[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 ... 75 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:15
Heel mooi d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:37
Heren ik wordt helemaal verziekt van het feit dat viaplay in f1tv het becommentariaat mag plegen. Het wordt steeds erger met ze...

Aan het einde van P2 werd er vanalles omgeroepen alsof er een nabeschouwing in de stream Zou Komen. Hele opsomming over wat te bespreken. En Dan hoor ik "Welkom bij shakedown".. maar Dan...

Radiostilte.. enkel fx-geluid

De f1tv stream was pas 15 minuten later gestopt.

Het argument "de stream was wel Al klaar" geld Niet in deze. Waarom? Viaplay tettert tussen de kwalificaties in toch ook over vanalles wat zij blijkbaar zitten te bekijken?

[ Voor 19% gewijzigd door 7Sins op 06-12-2024 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:56
Het NL commentaar van de viaplay uitzending gaat inderdaad 1:1 naar F1TV, en dat past vaak totaal niet met de verschillende uitzendingen. Dat is al sinds het begin zo en ik zie het ook niet veranderen. Inderdaad heel storend, dus ik ben maar omgeschakeld naar Engels commentaar.

En F1TV vind het wel prima, waarschijnlijk omdat je dan voor NL commentaar beter via viaplay kunt kijken wat hun combi deal dan weer beter verkoopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

7Sins schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:44:
Heren ik wordt helemaal verziekt van het feit dat viaplay in f1tv het becommentariaat mag plegen.
Dat los je op door naar de ViaPlay stream te kijken, niet naar de F1TV international stream.

Of als je écht graag F1TV wilt kijken, kies dan voor "F1 Live" ipv international. Want bij international zijn alle talen die je daar kan kiezen van andere zenders (lees: afnemers, zoals ook ViaPlay) waarvan jij niet het beeld ziet maar alleen het geluid hoort. Dus dat probleem is bij al die talen hetzelfde. Het hoort bij hoe ze de international stream op hebben gezet.

Bij F1 Live echter, daar (is als enige) het commentaar van F1TV verslaggevers zelf, die op het circuit hun programma maken wat je dan ook daadwerkelijk ziet, inclusief interviews en best goede samenwerking met de camera's en schermen op en rond het circuit. Je kan hier dan ook geen talen kiezen. Het is Engelstalig. Maar dan zit je wel naar een compleet programma te kijken. En een goed programma, is mijn bescheiden mening.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:24
Dat ligt er gewoon aan hoe ze het hebben opgezet.
De laatste paar keer is het gewoon echt een stuk erger geworden. Aan het begin van het jaar had je er minder last van.
Nu moet je gewoon de quali naar een ander aanbieder omzetten om dat overlast niet te hebben.
remco_k schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:44:
[...]
Of als je écht graag F1TV wilt kijken, kies dan voor "F1 Live" ipv international. Want bij international zijn alle talen die je daar kan kiezen van andere zenders (lees: afnemers, zoals ook ViaPlay) waarvan jij niet het beeld ziet maar alleen het geluid hoort. Dus dat probleem is bij al die talen hetzelfde.
Het is andersom. Niemand wil Viaplay kijken (waarom hebben ze anders financiele problemen ;) ), dus proberen ze om hun programma te "pushen" door de audio te laten "lekken" naar F1TV. Mogeljjk zijn er dan een paar kijkrrs die dan hun programma's willen kijken.
Of hun audiotechnici zijn te traag om dat goed en op tijd om te zetten. Want we horen niet de volledige show, dus ze kunnen dat gewoon. De vraag is of ze dat ook willen.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sinds kort werkt de iOS app niet meer op iOS 15 / iPhone 6s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:49
overbodig

[ Voor 93% gewijzigd door jan390 op 07-12-2024 13:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:37
remco_k schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 23:44:
[...]

Dat los je op door naar de ViaPlay stream te kijken, niet naar de F1TV international stream.

Of als je écht graag F1TV wilt kijken, kies dan voor "F1 Live" ipv international. Want bij international zijn alle talen die je daar kan kiezen van andere zenders (lees: afnemers, zoals ook ViaPlay) waarvan jij niet het beeld ziet maar alleen het geluid hoort. Dus dat probleem is bij al die talen hetzelfde. Het hoort bij hoe ze de international stream op hebben gezet.

Bij F1 Live echter, daar (is als enige) het commentaar van F1TV verslaggevers zelf, die op het circuit hun programma maken wat je dan ook daadwerkelijk ziet, inclusief interviews en best goede samenwerking met de camera's en schermen op en rond het circuit. Je kan hier dan ook geen talen kiezen. Het is Engelstalig. Maar dan zit je wel naar een compleet programma te kijken. En een goed programma, is mijn bescheiden mening.
Sorry ik wil mijn geld Niet aan viaplay overmaken.

die maken er alleen maar een zooitje van en zitten op deze manier de mensen alleen maar te sarren om over te stappen.

Ben nu een luisteraar van Mol geworden. Kost wel wat moeite iedere start van een stream maarja

[ Voor 3% gewijzigd door 7Sins op 07-12-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door Jasphur op 08-12-2024 13:43 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:29:
Heeft Laura nou iets aan haar gezicht laten doen of sport ze veel meer?
Komop, dit is geen twitter en heeft ook niks met het onderwerp te maken. ;w

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-08 13:28
Room42 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:35:
[...]

Komop, dit is geen twitter en heeft ook niks met het onderwerp te maken. ;w
Excuus, daar is natuurlijk een ander topic voor. Vergeet dat steeds. Dank voor de herinnering

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gvd….
App op de tv werkt niet. Moet hem updaten maar ik kan hem niet updaten. De nieuwste versie is niet geschikt voor mijn tv |:(

Gelukkig kan ik hem nog streamen vanaf mijn gsm naar de tv.

Wat een gedoe voor de laatste race van dit jaar…

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:30
Was iemand al bekend met F1 Kid? Zie dit ineens staan op f1tv.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0f6VHiFKHcpHY7hJc8vf_Bfvm8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8PCgpW71iAbLPiOf6XLfHkHm.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Het_Eendje schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:01:
Was iemand al bekend met F1 Kid? Zie dit ineens staan op f1tv.
....
Nee niet eerder gezien, maar het is dit jaar geïntroduceerd en niet voor alle races?
streamnl schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:56:
Gvd….
App op de tv werkt niet. Moet hem updaten maar ik kan hem niet updaten. De nieuwste versie is niet geschikt voor mijn tv |:(

Mijn vader belde over een vergelijkbaar issue, hier gaat het om een fire tv stick 2/basic edition. Zo te zien is fire os v5 gedropped, op deze pagina (amazon support dit device ook niet meer) omdat de nieuw apk met android tv 7.1 werkt. Kan niet zien vanaf wanneer. Check wat jou OS versie is

Maar wel briljant om dit net voor de laatste wedstrijd dit af te dwingen, zo geef je echt om je betalende klanten en zorg je er voor dat ze volgend jaar weer een abonnement nemen

Zal een nieuwe stick moeten kopen vermoed ik. Iemand advies wat het beste is, weer een Fire TV 4k Max of anders een Google Chromecast TV stick, of anders?

[ Voor 56% gewijzigd door jeanj op 09-12-2024 16:07 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:27
streamnl schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:56:
Gvd….

Zelfde probleem hier, wou hem om 13:55 starten: versie wordt niet meer ondersteund....

Heel snel online gezocht naar een nieuwe versie om te sideloaden en halverwege de opwarmronde had ik weer beeld :X

(heb het overigens via een .apkm-file gedaan van APK Mirror en die dmv hun installer geïnstalleerd)

[ Voor 18% gewijzigd door dennistd op 08-12-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
dennistd schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:04:
[...]

Zelfde probleem hier, wou hem om 13:55 starten: versie wordt niet meer ondersteund....

Heel snel online gezocht naar een nieuwe versie om te sideloaden en halverwege de opwarmronde had ik weer beeld :X

(heb het overigens via een .apkm-file gedaan van APK Mirror en die dmv hun installer geïnstalleerd)
Echt kak ja. Wie verzin dit voor de laatste race…

Ik wilde ook nog hapjes klaarzetten en een drankje pakken. Hier geen apk maar gewoon streamen 😅
Werkte overigens erg goed.

Nu wacht ik wel weer af zodra het weer via de store kan.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
dennistd schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:04:
[...]
...
Dit pagina bevestigd Android TV 7.1 + of te wel geen fire os 5 meer maar 6+....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:25
jeanj schreef op maandag 9 december 2024 @ 16:22:
[...]

Dit pagina bevestigd Android TV 7.1 + of te wel geen fire os 5 meer maar 6+....
Ook de gewone Android app is overigens van Android 6.0+ naar Android 10+ gegaan.

Kijken via Chrome op datzelfde apparaat werkt natuurlijk nog wel gewoon, dus "Doei app?"

[ Voor 14% gewijzigd door Groentjuh op 09-12-2024 16:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sky heeft weer toegeslagen. Per vandaag is F1TV ook in Oostenrijk en Zwitserland niet meer af te sluiten door nieuwe klanten. Lopende jaarabonnementen worden wel verlengd:
https://support.formula1....nd-Austria?language=en_US.

Op Reddit is men niet blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:21
TexMex schreef op woensdag 18 december 2024 @ 07:53:
Sky heeft weer toegeslagen. Per vandaag is F1TV ook in Oostenrijk en Zwitserland niet meer af te sluiten door nieuwe klanten. Lopende jaarabonnementen worden wel verlengd:

Je gaat je afvragen wat de strategie van F1 is op dit gebied. Betalen de streamingdiensten zoveel dat ze geen abonnees meer nodig hebben? Waarvoor maken ze dan nog een uitzending?

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:56

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Dit zijn geen goede zaken, de fans voelen dit het meest..
Ik weet niet of er bij ons nog Formule 1 word gekeken, als F1TV ooit verdwijnt uit NL en Viaplay niet meer te delen is. De prijs / kwaliteit verhouding moet wel in balans blijven...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:15

Mickey77

Allround ICT-er

Ik zie het meer als een 'samenspel' van F1TV met de partijen die het willen aanbieden in een specifiek land. Dat gaat heen en weer, naar gelang van wat financieel het meest oplevert voor F1TV. Ik zie dat niet als permanent, ik denk dat het ook weer kan omdraaien.

Als ze een mooie deal maken met een aanbieder (Sky, Viaplay, noem maar op), dan schuiven er consumenten naar die aanbieder. Dat kost F1TV geen omzet, want ze krijgen gewoon een dikke(re) pot geld van die aanbieder. het kan ook andersom. Als Viaplay in NL stopt of niet meer genoeg betaalt, zal F1TV gewoon weer alle directe abonnementen terug laten keren en zich in NL weer focussen op consumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

greatgonzo

schit-te-rend!

kan het ook zijn dat er sowieso weinig noodzaak was voor die landen?
ORF/Servus TV in Oostenrijk en SRF in Zwitserland zenden het op het open net en via webplayer gratis uit?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

F1TV voor de Apple TV uitgeroepen tot Apple TV app of the Year. Daar vind ik wel wat van. Het doet wat het moet doen, maar om dit nou tot app van het jaar uit te roepen..

https://www.formula1.com/...ar.650K1Ee2eYc3UT8JmQGQxe

MultiViewer for F1 voor de Apple TV, dat zou pas een app of the year zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door noo op 18-12-2024 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter

Een doorlopend maandabonnement wordt ook gestopt....

