerate dan een flink gecomprimeerde 4K stream. Ik vind het pixels tellen bij de confetti nu al verschrikkelijk (tijdens de podiumceremonies)
Vaak bu'j te bang!
Niet zo letterlijk nemen svp, als er 50 euro bij komt voor 4k krijg ik het gevoel dat ik opgelicht / getild wordt.Tim01 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:17:
[...]
Hoe wordt jij precies opgelicht als dit de prijs gaat worden?
Haha, ben ik ook wel benieuwd naar.Tim01 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:17:
[...]
Hoe wordt jij precies opgelicht als dit de prijs gaat worden?
[ Voor 0% gewijzigd door kevdeam op 24-02-2025 16:08 . Reden: bedrag aangepast ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor mij is de grote vraag, krijgen we meer dan 50Hz met het 4K abo?kevdeam schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:00:
Mocht het in nederland beschikbaar komen dan zal het volgens de API €17.99 per maand kosten of €142.99 per jaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
En Noorwegen? En bijvoorbeeld India? (Om extremen te vergelijken)kevdeam schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:00:
Mocht het in nederland beschikbaar komen dan zal het volgens de API €17.99 per maand kosten of €142.99 per jaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nu nog wachten op officiële bekendmakingen:(kevdeam schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:00:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door NeverSettle op 24-02-2025 17:57 . Reden: Naam doorgestreept. ]
Misschien te maken met nieuwe wijzigingen?NeverSettle schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:53:
F1TV ondersteund Firefox vanaf vandaag niet meer...![]()
[Afbeelding]
Op welke versie zit je? 124 of hoger?NeverSettle schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:53:
[Afbeelding]
135.0.1 zit ik op.meesje schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:57:
[...]
Op welke versie zit je? 124 of hoger?
https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 24-02-2025 18:07 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Benieuwd of je de versie die je gratis bij Viaplay krijgt ook kan upgraden naar de premium versie.. zal wel niet.kevdeam schreef op maandag 24 februari 2025 @ 16:00:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Oh, gaan we dit weer krijgen! Die lui weten elke keer weer wat anders te vinden om hun klanten bloedlink te maken. Ongelofelijk!NeverSettle schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:53:
[Afbeelding]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Gebeurd vaker hoor?Room42 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:08:
[...]
Oh, gaan we dit weer krijgen! Die lui weten elke keer weer wat anders te vinden om hun klanten bloedlink te maken. Ongelofelijk!
Alleen maar door DRM terwijl de races illegaal te streamen zijn danwel direct na de uitzending te downloaden zijn. Het heeft 0 nut, piet piraat heeft dit geneuzel niet terwijl de brave betalende burger met dit soort ongein te maken krijgt.Soppyscroll schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:15:
[...]
Gebeurd vaker hoor?
Netflix ondersteund ook bij windows alleen Edge browser voor 4K, en voor mac Safari, overige gaat maar tot full hd
Dat maakt het nog niet OK.Soppyscroll schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:15:
[...]
Gebeurd vaker hoor?
Netflix ondersteund ook bij Windows alleen Edge browser voor 4K, en voor Mac Safari. Overige gaan maar tot full-HD.
[ Voor 20% gewijzigd door robbinonline op 24-02-2025 18:19 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Versie 135.0.1 (64-bit).meesje schreef op maandag 24 februari 2025 @ 17:57:
[...]
Op welke versie zit je? 124 of hoger?
https://support.formula1....ed-Devices?language=en_US
Dat zou wat zijn.....robbinonline schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:17:
Uit de multiviewer discord
According to their API that returns which subscription is available in which country, The Netherlands and Mexico are the only countries that have Pro but no Premium.
Als dit blijkt te kloppen dan mogen we Viaplay bedanken en verhuis ik naar het buitenland
Ik had die aankondiging vandaag eigenlijk wel verwacht.Edwin7290 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:35:
Ik wacht de aankondiging even af...maar de hele dag dat ik hier mee lees bekruipt me al het gevoel dat er inderdaad wel een addertje onder het gras zit of er een twist is waardoor we hier in Nederland weer achter het net vissen. 😅
En ik maar denken dat het met webassembly te maken heeft.Room42 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:11:
Nog erger is dat het gewoon een User Agent check is. Als ik met User-Agent Switcher and Manager de tab instel op "Chrome 125" dan werkt het weer gewoon. Echt zo irritant!
Haha, ik hoop het ook. Maar verwacht dat zeker niet.spartacusNLD schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:08:
[...]
Benieuwd of je de versie die je gratis bij Viaplay krijgt ook kan upgraden naar de premium versie.. zal wel niet.
Dat zou wat zijn als we achter het net vissen in NLrobbinonline schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:17:
According to their API that returns which subscription is available in which country, The Netherlands and Mexico are the only countries that have Pro but no Premium.
Als dit blijkt te kloppen dan mogen we Viaplay bedanken en verhuis ik naar het buitenland
Nou ben ik wel beniewd waarom Mexico niet? Niet de moeite sinds Checo weg is?robbinonline schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:17:
Wees blij dat ze het doen voordat het seizoen begint, vorig jaar voor de laatste race zorgden ze er voor dat de app niet meer op eerste generatie van de firestick met FIRE OS 5 werkte. Geen melding, geen aankondiging. En sowieso, doe het dan na de laatste race.... (Ja de support vanuit Amazon was gestopt, maar de stick werkt prima)Room42 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 18:08:
[...]
Oh, gaan we dit weer krijgen! Die lui weten elke keer weer wat anders te vinden om hun klanten bloedlink te maken. Ongelofelijk!
Everything is better with Bluetooth
---RAWE CEEK!!!---
Godsgeklaagd dat bedrijven nog steeds user agent sniffing toepassen en daar op filteren in plaats van werkende standaarden correct toepassen.NoFearCreations schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 10:37:
Voor de Firefox gebruikers, de F1TV website heeft plotseling en zonder melding de ondersteuning voor onze browser gestopt. Je kan de plugin chrome mask gebruiken om dit te omzeilen, of zoals ik heb gedaan, multiviewer gebruiken.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Dank voor de tip. Ik kon al jaren geen F1TV kijken via Firefox op mijn ene Macbook ('Something went wrong') maar wel op een oude andere. Nooit kunnen vinden waarom niet, met Safari werkte het gelukkig wel. Op de problematische Macbook nu ook maar eens een user-agent switcher geinstalleerd en daarmee werkt het nu weer wel (als Mac OS X / Safari 18).NoFearCreations schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 10:37:
Voor de Firefox gebruikers, de F1TV website heeft plotseling en zonder melding de ondersteuning voor onze browser gestopt. Je kan de plugin chrome mask gebruiken om dit te omzeilen, of zoals ik heb gedaan, multiviewer gebruiken.
Ik denk dat dat betekend (er op duid) dat viaplay zelf in 4K gaat uitzenden (met een eigen premium vraiant van het abonnement) en dat het dus via standaard F1TV abo in NL niet beschikbaar gaat zijn.Otto Jans schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Dat zou wat zijn als we achter het net vissen in NL
een treffende spreuk
Of dat Viaplay lekker in een lagere resolutie blijft uitzenden en dat F1 TV Premium niet beschikbaar komt, zodat er geen superieur alternatief is. Dat lijkt me een stuk realistischer aangezien Viaplay vorige maand de nieuwe abonnementen heeft geïntroduceerd.pro_6or schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat dat betekend (er op duid) dat viaplay zelf in 4K gaat uitzenden (met een eigen premium vraiant van het abonnement) en dat het dus via standaard F1TV abo in NL niet beschikbaar gaat zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Xfade op 25-02-2025 13:17 ]
Ik denk het niet, maar dat zou wel zeer kwalitatief uitermate zijn.NotSoSteady schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:13:
[...]
Of dat Viaplay lekker in een lagere resolutie blijft uitzenden en dat F1 TV Premium niet beschikbaar komt, zodat er geen superieur alternatief is. Dat lijkt me een stuk realistischer aangezien Viaplay vorige maand de nieuwe abonnementen heeft geïntroduceerd.
een treffende spreuk
hahaha same, Chrome Mask vind ik net iets handiger dan de User Agent Switcher want die onthoudt gewoon de spoof voor de website en niet alleen voor het tabblad tijdens de sessie.Xfade schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:17:
Je kan Chrome Mask extensie installerenIets te laat.
Om wel de abonnement af te sluiten?pro_6or schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:08:
[...]
Ik denk het niet, maar dat zou wel zeer kwalitatief uitermate zijn.
Dan zou ik ook nog wel een VPN gaan overwegen. Ik wil echt heel graag eens 4K beelden gaan krijgen.
[ Voor 50% gewijzigd door dnmw2705 op 26-02-2025 08:28 ]
Zeker, framerate lijkt een stuk lager..Is dit de strategie? Pro brakker maken om zo upgrades naar premium interessanter te maken?dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:14:
Ik kijk nu via F1TV naar de testdagen. Het beeld oogt heel erg laggy, maar xcode heeft dezelfde waardes als eerder dit jaar. Meer kijkers die dit constateren?
De testdagen hebben een historie van problemen met beeld- en geluid aan het begin.Hemmik schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:25:
[...]
Zeker, framerate lijkt een stuk lager..Is dit de strategie? Pro brakker maken om zo upgrades naar premium interessanter te maken?
Hoe krijg je deze overlay met gegevens?dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:14:
Ik kijk nu via F1TV naar de testdagen. Het beeld oogt heel erg laggy, maar xcode heeft dezelfde waardes als eerder dit jaar. Meer kijkers die dit constateren?
[Afbeelding]
AppleTV met xCode, een dev tool die je kan downloaden voor een iMac, MacBook etc.RvD86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:31:
[...]
Hoe krijg je deze overlay met gegevens?
Wat voor device is het?
Wat mij betreft ziet het beeld er goed uit. Op een chromecast met google tv 2k. De stream is ongeveer 6 Mbit. "Gemeten" op de router, komt overeen met de keuze in de app.dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:14:
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 26-02-2025 08:36 ]
Is volgens mij altijd bij de testdagen het geval geweest dat alle andere audiosporen ontbreken bij F1TV en dat ze alleen de F1TV Live feed pakken in plaats van ook de international feed. Zal wel weer komen vanaf FP1 in Australië.polopolo150 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:34:
Geen Nederlands commentaar op F1TV? Vind ik opvallend
Kan me niet herinneren dat we ooit nl commentaar hebben gehad?polopolo150 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:34:
Geen Nederlands commentaar op F1TV? Vind ik opvallend
---RAWE CEEK!!!---
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ah ja Bedankt! Kijkt veel fijner weg dan de Viaplay app! Was vergeten dat Viaplay TV bestondBarfman schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:58:
Op kanaal 19 als je Ziggo hebt is er Nederlands commentaar en studio praat
LiveTiming van F1-app kan je gebruiken, maar dat is batterijslurpend.Erazzzer schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:01:
Is er eigenlijk een manier alleen naar het commentaar van F1TV te luisteren? Ik zit de hele dag in de auto en om nou de hele dag video te streamen is ook niet fijn voor mijn bundel.
Officiële Formula 1 app downloaden en openen, inloggen met je account (zelfde account als F1TV) en dan de live timings aanzettenErazzzer schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:01:
Is er eigenlijk een manier alleen naar het commentaar van F1TV te luisteren? Ik zit de hele dag in de auto en om nou de hele dag video te streamen is ook niet fijn voor mijn bundel.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Het mogelijk denk ik, maar dan alleen via de browser of externe players.Erazzzer schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:01:
Ik gok dat ze dit wel testen met een selectiegroep.robbinonline schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:21:
Vreemd dat ze het 'premium' abonnement nog niet geïntroduceerd hebben. De testdagen zijn het moment om ook de stream te testen. Als ze dit straks introduceren voor Australië en alles stottert en hapert helpt ook niet mee.
[ Voor 232% gewijzigd door dnmw2705 op 26-02-2025 10:22 ]
Via de F1 Live Timing app kun je het commentaar luisteren.Erazzzer schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:01:
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 26-02-2025 10:20 ]
"When you grow up your heart dies"
Zie je naast de specs in de overlay ook dat het 4K is? De average bitrate is niet echt hoog toch? Of is deze ook toegenomen?dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:10:
Ze hebben het opgelost lijkt het. Stream opnieuw gestart en ik heb ook 4k zo te zien en HLG. xCode screenshot komt zometeen.
[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 26-02-2025 10:23 ]
Ik heb het framerate probleem nog altijd met F1TV..dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:10:
Ze hebben het opgelost lijkt het. Stream opnieuw gestart en ik heb ook 4k zo te zien en HLG. xCode screenshot komt zometeen.
[ Voor 18% gewijzigd door Fuske op 26-02-2025 10:30 ]
Vanmorgen had ik (zie eerder screenshot) AVC (H.264) als videocodec op 6mbit. Nu is het naar HEVC(H.265) gegaan op 13mbit. De H.265 codec is een 'zuinigere' codec, die minder mbit nodig heeft. Ik zie aan de beelden van camera's langs de baan dat de auto's veel scherper zijn, zeker in de snelle shots, en ook de graphics zijn ook allemaal veel scherper. Wel is de HLG die het allemaal een stuk doffer maakt, maar ligt aan de HDR instellingen van mijn televisie.meesje schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:22:
[...]
Zie je naast de specs in de overlay ook dat het 4K is? De average bitrate is niet echt hoog toch? Of is deze ook toegenomen?
[ Voor 10% gewijzigd door dnmw2705 op 26-02-2025 10:31 ]
Plus natural-size is is van 1920x1080 naar 3840x2160 gegaan.dnmw2705 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:30:
[...]
Vanmorgen had ik (zie eerder screenshot) AVC (H.264) als videocodec op 6mbit. Nu is het naar HEVC(H.265) gegaan op 13mbit. De H.265 codec is een 'zuinigere' codec, die minder mbit nodig heeft. Ik zie aan de beelden van camera's langs de baan dat de auto's veel scherper zijn, zeker in de snelle shots, en ook de graphics zijn ook allemaal veel scherper. Wel is de HLG die het allemaal een stuk doffer maakt, maar ligt aan de HDR instellingen van mijn televisie.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq