stylezzz schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:46:
[...]
Jammer, maar niet onverwacht. Na de deceptie begin dit jaar dat de f1 rechten nog jarenlang bij viaplay zullen zijn denk ik dat iedereen zijn plannen heeft getrokken. Ik zie kamphues ook nog wel vertrekken, gezien zijn escapades bij sbs6 momenteel.
Het gaat ook niet zo lekker met Ziggo in het algemeen. Hun Europees voetbal scoort flink lager dan bij RTL bijvoorbeeld, terwijl ze er flink veel geld voor hebben neergelegd.
Ik denk dat de concurrentie van glasvezel nog meevalt. Meeste kiezen niet perse voor glas, maar voor waarvoor ze de beste deals krijgen.
Hun nieuwe strategie lijkt veel op package deals te zitten. Zoals Netflix in een pakket. Of ESPN en Ziggo Sport Totaal. Beide zie ik niet zo zitten, zelfs dan ben je nog goedkoper uit bij een andere ISP.
Ik vond het nogal arrogant dat ze wel even dachten de rechten weer terug te hebben. Het was leuk bij Ziggo, maar vind het ook prima op ViaPlay. Het is veel Max, dat was onder Ziggo ook al, maar ben er inmiddels wel aangewend. Plus je hebt ook nog gratis* F1TV.
Het schijnt dat Doornbos en ViaPlay wel met elkaar in gesprek te zijn geweest. Maar Doornbos zou meer aandacht en voorwaardes hebben gevraagd. Dat is wat ik ooit heb gelezen, gok dat de waarheid in het midden ligt.