Een vreemde keuze, want daar verdien je meer aan, tenzij iemand die stopt gedurende de winterstop en dan bereik je het zelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:17

Het is toch ook vreemd dat een partij de hoofdprijs neertelt en dat je daarna moet concurreren met hetzelfde platform dat doorgaans ook nog goedkoper is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:48
Rob Kamphues vertrekt bij Ziggo Sport en voegt zich bij Formule 1-team van Viaplay

https://www.ad.nl/show/ro...eam-van-viaplay~a4b6d7b4/

[ Voor 42% gewijzigd door robbinonline op 23-12-2024 12:06 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:49
stylezzz schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:46:
[...]

Jammer, maar niet onverwacht. Na de deceptie begin dit jaar dat de f1 rechten nog jarenlang bij viaplay zullen zijn denk ik dat iedereen zijn plannen heeft getrokken. Ik zie kamphues ook nog wel vertrekken, gezien zijn escapades bij sbs6 momenteel.
We'll that went fast..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11

Is in Nederland nu ook, ik kan alleen nog tv access afsluiten.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 09:25
Driek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:24:
[...]

Via welk platform? Website laat de optie nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:13
Driek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:24:
[...]

Raar, ik kan het maandabo nog gewoon selecteren. Uiteraard niet verder alles ingevuld want ik heb al een jaarabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:48
Met het vertrek van Doornbos en Kamphues is het nu echt de vraag of Ziggo Sport in 2025 nog F1 blijft doen. Maar ook voor de NOS is dat nog onduidelijk.
Tot einde dit jaar zonden de NOS en Ziggo Sport highlights en samenvattingen uit van de Formule 1. Daarover is voor de periode vanaf 2025 nog geen overeenkomst bereikt met Viaplay.

[ Voor 57% gewijzigd door U123456 op 23-12-2024 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
sjoerddebruin schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:27:
[...]

Via welk platform? Website laat de optie nog zien.
als ik nu naar https://www.formula1.com/nl-de/subscribe-to-f1-tv
kan ik alleen nog tv access van 2,99 per maand afsluiten, alle andere opties zie ik niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:05
Driek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:28:
[...]

kan ik alleen nog tv access van 2,99 per maand afsluiten, alle andere opties zie ik niet meer.
Je zit op de Duitse site van F1TV, met NL vertaling v/d site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 09:25
Driek schreef op maandag 23 december 2024 @ 13:28:
[...]

Je link bevat "nl-de", is dat de Nederlandstalige Duitse site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
aha, goed gezien, als ik nl-nl kies dan stuurt hij me door naar Duitsland.
Zal een ip-ding zijn.

Wel goedkoper in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 14:32
Ik ben benieuwd met hoeveel de prijs omhoog gaat nu viaplay een exclusieve deal heeft met F1. Ik gok zo rond de 150,- per seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Wat is er mis met F1 tv pro? € 11.90 per maand. Per maand op te zeggen. Dat heb ik maar even gedaan gebeurt toch niets tot 16 maart 2025.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
Speedster schreef op woensdag 25 december 2024 @ 09:55:
Wat is er mis met F1 tv pro? € 11.90 per maand. Per maand op te zeggen. Dat heb ik maar even gedaan gebeurt toch niets tot 16 maart 2025.
Uiteindelijk zul je dan nog steeds een maand of 9, 10 een abo hebben en dus meer dan €100 aftikken. En gezien het ging over een hypothetische prijsverhoging van het (niet meer af te sluiten) jaar abonnement ligt het in lijn der verwachting dat het maand abo dan ook duurder wordt.
Volgens mij kon je afgelopen seizoen met heel goed plannen, waaronder opzeggen zomerstop, die maand na Singapore, en soms op buitenlandse zenders gratis kijken, net uit komen op 7 of 8 maanden, dat vervolgens een paar euro goedkoper was dat het jaar abo. Heel rendabel is een maand abo dus niet. Tenzij je van de uitdaging houdt natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Enkele reacties zijn verwijderd. We bespreken hier geen illegale opties of trucks om F1 content te bekijken.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-08 23:12
In 2025 zijn er geen samenvattingen van de Formule 1 meer te zien bij NOS en Ziggo. Kies jij voor Viaplay of een los abonnement op F1 TV? Dit zijn je opties! https://www.iculture.nl/deals/viaplay-vs-f1-tv-pro/

[ Voor 14% gewijzigd door JJmac op 25-12-2024 11:05 ]

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:27
Ik neem toch aan dat Viaplay zelf samenvattingen uit gaat zenden via Viaplay TV (het voormalige SBS9).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:25

rammes

koekebakker 1e klas

omdat ik nu 65 euro betaal voor een heel jaar.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16:07

ParaWM

Pro Prutser

rammes schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:47:
[...]
Hier ook nog 65/j, loopt voor mij tot September 2025. Viaplay heeft dan nu zijn monopolie voor elkaar, vind die prijzen echt crimineel (18/m of 166/j). Sommige maanden heb je drie races, dan is het nog steeds flink, maar ook maanden met maar 1 race, voor 18 euro.... Geen idee wat ik ga doen als volgend jaar het jaarabonnement niet kan worden verlengd voor 65 (of desnoods 95) euro.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

ParaWM schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:52:
[...]

Hier ook nog 65/j, loopt voor mij tot September 2025. Viaplay heeft dan nu zijn monopolie voor elkaar, vind die prijzen echt crimineel (18/m of 166/j). Sommige maanden heb je drie races, dan is het nog steeds flink, maar ook maanden met maar 1 race, voor 18 euro.... Geen idee wat ik ga doen als volgend jaar het jaarabonnement niet kan worden verlengd voor 65 (of desnoods 95) euro.
Die 65 euro kan je echt vergeten, en dat die 95 euro die de meesten nu al betalen gehandhaafd blijft zou me eerlijk gezegd ook verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
RobertMe schreef op woensdag 25 december 2024 @ 10:35:
[...]

Uiteindelijk zul je dan nog steeds een maand of 9, 10 een abo hebben en dus meer dan €100 aftikken. En gezien het ging over een hypothetische prijsverhoging van het (niet meer af te sluiten) jaar abonnement ligt het in lijn der verwachting dat het maand abo dan ook duurder wordt.
Volgens mij kon je afgelopen seizoen met heel goed plannen, waaronder opzeggen zomerstop, die maand na Singapore, en soms op buitenlandse zenders gratis kijken, net uit komen op 7 of 8 maanden, dat vervolgens een paar euro goedkoper was dat het jaar abo. Heel rendabel is een maand abo dus niet. Tenzij je van de uitdaging houdt natuurlijk.
Een abo voor een heel jaar geeft het niet meer voor F1 pro.

€ 100,00 heb ik er voor over om zonder illegaal gedoe F1 te kunnen kijken.

Daarbij is het voor mij heerlijk om te kunnen kiezen uit diverse commentatoren. Het eerste wat ik doe is het Nederlandse commentaar uit zetten.

A L L A R D K AL F de man die niet kan praten zonder spaties, veroorzaakt bij mij diverse aandoeningen.
Heerlijk om hem uit te kunnen zetten.
Olav Mol van een ander kaliber, kan wel normaal praten echter voor mij ook tenen krullend.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor mensen met een Amazon Fire Stick kan het goedkoper. Daarmee kun je F1TV Pro vanuit de app nog steeds afsluiten voor € 7,99 per maand. Zonder omwegen of trucs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:13
En dan komen ze straks op het idee om in februari de stekker uit F1 TV Pro te trekken. Veel kijkplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 16:15

Winkiller

De Mopperpot

rammes schreef op woensdag 25 december 2024 @ 11:47:
[...]

Ik ook maar, je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 31 januari 2025. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 31 januari 2025 met €30.00 verhoogd naar €94.99. :'(

Dit jaar omvat je abonnement 24 GP’s, iedere F1 Academy-race en nieuwe diepgravende programma’s, zoals Tech Talk Retro en F1 Icons. Er komen ook nieuwe manieren om F1 op verschillende apparaten te kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Winkiller op 25-12-2024 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59
*knip*
Zie vorige modbreak en topic warning.

[ Voor 72% gewijzigd door tweakduke op 25-12-2024 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Winkiller schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:41:
[...]

Ik ook maar, je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 31 januari 2025. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 31 januari 2025 met €30.00 verhoogd naar €94.99. :'(

Dit jaar omvat je abonnement 24 GP’s, iedere F1 Academy-race en nieuwe diepgravende programma’s, zoals Tech Talk Retro en F1 Icons. Er komen ook nieuwe manieren om F1 op verschillende apparaten te kijken.
Heb je een bron van die info?

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 07:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Frappuccino schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:08:
[...]

En dan komen ze straks op het idee om in februari de stekker uit F1 TV Pro te trekken. Veel kijkplezier.
F1TV Pro blijft gewoon beschikbaar in Nederland. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

rammes schreef op woensdag 25 december 2024 @ 23:43:
[...]

Even teruglezen in deze thread. Dit nieuws is al bijna een jaar bekend. Ik heb dit jaar al voor het nieuwe bedrag moeten kijken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:27
Frappuccino schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:08:
[...]

Prima toch? Dan houd ik weer uren over elk raceweekend.
No way dat ik graaiers als Viaplay steun, en dat zouden meer mensen moeten doen..

BTW, groot F1 fan.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
FastForwardNL schreef op donderdag 26 december 2024 @ 07:02:
[...]

Prima toch? Dan houd ik weer uren over elk raceweekend.
No way dat ik graaiers als Viaplay steun, en dat zouden meer mensen moeten doen..

BTW, groot F1 fan.
Als "groot F1 fan" vind je het niet steunen van "graaiers" belangrijker dan het kijken naar F1 ?
Waarom zouden meer mensen dat moeten doen ? Wat wil je daarmee bereiken ?

Viaplay is gewoon een bedrijf, ze hebben een product. Dat bieden ze aan. Als je hun prijs ervoor over hebt maak je er gebruik van, en anders niet.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:27
W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:07:
[...]

Als "groot F1 fan" vind je het niet steunen van "graaiers" belangrijker dan het kijken naar F1 ?

Viaplay is gewoon een bedrijf, ze hebben een product. Dat bieden ze aan. Als je hun prijs ervoor over hebt maak je er gebruik van, en anders niet.
Viaplay heeft een product wat niet loopt. Vervolgens draaien ze slecht en winnen ze toch de nieuwe aanbesteding. Deze aanbesteding bevat, naar mijn mening, smerige tactieken (F1TV duurder/minder aantrekkelijk maken, exclusiviteit afdwingen) om mensen te dwingen hun product af te nemen. Echte liefhebbers betalen immers toch wel.

Als iedereen dit soort clubs een tijdje zou boycotten zijn dit soort praktijken zo over. We waren al een eind op weg..

Ik vind mijn weg wel om toch F1 te kunnen kijken.

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 11:07:
[...]

Gaat om het principe dat monopolisten te veel (kunnen) vragen. Iedereen maakt een inschatting wat zij het waard vinden, en kopen het of niet. Vind het persoonlijk ook te veel, gelukkig nog 9 maanden te gaan voor mijn huidige 65,- F1 TV Pro abbo :) Ook ik vind mijn weg wel om toch F1 te kunnen kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door ParaWM op 26-12-2024 12:04 ]

Sinterklaas wil bier !

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

rammes schreef op woensdag 25 december 2024 @ 23:43:
[...]

Ja de e-mail die ik van F1TV gekregen heb. :)

• W1ck1e
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:14:

Ja de e-mail die ik van F1TV gekregen heb. :)
Dus die tekst was een kopie van de mail aan jou ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Winkiller schreef op woensdag 25 december 2024 @ 14:41:
[...]
Welkom bij de club die dit al een jaar betalen.

Maar wel mooie bevestiging dat de jaar abbo’s blijven bestaan, ook in 2025 :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 12:22:
[...]

Dus die tekst was een kopie van de mail aan jou ?
:Y :w

• W1ck1e
  • Nu online
Mijn abonnement loopt af op 8 februari, dan zal ik de mail maar even in de gaten houden. Tot nu toe is het 64,99 euro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SG7q3avRuTPNy0Ag3yY_yPlLkzQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Mkgs2bweHjFmDPHVkimuu3BG.png?f=user_large

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:48:
[...]

Mijn abonnement loopt af op 8 februari, dan zal ik de mail maar even in de gaten houden. Tot nu toe is het 64,99 euro

[Afbeelding]
Ja idd, bij mij ziet het er hetzelfde uit maar bij jou pas in aug 2025.

[ Voor 3% gewijzigd door Winkiller op 26-12-2024 13:56 ]

• W1ck1e
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:54:

Ja idd, bij mij ziet het er hetzelfde uit maar bij jou pas in aug 2025.
was dat maar waar. Het datum formaat is maand/dag/jaar (blijkt volgens mij uit de andere data op de website)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEVeFzNnpD5Qu-FfWsMgj_nGHWc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Y0DhdugVPEiDwXAsTWRtIdRr.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door W1ck1e op 26-12-2024 13:59 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:58:
[...]

was dat maar waar. Het datum formaat is maand/dag/jaar (blijkt volgens mij uit de andere data op de website)

[Afbeelding]
Bij mij is het wel juist, ik hoop dat je nog mag wachten tot aug 2025. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4S2PweJdEQyhEf5vQlfGXhxsOY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vZ3MCEtcy2FmK8z4L49jzLAM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:26
W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 13:48:
[...]

[Afbeelding]
Stond er bij mij ook, totdat ik vorige week de herinnering voor het verlengen kreeg, met toelichting van +30

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

• W1ck1e
  • Nu online
Winkiller schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:03:

Bij mij is het wel juist, ik hoop dat je nog mag wachten tot aug 2025. ;)

[Afbeelding]
Mijn site staat op Engels, dus het wordt februari (is ook de datum van de vorige betaling).

• W1ck1e
  • Nu online
_RRM_ schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:05:
[...]

Stond er bij mij ook, totdat ik vorige week de herinnering voor het verlengen kreeg, met toelichting van +30
Mijn verlenging is automatisch, en de creditcard is nog niet verlopen. Nog steeds spannend. Ik begin maar met sparen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:06:
[...]

Mijn site staat op Engels, dus het wordt februari (is ook de datum van de vorige betaling).
Dan krijg je 9 Januari je eerste mail; hopelijk zoals ik in afgelopen Sept nog, terwijl anderen toen al omhoog waren:

X, bedankt dat je klant bent bij F1 TV Pro. We willen je er even aan herinneren dat je F1 TV Pro-abonnement op 11 sep 2024 wordt verlengd voor slechts €64.99. Wat jij moet doen? Helemaal niets.

Je kunt dus gewoon blijven livestreamen en houdt toegang tot honderden datapunten, tot op de milliseconde precies, en steeds meer exclusieve programma’s. Aan de slag dus.

En dan 8 Feb:

Bedankt voor het verlengen van het abonnement op F1 TV Pro. De betaling van € 64,99 is ontvangen en uw abonnement is verlengd tot donderdag 11 september 2025.

Houd er rekening mee dat het abonnement automatisch wordt verlengd, tenzij u het vóór donderdag 11 september 2025 opzegt.

Ben benieuwd!

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
W1ck1e schreef op donderdag 26 december 2024 @ 14:08:
[...]

Mijn verlenging is automatisch, en de creditcard is nog niet verlopen. Nog steeds spannend. Ik begin maar met sparen ;)
De mail van F1TV over de prijsverhoging van 30 euro is binnen. Dus 94,95 euro voor 1 jaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhiteSnake76
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-08 13:02
Ben groot F1 Fan, al van heel klein af aan er mee opgegroeid, maar denk dat ik er nu maar mee stop, Viaplay en hun aandeelhouders leggen heel veel geld neer bij de FOM.

Net ook dat mailtje van de prijsverhoging gehad, wat proberen ze nou? ik ga zeker geen 215,88 per jaar betalen om Formule 1 te kijken, de rest van Viaplay intreseert me niet.
Maar in die 94,99 voor een jaar die F1 TV me nu aanbied vind ik ook wel heel erg grof als verhoging.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RobertMe
W1ck1e schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:30:
[...]

De mail van F1TV over de prijsverhoging van 30 euro is binnen. Dus 94,95 euro voor 1 jaar.
WhiteSnake76 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:15:
Ben groot F1 Fan, al van heel klein af aan er mee opgegroeid, maar denk dat ik er nu maar mee stop, Viaplay en hun aandeelhouders leggen heel veel geld neer bij de FOM.

Net ook dat mailtje van de prijsverhoging gehad, wat proberen ze nou? ik ga zeker geen 215,88 per jaar betalen om Formule 1 te kijken, de rest van Viaplay intreseert me niet.
Maar in die 94,99 voor een jaar die F1 TV me nu aanbied vind ik ook wel heel erg grof als verhoging.
Psst: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen jullie lopen een maand of 10, 11 achter op de rest, die deze verhoging al sinds (venlenging na) ~eind februari '24 hebben gehad. Doordat jullie het abo net een paar weken eerder hebben afgesloten zijn jullie toen de dans ontsprongen. Maar dat maakt het hier nu nog steeds offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
RobertMe schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 23:24:
[...]

[...]

Psst: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen jullie lopen een maand of 10, 11 achter op de rest, die deze verhoging al sinds (venlenging na) ~eind februari '24 hebben gehad. Doordat jullie het abo net een paar weken eerder hebben afgesloten zijn jullie toen de dans ontsprongen. Maar dat maakt het hier nu nog steeds offtopic.
Dat was als je een "nieuw" abo afsloot, maar dat neemt niet weg dat een verhoging van 64,99 naar 94,99 wel heel erg veel is, en ik had hem niet een paar weken eerder afgesloten... maar een paar jaar eerder.

Wist ook niet dat er een F1TVPro Prijsdiscusie topic was, die zocht ik, maar kreeg dit topic als resultaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
WhiteSnake76 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Dat was als je een "nieuw" abo afsloot, maar dat neemt niet weg dat een verhoging van 64,99 naar 94,99 wel heel erg veel is, en ik had hem niet een paar weken eerder afgesloten... maar een paar jaar eerder.

Wist ook niet dat er een F1TVPro Prijsdiscusie topic was, die zocht ik, maar kreeg dit topic als resultaten.
Dat is niet zo.

Mijn abonnement opnieuw leven ingeblazen op 20-2-2023 (reguliere prijs was toen €64,99).
Per februari 2024 betaal ik al €94,99.
Benieuwd wat er dit jaar gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
WhiteSnake76 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Dat was als je een "nieuw" abo afsloot
Nee, was niet alleen als je een nieuw abo afsloot. Eerst hebben ze per januari meen ik de prijzen voor een nieuw abo verhoogd, daarna hebben ze de prijzen voor verlenging verhoogd, en daarna hebben ze het jaar abo helemaal weggehaald voor nieuwe klanten.
en ik had hem niet een paar weken eerder afgesloten... maar een paar jaar eerder.
Ik bedoelde dus afgesloten / verlengd. Je hebt ooit begin februari het abo afgesloten (of wat eerder en met "X dagen / weken aan abo geplakt" als compensatie voor storingen naar februari geschoven) en vervolgens met jaarlijkse verlenging ben je op begin februari blijven hangen. Vervolgens is de prijsverhoging eind februari in gegaan waardoor je vorig jaar de dans nog ontsprongen bent. Terwijl zeg 90% het abo eind februari heeft afgesloten (o.a. omdat er vaak in de test-week een kortingsactie is) en dus al sinds toen deze nieuwe prijs heeft.

Waarbij er, waar @maniac2003 ook al op hint, best een kans is dat per dit jaar de prijzen weer omhoog gaan en jullie in dat geval dus weer geluk hebben doordat de prijsverhoging voor jullie dan nog niet van toepassing is. Want daarover moeten ze een maand van tevoren informeren en dat kan nu niet meer / die maand van tevoren zijn jullie geïnformeerd over de prijs van 95 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteSnake76
maniac2003 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 11:01:
[...]

Dat is niet zo.

Mijn abonnement opnieuw leven ingeblazen op 20-2-2023 (reguliere prijs was toen €64,99).
Per februari 2024 betaal ik al €94,99.
Benieuwd wat er dit jaar gaat gebeuren.
Voor jou niets dan denk ik, maar denk inderdaad dat we hier verder moeten gaan:

[F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen

Anyway, kwaliteit van Viaplay vind ik een stuk minder dan van F1 TV, zowel wat beeld betreft, als het commentaar.

Een vriend van me heeft wel Viaplay omdat hij ook van Voetbal houd, maar afgelopen jaar was er wel een aantal keer storing, van blokjes, slecht geluid, tot gewoon geen beeld waarbij Viaplay de schuld gaf aan de Livestream, terweil F1 TV de zelfde stream gebruikt en ik nergens last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-08 23:12
Maar via Viaplay kun je wel een account aanmaken bij F1 TV.

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

sjaool schreef op donderdag 26 december 2024 @ 02:42:
[...]

F1TV Pro blijft gewoon beschikbaar in Nederland. ;)
Inderdaad anders zou ik geen betaalverzoek krijgen maar nu staat het ook vermeld op: https://www.gptoday.net/n...-beschikbaar-in-nederland

De Formule 1 is dit jaar niet alleen bij Viaplay te zien in Nederland. De streamingdienst stelde eerder dat ze dit jaar de uitzendrechten exclusief hadden verkregen. Dit klopt niet helemaal, want F1 TV Pro blijft ook gewoon in Nederland beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Winkiller schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 15:49:
[...]

Inderdaad anders zou ik geen betaalverzoek krijgen maar nu staat het ook vermeld op: https://www.gptoday.net/n...-beschikbaar-in-nederland

De Formule 1 is dit jaar niet alleen bij Viaplay te zien in Nederland. De streamingdienst stelde eerder dat ze dit jaar de uitzendrechten exclusief hadden verkregen. Dit klopt niet helemaal, want F1 TV Pro blijft ook gewoon in Nederland beschikbaar.
Is F1TV niet eigendom van de FOM? Als in: geen uitzendrechten nodig want onderdeel van F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
dawg schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:18:
[...]

Is F1TV niet eigendom van de FOM?
Klopt.
Als in: geen uitzendrechten nodig want onderdeel van F1?
Klopt niet. In Engeland heeft Sky altijd voorkomen / afgekocht dat F1TV beschikbaar is (met sommige seizoenen wel nog Channel4 als "concurrent", maar die zenden niet alle races live uit). En toen Sky de rechten in Duitsland heeft gekocht hebben ze daar ook exclusiviteit bedongen. Bestaande abonnementen mochten nog maar voor X jaar verlengd worden en nieuwe abonnementen afsluiten was niet meer mogelijk.

Edit/aanvulling:
Kijk ook maar naar de streaming markt (van films & series). Daar staan films & series van bv Warner Bros ook wel eens op Netfllix ondanks dat WB eigenaar is van HBO Max. En content van Paramount en andere merken die in de EU opereren onder SkyShowtime wordt nog veel vaker verkocht aan Netflix / Amazon Prime / ....

[ Voor 20% gewijzigd door RobertMe op 04-01-2025 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

RobertMe schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:29:
[...]

Klopt.

[...]

Klopt niet. In Engeland heeft Sky altijd voorkomen / afgekocht dat F1TV beschikbaar is (met sommige seizoenen wel nog Channel4 als "concurrent", maar die zenden niet alle races live uit). En toen Sky de rechten in Duitsland heeft gekocht hebben ze daar ook exclusiviteit bedongen. Bestaande abonnementen mochten nog maar voor X jaar verlengd worden en nieuwe abonnementen afsluiten was niet meer mogelijk.
Ah dat wist ik niet. Te simpel gedacht dus.

offtopic:
Nóg een extra reden om een hekel te hebben aan Sky. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
dawg schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:33:
[...]

Ah dat wist ik niet. Te simpel gedacht dus.

offtopic:
Nóg een extra reden om een hekel te hebben aan Sky. :)
Overigens zag je het hier ook. Dat F1TV geen nieuwe jaar abonnementen meer aanbiedt zal ook wel door VP geregeld zijn. En in andere landen (waar VP biet actief is) was er meen ik ook geen / niet zo'n forse prijsverhoging. En Nederland was meen ik ook het enige land waar vorig jaar geen kortingsactie was voorafgaande aan het seizoen (zoals alle andere jaren wel in NL was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

RobertMe schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:36:
[...]

Overigens zag je het hier ook. Dat F1TV geen nieuwe jaar abonnementen meer aanbiedt zal ook wel door VP geregeld zijn. En in andere landen (waar VP biet actief is) was er meen ik ook geen / niet zo'n forse prijsverhoging. En Nederland was meen ik ook het enige land waar vorig jaar geen kortingsactie was voorafgaande aan het seizoen (zoals alle andere jaren wel in NL was).
Toch vind ik het maar een chaos eigenlijk. Ikzelf, evenals een aantal anderen zo lees ik hier, hebben wel kunnen verlengen met een jaar. De ene wederom voor dezelfde prijs, bij anderen (incl. ondergetekende) +€30, weer anderen alleen maandelijks. Ik vind het niet echt consistent voor zo’n grote organisatie.

Beetje wat hier ook al meerdere keren naar voren is gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 04-01-2025 16:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:52

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Enkele reacties zijn daarom verwijderd.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
RobertMe schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:36:
[...]

Ben bang dat als Viaplay weer slechtere omzet cijfers laat zien dit wel ook wel eens het laatste jaar van F1 TV in Nederland kan zijn. Ze zijn nog al wat van plan dit jaar om uit de tegenvallende cijfers te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
WhiteSnake76 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 11:42:

Ben bang dat als Viaplay weer slechtere omzet cijfers laat zien dit wel ook wel eens het laatste jaar van F1 TV in Nederland kan zijn. Ze zijn nog al wat van plan dit jaar om uit de tegenvallende cijfers te komen.
Ik ben daar niet zo bang voor.
Ik denk dat F1TV niet zover gaat om Viaplay overeind te houden, ten koste van hun eigen rechtstreekse klanten. Die geen zin hebben om de meerprijs van Viaplay te betalen, zeker niet de trouwe klanten. Mocht Viaplay de handdoek in de ring gooien dan zal F1TV weer meer rechtstreekse klanten krijgen. Die dan vermoedelijk meer opleveren dan de klanten via Viaplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteSnake76
W1ck1e schreef op zondag 5 januari 2025 @ 11:55:
[...]

Ik ben daar niet zo bang voor.
Ik denk dat F1TV niet zover gaat om Viaplay overeind te houden, ten koste van hun eigen rechtstreekse klanten. Die geen zin hebben om de meerprijs van Viaplay te betalen, zeker niet de trouwe klanten. Mocht Viaplay de handdoek in de ring gooien dan zal F1TV weer meer rechtstreekse klanten krijgen. Die dan vermoedelijk meer opleveren dan de klanten via Viaplay.
Zo als @RobertMe zegt, dat is in andere landen waar Sky Sports actief is wel gebeurt, zo als inderdaad het Engeland.
In Duitsland nam SkySports ook F1 TV Pro in het pakket op, F1 TV Pro bleef ook gewoon beschikbaar net als hier, maar na een jaar of 2 werd geheel F1 TV Pro geschrapt in Duitsland, exact het zelfde als nu hier met Viaplay, dit word hun 2de jaar met F1 TV Pro in hun pakket, dus ik maak me wel zorgen over 2026.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
WhiteSnake76 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:25:
[...]

Zo als @RobertMe zegt, dat is in andere landen waar Sky Sports actief is wel gebeurt, zo als inderdaad het Engeland.
In Duitsland nam SkySports ook F1 TV Pro in het pakket op, F1 TV Pro bleef ook gewoon beschikbaar net als hier, maar na een jaar of 2 werd geheel F1 TV Pro geschrapt in Duitsland, exact het zelfde als nu hier met Viaplay, dit word hun 2de jaar met F1 TV Pro in hun pakket, dus ik maak me wel zorgen over 2026.
Ik bedoelde wanneer Viaplay stopt in Nederland. Dan komt F1TV vast terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteSnake76
W1ck1e schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:32:
[...]

Denk dat het dan weer naar een ander gaat achter een betaal muur, (tenzij Max er dan ook mee is gestopt) en dan is het maar de vraag of die F1 TV weer terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:02
W1ck1e schreef op zondag 5 januari 2025 @ 12:32:
[...]

Ongetwijfeld. Het is alleen de vraag of en wanneer Viaplay stopt in NL. Door deze deal met F1TV Pro (en wellicht in 2026 geen los F1TV Pro abo meer) lijkt me dat Viaplay redelijk ondersteund wordt door F1TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:18

Laguna

Connaisseur

Ik keek nog regelmatig Race Café op Ziggo Sport, maar dat wordt vanaf dit jaar wel een karige bedoening aangezien ze de beelden van F1 niet meer mogen uitzenden (net als de NOS). Met daarbij het vertrek van Doornbos en Kampheus. Ziggo heeft blijkbaar wel besloten ermee door te gaan maar vraag me af hoe ze dit programma dan nog gaan invullen. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook nog doorgaan met de voor- en nabeschouwingen.

Ik zal zelf vermoedelijk geheel overstappen naar F1TV voor de voor- en nabeschouwingen (die uiteraard op veel gebieden al beter waren).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
F1 TV Pro blijft gewoon beschikbaar in Nederland hoor.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:43

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

dawg schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 16:45:
Toch vind ik het maar een chaos eigenlijk.
Eerlijk gezegd is ieder contact dat ik ooit met F1 heb gehad een chaotisch zootje. Je zou denken dat een sport die zo groot is en zo veel geld heeft de boel goed heeft geregeld maar het voelt vaak enorm amateuristisch.
Ik heb wel eens het gevoel dat je in de ogen van F1 eigenlijk niet belangrijk genoeg bent als je niet persoonlijk in Monaco aanwezig bent, voor iemand die geen duizenden euro's aan F1 te besteden heeft doen ze geen moeite. Misschien is het gewoon deel van hun imago als sport voor rijken maar commercieel gezien lijkt het me niet slim.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KGWqaNdtt7JtN8SbCzs9Euy_DL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nCwavicUhZ1vL10PsxupJ1pI.png?f=fotoalbum_large

nieuwe (althans voor mij) abbo bedrag. voor 2025

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:25

Chocoball

瞧好吧!

Will Buxton met een heel verhaal op IG maar hij gaat F1TV verlaten en stapt over naar Fox voor Indycar.
A decade ago I reported on my first Indycar races, including my first visit to IMS. I fell in love with the place immediately. The history, the passion, the emotion that whips through the air as the cars rocket past you, sucking the air from your lungs, breathing tradition and understanding into your soul. On my final day, I was presented with a Culver block, one of the bricks that once lined the entire speedway. It was at the time, and remains today, the most humbling gift.

I have always loved Indycar, always been enthralled by the excitement of its racing and stunned by the skills of its incredible drivers. And while I always hoped that one day I might, I never imagined that I ever actually would have the opportunity to join the series full time. That I will get to do so in the role and with the responsibility that I do in 2025 is a tremendous honour. And while I am unbelievably excited, I am only too aware of the enormity of the task I am undertaking, and the trust placed in me.

Racing is my life. My deepest passion. Its drivers are my heroes. I’ve been incredibly fortunate to have had a job for the past two decades that revolves around telling their stories. And beyond that, a job that I’ve always believed is about taking the fans on a journey, whether through the page or through the screen, to the heart of the racing world. To make them a part of the sport they love. That has been and will always be why I do what I do.

I want to take the opportunity to thank everyone at F1TV for seven incredibly happy years. I’m so proud of all we created and all we built and I’m excited to watch 2025 shake out, admittedly, for now at least, from my couch.

My year and my racing season will begin in St Pete.

I’m so grateful to FOX for this once in a lifetime opportunity, so thankful to everyone at the NTT Indycar Series for the warm welcome they’ve already extended, and so invigorated for the years ahead. Indycar stands at the gates of one of the most exciting and important periods in its history.

Alongside Hinch, Townsend and the world class team behind the scenes at FOX, I can’t wait to get started and to present to you all, the fastest racing on earth.
https://www.instagram.com/p/DE0BilRti5j/

James Hinchcliffe zou ook bevestigd zijn voor Indycar maar onduidelijk is of hij dat naast F1 TV blijft doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 16:47

Damian

Insane Obtrusion

James en Will ga ik niet echt missen in het F1 Team eigenlijk. Ik luister het liefst naar Alex en David. Ben wel benieuwd wie ze gaan vervangen... Hoop wat leuke ex F1 rijders.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Damian schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:19:
James en Will ga ik niet echt missen in het F1 Team eigenlijk. Ik luister het liefst naar Alex en David. Ben wel benieuwd wie ze gaan vervangen... Hoop wat leuke ex F1 rijders.
Nou ja, Laura Winter deed al heel veel. Ik denk dat wij die nog vaker gaan zien. En zo lopen er nog wel een paar vrouwen rond die ze vast naar voren willen schuiven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:58

Pierre

Van nature lui!

Ik ga in een deuk als Robert Doornbos iets met F1TV gaat doen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 10:47:
En zo lopen er nog wel een paar vrouwen rond die ze vast naar voren willen schuiven.
Alleen Arriana Bravo? Die heeft "vroeger" ook wel eens gepresenteerd, maar afgelopen seizoen alleen interviews gedaan (+ fan area gebeuren + drivers parade etc).

Ik zelf ga er in ieder geval vanuit dat Ruth Buscombe er dit jaar niet meer bij is. Die was natuurlijk al geen presentator maar expert, maar daarvan is ook gewoon bekend dat die "op gardening leave is/was" en naar een ander team ging/gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:22:
[...]

Alleen Arriana Bravo? Die heeft "vroeger" ook wel eens gepresenteerd, maar afgelopen seizoen alleen interviews gedaan (+ fan area gebeuren + drivers parade etc).

Ik zelf ga er in ieder geval vanuit dat Ruth Buscombe er dit jaar niet meer bij is. Die was natuurlijk al geen presentator maar expert, maar daarvan is ook gewoon bekend dat die "op gardening leave is/was" en naar een ander team ging/gaat.
Ruth was er inderdaad om een "verloren jaartje" op te vullen. Ik heb geen idee of die al een ander team heeft gevonden.

edit:
Ik heb net even gezocht en niets kunnen vinden. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ze aanblijft als analist bij F1TV. Ik vind haar wel een aanvulling alhoewel ik wel even heb moeten wennen aan haar verschijning.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 15-01-2025 12:23 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 75 Laatste

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3

Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen